انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 82 از 108:  « پیشین  1  ...  81  82  83  ...  107  108  پسین »

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس



 

gratis bilder hochladen





واکنش باشگاه صبا به درخواست پرسپوليس
رئيس هيات مديره باشگاه صباي قم مي‌گويد اين تيم خودش کمبود بازيکن دارد و نمي‌تواند به تيم‌هاي ديگر مثل پرسپوليس بازيکن بدهد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به دنبال به خدمت گرفتن ایوب کلانتری بازیکن تیم صبای قم است و حتی صحبت از معاوضه کلانتری با یکی، دو بازیکن پرسپولیس هم مطرح شده است. با این حال اکبر غمخوار رئیس هیات مدیره باشگاه صبا می‌گوید هنوز پیشنهادی به این باشگاه نرسیده است.

وی در این خصوص گفت: ما خودمان مشکلات زیادی داریم. مهاجم برزیلی ما مشکلات خانوادگی دارد و برای همین به برزیل رفته و معلوم نیست برگردد. تیم صبا از نظر بازیکن کمبود دارد و قطعا بازیکنی را به تیم‌های دیگر نمی‌دهد. البته اگر پرسپولیس کلانتری را به صورت قرضی و برای لیگ قهرمانان آسیا بخواهد ممکن است با درخواستشان موافقت کنیم.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 

bilder kostenlos




احتمال خروج رضا نوروزي از ليست پرسپوليس
رضا نوروزي مهاجم تازه وارد پرسپوليس که در همان چند بازي اول براي اين تيم دچار مصدوميت از ناحيه رباط شد و ماه هاست اين تيم را همراهي نمي‌ کند، احتمالا از ليست سرخپوشان خارج خواهد شد.


به گزارش "ورزش سه" طبق قوانین ای اف سی پرسپولیس و دیگر تیم های حاضر در لیگ قهرمانان می‌ توانند با سهمیه 20 بازیکن بزرگسال در مسابقات آسیایی شرکت کنند. از سوی دیگر کادرفنی پرسپولیس امید چندانی به استفاده از رضا نوروزی در لیگ‌برتر ندارد، اما امیدوار است تا از این مهاجم در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند. از این رو شنیده می‌ شود رضا نوروزی از لیست پرسپولیس برای بازی های داخلی خارج خواهد شد، اما در لیست آسیایی پرسپولیس خواهد ماند تا این تیم را در رقابت های آسیایی همراهی کند.

احتمالا طی چند روز آینده این خبر به صورت رسمی اعلام خواهد شد.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  
مرد

 
حقیقی: 7، 8 تیم داخلی و خارجی مشتری‌ام هستند/حقیقی: یک میلیارد بدهند تا بمانم!

هافبک پرسپولیس معتقد است چندین باشگاه لیگ برتری مانند استقلال به دنبال جذب او هستند و به همین علت می خواهد از پرسپولیس جدا شود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا حقیقی هافبک تدافعی و مشهدی پرسپولیس قصد جدایی از این تیم را دارد و می‌خواهد هر طور شده رضایتنامه‌‌اش را از پرسپولیس بگیرد. با او دقایقی به صحبت پرداختیم که می‌خوانید.


* گفته بودی می‌خواهی جدا شوی، اتفاق تازه‌ای در این مورد رخ نداد؟
من یک بحث تیمی دارم و یک بحث شخصی. در بحث تیمی، پرسپولیس تا به حال که خوب کار نکرده، از این به بعد هم چون 2، 3 نفر از تیم ما می‌روند، پرسپولیس ضعیف‌تر می‌شود. شرایط خیلی سخت است. ما باید به آسیا می‌رفتیم ولی ببینید چه اتفاقی افتاده که فصل قبل نسبت به امسال که آسیایی هستیم، ضعیف‌تریم.


* بحث شخصی‌ات چیست؟
4 ماه است که با سیاسی در تماسم و او مدام می‌گوید پولم را می‌دهد اما کدام پول؟ هر روز اتفاقات جدیدی می‌افتاد. چه کسی فکرش را می‌کرد سیاسی را ببرند زندان؟ یک مسئله دیگر وجود دارد! اول فصل به من گفتند قراردادت را تمدید کن و به ما تخفیف بده تا طلب فصل قبل را یکجا بگیری و 30 درصد هم از قرارداد امسال را به تو بدهیم. من هم گول خوردم و این کار را انجام دادم ولی هیچ پولی دریافت نکردم.


* الان از پرسپولیس طلبکاری؟
هنوز 650 میلیون از سال قبل طلب دارم. 320 میلیون هم مالیات برایم بریده‌اند که جریمه هم به آن اضافه شده است. هم ممنوع‌الخروج هستم و هم حکم توقیف اموالم را گرفته‌اند آن هم به خاطر پولی که باشگاه باید می‌داد. با 30 درصد قرارداد امسال، می‌شود تقریباً یک میلیارد تومان. هر کسی جای من باشد از پرسپولیس می‌رود. دیگر اینجا برای من به این دو دلیل شخصی و تیمی که گفتم، جای کار کردن نیست. هم به نفع من است که بروم و هم باشگاه. امیدوارم خیلی زود رضایتنامه‌ام را بدهند.


* به کدام تیم می‌روی؟
همین حالا 7، 8 تیم داخلی و یک تیم خارجی مرا می‌خواهند.


* نام نمی‌بری؟
نه دروغ نمی‌گویم، به خدا مرا تیم‌های زیادی می‌خواهند، به خصوص که در جام‌جهانی‌ بازی کرده‌ام و باتجربه‌ام. مگر استقلال مرا نمی‌خواست؟ همه تیم‌ها به دنبالم هستند.


* با این حساب تحت هیچ شرایطی در پرسپولیس نمی‌مانی؟
فقط یک شرط دارد، اینکه پرسپولیس به من یک میلیارد تومان بدهد. آنها اینقدر پول می‌دهند؟ نه دیگر! ندارند که بدهند. به همین علت می‌گویم بهتر است بروم اما چون پرسپولیس خانه من است، یک روز برمی‌گردم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گلر پرسپولیس به دنبال رضایتنامه از پرسپولیس / نیلسون با گسترش فولاد تمام کرد

دروازه بان برزیلی پرسپولیس ساز جدایی را کوک کرده و پس از خداحافظی با هواداران این باشگاه در پی حضور در باشگاه تبریزی است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیلسون کوره آ با پرواز ساعت 8 صبح دیروز (چهارشنبه) تبریز، تهران را به مقصد این شهر زیبا ترک کرد. مقصد اصلی این بازیکن، باشگاه گسترش فولاد بود. او چندی پیش از این باشگاه پیشنهاد همکاری دریافت کرده بود.
البته پیشنهاد گسترشی ها مربوط به ابتدای فصل است. مهدی تارتار سرمربی سابق آبی پوشان تبریزی به صورت جدی به دنبال عقدقرارداد با نیلسون بود ولی این گلر برزیلی قرارداد با پرسپولیس را تمدید کرد تا پس از گذراندن یک فصل خوب در لیگ قبلی، در این فصل نیمکت نشینی را تجربه کند.
او چند روز قبل در مصاحبه با روزنامه خبرورزشی و خبرگزاری خبرآنلاین اعلام کرده بود شاید در انتخاب دوباره پرسپولیس دچار اشتباه شد و سپس با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و گفت به زودی از این تیم جدا می شود. به نظر می رسد قصد نیلسون، حضور در تبریز و پوشیدن پیراهن گسترش است چون این بازیکن صبح امروز (چهارشنبه) در تبریز مذاکرات مفیدی با باشگاه گسترش داشت به حدی که خبر رسید توافقات نهایی صورت گرفته است.
این دروازه بان پا به سن گذاشته عصر امروز (پنجشنبه) به باشگاه پرسپولیس می رود تا رضایتنامه اش را از مسئولان این باشگاه دریافت کرده و راهی تبریز شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
حریف پرسپولیس می‌خواهد با مهاجم تاتنهام به تهران بیاید/ لخویا قطر آده‌بایور را می‌خواهد

لخویا قطر برای رویارویی با تیم پرسپولیس ایران به دنبال خرید مهاجم تیم فوتبال تاتنهام است تا دوره جدید لیگ قهرمانان را با این ستاره توگویی شروع کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال لخویای قطر در گروه A لیگ قهرمانان آسیا در کنار النصر عربستان و برنده دیدار پلی آف بین تیم های بنیادکار ازبکستان و الجزیره امارات یکی از حریفان پرسپولیس ایران محسوب می شود.
این تیم قطری در تدارک حضور قدرتمندانه در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است و هزینه های کلانی را نیز در این زمینه انجام داده است.
امانوئل آده‌بایور، مهاجم فعلی تیم فوتبال تاتنهام انگلیس یکی از ستاره هایی است که این روزها مسئولان باشگاه لخویا او را زیر نظر گرفته اند و دوست دارند در روز پنج اسفند و در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی با این بازیکن به تهران بیایند.
مدیران باشگاه لخویا برای خرید آده‌بایور پیشنهاد رسمی خود را به سران باشگاه انگلیسی اعلام کرده‌اند،‌اگرچه الجیش، دیگر تیم قطری نیز برای خرید این بازیکن ابراز تمایل کرده است.
شانس لخویا برای جذب این بازیکن بیش از دیگر تیم‌ها است چرا که در شرایط کنونی میشائیل لادروپ،‌ ستاره فوتبال دانمارک و سرمربی فعلی لخویا قبلا در لیگ برتر انگلیس فعالیت می کرده و زمانی که مسئولیت هدایت تیم سوانسی را عهده دار بود، ارتباط خوبی با مدیران باشگاه تاتنهام دارد. علاوه بر لادروپ، تیم لخویا در خط دفاع از حضور چیکو فلورس، بازیکن سابق سوانسی و ولادمیر ویس ، مهاجم سابق منچسترسیتی نیز بهره می برد.
لخویا می خواهد برای استفاده از 4 سهمیه خارجی‌اش برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نهایت استفاده را ببرد و هزینه های زیادی را نیز در این زمینه انجام داده است. آنها به دنبال فتح جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا هستند.
این اقدامات از سوی حریفان پرسپولیس در گروه A لیگ قهرمانان آسیا در حالی انجام می‌شود که هنوز نماینده ایرانی مدیریت مشخص نیست و در زمینه جذب بازیکنان داخلی نیز دچار مشکل شده و به دلیل زندانی بودن مدیرعامل باشگاه کادرفنی قادر نیستند برای تقویت تیم با بازیکن جدیدی قراردادی امضا کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  

 
هدايتي در يک قدمي بازگشت به پرسپوليس
پرسپوليس درگير مسائل مديريتي است، اتفاقاتي که باشگاه سرخپوش پايتخت را جان به لب کرده است.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرآنلاین، مدیریت باشگاه پرسپولیس طی یک دهه اخیر را می توان در یک کلمه خلاصه کرد: «ناکام» و در پس این کلمه به دنبال حوادثی بود که سال هاست پرتماشاگرترین تیم آسیا (به اعتقاد سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال قاره) را در مرداب ناکامی ها فرو برده است.

پرسپولیس از زمستان سال قبل تا کنون یعنی کمتر از یکسال، بدترین مدل مدیریتی را داشته است. رویانیان استعفا کرد و رفت، سپس نوبت به علی پروین رسید که بیاید، ناکام باشد و برود. بعد از پروین، علیرضا رحیمی سکان مدیریت را در دست گرفت اما چون به خواسته هیات مدیره یعنی اخراج دایی پشت کرد، اخراج شد. بهروز منتقمی نام مدیر بعدی باشگاه پرسپولیس بود که او نیز رفتنی شد تا شخصِ حمیدرضا سیاسی مدیرعامل شود. سیاسی هم خیلی زود بازداشت شد. شهد مدیریت در کام او فرو نرفته بود که به چند جرم و با پرونده ای پیچیده و سوال برانگیز به زندان رفت. در این مدت پرسپولیس نه مدیری دارد، نه هیات مدیره کاملی و نه حتی یک سرپرست که کارها را جلو ببرد.

با این حال سیاسی حتی پس از آزادی نیز دلیلی برای ماندن نمی یابد، همان طور که یکی از نزدیکان به سیاسی به برخی دوستانش گفته: خانواده ما تصمیم به تیمداری در رشته فوتبال ندارد و حمیدرضا پس از آزادی از زندان به شغل قبلی خود برمی گردد.

اما در همین اوضاع و احوال، اخبار جالبی از سمت وزارت ورزش به گوش می رسد. شاید خبر مذاکره مسئولان عالی رتبه وزارت ورزش با تعدادی از مدیران پرقدرت سابق از جمله ناصر شفق یا حبیب کاشانی برای بازگشت از پرسپولیس را شنیده باشید اما احتمال مدیریت حسین هدایتی در این باشگاه تازگی دارد.
منابع نزدیک به وزارت ورزش تاکید می کنند هدایتی توانسته مذاکرات خوبی با تصمیم گیرندگان آینده پرسپولیس داشته باشد. خروجی این مذاکرات، نزدیک شدن هدایتی به باشگاه پرسپولیس است. او شاید آخرین گزینه وزارت ورزش باشد و همین مساله، عابربانک را حسابی به پرسپولیس نزدیک کرده است.

البته گمانه زنی ها ادامه دارد مثلا گفته می شود هدایتی ریاست هیات مدیره را برعهده خواهد گرفت و حسین نژاد فلاح عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس، مدیرعامل این باشگاه خواهد شد.

این اخبار، می تواند شرایط باشگاه را دگرگون کند اما برای رسیدن به پاسخ نهایی باید حداکثر یک هفته دیگر صبر و حوصله به خرج داد. این تازه شروع کار است، باید دید تصمیم آخر مسئولان وزارت ورزش در قبال واگذاری پرسپولیس چیست؟
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
مخالفت کميته فني پرسپوليس با جذب تيموريان

درخشان در ليست جديد خود نام نفرات شاخصي را قراداده که معروف‌ترين آنها آندرانيک تيموريان است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سرمربی پرسپولیس لیست خرید خود را به طور کلی تغییر داد تا حرف‌ و‌ حدیثی در خصوص آن نباشد.

در لیست خرید اولیه سرمربی پرسپولیس نام بازیکنانی چون بابک حاتمی، محسن مسلمان، وحید طالب‌لو، میثم مجیدی، ایوب کلانتری، یوسف وکیا و حسن رودباریان دیده می‌شدند که اکثر این بازیکنان بنا به دلایلی مورد تایید کمیته فنی قرار نگرفتند.

با توجه به این قضیه حمید درخشان لیست جدیدی را در جلسه دیروز (چهارشنبه) کمیته فنی باشگاه پرسپولیس به اعضا داد که البته باز هم با جذب دو، سه بازیکن حاضر در این لیست موافقت نشد.

در این نشست که با حضور حسین کلانی، جعفر کاشانی، حمید درخشان، حسین عبدی، محمد طاهری و بهروز منتقمی در دفتر طاهری واقع در خیابان جردن و بدون اعلام قبلی برگزار شد، سرمربی این تیم ضمن ارائه برنامه‌های اردویی تیمش، لیست جدیدی را به اعضا ارائه داد و جالب اینکه او این بار نفرات شاخصی را در لیست خود قرار داده بود که چندان با استقبال اعضای کمیته مواجه نشد.

یکی از نفرات شاخص در لیست جدید درخشان، آندرانیک تیموریان بود که اعضای کمیته فنی اعتقاد داشتند جذب این بازیکن هزینه زیادی برای باشگاه پرسپولیس در پی خواهد داشت.

به نظر می‌آید باز هم لیست خرید درخشان دچار تغییراتی شود از این جهت که در لیست جدید او نام بازیکنانی دیده می‌شود که اکثرا با باشگاه‌های خود قرارداد دارند و قیمت خریدشان بسیار بالا خواهد بود.

تنها بازیکنی که از ابتدا در لیست خرید درخشان حضور داشت و قرار است باشگاه کار انتقال او را قطعی کند، بابک حاتمی است که به زودی چک مربوط به رضایت‌نامه او به باشگاه سایپا داده خواهد شد.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 

bild hochladen





خیلی ها جلوتر از این پرسپولیسی باید می رفتند!

یکی از برچسب‌ها و مارک‌های معروفی که به تیم پرسپولیس زده می‌شد، پرسپولیسی بودن بازیکنانش بود؛ اینکه پرسپولیسی‌ها آنقدر تیم‌شان را دوست دارند و به قدری به این تیم عشق می‌ورزند که پرسپولیس، سرخ‌ترین تیم دنیا می‌شود.



از اين شعارها زياد سر داده مي‌شد اما در سال‌هاي گذشته، هيچ بازيكني چنين تفكري نداشت. پرسپوليس هم قرمزترين رنگ دنيا نبود اما بودند بازيكناني كه گاهي اوقات رگه‌هايي از يك پرسپوليسي را بروز مي‌دادند.

يكي از اين بازيكنان اسمش نيلسون است. بله يك خارجي كه بيشتر و بهتر از خيلي‌ها به پرسپوليس مي‌خورد. نيلسون شايد براي خارجي بودنش پرسپوليسي محسوب نمي‌شد اما وقتي براي اين تيم بازي مي‌كرد، كاملاً حس مي‌كرديم كه تمام وجودش را براي پرسپوليس مي‌گذارد.

يكي از دلايل محبوبيت نيلسون نزد تماشاگران و حتي مردم عادي، همين احساس غليظ او نسبت به پرسپوليس بود. نيلسون گاهي وقت‌ها چنان براي پرسپوليس مايه مي‌گذاشت كه ايراني‌هاي اين تيم نمي‌توانستند به اندازه او پرسپوليس را دوست داشته باشند.

در اينكه نيلسون چنين احساسي را به سادگي منتقل مي‌كرد، هيچ شكي نيست. او رگ خواب تماشاگر ايراني را پيدا كرده بود اما شما حس نمي‌كرديد كه در حال نقش بازي كردن است. دوست داشتنش را كاملاً متوجه مي‌شديد. تازه از بازي‌هايش هم لذت مي‌برديد.

اين درست كه در اين فصل نيلسون آن نيلسون ليگ سيزدهم نبود اما هر چه بود براي پرسپوليس مايه مي‌گذاشت و پرسپوليسي بازي مي‌كرد. پس اگر قرار بود كسي از جمع پرسپوليسي‌ها جدا شود، آن يك نفر نيلسون نبود و حقش نبود كه برود.

اصلاً و اساساً آنهايي كه در پرسپوليس بي‌مديرعامل و آشفته، همين نيمچه مسئوليت‌ها را دارند، نبايد اجازه مي‌دادند نيلسون برود. كساني بايد از اين تيم مي‌رفتند كه درد اين تماشاگر بدبخت را نمي‌فهمند. آنهايي كه نه پرسپوليسي هستند، نه پرسپوليسي بازي مي‌كنند و نه احساسات و عواطف پرسپوليسي‌هاي واقعي را مي‌فهمند. آنها بايد مي‌رفتند، نه نيلسون كه امروز به راحتي از اين تيم جدا شد و به گسترش فولاد تبريز رفت.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 

او لایق لقب «قدیمی‌ترین هوادار پرسپولیس» بود

foto upload




بانک ورزش - باشگاه پرسپولیس به مناسبت درگذشت مرحوم مرتضی احمدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که قدیمی‌ترین هوادار پرسپولیس هم به حساب می‌آمد بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش بانک ورزش، در این بیانیه آمده است: در همه جای دنیا پرسپولیس را با هوادارانش می‌شناسند و سرخ‌دلان هم به هوادارانی که دارند می‌نازند. مرحوم مرتضی احمدی یکی از هوادارانی بود که تاریخ پرسپولیس به او می‌بالد و به راستی که او لایق لقب قدیمی‌ترین هوادار پرسپولیس است.

با این همه مرگ پایان کبوتر نیست و قطعاً مرتضی احمدی عزیز پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری بالاخره به آرامش رسید و باید کوچ عزت مندانه او را تبریک گفت.

مجموعه باشگاه پرسپولیس، بازیکنان و هواداران این تیم همگی این کوچ با عزت را به مرتضی احمدی و خانواده او تبریک گفته و به دوستدارانش تسلیت می‌گوییم، امیدواریم که بر سر سفره اکرام رسول الله (ص) میهمان باشد چرا که به راستی پاک زیست و در روزی به دیار حق شتافت که بزرگی در تاریخ است. باز هم این ضایعه دردناک را به خانواده هنر، خانواده ورزش و همچنین خانواده این هنرمند مردمی و محبوب تسلیت می‌گوییم.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
قوچان‌نژاد در چه صورتی پرسپولیسی می‌شود؟

foto upload




خبرگزاری تسنیم: اگر قیمت مهاجم ایرانی الکویت نسبت به گذشته پایین آمده باشد احتمال پرسپولیسی شدن او وجود دارد.


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در شرایطی که شنیده می‌شود احتمال لغو قرارداد رضا قوچان‌نژاد با باشگاه الکویت وجود دارد، باشگاه پرسپولیس خواهان این بازیکن شده است.

پیش از این هم حمیدرضا سیاسی با مدیربرنامه‌های قوچان‌نژاد مذاکراتی انجام داده بود ولی قیمت بالای این بازیکن مذاکرات را ناتمام گذاشت. در حال حاضر اگر قیمت قوچان‌نژاد پایین‌تر آمده باشد و باشگاه پرسپولیس بتواند برای جذب او اسپانسر بگیرد احتمال سرخپوش شدن مهاجم تیم ملی وجود دارد.

این در شرایطی است که نظر کادر فنی پرسپولیس روی قوچان‌نژاد و جذب این بازیکن مثبت است.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  
صفحه  صفحه 82 از 108:  « پیشین  1  ...  81  82  83  ...  107  108  پسین » 
ورزش
ورزش

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA