انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 32 از 55:  « پیشین  1  ...  31  32  33  ...  54  55  پسین »

Technology News | اخبار فناوری


مرد

 
با توقف تولید گلکسی آلفا، گلکسی A5 جایگزین آن می‌شود

سامسونگ امسال با تغییر نگرش خود نسبت به تولید گوشی‌های‌هوشمند، گلکسی آلفا را با بهره‌گیری از بدنه‌ی فلزی روانه‌ی بازار کرد. کره‌‌ای‌ها در پی آن هستند تا در هفته‌های جاری تولید این گوشی‌هوشمند را متوقف کرده و آن را با گلکسی A5 جایگزین کنند.
براساس گزارش منتشر شده توسط ETNews، سامسونگ تولید گلکسی آلفا را متوقف کرده و آن را با گلکسی A5 جایگزین خواهد کرد. انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی A5 را از ابتدای ماه نوامبر در کره‌ی جنوبی ارائه کند. سامسونگ تولید گلکسی آلفا را تا زمان پایان موجودی قطعات مورد نیاز برای ساخت آن ادامه خواهد داد.
جایگزینی گلکسی آلفا با گلکسی A5 را باید در جهت سیاست‌های سامسونگ برای تمرکز بیشتر روی گوشی‌های‌هوشمند میان‌رده و پایین‌رده بنامیم. سامسونگ در پی آن است تا با جایگزینی گلکسی آلفا با گلکسی A5، کاربران بیشتری را به سمت محصولات سری گلکسی A جذب کند. این سری از گوشی‌های‌هوشمند بدنه‌ی کاملا فلزی را در کنار مشخصات فنی خوب و قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سامسونگ با عرضه‌ی گلکسی آلفا به‌عنوان اولین گوشی‌هوشمند خود که از بدنه‌ی فلزی بهره می‌برد، انتظار استقبال گسترده‌تری را داشت، اما این چنین نشد. گوشی‌ زیبای سامسونگ علی‌رغم بهره‌گیری از بدنه ی فلزی از مشخصات فنی پایین‌تری در مقایسه با پرچمداران بهره می‌برد، اما قیمت آن با بهترین گوشی‌های پرچمدار برابری ی‌کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
احتمال معرفی وان M9 اچ‌تی‌سی در CES 2015

کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی که همواره در فواصل زمانی یک‌ساله پرچمداران خود را معرفی می‌کند، این بار ممکن است زودتر از انتظار و در جریان نمایشگاه CES 2015، تلفن وان M9 یا Hima را معرفی کند.
ممکن است اچ‌تی‌سی پرچمدار جدیدش را زودتر از انتظار رونمایی کند. در حالی که شایعات از رونمایی «هیما» در مارس ۲۰۱۵ در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل حکایت داشتند، موج جدیدی از شایعات به این موضوع اشاره دارند که این تلفن در ماه آینده و در جریان برگزاری نمایشگاه CES معرفی خواهد شد. اچ‌تی‌سی در زمینه فاصله بین ارائه پرچمداران خود دچار مشکل شده است.
وقتی این کمپانی تایوانی آخرین پرچمدار خود را در مارس ۲۰۱۴ (فروردین‌ماه) معرفی کرد، به تراشه اسنپ‌دراگون 801، حافظه رم 2 گیگابایتی و نمایشگر ۵ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده بود. این مشخصات در آن زمان، وان M8 را در زمره قدرتمندترین تلفن‌های هوشمند قرار می‌داد. اما خیلی زود تلفن‌های دیگر اندرویدی مثل G3 ال‌جی با ۳ گیگابایت حافظه رم و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل توانستند خود را در جایگاهی بالاتر از وان ام 8 قرار دهند.
به نظر می‌رسد تلفن هیما یا همان M9 اچ‌تی‌سی با نمایشگری با رزولوشن QHD یا ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، ۳ گیگابایت حافظه رم و پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپ‌دراگون 810 معرفی شود. همچنین این تلفن مجهز به پردازنده گرافیکی آدرنو 430، اندروید 5 آبنبات چوبی و رابط کاربری Sense 7.0 خواهد بود. البته اخیرا منابعی از عدم ارائه سنس 7 همراه با این تلفن خبر داده‌اند. استفاده از دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو نشان از تمرکز اچ‌تی‌سی بر قابلیت‌های عکاسی معمولی و سلفی دارد. باتری ۲۸۴۰ میلی‌آمپرساعتی روی این تلفن، در صورتی که با بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری همراه شود، می‌توان تضمین‌کننده عمر مناسب باتری تلفن اچ‌تی‌سی هیما باشد.
امیدواریم خبر ارائه زودتر از انتظار پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی صحت داشته باشد که در این صورت تا معرفی آن تنها یک هفته باقی مانده است!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوشی‌هوشمند جدید شیائومی، ماه ژانویه معرفی می‌شود

شیائومی را باید پرشتاب‌ترین کمپانی تولید‌کننده‌‌ی گوشی‌های‌هوشمند در جهان خواند. این کمپانی در طول پنج سال عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌هوشمند را در چین و سومین تولیدکننده‌ی بزرگ جهان را به خود اختصاص داده است. مدیرعامل این کمپانی معرفی پرچمدار جدید شیائومی را در ماه ژانویه وعده داده است.
شیائومی در سال ۲۰۱۴ موفق به فروش ۶۰ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند شد. این کمپانی برای فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی کرده است. شیائومی در نظر دارد تا برای رسیدن به فروش ۱۰۰ میلیون تلفن هوشمند، در سال ۲۰۱۵ به بازار‌های جدید در آمریکای لاتین، روسیه و هندوستان وارد شود. شیائومی برای ورود به بازار‌های جدید در دو مرحله اقدام به جذب سرمایه کرده که در نهایت منجر به آن شده تا ارزش این کمپانی به ۴۵ میلیارد دلار افزایش یابد.
لی‌جون، مدیرعامل کمپانی شیائومی با اشاره به انجام نوآوری‌های جدید در محصولات جدید خود، معرفی پرچمدار جدید خود را در ماه ژانویه وعده داد. وی هدف شیائومی را عرضه‌ی خلاقانه‌ترین محصولات با مشخصات فنی بالا خواند.
پیش از این نیز اخباری در رابطه با برگزاری یک مراسم توسط شیائومی در پانزدهم ژانویه منتشر شده بود که با اظهارات لی‌جون می‌توان این مراسم را مخصوص معرفی نسل جدید پرچمدار شیائومی قلمداد کرد. می۴ آخرین نسل از این گوشی‌هوشمند است که تنها ۶ ماه از زمان معرفی آن می‌گذرد.
هرچند معرفی نسل جدید پرچمدار توسط شیائومی تنها پس از گذشت ۶ ماه از زمان عرضه‌ی نسل پیشین کمی دور از ذهن به‌نظر می‌رسد، اما نمی‌توان گزینه‌ی دیگری را برای معرفی متصور بود. انتظار می‌رود این گوشی‌هوشمند از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 805 و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره ببرد. استفاده از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 810 در این محصول کمی دور از واقعیت به نظر می‌رسد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کارت گرافیک Geforce GTX 960 انویدیا، دوم بهمن معرفی می‌شود

حدودا یک ماه پیش اطلاعاتی از تراشه مکسوِل بعدی انویدیا فاش شد. حالا وب‌سایت Akihabara زمان ارائه این محصول را هم منتشر کرده است: ۲۲ ژانویه.
جی‌فورس GTX 960 مبتنی بر تراشه GM206 ساخته شده و احتمالا در نمایشگاه CES در پشت درهای بسته رونمایی خواهد شد. وب‌سایت Akihabara مدعی شده که این محصول در روز ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) به طور رسمی معرفی خواهد شد.
GTX 960 مجهز به یک کانکتور PCI-e است و توان حرارتی آن کمتر از ۱۵۰ وات خواهد بود. قیمت آن نیز ۲۵٫۰۰۰ ین در ژاپن برآورد شده است که احتمالا در ایالات متحده بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار قیمت‌گذاری می‌شود. این قیمت نسبت به آنچه پیش‌تر تصور می‌شد کمتر است.
با وجود استفاده از رابط حافظه ضعیف ۱۲۸ بیتی، GTX 960 به لطف قابلیت فشرده‌سازی رنگ در معماری مکسوِل می‌تواند با GTX 770 خود انویدیا و R9 280X ای‌ام‌دی که مجهز به رابط حافظه ۳۸۴ بیتی هستند، رقابت کند. از طرفی چنین قدرت پردازش گرافیکی بالایی با توان مصرفی بسیار پایین‌تر در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. Geforce GTX 960 می‌تواند به یک انتخاب بسیار خوب تلقی شود، چرا که انویدیا توانسته با این محصول توازنی منطقی بین عملکرد، توان مصرفی و قیمت برقرار کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مشخصات فنی اولین لپ‌تاپ شیائومی فاش شد

گویا رشد خارق‌العاده در زمینه‌ی گوشی‌های‌هوشمند، شیائومی، اژدهای سیری‌ناپذیر چینی را راضی نکرده است.
شیائومی که زمان زیادی از آغاز به فعالیت آن نمی‌گذرد، پس از ورود به بازار گوشی‌های‌هوشمند و تبدیل شدن به بزرگ‌ترین کمپانی چین، حال در پی آن است تا وارد حوزه‌ی تولید پی‌سی شود. البته این کمپانی محصولاتی از سری «می» را همچون ست‌تاپ‌باکس تلویزیون و سیستم تصفیه‌‌ی هوا تولید کرده است. حال به نظر می‌رسد این کمپانی در تلاش است تا پی‌سی را نیز وارد طیف محصولات خود کند.
شیائومی که بسیاری لقب اپل چین را به آن نسبت داده‌اند سعی می‌کند تا در محصولات خود نیز مشخصاتی از محصولات اپل را به عاریه بگیرد.
براساس شنیده‌ها این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی هسول Core i7 4500U به‌همراه ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم (دو اسلات رم هشت گیگابایتی دو کاناله) بهره می‌برد. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این لپ‌تاپ می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۱۵ اینچ با رزولوشن فول‌اچ‌دی 1080p اشاره کرد. شنیده‌ها حکایت از این دارند که قیمت این لپ‌تاپ ۴۸۱ دلار تعیین شده که با وجود چنین مشخصات فنی بسیار مقرون به صرفه است. شیائومی از سیستم‌عامل لینوکس در لپ‌تاپ خود استفاده خواهد کرد.
باید منتظر بود و دید که آیا شیائومی لپ‌تاپ خود را در جریان برگزاری مراسم پانزدهم ژانویه معرفی خواهد کرد یا خیر؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بزرگ‌ترین استارت‌‌آپ خریداری شده در سال ۲۰۱۴

استارت‌آپ‌‌های موفق با ایده‌های ناب و دست‌یافتن به موفقیت در بازه‌ی زمانی کوتاه گزینه‌های خوبی برای کمپانی‌های بزرگ محسوب می‌شوند تا با تصاحب آن‌ها، دستاوردهای کمپانی‌های نوپا را از آن خود کنند. در ادامه به بررسی ۱۰ خرید بزرگ استارت‌آپ‌ها در سال ۲۰۱۴ خواهیم پرداخت.
تصاحب استارت‌آپ‌ها را می‌توان به نوعی یک معامله‌ی دو سر برد خواند. غول‌های فناوری با خرید استارت‌آپ‌ها محصولات و دستاوردهای کمپانی‌های نوپا را تبدیل به فرصتی برای مقابله با رقبا می‌کنند. خرید کمپانی‌‌های کوچک را می‌توان مصداق بارز هدف قرار دادن دو هدف با یک تیر خواند، چراکه کمپانی‌های بزرگ با اینکار علاوه بر حذفِ یک رقیب از عرصه‌ی مبارزه، نیروی خود را نیز برای مبارزه با رقبای کارکشته دوچندان می‌کنند. از طرفی دیگر، بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها نیز در طول چند ساعت تبدیل به یک فرد ثروتمند می‌شوند. در ادامه به بررسی ۱۰ خرید بزرگ استارت‌آپ‌ها خواهیم پرداخت.


۱۰. تصاحب DeepMind توسط گوگل
قیمت: حداقل ۵۰۰ میلیون دلار
تاریخ: ۲۶ ژانویه ۲۰۱۴

با توجه به اینکه فیس‌بوک و سایر غول‌های دره‌ی سیلیکون سرمایه‌گذاری‌هایی را در زمینه‌ی هوش مصنوعی انجام دادند، گوگل نیز با خرید کمپانی دیپ‌مایند که یک استارت‌آپ بریتانیایی است، تلاش‌هایی را در این زمینه انجام داد.
موضوعی که مشخص نیست، دستاورد و جزئیات فعالیت این استارت‌آپ است. لری وازرمن، پروفسور دانشگاه کارنگی ملون در یادداشتی که در سال ۲۰۱۲ نوشت، به این موضوع اشاره کرد که دیپ‌مایند درصدد ساخت سیستمی است که می‌تواند فکر کند. البته پس از تصاحب این کمپانی توسط گوگل، جزئیات مربوط به فعالیت این استارت‌آپ به بیرون درز نکرده است.


۱۰. تصاحب Skybox Imaging توسط گوگل
قیمت: ۵۰۰ میلیون دلار
تاریخ: ۱۰ ژوئن ۲۰۱۴

وال‌استریت ژورنال تصاحب اسکای‌باکس ایمیجینگ توسط گوگل را به عنوان یکی از بهترین خریدهای گوگل عنوان کرده است. براساس گزارش وال‌استریت ژورنال این خرید در مقایسه با سایر خرید‌های گوگل تاثیر بزرگ‌تری در عملکرد غول جستجو خواهد داشت.
در مقایسه با استارت‌آپ‌هایی چون یوبر (Uber) و واتس‌اَپ که در حال حاضر جز با ارزش‌ترین استارت‌آپ‌ها هستند، اسکای‌باکس ایمیجینگ هزینه‌ی چندان زیادی را متحمل گوگل نکرده است. غول جستجو برای خرید این کمپانی تاثیرگذار تنها ۳ درصد از مبلغ پرداخت شده برای خرید واتس‌اَپ را هزینه کرده است.


۱۰. تصاحب Maker Studios توسط دیزنی
قیمت: حداقل ۵۰۰ میلیون دلار (افزایش مبلغ خرید مشروط به کسب موفقیت در دستیابی به اهداف تعیین شده)
تاریخ: ۲۴ مارس ۲۰۱۴

میکر استودیو، یکی از شناخته‌شده‌ترین سازندگان ویدئو برای کانال‌های فعال در یوتیوب است. ویدئوهای این کمپانی در زمان خرید توسط دیزنی دارای بیش از ۵.۵ میلیارد بازدید از سوی ۳۸۰ میلیون مشترک یوتیوب بود.


۹. تصاحب DropCam توسط گوگل
قیمت: ۵۵۵ میلیون دلار
تاریخ: ۲۰ ژوئن ۲۰۱۴

با توجه به روند رو به رشد توسعه‌ی گجت‌ها و ابزار‌های مرتبط با مفهوم اینترنت اشیا، گوگل نیز دراپ‌کم را که در حوزه‌ی تولید دوربین‌های مداربسته فعالیت می‌کند، از آن خود کرد. غول جستجو سرمایه‌گذاری عظیمی در حوزه‌ی اینترنت اشیا کرده و سه کمپانی بزرگ را در این حوزه مال خود کرده است. شاخص‌ترین کمپانی در این حوزه، نست است. گوگل هم‌اکنون سه کمپانی در زمینه‌ی تولید دروبین‌های مداربسته، سیستم حریق و ترموستات را از آن خود کرده تا با نیروی مضاعفی به فعالیت در زمینه‌ی اینترنت اشیا بپردازد.


۸. تصاحب ‌Brightroll توسط یاهو
قیمت: ۶۴۰ میلیون دلار
تاریخ: ۱۱ نوامبر ۲۰۱۴

یاهو با پول هنگفت حاصل از سرمایه‌گذاری در علی‌بابا که پس از عرضه‌ی عمومی سهام این کمپانی نصیب یاهو شد، به ولخرجی در زمینه‌ی خرید استارت‌آپ‌ها پرداخت. یاهو بخشی از ۶.۳ میلیارد دلار دریافتی را صرف خرید برایترول کرد که در زمینه‌ی تبلیغات ویدئویی فعالیت می‌کند. این خرید به‌عنوان دومین تصاحب پرخرج یاهو پس از تامبلر بدل شد.


۷. تصاحب Twitch.TV توسط آمازون
قیمت: ۹۷۰ میلیون دلار
تاریخ: ۲۵ آگوست ۲۰۱۴

Twitch.TV یک پلتفرم استریم بازی است که توسط خالقان Justin.TV تاسیس شده است. تنها سه سال از زمان تاسیس این پلتفرم گذشته و در این فاصله این پلتفرم به آمار ۵۵ میلیون بازدیدکننده در ماه دست یافته است. پیش از این خرید توئیچ توسط آمازون، اخباری در رابطه با پیشنهاد یک میلیارد دلاری گوگل برای تصاحب این کمپانی منتشر شده بود.


۶. تصاحب Mandiant توسط FireEye
قیمت: یک میلیار دلار
تاریخ: دوم ژانویه ۲۰۱۴

ماندیانت پیش از آنکه توسط موسس آن تغییر نام پیدا کند، در سال ۲۰۰۶، Red Cloiff Consulting نامیده می‌شد. وظیفه‌ی این کمپانی ارسال گروه‌هایی از افراد کارکشته در زمینه‌ی امنیت سایبری برای کند و کاو در زمینه‌ی حملات سایبری و نفوذهای انجام شده به سیستم‌های کمپانی‌های بزرگ، شرکت‌های مالی و آژانس‌های دولتی است.


۵. تصاحب آکیولس توسط فیس‌بوک
قیمت: ۲ میلیارد دلار (۴۰۰ میلیون دلار سهام به‌همراه ۲۳.۱ میلیون سهم فیس‌بوک)
تاریخ: ۲۵ مارس ۲۰۱۴

آکیولس وی.آر استارت‌آپی بود که در زمینه‌ی ساخت هدست‌های واقعیت مجازی فعالیت می‌کرد. مارک زاکربرگ پس از تصاحب این کمپانی با انتشار پستی در وبلاگ خود، این خرید را چنین ترشح کرد:
هدف آکیولس ایجاد امکان تجربه‌ی غیرممکن‌ها توسط کاربران است. فناوری توسعه یافته توسط این کمپانی در‌های جدیدی را به سمت تجربیات جدید برای کاربران گشوده است. بازی‌هایی که همه‌ی احساسات و هواس کاربر را درگیر کند، در آینده بسیار پرطرفدار خواهد بود. آکیولس در این حوزه برنامه‌های بسیاری دارد و ما سعی می‌کنیم به تحقق این برنامه‌ها شتاب دهیم.


۴. تصاحب ماجونگ توسط مایکروسافت
قیمت: ۲.۵ میلیارد دلار
تاریخ: ۶ نوامبر ۲۰۱۴

ماجونگ کمپانی توسعه‌ی دهنده‌ی بازی پرطرفدار و محبوب ماینکرفت است. این بازی جزو محبوب‌ترین بازی‌ها در پلتفرم‌های موبایلی چون iOS و اندروید است. پس از آنکه خرید ماجونگ توسط مایکروسافت بصورت رسمی اعلام شد، مارکوس پرسون، توسعه‌دهنده‌ی این بازی با انتشار پستی در وبلاگ خود از عدم تمایل خود او و سهامداران برای هدایت این کمپانی در سطح جهانی پرده برداشت. براساس اطلاعات ارائه شده در این پست وی در سال‌های اخیر اقدام به کار روی پروژه‌های کوچک کرد، اما فشار حاصل از ماینکرفت اجازه‌ی ادامه این پروژه‌ها را از وی سلب می‌کرد، از این‌رو فروش ماجونگ بهترین تصمیمی بود که سهامداران و وی اتخاذ کردند.


۳. تصاحب بیتس الکترونیکس توسط اپل
قیمت: ۳ میلیارد دلار با پرداخت ۴۰۰ میلیون دلار با گذشت زمان
تاریخ: اول آگوست ۲۰۱۴

با تصاحب بیتس الکترونیکز توسط اپل، فوریس دکتر.دری را به‌عنوان پردرآمدترین موزیسین سال ۲۰۱۴ انتخاب کرد. دکتر.دری در جریان فروش کمپانی به اپل ۶۲۰ میلیون دلار به جیب زد.


۲. تصاحب نست توسط گوگل
قیمت: ۳.۲ میلیارد دلار
تاریخ: ۱۳ ژاویه ۲۰۱۴

تصاحب نست که به خاطر تولید انواع ترموستات‌ها و سخت‌افزار اتوماسیون خانگی شناخته شده لقب دومین خرید بزرگ تاریخ گوگل را از آن خود کرده است. پیش از این گوگل در سال ۲۰۱۲ مبلغ ۱۲.۵ میلیارد دلار را برای خرید موتورولا پرداخت کرده بود. نست انواع ترموستات‌های هوشمند، حس‌گرهای تشخیص حریق و سخت‌افزار مرتبط با اتوماسیون منزل را طراحی و تولید می‌کند. گوگل این کمپانی را در جهت دست یافتن به اهداف تعیین شده در زمینه‌ی توسعه‌ی اینترنت اشیا از آن خود کرد. براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، اینترنت اشیا در سال ۲۰۲۵ سهمی ۶۰۰ میلیارد دلاری را در اقتصاد آمریکا به خود اختصاص خواهد داد.


۱. تصاحب واتس‌اَپ توسط فیس‌بوک
قیمت: ۱۹.۴ میلیارد دلار
تاریخ: ۱۹ فوریه ۲۰۱۴

براساس اعلام منابع آگاه، گوگل برای خرید واتس‌اَپ با پرداخت ۱۰ میلیارد دلار برنامه‌ریزی کرده بود، اما در نهایت فیس‌بوک موفق شد تا این استارت‌آپ را از آن خود کند. افزایش مبلغ خرید به ۱۹.۴ میلیارد دلار در اثر افزایش نرخ سهام فیس‌بوک در طول فرایند ۶ روزه‌ی تصاحب واتس‌اَپ بود. علاوه بر برایان اکتون و جان کوام (توسعه‌دهندگان واتس‌اَپ) این خرید برای Sequoia Capital نیز به‌عنوان کمپانی سرمایه‌گذار در واتس‌اَپ بسیار ارزشمند بود. براساس برآوردهای انجام شده، این کمپانی سرمایه‌گذار ۳ میلیارد دلار به جیب زده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اسپارتان مرورگر جدید ویندوز 10 خواهد بود!

با توجه به توسعه فایرفاکس و کروم و همچنین افزایش محبوبیت این مرورگرها به نظر می‌رسد مایکروسافت به همراه ویندوز 10 ، مرورگر جدیدی را معرفی خواهد کرد. البته فعلا قرار نیست اینترنت اکسپلورر از دور خارج شود. این مرورگر جدید در حال حاضر اسپارتان لقب گرفته است.
مدتی است که شایعاتی در مورد تغییرات گسترده در نسخه بعدی اینترنت اکسپلورر مایکروسافت می‌شنویم که قرار است به همراه ویندوز 10 ارائه شود. طبق اخبار منتشر شده، این مرورگر جدید با نام اسپارتان (Spartan) کُد گذاری شده و به صورت مرورگر مستقل از اینترنت اکسپلورر ارائه خواهد شد و به احتمال زیاد IE 12 یعنی نسخه بعدی اینترنت اکسپلورر 11 نخواهد بود.
مرورگر اسپارتان همچنان از موتور جاوا اسکریپت چاکرا استفاده خواهد کرد. طبق گزارش‌ها مرورگر اسپارتان شباهت زیادی به فایرفاکس و کروم دارد و همانند آنها دارای پشتیبانی از افزونه‌های متعددی خواهد بود. ویندوز 10 به همراه مرورگر اسپارتان و البته اینترنت اکسپلورر 11 عرضه خواهد شد. مرورگر اسپارتان در نسخه‌های دسکتاپ، گوشی و تبلت در دسترس قرار خواهد گرفت. البته در حال حاضر اسپارتان فقط یک کُد است و هنوز مشخص نیست که آیا در زمان معرفی هم، همین نام را خواهد داشت یا خیر! البته پیش از این مایکروسافت اعلام کرده بود که در حال بررسی تغییر نام اینترنت اکسپلورر است تا کاربران در سراسر دنیا با دیدن نام جدید متوجه شوند که اینترنت اکسپلورر فعلی به مراتب با نسخه‌های پیشین تفاوت دارد و از قابلیت‌های خوبی بهره می‌برد.
احتمال دارد که مایکروسافت 21 ژانویه در جریان معرفی مجموعه دیگری از ویژگی‌های ویندوز 10، مرورگر اسپارتان را نیز معرفی کند هر چند برخی معتقدند مرورگر جدید مایکروسافت هنوز به اندازه کافی آماده نشده است. از سوی دیگر اگر چه تیم اینترنت اکسپلورر قبلا اعلام کرده بود که هیچ علاقه‌ای برای ارائه اینترنت اکسپلورر در پلتفرم‌های دیگری جز ویندوز ندارد ولی احتمال این وجود دارد که مایکروسافت مرورگر اسپارتان را برای پلت‌فرم‌های اندروید و iOS نیز ارائه کند چرا که اسپارتان، اینترنت اکسپلورر نیست.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
BeeWi نسل جدید محصولات خانه‌ی هوشمند را به CES 2015 می‌برد

کمپانی BeeWi امروز محصولاتی در حوزه‌ی خانه‌های هوشمند معرفی کرد. بی‌وی قصد دارد در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2015 نیز از محصولات دیگری از این دست شامل: لامپ‌ها‌ و پریزهای هوشمند رونمایی کند.
بی‌وی در جریان معرفی محصولات جدید خود در حوزه‌ی خانه‌های هوشمند، اعلام کرد که طیف جدیدی از این نوع محصولات را در جریان برگزاری CES 2015 رونمایی خواهد کرد. این کمپانی وعده‌ی معرفی چهار لامپ هوشمند را به‌همراه پریزهای هوشمندی داده که می‌توان آن‌ها را بصورت از راه دور کنترل کرد. از دیگر محصولات این شرکت که قرار است در CES به نمایش درآیند می‌توان به نسل جدید Smart Gateway و هاب Smart Gateway Mobile اشاره کرد. کاربران می‌توانند با استفاده از Smart Gateway انواع محصولات بی‌وی را از طریق اسمارت‌پد وب این کمپانی کنترل کنند. اسمارت گیت‌وی موبایل با اسمارت‌گیت‌وی تفاوت دارد. این محصول به همراه سنسور سنجش دما، سنسور حرکت سنج و ماژول بلوتوث LE همراه خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویژگی ابزار‌های معرفی شده را مشاهده کنید:

شناسایی مشکلات موجود در تامین نیرو و اطلاع‌رسانی از طریق پیام کوتاه و ایمیل
شناسایی حرکت در محیط پیرامون و اطلاع‌رسانی از طریق پیام‌کوتاه و ایمیل
افزایش دمای محیط
دسترسی ریموت به قابلیت خاموش و روشن کردن
طراحی سناریوهایی با توجه به دما و شناسایی حرکات در محیط


بی‌وی در کنار معرفی بخشی از محصولات جدید خود، تاریخ عرضه‌ی رسمی این محصولات به بازار را نیز مشخص کرد. لامپ‌های هوشمند، اسمارت گیت‌وی و اسمارت گینت‌وی موبایل این کمپانی سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۵ روانه‌ی بازار خواهد شد و اسمارت پلاگین در طول سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۱۵ در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. محصولات این کمپانی از هر سه پلتفرم ویندوزفون، اندروید و iOS پشتیبانی می‌کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
انتشار صدای ۳۶۰ درجه با بلندگوهای جدید سامسونگ

http://postimage.org/index.php?lang=russian
سامسونگ امروز از بلندگوهای WAM6500 و WAM7500 با قابلیت انتشار صوت در فضای ۳۶۰ درجه‌ پرده برداشت. این بلندگوها با بهره‌گیری از شیار مرکزی موجود قادرند صوت را در تمام جهات منتشر کنند.
همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، وجود شیاری اطراف مرکز بلندگوها باعث انتشار صدا در تمام جهات می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این بلندگوها می‌توان به توازن صدای بم و زیر نیز اشاره کرد. تصویر فوق متعلق به مدل ۶۵۰۰ است. در اولین نگاه٬ بیش از سایر مشخصات٬ طراحی نظر کاربران را جلب کند. طراحی مدرن٬ این بلندگوها را به گزینه‌‌ای ایده‌آل برای افرادی تبدیل می‌کند که در پی خرید اشیا و لوازم خاص هستند. سامسونگ هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت تعیین شده برای این بلندگوها ارائه نکرده، اما با توجه به طراحی خاص این محصولات٬ احتمالا قیمت‌ بالایی برای آنها در نظر گرفته می‌شود.
در کنار این بلندگوهای بیضوی، سامسونگ سری اسپیکرهای ساندبار خمیده را نیز برای تلویزیون‌های خمیده‌ی خود معرفی کرده است. این بلندگوها ساختار خمیده‌ای دارند و با قرار گرفتن در قسمت پایین تلویزیون، با آن هماهنگ شده و جلوه‌ی زیبایی به تلویزیون می‌بخشند. این سری از بلندگوها در مدل‌های ۶۰۰۰، ۶۵۰۰، ۷۵۰۰ و ۸۵۰۰ برای استفاده به‌همراه تلویزیون‌های ۴۵ تا ۷۸ اینچ تولید شده‌اند. برای مثال با انتخاب مدل ۸۵۰۰ می‌توان از قدرت سه بلندگوی بیشتر برای شنیدن صدای ۹.۱ کاناله‌ی ساراند لذت برد. سامسونگ قیمت تعیین شده برای این محصولات را نیز هنوز اعلام نکرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
هکر آیفون: می‌توان الگوی اثر انگشت را از روی تصویر ساخت

سال ۲۰۱۳ میلادی اپل حس‌گر اثر انگشت را در آیفون 5S مورد استفاده قرار داد. جان کریسلر، هکری که موفق شد با برداشتن اثرانگشت روی حس‌گر، آیفون 5S را فریب دهد٬ حال مدعی شده می‌توان از روی تصویر انگشت نیز الگوی اثرانگشت را به دست آورد.
در جریان برگزاری کنفرانس Chaos Computer Club که بزرگ‌ترین گردهمایی هکر‌ها در اروپا است، جان کریسلر مدعی شد که قادر است با در دست داشتن تصویری از انگشت هر شخص، الگوی اثرانگشت وی را شبیه‌سازی کند. وی در سی یکمین دوره‌ی برگزاری این کنفرانس که در بندر هامبورگ برگزار شد، نحوه‌ی ساخت الگوی اثرا نگشت اورزولا فن‌در لاین، وزیر دفاع پیشین آلمان را تشریح کرد.
پیش پا افتاده‌ترین راهی که پیش‌تر برای کپی برداری الگوی اثرانگشت انسان‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت، استفاده از سطح اشیائی بود که فرد مورد نظر آن را لمس می‌کرد، اما هم‌اکنون می‌توان با داشتن یک دوربین عکاسی ساده و ثبت تصاویر انگشتان اشخاص، الگوی اثرانگشت هر فردی را استخراج کرد. جان کریسلر که به Starbug شهرت دارد، با تشریح روش خود، گفت:
احتمالا از این پس سیاستمداران در زمان حضور در مجامع عمومی از دستکش استفاده خواهند کرد.
کریسلر برای استخراج الگوی اثر انگشت وزیر دفاع پیشین آلمان، از نرم‌افزار VeriFinger به‌همراه تصاویری روشن از انگشتان فن‌در لاین استفاده کرده است. تصاویر ثبت شده از انگشتان فن‌در لاین در جریان برگزاری یک کنفرانس خبری در ماه اکتبر ثبت شده است. تصاویر از زوایای مختلفی انگشت فن‌در لاین را ثبت کرده‌اند تا الگوی اثر انگشت وی بصورت کامل استخراج شود.
در صورتی که از این روش بتوان به سادگی برای درست کردن اثرانگشت استفاده کرد، پس در این‌صورت مشکل امنیتی بزرگی گریبان‌گیر بسیاری از سازمان‌ها و بصورت کلی راهکارهای امنیتی مبتنی بر اثرانگشت خواهد شد.
البته در حال حاضر بهترین و عملی‌ترین راه برای حفاظت٬ استفاده از اثرانگشت است، چراکه در مقایسه با رمز‌های عبور این روش امن‌تر است. از سوی دیگر برای ایجاد اثرانگشت افراد از روش‌هایی که کریسلر استفاده کرده نیاز به تخصص بالا و صرف زمان زیاد است، اگرچه در نهایت می‌توان اثر انگشت را ساخت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 32 از 55:  « پیشین  1  ...  31  32  33  ...  54  55  پسین » 
علم و دانش

Technology News | اخبار فناوری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA