انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 83 از 108:  « پیشین  1  ...  82  83  84  ...  107  108  پسین »

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس



 
مرتضي احمدي؛ بچه تهرون پرسپوليسي درگذشت

bilder hochladen kostenlos





مرتضي احمدي در آخرين روز پاييز درگذشت . او متولد پاييز بود ودر پاييز از دنيا رفت.

به گزارش "ورزش سه"، احمدی متولد 10 آبان ماه سال 1303 در تهران بود ،او در سال 1318 و از 15 سالگی فوتبال را آغاز کرد ودر ساخت زمین اصلی ورزشگاه شماره 1 راه آهن به روایت خودش در بخش تسطیح زمین به عنوان کارگر داوطلب ،مشارکت داشت.او در فوتبال یک مربی نامدار به نام ناصر میر فخرایی داشت همان کسی که در روزنامه پرچم اسلام کار میکرد و در 15 بهمن 1327شاه را در مراسم افتتاح دانشکده حقوق ترور کرد البته این ترور نافرجام بود ومیر فخرایی قبل از آنکه به دست مسئولان امر بیفتد ،با شلیک اطرافیان شاه کشته شد،او که در این روز برای مرتضی احمدی هم کارت خبرنگاری صادر کرده بود ،زنده نماند تا ببیند احمدی به کرمان تبعید شده است.

مرتضی احمدی در سال 1322 زمانی که 19 ساله بود پیش پرده خوانی را که معروفترین هنر او بود را با خواندن آهنگ "گلپری"به سبک بیات تهران شروع کرد چندی بعد با خواندن آهنگ قدس شاهین ،به زندان افتادوبه وساطت محمد مسعود از زندان آزاد شد ،او در این آهنگ اشاره ای کنایی به ماجرای روز تحقیر متفقین در تهران اشاره داشت.احمدی تا پیش از مرگ همچنان بهترین پیش پرده خوان تهران باقی مانده ودر این زمینه از بهترین کارهایش میتوان به پیش پرده خوانی برای فیلم های حسن کچل وبابا شمل علی حاتمی اشاره کرد.

مرتضی احمدی در سال 1326 حضورش را در دوبلاژ شروع کرد و یکی از بهترین دوبلورهای ایران شد جالب این که بدانید معروفترین کار او در سریال کارتونی پینوکیو شکل گرفت او در این کارتون در نقش روباه مکار صداپیشگی کرد وبه قول خودش این فیلم کارتونی را بدون متن وبه صورت بداهه دوبله کردند.

احمدی از سال 1333 واز 30 سالگی با فیلمی از نصرت الله محتشم به نام ماجرای زندگی شروع کرد ودر 51 سال در 45 فیلم سینمایی بازی کرد که از معروفترین آن می توان به "ذبیح" ،"موسرخه"،"کلاه قرمزی وپسرخاله"،"اتوبوس"،ناصر الدین شاه اکتورسینما"و...اشاره کرد آاودر سال 1384 آخرین فیلم خود را به نام "ستاره بود "اثری از فریدون جیرانی بازی کرد.


مرتضی احمدی هنرمند رادیو وتلویزیون ایران بود او در عمر 90 ساله خود ،70 سال را در این عرصه سپری کرد او حتی در سالیان اخیر هم با مجموعه به یاد ماندنی "شکرستان"از هنر و خلاقیت فوق العاده خود نصیب به نسل اخیر کودکان ونوجوانان رساند.

مرتضی احمدی ،اهل ادب وتحقیق بود ،در دهه 80 ،3 کتاب جذاب به اهالی تحقیق وفرهنگ هدیه داد که این 3 کتاب،"کهنه های همیشه نو"،"فرهنگ بروبچه های ترون"، "پرسه در احوالات ترون وترونیا"هستند،

او در دوران فوتبال خود علاقه بسیار به شاهین وبعد از تشکیل پرسپولیس ،به این تیم متمایل شدوبه عنوان مسئول افتخاری هواداران این تیم در سالیان بسیار انجام وظیفه کرد او شعر های بسیار برای تشویق پرسپولیس نوشت که معروفترین آن،شعرزیر بود:"پرسپولیس قهرمان میشه ،خدا میدونه که حقشه به لطف یزدان وبچه ها پرسپولیس قهرمان میشه "

او برای بخش دوم این شعر چنین گفته بود؛توی دروازه حجازی چه گلای خوشگل ونازی ،زده پروین موقع بازی تا تیمش قهرمان بشه!

احمدی در سال 1334 با زهرا جوانشیر ازدواج کرد وثمره این ازدواج 2 فرزند به نامهای آزیتا و مازیار بود ،همسر او در سال 1350 در گذشت . یادگار او به جز 2 فرزند یک اتومبیل بی ام دبلیو مدل 2002 بود که برای او خریده اما بعد از مرگ او در سال50 تا سال 1380 از آن استفاده می کرد .

یاد محبوبترین هوادار پرسپولیس را گرامی داشته واز خدا برایش ،غفران وبخشش،مسالت داریم.درگذشت او با سیل پیام های تسلیت فوتبالی ها همراه بوده است .
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  
مرد

 
برانکو در یک قدمی نیمکت پرسپولیس/ بازگشتم به ایران، بستگی به پیشنهاد نهایی پرسپولیس دارد

خبر آنلاین : مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس جدی شده و به نظر می‌‌رسد او به زودی به تهران بازگردد.
به گزارش فارس، طی چند روز گذشته شایعاتی در خصوص مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ مطرح شده بود و این موضوع امروز در گفت‌وگو با فارس از سوی مربی کروات تایید شد و برانکو از مذاکره‌اش با مسئولان باشگاه پرسپولیس خبر داد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که مذاکراتی با مسئولان پرسپولیس برای هدایت این تیم انجام داده و احتمال دارد در چند روز آینده برای ادامه مذاکرات به تهران بیاید.
این در حالی است که مانع بزرگی برای ورود برانکو به ایران وجود دارد و آن هم بحث مالیات اوست که باید دید مسئولان چه چاره‌ای برای آن خواهند اندیشید.
همچنین در این زمینه شنیده شده که قرار است دستیاران برانکو دو پیشکسوت از ستاره‌های سابق سرخ‌پوشان باشند.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از سوی پرسپولیسی‌ها مذاکراتی با من شده است.
برانکو ایوانکوویچ در خصوص خبر مذاکره‌اش با پرسپولیس گفت: همه چیز ممکن است و امکان دارد هر لحظه اتفاق جدیدی بیفتد و من به تهران برگردم.
وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود حضور این مربی در پرسپولیس جدی است، تأکید کرد: بله؛ آنها با من مذاکره کرده‌اند اما همه چیز به روند مذاکرات و پیشنهاد نهایی پرسپولیسی‌ها بستگی دارد اما در همین مذاکراتی هم که داشتیم می‌توان پروژه خوبی را برای پرسپولیس ترسیم کنیم.
سرمربی سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه از شرایط فعلی پرسپولیسی‌ها آگاه است، گفت: اطلاعات کاملی از وضعیت فعلی پرسپولیس دارم و همه چیز را در مورد این تیم می‌دانم با این حال باز هم تأکید می‌کنم که حضورم در تیم سرخ‌پوش تهرانی به مذاکرات نهایی که با مسئولان این تیم خواهم داشت بستگی دارد.


ماجرای حضور سرمربی پیشین تیم ملی در پرسپولیس چه بود؟/برانکو سرمربی پرسپولیس می‌شد اگر هدایتی می‌آمد
ماجرای حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس با وجود انصراف هدایتی از حضور در این باشگاه پیچیده شده است.
به گزارش تسنیم، وزارت ورزش و جوانان طی چند روز گذشته صحبت‌هایی را با حسین هدایتی برای حضورش در باشگاه پرسپولیس انجام داده و منتظر پاسخ وی بود. عضو پیشین هیئت مدیره این باشگاه برای حضور در پرسپولیس اختیار تام می‌خواست تا نفراتی که مدنظر دارد به این تیم بیاورد و در باشگاه تغییر و تحولاتی ایجاد کند.
از آنجایی که علی دایی با وزارت ورزش و جوانان مشکلاتی دارد، هدایتی و اعضایی که قرار بود به او در باشگاه پرسپولیس کمک کنند (محمدحسین نژادفلاح به عنوان مدیرعامل و خود او به عنوان رئیس هیئت مدیره) به دنبال گزینه‌های خارجی رفتند. زلاتکو کرانچار و برانکو ایوانکوویچ نیز گزینه‌های تیم هدایتی بودند که با توجه به مشکلاتی که برای حضور کرانچار در تیم امید به وجود آمد تنها گزینه باقی مانده ایوانکوویچ بود.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان هم که از زمان حضورش در تیم ملی بدهی مالیاتی سنگینی دارد که گفته می‌شود حدود 400 میلیون تومان است، درخواست داشت تا این بدهی پرداخت شود تا برای حضور در ایران مشکلی نداشته باشد. این تغییرات قرار بود زمانی در پرسپولیس انجام شود که این تیم راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نشده باشد و حالا که هدایتی از حضور در این باشگاه انصراف داده باید دید برانکو که گزینه اصلی بود چه شرایطی پیدا می‌کند.
قرار بود در صورتی که برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس بیاید، چند بازیکن قدیمی این تیم که نزد هواداران محبوبیت خاصی دارند به او کمک کنند و حالا که هدایتی نیامده مشخص نیست چه اتفاقی رخ می‌دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پیام اینستاگرامی صادقیان: در این شرایط پرسپولیس را تنها نمی‌گذارم/ رفیق نیمه راه نیستم

خبر آنلاین : پیام صادقیان در صفحه اینستاگرام خود خطاب به هواداران نوشته که از پرسپولیس جدا نمی‌شود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هافبک پرسپولیس خطاب به هواداران خود نوشت: «اینجا به شما می‌گویم که کسی از خودش چیزی نگوید. من به هیچ عنوان پرسپولیس را در این شرایط رها نمی‌کنم. تا آخرش هم هستم. می‌روم بدنم را آماده می‌کنم. پایم هم خوب شده و می‌خواهم نیم فصل دوم همان پیام پارسال را ببینید. خیالتان راحت. رفیق نیمه راه نیستم. بعدا یک چیزهایی به شما می‌گویم که در جریان باشید. قید خیلی چیزها را به خاطر هواداران پرسپولیس زدم و می‌خواهم تا آخرش باشم.»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
درخشان: برخی بازیکنان نامدار تماس می‌گیرند تا رایگان برای پرسپولیس بازی کنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان باید قدر موهبت حضور در پرسپولیس را بدانند که اگر از این تیم بروند بقال محل هم دیگر آنها را نمی‌شناسد.
به گزارش خبرگزاری فارس، حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت بدنی بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان پرسپولیس پیش از این تا دقیقه 50 بیشتر نمی‌توانستند بدوند اما با تمریناتی که انجام داده‌‌ایم الان توان 120 دقیقه دویدن هم دارند.
وی درباره نحوه تمرین کردن یکسری از بازیکنان این تیم ادامه داد: به همین روز عزیز قسم می‌خورم زمانی که ما بازی می‌کردیم تمرینات بسیار فشرده‌ای انجام می‌دادیم به طوری که علی پروین ما را به تپه‌های داوودیه می‌برد و اینقدر تمرینات سنگینی انجام می‌دادیم که یکسری از بازیکنان بالا می‌آورند اما با این وجود باز هم با تمام قدرت برای پرسپولیس بازی می‌کردند و مطمئن باشید من هم طوری به بازیکنان تمرین می‌دهم که نتوانند به جز تمرین به مسائل دیگری فکر کنند اما این ایراد یکسری از بازیکنان ایرانی است که به جز فوتبال به حاشیه‌ها هم توجه می‌کنند اما بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند و باید قدر این موهبت الهی را بدانند و من هم بارها به آنها گفته‌ام که قدر این شانسی که دارند را بدانند و متوجه شوند که در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: یک بار به بازیکنان گفتم که برای شما فرش قرمز پهن می‌کنند و آن هم به این دلیل است که آنها در پرسپولیس حضور دارند و اگر از پرسپولیس بروند دیگر کسی آنها را نمی‌شناسند و باید قدر این موقعیتی که گیرشان آمده را بدانند و با همه توان تلاش کنند و من هم کسی نیستم که به بازیکنان باج دهم و دیگر با هیچ کسی مدارا نمی‌کنم چون پای اعتبار و آبروی خودم وسط است.
درخشان اظهار داشت: باور نمی‌کنید اما به همین روز عزیز قسم می‌خورم که چه بازیکنان نامداری که در تیم‌های مختلف حضور دارند می‌خواهند که رایگان به پرسپولیس برگردند و پیغام می‌دهند که بدون دریافت پول برای پرسپولیس بازی کنند و آنها می‌گویند چون شما در پرسپولیس هستید و این تیم، تیم بزرگی است می‌خواهیم رایگان برایتان بازی کنیم و اینجاست که فرق پرسپولیس با سایر تیم‌ها مشخص می‌شود. به بازیکنان گفتم که شما یک بار در اصفهان فاصله بین اتوبوس تیم تا هتل در دو طرف آدم ایستاده بود تا شما را ببینند و این اهمیت پرسپولیس و کار شما را نشان می‌دهد چون در تیم بزرگی هستید و باید قدر این موقعیت را بدانید چرا که تا چشم به هم بزنید آخر فصل رسیده و امکان دارد که دیگر جایی در پرسپولیس نداشته باشید و بقال محل هم دیگر شما را نمی‌شناسد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  

 

علت اصلی جدایی حقیقی از پرسپولیس

سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید جدایی رضا حقیقی از این باشگاه صرفا به خاطر مسائل مالی نبوده است. وی همچنین از درخواست درخشان برای جذب کریم انصاریفرد اظهار بی‌اطلاعی کرد.
شهرخبر: مهدی خواجه‌وند در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جدایی رضا حقیقی از باشگاه پرسپولیس و حضور این بازیکن در تیم پدیده مشهد با بیان مطلب فوق اظهار کرد: یک مجموعه شرایط باعث شد تا حقیقی از پرسپولیس جدا شود و صرفا مسائل مالی درباره این زمینه مطرح نبود.

وی در خصوص لیست مازاد پرسپولیس تاکید کرد: با توجه به شرایط و لیست در خصوص بازیکنان تصمیم گیری می‌شود. ما در فکر جذب بازیکنان جدید هستیم و این کار به سرعت پیش می‌رود!

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت بازیکن برزیلی مدنظر حمید درخشان، گفت: این بازیکن تست پزشکی داده است و مذاکرات خوبی هم بین دو طرف برگزار شد. با این حال تا زمانی که قرارداد نهایی نشود، چیزی نمی‌توان گفت. ما توافقات کلی داشته‌ایم ولی باید همه چیز را مکتوب کرد.

وی درباره بابک حاتمی و جذب این بازیکن هم تاکید کرد: ما توافقات خوبی با باشگاه سایپا داشته‌ایم. صحبت‌هایی هم انجام شده ولی تا وقتی که قراردادی امضا نشود چیزی قطعی نیست!

خواجه وند در خصوص اینکه هفته گذشته اعلام کرده بود خبرهای خوبی برای پرسپولیس در راه است، گفت: خبر خوب یکی این بود که علی اکبر طاهری در باشگاه مستقر شد! ضمن اینکه منابع مالی هم به نوعی تامین شده است و امیدواریم با جذب بازیکنان جدید این خبرهای خوب کامل شود.

وی همچنین از درخواست حمید درخشان برای خرید کریم انصاریفرد اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: من چنین چیزی نشنیده‌ام و از آن بی خبرم ولی اگر درخشان خودش اعلام کرده که این بازیکن را می‌خواهد که دیگر حرفی نیست.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان درباره اینکه آیا منابع مالی باشگاه پرسپولیس از سوی حسین هدایتی تامین شده است یا خیر، گفت: منابع مالی مختلفی برای باشگاه تامین شده است. آنچه مد نظر ما بود، تامین شده است و برای نقل و انتقالات نیم فصل مشکل مالی نداریم.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
يک انتقال جنجالي در روز پاياني نقل و انتقالات
محمد قاضي در راه پرسپوليس


محمد قاضي مهاجم جدايي طلب استقلالي ها در يک قدمي حضور در پرسپوليس قرار دارد.


به گزارش "ورزش سه"، قاضی که دو فصل پیش به واسطه اتفاقاتی که بین او و علی دایی رخ داد، از این تیم جدا شد. به استقلال رفت و بازی های خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشت. حال با توجه به جذب چند مهاجم توسط قلعه‌نویی در استقلال او در فکر جدایی از این تیم است.

قاضی ظهر امروز برای پیگیری مطالباتش و جدایی از استقلال راهی این باشگاه شد اما به دلیل برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال موفق به دیدار با افشارزاده نشد. گفتنی است که قاضی مطالبات زیادی از آبی‌پوشان تهرانی دارد.

در همین ارتباط شنیده می‌ شود که او با پیشنهاد پرسپولیسی ها به عنوان بازیکن آزاد مواجه شده و قرار است طی امروز یا فردا مذاکرات نهایی اش را با درخشان و طاهری مدیراجرایی باشگاه پرسپولیس انجام دهد.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
يک برزيلي ديگر در راه پرسپوليس
اگرچه مراحل انتقال مهاجم برزيلي که چند روز قبل وارد ايران شد، به پايان رسيده و اين بازيکن با پرسپوليس قرارداد بسته اما قرار است يک برزيلي ديگر براي مذاکره با سرخپوشان امشب وارد تهران شود.


به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان از مدت ها قبل به دنبال دو بازیکن برزیلی بود که در پست مهاجم و هافبک بازی می‌ کنند. هفته گذشته مقدمات سفر این دو بازیکن به تهران فراهم شد اما تعلل باشگاه برای انجام مراحل سفر این دو باعث شد تا یکی از آنها راهی باشگاه های مطرح مصر شود.

همین مساله باعث شد تا درخشان به دنبال جایگزینی برای بازیکن برزیلی جدا شده باشد و در نهایت مذاکرات ابتدایی با مدیربرنامه های یک برزیلی دیگر انجام شد. بر همین اساس قرار است یک هافبک برزیلی که تخصص بازی در منطقه چپ زمین را دارد، امشب وارد تهران شود.

این بازیکن نیز به دلیل حضور در تیم های مطرح برزیل حاضر به دادن تست فنی نیست و اگر امشب وارد تهران شود فردا برای انجام معاینات پزشکی راهی کمیته پزشکی فدراسیون خواهد شد. بد نیست بدانید که این برزیلی به شدت مورد توجه حمید درخشان قرار گرفته است.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 

bilder kostenlos hochladen



محمد نوري هم از پرسپوليس مي‌رود؟



کاپيتان پرسپوليس ساعاتي قبل در محل باشگاه حاضر شد تا با طاهري مديراجرايي اين باشگاه گفت‌وگو کند.


به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری کاپیتان سرخپوشان که با اقدام عجیب کی‌روش از لیست تیم‌ملی کنار گذاشته شد، پس از خط خوردن از تیم‌ملی، هنوز در تمرینات پرسپولیس حاضر نشده است. موضوعی که شائبه جدایی او را از این تیم افزایش داده است.

نوری که هنوز مطالبات زیادی از فصل گذشته اش باقی مانده و هم اکنون با دو پیشنهاد بالای تیم های خارجی مواجه شده، صبح امروز راهی باشگاه پرسپولیس شد تا در مورد مطالبات فصل گذشته اش با طاهری گفت‌وگو کند. طاهری نیز که هنوز نتوانسته منبع مالی مناسبی برای باشگاه پیدا کند، همچون نورمحمدی به نوری هم وعده داد که ظرف چند روز آینده مشکل او را حل خواهد کرد.

این در حالی است که نزدیکان نوری حکایت می‌ کنند که یک باشگاه قطری مبلغ 2 و نیم میلیارد تومان را برای حضور او در این تیم پیشنهاد داده و نوری نیز فعلا پاسخی به این پیشنهاد نداده است. در همین ارتباط این گمانه زنی وجود دارد که اگر باشگاه پرسپولیس به تعهدات مالی خود در قبال نوری عمل نکرده و مطالبات فصل قبل او را پرداخت نکند، این احتمال وجود دارد که کاپیتان پرسپولیس نیز همچون رضا حقیقی و نیلسون به دلیل مطالباتی که از باشگاه دارند، پرسپولیس را ترک کند.

گفتنی است که نوری این روزها سکوت اختیار کرده و جدایی اش از پرسپولیس را نه تایید می‌ کند نه تکذیب.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 

bilder kostenlos




چرا درخشان سوشا را انتخاب کرد؟



در حالي که مديربرنامه هاي نيلسون تا همين چند روز قبل از جدايي قطعي اين بازيکن به واسطه عدم دريافت مطالباتش خبر مي‌ داد، حال که اين اتفاق رخ داده او در اظهارنظري جالب از علاقه وافر نيلسون براي ادامه همکاري با پرسپوليس خبر داده است.


به گزارش "ورزش سه"، مصاحبه های انتقادآمیز و اعتراضی نیلسون متعلق به امروز و دیروز نیست. مصاحبه های منتسب به نیلسون هفته ها و ماه هاست که در برخی رسانه ها منتشر می‌ شود. پس از جدایی علی دایی و حضور حمید درخشان در پرسپولیس نیلسون که همواره یکی از بازیکنان حرفه ای و کم حاشیه پرسپولیس محسوب می‌ شد، به یکباره روند مصاحبه هایش تغییر کرد و گاها اظهارنظرهای تندی را علیه پرسپولیس و کادرفنی این تیم مطرح می‌ کرد.

آن هم در حالی که گفت‌وگو با خود نیلسون با زبان انگلیسی دست و پا شکسته نتیجه کاملا متفاوت داشت و در اکثر موارد این دروازه‌بان برزیلی از وضعیت فعلی اش در پرسپولیس ابراز رضایت می‌ کرد.

طی دو هفته گذشته روند مصاحبه های نیلسون اوج گرفت، اظهارنظرهای شبیه اینکه از بین او و سوشا مکانی یک نفر باید برود و حضور توامان آنها در یک تیم اشتباه بزرگ محسوب می‌شود، در چند نوبت در برخی رسانه ها و روزنامه های ورزشی منتشر شد. آن هم در حالی که خود نیلسون در گفت‌وگو با کادرفنی پرسپولیس و حتی برخی رسانه ها با زبان انگلیسی از وضعیتش در پرسپولیس چندان هم ناراضی به نظر نمی‌ رسید.

اوج مصاحبه های منتشر شده از نیلسون چند روز قبل انجام شد که مدیربرنامه هایش صراحتا اعلام کرد؛ اگر طلب فصل گذشته این بازیکن پرداخت نشود، نیلسون از برزیل برنخواهد گشت. دو روز بعد از این مصاحبه بود که محمود خوردبین سرپرست قدیمی پرسپولیس طی اظهارنظری در رسانه ها اعلام کرد که باشگاه در حال حاضر نمی‌ تواند پول مورد نظر نیلسون را بپردازد.

همین اظهارنظر نشان می‌ داد که این دروازه‌بان و پرسپولیس بعید است بتوانند با توجه به پافشاری نیلسون برای مطالبات فصل گذشته اش به توافق برسند. در نهایت هم وقتی نیلسون و مدیربرنامه هایش هیچ نرمشی برای توافق دوباره با پرسپولیس از خود نشان ندادند، حمید درخشان تصمیم گرفت از بین این دروازه‌بان 40 ساله و سوشا مکانی یک نفر را انتخاب کند. شاید اگر نیلسون آمادگی فصل گذشته اش را داشت و همانند فصل قبل مدافعانی چون مهرداد پولادی، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی و محسن بنگر خط دفاعی 4 نفره پرسپولیس را مقابل خود می‌ دید، حمید درخشان بی هیچ تردیدی برای ادامه همکاری با نیلسون اصرار بیشتری می‌ کرد. اما نگاهی دوباره به عملکرد این دروازه‌بان برزیلی در طول فصل جاری نشان می‌ دهد که او فاصله فنی دست نیافتنی با سوشا مکانی ندارد و از آنجایی که سوشا دروازه‌بان جوانی است که می‌ تواند در پرسپولیس بار دیگر به روزهای اوج بازگردد، درخشان از بین دو نفر تصمیم گرفت نیلسون را به خانه اش بفرستد.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  
صفحه  صفحه 83 از 108:  « پیشین  1  ...  82  83  84  ...  107  108  پسین » 
ورزش
ورزش

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA