انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 23 از 55:  « پیشین  1  ...  22  23  24  ...  54  55  پسین »

Technology News | اخبار فناوری


مرد

 
وایبر بخشی مخصوص بازی را به منظور توسعه اکوسیستم خود ارائه می‌کند

وایبر در طول چند ماه گذشته با بهبود ظاهری اپلیکیشن خود و همچنین اضافه کردن سرویس تماس VoIP قدم بزرگی برای جذب کاربران بیشتر برداشته و در حال تبدیل شدن به یک شبکه اجتماعی کوچک است.
وایبر اعلام کرد که به زودی بخش بازی‌ها را به پلتفرم خود اضافه می‌کند تا اکوسیستم تحت اختیار خود را گسترش دهد و به کاربران ویژگی‌هایی بیشتر از پیام رسانی و برقراری تماس اینترنتی بدهد.
در زمان شروع به کار این سرویس تعداد بازی‌ها اندک است و تنها بازی‌هایی که وایبر با همکاری توسعه دهندگانی همچون Storm8 و Playtika ساخته است در دسترس قرار می‌گیرند. عناوین بازی‌هایی که وایبر توسعه داده شامل Candy Mania ،Pop و Wild Luck Casico می‌شود.
وایبر قصد دارد در کنار توسعه تعداد بازی‌های خود، بازی‌های محبوب دیگر را همراه با سرویس‌ها و ویژگی‌های مختص کشور‌های مختلف به نسخه‌های جدید اپلیکیشن خود وارد کند. در حال حاضر سرویس بازی‌های وایبر یا Viber Games به کشور‌های بلاروس، مالزی و سنگاپور محدود است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
هکرها هفتمین مجموعه از داده‌های سرقت شده از سونی پیکچرز را فاش کردند

گروه هکرهایی که مسئول حمله‌ی گسترده و خبرساز به سونی پیکچرز بوده‌اند، به تازگی در پیامی، لینک هفتمین آرشیو از داده‌های سرقت شده از سرورهای استودیو سونی پیکچرز را منتشر کردند. علاوه بر این، هکرها وعده داده‌اند که مجموعه‌های بیشتری نیز در آینده منتشر خواهد شد.
این هکرها که خود را نگهبانان صلح (Guardians of Peace) می‌نامند، به تازگی پیامی در وب‌سایت اشتراک فایل Pastebin منتشر کرده‌اند که محتوای آن، ضمن لینک به هفتمین آرشیو داده‌های سونی پیکچرز، ارائه‌ی داده‌های بیشتر این استودیو بعنوان هدیه سال نو میلادی را نیز وعده می‌دهد.
ما در حال آماده کردن یک هدیه‌ی کریسمس برای شما هستیم. این هدیه در برگیرنده‌ی مقادیر بزرگ‌تری از داده‌های [سونی پیکچرز] خواهد بود. ضمنا این داده‌ها جالب‌تر [از داده‌های پیشین] خواهد بود. این هدیه لذت بیشتری برای شما فراهم خواهد کرد و سونی پیکچرز را در بدترین وضعیت قرار خواهد داد.
این پیام همچنین در بر گیرنده‌ی درخواست برای پیشنهاد داده‌هایی است که کاربران مایل هستند در بسته‌های بعدی منتشر شود. مجموعه‌ای که به تازگی از سوی هکرها منتشر شده، شامل یک ارائه‌ی پاورپوینت داخلی در خصوص Grouper است. گروپر یک وب‌سایت فعال در زمینه‌ی ویدیو است که سونی در سال 2006 آن را به مالکیت خود درآورد و در نهایت آن را به Crackle تغییر نام داد. این پرزنتیشن در یک دایرکتوری با نام junderwood قرار داشته که به نظر می‌رسد به جیم آندروود (Jim Underwood) اشاره دارد. جیم آندروود از مقام‌های اجرایی سابق سونی پیکچرز بود که هم‌اکنون در فیسبوک مشغول به کار است.
سخنگوی سونی هنوز از اظهار نظر در خصوص هفتمین آرشیو منتشر شده توسط هکرها امتناع می‌کند و البته منبع این خبر نیز بصورت مستقیم داده‌های فاش شده را مورد بررسی قرار نداده است. سونی پیکچرز به تازگی یکی از بدترین حملات هکری مدت گذشته را تجربه کرده که به موجب آن بسیاری از پروژه‌های اکران نشده و فایل‌های مهم استودیوهای این شرکت توسط هکرها بر بستر وب منتشر شده‌اند. این مساله ضرر بزرگی بر پیکره‌ی این شرکت وارد نموده و باعث شده سونی از دست زدن به هر کاری برای مقابله با ان ابایی نداشته باشد. گروه هکری نگهبانان صلح ضمن مختل کردن شبکه‌های داخلی سرورهای سونی پیکچرز، کسب و کار این شرکت را با وقفه مواجه کرده‌اند. از آن زمان تا کنون این شرکت بصورت مداوم با فاش شدن داده‌های حساس خود که در بر گیرنده‌ی اسناد اداری و مکاتبات میان مقام‌های اجرایی و مباحث مربوط به حقوق و مزایا هستند روبرو بوده است.
دو هفته‌ی پیش، بازپرس‌ها و مقام‌های امنیتی که از سوی سونی بر روی این پرونده در حال کار هستند، صحبت از احتمال ارتباط حملات با کشور کره‌ی شمالی به میان آوردند که چندی بعد ضمن اعلام رسمی کره‌ی شمالی در خصوص دست نداشتن در این حملات، توسط FBI نیز مردود اعلام شد. با این وجود FBI نیز همچنان در حال بررسی ارتباطات احتمالی در این خصوص است. کره‌ی شمالی اگرچه بصورت رسمی، دست داشتن در این حمله را انکار کرده اما معتقد است این حمله‌ی هکری «اقدامی نیکو» بوده است. سونی پیکچرز با انتشار فیلم The Interview رهبر کره‌ی شمالی را سوژه‌ی طنز پردازی نموده که تمام این ماجرا نیز ناشی از همین مساله است.
این فیلم که توسط کره‌ی شمالی محکوم شده، در خصوص دو گزارشگر آمریکایی است که موفق به کسب اجازه برای اجرای یک مصاحبه با کیم جونگ اون، رهبر کره‌ی شمالی شده‌اند و در عین حال توسط سازمان جاسوسی ایالات متحده برای به قتل رساندن وی استخدام شده‌اند. کره‌ی شمالی این فیلم را «به مصابه‌ی جنگ» اعلام کرده و ضمن گفتگو با سازمان ملل و باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده، جلوگیری از انتشار فیلم را خواستار شده است. بر اساس برنامه‌ی زمان‌بندی، قرار است فیلم The Interview در 25 دسامبر منتشر شود و تمام تلاش هکرها نیز احتمالا برای متوقف نمودن این فرآیند صورت گرفته است.
Re/Code گزارش می‌کند که سث روگان، یکی از نقش‌های اصلی این فیلم که وظیفه‌ی دستیار کارگردان را نیز بر عهده دارد، مدعی اصلاح و تجدید نظر در قسمتی از صحنه‌ی حساس فیلم به دستور یکی از مقام‌های سونی در ژاپن شده است. در این صحنه، کشته شدن رهبر کره‌ی شمالی به تصویر کشیده شده بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
شیائومی در سال گذشته میلادی تنها ۱.۸ درصد حاشیه سود داشته است!

شیائومی که حالا به سومین تولیدکننده بزرگ تلفن در دنیا تبدیل شده، سیاستی متفاوت با سایر کمپانی‌های فعال در این حوزه را برگزیده است: فروش زیاد، سود کم، رشد سریع!
بنا به اسناد کمپانی خصوصی شیائومی، این شرکت که هم‌اکنون رتبه سوم را در بین تولیدکنندگان موبایل در دنیا دارد، طی سال ۲۰۱۳، مبلغی معادل ۵۶ میلیون دلار سود خالص داشته است. این میزان سود نسبت به درآمد این کمپانی چندان زیاد نیست و این موضوع نشان‌دهنده سیاست این کمپانی مبنی بر حاشیه سود عملیاتی پایین، جهت رشد در بازار است.
این اسناد نشان می‌دهند که چطور شیائومی با ارائه محصولاتی با کیفیت قابل قبول و قیمتی بسیار مناسب توانسته تا این حد رشد کند و خود را به یکی از برترین تولیدکنندگان موبایل در دنیا تبدیل کند. فقط در ماه آخر سال گذشته میلادی بوده که کمی این وضعیت رو به رشد، با مشکل مواجه شده که دلیل آن نیز چالش پتنتی شیائومی در هند، بوده است.
شیائومی که توسط سرمایه‌گذاران خصوصی حدودا ۱۰ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده، مبلغ ۲۶.۶ میلیارد یوان، معادل با ۴.۳ میلیارد دلار درآمد داشته، اما حاشیه سود عملیاتی این کمپانی فقط ۱.۸ درصد بوده است.
سخنگوی شیائومی صحت این اسناد را تایید کرده، ولی مدعی شده که این اسناد شامل همه تجارت این کمپانی چینی نمی‌شود.
برایان ونگ، تحلیل‌گر Forrester research در این باره می‌گوید:
آنها به سرعت ولی با سود کم رشد می‌کنند، حتی اگر ضرر هم می‌دادند جای تعجب نداشت... بازار کنونی آنقدر رقابتی است که فکر نمی‌کنم یک کمپانی بدون سیاست‌هایی برای فروش زیاد، بتواند در آن دوام بیاورد.
شیائومی خودش را یک کمپانی اینترنتی می‌داند که از روش‌های بازاریابی سنتی فراری است و سخت‌افزارهایش را با قیمت پایین به فروش می‌رساند تا بتواند از صنعتی که درآمد اصلی‌اش محسوب می‌شود، یعنی نرم‌افزار و سرویس‌ها، پول درآورد. اما ماندگاری چنین مدل تجاری و این که آیا شیائومی می‌تواند سود پایداری داشته باشد یا نه از جمله مباحث طولانی در دنیای فناوری است که نظرات مختلفی درباره آن وجود دارد.
همه کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده تلفن هوشمند، از جمله سامسونگ و اپل، در مواجهه با سیاسیتی که شیائومی در پیش گرفته با مشکلاتی در زمینه سوددهی مواجه خواهند شد. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که بخش موبایل سامسونگ حاشیه عملیاتی ۱۸.۷ درصدی طی سال گذشته داشته است؛ این در حالی است که این رقم برای اپل تا پایان ماه سپتامبر سال ۲۰۱۳ تقریبا ۲۸.۷ درصد بوده است. کمپانی ال‌جی که پس از شیاسومی چهارمین تولیدکننده بزرگ تلفن هوشمند در دنیا محسوب می‌شود، تنها ۰.۵ درصد حاشیه سود عملیاتی داشته است.
ال‌جی در سه‌ماهه سوم سال جاری، وقتی شیائومی ادعا کرد که ۵.۶ درصد از سهم بازار جهان را در اختیار گرفته، موقعیت خود به عنوان سومین تولیدکننده را از دست داد.
اسناد حاوی این اطلاعات پس از تصاحب ۱.۳ درصد از کمپانی بورس سهام شنژن، توسط شیائومی فاش شد. کمپانی چینی با خریدهای این چنینی سعی بر آن دارد تا یک اکوسیستم از دستگاه‌های متصل به اینترنت بسازد، تا از این طریق بتواند به تجارتی فراتر از تولید تلفن هوشمند برسد.
همچنین در این اسناد مشخص شده که لی جون، مدیر عامل شیائومی ۷۷.۸ درصد از مالکیت این کمپانی که در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده را دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوشی HTC Hima - One M9 در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و طلایی عرضه می‌شود

به زودی عمر یک ساله‌ی HTC One M8 به پایان می‌رسد و نوبت به معرفی جایگزین آن با نام One M9 خواهد رسید. اخیرا علاوه بر مشخصات فنی، اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند فاش شده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
گزارش شده، پرچمدار بعدی HTC که از آن با نام رمز HTC Hima یاد می‌شود قرار است به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی Snapdragon 810 به همراه ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی و همچنین باتری ۲۸۴۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود.
براساس اطلاعاتی که از طریق @upleaks منتشر شده، پرچمدار بعدی HTC در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و طلایی روانه‌ی بازار خواهد شد. در حالی که HTC One M8 غیر از رنگ‌های مذکور، در دو رنگ قرمز و آبی نیز عرضه ‌می‌شود.
نکته‌ی جالب توجه‌ی دیگر در پست @upleaks اشاره به سایز صفحه نمایش HTC Hima است، برخلاف شایعات قبلی که سایز گوشی هیما ۵.۲ یا ۵.۵ اینچ اعلام شده بود، ظاهرا این گوشی صفحه نمایش ۵.۰ اینچی با رزولوشن 1080p خواهد داشت.
گوشی هوشمند HTC One M9 در طول سه ماهه‌ی اول سال آینده‌ی میلادی و در دو نسخه‌ی مبتنی بر اندروید و ویندوز فون روانه‌ی بازار خواهد شد.
حال باید منتظر ماند و دید که پرچمدار بعدی HTC در مقابل نسل بعدی پرچمداران شرکت‌های دیگر چطور عمل خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تلویزیون‌های جدید 4K ال‌جی با پشتیبانی از فناوری Quantum Dot، کیفیت بالاتری خواهند داشت

ال‌جی قصد دارد در نمایشگاه CES 2014 از نسل جدید تلویزیون‌های اولترا اچ‌دی خود با پشتیبانی از فناوری Quantum Dot رونمایی کند. کره‌ای‌ها باور دارند که این فناوری باعث بهبود کیفیت تصاویر در تلویزیون‌های این شرکت می‌شود.
دفتر ال‌جی در ایران بیانیه‌ی مطبوعاتی خود را در باره‌ی نسل جدید تلویزیون‌های 4K این شرکت در اختیار زومیت قرار داده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:
ال‌جی از تلویزیون اولترا اچ‌دی جدید خود با فناوری «نقطه کوانتومی» به عنوان بخشی کلیدی و مهم از گسترش برنامه تلویزیون‌های خود در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015 که از 16 تا 19 دی‌ماه در لاس‌وگاس برگزار می‌شود رونمایی خواهد کرد. تلویزیون اولترا اچ‌دی ال‌جی با فناوری نقطه کوانتومی، ترکیب رنگ گسترده‌تری دارد. همچنین در این تلویزیون اشباع رنگ نسبت به تلویزیون‌های LCD رایج بهبود یافته است. این تلویزیون سال 2015 در کنار سایر تلویزیون‌های اولترا اچ‌دی و OLED شرکت ال‌جی عرضه خواهد شد.
فناوری نقطه کوانتومی ال‌جی بوسیله کنترل نانوکریستال‌هایی که اندازه‌ای از 2 تا 10 نانومتر دارند عمل می‌کند. در این فناوری هر نقطه بسته به اندازه‌اش، رنگی متفاوت از خود ساتع می‌کند. با اضافه کردن صفحه باریکی از کوانتوم در مقابل نور پس زمینه‌ی LCD، نرخ بازتولید رنگ و درخشندگی کلی تصویر، به شکل قابل توجهی تقویت می‌شود. نقطه‌های نانویی- که به قدری کوچک هستند که بتوانند خواص مکانیکی کوانتومی نشان دهند- رنگ‌های فوق‌العاده زنده و شفاف ساتع می‌کنند. فناوری نقطه کوانتومی قادر است قابلیت‌های ممتاز نمایشگرهای فعلی اولترا اچ‌دی IPS شرکت ال‌جی را بالاتر ببرد. نرخ بازتولید رنگ در پنل‌های IPS ال‌جی که دقت رنگ فوق‌العاده بالا و زوایای دید بسیار گسترده دارد در مقایسه با سایر تلویزیون‌های LCD و LED رایج 30 درصد افزایش یافته است. این موضوع امکانی را برای تلویزیون فراهم می‌کند تا محدوده رنگ فوق‌العاده گسترده‌ای را نمایش دهد که برای محتواهای 4K ایده‌آل است.
تلویزیون‌های 4K Ultra HD ال‌جی با فناوری نقطه کوانتومی با هدف دوستی با محیط زیست طراحی شده‌اند زیرا هیچ کادمیوم یا مواد سنگین سمی دیگری در آن‌ها بکار نرفته است.
این-کیو لی، نائب رئیس و مدیر بخش تلویزیون و مانیتور شرکت ال‌جی، می‌گوید:
فناوری نقطه کوانتومی جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی را به سطحی مدرن از کیفیت تصویر همراه با قابلیت‌های بازتولید رنگ زنده و شفاف می‌رساند. اضافه شدن تلویزیون Ultra HD با فناوری نقطه کوانتمی به لیست تلویزیون‌های ما در کنار تلویزیون‌های OLED که برنده جایزه شده‌اند، ال‌جی را به یک تولیدکننده پیشگام در خلق مبتکرانه‌ترین و متنوع‌ترین فناوری‌های تلویزیون در این صنعت مبدل می‌کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با وجود کاهش سهم، سامسونگ همچنان رهبر بازار گوشی‌های هوشمند

سامسونگ در طول سه‌ماهه‌ی سوم سال 2014 نیز همچنان به عنوان سلطان بازار گوشی‌های هوشمند باقی مانده، اما با نگاهی دقیق‌تر به داده‌ها، مشخص می‌شود وضعیت موجود فاصله‌ی بسیاری با حالت مطلوب و رضایت‌بخش برای این شرکت کره‌ای دارد.
موسسه‌ی تحقیقاتی گارتنر گزارش کرده که در طول سه‌ماهه‌ی سوم، سامسونگ در سراسر جهان موفق به فروش 73.2 میلیون دستگاه گوشی هوشمند شده که سهم بازار 24.4 درصدی را نصیب این شرکت می‌کند. در فاصله‌ی زمانی مشابه سال پیش، سامسونگ 80.4 میلیون گوشی هوشمند فروخت و سهم 32.1 درصدی را نصیب این شرکت کرد. بنابراین اگرچه این کمپانی همچنان در راس هرم باقی مانده، اما با کاهش سهم و فروش روبرو شده است و حتی ورود گلکسی نوت 4 به بازار نیز نتوانسته کمکی به این ماجرا کند.
مشکلات سامسونگ در این زمینه ناشی از کاهش رشد و فروش مجموع بازار نبوده، بلکه دقیقا برعکس، بازار گوشی‌های هوشمند از فروش 250.3 میلیون دستگاه در سال 2013، به 301 میلیون واحد در سال 2014 جهش داشته که نشان از رشد قابل توجه آن دارد.
نام اپل در میان برندگان بزرگ سه‌ماهه‌ی سوم 2014 به چشم می‌خورد که در قیاس با فروش 30.3 میلیون گوشی هوشمند در مدت زمان مشابه سال پیش، به فروش 38.2 میلیون گوشی دست پیدا کرده است. تولیدکنندگان مطرح چینی در بازار گوشی‌های هوشمند نیز با رشد فروش روبرو شده‌اند. هوآوی در این خصوص با رشد 4.2 میلیون واحدی در آمار سال به سال، به فروش 16 میلیون گوشی هوشمند دست پیدا کرده و شیائومی نیز علاوه بر بازار چین، فروش فوق‌العاده‌ای در کشورهای اطراف داشته است. شیائومی از فروش 3.6 میلیونی در سه‌ماهه‌ی سوم سال پیش، اکنون به آمار خیره‌کننده‌ی 15.8 میلیون دستگاه دست یافته که این رقم به لطف حاشیه سود بسیار کم این کمپانی به دست آمده است.
با این حال، وضعیت سامسونگ همچنان بعنوان مورد توجه‌ترین نتیجه‌ی حاصل از داده‌ها در نظر گرفته می‌شود. سامسونگ در ارائه‌ی آمارهای مربوط به هر یک از فصل‌های اخیر به وضوح وضعیت ناپایداری داشته و دلیل اصلی این مساله را افزایش شدت رقابت در بازارهای اصلی هدف این شرکت نظیر چین اعلام کرده و این عامل را مورد سرزنش قرار می‌دهد. افزون بر این، تامین هزینه‌های بازاریابی نیز از دیگر دلایل اعلام شده توسط این کمپانی است. پر واضح است که سامسونگ به شدت از سوی رقبای چینی خود نظیر شیائومی و هوآوی تحت فشار قرار گرفته و به دلیل رشد اخیر این شرکت‌ها با مشکلاتی روبرو شده است. موسسه‌ی گارتنر اعلام کرده سامسونگ در چین که بزرگ‌ترین بازار این شرکت به شمار می‌رود، نسبت به سال گذشته تا‌کنون با 28.6 درصد کاهش سهم روبرو شده است.
این مشکلات گریبان‌ گلکسی اس 5 را که ماه آپریل عرضه شد نیز گرفته است. گزارشی از سوی وال‌استریت ژورنال که ماه پیش منتشر شد، با استناد به افرادی که مدعی اطلاع از وضعیت فروش سامسونگ بودند اعلام کرد فروش گلکسی اس 5 در مقایسه با نسل پیشین خود با 40 درصد کاهش روبرو بوده که آمار بسیار نا امیدکننده‌ای به شمار می‌رود. فروش گلکسی اس 5 در بازارهای سراسر جهان با کاهش روبرو بوده که البته بازار ایالات متحده از این قاعده مستثنی است و رشد فروش خوبی داشته است.
این مساله به کل مجموعه‌ی کسب و کار موبایل سامسونگ گسترش یافته که بصورت تاریخی از بخش‌های کلیدی و بسیار موفق این شرکت بوده است. به گزارش گارتنر، در طول سه‌ماهه‌ی سوم سال 2013، سامسونگ در مجموع موفق به فروش 117 گوشی موبایل شده بود. این در حالی است که این آمار در مدت مشابه سال 2014 به 94 میلیون نزول کرده است.
برخلاف سامسونگ که عملکرد خوبی نداشته، سایر شرکت‌ها با موفقیت‌های زیادی روبرو بوده‌اند. برای مثال، پلتفرم اندروید گوگل باز هم بخش بزرگ‌تری از بازار را در اختیار گرفته و از سهم 82 درصدی در سال 2013 با فروش 250 میلیون گوشی و بر اساس آمار سه‌ماهه‌ی سوم 2014 موفق به کسب سهم 83.1 درصدی از بازار گوشی‌های هوشمند شده است. سیستم‌عامل iOS اپل نیز با رشد کمی، ضمن فروش 38.2 میلیون دستگاه توانسته سهم خود را به 12.7 درصد ارتقا دهد.
آنت زیمرمن، مدیر موسسه‌ی تحقیقاتی گارتنر در خصوص روال رو به رشد آینده تنها به پیش‌بینی خبرهای خوب برای اپل اکتفا کرده است:
انتظار داریم در طول تعطیلات سال نو، با رکوردهای جدیدی برای آیفون 6 و آیفون 6 پلاس روبرو باشیم. با این حال به هیچ‌عنوان نباید سازندگان چینی و برندهای محلی را دست کم گرفت.
اپل، سامسونگ و گوگل پاسخی به درخواست سی‌نت برای اظهار نظر در این خصوص نداده‌اند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سرویس Sway مایکروسافت با ویژگی‌های جدید عمومی شد

سرویس Sway مایکروسافت، ابزاری است برای ثبت ایده‌ها و رویدادهای ذهنی؛ این ابزار به ساده‌ترین شکل کاربر را ترغیب به نگارش تراوشات ذهنی‌اش می‌کند. حال مایکروسافت ضمن افزودن قابلیت‌های جدید به این سرویس، استفاده از آن را برای عموم آزاد کرده و از این پس نیازی به دعوتنامه برای بهره بردن از آن نخواهید داشت.
مایکروسافت اعلام کرده که طی 10 هفته که از معرفی وب‌سایت نسخه‌ی پیش‌نمایش Sway می‌گذرد، 175 هزار درخواست عضویت دریافت کرده و یک میلیون نفر نیز از آن بازدید کرده‌اند. Sway یکی از اپلیکیشن‌های خانواده‌ی آفیس است و به کاربر اجازه می‌دهد با ترکیب متن و تصویر، به ایجاد پرزنتیشن از مفاهیم مد نظر خود بپردازد. کاربر قادر است محتوای مورد نیاز را از داخل سیستم خود، یا از طریق منابع آنلاین نظیر توییتر، وان‌درایو، یوتیوب یا فیس‌بوک به این سرویس وارد کند. این پرزنتیشن‌ها را می‌توان از طریق وب یا اپلیکیشن‌ بومی گوشی‌های هوشمند مشاهده کرد.
Sway همچنین در راستای درخواست کاربران و اعضایی که به آزمایش این سرویس پرداخته‌اند، شاهد افزوده شدن ویژگی‌‌های جدید و تکمیل‌کننده نیز بوده است. مایکروسافت قابلیت Undo و Redo، لیست‌بندی بدون شماره، ویرایش مستقیم متن روی بوم، ترتیب‌دهی ساده‌تر درون ریزی PDF و تعدادی قابلیت کاربردی دیگر را به این سرویس اضافه کرده تا نواقص آن برای ارائه‌ی عمومی برطرف شود.
به نظر می‌رسد مایکروسافت همچنان اپلیکیشن آیفون Sway را به کشورهای خاصی محدود کرده اما این اپلیکیشن را در بازار استرالیا و نیوزلند نیز ارایه کرده است. اپلیکیشن آیفون این سرویس نیز با بروزرسانی همراه بوده و هم‌اکنون امکان ایجاد آفلاین اسناد را در کنار بهبود وضعیت پشتیبانی میان‌سکویی در کنار بهبود پشتیبانی از آیفون 6 و 6 پلاس در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
برای دسترسی به سرویس Sway مایکروسافت، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مراسم ایسوس در نمایشگاه CES: پانزدهم دی ماه ساعت ۱۱ صبح

کم کم به پایان سال ۲۰۱۴ نزدیک می‌شویم و در ماه اول ۲۰۱۵ قرار است نمایشگاه بزرگ CES بار دیگر در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شود. CES مختصر شده‌ی عبارت «نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی» است که شرکت‌های بزرگ تکنولوژی دنیا در این نمایشگاه غرفه‌های بزرگی برای معرفی محصولات خود اختیار می‌کنند. شرکت ایسوس برنامه دارد در ۱۵ دی ماه برابر با ۵ ژانویه ساعت ۱۱ صبح مراسم خود را آغاز کند.
بدیهی است که ایسوس محصولاتی که قرار است در این مراسم معرفی کند را در حال حاضر اعلام نمی‌کند، اما می‌توان گفت مدل‌های کلیدی دستگاه‌‌های جدید این کمپانی و همچنین دستگاه‌‌های اندرویدی تازه را در این مراسم باید از ایسوس انتظار داشته باشیم.
اخیرا دستگاه‌های ZenFone کمپانی ایسوس بسیار فروش خوبی داشته‌اند و احتمال اینکه ایسوس نسل جدیدی از این سری را برای بازار‌های در حال توسعه و کشور خانه خود، یعنی تایوان معرفی کند، بسیار زیاد است. همچنین شانس پشتیبانی دستگاه‌های جدید ZenFone از پردازنده‌های کوالکام در سال آینده مطرح است. تاکنون به علت رابطه همکاری نزدیک بین ایسوس و اینتل، پردازنده‌های اینتل در بسیاری از دستگاه‌های تولید ایسوس به کار رفته است.
سال آینده میلادی احتمال اینکه شرکت تایوانی بخواهد به غیر از گوشی‌های هوشمند به بازار تبلت‌های مقرون به صرفه نیز دستگاه‌های جدید اضافه کند وجود دارد و ممکن است نسل‌های جدیدی از سری PadFone و MemoPad تکرار شود. کمتر از یک ماه تا آغاز به کار نمایشگاه CES زمان داریم. باید ببینیم در این فرصت کوتاه ایسوس چه محصولاتی را برای ارائه در این نمایشگاه اماده خواهد کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل 10 عبارت بیشتر جستجو شده در سال 2014 را معرفی کرد

گوگل طبق سنت همیشگی خود در اواخر سال میلادی اقدام به انتشار لیست عبارات پرطرفدار جستجو می‌کند. امسال نیز غول جستجو لیست ده‌تایی این واژه‌ها را به تفیکیک مناطق جغرافیایی و کشورها منتشر کرده است.
با نگاه به لیست عباراتی که کاربران در موتور جستجوی گوگل وارد کرده‌اند می‌توان به این نتیجه رسید که موضوعات مربوط به حوادث تلخ و ناگوار طرفداران بیشتری دارند، چراکه جستجو در این موارد بسیار بیشتر است.
نکته‌ی جالب توجه در مورد لیست‌های منتشر شده این است که لیست مواردی که آمریکایی‌ها در گوگل جستجو کرده‌اند، به مواردی که اغلب جهانیان آن‌ها را از گوگل پرسیده‌اند، نزدیک است.
در این لیست به ترتیب رابین ویلیمایز، جام‌جهانی فوتبال، ابولا، هواپیمایی مالزی، چالش آب یخ بیماران ALS، فلپی برد، کونچیتا وورست، داعش، فیلم انیمیشنی Frozen و المپیک سوشی قرار گرفته‌اند.
یکی از نکات جالب توجه این لیست، نبودن نام یکی از محصولات کمپانی اپل در این لیست ده‌تایی است. از سال ۲۰۱۰ میلادی به ترتیب محصولات اپل یکی از رتبه‌های اول تا دهم را در بین واژه‌های پرطرفدار جستجو شده به خود اختصاص می‌دانند. آیپد در سال ۲۰۱۰، آیفون ۵ و آیپد ۳ در سال ۲۰۱۱، آیپد ۳ در سال ۲۰۱۲ و آیفون در سال ۲۰۱۳ در جمع ده واژه‌ی جستجو شده قرار داشتند.
با توجه به آمار‌های منتشر شده در سال‌های اخیر، فلپی برد اولین اپلیکیشنی است که موفق شده به لیست ده واژه‌ی جستجو شده راه یابد. گوگل اعلام کرده که بازی‌هایی چون ۲۰۴۸ و فلپی‌برد پروژه‌های انفرادی هستند که موفقیتی فراتر از دستینی (Destiny)، گران‌ترین بازی تاریخ را از آن خود کرده‌اند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
به وب‌سایت‌های مدعی ادامه فعالیت The Pirate Bay اعتماد نکنید!

در هفته‌ای که گذشت پلیس سوئد با یورش به اتاق سروری که وب‌سایت The Pirate Bay روی آن میزبانی می‌شد، برای همیشه به فعالیت این سرویس پایان داد. پس از اینکه این وب‌سایت برای چند روز فعالیتی نداشت، وب‌سایت‌هایی با نام مشابه، اما پسوند متفاوت با ادعای فعالیت دوباره‌ی این سرویس نمایان شدند که بنابر گزارش‌ها نباید چندان به آن‌ها اطمینان کرد.
The Pirate Bay محبوب‌ترین سرویس اشتراک‌گذاری فایل‌های تورنت بود که فقدان آن راه را برای مطرح کردن ادعاهایی مبنی بر ادامه‌ی فعالیت این وب‌سایت از طریق آدرس‌های دیگر ایجاد کرد. پس از گذشت چند روز از حمله به سرور‌های The Pirate Bay و محرز شدن عدم فعالیت این وب‌سایت، علاوه بر وب‌سایت‌هایی که با نام The Pirate Bay شروع به فعالیت کردند، Isohount، یکی از وب‌سایت‌های نام آشنا در مورد اشتراک‌گذاری فایل‌های تورنت، نمونه‌ای مشابه را با نام OldPirateBay.org راه‌اندازی کرد که براساس گفته‌های این وب‌سایت تقریبا تمام آرشیو The Pirate Bay در آن گردآوری شده بود. اما یکی از کاربران فعال در زمینه‌ی تورنت اعلام کرد که این وب‌سایت نشانی از آرشیو The Pirate Bay نداشته و در واقع آرشیو Isohount.to در پوسته‌ی The Pirate Bay است.
یکی از وب‌سایت‌هایی که ادعای ادامه‌ی فعالیت The Pirate Bay را مطرح کرده، thepiratebay.cr است. براساس اطلاعات منتشر شده در شماری از وب‌سایت‌های خبری و تحلیلی، The Pirate Bay در زمان فعالیت رسمی خود، هیچ‌گاه از پسوند CR. برای فعالیت استفاده نکرده است، از این‌رو به‌نظر می‌رسد وب‌سایت مورد نظر بصورت رسمی ادامه‌دهنده‌ی وب‌سایت اصلی نیست.
با توجه به اینکه The Pirate Bay محبوب‌ترین سرویس اشتراک‌گذاری فایل‌های تورنت با بهره‌گیری از کامل‌ترین آرشیو این فایل‌ها بود، از این‌رو بسیاری از کاربران و طرفداران این وب‌سایت بی‌صبرانه منتظر شنیدن خبری مبنی بر آغاز دوباره‌ی فعالیت این وب‌سایت هستند. این موضوع باعث استفاده از موقعیت پیش‌آمده توسط سایرین می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 23 از 55:  « پیشین  1  ...  22  23  24  ...  54  55  پسین » 
علم و دانش

Technology News | اخبار فناوری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA