انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 17 از 45:  « پیشین  1  ...  16  17  18  ...  44  45  پسین »

Interesting News | اخبار جالب


مرد

 
تشکر از خبرهای جالب و خواندنی شما pixy عزیز !
قصــــــــه هـا بـــرای بیـــــــــــدار کـــــردن
مــــــا نــــوشـتـــــــه شـدنـــــــد؛
امــــــا تمـــــــام عمــــــــــر؛
مــــــا بــرای خـــــوابیـــــــدن از آنهــــــا
استـــــــــفاده میــــــــــکنیــــــم.......!
[اضـــــــطـراری]
     
  
مرد

 
5 اتفاق عجیب درحین عمل جراحی

عمل جراحی یکی از حساس ترین و خطرناک ترین کارهایی است که پزشکان و حتی بیماران آن را عمل جراحی یکی از حساس ترین و خطرناک ترین کارهایی است که پزشکان و حتی بیماران آن را تجربه می کنند. یک اشتباه ساده می تواند جان انسانی را گرفته و خانواده ای را عزادار کند همچنین این اشتباه به راحتی می تواند پزشک را برای همیشه بیکار کند و نظام پزشکی یک کشور را زیر سوال ببرد. در ادامه این مطلب به سراغ عمل های جراحی حساسی می رویم که اتفاقات عجیب و غریبی در حین آن رخ داده است:


1 - ویلون نوازی بیمار در حین عمل
"نائومی الیشوف" یک ویلون نواز حرفه ای است که برای تیم جراحان مغزش یک کنسرت اختصاصی برگزار کرد. او دو دهه بود که با یک تومور خطرناک در سرش زندگی می کرد تا اینکه تصمیم گرفت آن را از بدنش خارج کند. وی در 9 سپتامبر امسال در حالی که عمل جراحی روی مغزش انجام می شد شروع به نواختن ویولن کرد تا نهایت جراحی به پایان رسید.


2 - آتش سوزی حین جراحی
در سال 2005 "ریتا تالبرت" به بیمارستان مراجعه کرد تا عمل ساده تیروئید انجام دهد اما یک هفته بعد در شرایطی بسیار وخیم و تحت نظرهای ویژه از بیهوشی خارج شد. او به هوش آمد و متوجه شد که درد عجیبی بدنش را گرفته است و از دیدن صورت سوخته خود در آینه به شدت ترسید. اکثر صورت او در اثر آتش سوزی که به خاطر یک وسیله برقی در اتاق عمل رخ داده بود سوخته بود. هنوز پس از سال ها درمان و عمل های جراحی متفاوت روی صورت وی همچنان مشکلات مختلفی در خوردن و آشامیدن دارد.


3 - ارسال تصاویر جراحی در شبکه اجتماعی
برای اولین بار در سال 2012، بیمارستان هرمان تمام عمل جراحی مغز را لحظه به لحظه بر روی صفحه شبکه اجتماعی اش به اشتراک گذاشت. تمامی تصاویر این جراحی هر لحظه چندین بار به اشتراک گذاشته می شد و یک پرستار تمام مدت به جای کمک به تیم پزشکی در حال نظر گذاشتن و لایک کردن پست های مختلف بود. پس از پایان عمل نیز پزشکان به سوال های مردم در شبکه اجتماعی پاسخ دادند.


4 - رها کردن بیمار به خاطر صرف ناهار
در سال 2011 یک پیرمرد 72 ساله سوئدی به خاطر عمل جراحی زیر بیهوشی رفت. در تمام مدت پزشک بیهوشی و سرپرستار موظف بودند که بالای سر بیمار بمانند ولی راس ساعت 12 ظهر برای صرف ناهار بیمار را رها کردند و هر دو به رستوران رفتند. در این میان هیچ پزشک دیگری نبود تا از بیمار مراقبت کند. پس از چند دقیقه وضعیت بیمار قرمز شد و فشار وی افت زیادی داشت. پزشک متخصص پس از نیم ساعت از ناهار برگشت و متوجه شد پرستار دیگری دستگاه اکسیژن را خاموش کرده است و 8 دقیقه است که به بیمار اکسیژن نمیرسد. آن ها نتوانستند جلوی مشکلات پیش امده برای بیمار را بگیرند و وی جانش را از دست داد.


5 - امضا کردن روی شکم بیمار
دکتر "الن زارکین" بعد از انجام یک عمل جراحی موفق روی معده و شکم بیمارش بسیار به خود افتخار می کرد به حدی که تصمیم گرفت نام و امضای خود را روی شکم بیمار حکاکی کند. بیمار که از این اتفاق بسیار خشمگین شده بود از بیمارستان و دکتر شکایت کرد و تواست غرامت 5.5 میلیون دلاری دریافت کند . این دکتر در میان رسانه ها به "دکتر زورو" معروف شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
زن

 
انقدر هم این اخبارها جالب نیست البته ببخشین اینو گفتم
من چه تنها و غريبم بي تو در درياي هستي، ساحلم شو غرق گشتم بي تو در شبهاي "مستی"
     
  
مرد

 
۱۳ سال حبس برای یک تاجر چینی به دلیل خوردن گوشت ببر

پلیس در چین یک تاجر ثروتمند را به دلیل کشتار و مصرف گوشت ۳ قلاده ببر بازداشت کرد. این فرد به ۱۳ سال زندان و پرداخت جریمه نقدی محکوم شده است. چینی‌ها باور دارند که گوشت ببر به تقویت قوای جنسی کمک می‌کند.
یک تاجر ثروتمند چینی که در خبرگزاری‌های چین تنها به نام "شو" معرفی شده، به دلیل کشتن سه قلاده ببر و مصرف گوشت آنان به ۱۳ سال زندان محکوم شده است. این فرد از چند وقت پیش از بازداشت، تورهای مسافرتی ۱۵ نفره به استان "گوانگ دونگ" ترتیب می‌داده و در آنجا ببرهای زنده می‌خریده است. این ببرها سپس در برابر دیدگان اعضای گروه کشته و تکه تکه می‌‌شده‌اند.
یکی از مسافران از کشتار ببرها با تلفن همراه خود فیلمبرداری کرده است. این فیلم سپس توسط پلیس ضبط شد.
رسانه‌های چین می‌گویند "شو" که در کار معامله املاک و مستغلات است، عادت به مصرف استخوان‌ها و گوشت این حیوانات داشته است. او همچنین از خون ببر نیز نوعی شراب برای خود درست می‌کرده است. پلیس در یخچال این تاجر در کنار گوشت یخ‌زده ببر، ۱۶ مارمولک و یک مار کبری نیز پیدا کرده است.
شو افزون بر دریافت حکم ۱۳ سال حبس، به پرداخت جریمه‌ای به مبلغ ۲۰۵ هزار یورو نیز محکوم شده است. همراهان وی نیز هر کدام به پنج تا شش و نیم سال زندان محکوم شده‌اند.


سابقه کشتار ببرها در استان گونگ دونگ
استخوان ببر برای سال‌های طولانی به عنوان یکی از مواد درمان‌گر در طب سنتی چین به شمار می‌آمد و این باور وجود داشت که در تقویت قوای جنسی انسان مؤثر است. در بخش‌هایی از قاره آسیا امروزه هنوز هم در باور‌های سنتی از گوشت ببر به عنوان تقویت‌کننده قوای جنسی یاد می‌کنند.
در ماه مارس امسال نیز کشته شدن دستکم ۱۰ قلاده ببر در استان گوانگ‌ دونگ خبرساز شد. این ببرها ابتدا با وارد آوردن شوک الکتریکی به بدنشان شکنجه و سپس کشته شده بودند. این حرکت ظاهرا برای تفریح و سرگرم کردن گروه کوچکی از مردان ثروتمند و با نفوذ صورت گرفته بود. پلیس در این رابطه ۱۶ تن را دستگیر کرد.
هنوز مشخص نیست که حکم صادره برای شو و ۱۵ همراهش آیا با پرونده ماه مارس در ارتباط بوده است یا خیر.
جمعیت ببرها در جهان به دلیل شکار غیرقانونی و تخریب زیستگاه‌هایشان به شدت کاهش یافته است. هم اکنون جمعیت جهانی ببرها حدود ۳ هزار قلاده برآورد می‌شود در حالی که صد سال پیش شمار آنان ۱۰۰ هزار قلاده بود.
ببرها از جمله جانورانی هستند که در معرض خطر انقراض قرار دارند و نامشان در فهرست قرمز گونه‌های در حال انقراض اتحادیه بین‌المللی حفاظت از محیط زیست ذکر شده است.


ezterary: تشکر از خبرهای جالب و خواندنی شما pixy عزیز !
خواهش میکنم دوست من...

LyLajoon: انقدر هم این اخبارها جالب نیست
نظر شما محترمه دوست عزیز...

LyLajoon: البته ببخشین اینو گفتم
خواهش میکنم این چه حرفیه، به هرحال هرکسی آزاده که نظرشو بیان کنه...
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دست‌های این پسربچه مثل آینه عمل می‌کند


والدین این پسر پس از پی بردن به این مشکل فرزندشان او را به پزشک نشان دادند اما پزشکان پس از انجام تصویربرداری از سر او متوجه وجود یک تومور در پشت چشم چپ او شدند.
بیماری نادر یک پسر چهار ساله انگلیسی موجب شده است که حرکت‌های دو دست او کاملاً متقارن یکدیگر باشند.
سیمرغ نوشت: والدین این کودک می‌گویند: وقتی «اتان» با یکی از دستانش جسمی را بر می‌دارد، دست دیگرش نیز ناخودآگاه همان حرکت را انجام می‌دهد. او همچنین این توانایی را دارد تا مدادی را همزمان در دو دستش بگیرد و شروع به نوشتن کند.
والدین این پسر پس از پی بردن به این مشکل فرزندشان او را به پزشک نشان دادند اما پزشکان پس از انجام تصویربرداری از سر او متوجه وجود یک تومور در پشت چشم چپ او شدند.
والدین اتان همچنین گفتند: ویژگی فرزندمان باعث شد تا برای علت‌یابی آن به پزشک مراجعه کنیم اما پزشکان توانستند وجود این تومور را شناسایی کنند و پیش از دیرشدن درمان او را شروع کنند.
حرکت متقارن دست‌های اتان به گونه‌ای است که اگر بخواهد با یک دستش ظرفی را بلند کند و با دست دیگرش قاشق را، با مشکل روبرو می‌شود؛ چراکه هر کدام از دستانش تمایل دارد حرکت دست دیگر را انجام دهد. مادر اتان معتقد است که ویژگی دستان پسرش موجب شد تا پیش از دیرشدن تومور او درمان شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نان سنتی 500 هزار تومانی!


صاحب این نانوایی می گوید زمانی که گران ترین قهوه دنیا را دیده است که در همان منطقه درست می شود تصمیم گرفت تا نام و نشانی برای خود دست و پا کند و به همین دلیل به سراغ گران ترین نان دنیا رفت .
تمام موادی که نان را درست میکند آرد و سبوس و کمی آب به همراه موادی است که خمیر را به بهترین شکل درست کند و در هیچ جای دنیا این مواد به یکدیگر تفاوت ندارد اما یک نانوایی اسپانیایی همین نان را با کمی طلا ترکیب کرده است.
"پان پینا" نانوایی سنتی است در دل روستای "آلگاتوسین" که حالا تولید کننده یکی از گران قیمت ترین نان های دنیاست. این نان کاملا معمولی است اما به همراه گرد طلای خوراکی عرضه می شود و قیمت 150 دلار معادل تقریبا 500 هزار تومان را دارد.
این نانوا می گوید از گرد طلا درون نان و هم به بر روی آن استفاده شده است و وی همچنین اعتراف کرد این قیمت بالا و گردهای براق فایده ای به نان اضافه نکرده و طعم آن نیز تغییر ننموده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
رستوران چینی به مردان چاق و زنان لاغر، غذای مجانی می‌دهد


رستورانی در چین، به مشتریان مرد خود در صورت داشتن اضافه وزن تخفیف می‌دهد، اما زنان اگر لاغر باشند پول کمتری پرداخت می‌کنند.
وب‌سایت رادیوی جهانی چین گزارش داده که رستوران ناهوئو در چونگ‌کینگ واقع در جنوب غربی چین، تلاش می‌کند تا با تبلیغاتی بر اساس سایز مشتریان، توجه‌ عده‌ بیشتری از آنها را به خود جلب کند.
هرچقدر وزن مشتریان مرد بیشتر باشد، میزان تخفیف هم بیشتر می‌شود و اگر مردی بیش از ۱۴۰ کیلوگرم وزن داشته باشد غذای رایگان می‌خورد.
این وب‌سایت می‌نویسد زنانی که وزن‌شان کمتر از ۳۴.۵ کیلوگرم باشد هم در این رستوران رایگان غذا خواهند خورد.
عکس‌های تبلیغاتی این رستوران که در سایت اجتماعی وایبو منتشر شده، مشتریانی را نشان می‌دهد که با نظارت کارکنان، خود را وزن می‌کنند.
در تبلیغات شرکت آمده "رستوران ناهوئو پذیرای افراد چاق و افراد لاغر است. دوستان چاق یا لاغر خود را همراه بیاورید و غذای مجانی بخورید."
رستورانی در شهر لاس‌وگاس آمریکا در سال ۲۰۱۰ حیله‌ای مشابه به کار گرفت و غذای مجانی به مشتریان چاق خود داد. رستوران Heart Attack Grill همبرگرهایی عرضه می‌کرد که بیش از ۱۰۰۰۰ کالری داشتند، اما صاحب رستوران از همان موقع به مشتریان می‌گفت که پرهیز کنند و بیشتر غذای سالم بخورند.
بیشتر کاربران رسانه‌های اجتماعی چین این ایده را بامزه می‌دانند اما یک کاربر وایبو در مورد قوانین مربوط به غذای زن‌ها و لاغری آنها ابراز نگرانی کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دوساعت رانندگی با یک چاقو در سر


به گزارش پارسینه به نقل از باشگاه خبرنگاران، چند روز پیش یک مرد برزیلی با حالتی عجیب خودش را به بیمارستان رساند تا پزشکان جانش را از یک مرگ احتمالی نجات دهند. او در حالی که یک چاقو وارد سرش شده بود با خودروی شخصی اش به بیمارستان آمد.
این مرد 39 ساله در یک نزاع خیابانی گرفتار شده بود و فرد مقابل چاقوی 30 سانتی را وارد سرش کرده بود. این چاقو با نهایت خوش شانسی از پشت چشم چپش رد شده بود و وارد قسمت راست آرواره اش شد اما آسیبی به قسمت های مهم سرش نزد.
پزشکان که در مورد این حادثه اظهار کرده اند که وی دوساعت تا بیمارستان در همین حالت رانندگی کرده است درحالی که وی باید در همان ضربه اول جانش را از دست می داد. آن ها توانستند در یک عمل سخت چاقو را در آورده و تحویل پلیس بدهند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
از تی شرت تکراری "زاکربرگ" تا یقه سه سانت "جابز"


اخیرا در شبکه های اجتماعی و بسیاری از رسانه های جهان موضوع تی شرت "مارک زاکربرگ" مدیر عامل شبکه فیسبوک تبدیل به بحث روز شده است.
زاکربرگ خود در یک برنامه پرسش و پاسخ به این سوال که آیا تی شرت دیگری ندارد و چرا یک تی شرت را در بسیاری از مراسم ها به تن می کند، چنین پاسخ می دهد:" این کارها وقت گیر است و انرژی می برد . اینکه چه لباسی بپوشم یا برای صبحانه چه تهیه کنم انرژی آدم را می گیرد . ما مشغول مدیریت یک شبکه بزرگ بین المللی (فیسبوک) هستیم و تلاش داریم هدف خود را که عضویت هر چه بیشتر مردم جهان در این شبکه است ، محقق کنیم. من چندین تی شرت دارم اما با یک رنگ واحد. ...استیو جابز نیز همیشه یک لباس واحد مشکی به تن داشت و همیشه شلوار جین می پوشید. شاید این رفتارم الگو پذیری از جابز باشد."(نقل به مضمون)
این سخنان پاسخ یک کارآفرین مبدع است که ثروت امروزی خود را مدیون ایده بکر و خلاقانه خود است.
زاکربرگ یک مدیر جوان و خلاق است و سبک زندگی خاصی دارد. او بر خلاف ثروت چند میلیاردی اش که او را به عنوان یکی از جوان ترین ثروتمندان دنیا مطرح کرده است ، زندگی ساده ای دارد . شاید ازدواج زاکربرگ که همین چند وقت پیش بود یاد همه باشد . مدیر عامل بزرگ ترین شبکه اجتماعی جهان و یکی از ثروتمندان جهان به رغم ازدواج های پر زرق و برق و پر خرج برخی از "سلبریتی ها" یا شاهزاده ها که شاید بسیار کمتر از زاکربرگ ثروت دارند، به سادگی برگزار شد و عروس و داماد مراسمی ساده برگزار کردند.
شاید زاکربرگ را بتوان در سبک زندگی و پوشش با "استیو جایز" مدیرعامل سابق کمپانی "اپل" مقایسه کرد. جابز یکی از الگوهای رفتاری و مدیرانی است که قطعا زاکربرگ از او برای زندگی و ایده مدیریت خود الهام گرفته است.





جابز را همه با لباس تی شرت مشکی یقه سه سانت که از سال 1997 همواره بر تن داشت می شناسند. به نظر می رسد زاکربرگ نیز می خواهد راه جابز را در ساده زیستی و عدم توجه به ظواهر و پوشش طی کند.
جابز خود در خاطراتش گفته بود الگوی نوع پوشش ساده خود و کارمندان شرکت اپل را از شرکت سونی در ژاپن گرفته است.
جابز در دهه 1980 سفری به ژاپن داشت و از کمپانی مشهور سونی بازدید کرده بود . در آنجا چیزی که توجه جابز را جلب کرده بود لباس یونیفرم گونه و یکسان کارمندان سونی بود.
جابز دلیل این نوع پوشش یکسان و ساده را از "آکیو موریتا" مدیر سونی می پرسد و مدیر سونی در پاسخ می گوید: " بعد از جنگ جهانی دوم، ژاپنی ها لباس نمی پوشیدند (احتمالا به دلیل فقر گسترده اقتصادی) و به همین خاطر شرکتها به کارگران خود چیزی می دادند که به تن کنند. به این ترتیب در طول سالها پوشیدن یونیفرم به یک سبک تبدیل شد، روشی برای پیوند زدن کارمندان به هم. این گونه یکی از دغدغه های کارمندان برای انتخاب نوع پوشش نیز رفع شد و کارمندان انرژی خود رابه جای صرف در انتخاب نوع پوشش و ظواهر روی کار متمرکز می کنند."
جابز از این ایده خوشش می آید و تلاش می کند این ایده را در شرکت "اپل" اجرایی کند. او نزد " ایسی میاکه" طراح لباس شرکت سونی می رود و از او می خواهد لباسی برای او طراحی کند. نتیجه طراحی همان لباس مشکی یقه سه سانت معروف بود و یک شلوار جین و یک کفش کتانی که جابز تقریبا تا اواخر عمر خود در همه نوع مراسم همواره بر تن داشت.
جابز برای مدتی شرکت اپل را ترک می کند و در نهایت در سال 1997 در بازگشت مجدد خود به این شرکت با لباس ساده طراحی شده از سوی میاکه ظاهر می شود. جابز تا آخر عمر خود که مدیر عامل " اپل" بود (مهر ماه 1390) از همین نوع و فرم لباس ساده می پوشید.
شاید زاکربرگ مدیر شرکت فیسبوک نیز می خواهد راه جابز را ادامه دهد. فیسبوک روز به روز گسترش می یابد و ارزش بیشتری پیدا می کند و همزمان کارمندانش روز به روز بیشتر می شود.
زاکربرگ امروز یک کار آفرین جهانی است که به اقصی نقاط عالم می رود و با عالی ترین مقامات سیاسی کشورها دیدار و گفت و گو می کند، اما همواره سبک پوشش ساده ای دارد. هر چند هنوز زاکربرگ به یک قالب واحد در نوع پوشش نرسیده است اما غالبا با تی شرت های ساده به ویژه یک نوع تی شرتی که اخیرا پوشیدن مداوم آن مورد توجه رسانه ها قرار گرفته در انظار عمومی ظاهر می شود.
مدیرانی که دنیا را تغییر می دهند حتما و یقینا به درجه ای از اعتماد به نفس و عبور از خود می رسند که به چیزی فراتر از امور جزئی همچون انتخاب نوع پوشش و زرق و برق و.. می اندیشند. آنها به آینده شرکت خود و آینده جهان می اندیشند و برای آن برنامه ریزی می کنند. آلبرت اینیشتین نابغه فیزیک نیز که جهان را تغییر داد همواره یک نوع خاص و ساده از لباس برتن می کرد.
مدیرعامل فیسبوک در سفرهایی که دارد دائما این دغدغه را در صفحه شخصی خود در فیسبوک به اشتراک می گذارد که چه تعدادی از مردمان جهان هنوز به شبکه اینترنت به طور عام و به شبکه فیسبوک به طور خاص دسترسی ندارند و او و شرکت تحت مدیریت او باید با همکاری با دولت ها و دیگر نهادهای بین المللی ، روز به روز دامنه شمول دسترسی به اینترنت و شبکه های اجتماعی - اینترنتی را گسترش دهند؛
حالا در این میان پرسیدن این سوال که زاکربرگ چه می پوشد یا نمی پوشد، بیشتر به درد کلیک خوردن و مخاطبان عام رسانه ها می خورد و قطعا مدیر بزرگ ترین شبکه اجتماعی جهان شاید به همان اندازه ای هم که گفته به این مساله توجه نداشته باشد. شاید زاکربرگ حتی چند روز به طور مداوم و پشت سر هم یک تی شرت را بر تن کند و شاید آن را نشوید، اما قطعا هر روز اطلاعات مربوط به گسترش دامنه شرکت و مشکلات کارمندان شرکت را جویا می شود وقت خود را صرف این قبیل کارها می کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کالجی در لندن دوره ۲۰۰ دلاری آموزش سلفی گرفتن برگزار می‌کند

تقاطع: برای نخستین بار، یک کالج در لندن، ثبت‌نام برای دوره‌ی آموزش گرفتن "سِلفی" را آغاز کرده است. هزینه‌ی عادی این دوره ۱۳۲ پوند (۲۰۰ دلار) و برای سال‌خوردگان ۱۰۶ پوند (۱۶۰ دلار) است.
به نوشته‌ی وب‌سایت "مترو"، کالج "سیتی لیت" در این دوره‌ی آموزشی که "هنر گرفتن پرتره از خود" نام دارد، به دانشجویان وعده می‌دهد که «درک انتقادی‌شان را در خصوص "عکاسی از خود" بهبود خواهد بخشید».
برگزارکنندگان این دوره هم‌چنین می‌گویند که "عکاسان تازه‌کار"، در طول چهار جلسه‌‌ی آموزشی یاد خواهند گرفت که چگونه مفاهیمی چون "فضا"، "مکان" و "پیرامون" را توضیح دهند؛ در کارهای‌شان از "نور" و "جزییات قابل توجه" دیگر استفاده کنند؛ و برای این‌که عکاسی‌شان ارتباط بیشتری با اهداف‌شان داشته باشد، ایده‌های جدیدی بسازند.
هرچند که به نظر می‌رسد که این دوره، علاقه‌مندان جدی عکاسی را جذب خود کند، اما محدودیتی برای ثبت‌نام وجود ندارد و درهای آن به روی همه باز است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 17 از 45:  « پیشین  1  ...  16  17  18  ...  44  45  پسین » 
گفتگوی آزاد

Interesting News | اخبار جالب

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA