انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 31 از 55:  « پیشین  1  ...  30  31  32  ...  54  55  پسین »

Technology News | اخبار فناوری


مرد

 
اینترنت و شبکه موبایل کره شمالی فلج شد

آخرین خبرها از کره‌ی شمالی حاکی از آنند که اینترنت این کشور دوباره قطع شده است. البته این بار قطعی‌ها به اینترنت محدود نشده و شبکه موبایل 3G کره شمالی نیز با مشکل مواجه شده است.
خبرگزاری چینی Xinhua گزارش داده که اینترنت کره شمالی بار دیگر به کلی فلج شده، اما این بار شبکه موبایل 3G این کشور هم قطع شده است. این گزارش از طریق خط زمینی که بین کره شمالی و چین وجود دارد، تایید شده است.
اینترنت کره شمالی طی هفته گذشته چندین و چند بار با قطعی روبرو بوده است، اما این اولین باری است که شبکه موبایل این کشور کمونیستی با مشکل مواجه می‌شود. تعداد افرادی که در این کشور به اینترنت دسترسی دارند بسیار کم هستند ولی تخمین زده می‌شود که حدودا ۱.۷ میلیون نفر از شهروندان از موبایل استفاده می‌کنند. جمعیت این کشور ۲۵ میلیون نفر است.
براساس آخرین گزارش‌ها از کره شمالی، یک سخنگوی رسمی دولت که نامش فاش نشده، باراک اوباما، رییس جمهوری ایالات متحده را یک «میمون» خوانده بود. دولت این کشور، ایالات متحده را مسئول قطعی‌های اینترنت می‌داند. سخنگوی مذکور امروز به خبرگزاری KCNA کره شمالی با لحنی نژادپرستانه گفته بود:
اوباما همیشه بی‌ملاحظه سخن می‌گوید و همچون میمون در جنگل رفتار می‌کند!
هنوز مدرکی وجود ندارد که ثابت کند چه کسی پشت قطعی‌های اخیر اینترنت در کره شمالی است، اما مسئولین حکومتی این کشور معتقدند آمریکا مسئول این مشکلات است. FBI در مورد هک شدن استودیو سونی پیکچرز انگشت اتهام را به کره شمالی نشانه رفته، اما برخی کارشناسان به این موضوع با دیده شک می‌نگرند! کره شمالی هم این اتهامات را تکذیب کرده است. دفتر اوباما اعلام کرده بود که اقدام کره شمالی مبنی بر هک کردن سونی پیکچرز را تلافی خواهند کرد، ولی مشخص نیست که آیا قطعی‌های اخیر در شبکه اینترنت و موبایل در کره شمالی کار دولت ایالات متحده است یا خیر.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ال‌جی درصدد عرضه‌ی جی۴ با قلم جی-پِن است

با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی در لاس‌وگاس و کنگره‌ی موبایل بارسلون، شایعات و گمانه‌ها در خصوص محصولاتی که انتظار می‌رود توسط کمپانی‌های بزرگ روانه‌ی بازار شوند، افزایش می‌یابد. براساس آخرین شنیده‌ها ال‌جی در نظر دارد جی۴ را با قلم G-Pen روانه‌ی بازار کند.
بدون شک گلکسی‌نوت سامسونگ محبوب‌ترین محصولی است که سامسونگ روانه‌ی بازار می‌کند. باوجود مخالفت‌ها و انتقادات اولیه بر علیه این محصول، سامسونگ موفق شد صفحه‌ی نمایش بزرگ را در کنار قلم به یک ترکیب موفق تبدیل کند. با توجه به موفقیت سامسونگ در این حوزه، سایر تولیدکنندگان نیز محصولات مشابهی روانه‌ی بازار کرده‌اند. براساس آخرین شنیده‌ها، ال‌جی در حال تلاش برای ساخت یک قلم شبیه به S-Pen گلکسی‌نوت‌های سامسونگ است. شنیده‌ها حکایت دارند که ال‌جی این قلم را G-Pen نامیده است. براساس اطلاعات منتشر شده، ال‌جی درصدد آن است تا با ارائه‌ی یک محصول همراه با جی‌پن، آن را به رقیب قدری برای گلکسی‌نوت ۴ ساسونگ بدل کند.
در حال حاضر اطلاعات روشنی از محصولی که قرار است همراه با جی‌پن روانه‌ی بازار شود، وجود ندارد. براساس گمانه‌زنی‌های انجام شده توسط منبع، احتمالا محصول مورد نظر، نسل بعدی پرچمدار ال‌جی یا همان جی۴ خواهد بود. با نگاهی به مشخصات فنی احتمالی جی۴ می‌توان آن را رقیب قدرتمندی برای گلکسی‌نوت ۴ سامسونگ خواند. اطلاعات فنی منتسب به جی۴ شامل صفحه‌ی نمایش ۵.۳ اینچی با رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۴۴۰، دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی، چهار گیگابایت حافظه‌‌ی رم و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ است. همچنین یک باتری ۳٫۵۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز این محصول را تامین خواهد کرد. البته ال‌جی محصولاتی چون اپتیموس جی پرو و جی ۳ استایلوس را با بهره‌گیری از قلم روانه‌ی بازار کرده است. حال باید دید این شایعات تا چه اندازه به واقعیت خواهند پیوست.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بوئینگ و بلک‌بری تلفن مرموز می‌سازند

گوشی‌های هوشمند بلک‌بری محبوبیت زیادی بین افراد اهل کسب و کار دارد، کسانی که به امنیت اطلاعات اهمیت ویژه‌ می‌دهند. حال به نظر می‌رسد بوئینگ قصد دارد به کمک بلک‌بری یک گوشی هوشمند متفاوت بسازد.
بوئینگ، غول صنعت هوایی امریکا در تلاش است تا با همکاری بلک‌بری یک گوشی هوشمند به نام BLACK را برای استفاده نیروهای امنیت ملی تولید کند.
جالب است بدانید که گوشی هوشمند بوئینگ قرار است به سیستم‌عامل اندروید مجهز شود، اما قابلیت‌های امنیتی بسیاری به آن اضافه خواهد شد. این گوشی داری یک پوشش کاملا بسته است و فقط صاحبش قادر به باز کردن آن است. اگر شخصی بخواهد بدون اجازه‌ی صاحب گوشی به آن نفوذ کند، کلیه‌ی اطلاعات داخل گوشی، طوری پاک می‌شوند که هرگز قابل بازگذشت نباشند.
این گوشی همچنین دارای دو درگاه سیم‌کارت است تا کاربر بتواند سیم‌کارت شخصی خود را در کنار سیم‌کارت دولتی داخل گوشی قرار دهد.
کلیه‌ی اطلاعات ذخیره شده در این گوشی بطور کامل رمزگذاری می‌شوند. بلک‌بری قرار است از جدیدترین نسخه‌ی پلتفرم شبکه‌ی امن خود در این گوشی استفاده کند.
گوشی مذکور قرار است در یک رنگ به همراه باتری اضافی و گیرنده‌ی ماهواره‌ای تولید شود. برای موقعیت یابی دقیق، از نوع خاصی GPS استفاده خواهد شد تا موقعیت کاربر به دقیق‌ترین شکل ممکن دریافت و مخابره شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جایگزینی اندروید با تایزن؛ آیا سامسونگ راهش را از گوگل جدا می‌کند؟

2014 سال خوبی برای سامسونگ نبود و به نظر می‌رسد سال میلادی جدید هم وضعیت این غول کره‌ای بهتر نخواهد شد. بسیاری معتقدند سامسونگ به ایجاد تغییراتی در بخش نرم‌افزار نیاز دارد تا محصولاتش از ابزارهای هوشمند چینی متمایز شوند.
بعد از کاهش سود این شرکت در سال 2014 که به دلیل رقابت سنگین با سایر شرکت‌های تولید کننده محصولات اندرویدی ایجاد شد، حالا سامسونگ در شرایط عجیبی قرار گرفته است. این شرکت می‌تواند همواره به تولید محصولات گران قیمت اندرویدی بپردازد و شاهد باشد که تولید‌کنندگان محصولات اندرویدی ارزان قیمت، سهمش را تصاحب می‌کنند یا ابتکاری در زمینه نرم‌افزار و خدمات به خرج دهد تا بین محصولات خود و سایر تولید‌کنندگان اندرویدی تمایز ایجاد کند. ظاهرا سامسونگ گزینه دوم را انتخاب کرده، اما به نظر می‌رسد در این زمینه با چالش‌هایی مواجه شده است.
پروژه تایزن راهی است برای سامسونگ تا خود را از اندروید گوگل جدا کند. اگر چه تولید کنندگان به شکل رایگان از اندروید استفاده می‌کنند، اما باید مواردی را نیز رعایت کنند که از جمله می‌توان به استفاده اجباری از بسته خدمات گوگل اشاره کرد که شامل جیمیل، گوگل مَپس، گوگل پلی و غیره می‌شود. بنابراین تفاوت چندانی بین یک گوشی هوشمند ساخت سامسونگ با سایر شرکت‌های تولید کننده مثلا شیائومی که گوشی‌هایی با قدرت محصولات سامسونگ ولی با قیمتی به مراتب پایین‌تر تولید می‌کند، وجود ندارد. در واقع شرکت‌هایی مانند شیائومی باعث می‌شوند که مشتریان، محصولات اندرویدی ارزان قیمت را به محصولات گران قیمت ساخت سامسونگ ترجیح دهند و این امر باعث کاهش شدید سود این غول کره‌ای در سال 2014 شد. آمارها نشان داده، در حال حاضر پس از سامسونگ و اپل، شیائومی سومین برند پرفروش گوشی‌ هوشمند در دنیا است و همواره فاصله خود را با سامسونگ و اپل کاهش می‌دهد.
به این ترتیب به نظر می‌رسد سامسونگ سال سختی در پیش دارد. این غول کره‌ای مجبور است روی گوشی‌های سری گلکسی کار کند و به مشتریانش ثابت کند که این سری از گوشی‌هایش امکانات و قابلیت‌هایی ارائه می‌کنند که گوشی‌های اندرویدی ارزان قیمت این ویژگی‌ها را ندارند و سیستم عامل تایزن می‌تواند گزینه‌ای برای اثبات این مدعا باشد.
اما تایزن شباهت بسیار زیادی به اندروید دارد.
تایزن شباهت و عملکردی مشابه اندروید دارد اما دارای اکوسیستمی نیست که بتواند با نرم‌افزارها و خدماتی که گوگل ارائه می‌کند، رقابت کند و این امر احتمالا رضایت مشتری را جلب نمی‌کند و باعث می‌شود آنها همچنان یک گوشی اندرویدی را به تایزنی ترجیح دهند. این درست همان نکته‌ای است که بلک‌بری را به انزوا کشاند و از سوی دیگر اجازه نداد محصولات ویندوزفونی رشد چشمگیری داشته باشند. بدون تردید مردم گوشی‌های هوشمندی را که خدمات و نرم‌افزارهای مناسبی نداشته باشند، انتخاب نمی‌کنند.
اما بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که سامسونگ تلاش بسیاری کرد تا خدماتی را برای گوشی‌های اندرویدی خود ارائه کند که البته موفقیت چندانی هم در این زمینه نداشت. مثلا Milk Music نمونه‌ای مشابه Pandora است که توسط سامسونگ ارائه شد اما مورد توجه قرار نگرفت. همچنین Milk Video سرویس استریم ویدیو با گزینه‌های محدود برای تماشا است و البته ChatOn که در واقع پاسخ سامسونگ به iMessage، واتس‌اَپ و سایر نرم‌افزارهای محبوب ارسال پیام بود که البته آن هم چندان موفق عمل نکرد.
البته پروژه تایزن سامسونگ هنوز راه زیادی پیش رو دارد و احتمالا در سال جدید میلادی چند مدل پایین‌رده تایزنی در بازار کشورهایی مانند هند عرضه خواهند شد. همچنین تایزن در ساعت‌های هوشمند سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته و از آنجا که سامسونگ هنوز هم به دنبال معرفی یک ساعت هوشمند است که به رقم فروش قابل توجهی دست یابد، احتمال معرفی چندین ساعت هوشمند جدید در سال 2015 وجود دارد چرا که به نظر می‌رسد سامسونگ هنوز هم در دنیای ساعت‌های هوشمند در حال آزمایش و خطا است. البته تایزن می‌تواند در کنترل لوازم خانه‌های هوشمند نیز مانند روشن و خاموش کردن لامپ‌ها و کنترل ماشین لباس‌شویی به کار بیاید و شاید بهتر باشد که در اینجا فرصت را مغتنم شمرده و بار دیگر بگوییم که سامسونگ برای ورود به دنیای اینترنت اشیا دورخیز کرده است.
با این حال، انتظار می‌رود در سه ماهه منتهی به تعطیلات آخر سال، میزان سود سامسونگ به دلیل فروش آخر سال کمی افزایش پیدا کند، اما برخی تحلیل‌گران معتقدند که عرضه‌ی آیفون‌هایی با نمایشگر بزرگتر در سال 2014 مانع افزایش سود سامسونگ خواهد شد چرا که بسیاری در انتظار رکورد فروش جدیدی از آیفون در سه ماهه منتهی به تعطیلات آخر سال میلادی هستند. اگرچه در طول سه سال گذشته سامسونگ همواره رشد قابل توجهی را شاهد بوده، امسال شرکت‌های کوچک‌تر تولید کننده محصولات اندرویدی باعث شدند سامسونگ قیمت‌های خود را کاهش دهد.
در شرایطی که آیفون همچنان در بازار به دلیل ارائه محصولات سخت‌افزاری، نرم‌افزارها و خدمات متفاوت، به پیش می‌تازد، گوشی‌های هوشمند سامسونگ تفاوت چندانی با سایر محصولات اندرویدی پلاستیکی شرکت‌های دیگر و نیز نقطه تمایز کلیدی از نظر نرم‌افزاری با آنها ندارند. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا تایزن راه نجات سامسونگ از دست شرکت‌های چینی است یا باز هم سامسونگ ایده جدیدی را مطرح خواهد کرد؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تبلت‌ گلکسی تب 5 سامسونگ فاش شد

سال ۲۰۱۴ رو به اتمام است و کمپانی‌های مختلف خود را برای عرضه‌ی نسل جدید محصولات‌شان آماده می‌کنند. سامسونگ که سال گذشته سرمایه‌ گذاری بزرگی در بازار تبلت کرد، در حال آماده‌ سازی سری جدید تبلت‌های گلکسی تب است.
وب‌سایت Zauba که محصولات وارداتی به هند را تحت نظر می‌گیرد، اطلاعات جدیدی را از برنامه‌های سامسونگ برای بازار تبلت‌ها در سال ۲۰۱۵ منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات، سامسونگ در تاریخ ۲۲ و ۲۳ دسامبر، به ترتیب دو تبلت SM-T555 و SM-T1116 را روانه بازار هندوستان کرده است. گفته می‌شود، مدل SM-T555 مربوط به نسخه ۱۰ اینچی گلکسی تب 5 و تبلت T1116 یک محصول پایین رده و ارزان‌قیمت است.
البته این‌ها فقط حدس و گمان‌هایی هستند که بر اساس شماره مدل T555 با مدل‌های قبلی به دست آمده است. گلکسی تب 4 شماره مدلی با الگوی SM-T53x داشت و به نظر می‌رسد الگوی جدید SM-T55x مربوط به سری جدید گلکسی تب 5 باشد. سوالی که بی‌پاسخ باقی مانده این است که T555 یک نسخه ۱۰ اینچی از تب 5 است یا سامسونگ قصد دارد یک تبلت بزرگ‌تر از ۱۰ اینچ را روانه بازار هند کند؟
در لیستی که Zauba منتشر کرده قیمت مدل SM-T1116 تنها ۱۰۱ دلار ذکر شده که آن را در رده محصولات ارزان‌قیمت قرار می‌دهد. منبع خبر گفته که این تبلت مجهز به پردازنده چهارهسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه رم و اندروید 4.4.4 کیت‌کت خواهد بود.
باید منتظر بمانیم تا شاید در CES 2015 اطلاعات بیشتری از این تبلت به دست ما برسد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چین جیمیل را فیلتر کرد

چین که یکی از قوی‌ترین سیستم‌‌های فیلترینگ اینترنت دنیا را در اختیار دارد به تازگی دسترسی به جیمیل را برای ۱.۳ میلیارد شهروند خود بسته است.
دسترسی به بسیاری از سرویس‌های گوگل از جمله جیمیل در چین محدود شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید موتور جستجوی گوگل و سرویس یوتیوب نیز در این کشور پهناور محدود است و آن‌ها از سرویس‌های جایگزین بومی خود برای جستجو و اشتراک‌گذاری ویدیو استفاده می‌کنند. با این حال این اولین بار است که جیمیل در چین فیلتر می‌شود.
منابع مختلفی از چین این موضوع را تایید کرده‌اند و برخی گفته‌اند که دسترسی به سرویس نقشه‌ی گوگل نیز برای آن‌ها محدود شده‌ است.
اوایل امسال، دولت چین نسبت به فیلتر شبکه‌ی اجتماعی اینستگرام اقدام کرد تا از این طریق مانع پخش تصاویرِ مخالفِ سیاست‌های دولت شود.
در طول سال‌های اخیر حتی سرویس آفیس مایکروسافت هم چندین بار در چین فیلتر و دسترسی به آن محدود شد و بسیاری از کاربران سرویس‌های آفیس مایکروسافت که اسناد مهمی را در این سرویس قرار داده‌ بودند با مشکلات جدی روبرو شدند.
از آنجایی که محدودیت دسترسی به سرویس جیمیل بدون اعلام قبلی انجام شده، بسیاری از کاربران چینی این سرویس، امکان دسترسی به نامه‌های مهم خود را ندارند و از این بابت ابراز نگرانی می‌کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تبلت ۱۲.۹ اینچی اکسپریا اولترا نیمه‌ی اول ۲۰۱۵ روانه‌ی بازار می‌شود

شایعات مربوط به تبلت اکسپریا اولترای سونی اواسط دسامبر منتشر شد که حکایت از تبلتی با مشخصات فنی پیشرفته داشت. حال شنیده‌ها حاکی است که این تبلت در آستانه‌ی تولید انبوه بوده و اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی نیز روانه‌ی بازار خواهد شد.
براساس اطلاعات ارائه شده توسط منابع در چرخه‌ی تولید محصولات، تبلت اکسپریا اولترای سونی نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۵ میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد. تبلت غول پیکر سونی در مرحله آغاز تولید انبوه قرار دارد و انتظار می‌رود با قیمتی حدود ۱٫۰۰۰ دلار در دسترس مشتریان قرار گیرد.
گزارش منتشر شده در دیجی‌تایمز اشاره‌‌ی مستقیمی به نام این محصول به‌عنوان اکسپریا تبلت اولترا نکرده، اما مشخصات فنی و جزئیات این محصول نشان از اکسپریا تبلت اولترا دارد که پیش از این نیز شایعاتی در مورد آن منتشر شده بود. این تبلت از صفحه‌ی نمایش ۱۲.۹ اینچی در کنار دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی به‌همراه تراشه‌ی ۶۴ بیتی کوالکام بهره می‌برد. ضمنا ضخامت اکسپریا تبلت اولترا نیز ۸.۶ میلی‌متر است.
اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که اکسپریا تبلت اولترا توسط پگاترون مونتاژ خواهد شد. پگاترون تکنولوژی سابقه‌ی ساخت تبلت‌های آیپد اپل و سرفیس مایکروسافت را نیز در کارنامه دارد.
با توجه به انتشار شایعات فراوان در مورد احتمال معرفی آیپد پرو توسط اپل که یک تبلت غول پیکر است، سونی در تلاش است تا با پیش‌دستی، محصول خود را زودتر روانه‌ی بازار کرده و در نتیجه سهمی از بازار را از آن خود کند. با توجه به عرضه‌ی این محصول به بازار در نیمه‌ی اول ۲۰۱۵، شاید سونی در نمایشگاه CES 2015 از تبلت خود پرده بردارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بلومبرگ: بیت کوین بدترین واحد پول در سال ۲۰۱۴ بود

بلومبرگ، بیت کوینس را به عنوان بدترین واحد پولی سال ۲۰۱۴ انتخاب کرده است. این در حالی است که در سال ۲۰۱۳ بیت‌کوین رشدی باورنکردنی را تجربه کرد.
سال ۲۰۱۴ برای واحد پول امن بیت‌کوین سالی بسیار بد بود، چرا که این واحد پولی که در سال ۲۰۱۳ اوج گرفته بود، امسال با افت ارزش شدید روبرو شد. وضعیت این واحد پولی آنقدر بد شد که بلومبرگ آن را بدترین واحد پولی سال ۲۰۱۴ خوانده است.
این بدان معنا است که با وجود افت ارزش واحدهای پول آسیایی و اروپای شرقی، به خصوص روبل روسیه و گریونای اوکراین، بیت‌کوین وضعیت بدتری نسبت به آنها داشته است.
مارک گیلبرت از بلومبرگ در این باره می‌نویسد که یک سال پیش، ارزش بیت‌کوین به ۱٫۱۳۰ دلار هم رسید، اما از آن زمان و طی یک سال گذشته ارزش این واحد پول به حدود ۳۲۰ دلار رسیده است. این قطعا یک شکست بزرگ به شمار می‌رود، ولی به معنای پایان راه بیت‌کوین نیست؛ واح پولی که در سال ۲۰۰۹ بدون هیچ پشتوانه‌ای به وجود آمد و به دلیل رمزنگاری بسیار پیشرفته و ایمنی منحصر به فردش رشدی باورنکردنی داشت.
در واقع آن دسته از صاحبان اولیه بیت‌کوین که تا کنون واحد پول الکترونیک خود را به پول فیزیکی تبدیل نکرده‌اند و احتمالا در همان اولین روزهای رشد آهسته این واحد پولی به آن دلبستگی پیدا کرده‌اند، هنوز هم می‌توانند با نقد کردن بیت‌کوین خود از سود سرشاری که به دست آورده‌اند، لذت ببرند.
اما افرادی که از سقوط ارزش بیت‌کوین متضرر شده‌اند، از این موضوع چه درسی می‌توانند بگیرند؟ برای یک واحد پولی در جنگ و تلاطم بودن، بسیار بدتر از پایدار و ساکن بودن است. چه این نزاع با سازمان‌های بزرگ اقتصادی و دولت‌ها برای دست یافتن به ارزش باشد، چه در جنگی مرتبط با مسایل سیاسی و ایدئولوژیک، در همه‌ی این شرایط، واحد پول آسیب می‌بیند. نزدیکی با بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و کشورهای ثروتمند، وقتی دچار مشکل می‌شوید بسیار به شما کمک خواهد کرد. کشوری مثل روسیه در تعامل با دولت‌های ثروتمند و سازمان‌های اقتصادی بزرگ است و حالا که روبل با کاهش اعتبار مواجه شده، می‌تواند به پشتوانه این روابط مشکلاتش را حل کند، اما آژانس بین‌المللی اوکراین به دلیل قوانین قرض و وام بسته‌ای که دارند به شدت تضعیف شده است. بیشتر طرفداران بیت‌کوین هم اغلب هکرهایی هستند که منابعشان بیشتر مبتنی بر جذب سرمایه‌گذاران بیشتر و ریسک بالاتر است. در واقع ساز و کار و طبیعت این واحد پولی به گونه‌ای است که مبنای ارزش آن، میزان علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران به استفاده از آن است.
جالب این است که سرمایه‌گذاری بر روی بیت‌کوین، از سرمایه‌گذاری روی تجارت‌های به شدت رو به افولی چون روزنامه‌ها، فیلم دوربین و حتی صنعت خودروی ایالات متحده هم بدتر است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گلکسی نوت 4 نسخه LTE-A معرفی شد: پردازنده اسنپ‌دراگون 810 و سرعت اتصال 300 مگابیت بر ثانیه

سامسونگ نسخه LTE-A گلکسی نوت 4 را با پردازنده 64 بیتی اسنپ‌دراگون 810 کوالکام و اتصال سه بانده LTE Cat9 معرفی کرده است. این محصول ژانویه ۲۰۱۵ راهی بازار کره جنوبی خواهد شد.
امروز سامسونگ نسخه سریع‌تری از گلکسی نوت 4 را با نام Galaxy Note 4 LTE-A معرفی کرد که به جدیدترین پردازنده 64 بیتی کوالکام، یعنی اسنپ‌دراگون 810 مجهز شده است. این تراشه از اتصال Cat6 LTE پشتیبانی می‌کند. سامسونگ اعلام کرده که ژانویه ۲۰۱۵ فبلت گلکسی نوت 4 نسخه LTE-A را به صورت محدود در بازار کره جنوبی توزیع خواهد کرد.
مدل کنونی گلکسی نوت 4 هم از LTE-A دو بانده پشتیبانی می‌کند و سرعت انتقال داده در آن ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه است. اما در نسخه LTE-A از سه باند استفاده شده و در صورتی که Cat6 باشد، سرعت دانلود ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه را هم پشتیبانی می‌کند. البته نسخه جدید فبلت سامسونگ در واقع مجهز به LTE Cat9 با سرعت دانلود ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه است که البته چنین سرعتی برای اینترنت دیتا، تا سال آینده میلادی وجود نخواهد داشت.
با سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌توانید یک ویدیوی ۷۰۰ مگابایتی را تنها در ۱۹ ثانیه دانلود کنید. می‌توان ۱۰ آهنگ ۴ مگابایتی را تنها در یک ثانیه دریافت کرد. برای دستیابی به چنین سرعتی باید به آنتنی وصل شوید که از اتصال سه‌بانده پشتیبانی کند. نرخ انتقال داده ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه، چهار برابر سریع‌تر از LTE مورد استفاده کنونی است.
هنوز اطلاعاتی درباره قیمت Note 4 LTE-A منتشر نشده و مشخص نیست که آیا این محصول در بازارهای بزرگی چون ایالات متحده هم ارائه خواهند شد یا خیر! سامسونگ وقتی نسخه LTE-A گلکسی اس 5 را معرفی کرد، به روشنی اعلام کرد که این محصول فقط در بازار کره توزیع خواهد شد، با این حال شایعات جدید حاکی از آنند که نسخه سریع‌تر S5 به زودی راهی بازارهای اروپایی هم خواهد شد. در مورد گلکسی نوت 4 نسخه LTE-A نیز وضعیت روشن نیست و هنوز سامسونگ برنامه‌ خود برای فروش آن را اعلام نکرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جذاب‌ترین مکان‌های دنیا برای کاربران اینستاگرام در سالی که گذشت

اینستاگرام لیستی از مکان‌هایی ارا‌‌ئه کرده که بیشترین عکس‌های منتشر شده در این شبکه اجتماعی متعلق به آنهاست. در صدر این لیست نام دیزنی‌لند قرار گرفته است!
چرا دیزنی‌لند شادترین مکان دنیا است؟ سوالی است که جدیدا ذهن بسیاری را مشغول کرده، چرا که عکس‌های منتشر شده در اینستاگرام، بیش از هر مکان دیگری در دیزنی‌لند آناهایم کالیفرنیا ثبت شده‌ است.
اینستاگرام لیستی از مکان‌هایی را منتشر کرده که بیشترین تصاویر این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۴ در آنها ثبت شده و دیزنی‌لند در جایگاه اول این لیست قرار گرفته است. در ادامه لیست کامل مکان‌های جذاب برای کاربران اینستاگرام را مشاهده می‌کنید:

۱. دیزنی‌لند، آناهایم، کالیفرنیا
۲. استادیوم داجر، لوس‌آنجلس، کالیفرنیا
۳. میدان تایمز، نیویورک
۴. مرکز فروش سیام پاراگون، بانکوک، تایلند
۵. گورکی پارک، مسکو، روسیه
۶. موزه لوور، پاریس، فرانسه
۷. میدان سرخ، مسکو، روسیه
۸. میدان مدیسون، نیویورک
۹. استادیوم یانکی، نیویورک
۱۰. مرکز خرید دوبی مال، دوبی، امارات متحده عربی
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 31 از 55:  « پیشین  1  ...  30  31  32  ...  54  55  پسین » 
علم و دانش

Technology News | اخبار فناوری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA