انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 11 از 46:  « پیشین  1  ...  10  11  12  ...  45  46  پسین »

Asian Cup | جام ملت های آسیا



 
گزارش ويژه: سرنوشت محبوبترين تيم تاريخ

اواسط دهه 90 ميلادي، نسلي از بازيکنان گرد هم آمدند که از نظر مردم، بهترين تيم تاريخ فوتبال ايران را تشکيل دادند. ماحصل تلاش اين تيم ، کسب عنوان سومي در جام ملتهاي آسيا در سال 1996 و البته صعودي رويايي به جام جهاني 1998 بود.


به گزارش "ورزش سه"، آن تیم با هدایت محمد مایلی کهن، بهترین تیم جام ملتهای 1996 بود اما با ناداوری و در عیت شایستگی به عنوان سوم این مسابقات دست یافت. بعدها استخوانبندی همین تیم ، صعود به جام جهانی 1998 را برای ایران رقم زد. در آستانه جام ملتهای آسیای 2015، عکسی خاطره انگیز از آن تیم ذهن مان را به سمت بازیکنانش منحرف می کند. بازیکنانی که موقعیت فعلی شان می تواند خاطره آنها را برای قدیمی ترها زنده کند.





direct upload



از راست به چپ




فرشاد فلاحت زاده: بعد از حضور در فوتبال ساحلی، سرپرستی در سایپا، مربیگری در گهر درود و سرمربیگری شهرداری اراک در لیگ دو حالا دوران استراحت را سپری می کند.




محمد خاکپور: سالها دور از فوتبال بود. فقط یک مقطع کوتاه در فولاد و استیل آذین مربیگری کرد. حالا خاکپور که در آن جام یکی از کاپیتان های تیم ملی بود سرمربی تیم المپیک است.




علی دایی: بعد از جدایی از پرسپولیس، چند ماهی است که بیشتر به کارهای تجاری اش می رسد تا فوتبال. دایی در این ماههای اخیر، جواهرآلات و البته رستوران هایی را افتتاح کرده است.



حمید استیلی: انتقال راه آهن به دادستانی باعث شد تا دوران حضور استیلی روی نیمکت این تیم به یک فصل نرسد. استیلی حالا استراحت می کند تا پیشنهاد جدیدی به دستش برسد.


علیرضا منصوریان: در مورد او می گفتند مربی بزرگی نمی شود اما در ساختار منظم نفت تهران جا افتاده و نتایجی خیره کننده کسب کرده است. از او به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری استقلال در فصل بعد یاد می شود.


کریم باقری: آخرین پست فوتبالی او ، حضور روی نیمکت پرسپولیس به عنوان دستیار علی دایی است. او این فصل اما فعالیتی آنچنانی نداشته و تمرکزش را بیشتر گذاشته روی خرید پرسپولیس!


مهرداد میناوند: او بعد از مدتها وارد فوتبال شد و به عنوان مربی کارش را در کادر فنی خونه به خوهنه بابل آغاز کرد. میناوند در این تیم لیگ دویی دستیار مرتضی کرمانی مقام شده است.


علی میرزا استواری: سه سال قبل دستیار فرشاد فلاحت زاده در داماش تهران پارسه فعلی بود. بعد به یکباره به دنیای بازیگری برگشت و فصل قبل به عنوان بازیکن تیم شهاب مرودشت در لیگ برتر استان فارس بازی می کرد.


مهدی مهدوی کیا: آخرین سمت او در فوتبال ، مدیریت فنی تیم جوانان ایران بود که البته بعد از حذف در مسابقات قهرمانی آسیا، عطای حضور در این تیم را به لقایش بخشید و بعد از آن دیگر در فوتبال حاضر نشد.


خداداد عزیزی: بارها مدیر فنی و سرمربی ابومسلم، پیام و پدیده شده اما حالا و بعد از مدتها دوری از فوتبال به عنوان سرمربی، به تبریز رفته تا هدایت شهرداری در لیگ یک را به عهده بگیرد.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
اولين برد در خاک استراليا

kostenlos bilder hochladen




نيمکت ايران اصلي‎هاي عراق را برد

ايران با گل سردار آزمون در نيمه دوم عراق را در ديداري دوستانه از پيش رو برداشت.


به گزارش "ورزش سه"، برد ایران در شرایطی به دست آمد که کارلوس کی‌روش در بازی مقابل عراق با نفرات ذخیره به میدان رفته بود.اما بازیکن های جانشین با نمایشی محکم و قدرتمندانه از سد عراق گذشتند. ایران اگرچه در دقایق پایانی با چند تعویض بازیکنان اصلی را به میدان آورد اما آنچه که در طول بازی رخ داد، این بود که جوان های ایران به شدت صاحب کیفیت و قابل تکیه هستند.

ایران در شرایط فعلی تیم تر از همیشه به نظر می‌ رسد و همین موضوعی است که می‌ تواند ما را به جام ملت های آسیا امیدوارتر کند.




ترکیب تیم ملی ایران:
علیرضا بیرانوند (60 محسن فروزان)، مهرداد پولادی، مرتضی پورعلی گنجی، هاشم بیگ زاده، وریا غفوری (68 آندرانیک تیموریان)، امید ابراهیمی (82 نکونام)، وحید امیری،‌ رامین رضاییان،‌ سروش رفیعی (68 جهانبخش)،‌ سردار آزمون (74 قوچان نژاد)، کریم انصاری‌فرد (79 دژاگه)
سرمربی: کارلوس کی‌روش




گل: سردار آزمون 56 برای ایران
اخطار: سردار آزمون 33 از ایران و احمد ابراهیم 41 از عراق

ایران در این مسابقه با ترکیب ۲-4-۴ پس از مدت‌ها از دو مهاجم نوک استفاده کرده است. به نظر می رسد از جمع بازیکنان فعلی، تنها مهرداد پولادی بازیکن ثابت تیم ملی در جام جهانی باشد. کی‌روش در این مسابقه از پورعلی‌گنجی و بیگ‌زاده در قلب دفاع استفاده کرده که همین مساله نشان می‌دهد این مسابقه را چندان جدی نگرفته است.

اتفاق ویژه:
درگیری دقایق آخر بین اشکان دژاگه و بازیکن عراقی دقیقا شبیه اتفاقی بود که در بازی ایران و کره رخ داده بود زمانی که دژاگه با بازیکن کره درگیر شد و آندو به حمایت او وارد زمین شد. این درگیری البته آنقدرها مثل بازی کره ادامه دار نبود.

شرح گل:
1 ـ 0 (ایران): سردار آزمون مهاجم جوان تیم‌ملی در دقیقه 56 با پای چپ دروازه عراق را باز کرد. آزمون با جا گذاشتن دفاع حریف و یک استارت 30 متری به شکلی فوق العاده با پای چپ دومین گل ملی خود را در دومین بازی متوالی به ثمر رساند.

بهترین بازیکن: سردار آزمون گلزن جوان ایران باز هم فوق العاده بازی کرد و نتیجه این مسابقه را به سود ایران رقم زد. گل سردار از گل هایی است که کمتر در فوتبال ایران می‌ بینیم.

دقایق حساس:
دقیقه ۲۲: ضدحمله برق آسا و کار فوق‌العاده تیم ایران، وحید امیری را با دروازه‌بان حریف تک به تک کرد، اما شوت امیری در شرایطی که می‌توانست به گل اول بازی تبدیل شود، راهی به دروازه عراق نیافت.
دقیقه ۴۱: شوت امیری و دفع ناقص دروازه‌بان عراق فرصت خوبی را نصیب وریا غفوری کرد، اما غفوری توپ را از دو قدمی به بالای دروازه زد.
دقیقه 62: یونس محمود کاپیتان تیم‌ملی عراق پنالتی اهدایی داور استرالیایی را از روی دروازه ایران به اوت فرستاد. این پنالتی در شرایطی برای عراق به دست آمد که به نظر نمی‌ رسید برخورد توپ با دست پولادی زمین خورده هند باشد. با بی دقتی کاپیتان عراق محسن فروزان دروازه‌بان جدید تیم‌ملی از دریافت گل خورده در اولین دقیقه حضور در ترکیب تیم‌ملی در اولین بازی رسمی نجات پیدا کرد.
دقیقه 64: حرکت یونس محمود و ضربه او با برخورد به تیرک دروازه ایران با دفع سرآسیمه مدافعان به اوت رفت.
دقیقه 67: توپ دزدی کریم انصاری فرد کاپیتان امروز تیم ملی و مانور او در پشت محوطه جریمه با ضربه آرامش از پشت محوطه جریمه راهی به دروازه عراق نیافت.

حواشی:
*گزارشگر بازی ضرغام اسماعیل مدافع تیم ملی عراق را بارها به اشتباه با نام مروان حسین معرفی کرد.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
هديه ي 20 سالگي آزمون

bild upload





مهاجم جوان تيم ملي ايران دومين گل ملي اش را به ثمر رساند.


به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که سه روز قبل تولد 20 سالگی اش را جشن گرفت، در بازی مقابل عراق یک گل فوق العاده به ثمر رساند.

او به خوبی از مدافع حریف عبور کرد و با یک ضربه مطمئن دروازه عراق را باز کرد.

سردار که در جام جهانی جایی در تیم ملی ایران نداشت، حالا تبدیل به یکی از بازیکنان مورد اعتماد کارلوس کی روش شده و مربی پرتغالی او را با خودش به استرالیا برده است.

آزمون که در بازی دوستانه تیم ملی مقابل کره جنوبی، توانسته بود اولین گل ملی اش را به بزند، حالا در چهارمین بازی ملی اش دومین گلش را به ثمر برساند.

قطعا آمادگی او و رضا قوچان نژاد یکی از بهترین اتفاقاتی است که کارلوس کی روش انتظار آن را می کشد.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
مهمترين رقباي ايران چه کساني هستند؟

foto upload




جام ملت هاي آسيا 2015 در استراليا در شرايطي برگزار خواهد شد که تيم هاي عربي در مجموع موفق ترين گروه حاضر در اين رقابت ها تشکيل مي‌ دهند.


به گزارش "ورزش سه"، در بین تیم های عربی؛ عربستان 3 بار، عراق یک بار و کویت یک بار فاتح جام ملت ها شده اند و البته این کشورها در استرالیا اکثریت را تشکیل داده اند. در حال حاضر عربستان، عراق، قطر، بحرین، امارات، اردن، فلسطین، کویت و عمان در این رقابت ها حاضرند که نیمی از شرکت کنندگان این مسابقات را شکل می‌دهند.

تیم ایران که با سه تیم بحرین، امارات و قطر همگروه است، مهمترین رقیب منطقه ای و قاره ای اعراب به حساب می‌ آیند و احتمالا در مرحله بعد نیز مقابل یک تیم عربی دیگر (احتمالا عراق) قرار خواهد گرفت. اما شرایط تیم های عربی شرکت کننده در جام ملت ها به شکل است؟




بهترین نسل اماراتی
سفیدها: تیم امارات عربی متحده که در سابقه خود یک بار حضور در فینال جام ملت های آسیا را دارد، با یکی از بهترین تیم های تاریخ خود وارد استرالیا شده است. آنها مثل دوره پیش در روز پایانی مرحله مقدماتی مقابل ایران قرار می‌ گیرند. در حالی که نسل خوبی در اختیار دارند، نسلی که عناوین و موفقیت های زیادی کسب کرده است.




به امید دیدار با عراق
سیاه ها: تیم‌ملی عراق، در بازی امروز مقابل ایران نشان داد که هنوز فاصله زیادی با شرایط خود در دهه 80 دارد و البته تیمی نیست که در سال 2007 قهرمان آسیا شد. آنها که در دوره گذشته مغلوب ایران شدند، ممکن است در یک چهارم نهایی دوباره به تور ما بخورند و فوتبالدوستان ایرانی عقیده دارند در این صورت تیم‌ملی به نیمه نهایی صعود خواهد کرد. اما خب کسب نتیجه همواره سخت تر از پیش‌بینی است.



قطر و پتانسیل شگفتی
زرشکی ها: قطر بعد از تاج گذاری در جام خلیج فارس با یک مربی الجزایری به نام جمال بلماضی با قیافه یک مدعی وارد رقابت ها می‌ شوند. آنها که بعید است از مرحله یک چهارم نهایی پیش تر بروند، با بازیکنان خارجی و روحیه خوب برای ایران مشکل خواهند ساخت.




بحرین به امید اتفاقات
سرخ ها: ما از بحرین خاطرات خوبی نداریم اما آنها دوباره در جام ملت های آسیا حاضرند. بحرین که بهترین نتیجه خود در تاریخ جام ملت ها را در سال 2004 به دست آورده، با تغییر در کادرفنی و اخراج عدنان حمد با یک مربی جدید و بومی وارد رقابت ها شده است. آنها در دوره اول با ایران بازی دارند و با توجه به شرایط کسی حساب چندانی روی آنها بازنکرده است.




غول سرماخورده عربی
سبزها: تیم‌ملی عربستان، قدرت سنتی آسیا و مهمترین تیم عربی است که با هدایت کازمین اولاریو مربی مشهور اهل رومانی در جام ملت ها حضور دارند. آنها بعد از قهرمانی در جام ملت های 1996 هرگز توفیق خاصی در این رقابت ها نداشته اند اگرچه در دهه 80 و 90 با 2نسل طلایی موفقیت خارق العاده ای کسب کردند.



دردسرسازهای جوانمرد
نشامی ها(جوانمردها): اردن تیمی است جاه طلب و خطرناک که چندان حسابی روی آنها باز نشده است. آنها با هدایت ری ویلکینز هافبک مشهور تیم‌ملی انگلیس در دهه 80 در جام ملت های آسیا حضور دارند و در گروه آخر با عراق و فسلطین و ژاپن همگروه اند. به نظر می‌ رسد اردن که در دوره قبلی هم تیم خوبی داشت برای عراق دردسر درست کند. با این حال این تیم سفید و قرمزپوش که در رده 152 رده‌بندی فیفاست، به دشواری می‌ تواند به صعود امیدوار باشد.



عمان بختی ندارند
رزمندگان سرخ: مهمترین ویژگی تیم عمان استفاده از پل لیگوئن سرمربی مشهور فرانسوی است. اما این تیم درجه دوم آسیا با استرالیا و کره جنوبی همگروه است و تقریبا هیچ آدم عاقلی روی صعود آنها از گروه شرط نمی‌ بندد. عمانی ها که تیم 93 رنگینک فیفا هستند به علی الحبسی کاپیتان معروف خود دلبسته اند.



دوران سپری شده کویت
آبی ها: مدت ها از زمانی که تیم‌ملی کویت قدرت بزرگ آسیا بود می‌ گذرد. آنها بعد از نسل دهه 90 دیگر دوره درخشانی در فوتبال آسیا نداشته اند و صرف حضورشان در جام ملت های آسیا برایشان موفقیت آمیز است. کویت در گروه اول این رقابت ها حضور دارد و بعید است که با هدایت نبیل معلول چیزی بیشتری از یک پیروزی در انتظار آنها باشد.



فلسطین به امید حضور آبرومند
شوالیه ها: تیم‌ملی فلسطین کم سابقه ترین تیم عربی در رقابت های آسیایی است. این تیم که با قهرمانی در چلنج کاپ به عنوان تیم آخر در جام ملت ها حضور پیدا کرده، در رده‌بندی فیفا رتبه 113 را دارد. بدون شک کسی روی فسلطین سفید و قرمزپوش حسابی باز نکرده اما آنها برای نمایش آبرومند وارد رقابت ها می‌ شوند. برای فسلطینی ها احتزاز پرچمشان در استرالیا مهمترین دستاورد خواهد بود.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
ايران و استراليا در نيمه نهايي به هم مي‌خورند

bilder kostenlos hochladen





رئيس فدراسيون فوتبال نمي تواند فينال مورد نظرش را در جام ملتها ببيند.


به گزارش "ورزش سه"، علی کفاشیان در مصاحبه امروزش با ایرنا اظهار امیدواری کرده که دیدار فینال جام ملتها بین ایران و استرالیا برگزار شود.

احتمال اینکه ایران و استرالیا در جام ملتها به هم بخورند بسیار زیاد است با این همه این دو تیم قبل از فینال به یکدیگر می رسند.

برنامه زیری کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جام ملتها به نحوی است که ایران و استرالیا در هر حالتی در مرحله نیمه نهایی به یکدیگر می خورند و اول یا دوم شدن در گروه هم هیچ تاثیری در این ماجرا نخواهد داشت. به همین دلیل بازی مورد علاقه رئیس فدراسیون فوتبال، به جای آنکه دیدار نهایی جام ملتها باشد یکی از دو دیدار مرحله نیمه نهایی خواهد بود.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
همه حريفان ايران در جام ملت هاي آسيا

bilder kostenlos hochladen


در اين گزارش مروري برنام همگروهانمان در ادوار مختلف در دور مقدماتي و نهايي خواهيم داشت.


به گزارش "ورزش سه"، ایران از سال 1960 در جام ملت های آسیا شرکت کرد، البته در سال 1960 ما فقط در دور مقدماتی شرکت کرده و نتوانستیم به دور بعدی صعود کنیم اما در سال 1968 برای اولین بار در این رقابت ها حاضر شدیم.



حریفان مقدماتی:


1. سال 1960؛ رژیم اشغالگر، پاکستان و هندوستان، رقبای ما در مرحله مقدماتی بودند که در این میان رژیم اشغالگر بالاتر از ما ایستاد (بازی ها رفت‌وبرگشت)

2. سال 1984؛ این دومین شرکت ما در مرحله مقدماتی بود که در این دوره با سوریه، بنگلادش، تایلند، فیلیپین و اندونزی، همگروه شدیم (تک دوره ای)

3. سال 1988؛ حریفان ما در دور مقدماتی، کشورهای سوریه (2) کره شمالی و نپال و هنگ کنگ بودند. عدد داخل پرانتز نشان دهنده تعداد شرکت و هم گروهی در این مرحله است. (تک دوره ای)

4. سال 1992؛ پاکستان (2) و هندوستان(2) بعد از 32 سال در این مرحله یا تیم‌ملی فوتبال همگروه شدند.

5. سال 1996؛ این بار نوبت نپال (2)، سریلانکا و عمان بود که هم گروهمان در دور مقدماتی بودند ... از سال 96 همه

6. سال 2000؛ سوریه(3)، بحرین و مالدیو در این دوره، تیم هایی بودند که با ما همگروه شدند.

7. سال 2004؛ کره شمالی (2)، اردن و البته لبنان حریفان ما در دور مقدماتی این سال بودند.

8. سال 2007؛ کره جنوبی ـ سوریه (4) و تایوان، سخت ترین حریفان تاریخ دور مقدماتی را در این دوره برایمان ساختند.

9. سال 2011؛ این بار حریفان ما در مسابقات کشورهای اردن(2) سنگاپور و تایلند (3) بودند. در دور مقدماتی بعد از 27 سال با تایلند همگروه شدیم.

10. سال 2015؛ و سرانجام این بار نوبت تیم‌ملی کشورهای کویت، لبنان(2) و تایلند(3) بود که همگروهی با ما را تجربه کنند.




حریفان مرحله نهایی


1. سال 1968: رژیم اشغالگر، تایوان، هنگ کنگ و برمه با ایران همگروه شدند ...

2. سال 1972: کامبوج، عراق، تایلند و کره جنوبی حریفان ما در این دوره بودند (با کامبوج 2 بار در این مسابقات بازی کردیم)

3. سال 1976: یمن، عراق، چین و کویت حریفانمان بودند.

4. سال 1980: سوریه، کره شمالی، چین، بنگلادش، کویت (در این دوره 2 بار با کره شمالی بازی کردیم)

5. سال 1984: چین، امارات، سنگاپور، هندوستان، عربستان و کویت

6. سال 1988: کره جنوبی، امارات، قطر، ژاپن، عربستان و چین

7. سال 1992: امارات، ژاپن و کره شمالی

8. سال 1996: عراق، عربستان، تایلند، کره جنوبی و کویت (در این بازی ها 2 بار با عربستان بازی کردیم)

9. سال 2000: عراق، تایلند، لبنان و کره جنوبی

10. سال 2004: تایلند، عمان و ژاپن، کره جنوبی، چین و بحرین

11. سال 2007: ازبکستان، چین، مالزی و کره جنوبی

12. سال 2011: امارات، عراق، کره شمالی و کره جنوبی



***

با چه کشورهایی بیشتر بازی کردیم؟



در کل و در ادوار جام ملت ها با 31 حریف در مرحله مقدماتی و نهایی مواجه شده ایم که کره جنوبی و تایلند با 9 رویارویی در این زمینه رکورددارند.



1. کره جنوبی 9 (7 بازی در مرحله نهایی)

2. تایلند 9 (4 بازی در مرحله نهایی)

3. سوریه 8 (1)

4. کره شمالی 7 (4)

5. چین 6 (6)

6. کویت 6 (4)

7. عراق 5 (5)

8. لبنان 5 (1)

9. امارات 4 (4)

10. عربستان 4 (4)

11. اردن 4 (0)

12. ژاپن 3 (3)

13. رژیم اشغالگر 3 (1)

تایوان 3(1)

سنگارپور 3(1)

هندوستان 3(1)

بحرین 3(1)

عمان 3(1)

19. پاکستان 3 (0)

نپال 3 (0)

21. کامبوج 2 (2)

22. هنگ کنگ 2 (1)

بنگلادش 2 (1)

24. مالدیو 2 (0)

25. برمه 1 (1)

یمن 1 (1)

قطر 1 (1)

ازبکستان 1 (1)

مالزی 1 (1)

3. فیلیپین 1 (0)

اندونزی 1 (0)

Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  ویرایش شده توسط: rajkapoor   

 
کارنامه ميزبان‌ها در جام ملت‌هاي آسيا

bild upload





استراليا يکي از قدرتمندترين تيم هاي فوتبال آسياست که ميزبان اين دوره مسابقات قهرماني آسيا خواهد بود، علاوه بر ميزباني اين دوره، اين کشور از شانس هاي قهرماني در اين دوره مسابقات نيز است.


به گزارش "ورزش سه"، شش کشور در لباس میزبانی به قهرمانی مسابقات جام ملت های آسیا رسیده اند که به شرح ذیل است.

کره جنوبی در دوره دوم مسابقات، رژیم اشغالگر در دوره سوم، ایران در 2دوره چهارم و ششم، کویت در دوره هفتم و ژاپن در دوره دهم مسابقات، کشورهایی بودند که در ردای میزبانی به عنوان قهرمانی رسیدند.

لازم به ذکر است امارات در دوره یازدهم و چین در دوره سیزدهم کشورهای میزبانی بودند که به عنوان نایب قهرمانی مسابقات رسیدند و هنگ کنگ در دوره اول و تایلند در دوره پنجم نیز میزبانانی بود که به عنوان سومی رقابت ها دست یافتند و البته 5 کشور نیز جایی در میان تیم های صدر مسابقاتی نداشتند.

سنگاپور در دوره هشتم، قطر در دوره نهم، لبنان در دوازدهم، چهار کشور اندونزی، مالزی، تایلند و ویتنام در دوره چهاردهم و قطر در دوره پانزدهم میزبانانی بودند که به توفیق نرسیدند.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
کم تجربه‌ترين مربي جام ملت‌ها کيست؟
مرجان عيد مربي جوان بحرين به عنوان کم تجربه ترين مربي جام ملت هاي آسيا، در اين رقابت ها حضور دارد.


به گزارش "ورزش سه"، مرجان عید که مربی موقت بحرین به جای عدنان حمد عراقی بود حالا در آستانه بزرگترین چالش زندگی قرار دارد. جالب اینکه بحرین قصد داشت آنتونی هادسون سرمربی نیوزلند را جانشین حمد کند اما در نهایت مرجان عید با تیم بحرین به استرالیا آمد.

عدنان حمد که عنوان بهترین مربی سال 2004 آسیا را دارد، پس از عدم موفقیت در جام خلیج فارس از سمت خود برکنار شد. او سومین مربی تیم‌ملی بحرین در تنها 5 ماه بوده است.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
کاگاوا و قوچان نژاد را با دقت تماشا کنيد


سايت فيفا امروز 5 بازيکني که بايد بازي هاي شان در رقابت هاي جام ملت هاي آسياي 2015 حتما تماشا کرد را معرفي ‏کرد.‏


به گزارش "ورزش سه"، رقابت های جام ملت های آسیا از دو روز دیگر در استرالیا آغاز خواهد شد و سایت فیفا به ‏کاربرانش توصیه کرد تماشایی بازی های 5 بازیکن زیر را از دست ندهند:‏






foto upload


شینجی کاگاوا (ژاپن)‏
سن: 25 سال
پست: هافبک
باشگاه: بروسیا دورتموند، آلمان
ژاپن باید از قهرمانی اش در دوره قبلی رقابت ها دفاع کند و انتظار می رود شینجی کاگاوا نقشی کلیدی در این راه داشته ‏باشد. وقتی او در بهترین فرم باشد، ژاپنی ها هم بسیار خطرناک ظاهر می شود. او در جام جهانی چندان خوب کار نکرد ‏و می خواهد در استرالیا آن ناکامی را جبران کند. او به دلیل مصدومیت، دوره قبلی جام ملت ها در قطر را هم از دست ‏داده بود و همین انگیزه های او را دو چندان می کند. ‏




bilder hochladen kostenlos


مایل یدیناک (استرالیا)‏
سن: 30 سال
پست: هافبک میانی
باشگاه: کریستال پالاس، آلمان
اگر قرار باشد استرالیا برای اولین فاتح رقابت های جام ملت های آسیا شود، ‏‎ ‎بیش از همه باید روی درخشش کاپیتانش، ‏مایل یدیناک، حساب کند. او در خط میانی تیم ملی و باشگاهش یک مهره بسیار تاثیرگذار است. او در دو سال و نیم اخیر ‏یکی از بازیکنان کلیدی کریستال پالاس بوده و پیش از جام جهانی 2014 هم به عنوان کاپیتان اصلی کانگوروها انتخاب ‏شد. او در همه دیدارهای استرالیا در جام ملت های 2011 بازی کرد و در جام جهانی برزیل هم مقابل هلند موفق به ‏گلزنی شد. توانایی او در کارهای دفاعی و همچنین قدرت رهبری اش، برای قهرمانی استرالیا در راه کسب عنوان ‏قهرمانی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.‏




bild upload


یونس محمود (عراق)‏
سن: 31 سال
پست: مهاجم
باشگاه: بازیکن آزاد
‏8 سال بعد از قهرمانی عراق در رقابت های جام ملت های سال 2007، یونس محمود هنوز چیزهای زیادی برای ثابت ‏کردن دارد. او که با ضربه سرش در دیدار فینال مقابل عربستان، عراق را به قهرمانی رسانده بود، اکنون باید تیمش را ‏در شرایطی که چندان آماده نیست، در استرالیا همراهی کند. او بعد از جدایی از الاهلی عربستان در یک سال اخیر عضو ‏هیچ باشگاهی نبوده و در دیدار دوستانه اخیر مقابل ایران هم یک ضربه پنالتی را از دست داد. اما اگر قرار باشد بار ‏دیگر در جام ملت ها بدرخشد، بیش از همه باید روی توانایی های یونس محمود تکیه کند.‏





fotos kostenlos


علی الحبسی (عمان)‏
سن: 33 سال
پست: دروازه بان
باشگاه: ویگان اتلتیک، انگلیس
اگر تیم پل لوگوئن بخواهد در جام ملت های آسیا یک حذف شده زودهنگام نباشد، به درخشش دروازه بان باتجربه اش نیاز ‏دارد. الحبسی که نزدیک به 100 بازی ملی در کارنامه دارد، یکی از قدیمی ترین بازیکنان آسیایی حاضر در فوتبال ‏انگلیس است. او که سال ها برای بولتون بازی می کرد، در سال 2011 راهی ویگان شد و با این تیم قهرمانی در ‏FA ‎Cup ‎‏ را تجربه کرد. او در این فصل برای مدتی به طور قرضی برای برایتون هم بازی کرد. عمان در گروه ‏A‏ با استرالیا، ‏کره جنوبی و کویت همگروه است و برای عبور از این گروه دشوار، نمایش های درخشان الحبسی درون دروازه می تواند ‏الهام بخش هم تیمی هایش باشد.‏




Bilder hochladen


رضا قوچان نژاد (ایران)‏
سن: 27 سال
پست: هافبک هجومی/ مهاجم
باشگاه: چارلتون اتلتیک
‏"گوچی" یکی از محبوب ترین و بهترین ستاره های "تیم ملی" است. بعد از بازی برای هلند در رده های پایه، او در اکتبر ‏‏2012، اولین بازی اش را برای ایران انجام داد. این ستاره مشهدی با زدن تنها گل ایران در جام جهانی 2014، محبوبیتی ‏دو چندان در بین هموطنانش پیدا کرد. البته او پیش از آن هم با زدن گل صعود ایران به کره جنوبی، هم به یک ستاره تمام ‏عیار تبدیل شده بود. او که در تابستان به طور قرضی از چارلتون به الکویتِ کویت پیوست، امید اصلی ایرانی ها در راه ‏اولین قهرمانی از سال 1976 است.‏

Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  ویرایش شده توسط: rajkapoor   

 
ايرماتوف افتتاحيه جام ملت‌ها را سوت مي‌زند

bilder upload





برترين داور آسيا در سال 2014 قضاوت بازي افتتاحيه مهمترين تورنمنت فوتبال قاره کهن را بر عهده خواهد داشت.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روشن ایرماتوف ازبکستانی که ماه گذشته عنوان برترین داور فوتبال قاره آسیا را در سال 2014 به خود اختصاص داد، مسئول قضاوت دیدار تیم‌های استرالیا و کویت شد.

میزبان شانزدهمین دور از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، فردا (جمعه) از ساعت 12:30 به وقت تهران در دیدار افتتاحیه در ورزشگاه رکتنگولار شهر ملبورن به مصاف کویت می‌رود. در این بازی روشن ایرماتوف 37 ساله به همراه هموطن خود، عبدوخامیدولو رسولوف و باخادیر روچکاروف از قرقیزستان جدال دو تیم را قضاوت خواهند کرد. مهد امیرول ایزوان یعقوب هم داور چهام این بازی است.

ایرماتوف با قضاوت‌هایی که در جام جهانی 2014 داشت، رکورددار بیشترین قضاوت‌ در تاریخ جام جهانی است. او که تاکنون 9 بار در جام‌های جهانی قضاوت کرده، داور بازی فینال دوره قبلی جام ملت‌های آسیا میان تیم‌های ژاپن و استرالیا بود.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  
صفحه  صفحه 11 از 46:  « پیشین  1  ...  10  11  12  ...  45  46  پسین » 
ورزش
ورزش

Asian Cup | جام ملت های آسیا

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA