انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 21 از 55:  « پیشین  1  ...  20  21  22  ...  54  55  پسین »

Technology News | اخبار فناوری


مرد

 
مایکروسافت مجموعه اپلیکیشن‌های MSN را برای اندروید و iOS منتشر کرد

مایکروسافت امروز چند اپلیکیشن از مجموعه سرویس MSN برای اندورید و iOS منتشر کرد. این اپلیکیشن‌ها از مجموعه MSN شامل News ،Sports ،Health & Fitness و Money می‌شود که از هم‌اکنون برای دانلود در دسترس قرار گرفته است.
اپلیکیشن MSN Weather فعلا تنها برای ابزار‌های اندرویدی قابل دانلود است و مایکروسافت گفته که نسخه iOS آن را تا چند ماه دیگر منتشر خواهد کرد. این مجموعه اپلیکیشن‌های MSN همچنین با دستگاه‌‌های آمازون بر پایه اندروید نیز سازگاری دارند.
تمام اپلیکیشن‌های جدید ابزار همگام سازی مشابه‌ای را بین پلتفرم‌های مختلف در اختیار شما می‌گذارد و به شما اجازه می‌دهند در سیستم‌عامل‌های مختلف به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.
انتشار این دسته اپلیکیشن‌ها از جانب مایکروسافت یک حرکت هوشمندانه تلقی می‌شود تا به وسیله آن‌ بتواند اپلیکیشن‌های خود را حتی در پلتفرم‌های رقیب نیز جای بیندازد و در نهایت افراد بیشتری را به سمت سرویس خود جذب کند. خواه یا ناخواه این حرکت از مایکروسافت برابر خواهد شد با جذب کاربران بیشتر به سمت پلتفرم خود.
اپلیکیشن‌های جدید مایکروسافت برای اندروید و iSO را می‌توانید از گوگل پلی یا اپ‌استور دانلود کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فروش ایکس‌باکس وان مایکروسافت در ماه نوامبر برای اولین بار از پلی‌استیشن ۴ پیشی‌ گرفت

شواهد نشان می‌دهند که مایکروسافت ماه قبل خوب عمل کرده و موفق شده، میزان فروش ایکس‌باکس وان را افزایش دهد. ردموندی‌ها گزارش کرده‌اند که کنسول بازی آن‌ها در ماه نوامبر بیشتر از پلی‌استیشن ۴ فروش داده است.
مایکروسافت منبع اطلاعات خود را NPD Group عنوان کرده است. در گزارش NPD Group آمده که ایکس‌‌باکس وان مایکروسافت تنها در ماه نوامبر و در ایالات متحده امریکا و بریتانیا بیشتر از پلی‌استیشن ۴ سونی فروش داشته است.
کارشناسان مهم‌ترین دلیل فروش بالاتر ایکس‌باکس وان را کاهش قیمت جدی آن به ۳۴۵ دلار برای فصل تعطیلات پایان سال و همچنین بازی‌های متنوع ارائه شده برای آن می‌دانند.
در گزارش NPD آمده است که فروش کل کنسول‌های بازی در ماه نوامبر نسبت به اولین ماه عرضه‌ی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ حدود ۳ درصد افزایش یافته است. همچنین جالب است بدانید که میزان فروش کنسول‌های نسل هشتمی در یک سال اخیر در مقایسه با سال اول عرضه‌ی پلی‌استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰، رشد۸۰ درصدی را تجربه کرده است.
به نظر NPD، هدیه‌ی شرکت‌های سونی و مایکروسافت که در قالب بازی‌های مجانی در کنار کنسول بازی ارائه می‌شوند، تاثیر بسیاری در افزایش فروش کنسول‌های نسل هشتمی داشته‌اند.
مایکروسافت تنها در ماه نوامبر موفق به فروش بیشتر در مقایسه با پلی‌استیشن ۴ شده است و در طول یک سال اخیر، کنسول سونی هر ماه فروش بیشتری را نسبت به ایکس‌باکس وان مایکروسافت تجربه کرده و فروش کلی پلی‌استیشن ۴ همچنان بیشتر از کل فروش ایکس‌باکس وان است.
ایکس‌باکس وان در ماه نوامبر ۱.۲ میلیون دستگاه فروش داشته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
یوتیوب امکان تماشای آفلاین ویدیو را برای چند کشور آسیایی فراهم کرد

یوتیوب در سال ۲۰۱۳ وعده داد که قابلیت تماشای آفلاین ویدیو را برای کاربران اندروید فراهم می‌کند. بالاخره این امکان برای اپلیکیشن اندرویدی یوتیوب فراهم شده تا کاربران برخی از کشورهای آسیایی بتوانند حتی زمانی که به اینترنت دسترسی ندارند، قادر به تماشای ویدیو باشند.
کاربران اندرویدی یوتیوب در کشورهای هند، اندونزی و فلیپین می‌توانند ویدیوهای مورد نظر خود را پس از مشاهده، بصورت آفلاین نیز تماشا کنند. البته گوگل این قابلیت را تنها برای ویدیوهای محبوب محلی این کشورها میسر کرده است. یعنی اگر ویدیویی توسط کاربران امریکایی یا اروپایی آپلود شود، امکان مشاهده‌ی آفلاین آن وجود ندارد. این بدین معنا است که اکثر ویدیوهای جذاب یوتیوب بصورت آفلاین قابل مشاهده نخواهند بود و این سرویس نه تنها برای تعداد محدودی از کاربران مناطق دنیا فعال شده بلکه محتوای بسیار کمی نیز از آن پشتیبانی می‌کنند.
کاربران این سه کشور اگر موفق به یافتن ویدیویی شدند که از این قابلیت پشتیبانی می‌کند آن‌وقت یک دکمه‌ی دانلود در کنار ویدیو نمایان می‌شود که از طریق آن می‌توانند ویدیو را با کیفیت مورد نظر خود دریافت کرده و تا ۴۸ ساعت حتی زمانی که به اینترنت دسترسی ندارند به تماشای آن بپردازنند. بله فقط ۴۸ ساعت!
گوگل دلیل ارائه‌ی این سرویس برای کشورهای آسیایی را در دسترس نبودن اینترنت پرسرعت در همه جا برای این کاربران عنوان کرده است.
با این حال محدودیت‌های موجود در سرویس تماشای ویدیوی آفلاین در یوتیوب باعث می‌شود تا کاربران به اپلیکیشن‌های ثانویه دانلود فیلم از یوتیوب روی آورند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل دفتر خود در روسیه را تعطیل می‌کند

به گزارش The Information گوگل به زودی دفاتر مهندسی خود در روسیه را خواهد بست و ۵۰ نفر از کارکنان آن‌جا را انتقال خواهد داد. غول جستجوی اینترنت دلیل این تصمیم را هنوز اعلام نکرده، اما ممکن است این موضوع، پیرو سرکوب آزادی اینترنت در کشور روسیه، انجام شده باشد.
روسیه اخیرا قانونی را به تصویب رسانده که به موجب آن دارندگان وب‌سایت‌ها یا همان بلاگر‌ها را مجبور می‌کند به صورت رسمی و از طرف دولت مجوز کار بگیرند و برای اینکار حتما لازم است ثبت نام انجام دهند. همچنین این قانون تصویب شده مدیران وب‌سایت‌ها را مجبور به ذخیره اطلاعات شهروندان روسی در سرور‌های مرز‌های درونی کشور می‌کند.
دولت پوتین همچنین از گردانندگان کسب و کار‌های خارجی نیز صرف نظر نکرده و گوگل به خاطر همین قوانین احساس آسیب پذیری و به خطر افتادن اطلاعات کاربران خود کرده است. گوگل گفته به زودی مهندسین تاثیر گرفته از این ماجرا را در بخش‌های دیگر درون کمپانی به خدمت خواهد گرفت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تاچ‌پد لپ‌تاپ‌ها به سنسور اثر انگشت مجهز می‌شوند

پیش از آنکه کمپانی‌هایی چون اپل، سامسونگ و اچ‌تی‌سی از سنسور اثر انگشت در محصولات خود استفاده کنند، تولیدکنندگان لپ‌تاپ این سنسور را در نوت‌بوک‌ها خود بکار می‌گرفتند. حال پس از محبوبیت این نوع سنسورها، Synaptics که شناخته‌شده‌ترین کمپانی تولیدکننده‌ی تاچ‌پد در لپ‌تاپ است، درصدد یکپارچه کردن سنسور اثر انگشت با تاچ‌پد‌ها است.
Synaptics که شناخته‌شده‌ترین کمپانی در زمینه‌ی ساخت تاچ‌پد برای لپ‌تاپ‌ها است، اعلام کرده که درصدد استفاده از سنسور اثرانگشت در تاچ‌پد‌های تولیدی خود است. این کمپانی تاچ‌پد‌های مجهز به سنسور اثر انگشت را SecurePad نام گذاری کرده است. برخلاف سنسورهای اثر انگشت پیشین مورد استفاده در لپ‌تاپ‌ها که کاربر باید انگشت خود را روی آن می‌کشید، محصول سیناپتیکس، از وجود یک صفحه‌ی لمسی خازنی بهره می‌برد که عملکرد آن را تقریبا شبیه به محصولاتی چون آیپد مینی ۳ و گلکسی S5 کرده است. یقینا استفاده از این سنسور می‌تواند عملکرد بسیار بهتری را در مقایسه با نسخه‌‌های قدیمی داشته باشد.
استفاده از سنسور اثر انگشت می‌تواند ویژگی‌هایی را در اختیار کاربران قرار دهد که از جمله‌ی آن می‌توان به ورود به حساب کاربری سیستم‌عامل، پرداخت در فروشگاه‌های آنلاین و موارد دیگر اشاره کرد. نکته‌ای که در این بین بسیار جالب توجه به نظر می‌رسد، عضویت سیناپتیکس در FIDO یا Fast Identity Online است که کمپانی‌های بزرگی چون گوگل، کوالکام، سامسونگ، مایکروسافت، لنووِ، دل و نتفیلیکس در کنار موسسات مالی بزرگی چون ویزا، مسترکارت، بانک آمریکا و پی‌پال در آن عضویت دارند. FIDO در زمینه‌ی تعیین استاندارهای اعتبار سنجی با استفاده از سنسور اثرانگشت فعالیت می‌کند. این موسسه اخیرا نسخه‌ی اول از استاندارد اعتبارسنجی با استفاده از سنسور اثرانگشت را منتشر کرده است. وجود این موسسه و ارائه‌ی استاندارد در این زمینه‌ می‌تواند منجر به همه‌گیر شدن استفاده از سنسور اثرانگشت و کاربردهای آن توسط توسعه‌دهندگان و تولیدکنندگان سخت‌افزار شود.
سیناپتیکس اعلام کرده که تاچ‌پد موسوم به SecurePad برای استفاده توسط تولیدکنندگان آماده است. هنوز نام مشتریان سیناپتیکس که این سنسور اثرانگشت را در محصولات خود بکار خواهند گرفت، منتشر نشده است، اما به قطع یقین این محصول برای استفاده در پی‌سی‌ها تولید شده است. سناپتیکس درصدد استفاده از این محصول در اولترابوک‌هایی است که در بازه‌ی محصولات میان‌رده جای گرفته‌اند. با توجه به تصاویر منتشر شده، سنسور اثر انگشت در قسمت بالای سمت چپ تاچ‌پد قرار گرفته است. سیناپتیکس اعلام کرده که سنسور اثرانگشت با سایر محصولات این کمپانی همچون تاچ‌پد یکپارچه‌ی Clickpad و ForcePad سازگار خواهد بود. انتظار می‌رود سیناپتیکس محصول جدید خود را در جریان برگزاری CES 2015 به نمایش بگذارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سرمایه‌گذاری 40 میلیون دلاری کوالکام در شرکت‌های چینی

شرکت کوالکام مبلغ 40 میلیون دلار در 4 شرکت چینی و بنیاد سرمایه‌گذاری China Walden Venture سرمایه‌گذاری کرده است. به نظر می‌رسد کوالکام قصد دارد تا موقعیت خود را در بازار چین بهبود بخشیده و البته از این طریق مشکلات قانونی خود در این کشور را نیز حل کند.
شرکت کوالکام با شناسایی منابع بالقوه در کشور چین اقدام به سرمایه‌گذاری در این کشور می‌کند. باید ببینیم آیا این سرمایه‌گذاری‌های کوالکام در چین موجب کاهش مشکلات قانونی آن در کشور پهناور چین خواهد شد یا خیر! این سرمایه‌گذاری 40 میلیون دلاری کوالکام در شرکت 7Invensun که ارائه دهنده خدمات ردیابی چشمی است، شرکت Chukong Technologies ارائه دهنده پلت‌فرم سرگرمی موبایلی، شرکت inPlug ارائه دهنده خدمات خانه هوشمند و شرکت Unisound ارائه دهنده فناوری شناسایی و پردازش صدا صورت گرفته است.
به گفته شرکت کوالکام این شرکت در پروژه‌هایی که دارای نوآوری در زمینه فناوری‌های موبایل و وایرلس باشند، سرمایه‌گذاری می‌کند.
نگراج کاشیپ، معاون ارشد سرمایه‌گذاری شرکت کوالکام در این مورد می‌گوید:
کوالکام مشتاق نوآوری است و متعهد است تا به پیشرفت فناوری بی‌سیم در چین کمک کند. این گروه از استارت‌آپ‌ها با تمرکز بر نیمه‌هادی‌ها، توسعه‌دهندگان اَپ‌ها، خانه‌های هوشمند و خدمات حوزه سلامت در واقع محصولات و خدمات ارائه شده‌ی کوالکام را تکمیل می‌‌کنند. ما در نظر داریم تا با این شرکت‌های خلاق همکاری کنیم و آنها را در زمینه‌های مالی، بازاریابی، فناوری و تجاری پشتیبانی کنیم تا در نهایت بتوانند در اکوسیستم رقابتی وایرلس پیشرفت کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
درخواست‌ یاهو از کاربران: مرورگر خود را به فایرفاکس تغییر دهید!

پس از آنکه یاهو و موزیلا برای استفاده از یاهو به‌عنوان سرویس جستجوی پیش‌فرض فایرفاکس به توافقی ۵ ساله رسیدند، حال کمپانی یاهو نیز استفاده از مرورگر فایرفاکس را در شماری از وب‌سایت‌های خود کاربران پیشنهاد می‌دهد.
یاهو در شماری از وب‌سایت‌های خود که از جمله‌ی آن می‌توان به فلیکر و وب‌سایت اصلی یاهو اشاره کرد، کاربرانی را که از مرورگر کروم یا اینترنت اکسپلورر استفاده می‌کنند، به استفاده از مرورگر فایرفاکس تشویق می‌کند. در صورتی که به این وب‌سایت‌ها مراجعه کنید، لینک مورد نظر را در گوشه‌ی سمت راست بالا مشاهده خواهید کرد.
زمانی که روی لینک مورد نظر کلیک کنید به صفحه‌ی دانلود فایرفاکس خواهید رفت. در این صفحه با عبارت «Choose Independent. Choose FireFox» روبرو می‌شوید.
لینک مربوط به دانلود و استفاده از مرورگر فایرفاکس زمانی که از مرورگرهای دیگری چون کروم، اینترنت اکسپلورر یا اپرا استفاده کنید، برایتان به نمایش گذارده خواهد شد، اما در صورتی که از مرورگر سافاری اپل استفاده کنید، چنین پیامی را نخواهید دید. کاربران فایرفاکس از اول ماه دسامبر از قابلیت جستجوی پیشرفته‌ی یاهو از طریق مرورگر فایرفاکس بهره خواهند برد.
فایرفاکس از سال ۲۰۰۴ میلادی از سرویس جستجوی گوگل به‌عنوان سرویس جتسجوی پیش‌فرض خود استفاده می‌کرد. با فرارسیدن زمان اتمام قرارداد، دو کمپانی همکاری خود را ادامه ندادند. همکاری موزیلا و یاهو در انتها می‌تواند به نفع هر دو کمپانی باشد، چراکه موزیلا در سال‌های اخیر شاهد کاهش تعداد کاربران خود بوده و کمپانی یاهو نیز در میان سرویس‌های جستجو پس از سرویس بینگ مایکروسافت و گوگل قرار گرفته است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فیس‌بوک موتور جستجوی مایکروسافت را کنار گذاشت

فیس‌بوک از موتور جستجوی بینگ برای تکمیل نتایج در سیستم جستجوی داخلی خود بهره می‌برد و حالا به نظر می‌رسد که بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی دنیا دیگر از بینگ استفاده نمی‌کند.
سخنگوی فیس‌بوک با تایید این موضوع در گفتگو با رویترز خبر از رونمایی از یک ابزار جدید در روز دوشنبه داد که به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی نظرات ارسال شده‌ی خود را جستجو کرده یا به اطلاعات مربوط به پست‌های دوستان خود دسترسی پیدا کنند.
تصمیم کنار گذاشتن موتور جستجوی بینگ توسط فیس‌بوک می‌تواند نشان دهنده‌ی اهمیت جستجوی وب باشد که در حال حاضر تحت سلطه‌ی بی‌چون و چرای گوگل است.
جستجو یکی از امکانات کلیدی شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک است، چرا که کاربران از طریق آن یکدیگر را پیدا کرده و در واقع ابزار اصلی برای اتصال آن‌ها به یکدیگر است. فیس‌بوک در حال حاضر ۱.۳۵ میلیارد کاربر فعال دارد که در هر بار مراجعه به این شبکه‌ی اجتماعی از قابلیت جستجوی آن نیز استفاده می‌کنند. تا به امروز فیس‌بوک در موتور جستجوی خود علاوه بر نمایش اطلاعات درون شبکه‌ی اجتماعی خود، نتایج مرتبط از فضای وب را نیز با کمک موتور جستجوی بینگ نمایش می‌داد؛ اما حالا فیس‌بوک، بینگ را کنار گذاشته است.
سخنگوی فیس‌بوک گفته است که فعلا نتایج جستجوی وب را نمایش نمی‌دهیم و بر روی محتوایی که درون خود شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک وجود دارد تمرکز می‌کنیم.
او در باره‌ی ارتباط فیس‌‌بوک با مایکروسافت نیز اظهار نظر کرده و گفته است که ما همچنان ارتباطِ بسیار خوبِ خود را در بسیاری از حوزه‌ها با مایکروسافت حفظ می‌کنیم.
مدیرعامل فیس‌بوک چندی پیش اعلام کرد که روزانه بیش ۱ میلیارد جستجو در فیس‌‌بوک انجام می‌شود. فیس‌بوک آنقدر بزرگ شده است که بسیاری از اطلاعات مورد نیاز مردم در آن یافت شود. کاربران این شبکه‌ی اجتماعی اخبار و رویدادهای مهم در حوزه‌های مختلف را به اشتراک می‌گذارند و علاوه بر این، انواع مختلف محتوا را در قالب پست در صفحه‌ها، گروه‌ها و بسترهای دیگر فیس‌بوک منتشر می‌کنند.
در حال حاضر گوگل بزرگ‌ترین موتور جستجوی دنیا است و پس از آن بینگ در رتبه‌ی دوم قرار دارد. براساس گزارش کام‌اسکور، موتور جستجوی بینگ حدود ۲۰ درصد از بازار جستجوی امریکا را تحت کنترل خود دارد.
فیس‌بوک و مایکروسافت همواره ارتباط نزدیکی داشته‌اند، مایکروسافت در اکتبر ۲۰۰۷ مبلغ ۲۴۰ میلیون دلار را در فیس‌بوک سرمایه گذاری کرد تا ۱.۶ درصد از کل سهام این شرکت را در اختیار بگیرد. طی توافق این دوشرکت مایکروسافت بخشی از بنرهای تبلیغاتی فیس‌بوک را نیز تحت کنترل خود گرفت، اما فیس‌بوک در سال ۲۰۱۰ مایکروسافت را از سیستم تبلیغات خود جدا کرد و کنترل کامل تبلیغات در این شبکه‌ی اجتماعی را بدست گرفت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت برنامه‌ی ویژه‌ای برای بازی در ویندوز 10 دارد

فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت که طی چند ماه فعالیت خود بر روی کنسول بازی مایکروسافت بسیار خوب عمل کرده، در اظهار نظر تازه‌ای گفته است که مایکروسافت قصد دارد بر روی بخش بازی در ویندوز ۱۰ تمرکز ویژه‌ای داشته باشد.
بعد از آن‌که شرکت مایکروسافت در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۴ میلادی از نسخه ی بعدی سیستم عامل خود به نام ویندوز ۱۰ رونمایی کرد، رئیس بخش ایکس‌باکس، اسپنسر در صحبت‌هایی خطاب به هواداران اعلام کرد که نشان می‌دهد چرا PC یک پلتفرم فوق العاده مهم برای بازی‌های رایانه‌ای محسوب می‌شود. وی همچنین از برنامه‌های جدیدی که مایکروسافت برای این پلتفرم دارد خبر داد: «من باید تمرکز بیشتری بر روی کاری که با ویندوز ۱۰ در ماه ژانویه می‌کنیم داشته باشم.» همچنین فیل اسپنسر به یکی از هواداران در شبکه‌ی اجتماعی توویتر گفت: «زمان آن است که به بحث بازی در ویندوز ۱۰ بپردازیم.»
زمانی که ویندوز ۱۰ به صورت رسمی معرفی شد، ردموندی‌ها از آن به عنوان «یک پلتفرم واحد» برای همه‌ی گجت‌ها یاد کردند. با این‌حال، برخی جزئیات در مورد چگونگی عملکرد سیستم‌عامل جدید در کنار یا به طور کامل در داخل ایکس‌باکس وان هنوز نا‌مشخص است. اما به گفته‌ی اسپنسر، به زودی این موضوع را متوجه خواهیم شد.
اسپنسر در مصاحبه‌ی ماه اکتبر هم به این موضوع واقف بود که مایکروسافت راه خود را درباره‌ی بازی‌های PC گم کرده است و وی امیدوار است تا بتواند شرکت را به این مسیر در آینده بازگرداند.
ما قبلا در مورد بازی‌های رایانه‌ای خیلی مصمم بودیم. ما وقتی ایکس‌باکس را عرضه کردیم دچار چند دستگی شدیم. من واقعا به شما درباره‌ی حمایت از دو کنسول خانگی ایکس‌باکس و البته پلتفرم PC با توان هرچه بیشتر متعهدم، می دانم مشتریان و دوستانم گیمرهای بزرگی در کنسول های ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی هستند و به همین منظور، من اطمینان می‌دهم که ما قادر به ارائه‌ی بهترین تجربه در تمام پلتفرم‌ها خواهیم بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
استودیوهای فیلم‌‌سازی درصدد شکایت از گوگل هستند

داستان سریالی انتشار اطلاعات برگرفته از داده‌های فاش شده‌ی سونی پیکچرز به یکی از داغ‌ترین اخبار در روزهای واپسین سال ۲۰۱۴ میلادی تبدیل شده است. آخرین مورد از این اخبار که ماحصل ایمیل‌های لو رفته‌ی این کمپانی است، نشان از نفرت استودیوهای فیلم‌سازی از گوگل دارد.
پیش از این نیز بسیاری براین باور بودند که بسیاری از کمپانی‌های فیلم‌ساز و تهیه‌کننده‌ی آلبوم‌های موسیقی دل خوشی از گوگل ندارند. علت این تنفر تسهیل دسترسی کاربران برای جستجو و یافتن نسخه‌های غیرقانونی فیلم‌ها و موسیقی‌هایی است که این استودیوها با صرف میلیون‌ها دلار تولید می‌کنند. اما ایمیل جدیدی که جزو اطلاعات فاش شده از سرور‌های سونی پیکچرز است، گویای سیاستی است که این کمپانی‌ها برای مبارزه با ناشران غیرقانونی محتوای دیجیتال و گوگل در پیش خواهند گرفت.
به گزارش تایم، گروهی از وکلای سونی و ۶ استودیوی فیلم‌سازی دیگر به همراه انجمن فیلم‌سازان آمریکا درصدد ارائه‌ی یک دادخواست به دادگاه و آغاز یک پرونده‌ی دعاوی به‌منظور مبارزه با انتشار غیرقانونی محتوای دیجیتال بدون در نظر گرفتن قانون کپی‌رایت هستند. این کمپانی‌ها به دنبال دلایلی هستند تا با استناد بر آن‌ها دادستان ایالتی را برای تحت تعقیب قرار دادن گوگل مجاب کنند. استودیو‌های فیلم‌سازی در پی آنند تا با زیرفشار گذاردن گوگل، این کمپانی را مجبور کنند تا نتایجی را که دربردارنده‌ی لینک‌های حاوی محتوای غیرقانونی است، فیلتر کند. با جستجوی کوتاهی در گوگل می‌توان به خیل عظیم لینک‌ غیرقانونی دانلود انواع فیلم‌ها دست یافت.
همچنین استودی‌های فیلم‌سازی درصدد آغاز همکاری با سریس‌دهندگان اینترنتی هستند تا راه‌های دسترسی به وب‌سایت‌های عرضه‌ کننده‌ی محتوای دیجیتال را مسدود کنند. این کمپانی‌ها برای پروژه‌ی حقوقی خود نامی را نیز در نظر گرفته‌اند که براساس اطلاعات منتشر شده، Goliath است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 21 از 55:  « پیشین  1  ...  20  21  22  ...  54  55  پسین » 
علم و دانش

Technology News | اخبار فناوری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA