انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 30 از 55:  « پیشین  1  ...  29  30  31  ...  54  55  پسین »

Technology News | اخبار فناوری


مرد

 
مقایسه سرعت نکسوس 6 با آیفون 6 و گلکسی نوت 4

دیوید رحیمی از وب‌سایت PhoneBuff، این بار به سراغ مقایسه سرعت تلفن‌های نکسوس 6، آیفون 6 و گلکسی نوت 4 رفته است. ویدیویی که در ادامه تماشا می‌کنید، نشان می‌دهد که این سه تلفن در اجرای اپلیکیشن‌ها چه عملکردی دارند.
وب‌سایت PhoneBuff ویدیویی از مقایسه سرعت تلفن‌های آیفون 6، گلکسی نوت 4 و نکسوس 6 در کنار هم منتشر کرده است. در این تست چند اپلیکیشن مشخص به صورت پشت سر هم در چند دوره اجرا می‌شوند و در پایان مشخص می‌شود که کدام تلفن، سریع‌تر از بقیه، اپلیکیشن‌ها را اجرا می‌کند. در ادامه می توانید این ویدیو را تماشا کنید:


دانلود ویدیو
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ارائه‌ی سرویس 10 گیگابیت بر ثانیه در آمریکا

رقابت برای عرضه‌ی اینترنت سریع‌تر در ایالات متحده همچنان ادامه دارد. گوگل با عرضه‌ی اینترنت با پهنای باند چند گیگابیت در ثانیه توجهات بسیاری را به خود جلب کرده بود، حال آنکه کمپانی US Internet خبر از عرضه‌ی سرویسی با نرخ ۱۰ گیگابیت بر ثانیه در تابستان سال آتی میلادی در ایالت مینیاپولیس داده است.
کمپانی US Internet ارائه‌ی این سرویس در ایالت مینیاپولیس را در تابستان سال ۲۰۱۵ میلادی وعده داده است. براساس اطلاعات منتشر شده هزینه‌ی ماهیانه‌ی استفاده از سرویس ۱۰ گیگابیت بر ثانیه ۴۰۰ دلار در ماه است. البته کاربران می‌توانند سرویس‌هایی دیگری را با پهنای باند پایین‌تر به قیمت حداقل ۶۵ دلار در ماه تهیه کنند. این کمپانی قادر است پرسرعت‌ترین سرویس خود را برای ۳۰٫۰۰۰ خانوار در غرب این ایالات ارائه دهد، اما این کمپانی سایر مناطق ایالت را نیز تحت پوشش خود قرار خواهد داد.
مناطق غربی ایالات کنتاکی نیز تحت پوشش این کمپانی قرار خواهد گرفت. قانون‌گذاران و مسئولین این ایالات قوانینی را به تصویب رسانده‌اند که براساس آن، مناطقی از ایالات کنتاکی تحت پوشش سرویس اینترنت فیبر قرار خواهند گرفت. براساس برنامه‌ریزی‌ انجام شده این ایالت تا پایان سال ۲۰۱۸ صورت کامل تحت پوشش اینترنت فیبر قرار خواهد گرفت.
پهنای باند ۱۰ گیگابیت بر ثانیه به معنای دست یافتن به سرعت دانلود ۱.۲ گیگابایت بر ثانیه است. با مراجعه به لیست قیمت بسیاری از شرکت‌های ارائه‌ کننده‌ی سرویس اینترنت در کشورمان با قیمت‌های نجومی برای سرویس‌های چند مگابیتی نامحدود روبرو می شویم. ارائه‌ی سرویس نسل سوم و چهارم اینترنت نیز علی‌رغم عدم پوشش کامل در تمام مناطق با گران شدن بسته‌های دیتا همراه شده است. باید دید در آینده چه تصمیماتی در رابطه با بهبود وضعیت اینترنت اتخاذ خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تست سقوط آیفون 6 و آیفون 6 پلاس

وب‌سایت فو‌باف، تست سقوط همیشگی خود را روی دو پرچمدار اخیر اپل، یعنی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس اعمال کرده است. در این تست نمایشگر هر دو تلفن می‌شکند ولی بدنه آلومینیومی آنها آسیب جدی نمی‌بیند.
تست سقوط اصولا تست دقیقی نیست، چرا که شما هر چقدر هم سعی کنید نمی‌توانید دو بار این تست را اجرا کنید و مدعی شوید، شرایط در هر دو بار کاملا یکسان بوده است! بنابراین نمی‌توان اعتبار بالایی به این نوع آزمایش‌ها داد. با این حال این تست همواره برای بسیاری از کاربران جالب بوده و دوست دارند ببینند اگر به طور ناگهانی تلفن هوشمندشان از دستشان بیفتد، چه اتفاقی برایشان رخ می‌دهد.

دانلود ویدیو


دیوید رحیمی از وب‌سایت PhoneBuff این تست را برای آیفون 6 و آیفون 6 پلاس اپل انجام داده است. در این تست نمایشگر هر دو تلفن خرد می‌شود، ولی به لطف بهره‌گیری از بدنه آلومینیومی، آسیب جدی به بدنه وارد نمی‌شود و فقط چند جای ضربه روی آن مشاهده می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مکالمه‌ی صوتی به واتس‌اپ اضافه شد

در فوریه سال جاری میلادی که آخرین روز‌های آن را سپری می‌کنیم، واتس‌اَپ اضافه کردن قابلیت برقراری مکالمات صوتی را وعده داده بود. افشای بروزرسانی جدید واتس‌اَپ گویای اضافه شدن قابلیت برقراری مکالمات صوتی به این اپلیکیشنِ پیام‌رسان دارد.
براساس یک عادت همیشگی، واتس‌اَپ پیش از آنکه بروزرسانی جدید خود را در پلی‌استور گوگل در اختیار کاربران قرار دهد، جزئیات ویژگی‌های جدید اضافه شده به اپلیکیشن را در وب‌سایت خود تشریح می‌کند. وبلاگ آلمانی Android World با توجه به این موضوع و مراجعه به وب‌سایت این کمپانی از این حقیقت پرده برداشته است. براساس اطلاعات منتشر شده، پس از اعمال بروزرسانی جدید می‌توان مکالمات واتس‌اَپی را از طریق ارتباط وای-فای، 3G یا 4G برقرار کرد. همچنین واتس‌اَپ قابلیت ضبط مکالمات و گوش دادن دوباره به آن را نیز در داخل اپلیکیشن فراهم می‌کند.
Android World تصاویری را از وب‌سایت واتس‌اَپ با توضیحاتی در مورد قابلیت جدید منتشر کرده است. با نگاه به تصاویر منتشر شده می‌توان به روشنی اضافه شدن این قابلیت را به واتس‌اَپ مشاهده کرد.
هنوز مشخص نیست که آیا واتس‌اَپ قابلیت برقراری مکالمات صوتی را تا پایان سال ۲۰۱۴ در اختیار کاربران قرار خواهد داد یا خیر، اما در صورتی که این کمپانی به وعده‌ خود عمل کند، باید شاهد عرضه‌ی این قابلیت تا چند روز آینده باشیم. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که جان کوام، مدیرعامل واتس‌اَپ در حال مذاکره با اپراتورها به منظور برقراری مکالمات از طریق واتس‌اَپ با شبکه‌های مخابراتی است، از این‌رو شاید تا زمان تکمیل زیرساخت‌ها، این قابلیت عرضه نشود.
به هر حال با اضافه کردن قابلیت تماس صوتی به واتس‌اپ، رقابت بین این سرویس پیام رسان با وایبر بیشتر می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
همکاری مرسدس‌بنز و ال‌جی برای توسعه‌ی سیستم رانندگی هوشمند خودرو

مرسدس‌‌بنز در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۳ از سیستم رانندگی‌ هوشمند خود با نام Intelligent Drive پرده برداشت. این کمپانی آلمانی در مسیر توسعه‌ی این سیستم و برای تولید نسل جدید سیستم دوربین‌های‌ هوشمند با ال‌جی همکاری می‌کند.
مرسدس‌بنز در پی آن است تا سیستم‌رانندگی هوشمند خود را بیش از پیش قوی‌تر و هوشمند‌تر کند و در این راه نیز از کمک ال‌جی بهره می‌گیرد. کمپانی کره‌ای، مرسدس‌بنز را در زمینه‌ی ساخت نسل جدید دوربین‌ها یاری می‌کند. از این دوربین‌ها در خودروهای هوشمند مرسدس بنز استفاده خواهد شد. ال‌جی اعلام کرده که در آینده قطعات اصلی مورد نیاز در سیستم‌هوشمند خودروهای مرسد‌س‌بنز را تولید خواهد کرد.
سیستم مشترک تولیدی توسط این دو کمپانی براساس ADAS ال‌جی کار خواهد کرد. نام این سیستم برگرفته از Advanced Drive Assistance System است که شامل دوربین‌هایی است که سیستم رانندگی هوشمند در زمان تغییر خطوط حرکت خودرو، خواندن علائم راهنمایی سطح جاده، سنجش سلامتی راننده و شناسایی موانع در مسیر حرکت، اخطارهایی را به راننده نمایش می‌دهد.
ال‌جی همچنین استفاده از محصولات و فناوری‌های توسعه یافته توسط خود را در قالب سیستم‌ سرگرمی و ناوبری خودروها تایید کرد، از این‌رو باید در آینده شاهد استفاده از گجت‌های قابل حمل ال‌جی در خودروها به عنوان امکانات درونی باشیم.
با توجه به پیشرفت روزافزون گجت‌های موبایل و همچنین تمایل خودروسازان به سمت استفاده از سیستم‌های هوشمند، ارتباط گجت‌های موبایل و کامپیوترهای درون خودورها امری اجتناب ناپذیر است.
گوگل و اپل هر دو سیستم‌های ارتباطی خودرو‌ها با گجت‌های هوشمند اندرویدی و اپلی را معرفی کرد‌ه‌اند. هر دوکمپانی در کنار معرفی این سیستم‌ها، با خودروسازان نام‌آشنایی همکاری می‌کنند. برای مثال می‌توان به هیوندای سوناتای نمایش داده شده در نمایشگاه لس‌آنجلس اشاره کرد که قابلیت کار با هر دو سیستم‌ را دارا است.
در کنار توسعه‌ی سیستم ارتباطی ناوبری خودروها با گجت‌های هوشمند، گوگل اولین نمونه از خودوری هوشمند بدون راننده‌ی خود را نیز معرفی کرده است. این کمپانی سخت در تلاش است تا با توسعه‌ی هرچه بیشتر خودروهای هوشمند، آن‌ها را وارد چرخه‌ی استفاده‌ی تجاری کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رشدِ شگفت‌انگیز برند آنر هواوی

آنِر، نام برند تلفن‌های هوشمند مقرون به‌صرفه هواوی است. به گزارش خبرگزاری رویترز تلفن‌های آنِر طی ۱۲ ماه گذشته رشدِ حیرت‌انگیزی داشته‌اند و هواوی موفق شده در نبرد تلفن‌های هوشمند مقرون به‌صرفه‌‌اش در سرزمین ارزان فروش‌ها، رکوردهای جدیدی برای خود ثبت کند.
هواوی همواره تلاش کرده کیفیت تلفن‌های هوشمند خود را در سطح مناسبی نگاه دارد، اما دستگاه‌های این شرکت یا به دلیل تقاضای بسیار بالای مردم چین یا به دلیل وجود محصولات متنوع‌تر و خوش‌قیمت‌تر شرکت شیائومی، به خوبی در دسترس مشتریان قرار نگرفته است. تلفن‌های آنِر این کمپانی تنها در مدت یک سال توانسته‌‌‌اند تعداد فروش تلفن‌های هوشمند این برند را از یک میلیون به ۲۰ میلیون دستگاه افزایش دهند. رقمی شگفت انگیز که هر شرکتی آرزوی بدست آوردنش را دارد.
تلفن‌های آنِرِ هواوی تنها در چین محبوب نیستند، این گوشی‌ها حتی در بازارهای در حال رشدی چون آمریکای لاتین و قسمتی از اروپا فروش خوبی را تجربه کرده‌اند. هواوی درست مثل رقیب کوچکش، شیائومی، گوشی‌های هوشمند برندِ آنِر را تنها به‌صورت آنلاین به فروش می‌رساند. Jeff Liu ، رئیس بخش تجاریِ آنِر در رابطه با فروش آنلاین این محصولات می‌گوید: «تجارت الکترونیک نسبت به کانال‌های فروش سنتی، قدرت بسیار بالاتری در فروش تلفن‌های هوشمند دارد و ما هم باید در همین مسیر حرکت می‌کردیم.»
حدود ۳۰ درصد از هزینه‌ی تلفن هوشمند صرف توزیع محصول از کانال‌های سنتی یا همان فروشگاه‌ها می‌شود. فروش آنلاین فرآیند تولید و ارسال کالا را برای شرکت‌ها تسهیل کرده است. هواوی نیز رویه خود را کمی تغییر داده و از تقلید برندهای دیگر اجتناب کرده و موفق شده با بهره گیری از قدرت تجارت الکترونیک، برندِ آنِر را به سرانجام برساند.
سیاست فروش در تلفن‌های آنِر ساده نیست، نام هواوی روی تلفن‌های این سری درج نمی‌شود. این موضوع می‌تواند ذهنیت خریداران چینی را تحت تاثیر قرار دهد چرا که تا به حال تلفن‌های هواوی برای آنها جزو کالاهای گران قیمت محسوب می‌شد، این موضوع در سایر کشورها می‌تواند خریدار را بر آن دارد تا مجدد برای خرید یک محصول چینی تحقیق کند که شاید باعث تغییر ذهنیت مشتری برای خرید یک تلفن هوشمند چینی شود. در اینکه تلفن‌های هوشمند آنِر، مقرون به‌صرفه هستند شکی نیست، با این وجود صرف‌نظر از قیمت، تردیدی وجود ندارد که تلفن هوشمند Honor 6 Plus که تنها یک هفته از معرفی آن می‌گذرد، محصولی از هر جهت مناسب است. این رقابت در قیمت گذاری نهایتا موجب کاهش حاشیه سود به پایین‌ترین حد برای شرکت‌های چینی می‌شود که در اینصورت عرصه‌ی رقابت برای سایر تولید‌کننده‌های تلفن هوشمند تنگ‌ خواهد شد و شاید تنها مهره‌های اصلی این بازی، شرکت‌های هواوی، شیائومی و زد‌-تی-ایی بتوانند پیروز این میدان باشند. حال، برند آنِر هواوی و شیائومی در حال رقابت با یکدیگر هستند و بدون شک ۲۰۱۵ سال مهیجی برای بازار تلفن‌های هوشمند در چین خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پرچمدار بعدی هواوی اسفند ماه معرفی می‌شود

گوشی هوشمند Huawei Ascend P7 با ضخامت 6.7 میلی متر به عنوان یکی از نازک‌ترین تلفنهای بازار شناخته می‌شود. p7 را به جرات می‌توان از محبوب‌ترین گجت‌های هوشمند سال 2014 در کنار رقبایی چون نوت 4، آیفون 6 و دیگر پرچمداران اندرویدی دانست.
ماه گذشته شایعاتی منتشر شد که خبر از تلفن بعدی غول چینی دنیای فناوری می‌داد، احتمالا این گوشی همان Ascend p8 ، پرچمدار آینده هواوی خواهد بود. هنوز هیچ کدام از شایعات منتشر شده به صورت رسمی توسط هواوی تایید نشده‌، اما طبق اخباری که از سایت چینی CNMO منتشر شده است، Ascend p8 نیز همچون نسل‌های قبلی، p7 و p6 با بدنه یکپارچه آلومینیومی پوشیده خواهد شد.
طبق اطلاعات این سایت چینی، P8 از صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی با کیفیت تصویر 1080p بهره خواهد برد که نسبت به صفحه‌ی 5 اینچی P7 شاهد بزرگ‌تر شدن اندازه نمایشگر آن خواهیم بود. هواوی سخت‌افزار قدرتمندی را برای پرچمدار بعدی خود در نظر گرفته‌است. پردازنده 8 هسته‌ای از نوع Kirin 930 نشان از قدرت بالای این تلفن ساخت شرکت هواوی دارد. 3 گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات این پرچمدار چینی به حساب می‌آید. این گوشی همچنین از سنسور اثر‌انگشت بهره می‌برد. با وجود اینکه هنوز هیچ کدام از اطلاعات و شایعات توسط منابع رسمی مورد تایید قرار نگرفته، اما قیمت احتمالی برای این گوشی کمتر 500 دلار خواهد بود.منابع خبری زمان عرضه پرچمدار بعدی هواوی را اسفند ماه اعلام کرده‌اند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
شیائومی به رکورد فروش یک میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند در هند دست یافت

شیائومی همچنان به ثبت رکوردهای فروش گوشی‌هوشمند ادامه می‌دهد. این کمپانی با ورود به بازار هندوستان، رکوردهای فروش را جابجا کرده است. شیائومی اخیرا موفق شده رتبه‌ی سوم بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی گوشی‌های‌هوشمند را در جهان به خود اختصاص دهد.
بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط مانو کومار جین، مدیر شیائومی در هندوستان، این کمپانی چینی موفق شده پس از معرفی گوشی‌هوشمند خود، Mi3 در هندوستان، یک میلیون دستگاه از گوشی‌های‌هوشمند خود را در این کشور به فروش برساند.
جین در توییت خود گفت:
در ماه دسامبر ما موفق شدیم تا به فروش یک میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند دست پیدا کنیم. به خاطر پشتیبانی‌تان از شما تشکر می‌کنیم.
شیائومی پس از ورود به بازار هند، با FlipKart که یک فروشنده‌ی لوازم الکترونیک است، همکاری کرد. این فروشگاه اینترنتی در برخی اوقات نیز گوشی‌های‌هوشمند شیائومی را با فروش‌های برق‌آسا در اختیار مشتریان قرار می‌داد، بطوریکه تنها در عرض چند ثانیه چندین هزار گوشی‌هوشمند شیائومی به فروش می‌رسید.
شیائومی بعد از معرفی می۳، گوشی‌های ارزان قیمت دیگری چون ردمی نوت و ردمی 1S را نیز معرفی کرد که این گوشی‌های‌هوشمند نیز با استقبال کاربران روبرو شدند. با وجود دست یافتن به فروش بالا در هندوستان، شرایط برای این کمپانی در هندوستان چندان نیز خوب نیست. چرا که براساس رای دادگاهی در دهلی، کمپانی چینی قادر است تنها تا هشتم ژانویه به فروش ابزار‌های مجهز به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون خود بپردازد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پرچمداران اچ‌تی‌سی سال آینده بروزرسانی Sense 7 را دریافت می کنند

یک توسعه‌دهنده اندروید مشهور در حساب توییتر خود مدعی شده که بروزرسانی اندروید 5 آبنبات چوبی برای پرچمداران اچ‌تی‌سی شامل سنس 7 نخواهد بود و این تلفن‌ها اواسط سال آینده میلادی رابط کاربری جدید اچ‌تی‌سی را دریافت خواهند کرد.
حساب توییتر LlabTooFeR@ که متعلق به یک توسعه‌دهنده اندروید است مدعی شده که بروزرسانی اندروید 5 برای تلفن‌های وان M8 و M7 اچ‌تی‌سی شامل سنس 7، رابط کاربری جدید این کمپانی، نخواهد بود. هر دو تلفن هنوز از همان رابط کاربری سنس 6 که بر روی رام کیت‌کت آنها وجود داشت، بهره خواهند برد.
گفته می‌شود بروزرسانی Sense 7.0 ابتدا با تلفن پرچمدار جدید با نام «هیما» (Hima) در اوایل سال آینده میلادی ارائه خواهد شد. همچنین محصولات سال ۲۰۱۴ اچ‌تی‌سی تا پایان نیمه اول سال، در فاصله بین ماه‌های می‌تا ژوئن این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. این توسعه‌دهنده درباره‌ی ارائه بروزرسانی رابط کاربری سنس 7 برای محصولات سال ۲۰۱۳ اظهار بی اطلاعی کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ویدئوهای Year In Review فیس‌بوک نشان‌دهنده‌ی ضعف شدید هوش مصنوعی و نرم‌افزار است

اگر از کاربران فیس‌بوک باشید، انتشار ویدئوهای خودکار با مضمون مروری بر سالی که گذشت، مشاهده کرده‌اید. در این ویدئو که شامل تصاویر اشتراک‌گذاشته توسط کاربر است، بعضا شاهد تناقض در نمایش تصاویر هستیم. برای مثال تصاویری که شاید در حال حاضر معنی تلخی داشته باشد، به‌عنوان لحظات شاد یادآوری می‌شود.
اریک میر یک طراح وب است که موقعیت مشابهی برای وی روی داده است. فیس‌بوک در ویدئوی تهیه شده برای وی تصویری از جشن تولد دختر وی را به‌عنوان یکی از لحظات خوب نمایش داده است، در حالی که هم‌اینک وی حس خوبی از دیدن این تصویر ندارد، چرا که دختر اریک در بستر بیماری بوده و جان خود را از دست داده است. اریک میر در واکنش به این موضوع پستی در وبلاگ خود با عنوان Inadvertent Algorithmic Cruelty یا ناملایمات الگوریتمی ناخواسته منتشر کرده و در آن به کمبودهای طراحی نرم‌افزار مدرن پرداخته است.
شاید بسیاری از افراد از دست تبلیغات نمایش داده شده‌ی خودکار در چنین ژورنال‌هایی شکایت کنند، اما این تبلیغات برای افرادی چون میر فقط آزاردهنده نیستند، بلکه به‌نوعی وی را از نظر روحی اذیت می‌کنند. وی در این خصوص می‌گوید:
ویدئوی مربوط به مرور خاطرات سال گذشته بصورت مکرر در صفحه‌ی اول و بالای فیدها نمایش داده می‌شود که درون آن می‌توان لحظات شادی را در کنار تلخ‌ترین لحظه‌ی زندگی دید که یادآور بیماری و از دست رفتن دختر من است. راه مشخصی برای خلاص شدن از نمایش این ویدئو نیست، هرچند می‌توان با استفاده از گزینه‌ی موجود در بالای سمت راست پست، آن را پنهان کرد. اما چه تعداد از کاربران از وجود این امکان آگه هستند؟
اُ.اِم مالیک، موسس گیگا اُم در این خصوص به این نکته اشاره می‌کند که فیس‌بوک دیگر در مورد کاربران خود همچون کاربر فیس‌بوک نمی‌اندیشد، بلکه آن‌ها را از دید مردم نگاه می‌کند و سعی دارد تا با اتخاذ سیاست‌هایی آن‌ها را همدل کند.
اریک میر در خصوص تولید چنین محتوایی می‌گوید:
مطمئنا فیس بوک در مورد تولید چنین محتوایی فکر کرده است. تولید این محتوای خودکار نیز توسط الگوریتم‌هایی صورت گرفته که توسط انسان‌ها توسعه یافته است. از این‌رو این افراد هستند که کدها را نوشته و الگوریتم‌ها را شکل می‌دهند. این وظیفه‌ی توسعه‌دهندگان چنین الگوریتم‌هایی است که در مورد احساس یک پدر در زمان دیدن تصویر دختر خود که به تازگی از دست رفته، احساس مسئولیت کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 30 از 55:  « پیشین  1  ...  29  30  31  ...  54  55  پسین » 
علم و دانش

Technology News | اخبار فناوری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA