انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 36 از 55:  « پیشین  1  ...  35  36  37  ...  54  55  پسین »

Technology News | اخبار فناوری


مرد

 
Air Umbrella چتری که با فشار هوا جلوی باران را می‌گیرد

Air Umbrella یک گجت کاربردی است که برخلاف چترهای سنتی با پوشش پارچه‌ای یا نایلون، از طریق فشار هوا، مانع باران می‌شود. ایده‌ی جالبی که بیشتر شبیه گجت‌های آینده می‌آید.
دانشمندان قدمت استفاده از چتر را ۳٫۰۰۰ سال عنوان می‌کنند. در طول ۳٫۰۰۰ سال پیش چیز چندان زیادی تغییر نکرده و تنها برخی بهبود‌ها در چتر‌ها انجام شده تا کیفیت و حمل و نقل آن‌ها کمی ساده‌تر شود، اما استارت‌آپی که چتر نوین خود را در کیک‌استارتر قرار داده، درصدد ایجاد تغییر بنیادین در ساختار چتر است. چتر مورد نظر از فشار هوا برای ممانعت از ریزیش قطرات باران استفاده می‌کند.
شاید در ابتدا چنین ایده‌ای چندان کاربردی و موفق به نظر نرسد، اما با مشاهده‌ی ویدئوی زیر می‌توان دید که این چتر قادر است تا جلوی ریزیش قطرات باران را بگیرد.
این اولین باری نیست که این ایده در قالب یک محصول معرفی شده است. پیش از این نیز در سال ۲۰۱۰ یک طراح کره‌ای نمونه‌ای را با بهره‌گیری از این قابلیت معرفی کرده بود، حال آنکه این محصول هیچ‌گاه بصورت تجاری به تولید نرسید. Air Umbrella توسط گروهی از طراحان در نینجینگ چین طراحی شده است.
این محصول دارای مزایایی است که در چتر‌های سنتی به‌عنوان یک مشکل اساسی مطرح است. برای مثال می‌توان به مشکلات ایجاد شده در زمان وزش بادهای شدیدی اشاره کرد که بعضا چتر را در سوی مخالف باز می‌کند. همچنین یکی از مشکلات آزاردهنده در مورد چترهای سنتی، برخورد لبه‌های چتر با چترهای دیگر یا سر و گردن سایر رهگذران است.
این چتر در سه نمونه‌ی مختلف A، B و C طراحی شده که تفاوت آن‌ها در طول و باتری است. این نمونه‌ها به ترتیب دارای ۳۰ و ۵۰ سانتی‌متر طول هستند که نمونه‌ی C قابلیت افزایش طول تا ۸۰ سانتی‌متر نیز وجود دارد. عمر باتری چترهای بادی مورد نظر چندان زیاد نیست، بطوریکه باتری چتر A تنها ۱۵ دقیقه و دو نمونه‌ی بعدی ۳۰ دقیقه دوام می‌‌آورند. کمپانی چینی قیمت ۸۸، ۹۸ و ۱۰۸ دلاری را برای محصولات خود در نظر گرفته است و افرادی که این محصول را پیش خرید کنند، قادر خواهند بود تا در سپتامبر ۲۰۱۵ این چتر را در اختیار بگیرند.


لینک دانلود
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
STYLER، راه‌حل ال‌جی برای مراقبت از لباس


ال‌جی نسخه‌ی جدید از سیستم مدیریت لباس که ال‌جی Styler نام دارد را در نمایشگاه CES 2015 معرفی خواهد کرد. این مدل جدید، جمع و جور و اقتصادی ال‌جی styler برای تازه و با طراوت کردن لباس‌ها بدون استفاده از مواد شوینده طراحی شده است و راه حلی ایده‌آل برای لباس‌هایی با نگهداری سخت نظیر کت‌شلوارها و ژاکت‌ها است.
قابلیت‌های زیادی که در استایلر جمع شده در هیچ ماشین لباسشوئی دیگری دیده نشده است. این دستگاه، لباس­‌ها را به همان سرعت و راحتی مدل قبلی باطراوت می‌کند. استایلر از بخار برای از بین بردن بوی نامطبوع دود سیگار، خوراکی‌ها و عرق بر روی لباس کمک گرفته است. کاربران می‌توانند بین دو رایحه متفاوت که برای باطراوت و معطر کردن لباس­‌ها در نظر گرفته شده است استفاده کنند. قابلیت با طراوت کننده سریع (Quick Refresh) با لباس‌ها کاری می‌کند ظاهری تازه داشته و احساس طراوت را منتقل کنند. از سوی دیگر، قابلیت (Moving Hanger Action) بعد از اینکه لباس‌ها بخار داده شدند به آرامی لباس‌ها را می‌لرزاند تا چین و چروکشان از بین برود. استایلر حتی قادر است تا خط اتوی شلوارها را نیز حفظ کند. این دستگاه برای تولید هوای گرم و نگهداری آن در دمای پایین دارای پمپ داخلی است. این مسئله لباس‌ها را از چین خوردگی و آسیب دیدن در طول فرآیند خشک شدن حفظ می‌کند.
استایلر قادر است تا لباس‌ها را استریل کند. فناوری اسپری بخار داغ ال‌جی در بسیاری از ماشین لباسشویی این شرکت نیز وجود دارند. با فشار کلیدی ساده، بخار داغ برای نابود کردن ۹۹.۹ درصد از میکروب‌ها و باکتری‌هائی که در عمق لباس‌ها و عروسک‌ها ساکن شده‌اند به کار گرفته می‌شود. ال‌جی می‌گوید سازمان‌های معتبر ارزیابی محصولات نظیر بنیاد آلرژی بریتانیا (BAF) و موسسه‌ی آزمون و تحقیقات جامه کره (KATRI) ویژگی استریلاسیون بخار استایلر را مورد آزمون قرار داده و آن را تائید کرده‌اند. همچنین، تست‌هایی که توسط Intertek انجام شده بیان می‌کند که استایلر در یک سیکل کامل استریلاسیون 90 دقیقه‌ای حدود 92 درصد پرکلرواتیلن را از بین می‌برد. پرکلرواتیلن ماده اصلی شیمیایی استفاده شده در خشک‌شوئی است که به شدت سرطان‌زا است.
قابلیت عیب‌یابی هوشمند و برچسب NFC از ویژگی‌های استایلر جدید هستند. Smart Diagnosis™ زمانی که دستگاه نیاز به تعمیر و نگهداری دارد از طریق تلفن همراه هوشمند به کاربر اطلاع می‌دهد و NFC می‌تواند سیکل‌های مورد نیاز را بر روی تلفن همراه هوشمند دانلود کند و با لمس یک انگشت آن را بر روی استایلر بارگذاری کند.
در مقایسه با نسخه‌ی قبلی styler، حجم دستگاه تا 30 درصد کاهش یافته است و لبه‌های منحنی‌شکل، درب شیشه‌ای مدرن و دستگیره آلومینیومی زیبا به منظور طراحی یکپارچه و سازگاری با دکور داخلی به این دستگاه اضافه شده است. کلیدهای کنترل استایلر روی صفحه لمسی که مقابل دستگاه قرار دارد تعبیه شده است که به نرمی و آرامی می‌درخشد. استایلر بسیار بی‌صدا است و می‌تواند در حالی که شما خواب هستید مورد استفاده قرار گیرد.


مشخصات کلیدی
با طراوت کننده لباس‌ها (Capacity Clothing Refresher) مجموع 4 عدد
حفظ خط اطوی شلوار (Easy Pants Crease Care)
فناوری پمپ داغ (Heat Pump Technology)
سیکل بهداشتی (مورد تائید Interlink)
خشک‌کن آرام برای لباس‌های حساس
عیب‌یابی هوشمند (Smart Diagnosis™)
NFC
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با اپلیکیشن بلولینک هیوندای، خودروی خود را با ساعت‌هوشمند روشن کنید

در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه CES، هیوندای خبر از رونمایی از فناوری جدید خود در رابطه‌ با گجت‌های پوشیدنی داده است. با استفاده از سیستم بلولینک هیوندای و اپلیکیشن توسعه یافته برای اندروید ور، می‌توان خودرو را با فرامین صوتی روشن کرد.
هیوندای اعلام کرده که در نمایشگاه CES از سیستم خود برای استفاده از ساعت‌های‌هوشمند مبتنی بر اندروید ور پرده خواهد برداشت. با استفاده از این سیستم کاربران قادر خواهند بود تا با ساعت‌های‌هوشمند خود که از اندروید ور بهره می‌برند، خودروی خود را استارت بزنند. استفاده از این سیستم امکان بهره‌گیری از دستورات صوتی را نیز امکان‌پذیر کرده که در اینصورت کافی است تا با صدور یک دستور صوتی، خودروی خود را روشن کنید.
هیوندای از جمله‌ی خودروسازانی است که سعی دارد تا خود را در میان خودروسازان سطح اول جهان مطرح کند. این کمپانی کره‌ای آخرین خودروسازی نخواهد بود که از ساعت‌های‌هوشمند پشتیبانی می‌کند و باید در انتظار سایر خودروسازان باشیم تا محصولات و سرویس‌های خود را در این حوزه معرفی کنند. استفاده از اپلیکیشن‌ها برای ارتباط با خودروها در حال همه‌گیر شدن است، بطوریکه چندی پیش، متیو پیشینس، یکی از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های اندروید ور، اپلیکیشن غیررسمی را برای ارتباط با تسلا منتشر کرد که با استفاده از آن کاربران می‌توانند سان‌روف خودرو را باز یا بسته کنند. انتظار می‌رود قابلیت ارتباط با ساعت‌های‌هوشمند مبتنی بر اندروید ور با طیف گسترده‌ی محصولات این کمپانی که به سیستم ناوبری بلو لینک هیوندای مجهز هستند، کار کند. در اینصورت باید شاهد صدور فرامین صوتی با استفاده از دستورات صوتی به خودروهای چون سوناتای مدل ۲۰۱۲ باشیم. علاوه بر هیوندای، پیش‌تر اخباری مبنی بر همکاری مرسدس‌بنز با پبل منتشر شده بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نسل جدید واکمن سونی در CES 2015 معرفی می‌شود

سونی در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2014 برلین، نسل جدیدی از پخش‌کننده‌ی محبوب خود، واکمن را معرفی کرد. حال به نظر می‌رسد درصدد معرفی نسخه‌ی جدیدتری از این محصول در نمایشگاه CES 2015 است.
به گزارش ورج، سونی در حال آماده‌‌سازی غرفه‌ی خود در نمایشگاه CES است و براساس شواهد موجود به نظر می‌رسد این کمپانی نسل جدیدی از واکمن را معرفی خواهد کرد. واکمن جدید از الگوی طراحی ساده‌ی سونی بهره می‌برد و شامل قاب پشتی مشکی مات و حاشیه‌های خمیده است. ضمنا جک هدفون نیز با رنگ طلایی در قسمت بالایی خودنمایی می‌کند. سونی کلید‌های کنترل پخش را همچون گوشی‌های‌هوشمند در حاشیه‌ی سمت چپ پخش‌کننده‌ قرار داده است. شاید این پخش‌کننده‌ی نسخه‌ی کامل‌تری از ZX1 باشد که در حال حاضر با قیمت ۸۴۱ دلار در بریتانیا به فروش می‌رسد.
براساس اطلاعات موجود، به‌نظر می‌رسد واکمن جدید سونی با هدف پخش با کیفیت فایل‌های صوتی روانه‌ی بازار خواهد شد. سونی اخیرا با پشتیبانی از فایل‌های صوتی ۱۹۲ کیلوهرتزی ۲۴ بیت و استفاده از آمپلی‌فایرهای با کیفیت نشان داده که درصدد ایجاد تفاوت بین واکمن با سایر پخش‌کننده‌های موجود در بازار است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ گلکسی S6 را به CES 2015 می‌برد

این روزها ظاهرا سامسونگ سخت مشغول توسعه‌ی گلکسی S6 به‌عنوان نسل بعدی پرچمدار خود است. انتشار شایعات در هفته‌های اخیر این موضوع را تایید کرده است. براساس شنیده‌ها، کره‌ای‌ها گلکسی S6 را در CES 2015 به صورت خصوصی به نمایش خواهند گذاشت.
به گزارش سم‌موبایل، سامسونگ گلکسی S6 را به‌همراه نمونه‌ی دیگری از این گوشی‌هوشمند به نمایشگاه CES خواهد آورد، تا آن را به شماری از شرکای خود نشان دهد، به این ترتیب٬ ظاهرا خبری از نمایش عمومی این گوشی‌هوشمند در جریان برگزاری CES 2015 نیست. هنوز مشخص نیست که منظور از نمونه‌ی دیگر گلکسی S6 چیست؟ شاید منظور نسخه‌ای از گلکسی S6 است که ساختاری چون گلکسی نوت اج دارد. پیش از این نیز شایعاتی منتشر شده که حکایت از عرضه‌ی گلکسی S6 در دو نسخه‌ دارند.
با توجه به مشکلات ایجاد شده برای سامسونگ، این کمپانی گلکسی S6 را با طراحی جدیدی روانه‌ی بازار خواهد کرد. انتظار می‌رود گلکسی S6 همراه با صفحه‌ی نمایش سوپر AMOLED با رزولوشن QHD، اندروید آبنبات چوبی، پردازنده‌ی اگسینوس ۷۴۲۰ یا اسنپ‌دراگون ۸۱۰، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و قابلیت ارتباط با شبکه‌های مخابراتی LTE Cat. 9/10 روانه‌ی بازار شود. همچنین نتایج بنچمارک انتوتو منتسب به این گوشی حکایت از بکارگیری سنسور ۱۶ یا ۲۰ مگاپیکسلی در آن دارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیون دلاری اینتل برای تولید عینک‌های هوشمند ووزیکس

کمپانی اینتل که نشان داده علاقه زیادی به ابزارهای پوشیدنی، بویژه عینک‌های هوشمند دارد، در شرکت ووزیکس، تولیدکننده عینک هوشمند M100 سرمایه‌گذاری بزرگی کرده است.
اینتل پتانسل بالایی در بازار عینک‌های هوشمند می‌بیند. پس از آن که این کمپانی گوگل را متقاعد کرد تا از پردازنده‌هایش در عینک هوشمند گوگل گلس استفاده کند و برای تولید عینک هوشمند دیگری با کمپانی لوکسوتیکا (Luxottica) شراکت کرد، حالا غول تولید تراشه دنیا در کمپانی تولیدکننده عینک ووزیکس (Vuzix) سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است. بنا به ادعای ووزیکس، اینتل ۲۴.۸ میلیون دلار از سهم این کمپانی را خریداری کرده که به معنای ۳۰ درصد از کل سهام این شرکت است.
اینتل هنوز در این باره توضیحی نداده، اما در بیانیه مطبوعاتی این کمپانی آمده:
ما همچون سایر سهامداران بزرگ این شرکت حق رای خواهیم داشت. میزان حق تاثیرگذاری ما با تبدیل مبلغ سرمایه تزریقی به سهم، بر اساس قیمت هر سهم در زمان جذب سرمایه اولیه این کمپانی محاسبه خواهد شد. همچنین دو عضو جدید به پنج عضو کنونی هیئت مدیره ووزیکس اضافه خواهند شد که ما آنها را تعیین خواهیم کرد.
برای یادآوری بد نیست بدانید که عینک هوشمند M100 ووزیکس در نمایشگاه CES 2013 رونمایی شد. از آن زمان تا کنون چندین بروزرسانی بر روی این گجت اعمال شده است. قابلیت‌هایی چون پشتیبانی آفلاین برای کنترل صوتی Nuance که روی این گجت وجود دارد و امکان اتصال به ابزارهای iOS از جمله مواردی هستند که در این بروزرسانی‌ها اضافه شده‌اند. در ژانویه ۲۰۱۳ این کمپانی اعلام کرد که در حال توسعه عینک‌های آفتابی هوشمندی است که ظاهری زیبا همچون عینک‌های آفتابی معمولی دارد. پروژه‌ای که با سرمایه‌گذاری اینتل، سرعت بیشتری خواهد گرفت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گلکسی اس ۶ سامسونگ در ویدیو Knox رؤیت شد

ماه گذشته شاهد چندین تصویر منتسب به گلکسی اس ۶ بودیم و اطلاعاتی در باره‌ی پروژه‌ی صفر سامسونگ که قرار است در آن گلگسی اس ۶ از نو طراحی شود، بدست آمد. اما امروز در ویدیو تبلیغاتی Knox تلفنی ظاهر شده است که به نظر گلکسی اس ۶ می‌آید.
سامسونگ در بلاگ رسمی خود، ویدیو اختصاصی برای معرفی اپلیکیشن My Knox منتشر کرده است که در آن تلفن ناشناخته‌ای از این شرکت به نمایش در می‌آید.
تلفنی که در این ویدیو دیده می‌شود، حاشیه بسیار باریکی دور نمایشگر دارد و بخش‌هایی از آن نیز از فلز ساخته شده است. شاید این گوشی همان نسخه‌ای از گلکسی اس ۶ باشد که بخشی از نیمه‌-فلزی است. پیش‌تر شایعه شده بود که گلکسی اس ۶ در دو نسخه‌ی مختلف عرضه خواهد شد که یک مدل تماماً فلزی و با مشخصات سخت‌افزاری بسیار بالا است و دیگری یک گوشی نیمه‌-فلزی با مشخصات کمی‌ ضعیف‌تر خواهد بود.


دانلود ویدیو
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با این اپلیکیشن ویدیو رکوردهای گینس را در ویندوز فون تماشا کنید

مایل هستید تا ویدیو مربوط به رکوردهای گینس را تماشا کنید؟ اگر یک گوشی ویندوز فونی داشته باشید می‌توانید با نصب اپلیکیشن اختصاصی رکوردهای گینس، این کار را انجام دهید.
علاوه بر ویدیوهای مربوط به رکوردهای گینس می‌توانید اطلاعات جالبی از اسناد ثبت شده در مورد هر کدام را مشاهده کنید. تماشای این ویدیوها علاوه بر جذابیت‌های خاصی که دارند، دانش ما در زمینه‌های مختلف را نیز افزایش می‌دهند.
در این اپلیکیشن ویدیو مربوط به رکوردهایی همچون، بزرگ‌ترین لگو، بزرگ‌ترین کلکسیون استار وارس، کوچک‌ترین شعاع در چرخش ۳۶۰ درجه‌ی ماشین و غیره را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این‌ها می‌توانید از طریق اپلیکیشن گینس، ویدیو مربوط به کوچک‌ترین خودرو دنیا را تماشا کنید یا دیگر موارد عجیب که بعضا باور آن‌ها سخت را ببینید.
اپلیکیشن رکوردهای گینس در حال حاضر به صورت مجانی در اختیار کاربران ویندوز فون قرار گرفته است. در بروز رسانی اخیر این برنامه، ویدیوهای بیشتری اضافه شده است و مشکلات نسخه‌ی قبلی نیز رفع شده.
اگر یک گوشی ویندوز فونی در اختیار داشته باشید می‌توانید اپلیکیشن رکوردهای گینس را از این آدرس دریافت و بر روی گوشی خود نصب کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
انویدیا تراشه‌ی تگرا X1 را معرفی کرد

انویدیا بار دیگر تراشه‌ی جدید خود را در جریان برگزاری کنفرانس خود در CES 2015 معرفی کرد. تگرا X1 از ۲۵۶ پردازنده‌ی گرافیکی در کنار هشت هسته‌ برای پردازنده‌ی اصلی بهره می‌برد. جن سون هانگ، مدیرعامل انویدیا این محصول را اولین سوپر تراشه‌ی دنیای فناوری خواند.
انویدیا تراشه‌ی تگرا ایکس‌وان را در ادامه‌ی تراشه‌ی سال گذشته‌ی خود، تگرا کی‌وان، روانه‌ی بازار خواهد کرد. این تراشه مبتنی بر فناوری مکسول این کمپانی توسعه یافته که به مراتب از نظر مصرف انرژی بهینه‌تر و سریع‌تر است. مدیرعامل کمپانی انویدیا هیجان خود را در جریان برگزاری این کنفرانس پنهان نکرد؛ چراکه از نظر وی تراشه‌ای چون تگرا ایکس‌وان در دنیای فناوری وجود ندارد. ایکس‌وان قادر است تا ویدیوهای 4K را با فرکانس ۶۰ هرتز پخش کند. این تراشه‌ی قدرتمند توانی برابر یک ترافلاپس دارد که بسیار فوق‌العاده است. اولین سوپرکامپیوتر در سال ۲۰۰۰ به قدرت پردازشی یک ترافلاپس دست یافت؛ اما این سوپرکامپیوتر برای دست یافتن به این قدرت نیازمند ۱ میلیون وات انرژی بود.
هانگ برای نمایش قدرت فوق‌العاده‌ی ایکس‌وان، دمویی از Unreal Tournament را نمایش داد. انویدیا بخشی از قدرت این تراشه ی پردازشی را معطوف به خودروها کرده است. با استفاده از این قابلیت می‌توان کنترل سیستم اطلاع‌رسانی خودرو را به تراشه‌ی ایکس‌وان انویدیا سپرد که از جمله‌ی قابلیت‌های نمایش داده شده توسط آن باید به نمایش سرعت، دمای هوا و موارد دیگر اشاره کرد. ایکس‌وان قدرت اجرای سیستم رانندگی هوشمند را نیز دارا است که می‌توان این قابلیت را یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های این تراشه خواند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اجاق گازهای هوشمند Dacor دستورات صوتی را اجرا خواهند کرد

این کمپانی که 50 سال قدمت دارد در نمایشگاه CES 2015 اعلام کرده که فعال‌سازی صوتی را به قابلیت‌های اپلیکیشن اجاق‌های مبتنی بر اندروید سری Discovery iQ خود اضافه خواهد کرد.
همین ابتدا اعلام کنیم که قیمت این محصول در پایه‌ای‌ترین حالت خود حدود 9 هزار دلار است. با وجود اینکه اپلیکیشن فعلی این سری از اجاق گازهای Dacor هم‌اکنون به قابلیت کنترل از راه دور مجهز است (که کنترل‌هایی نظیر درجه حرارت، حالت پخت و نور اجاق را در اختیار کاربر قرار می‌دهد)، اما خصوصیت کنترل صوتی تا زمانی که تبلت یا گوشی ‌هوشمند شما در شبکه‌ی وای‌فای مشابهی با اجاق گاز باشد، دردسر نگاه کردن به صفحه و فشردن کلیدها را از سر راه‌تان بر خواهد داشت.
البته این قابلیت به قدرتمندی دستیارهایی نظیر سیری اپل نخواهد بود و تنها به درک کلمات کلیدی مرتبط با حالت پخت، حرارت، زمان‌بندی و اعمالی از این دست بسنده خواهد کرد. با این حال قابلیت کنترل صوتی برای کسانی که هم‌اکنون با اجاق‌های Dacor آشنایی دارند بسیار کاربردی ظاهر خواهد شد. برای مثال کافیست با صدای واضح عبارت «پخت را در اجاق بالایی با حرارت 200 درجه آغاز کن»، «زمان‌سنج شماره یک را برای یک ساعت دیگر تنظیم کن» یا «دستور قبلی را تکرار کن» را ادا کنید.
بر اساس اعلام شرکت سازنده، هم مشتریان قدیمی و هم خریداران جدید این مدل‌ها قادر خواهند بود از بهار سال جاری به قابلیت کنترل صوتی اجاق گاز هوشمند خود دسترسی پیدا کنند. به نظر می‌رسد قدم‌ها برای تکمیل خانه‌ی هوشمند و اینترنت اشیاء با سرعت بسیاری در حال پیموده شدن است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 36 از 55:  « پیشین  1  ...  35  36  37  ...  54  55  پسین » 
علم و دانش

Technology News | اخبار فناوری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA