انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 26 از 55:  « پیشین  1  ...  25  26  27  ...  54  55  پسین »

Technology News | اخبار فناوری


مرد

 
مشخصات گلکسی J1 سامسونگ فاش شد: پردازنده ۶۴ بیتی، پشتیبانی از LTE و نمایشگر ضعیف

چندی پیش گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-J100F در بنچمارک‌ها مشاهده شد. حال مشخصات این تلفن که گلکسی J1 نام دارد، فاش شده است.
در طول چند ماه گذشته شاهد بودیم که سامسونگ به سیاست جدیدی برای نام‌گذاری محصولاتش روی آورده است. کره‌ای‌ها جدیدا از حروف ساده برای نام‌گذاری استفاده می‌کنند؛ مثلا تلفن‌های سری A که به تازگی معرفی شده‌اند. حال به نظر می‌رسد که گوشی‌های جدیدی از سوی سامسونگ با نام‌های سری E و J نیز در راهند. در گزارشی که به تازگی منتشر شده مشخصات تلفنی با نام گلکسی J1 به شماره مدل SM-J100 را فاش کرده است.
به نظر می‌رسد این گوشی، محصولی پایین‌رده است که نمایشگر ۴.۳ اینچ با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل دارد.
انتظار می‌رود گلکسی جی 1 با تراشه ۶۴ بیتی PXA1908 چهارهسته‌ای مارول با فرکانس کلاک ۱.۲ گیگاهرتز، ۱ گیگابایت حافظه رم، دوربین ۵ مگاپیکسل در پشت و ۲ مگاپیکسل در جلو، ۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت حافظه microSD و باتری ۱۸۵۰ میلی‌آمپر ساعت ارائه شود.
این دستگاه به جای اندروید ۵ به نسخه ۴.۴ کیت‌کت مجهز خواهد شد که کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما عجیب‌تر این که این دستگاه پایین‌رده از اتصال LTE پشتیبانی می‌کند!
هنوز مشخص نیست که گلکسی J1 چه زمانی و با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مقام‌های آمریکایی: کره شمالی در پس پرده پرونده‌ی هک سونی قرار دارد

بررسی‌هایی که ایالات متحده درباره مسئله هک شدن سیستم‌های کامپیوتری سونی انجام داده، تایید می‌کند که کره شمالی با احتمال کمک و ارتباط چین در پشت این عملیات قرار داشته‌ است. روز جمعه یکی از مقام‌های رسمی ایالات متحده این موضوع را بیان کرده است.
این مقام که خواسته ناشناس باقی بماند، اعلام کرده که نتایج تحقیقات مقامات فدرال درباره این موضوع به زودی رسما اعلام خواهد شد.
این شخص همچنین اظهار کرده؛ مدارکی وجود دارد که استدلال می‌کند کره شمالی در پشت این قضایا قرار دارد و ارتباط بازیگران چینی یا استفاده از سرور‌های چینی در جهت پنهان کاری یا ردگم‌کنی در مسئله هک کردن سیستم‌های کامپیوتری سونی بوده است.
دیروز همچنین رئیس جمهور آمریکا به این مسئله واکنش نشان داد. باراک اوباما، کره شمالی و سونی پیکچرز را سرزنش کرد و گفت با اینکه این حمله سایبری به سونی آسیب زیادی وارد کرده اما شرکت سونی نباید از اکران عمومی فیلم "The Interview" جلوگیری کند. اوباما در ادامه صحبت‌های خود با خطاب قرار دادن کره شمالی گفت: « پاسخ متناسب را خواهیم داد، در زمان، مکان و شیوه‌ای که انتخاب می‌کنیم، به شما پاسخ خواهیم داد.»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بزرگترین رویداد‌های سال ۲۰۱۴ از دیدگاه فیس‌بوک

فیس‌بوک نیز پس از گوگل، اپل، یوتیوب و دیگر سرویس‌های بزرگ اینترنتی از نگاه خود ویدیویی مربوط به مهمترین وقایع سال ۲۰۱۴ را منتشر کرده تا به ما یادآوری کند در طول ۱۲ ماه گذشته چه اتفاقاتی رخ داده است.
بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا داستان‌هایی بزرگ از سال میلادی که پشت سر گذاشتیم را در قالب یک ویدیو تهیه کرده تا خاطراتی را مرور کنیم. از جام جهانی گرفته تا چالش آب یخ، مایکل برون و اتفاقات فرگوسن آمریکا همگی از موضوعاتی هستند که در این ویدیو به نمایش در می‌آیند.
جام جهانی فوتبال امسال باعث شد تا رکورد بیشترین گفتگو و صحبت درباره هر رویداد دیگر در این شبکه اجتماعی شکسته شود. درباره چالش آب یخ تاکنون ۱۷ میلیون ویدیو در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته شده است.
این ویدیو جالب را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:


دانلود ویدیو
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اسنپ‌چت یک سازنده‌ی عینک با قابلیت ضبط ویدیو را تصاحب کرد

بر اساس اطلاعات فاش شده از ایمیل‌های سونی که به تازگی مورد نفوذ قرار گرفته‌اند، اسنپ‌چت یک کمپانی سازنده‌ی عینک‌‌های هوشمند که همچون گوگل گلس از قابلیت ضبط ویدیو برخوردارند را به مالکیت خود درآورده است.
ایمیل‌های خصوصی مدیرعامل Sony Entertainment از معامله‌ای 15 میلیون دلاری میان اسنپ‌چت و یک استارت‌آپ به نام Vengeance Labs حکایت می‌کند. این استارت‌آپ در زمینه‌ی تولید نوعی عینک با فریم ضخیم در زمینه‌ی مد و فشن فعالیت دارد که نام Epiphany Eyewear را بر آن گذاشته است. این عینک با لمس کلید قرار گرفته روی فریم کناری، شروع به ضبط ویدیوهایی با کیفیت HD می‌کند. این عینک‌ها که با قیمت 299 تا 499 دلار عرضه می‌شوند با ظرفیت 8 تا 32 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی همراه شده‌اند و امکان آپلود محتوای ثبت شده را روی کامپیوتر و فضای ابری فراهم می‌کنند. همچنین امکان استخراج تصاویر بوسیله‌ی یک نرم‌افزار اختصاصی نیز برای این عینک‌ها تدارک دیده شده است.
هیچ‌یک از دو طرف معامله تاکنون صحبتی در مورد این خرید به میان نیاورده‌اند و از تایید یا رد آن خودداری می‌کنند. با این حال یک ایمیل فاش شده‌ی دیگر در میان اسناد سونی، نشان می‌دهد اسنپ‌چت به تازگی یک وام 2 میلیون دلاری در اختیار Vengeance قرار داده است. هنوز مشخص نیست اسنپ‌چت چه برنامه‌ای برای این عینک در دست اجرا دارد اما این سرویس به تازگی زمینه‌ی فعالیت خود را که در خصوص پیغام‌های تصویری محو شونده بوده به حیطه‌ی ویدیوها نیز وارد کرده و ممکن است با این خرید در صدد گسترش کسب و کار خود باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ارزش اینستاگرام از زمان تصاحبش توسط فیسبوک ۴۹ برابر شده است

زمانی که فیس‌بوک در آوریل ۲۰۱۲ حاضر شد ۱ میلیارد دلار برای خرید اینستاگرام پرداخت کند، بسیاری مارک زاکربرگ را به دلیل گرفتن این تصمیم سرزنش کردند. اما حالا ارزش اینستاگرام ۴۹ برابر شده است.
سه سال پیش مارک زاکربرگ برای خرید شبکه اجتماعی اینستاگرام، مبلغ یک میلیارد دلار پیشنهاد کرد. البته قیمت نهایی ۷۱۵ میلیون دلار بسته شد و فیس‌بوک در واقع بابت هر کاربر اینستاگرام ۳۳ دلار پرداخت کرد. حال به نظر می‌رسد فیسبوک پاداش این تصمیم درست خود را گرفته است. ارزش این شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر، در عرض ۳ سال ۴۹ برابر شده است.
سوال مهم این است که اینستاگرام چگونه در این مدت کوتاه توانسته حالا با ۳۵ میلیادر دلار ارزشی بیشتر از لینکدین و توییتر بدست آورد؟ پاسخ کوتاه به این سوال را باید در «تبلیغات» جستجو کنیم. تبلیغاتی که باعث شده این شبکه اجتماعی اشتراک تصاویر کاربران بسیاری پیدا کند.
جالب است در ابتدا بدانید که برآورد‌ها نشان می‌دهد تعداد کاربران اینستاگرام تا سال آینده ۴۰ درصد نیز از مقدار کنونی بیشتر خواهد شد. احتمال این رخداد بسیار بالا است، چرا که بین ماه‌های مارس تا دسامبر سال جاری میلادی کاربران این شبکه اجتماعی ۵۰ درصد رشد داشته‌اند. تحلیلگران بر این باورند که اینستاگرام در آینده می‌تواند با تبلبغ کردن بیشتر کاربران بیشتری پیدا کند که البته با این کاربران توانایی بدست آوردن پول بیشتری را برای خود فراهم کند. اما این موضوع برای من و شما کاربر اینستاگرام به چه معنی است؟
تنها یک سال از زمانی که اینستاگرام تصمیم به آوردن تبلیغ به درون اپلیکیشن‌های خود گرفت، می‌گذرد. اما پیش‌بینی می‌شود درآمد بیشتر اینستاگرام دیگر به نشان دادن تبلیغات بیشتر وابسته نیست. به عبارت دیگر، کاربران ایسنتاگرام برای زاکربرگ حالا از اهمیت بسیار بالاتری برخورداند. اهمیتی که هر کاربر را برای این شبکه به ارزش ۸۰ دلار می‌رساند و تصور تبلیغات سنگین در اینستاگرام، همچون آنچه در فیس‌بوک وجود دارد، بعید به نظر می‌رسد. موسسه تحلیلی و تحقیقی Citi بر این باور است که اینستاگرام برای نشان دادن تبلیغات به هر ۱۰۰۰ نفر ۱.۴۸ دلار دریافت می‌کند (تا پایان امسال). این مقدار کمتر از مبلغی است که توییتر دریافت می‌کند اما اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بزرگتر با پیش‌روندگی بیشتر و مخاطب محورتر است. همین سه عامل باعث می شود تا اینستاگرام شبکه‌ای مناسب برای تبلیغ‌کنندگان آینده نگر باشد.
مسئله دیگری که در بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا نیز به چشم می‌خورد از این قرار است؛ فیس‌بوک به جای اینکه هر صفحه‌ای را پر از تبلیغات کند، با هدف قرار دادن اطلاعات عمومی کاربران سعی می‌کند پست‌های اسپانسر‌های خود را به صورت موثر‌تر از باقی شبکه‌های اجتماعی به نمایش بگذارد. اینستاگرام نیز با همین سیستم می‌تواند با توجه به نوع علایق شما و همچنین عکس‌ها و پست‌های مختلفی که لایک می‌کنید، نوع تبلیغ مناسب حال و علایق شما را به نمایش بگذارد و به تبع آن پول بیشتری به جیب بزند.
اما مسئله‌ی که نیاز است در این میان به آن توجه ویژه شود تعادل بین خواسته‌های تبلیغاتی و مخاطبان حساس در این شبکه است. تاکنون اینستاگرام توانسته به خوبی این وظیفه را انجام دهد. برای مثال شما در این شبکه اجتماعی هیچگاه نمی‌بینید که تبلیغ یک جت‌اسکی در برابر یک مرد ۶۵ ساله به نمایش درآید. این شیوه تبلیغاتی و کسب کردن درآمد است که بدون اینکه به شما آزاری رساند باعث شده اینستاگرام شبکه‌ای با این رشد فزآینده باشد و بتواند شبکه‌های بزرگی همچون توییتر را به راحتی پشت سر بگذارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بهره گیری از طبیعت برای رشد دادن باتری‌ها

دنیای امروز ما پر شده است از ابزارهایی که جانشان وابسته به باتری‌های درون آن‌ها است! اکثر کاربران دستگاه‌های هوشمند امروزی نیز به جای سرعت و قدرت بیشتر در ابزارهای خود خواهان باتری‌های پایدارتر با طول عمری بسیار بیشتر هستند. البته صنایع بزرگ نیز در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های بسیاری کرده‌اند.
کشور ما یکی از کشورهایی است که علی رغم بهره بردن از عظیم ترین ذخایر انرژی در دنیا، در استفاده از آن به شکل موفق و شایسته ناکام مانده است. در حقیقت اگر نگاهی به وضعیت کشور‌های دارا و فاقد مهم ترین منبع انرژی دنیا، یعنی سوخت‌های فسیلی بیاندازیم متوجه می‌شویم که دنیا به دو دسته‌ی بزرگ کشورهای پیشرفته‌ی صنعتی فاقد منابع و کشور‌های غنی از منابع اما فاقد توسعه‌ی انسانی و علمی کافی تقسیم بندی شده است؛ واقعیتی که در دل خود طنز تلخی هم دارد!
اما پس از سوخت‌های فسیلی چه سرنوشتی در انتظار بشریت خواهد بود؟ درست است که مدتی است در اثر رقابت‌هایی نه چندان عاقلانه بین تولید کنندگان، قیمت نفت در سراشیبی قرار گرفته، اما حتی هم اکنون نیز می‌توان بوی تلخ اتمام ذخایر نفتی را استشمام کرد، فناوری‌های کنونی نیز پاسخگوی نیاز روزافزون بشر به انرژی نیستند.
این بار خانم آنجلا بلچر به سراغ یکی از منابع اصلی تولید انرژی در طبیعت رفته است. باتری‌هایی که ایشان در آزمایشگاه مدیا لب MIT تولید کرده اند در حقیقت ویروس‌هایی هستند که برای تولید انرژی برنامه ریزی شده‌اند.


دانلود ویدیو
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بلک‌بری در سه‌ماهه‌ی سوم امسال 1.9 میلیون گوشی هوشمند فروخته است

بلک‌بری یک روز پس از معرفی گوشی Blackberry Classic گزارش‌های مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی خود را منتشر کرد. بر اساس اطلاعات مندرج در این گزارش‌ها، کمپانی کانادایی RIM موفق شده طی سه‌ماهه‌ی سوم 1.9 میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند.
بلک‌بری اعلام کرده که این رقم مربوط به دستگاه‌های فروخته شده به مشتریان نهایی بوده و بخشی از آن مربوط به پیش از سه‌ماهه‌ی سوم است که از فهرست اقلام موجود در کانال عرضه‌ی این شرکت کسر شده است.
بلک‌بری برای سه‌ماهه‌ی سوم سال 2014، درآمد 793 میلیون دلاری را گزارش کرده که 46 درصد این درآمد از طریق بخش سخت‌افزار بدست آمده، 48 درصد به سرویس‌ها تعلق دارد و 8 درصد باقی‌مانده نیز به نرم‌افزارها و سایر سرویس‌ها مربوط می‌شود. سود عملیاتی بلک‌بری در این مدت 16 میلیون دلار برآورد شده که البته بر اساس اصول پذیرفته شده‌ی حسابداری یا به اصطلاح Non-GAAP محاسبه نشده است. در هر حال این رقم در قیاس با سه‌ماهه‌ی پیش از آن، با افزایش قابل توجه 2 میلیون دلاری مواجه بوده است. جان چن، مدیرعامل بلک‌بری در این خصوص می‌گوید:
ما به یک نقطه‌ی کلیدی در برنامه‌ی 8 فصلی خود رسیده‌ایم و با جریان نقدینگی مثبت نیز روبرو هستیم. ما همچنین قدم مهم دیگری نیز در عرضه‌ی محصولات نرم‌افزاری و دستگاه‌های سازمانی خود برداشته‌ایم. اکنون بنا داریم تمرکز خود را بر گسترش زنجیره‌ی توزیع و افزایش درآمد بگذاریم.
بلک‌بری همچنین اعلام کرده تا انتهای سه‌ماهه‌ی سوم مالی، نقدینگی و شبه‌نقدینگی این کمپانی به 3.1 میلیارد دلار خواهد رسید. امیدواریم این کمپانی همچنان به تمرکز بر آنچه که بهترین عملکرد را در آن دارد، یعنی سرویس‌ها و سخت‌افزار که بزرگ‌ترین منبع درآمدی آن طی سال جاری بوده است ادامه دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جدیدترین اقدام بشر دوستانه مایکروسافت برای کمک به جوانان مستعد ولی محروم

شرکت مایکروسافت امروز همزمان با برنامه سالیانه خود برای کمک به جوانان و یاری آنها برای بدست آوردن فرصت‌های مناسب، در یک اقدام خیرخواهانه نرم‌افزارهایی به ارزش 2 میلیون دلار را به همراه 200 تبلت به موسسات خیریه اهدا کرد.
مایکروسافت به عنوان یک اقدام سالیانه امروز نرم‌افزارهایی مجموعا به ارزش 2 میلیون دلار و 200 تبلت را به سازمان‌های خیریه که به نیازمندان کمک می‌کنند، اهدا کرد.رد دانی، مدیر کل بخش نیویورک مایکروسافت در این باره می‌گوید:
دسترسی به آخرین فناوری برای ایجاد یک زندگی بهتر برای آینده فرزندانمان بسیار مهم است. ما این اقدامات بشر دوستانه را انجام می‌دهیم چرا که ما فاصله زیادی را بین کسانی که به مهارت‌ها و آموزش دسترسی دارند و کسانی که از این امکانات بی‌بهره‌اند، شاهد هستیم؛ به ویژه این امر در زمینه‌های علمی، فناوری، مهندسی و ریاضیات مشهود است.
البته هنوز اطلاعاتی از نام نرم‌افزارهای اهدایی مایکروسافت منتشر نشده ولی تبلت‌های اهدا شده توسط این شرکت، Stream 7 شرکت اچ‌پی است که از ویندوز 8.1 بهره می‌برد و مجهز به پردازنده اتم اینتل، نمایشگر با رزولوشن 1280 در 800 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است. همچنین آفیس 365 نیز به همراه این تبلت‌ها ارائه می‌شود
این اولین بار نیست که مایکروسافت اخباری از فعالیت‌های بشردوستانه‌اش منتشر می‌کند و اگر خاطرتان باشد سال گذشته نیز خبری مبنی بر کمک 105 میلیون دلاری کارمندان این شرکت به خیریه‌ها در سال 2012 منتشر شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با گجت‌های خود به مبارزه با ویروس ابولا بروید

ویروس کشنده‌ی ابولا نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۴ به قاره‌ی آفریقا هجوم برد و جان بسیاری را تاکنون در این قاره گرفته است. برای مبارزه با این ویروس خطرناک، بسیاری از کشورها و کمپانی‌ها فعالیت‌هایی را آغاز کردند. بر این اساس کمپانی IBM بستری برای مشارکت کاربران با در اختیار گذاردن قدرت محاسباتی گجت‌های خود ایجاد کرده است.
در صورتی که علاقه دارید تا نقشی در مبارزه علیه بیماری ابولا داشته باشید، می‌توانید گوشی‌هوشمند، تبلت یا لپ‌تاپ خود را زمانی که دیگر از آن استفاده نمی‌کنید، برای انجام محاسبات مورد نیاز برای مبارزه با ویروس ابولا، در اختیار دانشمندان قرار دهید. شبکه‌ی جهانی IBM با همکاری انستیتو تحقیقاتی Scripps در حال مبارزه با بیماری ابولا تحت پروژه‌ی «Outsmart Ebola Together» است. انستیتو اسکریپس در دهه‌ی اخیر مطالعات جامعی را در مورد ویروس ابولا به انجام رسانده و نقاط ضعف این ویروس خطرناک را یافته است. اما یکی از موانع موجود بر سر راه تکمیل فرآیند ساخت دارو و رسیدن به نتیجه نهایی، نیاز به قدرت پردازشی بالا است که شما در این مرحله می‌توانید با در اختیار گذاشتن قدرت پردازشی گوشی‌هوشمند، تبلت یا لپ‌تاپ خود، نقشی در این زمینه داشته باشید.
پیش‌تر، شبکه‌ی جهانی IBM با مشارکت کاربران و در اختیار گذاشتن قدرت گجت‌های خود، در پروژه‌های مختلف شرکت کرده که از جمله‌ی آن می‌توان به سرطان نوروبلاستوم، فناوری باتری‌های خورشیدی، فناوری تصفیه‌ی آب و شمار دیگری اشاره کرد. در صورتی که تبلت، گوشی‌هوشمند یا کامپیوتر خود را برای اشتراک‌گذاری منابع پردازشی در این سیستم ثبت نام کنید، شما نیز به جمع ۶۸۰٫۰۰۰ داوطلبی خواهید پیوست که با در اختیار داشتن سه میلیون گجت، با بیماری ابولا مبارزه خواهید کرد. البته می‌توانید در زمان ثبت نام، پروژه‌ی مورد نظر خود را برای مشارکت انتخاب کنید. در صورتی که تعداد داوطلبان به مقدار معینی برسد، شاید زمان زیادی برای حل انواع مشکلات در حوزه‌های مختلف کاسته شود.


لینک دانلود
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دوربین 14 مگاپیکسلی لومیا 1330 لو رفت

پس از معرفی لومیا 1320 به عنوان یک فبلت میان‌رده ویندوزفونی، حالا به نظر می‌رسد لومیا 1330 اولین فبلت سری لومیا خواهد بود که تحت نام مایکروسافت به بازار عرضه می‌شود.
شاید برای کسانی که به دنبال یک فبلت با قیمت مناسب ویندوزفونی هستند، در حال حاضر لومیا 1320 تنها گزینه موجود باشد. لومیا 1320 دارای نمایشگر 6 اینچی به همراه مشخصات فنی در حد یک گوشی میان‌رده است. اما حالا شایعات حاکی است که مایکروسافت در حال کار روی مدل بعدی لومیا 1320 است. ظاهرا این گوشی هوشمند جدید لومیا 1330 خواهد بود و در این مدل شاهد بهبودهایی در بخش دوربین آن خواهیم بود.
طبق شایعات، لومیا 1330 مجهز به یک دوربین 14 مگاپیکسلی PureView در پشت گوشی است که نسبت به دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی لومیا 1320 پیشرفت قابل توجهی را نشان می‌دهد. در بخش جلویی این گوشی هوشمند نیز شاهد یک دوربین 5 مگاپیکسلی خواهیم بود. البته به نظر می‌رسد صفحه نمایشگر لومیا 1330 نسبت به لومیا 1320 کوچکتر خواهد شد و نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 را در آن شاهد خواهیم بود.
پردازنده اسنپ‌دراگون 400، 1 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی از دیگر مشخصات فنی این محصول جدید مایکروسافت است. این گوشی هوشمند با ویندوزفون 8.1 به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود لومیا 1330 اسفند ماه معرفی شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 26 از 55:  « پیشین  1  ...  25  26  27  ...  54  55  پسین » 
علم و دانش

Technology News | اخبار فناوری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA