انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 3 از 18:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  15  16  17  18  پسین »

Types of Omen and Horoscope | انواع فال و طالع بینی


مرد

 

http://postimage.org/

فال چاي

كمي درباره فال چاي :
فال چاي كه قدمتي 3 هزار ساله دارد يكي از روش هاي رايج و مورد علاقه آينده نگري است كه در حال حاضر نيز براي طالع بيني و همچنين در محافل دوستانه به عنوان سرگرمي از آن استفاده ميشود .
اساس اين فال نيز مثل اغلب روش هاي ديگر طالع بيني بر اين باور استوار است كه ضمير برتر با راهنمايي كردن دست و كنترل ارتعاشات آن اشكال و علايمي را كه براي جواب دادن به پرسش مان لازم است، ايجاد ميكند.
در مورد اين فال گفته شده است كه براي افراد تازه كار مشاهده نقوش ايجاد شده و نتيجه گيري از آنها كار نسبتا دشواري است ولي با اندكي تجربه اين كار آسانتر ميشود تا حدي كه به گفته بعضي از طالع بينان براي يك فالگير با تجربه خواندن تفاله هاي چاي با خواندن كتاب معمولي هيچ فرقي ندارد.



طريقه انجام فال چاي :
براي انجام اين فال به يك فنجان دهان گشاد سفيد رنگ و يك زير فنجاني سفيد و بدون نقش احتياج داريد.
(براي سهولت مشاهده جزييات علايم شكل گرفته) استكان هاي معمولي براي اين كار مناسب نيستند.
در واقع فنجان با شيب ملايمي كه دارد باعث ميشود تفاله ها بر روي ديواره آن چسبيده و ايجاد نقوش ،حروف و علايم كنند.
براي اينكه علايم واضح و قابل تشخيص باشند چاي مورد استفاده نبايد زياد شكسته و به اصطلاح خاكه باشد.
استفاده از يك صافي براي بدت آوردن مقداري چاي درشت شايد فكر بدي نباشد.
بهتر است به جاي قوري معمولي از كتري استفاده كنيد چون قوري از ورود تفاله هاي چاي به فنجان جلوگيري ميكند.
پس از نوشيده شدن چاي توسط شخصي كه برايش فال گرفته ميشود، فنجان بايد در دست چپ (در صورتي كه شخص چپ دست است اين كار بايد با دست راست انجام شود)
سه مرتبه موافق عقربه هاي ساعت چرخانده و سپس به دقت بر روي زير فنجاني واژگون شود. توجه كنيد كه به غير از تفاله مقدار كمي از چاي (مايع) نيز در ته استكان باقي مانده باشد كه موقع چرخاندن آن تفاله ها كاملا پخش و پراكنده شوند . از شخصي كه برايش فال ميگيريد بخواهيد كه هنگام چرخاندن فنجان به سوالي كه برايش مطرح است فكر كند.
حدودا يك دقيقه صبر كنيد تا مايع باقي مانده به داخل فنجان برگشته و باعث از بين رفتن نقوش ايجاد شده شود. حالا فنجان را به آرامي و بادقت برگردانده و علايم ايجاد شده را تفسير كنيد.



تفسير فال چاي :
نقوش و علايمي كه در اكثر مواقع با آنها برخورد خواهيد كرد عبارتند از: اشياء ، حيوانات ، گياه از قبيل گل و درخت ، اشكال هندسي از قبيل دايره و مثلث و مربع ، حروف و اعداد. اهميت علايم به اندازه و محل قرار گرفتن شان‌ بستگي دارد.
به عنوان مثال پرنده علامت خبري است كه بايد منتظرش ماند . حالا اگر اين پرنده كوچك باشد خبر كم اهميت و اگر بزرگ باشد مهم است.
از نظر محل و قرار گرفتن ، دهانه فنجان معرف آينده خيلي نزديك ميانه فنجان معرف آينده دور تر و ته فنجان معرف آينده خيلي دور است.
از زير فنجاني هم ميتوانيد براي اطلاعات تكميلي استفاده كنيد.براي اين كار از همان شخص بخواهيد كه زير فنجاني را مثل خود فنجان سه بار چرخانده و آن را به آرامي واژگون كرده و حدودا يك دقيقه صبر كنيد تا مايع كاملا خارج شود.
چگونگي تفسير مثل فنجان است و از نظر زماني لبه آن معرف آينده دور ، ميانه آن معرف آينده نزديك و ته آن معرف آينده خيلي نزديك است.



چند قائده كلي :
حروف بزرگ معرف مكان و حروف كوچك معرف اسم شخص است.
بعنوان مثال اگر حرف "ش" بزرگ دیده شود ممكن است منظور شيراز باشد و اگر كوچك ديده شود اشاره به حروف اول اسم شخص شده است.
اعداد ميتوانند به تاريخ مربوط باشند كه محل قرار گیری اعداد ميتواند به تخمين كمك كنند.
فرضا اگر عدد 7 در دهانه فنجان قرار گرفته علامت هفت روز ، در ميانه علامت هفت هفته ، و در ته ميتواند علامت هفت ماه باشد.
از اشكال هندسي به طور كلي مثلث نشانه مثبت بودن جواب ، دايره علامت موفقيت و مربع نوعي اخطار است.
جمع شدن تعدادي نقطه در اطراف يك علامت نشانه پول و سود است.
ايجاد خط توسط به هم پيوستن نقاط (تفاله هاي چاي) علامت مسافرت است.
اگر در فنجان و زير فنجاني هيچ علامت به خصوصي وجود نداشت از شخصي كه برايش فال ميگيريد كه بعدا مجددا اقدام به انجام فال كند.
گربه ، وزغ ، مار ، تقاطع ، اسلحه و علامت پيك (ورق هاي بازي) علامت غم يا بد شانسي است.
گل ، درخت ، ميوه ، ماه ، ستاره، دايره و لنگر كشتي نشان دهنده موفقيت و شادي هستند


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 

http://postimage.org/

پرنده ماه تولدتان و شخصیت شما

اول فروردین تا 25 فروردین " شاهین "
مقتدر و توانا هستید . معمولا با مهارتی که در کارها و عملتان دارید می توانید از موانع بسیار سخت عبور کنید و در نهایت زرنگی این کار را به گونه ای انجام می دهید که چندان انرژی خود را به هدر ندهید.



26 فروردین تا 22 اردیبهشت "مرغابی "
برای رسیدن به هدف هر رنجی را به جان می خرید ، اما با این حال برای شما هدف وسیله را توجیه نمی کند.
گاهی بی دقت می شوید ، بنابراین ضررهایی می بینید.



23 اردیبهشت تا 19 خرداد " قمری "
طبیعتا آرامش طلب هستید و از یک زندگی عاشقانه لذت می برید و بندرت از آن خسته می شوید . بردبار ، سازگار و در عین حال جذاب هستید.



20 خرداد تا 16 تیر " عقاب "
شخصیتی بسیار محترم دارید.هیچ گاه به دنبال کارهای بیهوده نیستید و می توانید تنها با نگاه گیرا و نافذ خود مخالفان خویش را سر جایشان بنشانید.بخش بسیار قوی و ممتاز شخصیت شما آن است که قادرید از جنبه های ناچیز و مادی فراتر رفته و ماورای آن را ببینید.



17تیر تا 13 مرداد " بلبل "
معمولا قبل از اینکه دیده شوید صدایتان به گوش می رسد و همیشه حرفی برای گفتن دارید.هر چند بعضی ها اعتقاد دارند که حرفهای شما به عمل نمی رسد.



14 مرداد تا 10 شهریور " مرغ ماهیخوار "
شخصیتی رنگی و پرزرق و برق دارید که همیشه مشتاق "رویارویی" است و از این کار لذت می برید.مهمترین مسایل پیرامون خود را به مرور و با خونسردی حل و فصل می کنید.بسیار حساس و تیرهوشید.



11 شهریور تا 7 مهر " قو "
همانند قو مغرور و سربلندید و شخصیتی پیچیده دارید.با اینکه در ظاهر شخصی بسیار آرام و راحت هستید اما در باطن برای سازگاری کردن خود با محیط اطراف و سرعت دنیای مدرن بسیار تلاش می کنید.بندرت عصبانی می شوید و سعی می کنید با همه در تفاهم و تعامل باشید.



8 مهر تا 5 آبان " دارکوب "
سختگیر و سختکوش هستید با طاقتی بسیار بالا . برای حمایت از ایده ها و عقایدتان به راحتی خواستار حمایت دیگران می شوید.برخی اوقات به نظر حواس پرت می آیید ، اما این فقط ظاهر شماست !



6 آبان تا 3 آذر " باز کوچک "
ذهن هوشیارتان به شما این امکان را می دهد که از یک موضوع به موضوع دیگری بپرید بدون اینکه تمرکز خود را از دست بدهید ! با اراده بسیار زیاد روی اهداف خود متمرکز می شوید و ار آنچه در اطرافتان می گذرد ، آشفته و مضطرب نمی گردید.



4 آذر تا 2 دی " کلاغ "
به غایت گیرا ، پرانرژی و مقاوم هستید و همچنین باهوش ، در نتیجه در حل مشکلات بسیار ماهر و زبردست می باشید.عاشق رقابت بوده و از طبیعت ، جنگل و اصولا محیط های بکر طبیعی بسیار لذت می برید.



3 دی تا 30 دی " حواصیل "
جذاب و متفکرید و معمولا تنها و منزوی به نظر می آیید.در عبور از مسیر زندگی ممکن است در باتلاق هم گرفتار شوید ، اما آنقدر محکم و استوارید که از این مشکلات موفق بیرون می آیید.



1 بهمن تا 28 بهمن " سینه سرخ "
شما یک برونگرای خونسرد هستید که طبع گرم خود را معمولا پنهان می کنید و گاهی خودرای می باشید.بسیار خانواده دوست هستید ، اگر چه گاهی کمی ستیزه جو می شوید.



29 بهمن تا آخر اسفند " سهره "
زرنگ ، حساس و گوش به زنگ هستید.ذاتا فردی اجتماعی و خونگرمید ، چون معتقدید در جمع به نوعی احساس امنیت می رسید که افراد در جای دیگر نمی توانند آن را بیابند.منظم و اهل ورزش هستید.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فال ورزش

برج حمل (فروردین)
قوچ قوی هیکل انرژی زیادی را صرف ورزش می کند. فعالیت های ورزشی مثل دو سرعت، ایروبیک پیشرفته و تایبو برای متولدین این ماه بسیار مناسب است.



برج ثور (اردیبهشت)
گاو نیرومند و پرعضله، بنیه و استقامت بسیار بالایی دارد که برای ورزش هایی مثل قایقرانی، وزنه برداری، مسابقات طناب کشی، راگبی، و کریکت بسیار مناسب است.



برج جوزا (خرداد)
دوقلوهای پراستعداد، و قابل انعطاف، از ورزش های دو نفره و ورزش هایی که نیاز به استفاده از قوه تعقل دارد، لذت می برند. تنیس دو نفره، کروکه (نوعی بازی با گوی و حلقه کروکت)، بیلیارد و لوژسواری برای متولدین این ماه بسیار مناسب است.



برج سرطان (تیر)
خرچنگ که عنصر وجودیش آب است، به شرکت کردن در ورزش های گروهی که در آب انجام می گیرد علاقه زیادی دارد، از اینرو ورزش هایی مثل واترپولو، قایقرانی، و هاکی روی یخ برای آنها بسیار مناسب است.



برج اسد (مرداد)
متولدین این ماه که ذاتاً رهبر به دنیا آمده اند، بنیه و استقامت بالایی داشته و علاقه و رغبت زیادی هم به ورزش های رقابتی دارند. قایق رانی، گلف، اسکی و مسابقات اتومبیل رانی جزء ورزش های محبوب آنهاست.



برج سنبله (شهریور)
فرشته پر ذوق و استعداد و کاردان، به دنبال ورزش هایی است که انگیزش ذهنی داشته باشد و علاقه زیادی به فیتنس دارند و ورزش هایی مثل بسکتبال، ژیمناستیک، یوگا و بدنسازی برای این افراد بسیار مناسب است.



برج میزان (مهر)
افراد متولد این ماه به دنبال ورزش های فکری هستند که به صورتی دو نفره انجام گیرد و بتوانند از طریق آنها تعادل خود را محک بزنند. ورزش هایی مثل ژیمناستیک، پاتیناژ، هندبال، و اسکیت مناسب حال آنهاست.



برج عقرب (آبان)
عقرب جهنده و مکار، از ورزش هایی لذت می برد که جرات آنها را محک بزند و نیاز به استقامت و استراتژی داشته باشد. شطرنج یا دو ماراتن ورزش های ایدآل برای این افراد است.



برج قوس (آذر)
کماندار پرجرات و پر انرژی در ورزش های تیمی و استقامت طلب استعداد زیادی دارند. ورزش هایی مثل بیس بال، اسب سواری، اسکواش، و البته تیراندازی با تیر و کمان برای آنها مناسب است.



برج جدی (دی)
بُز ثابت قدم، ذاتاً تمایل بسیار زیادی به کوه نوردی و صخره نوردی دارد. ورزش های تیمی مثل فوتبال نیز زمینه رقابتی برای آنها فراهم می کند که علاقه زیادی به آن دارند.



برج دلو (بهمن)
متولدین این ماه در جدیدترین ورزش ها که حتی بیشتر مردم اسمش را هم نشنیده اند، شرکت می کند. آنها برای ورزش هایی مثل اسنوبورد، موج سواری، پرش با اسکی، و پرش مناسب هستند.



برج حوت (اسفند)
ماهی آب دوست ما در ورزش های آبی مثل اسکی آبی، ماهیگیری، قایق سواری در رودخانه و البته شنا تبحر خاصی دارد


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فال فصل ها و رنگ ها

http://postimage.org/

بهار
پوست افرادی که در بهار به دنیا آمده اند، دارای رنگ های طلایی است. بعضی از متولدین این فصل چهره ای عاجی رنگ همراه با لک و کک و مک دارند و بقیه دارای پوستی شفاف و گندمگون می باشند. حتی با وجود کک و مک نیز پوست چهره ی آنها شفاف و درخشان بوده و در برابر نور آفتاب قهوه ای رنگ و برنزه می گردد. رنگ چشمهای این افراد معمولاً روشن با رگه هایی طلایی است.

رنگ های بهاری
نارنجی های روشن، هلویی، انواع رنگ قرمز، زنگاری روشن، صورتی های مایل به هلویی، قرمزهای روشن و درخشان متمایل به نارنجی، طلایی روشن و درخشان، زرد طلایی، خاکستری سایه روشن، قهوه ای متمایل به طلایی، قهوه ای مسی، آبی روشن و درخشان، آبی فیروزه ای، آبی دریایی، و آبی لاجوردی روشن تا سبزهای روشن و درخشان متمایل به زرد رنگ های متولدین فصل بهار است. مشکی و شرابی رنگ متولدین این فصل نیست.



http://postimage.org/

تابستان
پوست متولدین تابستان دارای زمینه ی رنگ های آبی متمایل به صورتی است. و معمولاً پوست صورت اینگونه افراد صاف و شفاف و مهتابی بوده و رنگ موها نیز از بور بسیار تند یا خاکستری یا قهوه ای با زمینه رنگ قهوه ای متمایل به قرمز یا خاکستری متغیر است. رنگ چشمهای متولدین این فصل روشن یا خاکستری ملایم می باشد.

رنگ های تابستانی
انواع صورتی های کمرنگ و صورتی های متمایل به شرابی، تمشکی، قرمزهای متمایل به آبی، آبی، بلوطی، زرد لیموی کمرنگ، بنفش تیره و کمرنگ، بنفش مایل به ارغونی سیر، سفید ملایم، بژ متمایل به آبی، قهوه ای گوزنی، آبی تیره متمایل به خاکستری، آبی روشن متمایل به خاکستری، سبزهای متمایل به آبی رنگ های متولدین فصل تابستان است. نارنجی، طلایی، مشکی از رنگ های این فصل نمی باشد.



http://postimage.org/

پاییز
پوست افرادی که در فصل پاییز به دنیا آمده اند، دارای زمینه ی رنگ های طلایی است و رنگ موهایشان قرمز یا قهوه ای متمایل به قرمز بوده و پوست چهره ی آنها لطیف و شفاف، گلگون رنگ یا طلایی تیره می باشد. افراد متعلق به این فصل، با چشمهایی روشن و کمرنگ، در رنگ های تیره ی پاییزی بهتر به نظر خواهند رسید.

رنگ های پاییزی
انواع نارنجی، هلویی تیره، زنگاری، قرمز متمایل به قهوه ای، قرمزهای تیره و متمایل به نارنجی، طلایی، طلایی متمایل به زرد، طلایی متمایل به کرم، بژ متمایل به طلایی، انواع قهوه ای، آبی، فیروزه ای، انواع سبز رنگ های متولدین فصل پاییز است. صورتی، شرابی، ارغوانی، خاکستری و مشکی جزء رنگ های این فصل به حساب نمی آید.



http://postimage.org/

زمستان
پوست زمستانی ها دارای زمینه ی رنگ های آبی متمایل به صورتی است. رنگ موهای اغلب افراد متولد در این فصل تیره بوده و رنگ چهره ی آنها بژ متمایل به خاکستری یا زرد رنگ می باشد. تضاد بین سفیدی چشم و عنبیه در چشمهای این افراد بیشتر از افراد متولد فصل تابستان است.

رنگ های زمستانی
اکثر رنگ های روشن و درخشان، صورتی های متمایل به آبی روشن و تیره، قرمزهای روشن و درخشان، قرمزهای متمایل به آبی، زردهای روشن، ارغوانی متمایل به قرمز تیره، سفید، بنفش مات، خاکستری متمایل به قهوه ای، خاکستری، مشکی، آبی تیره، آبی روشن، آبی مات، فیروزه ای روشن، سبزهای روشن از رگ ها متعلق به متولدین فصل زمستان است. نارنجی و طلایی از رنگ های زمستانی نمی باشند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 

http://postimage.org/app.php

رابطه دندان و شخصيت!

دندان های مرتب،منظم و ریز:
تداعی کننده یک چهره مهربان، ساده، قانع و با گذشت است. عواطف و احساسات قوی و مهربانی در لبخند آن ها کاملا نمایان است. چهره ای آرام و دلسوز دارند. به آینده امیدوارند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند.


وقتی دندان های پیشین (سانترال) بزرگ تر هستند:
نشان دهنده فردی ماجراجو، شلوغ، پر احساس، در عین حال دقیق، منظم، مقتدر، جسور، جاه طلب و کنجکاو که قبل از انجام هر کاری بارها و بارها جوانب کار را می سنجد به گونه ای که گاهی اوقات خود نیز خسته می شود. از روابط اجتماعی قوی و مناسبی برخوردار است.


دندان های نامرتب:
بیان کننده شخصیتی خجالتی و کمرو اما مصمم و قاطع که به مسایل پیرامون خود نگاهی عمیق دارد. ترجیح می دهد افکار جدیدی در خانواده پایه گذاری کند. زیاد اهل مسافرت نیست. به دوستی های ماندگار نیز پایبندی ندارد، ولی پشتکار زیادی دارد. شدیدا خواهان تنوع و جاه طلب است.


دندان های مرتب اما با فاصله:
فرد قابل اعتماد و پشتیبانی قوی برای اعضای خانواده، دقیق، نکته سنج و دارای قدرت تحمل بالا است. بیشتر مواقع برای حل مشکلات ترجیح می دهد به تنهایی مسایل خود را حل کند. خیلی اهل ریسک نیست. ترجیح می دهد آهسته و پیوسته حرکت کند. با این حال پشتکار و مداومت است که همواره او را به جلو می برد. احساس مسئولیت قوی و عجیب نسبت به خانواده و دوستان و آشنایان و همکاران و حتی همسایه ها، از او موجودی صبور و مهربان می سازد. به خوبی می تواند سخنرانی کند، بحث و استدلال کند و دیگران را متقاعدکند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فال مد

همانطور که هر کدام از علامت هاي خورشيدي، خصوصيت هاي اخلاقي، اهداف و نيازهاي منحصربه فردي دارند، گرايش آنها نسبت به مُد و طريقه لباس پوشيدن نيز کاملاً خاص و متفاوت است. متولدين ماه هاي مختلف سلايق و علايق خاصي در انتخاب لباس دارند که نشاندهنده شخصيت و مَنش آنهاست. در فال اين هفته ميخواهيم شما را با سبک لباس پوشيدن و گرايش متولدين ماه هاي مختلف نسبت به مُد آشنا کنيم.


برج حمل (فروردين)
متولدين اين ماه دوست دارند در همه چيز اول باشند. آنها از همه اطلاعات روز مربوط به مُد و مارک هاي مختلف لباس آگاهند. آنها از امتحان کردن هر چيزي که مطابق با علايقشان باشد هيچ واهمه اي ندارند و از جسورانه ترين استايل ها و سبک ها استفاده مي کنند. به محض ديدن هر مدل جديد در ويترين مغازه ها، باکي ندارند که حقوق به زحمت به دست آورده شان را صرف خريد آن کنند، چون مي خواهند اولين نفري باشند که آن مدل را تن مي کند. مطمئناً هر مُد و سبک جديدي از لباس براي اولين بار توسط يکي از متولدين اين ماه پوشيده شده است.
متولدين اين ماه بنا بر طبيعت آتشين خود، تمايل زيادي به رنگ هاي قرمز و سياه دارند. کاري ندارند که چه رنگ، چه جنس يا چه مدلي از لباس به آنها بيشتر مي آيد، آنها همه ي مدل ها و همه ي رنگ ها را امتحان مي کنند. لباسهاي آنها معمولاً رنگارنگ و پر نقش و نگار است. اما هر چه که هست کاملاً مطابق با آخرين مُد جهان است. کلاه و الماس براي زينت بخشيدن به انگشتان و گردن جزء لوازم زينتي است که بيشتر از چيزهاي ديگر مورد استفاده متولدين اين ماه قرار مي گيرد.
مارک لباس مورد علاقه: Gucci



برج ثور (ارديبهشت)
تا به حال مشاهده نشده است که متولدين اين ماه لباسي تن کنند که از مُد افتاده باشد. آنها جزء برجسته ترين مُدگرايان هستند که انتخابشان باعث فخر هر توليدکننده لباس است. آنها خوب مي دانند که در يک ميهماني شام چه لباسي بايد تن کنند، و حتي لباس هاي کارشان را هم از معروف ترين مارک ها و توليدکننده ها خريداري ميکنند. قيمت لباس براي آنها هيچ اهميتي ندارد، چون مي دانند از هر چه که خوششان بيايد تا آخر عمر متعلق به آنها خواهد شد. با همه ي اين اوصاف، به نظر متولدين اين ماه، لباسهاي خوش دوخت هيچ وقت از مُد نمي افتند و مارک و ليبل لباسها در درجه اول اهميت قرار نمي گيرد.
لوازم زينتي مربوط به گردن براي آنها نسبت به ساير لوازم اهميت بيشتري دارد. شال گردن و گردن بند بسيار به آنها مي آيد. خانم هاي متولد اين ماه بهتر است موهاي خود را بالا جمع کنند و آنها را با گيره سرهاي زمردين ببندند. به نظرشان رنگ هاي روشن و پر زرق و برق به درد طبقه متوسط اجتماع مي خورد، و رنگ هاي قهوه اي، بژ و خاکي براي آنها مناسبتر است.
مارک لباس مورد علاقه: Louis Vuitton



برج جوزا (خرداد)
براي متولدين ماه دوقلوها هر روز با يک ماجراي جديد همراه است. احتمالاً اين افراد هر روز صبح کمد لباسشان را باز مي کنند و با جستجو درميان کوه لباس هاي درهم و برهم، به دنبال لباسي مي گردند که با حال و هواي آن روزشان جور باشد. زياد دنبال مُدهاي مختلف نيستند چون خيلي زود از آن خسته مي شوند. اما اگر هر روز يک مُد جديد براي آنها وجود داشته باشد، مشتاقانه از آن استقبال خواهند کرد، اما آن مُد فقط 24 ساعت براي آنها دوام خواهد داشت و نه بيشتر. در خريد کردن مراقب خرج کردن و قيمت ها هستند، اما اگر از چيزي واقعاً خوششان بيايد، بي ترديد آن را مي خرند. مارک لباس براي آنها کوچکترين اهميتي ندارد، چيزي که براي آنها مهم است اين است که از ظاهر لباس خوششان بيايد، همين.
به پوشيدن تاپ و بلوزهاي تنگ و چسبان علاقه زيادي دارند، چون مي توانند بازوهاي زيبايشان را از اين طريق به نمايش بگذارند. دست بند و بازوبند جزء لوازم زينتي مورد علاقه آنهاست. اگر بخواهند صبح ها از خانه خارج شوند، آرايش چنداني نمي کنند، شايد فقط يک آرايش خيلي ساده و کمرنگ، مثل يک برق لب. متولدين اين ماه دوست دارند هر مدل لباسي را امتحان کنند، اما با اينحال آرايش موهايشان هميشه ساده است.
مارک لباس مورد علاقه: Alexander McQueen



برج سرطان (تير)
خوشبختي بالاپوشي است که ساليان سال همراه متولدين اين ماه است. همانقدر که به عزيزان و نزديکانشان وابسته هستند، به لباسهايشان نيز وابسته اند. در گنجه لباسهاي متولدين اين ماه، حتي قديمي ترين لباسهايشان هم ديده مي شود. خانم هاي متولد اين ماه علاقه اي به پوشيدن لباسپاي اسپرت ندارند، و در لباسهايشان همواره حال و هواي زنانه ديده مي شود. در کمد لباسشان انواع و اقسام مدل هاي لباس زير، از هر رنگ و مدل وجود دارد. پيراهن هاي مجلسي و زنانه برايشان در راس اهميت قرار دارد.
به نظرشان هر لباسي با جواهرات زيبا و گردن بند هاي بلند، زيباتر و کامل تر مي شود. براي آنها مرواريد زيباترين جواهر است و هاله هايي از رنگ سبز آنها را باشکوه تر مي کند. اما زياد اهل آرايش کردن نيستند، مگر اينکه انجام آن سريع و مختصر باشد. براي خشک کردن موها به هيچ وجه از سشوار استفاده نمي کنند، و ترجيح ميدهند موهايشان به طور طبيعي خشک شود. آنها ترجيح مي دهند که بنا بر راحتي خودشان لباس انتخاب کنند نه براساس مُد روز، اما خوب مي دانند که چطور جلوي جمع حاضر شوند که همه را مسحور خود کنند.
مارک لباس مورد علاقه: Ralph Lauren



برج اسد (مرداد)
متولدين اين ماه دوست دارند بهترين از هر چيز را براي خود داشته باشند. اگر پول خريد لباسي را نداشته باشند، به هر طريقي بايد آن را از آنِ خود کنند. هميشه خوش کيفيت ترين لباسها را بر تن اين افراد مي بينيد. راحت بودن لباس براي آنها کم ترين اهميت را دارد، درعوض مارک و ليبِل لباس و مطابق بودن آن با آخرين مد روز براي آنها در درجه اول اهميت قرار دارد. کت و شلوارهاي رسمي را در محل کار مي پوشند اما در ساعات فراغت ترجيح مي دهند لباسهاي اسپرت تر و البته از مارک ها معروف تن کنند.
خانم هاي متولد اين ماه در استفاده از جواهرات و زينت آلات پر زرق و برق و گرانقيمت زياده روي مي کنند. رنگ هاي مورد علاقه آنها طلايي، برنز و نارنجي است. متولدين اين ماه دوست دارند طوري لباس بپوشند که نظر هر بيننده اي را به خود جلب کند، و الحق که راه آن را خوب بلدند.
مارک لباس مورد علاقه: Versace



برج سنبله (شهريور)
متولدين اين ماه به خوبي از لباسهايشان محافظت مي کنند و لباسهايشان هميشه اتوکشيده و شق و رق است. اين افراد که ذاتاً ساده گرا هستند، به قيمت لباس اهميت زيادي مي دهند. ترجيح مي دهند لباسهايي گرانتر و خوش کيفيت تر داشته باشند، تا لباسهايي ارزان که با يک يا دو بار شستشو از بين برود. هيچ آثاري از زرق و برق در لباس آنها مشاهده نمي کنيد و وقتي از در خانه بيرون مي روند، مثل فرشته ها در کمال سادگي و البته زيبايي هستند. لباسهايي که انتخاب مي کنند، علاوه بر سادگي بسيار خوش دوخت هستند و يک عمر برايشان ماندگار خواهند بود.
زنان متولد اين ماه علاقه زيادي به پوشيدن تاپ و بلوزهاي کوتاه دارند تا شکم حقيقتاً زيبايشان را به نمايش بگذارند. موهايشان که معمولاً به سادگي آرايش مي شود، با مُد هر فصلي کاملاً جور مي شود. به رنگ هاي طبيعي مثل قهوه اي براي لباسهايشان علاقه زيادي دارند. آنها علاقه زيادي به استفاده از جواهر و زينت آلات ندارند و به ندرت در سر و دست آنها نشاني از زيورآلات مشاهده مي شود، مگر انواع بسيار ساده آن که به پوستشان هم حساسيت ندهد.
مارک لباس مورد علاقه: Calvin Klein



برج ميزان (مهر)
طبع کمال طلب متولدين اين ماه، هيچ علاقه اي به لباسهاي از مد افتاده ندارد. اطلاعات آنها درمورد انواع سبک ها و استايل ها و مُد به اندازه اي است که باعث ميشود همه براي مشورت پيش آنها بيايند. وقتي صبح ها براي آماده شدن جلوي کمد لباسشان مي ايستند، مجموعه ي شگرفي از انواع انتخاب ها پيش رويشان قرار مي گيرد اما فرصتشان براي انتخاب بسيار کوتاه است. آنها مي دانند که همه ي لباسهايشان عالي است و جذابشان مي کند، اما بايد لباسي را پيدا کنند که آن روز بتواند بيشترين تاثير را بگذارد. لباسهاي آنها هميشه خوش دوخت و بي عيب و نقصند و سعي مي کنند از معروف ترين مارک ها و توليدکننده ها خريد کنند.
اگر گوش سمت راستشان را سوراخ کرده اند، گوش سمت چپشان هم بايد سوراخ شود. هر چيز که در تن آنها مي بينيد کاملاً متعادل و متوازن است. از انتخاب رنگ لباس گرفته تا فاصله بين دکمه هاي روي کتشان، همه دقيق و متعادل است. آرايش صورتشان آنقدر بي عيب و عالي است که گويي هيچ آرايشي نکرده اند. از جواهر هم فقط براي برجسته تر کردن زيباييشان استفاده مي کنند. به طور کلي متولدين اين ماه عاشق خريد کردن هستند و اين از سر و وضعشان کاملاً پيداست.
مارک لباس مورد علاقه: Giorgio Armani



برج عقرب (آبان)
طبقه بندي کردن متولدين اين ماه که هميشه جذاب و سکسي لباس مي پوشند بسيار دشوار است. يک روز مطابق آخرين مُد روز و روز ديگر مطابق استايل ها و سبک هاي قديمي لباس مي پوشند. اما هر چه که بپوشند، قصد و نيت مخصوصي از آن دارند. اگر با لباس باز و سکسي بيرون بروند، احتمالاً به دنبال جلب نظر مردان هستند. اگر کت و شلوار مارک دار بسيار گرانقيمت تن کنند، احتمالاً قصد تصاحب مقام بالايي از شرکت در سرشان است. تا حدي از مُد پيروي مي کنند که شايسته و متناسب آنها باشد، و به هيچ وجه بنده و برده مُد نمي شوند.
استفاده از زيورآلات آنها نيز با تناقض همراه است. ممکن است گاهي سر و دستشان را پر از جواهر کنند يا اصلاً به کلي از زيورآلات استفاده نکنند. موهايشان ممکن است يک روز بلند و روز ديگر کوتاه باشد. آنها خداي تغيير قيافه اند و يکي از مهمترين ابزارهايشان براي اين منظور، آرايش و گريم است. متولدين اين ماه طبيعت حساس و ظريفشان را از طريق رنگ هاي سياه و قرمز هويدا مي کنند.
مارک لباس مورد علاقه: Miu Miu



برج قوس (آذر)
کمانداران متولد اين ماه، سعي مي کنند بنا بر راحتي خود لباسهايشان را انتخاب کنند و چندان طالب مُد نيستند. آنها لباسهايي را انتخاب مي کنند که بتوانند به راحتي در آن حرکت کرده و جنب و جوش کنند. شلوار جين هاي گشاد و پيراهن هاي آزاد، و به طور کلي لباس اسپرت کاملاً با روحيات آنها سازگار است. براي آنها اهميتي ندارد که ديگران درمورد ظاهرشان چه مي گويند.
کفش هاي انتخابي آنها در تابستان سندل و در زمستان کفش هاي اسپرت کوه نوردي است. هرچند ممکن است گه گاه با پاي برهنه هم اينطرف آنطرف بروند. زنان متولد اين ماه عادت به استفاده از زيورآلات ندارند و علاقه اي هم به آرايش کردن از خود نشان نمي دهند. از رنگ هاي شاد و زنده استفاده مي کنند که به خوبي با طبع شوخ و شنگ آنها سازگار است. مردان متولد اين ماه هيچ ابايي از گذاشتن ريش هاي خشن و نامرتب ندارند و خانم ها نيز موهايشان را معمولاً به صورت طبيعي زينت مي کنند.
مارک لباس موردعلاقه: Marc Jacobs



برج جدي (دي)
متولدين اين ماه، چه زن و چه مرد، طالب لباسهاي کاملاً رسمي هستند. آقايون کت و شلوار را به ژاکت هاي اسپرت و خانم ها کفش هاي پاشنه بلند را به سندل ترجيح مي دهند. آنها دوست دارند بهترين لباسها را تن کنند اما نه به اين قيمت که همه ي حقوقشان را صرف خريد آن کنند، به همين منظور بيشتر لباسهايشان را در حراج ها خريداري مي کنند. سعي مي کنند فقط لباسهاي مورد نياز خود را خريداري کنند و از همه ي لباسهايشان هم استفاده ميکنند. ممکن است لباسهايشان متعلق به آخرين مد روز نباشد، اما آنقدر شيک هستند که رئيسشان بفهمد که در کارشان کاملاً جدي هستند.
آن پولي را که در خريد لباس صرفه جويي مي کنند، صرف خريد وسايل زينتي مي کنند. جواهراتشان ساده اما گران هستند. متولدين اين ماه هم رنگ هاي قهوه اي، بژ و خاکي را ترجيح مي دهند. موهايشان را معمولاً کوتاه اما مدل دار و شيک نگاه مي دارند و در کمتر از پنج دقيقه مي توانند به خوبي آن را آرايش کنند. متولدين اين ماه را مي توان جزء اولين نفراتي دانست که ساعت هاي ديجيتالي و کامپيوتري دست کردند و موبايل هم که زينت جيب هايشان است.
مارک لباس موردعلاقه: Donna Karan (DKNY)



برج دلو (بهمن)
متولدين اين ماه را هيچوقت مشغول خريد در فروشگاه هاي بزرگ نمي بينيم. آنها بيشتر ترجيح مي دهند تا از بوتيک هاي کوچکتر و البته ارزانتر خريد کنند. اين افراد هم به سبک خودشان از مُد پيروي مي کنند. گنجه لباسهايشان پر از لباسهاي رنگي و جورواجور است. بين اين لباسهاي مختلط، و مختلف، به ندرت لباس واقعاً خوش دوخت و باشکوهي پيدا مي شود.
قوزک پا، عضو مورد علاقه آنها در بدنشان است (هرچند هميشه يا پيچ خورده يا رگ به رگ شده است). به همين خاطر مچ بند، سندل هايي که بندشان به دور قوزک پا بسته مي شود و دامن هاي بلند تا قوزک، جزء لباسها و زيورآلات مورد علاقه خانم هاي متولد اين ماه است. رنگ و مدل موهايشان مدام در حال تغيير است، اولين بار براي غافلگير کردن والدينشان موهايشان را به رنگ سبز درآوردند، اما باقي عمر براي جلب نظر ساير مردم اين رنگ کردن ها را ادامه دادند. از آرايش هاي روشن و متنوع استفاده مي کنند، اما اگر از آرايش خوششان نيايد، حتي يک کرم خشک و خالي هم به صورتشان نمي زنند.
مارک لباس موردعلاقه: Anna Sui



برج حوت (اسفند)
متولدين اين ماه دوست دارند به راحتي ميان انواع مختلف لباس، انتخاب کنند. درخانه بيشتر با پاهاي برهنه، دامن هاي بلند و آزاد هستند. در لباس پوشيدن طالب آزادي هستند، ولي از آنجا که مي دانند نمي توانند لخت به خيابان بروند، به حراجي ها رفته تا لباس مورد علاقه شان را خريداري کنند. اگر به حال خودشان گذاشته شوند، ترجيح مي دهند با همان لباس زير اينطرف و آنطرف بروند و اگر هم سردشان شد پتو دور خود بپيچند.
سنگ ها و جواهرات مرواريدنما زينت آلات خوبي براي آنها به حساب مي آيد. زنجيرهاي کمر، مچ بند، پابند، و البته انگشتر هاي انگشتان پا، تنوع جالبي به لباس پوشيدنشان مي دهد. موهايشان معمولاً بلند است و مي دانند که چطور آن را به سرعت مرتب کنند. معمولاً وقت زيادي را براي انتخاب يا پوشيدن لباس اختصاص نمي دهند و اصلاً نگران وضعيت ظاهريشان نيستند.
مارک لباس موردعلاقه: Stella McCartney


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تست شخصیت با بوی دلخواه !

آلن هریس محقق و استاد دانشگاه ، درباره اهمیت رایحه و حس بویایی می‌گوید:"حس بویایی شما، در مغز و دقیقا در منطقه احساسات اولیه واقع شده است.
به همین علت است كه ارتباطات بویایی تشكیل شده در دوران كودكی، می‌تواند شخصیت رفتاری شما و سازه‌های ثبت آن را در دوران نوجوانی و جوانی شكل دهد.
بنابراین آن بوی خوشی را كه حس می‌كنید لحظات بسیار شادی را برای شما به وجود می‌آورد ، از بین گزینه‌های زیر انتخاب كرده و ببینید كه " رایحه " شخصیت شما چه رنگ و بویی دارد !؟
تذكر :برای شناخت صحیح پاسخ تست و مبهم نبودن . از گزینه‌های زیر ، فقط یك گزینه را انتخاب نمایید:

گزینه یك - بوی كلر در استخرهای بزرگ
گزینه دو - بوی كباب ، همبرگر و ...
گزینه سه - بوی سبزه و گل
گزینه چهار - بوی كرمهای ضدآفتاب
گزینه پنج - بوی بچه كوچك



گزینه یك
مطالعات نشان می‌دهد كسانی كه بشدت به بوی تند و تیز كلر در آب استخر علاقه مندند افرادی مخاطره جو و اهل ریسك هستند كه مدام به دنبال كسب تجربیات جدید هستند.شما عاشق تجربه كردن و در نتیجه شوكهای غیر آشنایی هستید كه یكباره بر شما فرود می‌آید.


گزینه دو
تحقیقات نشان می‌دهد كه بودن با خانواده برای شما از اهمیت فراوانی برخوردار است و بدین ترتیب همیشه از استرس كمتری نسبت به دیگران بر خوردارید.شما تلاش می‌كنید تا تمام اوقات فراغت خود را با آنها بگذارنید.


گزینه سه
آیا به خاطر می‌آورید كه همیشه پدرتان را در كارهای مربوط به گل و گیاه و یا مادرتان را برای آماده كردن میز غذا و جمع كردن آن، كمك می‌كردید؟كسانی كه عاشق بوی چمنهای تازه كوتاه شده و یا گل و سبزه هستند، افرادی مسولیت پذیر و دلسوزند و هرگز كاری را در نیمه راه رها نمی‌‌‌كنند. شما با بوی طبیعت زنده اید و این یعنی شادكامی و سرزندگی، یعنی حیات و شما این حیات بدست آمده از طبیعت را با هیچ چیز عوض نمی‌‌‌كنید!


گزینه چهار
شما فردی فعال، برون گرا و با نشاط هستید كه شادترین لحظات زندگیتان مربوط به زمانی است كه در حال انجام فعالیتی هستید!یك سحرخیز واقعی كه با اعتماد به نفس بسیار می‌تواند روز را به خوبی آغاز كند.


گزینه پنج
بوی شیرخشك بچه همیشه شما را سست می‌كند و بوی نوزادان معمولا حسی غریب را در شما زنده می‌كند!حسی كه به واسطه آن، خانواده بیش از همه چیز برایتان اهمیت می‌یابد.شما همانند مادران خانه دار و یا مردانی كه عاشق زن و بچه خود هستند، دوست دارید تمام وقت خود را در خانه بگذرانید و از بودن با نوزاد خود لذت می‌برید!بوی خوش شیری كه همیشه از او می‌آید، بی اختیار شما را به سمت خانه می‌كشاند تا بهترین لحظات را با او سپری كنید.شما در خانه بودن، آن هم به دور از هرگونه هیاهو و جنجال را به همه چیز ترجیح می‌دهید.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 

http://postimage.org/

شما جذب چه مردی می شوید؟

میتوانید از طریق 3 رنگ، سرنخ های شگفت انگیزی بدست آورید آیا تا بحال میدانستید که رنگهای سبز و بنفش و نــارنجی -رنگ های فرعی) میتوانند نشان دهنده آرزوها و نیازهای شما در روابط عاطفی باشند؟ اگر یکی از این رنگ ها را انتخاب کنید می توانید از روی آن تشخیص دهید که شخصیت شما جذب چه تیپ مردهایی می شود، که البته شامل مرد ایده آل شما نیز می شود! اگر می خواهید از اسرار رنگها سر در بیاورید، و بفهمید که تاثیر و معنای آنها در زندگی شما چیست این تست کوتاه را انجام دهید

به رنگ های زیر نگاه کنید، و هر یک را که بیشتر از سایرین دوست می دارید انتخاب کنید: -البته لازم نیست رنگی را انتخاب کنید که در لباس پوشیدن و آرایش خود به کار می برید
سبز بنفش نارنجی


اگر رنگ منتخب شما سبز باشد
زمانی که برای اولین بار با مردی ملاقات می کنید رفتار شما باعث می شود که او از همان آغاز سفره دلش را برای شما باز کنید و در مورد زندگیش با شما صحبت کند. شما راحتی و آرامش را به فرد مقابل منتقل می کنید و او احساس می کند که تحت حمایت کامل و همه جانبه شما قرار گرفته است
شما از همان آغاز به راحتی می توانید تشخیص دهید که فرد مقابل چه نیازهایی دارد. شما به غرایز خود اعتماد می کنید و به نداهای درونیتان گوش می سپارید و از همین طریق متوجه می شوید که او در رابطه چه چیزی را طلب می کند
نکته قابل توجهی که در شما وجود دارد توانایی کسب اطلاع از طرف مقابل است. شما از این طریق حس کنجکاوی خود را تطمیع می کنید
در نهایت شما با کسی ازدواج می کنید که بتواند آسایش و امنیت را برای شما به ارمغان آورد. شما صاحب خانه ای پر از بچه می شوید، از نظر مادی بی نیاز هستید، برای همسر خود ارزش قائل می شوید و او نیز به شما احترام می گذارد. مرد ایده آل شما باید دارای یک شخصیت ثابت باشد"سبزی ها" با مردهای با ثبات و قاطع ازدواج می کنند
اخطار: شما همواره با روی باز با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار می کنید و انسان پاک و معصومی هستید. داشتن این خصوصیات اندکی کار شما را در پیدا کردن مرد ایده آلتان دشوار می کند. بیشتر افراد نمی توانند شخصیت واقعی شما را به درستی بشناسند به همین دلیل زمانی که با خود واقعی شما مواجه می شوند ممکن است شکه شده و نا امید گردند، زیرا ممکن است که شما با معیارهای ذهنی آنها مطابقت نداشته باشید



اگر رنگ منتخب شما بنفش باشد
در اولین ملاقات بیشتر جذب انرژی و تحرک فرد مقابل می شوید، اما در واقع شما به مردی علاقمند هستید که در کنار او احساس راحتی کنید و از او آرامش بگیرید. رمز موفقیت شما در مقابل مردها گیرایی، جذبه و هیجانتان است. شما سرشار از ذوق و اشتیاق هستید به همین دلیل آقایون نیز احساس می کنند که زندگی شان در کنار شما مهیج و جالب خواهد شد
شما وفادار و وظیفه شناس هستید و ارتباط عاطفی برای شما یک امر جدی تلقی می شود
اگر فردی را برای ازدواج انتخاب کردید، به این معناست که او تمام معیارها و ملاک های مورد نظر شما را دارا بوده که توانسته به این مرحله راه پیدا کند. در ضمن لازم به ذکر است که شما برای وضعیت ظاهری افراد اهمیت خاصی قائل هستید. "بنفشی ها" با مردهای خوش تیپ و قیافه ازدواج می کنند
اخطار: بهتر است اگر فرد مناسب پیدا شد اندکی به او فرصت دهید و شروع نکنید به حدس زدن خصوصیات اخلاقی او. بهتر است وی را بر اساس رفتارش ارزیابی کنید نه اینکه او را با مرد ایده آل ذهنی خود مقایسه کنید



اگر رنگ منتخب شما نارنجی باشد
شما یک فرد جذاب، دوست داشتنی، مهربان و خونگرم هستید و با این خصوصیات می توانید دل مردها را بدست آورید. باید حقیقت را لمس کنید تا بتوانید آنرا باور کنید. با رفتار خود به دیگران نشان می دهید که به حرف های آنها گوش می دهید و برایشان ارزش قائل هستید
به راحتی فریفته ظاهر افراد می شوید اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چراکه ازدواج شما همیشه از روی عقل و منطق می باشد
شما جذب مردهای با هوش می شوید و هنگامیکه به او بله گفتید، بله شما به معنای تا ابد و همیشه و در رنج و شادی است. شما با مردی ارتباط برقرار می کنید که بتوانید از او چیزی بیاموزید. "نارنجی ها" با مردهای با هوش ازدواج می کنند
اخطار: شما فردی هستید که سعی می کنید نقاط ضعف و منافذ حساس و نفوذ پذیر خود را پنهان کنید، تنها چیزی که فرد مقابل می تواند در شما ببیند استحکامات زیرکانه است. او احتمالا در مورد شخصیت اصلی شما دچار اشتباه می شود. سعی کنید در طول زمان وی را با کاراکتر واقعی تان آشنا کنید


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 

http://postimage.org/

فال بازی خیال

بعضی ها می گویند که هیچوقت خواب نمی بینند. اما این غیر ممکن است. همه ی آدم ها خواب می بینند و برای خود رویاهایی دارند، اما حافظه ی بعضی قوی تر است و به آنها امکان می دهد که این رویاها در ذهنشان بماند. رویاهای ما ترکیبی از خیالات خصوصی ما هستند. رویا به ما امکان می دهد که آنطور که دوست داریم رفتار کنیم، اما به موجب اینکه بیدار می شویم،؛ رویاهایمان شروع به ذوب شدن می کنند و هرچه بیشتر سعی در به خاطر آوردن جزئیات آن بکنیم، بیشتر فراموش می کنیم.


اما دلیل خواب دیدن ما چیست؟و آیا خوابهایمان مهم هستند؟
دانشمندان عقیده دارند که اینطور است، چون رویاهایمان به ما کمک میکنند تا خود را برای مشکلات روز زندگی آماده کنیم. تصاویری که ما در رویاهایمان می بینیم، معانی ویژه ای دارند و به ما کمک می کنند تا با شخصیت خود بیشتر آشنا شویم.
در این مقاله قصد داریم با بازی خیال گوشه ای از شخصیتتان را به شما نشان دهیم. می توانید این بازی را دو به دو انجام دهید و یکی سوال کند و دیگری پاسخ گوید. اما شما که اول این مقاله را می خوانید توجه کنید که پایین سوالات را نگاه نکنید تا بازیتان خراب نشود و سوالات را در کمال دقت و صداقت پاسخ دهید.


سوالات
فکر کنید خوابیده اید و خواب می بینید. در خواب خود را در خانه ای ایده آل مییابید. این خانه چه شکلی دارد؟ آن را توصیف کنید.
حال کنار جاده ای باریک در حال قدم زدن هستید. ناگهان یک فنجان/لیوان/کوزه ی آب را روی زمین در مقابلتان می یابید. چه شکل دارد؟ چه چیز در آن است؟
راه تمام می شود و شما وارد جنگلی می شوید. تقریباً راهی دراز را می پیمایید تا به زمینی مسطح می رسید. در وسط این زمین ساختمانی وجود دارد. این ساختمان چه نوع ساختمانی است؟
اطراف ساختمان را باغی پوشانده است. این باغ را توصیف کنید.
از این باغ بیرون آمده و دوباره راه جنگل را پیش می گیرید. در کنار جنگل دیواری وجود دارد. این دیوار آنقدر بلند است که نمی توان از آن بالا رفت و آنقدر طولانی است که نمی توان آن را دور زد. ناگهان متوجه در کوچکی در دیوار می شوید. همینطور که به آن نگاه می کنید، در به آرامی باز می شود. شما چه می کنید؟ آیا از آن رد می شوید؟
در طرف دیگر دیوار، آب است. این آب به چه صورتی است؟ آیا می خواهید در آن شنا کنید؟



تفسیر
حال ببینید که این تصورات و مناظر نمایانگر چه بوده اند و سعی کنید پاسخ هایتان را تحلیل کنید.


خانه
خانه نمایانگر دیدگاه شما نسبت به خودتان است. اگر خانه تان قدیمی باشد، احتمالاً شما فردی هستید که از تغییر و دگرگونی خوشتان نمی آید و به چیزهای سنتی علاقمندید. اگر خانه تان بزرگ باشد، نشانگر اطمینان و اعتماد به نفستان است. اگر پر نور و روشن باشد، فردی خوشبین هستید و اگر تاریک و کم نور باشد فردی بدبین هستید. تعداد اتاقهای خانه نمایانگر تعداد افرادی است که دوست دارید در زندگی شما باشند.


لیوان
لیوان نمایانگر دیدگاه شما به عشق است. هر چه این لیوان زیباتر و گرانبهاتر باشد، همانقدر عشق در زندگی شما اهمیت بیشتری دارد و شما فرد رمانتیکی هستید. محتویات لیوان نشان می دهد که شما تا به حال در عشق چگونه بوده است.


ساختمان
ساختمان نمایانگر دیدگاه شما نسبت به مذهب و خدا است. یک ساختمان محکم و استوار نمایانگر باوری قوی و استوار است. اما اگر ساختمان خرابه و متروک باشد، شما باوری ضعیف به مذهب دارید.


باغ
باغ نمایانگر دیدگاه شما نسبت به دنیای اطرافتان است، کشورتان و یا سراسر جهان. اگر درخت ها و گل های باغ شما رو به خشک شدن باشند، این به آن معناست که شما نگران دنیای اطراف یا آلودگی محیط زیست هستید.


دیوار
دیوار نمایانگر دیدگاه شما نسبت به مرگ است. اینکه آیا مرگ برای شما پایان همه چیز است و یا چیزی پسِ آن می بینید. آیا مستقیم به سمت در می روید یا قبل از رفتن اطراف را بررسی می کنید؟ یا شاید هم اصلاً وارد آن نمی شوید!؟


آب
آب نمایانگر دیدگاه شما نسبت به آینده تان است. اگر آب را به صورت دریایی پر موج می بینید، نسبت به آینده تان احساس خوبی دارید و مثبت فکر میکنید. اگر بخواهید که در آن آب شنا کنید، اعتماد به نفس دارید و در زندگی ریسک می کنید. اگر آب را به صورت حوضی راکد ببینید، احتمالاً از آینده ی خود و آینده ی جهان ترس دارید.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 

http://postimage.org/app.php

انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد؟

تابه حال به این فکر کرده اید که انداختن انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد؟
گاهی اوقات، علیرغم همه تلاشهایی که می کنیم، زندگی به مراد ما پیش نمی رود. این همان زمانی است که بعضی از آدم به سراغ فال و طالع بینی می روند تا به طریقی زندگیشان را رونق بدهند.
انگشترها وقتی با سنگ تولد هر کس ادغام شود در خیلی از جوانب زندگی هر فرد تعادل ایجاد می کند. اما آیا تا به حال این سوال برایتان پیش آمده که هر انگشت برای انداختن انگشتر چه معنا و مفهومی دارد؟ آیا انداختن انگشتر در یک انگشت بخصوص نشان دهنده یک مفهوم عمیق است؟ پس اجازه بدهید نگاهی به مفهوم انگشت های مختلف برای انداختن انگشتر بیندازیم...


انگشت شست: نشان دهنده قدرت اراده در فرد است. این انگشت با خودِ درونی فرد درارتباط است. وقتی به شما گفته می شود که در انگشت شستتان انگشتری بیندازید، به دقتمراقب تغییراتی که در زندگیتان اتفاق می افتد باشید. این انگشتر قدرت اراده شما را تقویت خواهد کرد.


انگشت اشاره: نشان دهنده قدرت، رهبری و جاه طلبی است. این انگشت نشان دهنده یکنوع قدرت خاص است. این مسئله به خصوص در قدیم الایام وقتی پادشاهان قدرتمند درانگشت اشاره خود انگشتر می انداختند بیشتر نمود دارد. درنتیجه، انداختن انگشتر دراینانگشت به شما در این زمینه کمک می کند.


انگشت وسط: نشان دهنده فردیت و هویت فرد است. این انگشت که در وسط قرار گرفتهاست نشاندهنده یک زندگی متعادل و متوزان است. انداختن انگشتر در این انگشت به شماکمک می کند زندگی متعادلتری داشته باشید.


انگشت چهارم :انگشت انگشتری دست چپ به قلب رابطهمستقیم دارد. به خاطر همین است که حلقه ازدواج در این انگشت انداخته می شود. اینان گشت همچنین نشان دهنده احساسات و خلاقیت در فرد است. انداختن انگشتر در انگشت چهارم دست راست به شما کمک می کند در زندگی خود خوشبین تر باشید.


انگشت کوچک:نشان دهنده همه چیز در روابط شماست. این انگشت نشان دهنده روابط ما بامحیط بیرون می باشد و دقیقاً مخالف شست است که به خودِ درونی ما اشاره دارد. این انگشت نشاندهنده رفتار ما با دیگران است. انداختن انگشتر در این انگشت به شما کمک می کند روابط خود را تقویت کنید، به خصوص درمورد ازدواج. به ارتقاء روابط کاری هم کمک می کند.

انگشترها در میان سایر جواهرات اهمیت بیشتری دارند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید هر انگشتری دستتان کنید، بهتر است با یک متخصص درمورد نوع جواهری که می خواهید دستکنید صحبت کنید. این انگشتر، چه یک انگشتر الماس یا انگشتر نامزدی یا عروسی یا هرانگشتر دیگری باشد، نمی توان زیبایی آنها را بعنوان جواهرهایی شیک نادیده گرفت.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 3 از 18:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  15  16  17  18  پسین » 
گفتگوی آزاد

Types of Omen and Horoscope | انواع فال و طالع بینی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA