انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 24 از 55:  « پیشین  1  ...  23  24  25  ...  54  55  پسین »

Technology News | اخبار فناوری


مرد

 
یاهو تنها در 2 روز 68 میلیون دلار سود کرد!

سال ۲۰۱۴ از نظر بازگشت سرمایه‌ برای یاهو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین سال‌ها است. روز جمعه یاهو بار دیگر و به‌خاطر سرمایه‌گذاری در Hortonworks در جریان عرضه‌ی سهام عمومی این کمپانی، ۶۸ میلیون دلار به جیب می‌زد.
روز جمعه و در جریان عرضه‌ی عمومی سهام کمپانی هورتون‌ورکز برای اولین بار در تالار بورس، یاهو به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران این کمپانی، ۶۸ میلیون دلار به کسب کرد. این شرکت در زمینه‌ی نرم‌افزارهای مرتبط با حوزه‌ی کسب و کار فعالیت می‌کند.
ارزش هر سهم این کمپانی دیروز به ۲۵ دلار رسید که در مقایسه با قیمت ۱۶ دلاری هر سهم در زمان عرضه‌ی اولیه رشدی ۹ دلاری به خود دیده است. ارزش کل سهام یاهو با این شرایط به ۱۸۹ میلیون دلار رسید که گویای سود ۶۸ میلیون دلاری این کمپانی است.
البته پیش از این و در طول سال ۲۰۱۴ میلادی نیز یاهو موفقیت‌های دیگری در زمینه‌ی کسب درآمد از طریق سرمایه‌گذاری کسب کرده بود که تا به حال بزرگ‌ترین درآمد کسب شده از سوی این کمپانی از طریق سرمایه‌گذاری در کمپانی‌های نوپا است. یاهو که یکی از سرمایه‌گذاران اصلی کمپانی علی‌بابا بود، پس از عرضه‌ی عمومی سهام این کمپانی در تالار بورس، ۵ میلیارد دلار سود کرد. در حال حاضر سهام این کمپانی در علی‌بابا بیش از ۴۰ میلیارد دلار ارزش دارد.
یاهو تنها کمپانی نبود که در هورتون‌ورکز سرمایه‌گذاری کرده بود. ترادیتا کمپانی دیگری است که در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده و در حال حاضر سهام ۷ درصدی آن در هورتون‌ورکز ۷۳ میلیون دلار ارزش دارد. سومین کمپانی نام‌ آشنا که در هورتون‌ورکز سرمایه‌گذاری کرده، اچ‌پی‌ است که سهم ۵ درصدی آن ۵۱ میلیون دلار ارزش دارد. در کنار این سه کمپانی، سرمایه‌گذاران شخصی و سایر کمپانی‌ها نیز سهمی در سرمایه‌گذاری دارند.
از جمله‌ افرادی که سود سرشاری از عرضه‌ی عمومی سهام هورتون‌ورکز از آن خود کرد، رابرت بیاردن، مدیرعامل این کمپانی است که با در اختیار داشتن ۶ درصد از سهام، ثروتی ۶۰ میلیون دلاری به دست آورد. هنوز مشخص نیست که موسس این کمپانی، اریک بالدشولر، چه مقدار از سهم این کمپانی را در اختیار دارد. وی در سال ۲۰۱۳ و پس از اینکه بیاردن به سمت مدیرعاملی رسید، کمپانی را ترک کرد. به‌نظر می‌رسد وی با فروش بخشی از سهام خود، مجموع سهم خود از این کمپانی را به زیر ۵ درصد رسانده که از این‌رو جزو سهامداران اصلی به شمار نمی‌رود.
براساس اطلاعات منتشر شده، کارکنان و سهامداران این کمپانی از عرضه‌ عمومی سهام هورتون‌ورکز بسیار خوشحال هستند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ برای رقابت با سیستم پرداخت اپل با LoopPay همکاری می‌کند

سامسونگ احتمالا در حال توسعه‌ی یک سیستم پرداخت موبایلی برای رقابت با Apple Pay است. گفته می‌شود این تولیدکننده‌ی کره‌ایِ دستگاه‌های هوشمند، در حال مذاکره با یک استارت‌آپ فعال در زمینه‌ی پرداخت به نام LoopPay است تا با همکاری این شرکت سیستم پرداخت خود را در سال 2015 رونمایی کند.
سیستم ترکیبی سامسونگ و LoopPay به کاربران گوشی‌های سامسونگ امکان خواهد داد به جای کشیدن کارت اعتباری یا پرداخت نقدی، تنها با حرکت دادن گوشی خود در مقابل پایانه‌های فروشگاهی مبلغ خرید خود را پرداخت کنند. سامسونگ می‌تواند در این سیستم از چیپ NFC موجود در گوشی‌های خود بهره برده و اجرای فرآیند پرداخت بی‌سیم را ساده‌سازی کند.
همکاری با استارت‌آپ LoopPay می‌تواند موجب شود سیستم پرداخت سامسونگ طیف گسترده‌تری از پایانه‌های پرداخت جدید و قدیمی را تحت پوشش خود قرار دهد تا گسترش این سرویس با شتاب بالاتری دنبال شود. تکنولوژی توسعه داده شده توسط LoopPay به شبیه‌سازی فرآیند کشیدن کارت اعتباری می‌پردازد؛ بدین گونه که با ثبت داده‌های موجود در نوار مغناطیسی کارت اعتباری و انتقال این داده‌ها به کارت‌خوان خرده‌فروشی‌ها عملیات پرداخت را اجرایی می‌کند. از آنجا که فناوری LoopPay نیازی به NFC یا هیچ‌گونه استاندارد بی‌سیم دیگری ندارد، از ابتدای ارائه قادر خواهد بود با بسیاری از کارت‌خوان‌های فعلی موجود در پایانه‌های فروش که قابلیت کشیدن کارت اعتباری داشته باشند، کار کند.
تصور می‌شود سیستم پرداخت سامسونگ نیز همچون آنچه از Apple Pay شاهدش بوده‌ایم، با بهره‌گیری از شیوه‌های رمزنگاری به ایمن‌سازی فرآیند تراکنش بپردازد. حتی این احتمال به شکل بالقوه وجود دارد که سامسونگ فناوری تشخیص اثرانگشت را نیز در سیستم خود درون‌سازی کند؛ فناوری که هم‌اکنون در پرچمدارهای فعلی این شرکت ارائه شده است.
سیستم پرداخت Apple Pay در ماه اکتبر آغاز به کار کرد و همچنان شیوه‌ی عملکرد آن در کانون توجه قرار دارد. توسعه‌ی اخیر رخ داده در این سیستم، بانک‌هایی نظیر TD Bank و خرده‌فروشی‌هایی مانند Staples را نیز تحت پوشش خدمات این سرویس قرار داده است. با در نظر گرفتن نرخ سازگاری با این فناوری و توسعه‌ی اعمال شده توسط اپل، اکنون سیستم پرداخت این شرکت حدود 90 درصد از تراکنش‌های قابل اجرا از طریق کارت‌های اعتباری و پایانه‌های ایالات متحده را پشتیبانی می‌کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با Google فارسی حرف بزنید؛ پشتیبانی رسمی گوگل از جستجوی صوتی به زبان فارسی

گوگل در بلاگ فارسی خود نوشته است: تایپ عبارت «چلوکبابی‌های تهران» زمان زیادی نمی‌برد، اما گفتن این کلمات از تایپ کردن آن سریع‌تر است. با جستجوی صوتی می‌توانید با تلفن‌تان حرف بزنید و نتایج جستجو را سریع و آسان دریافت کنید. جستجوی صوتی اکنون به زبان فارسی کار می‌کند.
این که چطور کار با جستجوی صوتی Google را شروع می‌کنید به نوع تلفن‌تان بستگی دارد. اگر گوشی موبایل شما Android نسخه ۲.۲ یا بالاتر را اجرا می‌کند و نماد میکروفون را در ابزارک جستجوی Google در صفحه اصلی‌تان می‌بینید، کافی است این نماد را لمس کنید تا جستجوی صوتی آغاز شود. در غیر این صورت می‌توانید برنامه Voice Search را از Google Play نصب کنید.
برای آشنایی با نحوه‌ی راه‌اندازی سرویس جستجوی صوتی گوگل به «وب‌لاگ رسمی گوگل» مراجعه کنید.
گوگل معتقد است که نمایش اعداد از چالش‌های به کار انداختن جستجوی صوتی فارسی بوده است. با وجود این که فارسی سیستم عددی خودش را دارد، اغلب اوقات کاربران هم از اعداد فارسی و هم از اعداد انگلیسی استفاده می‌کنند. توانایی کار کردن با هر دو دسته اعداد،‌ پیچیدگی‌های جدیدی به نرمال‌سازی متن، واژگان،‌ مدل زبان و مدل صدا افزود.
مانند زبان‌های دیگری که گوگل به جستجوی صوتی اضافه کرده‌، یکی از مزایای مهم مدل مبتنی بر اینترنت Google این است که هر چه کاربران از جستجوی صوتی بیشتر استفاده کنند، دقیق‌تر خواهد شد. گوگل امیدوار است کاربران ایرانی از استفاده جستجوی صوتی به زبان فارسی همان قدر لذت ببرند که آن‌ها از ساختنش لذت برده‌اند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
هکر‌های سونی، بینندگان فیلم «The Interview» را تهدید کردند

داستان هک شدن سونی‌پیکچرز رفته‌رفته جالب‌تر از پیش می‌شود. پس از آنکه سونی پیکچرز به تهدید هکرها مبنی بر توقف اکران فیلم The Interview توجه نکرد، حال نفوذگران، افرادی که قصد تماشای این فیلم سینمایی را دارند مورد تهدید قرار داده‌اند.
هکرها با پیشنهادی آمیخته به تهدید، افرادی که درصدد تماشای فیلم The Interview هستند را از انجام این کار بر حذر داشته‌اند. پیش از این و در اطلاع‌رسانی قبلی، این افراد وعده‌ی اهدای هدیه‌ی کریسمس را داده بودند که بنابر گمانه‌‌زنی‌ها، کارشناسان این وعده را به انتشار بخش دیگری از اطلاعات تعیبر کرده بودند. در حال حاضر و پس از تهدید جدید، بسیاری هدیه‌ی کریسمس هکرها را یک حمله عنوان می‌کنند. هکرها برای نمایش قطعیت خود در تهدید‌های انجام شده، به حادثه‌ی ۱۱ سپتامبر نیز اشاره کرده‌اند. در ادامه می‌توانید متن پیام جدید هکرها را ببینید:
اخطار
ما سرنوشت تلخ افرادی را که سعی در ایجاد تفریح و شادی از موضوع‌‌های تروریستی دارند، بصورت روشنی در زمان‌ها و مکان‌های مختلف به شما نشان خواهیم داد.
در آینده‌ی نزدیک تمام دنیا فیلم مضحکی را که سونی‌پیگچرز تولید کرده، خواهند دید.
تمام دنیا در ترس و وحشت فرو خواهد رفت.
۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ را به یاد بیاورید.
به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از مکان‌هایی که این فیلم نمایش داده می‌شود، دوری کنید. اگر منزل شما نزدیک به سالن‌های نمایش این فیلم است، منزل خود را ترک کنید.
مسئولیت تمام پیش‌‌آمدها، سونی و حرص و طمع این کمپانی است.
تمام دنیا سونی را سرزنش خواهند کرد.

هکر‌ها در کنار تهدید، بخش دیگری از ایمیل‌‌ها را منتشر کردند که براساس اطلاعات دریافت شده، متعلق به مدیرعامل کمپانی سونی پیکچرز، مایکل لاینتون است. با توجه به اینکه هکر‌ها بصورت ناشناس و با استفاده از چندین ایمیل به برقراری ارتباط با خبرنگاران می‌پردازند، گمانه‌هایی مبنی بر اینکه این هک توسط چندین گروه به انجام رسیده مطرح شده است. اما شماری دیگر از کارشناسان، با توجه به ادامه‌دار بودن انتشار ایمیل‌ها و همچنین هدف‌دار بودن تهدید‌ها، این عمل را متوجه یک گروه واحد می‌دانند.
پیش‌تر بسیاری انگشت اتهام را به سوی کره‌ی شمالی نشانه رفته بودند. فیلم The Interview با درون‌مایه‌ای کمدی، رهبر کره‌ی شمالی را هدف قرار داده است، با توجه به این موضوع و همچنین گستردگی حمله‌ی صورت گرفته به سونی پیکچرز، بسیاری کره‌ی شمالی را مسبب اصلی آن می‌پنداشتند. کره‌ی شمالی با انتشار بیانیه‌ای هرگونه‌ مسئولیت در این حمله را رد کرد. اف‌بی‌آی نیز با انتشار گزارشی اعلام کرد که مدرکی دال بر دخالت کره‌ی شمالی در این حمله‌ی سایبری نیافته است.
اکران رسمی فیلم The Interview در روز کریسمس آغاز خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
توئيتر با فوراسکوار برای ثبت موقعیت مکانی توئیت‌ها همکاری می‌کند

توئیتر درصدد همکاری با فوراسکوار به‌منظور اضافه کردن موقعیت مکانی به توئیت‌ها است. اضافه شدن این ویژگی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های توئيتر در مسیر پیشرفت است، چراکه توئیتر معتقد است چنین قابلیتی سرویس توئيتر را بسیار کاربردی‌تر می‌کند.
به گزارش بیزینس‌اینسایدر، توئیتر درصدد همکاری با فوراسکوار برای اضافه کردن قابلیت موقعیت مکانی به توئیت‌های پست شده توسط کاربران است. توئیتر می‌توانست قابلیت‌هایی دیگری را نیز برای جلب نظر کاربران جدید و جذاب‌تر کردن سرویس خود عرضه کند، اما چه‌چیز منجر به تصمیم توئیتر برای همکاری با فوراسکوار و استفاده از قابلیت ثبت موقعیت مکانی توئیت‌ها شده است؟
شاید اصلی‌ترین دلیل برای اتخاذ چنین تصمیمی از سوی توئيتر، ظهور سرویس اجتماعی نوپایی چون Yik Yak باشد. کاربران سرویس ییک‌یک می‌توانند پست‌هایی را موسوم به یَک منتشر کنند که از قابلیت ثبت موقعیت مکانی برخوردار است. هر کاربر می‌تواند یَک‌های پست شده در شعاع ۱۶ کیلومتری خود را ببیند و این قابلیت منجر به محبوبیت این سرویس شده است. ییک‌یک ساختاری شبیه توئيتر دارد، با این تفاوت که کاربران در فاصله‌ی ۱۶ کیلومتری از همدیگر قادر به دیدن پست‌های به اشتراک‌گذاشته شده هستند. این سرویس که در قالب اپلیکیشن اندروید و iOS فعالیت می‌کند، رشد بسیار خوبی را تجربه کرده و توانسته سرمایه‌ای ۶۲ میلیون دلاری را از جانب سکویا، سرمایه‌گذاری اصلی سرویس واتس‌اَپ جلب کند. با توجه به اینکه سرویس توئیتر و ییک‌یک شباهت بسیاری با یکدیگر دارند، اضافه شدن قابلیت شناسایی موقعیت مکانی به توئیتر، می‌تواند قدرت توئیتر را بیشتر کند.
هنوز اطلاعاتی در مورد جزئیات همکاری فوراسکوار و توئیتر و همچنین نحوه‌ی بهره‌گیری این قابلیت ارائه نشده است، اما به‌نظر می‌رسد باید در سه‌ماهه‌ی ابتدایی سال ۲۰۱۵ میلادی در انتظار ارائه‌ی این سرویس باشیم.
توئیتر به تازگی نمونه‌های پیش‌نمایش ایده‌های خود را برای اضافه شدن به توئیتر نمایش داده بود. یکی از ایده‌ها که البته کامل نبود، سازمان‌دهی توئیت‌ها براساس موقعیت مکانی انتشارشان بود.
با توجه به ماهیت خبررسانی توئيتر، استفاده از این قابلیت می‌تواند بسیار کاربردی باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مایکروسافت مشغول توسعه‌ی تکنولوژی استریم بازی آرکدیا است

گزارش‌ شده، مایکروسافت در حال کار روی تکنولوژی جدید استریم بازی با اسم رمز «آرکدیا» (Arcadia) است.
سایت ZDNet، در گزارشی به نقل از منابع آگاه خبر داد تیمی در شرکت مایکروسافت مشغول ساخت و توسعه‌ی سرویس جدید استریم بازی و اپلیکیشن هستند که هم‌اکنون با اسم رمز آرکدیا شناخته می‌شود. جالب است بدانید «آرکدیا» نام یکی از سیاراتی است که در سری بازی‌های Halo وجود دارد.
بر اساس این گزارش، تیم ارکدیا در بخش طراحی سیستم عامل شرکت مایکروسافت مشغول به فعالیت هستند. ظاهرا مایکروسافت برنامه‌ی سابق خود به اسم Rio را که آن هم مربوط به استریم بازی بود، لغو کرده و روی پروژه‌ی جدید تمرکز کرده است.
تکنولوژی استریم بازی آرکدیا روی بستر سیستم ابری Azure مایکروسافت قرار خواهد گرفت و این‌طور که پیدا است، نه فقط برای استریم بازی، بلکه برای اجرای برخی اپلیکیشن‌ها هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت. مایکروسافت قبلا اطلاعیه‌ای برای استخدام مهندس ارشد نرم‌افزار منتشر کرده بود که در این آگهی، اشاره به تیم آرکدیا شده بود.
به طور کل، این اولین بار نیست که خبرهایی مرتبط با پروژه‌های سری مایکروسافت برای راه‌اندازی سرویس‌های استریم بازی، در فضای اینترنت منتشر می‌شود. ماه آگوست سال جاری هم اسنادی فاش شد و در آن نام پروژه‌ای به نام DeLorean دیده می‌شد. البته همین افشای اسناد منجر به تغییر نام این پروژه به Outatime شد، زیرا نام DeLorean توسط کمپانی به همین نام، قبلا ثبت شده بود. در ماه سپتامبر هم گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد مایکروسافت در حال کار روی سرویسی است که بتواند به وسیله‌ی آن، بازی‌های ایکس‌باکس را روی مرورگرهای اینترنت اجرا کرد.
کلیه‌ی این اخبار و شایعات ثابت می‌کند که دیر یا زود، مایکروسافت برای مقابله با سرویس استریم بازی شرکت سونی، دست به کار خواهد شد و دور جدیدی از رقابت‌‌ها را آغاز خواهد کرد. سونی قبل از معرفی کنسول پلی‌استیشن 4، شرکت تکنولوژی‌های استریم گایکا را به مبلغ ۳۸۰ میلیون دلار خریداری کرد و حالا به واسطه‌ی تکنولوژی‌های به دست آمده، سرویس‌های استریم بازی را روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا و حتی گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌های خود گسترش داده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سونی عینک معمولی را به نوع هوشمند تبدیل می‌کند

سونی ماژول نمایشی جدیدی را معرفی کرده که می‌توان با الصاق آن روی انواع عینک‌های دودی، طبی یا ایمنی، یک گجت پوشیدنی از نوع عینک‌هوشمند را در اختیار گرفت. مزیت این ماژول سخت‌افزاری قابلیت اتصال و جدا کردن آن از روی عینک‌ است.
ماژول سخت‌افزاری گوگل از بورد اصلی کنترلی تشکیل شده که انواع سنسور‌های مورد استفاده را در کنار تراشه‌های ارتباطی وای-فای و بلوتوث، پردازنده و سایر کامپوننت‌ها از جمله‌ی صفحه‌ی نمایش OLED با رزولوشن ۶۴۰ در ۴۰۰ در خود جای داده است. سونی قابلیت‌های بسیاری را برای استفاده از این ماژول سخت‌افزاری در حوزه‌هایی همچون ورزش، کار و تفریح و سرگرمی پیش‌بینی کرده و در این راستا نیز برای انتشار یک SDK و همکاری با سایر کمپانی‌ها در جهت توسعه‌ی انواع اپلیکیشن‌ها برای این سخت‌افزار برنامه‌ریزی کرده است.
علاوه بر شرکای فعال در زمینه‌ی نرم‌افزار، کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی ساخت سخت‌افزار نیز می‌توانند با سونی در زمینه‌ی استفاده از این ماژول در محصولات خود همکاری کنند. سونی سابقه‌ی همکاری با سایر کمپانی‌ها را در کارنامه دارد که می‌توان از جمله‌ی آن به بهره‌گیری از سنسور‌های ساخت این کمپانی در اکثر گوشی‌های‌هوشمند بازار اشاره کرد. با توجه به این موضوع در صورتی که کمپانی گوگل برای عرضه‌ی نسل بعدی عینک‌هوشمند خود با سونی همکاری کند، نباید زیاد حیرت زده شد. گوگل نیز سابقه‌ی خوبی در زمینه‌ی همکاری با تولیدکنندگان دیگر دارد و مثلا برای ساخت نسل بعدی گوگل‌گلس، از اینتل کمک گرفته است.
سونی برای آغاز تولید انبوع این ماژول سخت‌افزاری در سال ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی کرده است. باید دید که چه محصولات در این حوزه‌ روانه‌ی بازار خواهند شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تلویزیون‌های هوشمند مبتنی بر WebOS 2.0 ال‌جی در نمایشگاه CES 2015 رونمایی می‌شوند

ال‌جی در نمایشگاه CES 2015 نسل جدید تلویزیون‌های‌هوشمند خود مبتنی بر سیستم‌عامل WebOS 2.0 را رونمایی خواهد کرد. ظاهرا کره‌ای‌ها روی عملکرد و کارایی این تلویزیون‌های‌هوشمند تمرکز بیشتری داشته‌اند. ال‌جی در طول یک سال اخیر پس از معرفی تلویزیون‌های‌هوشمند مبتنی بر WebOS موفق به فروش پنج میلیون دستگاه از این محصول شده است.
ال‌جی سعی کرده در نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند خود، سیستم‌عامل WebOS‌ را بیش از پیش بهینه کند. برای مثال زمان مورد نیاز برای اجرای اپلیکیشن یوتیوب در مقایسه با نسل پیشین ۷۰ درصد سریع‌تر شده است. براساس اطلاعات ارائه شده عملکرد کلی سیستم ۶۰ درصد سریع‌تر از پیش شده است.
یکی دیگر از قابلیت‌های جدید اضافه شده که هدف از آن سهولت استفاده از این تلویزیون‌ها است، My Channel نام دارد. با استفاده از این قابلیت می‌توان به کانال‌های مورد علاقه از طریق نوار لانچر دسترسی پیدا کرد. همچنین با استفاده از Quick Setting‌ می‌توان بدون ایجاد تداخل در تماشای برنامه‌ی در حال پخش، به تنظیم تلویزیون پرداخت. قابلیت Input Tracker‌ نیز در سریع‌ترین زمان ممکن بدون ایجاد وقفه در استفاده از تلویزیون، ابزار‌های متصل شده به دستگاه را شناسایی کرده و امکان استفاده از آن را برای کاربر فراهم می‌کند. ال‌جی برای جلب رضایت هر چه بیشتر کاربران، در حال همکاری با نتفلیکس و آمازون برای استریم ویدئوهایی با رزولوشن 4K روی تلویزیون‌های هوشمند خود است.
براساس اطلاعات منتشر شده توسط ال‌جی، این کمپانی در طول یک سال اخیر پس از معرفی تلویزیون‌های هوشمند خود مبتنی بر WebOS، موفق به فروش بیش از ۵ میلیون دستگاه از این محصولات شده است. با وجود شایعات موجود، ال‌جی اطلاعاتی در مورد احتمال عرضه‌ی ساعت‌هوشمندی مبتنی بر WebOS ارائه نکرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
1.5 میلیون نفر در انتظار رهایی از ویندوز 8 پس از آزمایش ویندوز 10

مایکروسافت در پی استقبال کم از ویندوز ۸، با عقب نشینی از محیط مترو، سعی کرد ویندوز ۱۰ را با ظاهری یکپارچه‌تر و ویژگی‌های کاربردی معرفی کند. حال جالب است بدانید بیش از ۱.۵ میلیون کاربر در Windows Insider ثبت نام کرده‌اند و ۴۵۰/۰۰۰ نفر از آن‌ها کاربر بسیار فعال ویندوز ۱۰ هستند.
ویندوز ۸ جدیدترین سیستم عامل منتشر شده توسط مایکروسافت است که نمی‌توان لقب موفق‌ترین سیستم عامل را به آن نسبت داد. تعداد کاربرانی که در حال کار کردن و آزمایش نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ هستند، بیشتر از تعداد کاربر‌ان تمام نسخه‌های آزمایشی بتا و پیش نمایش سیستم‌عامل‌های قبلی مایکروسافت هستند.
مایکروسافت از این موضوع بسیار خوشحال است و با توجه به دریافت و نصب بروزرسانی‌های زیاد این نسخه توسط کاربران، شانس خود را برای برطرف کردن مشکلات و اضافه کردن ویژگی‌هایی جدید بیشتر می‌بینید. مایکروسافت در این‌باره می‌گوید:
گزارش‌هایی که شما به ما ارسال می‌کنید، درباره کرش‌های ناگهانی و مشکلات موجود و همچنین بازخورد‌تان در بهتر کردن محصول به ما کمک می‌کند. بارزترین مثال در این زمینه، مواقعی که آیکون OneDrive در مرورگر فایل ویندوز جایگزین آیکون Outlook میشد! و با کمک افراد با مهارتی که در Windows Insiders حضور دارند، به ما در پیدا کردن و رفع این مشکل کمک شد.
ردموندی‌ها با کمک گزارش‌هایی که توسط آزمایش کننده‌های نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ دریافت کرده‌‌اند، توانسته‌اند ۱۳۰۰ باگ را برطرف کنند و تجربه کاربری در ویندوز ۱۰ را بهبود ببخشند. انتظار می‌رود ساخت جدید ویندوز ۱۰ اوایل ۲۰۱۵ از راه برسد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اسکایپ ترجمه همزمان می‌کند

اسکایپ یک گام به ترجمه هم‌زمان زبان‌ها نزدیک‌تر شده است.
مایکروسافت یک نسخه آزمایشی از مترجم اسکایپ را راه‌اندازی کرده که گفتگوهای بین کاربران را به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی، هم‌زمان و زنده ترجمه می‌کند.
این ابزار به کاربران اسکایپ امکان خواهد داد در آینده به هر زبانی که بلدند صحبت کنند و گفتگوهای دیگران را هم به هر زبانی که باشد درک کنند.
گوردیپ پال از همکاران شرکت مایکروسافت می‌گوید این نتیجه یک سرمایه‌گذاری ده ساله است.
او می‌گوید "دیگر جغرافیا و زبان مانع ارتباط نخواهد شد و اسکایپ به مردم سراسر جهان امکان می‌دهد بدون این موانع با یکدیگر تماس بگیرند، با هم ارتباط داشته باشند و همکاری کنند".
در مرحله آزمایش این ابزار دانش‌آموزان مدرسه‌ای در مکزیکوسیتی با دانش‌آموزان مدرسه دیگری در تاکومای واشنگتن با هم گفتگو کردند. دانش‌آموزان مکزیکی به اسپانیایی صحبت کردند و آمریکایی‌ها به انگلیسی جواب دادند.
آنها با هم "معمای اسکایپ" را بازی کردند، در این بازی، بچه‌های یک مدرسه از دانش‌آموزان مدرسه دیگر سوال‌ می‌پرسیدند تا بفهمند مدرسه‌شان در کدام نقطه جهان است.
در حال حاضر مترجم هم‌زمان و زنده اسکایپ تنها بین دو زبان انگلیسی و اسپانیایی کار می‌کند اما مایکروسافت می‌گوید بالاخره امکان گفتگو به زبان‌های دیگر را هم فراهم خواهد کرد.
برای کسانی که عضو مترجم اسکایپ (اسکایپ ترانسلیتور) شده باشند، ترجمه همزمان پیغام‌های متنی هم‌اکنون به ۴۰ زبان در دسترس است.
مایکروسافت می‌گوید هر ماه بیش از ۳۰۰ میلیون نفر از اسکایپ استفاده می‌کنند و هر روز کاربران این نرم‌افزار تماس صوتی، با استفاده از آن بیشتر از ۲ میلیارد دقیقه صحبت می‌کنند.
اسکایپ به کاربرانش امکان می‌دهد با دسترسی به اینترنت به طور رایگان با یکدیگر ارتباط متنی، صوتی و تصویری برقرار کنند اما کاربران باید برای تماس‌هایی که از کامپیوتر با تلفن‌های معمولی گرفته می‌شود، پول پرداخت کنند.
شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۱۱ با پرداخت هشت و نیم میلیارد دلار، اسکایپ را خرید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 24 از 55:  « پیشین  1  ...  23  24  25  ...  54  55  پسین » 
علم و دانش

Technology News | اخبار فناوری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA