انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 34 از 55:  « پیشین  1  ...  33  34  35  ...  54  55  پسین »

Technology News | اخبار فناوری


مرد

 
جیمیل دوباره در چین در دسترس قرار گرفت

جیمیل دوباره در چین به جمع وب‌سا‌یت‌های قابل استفاده بازگشت. داده‌های گوگل نشان از این دارد که ترافیک سرویس جیمیل پس از آنکه چهار روز در چین مسدود بود، به آرامی در حال افزایش است.
براساس گزارش منتشر شده توسط گوگل، ترافیک سرویس جیمیل این کمپانی در کشور چین رو به افزایش است. فایننشال تایمز اولین رسانه‌ای بود که پس از فیلتر شدن این سرویس در چین، خبر از بازگشت آن داد.
هیچ توضیحی برای فیلتر شدن و لغو فیلترینگ جیمیل در چین ارائه نشده است. وب‌سایت Greaftfire.org که متعلق به یک گروهِ ضد سانسور در چین است، دولت را مسئول از دسترس خارج شدن جیمیل دانسته است.
وزیر امور خارجه‌ی چین در اظهار نظری جالب اعلام کرده که از این موضوع اطلاعی نداشته است.
گوگل در سال‌های اخیر برای فعالیت سرویس‌های خود با مشکلات عدیده‌ای در چین روبرو بوده است. دولت چین در ماه ژوئن و در آستانه‌ی سالگرد حادثه‌ی میدان تیان آن‌من نیز دسترسی به جیمیل را محدود کرد. در چهار روز اخیر دسترسی به سرویس جیمیل از طریق استفاده از کلاینت آتلوک مایکروسافت و اپل نیز مسدود شده بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اولین پرچمدار شیائومی در سال ۲۰۱۵: Redmi Note 2 با قیمت ۱۴۵ دلار

شیائونی در پانزدهم ژانویه مراسم مهمی را برگزار خواهد کرد که براساس اطلاعات منتشر گوشی‌هوشمند پرچمدار این کمپانی، ردمی نوت ۲ در آن معرفی خواهد شد. دلیل اهمیت این محصول، ترکیب مشخصات فنی قابل توجه با قیمت بسیار رویایی است.
شیائومی در چهارم ژانویه سال آتی میلادی که ساعاتی دیگر وارد آن خواهیم شد، گوشی‌هوشمند ۴.۷ اینچی ردمدی 1S را معرفی خواهد کرد، اما مراسمی که اهمیت بیشتری دارد، پانزدهم ژانویه برگزار خواهد شد و براساس اطلاعات منتشر شده، طی این مراسم ردمی نوت ۲ معرفی خواهد شد.
با توجه به قیمت در نظر گرفته شده برای نسل جدید گوشی‌هوشمند شیائومی و مشخصات فنی آن، این محصول را باید یک گوشی‌هوشمند انقلابی خواند. اطلاعات منتشر شده حکایت از این دارد که این گوشی‌ قیمت ۱۶۰ یا ۱۴۵ دلاری خواهد داشت. انتظار می‌رود این گوشی‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، تراشه‌ی ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۶۱۵ یا مدیاتک MT6752، دو گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره ببرد. شیائومی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در پشت گوشی و ۵ مگاپیکسلی در جلوی تلفن‌هوشمند بهره خواهد برد. رابط کاربری MIUI 6 به‌همراه اندروید ۴.۴ کیت‌کت رابط بین سخت‌افزار و کاربران خواهد بود.
رقابت بین کمپانی‌های چینی در رابطه‌ با تولید انواع گوشی‌های هوشمند، اخیرا گرم‌تر از پیش شده است که این امر را می‌توان به نفع کاربران خواند. کمپانی میزو نیز اخیرا تصمیم به رقابت با شیائومی گرفته که از جمله‌ی محصولات آن می‌توان به Charm Blue Note میزو نام برد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ تلویزیون‌های هوشمند مجهز به تایزن را به CES می‌آورد

سامسونگ حدود ۲ سال است که روی پلتفرم تایزن کار می‌کند تا از آن در تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند، چاپگرها و حتی تلویزیون‌های هوشمند استفاده کند. حال به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد اولین محصولات مبتنی بر این سیستم‌عامل را در CES 2015 رونمایی کند.
سامسونگ رسما اعلام کرده که قصد دارد CES 2015 نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند خود که به سیستم‌عامل تایزن مجهز شده‌اند را به نمایش در آورد.
سامسونگ ادعا می‌کند که توسعه‌ی اپلیکیشن تحت پلتفرم جدیدِ تلویزیون‌های هوشمند این شرکت که بر پایه‌ی تایزن ساخته شده‌اند، به مراتب‌ ساده‌تر از قبل شده است. کره‌‌ای‌ها همچنین، رابط کاربری بخش اسمارت-هاب خود را تغییر داده‌اند تا کاربر به شکل ساده‌تری بتواند بین بخش‌های مختلف حرکت کند.
تلویزیون‌های جدید سامسونگ، حالا امکان همگام‌سازی اطلاعات و محتوا بین ابزارهای مختلف ساخت این شرکت را دارند. انتقال اطلاعات بین این ابزارها از طریق شبکه‌ی وای‌-فای و بلوتوث انجام خواهد شد.
کاربران همچنین می‌توانند بصورت زنده‌ برنامه‌ی تلویزیونی مورد نظر خود را از تلویزیون به موبایل یا تبلت پخش کنند. استریم تصویر از تلویزیون به تبلت و موبایل حتی زمانی که تلویزیون خاموش باشد ادامه پیدا می‌کند.
سرویس‌هایی همچون Samsung Sport و PlayStation Now نیز به تلویزیون‌های تایزنی سامسونگ اضافه خواهند شد. در واقع در این تلویزیون‌ها سعی شده تا محتوای غنی‌تر در قالب رابط کاربری بهتر ارائه شود. سرویس سامسونگ اسپورت، اطلاعات آماری ارزشمندی را در رابطه با ورزش در اختیار کاربران تلویزیون‌های هوشمند قرار می‌دهد. سرویس PlayStation Now که با همکاری سونی به تلویزیون‌های سامسونگ اضافه شده، امکان استریم بیش از ۲۰۰ بازی را مستقیما از فضای ابری روی تلویزیون فراهم می‌کند. در واقع بدون نیاز به خرید کنسول بازی و تنها با استفاده از یک کنترلر DuakShock 4 سونی می‌توانید ۲۰۰ بازی پلی استیشن را روی تلویزیون جدید سامسونگ اجرا کنید. این بازی‌ها در فضای ابری و سرورهای سونی پردازش و اجرا و روی تلویزیون استریم می‌شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جی‌فلکس ۲ با اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در CES 2015 رونمایی می‌شود

ال‌جی اواخر سال ۲۰۱۳ میلادی جی‌فلکس را به‌عنوان اولین گوشی‌هوشمند خمیده‌ی خود معرفی کرد. حال در آستانه‌ی برگزاری CES 2015 شایعات متعددی حکایت از معرفی جی‌فلکس ۲ در جریان برگزاری این نمایشگاه دارد.
وب‌سایت‌های کره‌ای با تایید معرفی جی‌فلکس ۲ در CES 2015، بخشی از مشخصات فنی مربوط به این گوشی‌هوشمند را نیز ارائه کرده‌اند. پیش از این کوالکام با انتشار تصویری، معرفی یک گوشی‌هوشمند را با پردازنده‌های سری اسنپ‌دراگون ۸۰۰ این کمپانی نوید داده بود. بسیاری این تصویر را متعلق به جی‌فلکس خوانده و پردازنده‌ی مورد استفاده در آن را نیز یکی از تراشه‌های سری ۸۰۰ اعلام کردند. براساس اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت‌های کره‌ای، جی‌فلکس ۲ از تراشه‌ی ۶۴ بیتی اسنپ‌‌دراگون ۸۱۰ بهره می‌برد و از شبکه‌های مخابراتی LTE-A نیز پشتیبانی خواهد کرد.
شایعات منتشر شده‌ی پیشین صفحه‌ی نمایش مورد استفاده در نسل جدید جی‌فلکس را کوچک‌تر از نمونه‌های پیشین خوانده بود، حال آنکه وب‌سایت‌های کره‌ای هیچ‌یک از این موارد را تایید نکرده‌اند. جی‌فلکس با صفحه‌ی نمایش ۶ اینچی و رزولوشن اچ‌دی روانه‌ی بازار شد، از این‌رو انتظار می‌رود در جی‌فلکس ۲ شاهد صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی باشیم.
همچون نسل پیشین، جی‌فلکس ۲ نیز می‌تواند به‌همراه قاب پشتی ترمیم شونده روانه‌ی بازار شود. CES 2015 از هفته‌ی آینده در لاس‌وگاس آمریکا آغاز خواهد شد و شما می‌توانید برای دریافت آخرین اخبار از این نمایشگاه با زومیت همراه باشید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اینترنت عامل اصلی افزایش بهره‌وری و افزایش ساعات کاری است

شاید بسیاری بر این باور باشند که اینترنت و فناوری‌های مرتبط با آن باعث کاهش ساعت‌های کاری شده‌، اما این چنین نیست. تحقیقات صورت گرفته نشان داده که اینترنت با وجود افزایش بهره‌وری، ساعات کاری را نیز بالا برده است.
موسسه‌ی تحقیقاتی Pew، از میان افراد بالغ آنلاینی که به انجام شغل‌های تمام وقت یا پاره‌وقت می‌پردازند، پرس‌وجو کرده که نتایج حاصل از آن بسیار قابل توجه است.
براساس این تحقیق، ۹۲ درصد افرادی که مورد سوال واقع شده‌اند، اعلام کرده‌اند که اینترنت تاثیر منفی در بهره‌وری آن‌ها نداشته است. ۴۶ درصد از این افراد اینترنت را منجر به بالا رفتن بهره‌وری خوانده‌اند و ۴۶ درصد باقی مانده نیز وجود اینترنت را در افزایش یا کاهش بهره‌وری خود بی‌تاثیر یافته‌اند.
اما اینترنت چگونه باعث افزایش بهره‌وری در افراد شده است؟ براساس اطلاعات حاصل از این تحقیق، افزایش بهره‌وری به قیمت بالارفتن ساعات کاری حاصل شده است. اطلاعات ارائه شده توسط Pew حاکی از آن است که وجود اینترنت باعث افزایش ساعات کاری‌ حدود ۳۵ درصد از افراد شاغل آنلاین شده است.
۶۱ درصد از افراد عنوان کرده‌اند که ایمیل بخش مهمی از فرآیند تکمیل کار را برعهده دارد. ۵۴ درصد از این افراد نیز وجود اینترنت را یکی از ملزومات می‌دانند. اما در مورد شبکه‌های اجتماعی وضعیت کمی متفاوت است. بخش بزرگی از کاربران تاثیر شبکه‌های اجتماعی را در انجام کارها بی‌تاثیر می‌دانند و تنها چهار درصد از افرادی که مورد سوال واقع شده‌اند، شبکه‌های اجتماعی را به‌عنوان یک ابزار مهم نام برده‌اند.
شاید دلیل کاهش اهمیت شبکه‌های اجتماعی در میان افراد شاغل، مسدود شدن برخی از وب‌سایت‌ها توسط کارفرمایان است. براساس این تحقیق، ۴۶ درصد از افرادی که مورد سوال واقع شده‌اند، اعلام کرده‌اند که کارفرمایانشان، برخی از وب‌سایت‌ها را مسدود کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ViewSonic اولین گوشی‌هوشمند مجهز به سنسور Iris را معرفی می‌کند

شایعات پیرامون استفاده از سنسور آیریس (Iris) در محصولات ال‌جی و سامسونگ از ابتدای سال ۲۰۱۴ بارها به گوش رسیده است، حال آنکه این دو کمپانی محصولی را با بهره‌گیری از این سنسور روانه‌ی بازار نکرده و به‌نظر می‌رسد ViewSonic اولین کمپانی خواهد بود که چنین محصولی را روانه‌ی بازار خواهد کرد.
براساس اطلاعات منتشر شده، ویوسونیک در پی آن است تا یک گوشی‌هوشمند میان‌رده را با بهره‌گیری از سنسور آیریس روانه‌ی بازار کند. این محصول V55 نام خواهد داشت.
شنیده‌ها حکایت از این دارد که ویوسونیک برای معرفی V55 در اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی برنامه‌ریزی کرده بود، از این‌رو باید در انتظار معرفی آن در سال جاری میلادی باشیم. انتظار می‌رود V55 به‌همراه پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۴۱۰ کوالکام با فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز، دو گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی روانه‌ی بازار شود. ویوسونیک از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی سونی در پشت دستگاه استفاده خواهد کرد.
در پنل جلویی، سنسور شناسایی عنبیه قرار کرفته است. این سنسور در گوشه‌ی سمت راست حاشیه‌ی گوشی‌هوشمند قرار داشته و از آن برای شناسایی کاربر از طریق اسکن عنبیه استفاده خواهد شد. به‌نظر می‌رسد هنوز نمی‌توان همچون اثرانگشت، الگوی عنبیه‌ی چشم را برای کپی کردن و نفوذ در سیستم پیدا کرد. V55 از حاشیه‌ی کمی در طرفین صفحه‌ی نمایش برخوردار است، اما در قسمت بالا و پایین، حاشیه‌ی صفحه‌ی نمایش زیاد است که علت آن قرار گرفتن سنسور آیریس و همچنین جای دادن یک بلندگو است.
براساس اطلاعات منتشر شده از این سنسور می‌توان برای قفل‌گذاری انواع فایل‌ها و تصاویر استفاده کرد تا دیگران قادر به دسترسی به آنها نباشند.
هنوز اطلاعات دقیقی در مورد بازار‌های هدف و قیمت تعیین شده برای این گوشی‌هوشمند منتشر نشده است. ویوسونیک را نمی‌توان از جمله‌ی بازیگران اصلی حوزه‌ی گوشی‌های‌هوشمند و تبلت‌ها به شمار آورد، اما به نظر می‌رسد این محصول بتواند نظر برخی کاربران را به خود جلب کند.


دانلود ویدیو
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
احتمالا تلفن‌های هوشمند پالم در سال ۲۰۱۵ به بازار برمی‌گردند

به نظر می‌رسد کمپانی آلکاتل برای نفوذ بیشتر در بازارهای مهم اقدام به تصاحب برند Palm کرده و به زودی شاهد ارائه تلفن‌هایی اندرویدی با این نام تجاری قدیمی خواهیم بود.
شاید تلفن‌های هوشمند پالم در سال جدید به بازار بازگردند. اگر به وب‌سایت palm.com مراجعه کنید، به وب‌سایت دیگری با نام دامنه mynewpalm.com منتقل می‌شوید. تنها چیزی که در وب‌سایت جدید مشاهده می‌شود، یک تیزر گرافیکی شامل لوگوی پالم است که در زیر آن به صورت مکرر عبارات "Coming Soon" و "Smart Move" ظاهر می‌شوند.
این وب‌سایت به اسم یک کمپانی به نام Progress Global Limited ثبت شده که به نظر می‌رسد مجوز استفاده از برند پالم را از هیولت پاکارد (HP) خریده است. یکی از اسامی که به عنوان موسسین این شرکت دیده می‌شود، نیکولاس زیبل، رییس بخش اجرایی بخش آمریکای آلکاتل وان‌تاچ است.
به نظر می‌رسد با وجود آن که گوشی‌های وان‌تاچ آلکاتل مدتی است که تولید می‌شوند، نتوانسته‌اند در بازارهای مهم خارج از آسیا موفق باشند. این در حالی است که سایر کمپانی‌های چینی چون هواوی و زد‌تی‌ای اسم و رسم بهتری پیدا کرده‌اند.
عبارت "Smart move" در وب‌سایت جدید، پیش تر توسط آلکاتل وان‌تاچ هم استفاده شده بود. بنابراین می‌توان انتظار داشت که به زودی برند پالم توسط آلکاتل زنده شود. اما هنوز مشخص نیست که این برند در چه محصولاتی استفاده خواهد شد! از آنجایی که تلفن‌های سری وان‌تاچ آلکاتل بر روی اندروید تمرکز دارند، احتمالا باید شاهد تلفن‌های هوشمند اندرویدی جدیدی با برند پالم باشیم.
شاید در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2015 شاهد رونمایی از تلفن‌های جدید با برند قدیمی و معتبر پالم باشیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دستگیری یک عضو لیزارد اسکواد، مسئول هک شبکه پلی‌استیشن و ایکس‌باکس لایو

قطع ارتباط چند روزه کاربران شبکه پلی‌استیشن و ایکس‌باکس لایو به واسطه حملات DDOS گروهی از هکرها با نام Lizard Squad، یکی از مهم‌ترین اخبار حوزه امنیت و بازی‌های رایانه‌ای در سال ۲۰۱۴ بود. اگرچه پس از چند روز کش و قوس فراوان، این گروه عقب‌نشینی کرد اما باز هم یک خبر راجع به این گروه تیتر اول رسانه‌های مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای شد.
بر اساس اسناد منتشر شده در دو نشریه و ایستگاه پلیس شهر تامس والی، یکی از اعضای این گروه توسط واحد جنوب شرقی سازمان جرم و جنایت انگلستان دستگیر شده‌ است. لیزارد اسکواد گروهی از هکرها هستند که پس از حملات گسترده آگوست سال ۲۰۱۰ به شبکه‌های مختلف مانند بیلیزارد،شبکه پلی‌استیشن و ایکس باکس لایو اسم و رسمی برای خود پیدا کردند.
پس از حملات ماه آگوست میلادی، گروه لیزارد اسکواد با حمله دوباره به شبکه‌های آنلاین سونی و مایکروسافت و پذیرفتن مسئولیت این حمله، خبرساز شدند. این در حالی است که عواقب این حمله و در دسترس نبودن این شبکه‌ها تا تعطیلات سال نو میلادی نیز کشیده شد. برایان کربس، روزنامه‌نگار مستقل که اخبار مربوط به امنیت وب را در سایت شخصی خود منتشر می‌کند با انتشار عکس مربوط به سند وقیقه ایستگاه پلیس کینگستون، خبر از دستگیری یک عضو ۲۲ ساله از این گروه با نام وینیه اُماری را داد.
اُماری در گفتگو با دیلی دات عنوان کرد که پلیس روز دوشنبه او را در منزلش دستگیر کرده‌ است. او پس از اشتراک گذاشتن عکسی از حکم تفتیش منزل به جراید گفت پلیس بین ایمیل‌ها، نام‌های کاربری، رمزهای عبور و اسناد به دنبال مدرکی مبنی بر تقلب در حساب‌های پی‌پال بوده‌است. همچنین مبنی بر متن موجود در حکم تفتیش منزل،‌ نیروی پلیس به دنبال مدارکی مرتبط با هک شدن پلیس‌استیشن نتوورک و ایکس‌باکس لایو نیز بوده‌است. نیروی پلیس پس از تفتیش منزل اُماری ایکس‌باکس وان، لپ‌تاپ، موبایل و سایر وسیله‌های او را هم با خود برده‌است.
اداره پلیس توماس والی در سایت خود راجع به این دستگیری این‌گونه اظهار نظر می‌کند: «دستگیری ۳۰ دسامبر ۲۰۱۴ در ارتباط با جرایم سایبری مربوط به دزدی و تقلب در حساب‌های پی‌پال در بازه زمانی سال ۲۰۱۳ تا آگوست ۲۰۱۴ بوده‌است.» در این اعلامیه اسمی از پلی‌استیشن‌ نتوورک و ایکس‌باکس لایو برده نشده‌است. طبق اعلامیه اداره پلیس توماس والی، اُماری به قید ضمانت تا ماه مارس سال جاری آزاد شده‌است و اولین جلسه دادگاه وی ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ (دهم مارس ۲۰۱۵) ساعت ۱۱ به وقت محلی در سورِی برگزار خواهد شد. طبق گزارش روز یک شنبه دیلی دات، پلیس بین‌الملل‌ (FBI) در پی دستگیری یکی دیگر از اعضای این گروه در کشور فنلاند است. گزارشی که متعاقبا توسط پلیس بین‌الملل تایید شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
۵ نکته ناگفته درباره نمایشگاه CES 2015

هفته آینده بزرگ‌ترین نمایشگاه دنیای فناوری کلید می‌خورد. CES 2015 در راه است، اما بد نیست پیش از شروع این گردهمایی بزرگ از برخی نکات جالب که شاید کمتر درباره آنها شنیده‌اید، آگاه شوید.
کمتر از یک هفته تا آغاز نمایشگاه CES باقی مانده است؛ یک فستیوال تکنولوژی که در آن گجت‌های متنوعی رونمایی شده و در معرض دید عموم قرار می‌گیرند. این نمایشگاه برای تولیدکنندگان محلی مناسب برای نمایش محصولات و گجت‌های خلاقانه و متنوع‌شان است. این نمایشگاه برای کمپانی‌ها و صنایع، محلی مناسب برای بازدید از تکنولوژی‌های مختلف و عقد قراردادهای تجاری است و برای خبرنگاران هم، فرصتی است تا ببینند چه محصولاتی قرار است وارد بازار شوند. CES چکیده‌ای است از آن چه در سال جدید مشاهده خواهیم کرد.


همه محصولاتی که در CES دیده می‌شوند خوب نیستند!
این نمایشگاه واقعا بزرگ است، بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی که فکرش را بکنید. CES بزرگ‌ترین نمایشگاه تکنولوژی در دنیا است که در آن ۳۵۰۰ شرکت کوچک و بزرگ در فضایی به مساحت دو میلیون فوت مربع در لاس وگاس حضور دارند. تصور کنید در فضایی به بزرگی ۳۵ زمین فوتبال گجت‌ها و محصولات الکترونیک مختلف وجود داشته باشند! انجمن محصولات الکترونیک که CES را برگزار می‌کند، گفته که بر اساس آنچه در سال گذشته شاهد بودیم، انتظار می‌رود بین ۱۵۰٫۰۰۰ تا ۱۶۰٫۰۰۰ فرد حرفه‌ای در زمینه صنعت و تجارت از این نمایشگاه بازدید کنند.
در این نمایشگاه طیف متنوعی از گجت‌ها و محصولات الکترونیک را خواهید دید؛ اما امسال احتمالا محصولاتی مانند پهپادها، گجت‌های پوشیدنی، خانه هوشمند و تکنولوژی خودرو حرف اول را در این نمایشگاه خواهند زد. اما واقعیت این است که در چنین فضای بزرگی، همه محصولاتی که می‌بینید خوب و کاربردی نیستند و CES پر است از محصولات و خدمات بی‌کیفیت و نه چندان کاربردی که هر ساله آنها را می‌بینیم ولی هیچ‌گاه به جایی نمی‌رسند. کاش یک عینک هوشمند یا یک اپلیکیشن برای این وجود داشت تا کاربر فقط بتواند به غرفه‌هایی سر بزند که ارزش بازدید را دارند.


CES نمایشگاه بزرگی است، اما لزوما اتفاق بزرگی در آن رخ نمی‌دهد
شاید زمانی CES پر بود از خبرهای متنوع از رونمایی محصولات جدید و برتر که این نمایشگاه را به یک مراسم مهم برای خبرنگاران و کاربران تبدیل می‌کرد تا بتوانند با پرچمداران جدید موبایل، لپ‌تاپ، تبلت، دوربین و... آشنا شوند، اما شرایط به مرور زمان تغییر کرده است! دوره معرفی پرچمداران کوتاه‌تر شده و از طرفی کمپانی‌های بزرگ، مثل اپل، سامسونگ، گوگل، لنوو، موتورولا، مایکروسافت و ال‌جی برای معرفی محصولات مهم‌شان مراسمی اختصاصی در طول سال برگزار می کنند و کمتر در خلال برگزاری نمایشگاه‌ها شاهد رونمایی از محصولات پرچمد ار هستیم.
همین موضوع باعث شده تا اهمیت نمایشگاه‌هایی چون CES نسبت به گذشته کمتر شود. انجمن محصولات الکترونیک می‌گوید که نمایشگاه سال گذشته در زمینه ارائه محصولات خلاقانه رکورد زد، اما مشخص نیست که معیار آنها برای چنینی ادعایی دقیقا چیست؟
با این حال، CES هنوز جایگاه ویژه‌ای دارد، چرا که باعث می‌شود تا کمپانی‌های مختلف در یک گردهمایی حضور پیدا کنند و همچنان محصولات بسیاری در آن رونمایی می‌شوند. در این میان کمپانی‌های کوچک نیز فرصتی برای نمایش محصولات جدید و خلاقانه‌شان پیدا می‌کنند.


با وجود این که اپل در CES شرکت نمی‌کند، بسیاری درباره اپل صحبت می‌کنند
اپل در CES حضور نداشته و ندارد، با این حال این کمپانی طی سال‌ها، توانسته کاری کند که با وجود عدم حضور در نمایشگاه، توجه بسیاری را به خود جلب کند. مثلا در خلال برگزاری CES 2007، کاپرتینویی‌ها در مک‌وورلد آیفون را معرفی کردند. یا همزمان با CES 2011 وال‌استریت ژورنال گزارشی را منتشر کرد مبنی بر این که بالاخره آیفون با شبکه مخابراتی ورایزون عرضه می‌شود. یک سال بعد، باز هم همزمان با CES، وبلاگ‌های مرتبط با اپل مرتبا گزارش می‌دادند که تلویزیون اپل وجود دارد و به زودی ارائه خواهد شد!
امسال هم احتمالا اپل واچ بحث داغ اپلی در هنگام برگزاری نمایشگاه CES خواهد بود، چرا که رقبای این کمپانی محصولات پوشیدنی خود را به این نمایشگاه خواهند آورد و در بسیاری از رسانه‌ها، این محصولات با اپل واچ مقایسه خواهند شد. از طرفی بسیاری از تولیدکنندگان سخت‌افزار محصولاتی سازگار با پلتفرم‌های جدید اپل، مثل HomeKit، Heathkitm و CarPlay ارائه خواهند کرد.


شاید CES امسال، نوبت موج‌سازی خودروسازها باشد!
بسیاری معتقدند که علاقه آمریکایی‌ها، به خصوص جوانان به خودرو در حال کاهش است، اما در سال ۲۰۱۴ بیش از ۲۴۶ میلیون خودرو در ایالات متحده ثبت شدند. طی سال‌های گذشته خودروساز‌ها علاقه روزافزونی به CES پیدا کرده‌اند تا بتوانند فناوری‌های جدید مورد استفاده در محصولات خود را، مثل «خودروهای متصل» و «خودروهای بدون راننده» را به نمایش بگذارند.
CES 2015 هم استثنا نیست. حداقل ۱۰ کمپانی بزرگ تولیدکننده اتومبیل در این نمایشگاه حضور خواهند یافت که نسبت به سال گذشته بیشتر هستند. در بین آنها می‌توان به آئودی، BMW، تویوتا، جنرال موتورز، مرسدس بنز و فورد اشاره کرد. حتی دو کمپانی بنز و فورد در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده، مراسمی اختصاصی هم برگزار خواهند کرد و این بدان معنا است که در CES امسال، شاهد خودروهای بدون راننده بسیاری خواهیم بود. فراموش نکنید که تویوتا هم با تکنولوژی سلول سوختی خود در کانون توجهات قرار خواهد گرفت.


سازندگان تلویزیون، تلاش می‌کنند تا محصولات جدیدشان را به فروش برسانند
تلویزیون‌های خمیده، تلویزیون‌های سه‌بعدی، 4K ،OLED، تکنولوژی کوانتوم-دات! همه اینها جذاب به نظر می‌رسند. اگر سری به غرفه‌های سامسونگ، ال‌جی و پاناسونیک بزنید، بازدیدکنندگان فراوانی را خواهید دید که به نمایشگرهای بزرگ که تصاویری زیبا در آنها پخش می‌شود، خیره شده‌اند.
اما پیش از آن که تحت تاثیر این تلویزیون‌های زیبا قرار بگیرید، کمی منطقی فکر کنید! بسیاری از تلویزیون‌هایی که خواهید دید، برای مصرف‌کننده عادی بیش از حد بزرگ و گران قیمت هستند. برخی از آنها در واقع طرح‌هایی مفهومی هستند که شاید هیچ‌گاه وارد بازار نشوند. مابقی نیز تا سه‌ماهه دوم یا سوم سال ۲۰۱۵ روانه بازار نخواهند شد! تلویزیون‌های 4K هم هنوز مثل اسب شاخدار هستند و نه تنها این محصولات قیمت بالایی دارند، بلکه محتوای 4K برای انها هم محدود است، مگر این که فیلم یا سریالی را تماشا کنید که با رزولوشن 4K ضبط شده است، در غیر این صورت هر چه می‌بینید، همان 1080p است که پیکسل‌های آن تکثیر شده تا تصویر با مقیاس 4K سازگار شود. اگر هم بخواهید ویدیوی 4K را استریم کنید، بهتر است قبل از ان نگاهی به وضعیت پهنای باند خود بیاندازید!
واقعیت تلخ این است که فروش جهانی تلویزیون در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ به شکل قابل توجهی کاهش یافته است. احتمالا در سال جدید، این وضعیت تغییر خواهد کرد، چرا که قیمت نمایشگرهای 4K به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.
با همه‌ی این‌ها CES همان مکانی است که چندین محصول جدید در حوزه‌های مختلف از تلویزیون تا دوربین، گوشی، لوازم صوتی، خودرو، گجت‌های پوشیدنی، روبات‌ها و غیره معرفی خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اجرای بازی Quake روی اسیلوسکوپ

شاید عنوان مطلب کمی غیرقابل باور باشد، اما کاملا واقعی‌ است. یک مهندس و برنامه‌نویس توانسته بازی کلاسیک و قدیمی Quake را روی یک دستگاه اسیلوسکوپ (نوسان سنج) اجرا کند. درست مانند سال ۱۹۵۸ میلادی، زمانی که یکی از اولین بازی‌های ویدئویی تاریخ روی یک نوسان سنج اجرا شد.
پکا وانانین، برنامه‌نویس مشتاق توانسته‌ است بازی Quake را روی یک نوسان‌سنج اجرا کند. Quake به عنوان یکی از پیشتازان سبک اول شخص محسوب می‌شود که به صورت کاملا سه بعدی اجرا می‌شد. اولین عرضه Quake به دوم تیر ۱۳۷۵ (۲۲ ژوئن ۱۹۹۶) برمی‌گردد که برای مایکروسافت داس و بعدها برای مک‌، سگا ساترن، نینتندو ۶۴، لینوکس و استیم هم منتشر شد.
این پردازش که در صنعت بازی‌های ویدئویی Demake نامیده می‌شود ( Demake در بازی‌سازی روبه‌روی کلمه Remake یا بازسازی قرار می‌گیرد و اقتباس از یک بازی قدیمی تعریف می‌شود که یا در سبکی هنری و خاص تجدید شود یا در قالب یک دستگاه قدیمی‌تر از بازی اجرا شود) اکنون بین بازی‌سازان و علاقه‌مندان مرسوم شده‌ است، اما کاری که پکا وانانین انجام داده‌ را می توان یکی از جالب‌ترین demake‌های تاریخ بازی‌های ویدئویی دانست. سال ۱۹۵۸ میلادی یعنی حدود ۵۷ سال پیش فیزیکدانی به نام ویلیام هیگینبوتام یکی از اولین بازی‌های ویدئویی تاریخ را که یک شبیه‌ساز تنیس بود، روی کامپیوتر ۳۰ آنالوگ دانر اجرا کرد که تصویر بازی از طریق یک نوسان سنج نمایش داده می‌شد.
بازی ساخته هیگینبوتام از نقاط و در یک محیط دو بعدی تشکیل می‌شد، این در حالی است که اجرای Quake روی نوسان سنج، کاملا در یک فضای سه بعدی است که بر اساس محیط بازی ساخته شده‌ است. شاید این آخرین باری نباشد که Quake را در یک نوسان سنج می‌بینیم زیرا این مدل از نوسان سنج که هیتاچی- 422 نام دارد برای فروش با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار در سایت ebay قرار گرفته است. البته اگر می‌خواهید کمتر هزینه کنید می‌توانید Quake را از فروشگاه استیم خریداری کنید و به انجام آن روی لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی‌تان بپردازید!


دانلود ویدئو رزولوشن 480p
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 34 از 55:  « پیشین  1  ...  33  34  35  ...  54  55  پسین » 
علم و دانش

Technology News | اخبار فناوری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA