انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 40 از 55:  « پیشین  1  ...  39  40  41  ...  54  55  پسین »

Technology News | اخبار فناوری


مرد

 
ساخت نانوپیمایشگر شناسایی سلول های سرطانی
تهران- ایرنا- محققان موسسه آاستار سنگاپور با استفاده از نانوذرات طلا، موفق به ساخت پیمایشگر شناسایی سلول های سرطانی شدند.
[ساخت نانوپیمایشگر شناسایی سلول های سرطانی]

به گزارش گروه علمی ایرنا از ستاد توسعه فناوری نانو، نانوپیمایشگر ساخته شده در محیط اسیدی اطراف تومور سرطانی نور منتشر می کند و می تواند وجود ذرات کوچک تومور سرطانی را در بدن نشان دهد.

با توجه به این قابلیت، می توان از این نانوپیمایشگر برای تشخیص زودهنگام انواع سرطان ها استفاده کرد.

سلول های سرطانی دارای محیط اسیدی هستند به طوری که pH درون این سلول ها و محیط اطراف آنها اندکی کمتر از سلول های طبیعی است، این تفاوت دستمایه تحقیقات مختلفی شده است که در آن محققان به دنبال ساخت پیمایشگرهایی برای شناسایی اسیدیته تومورها هستند.

بین لیو از محققان این موسسه می گوید: هدف از این تحقیق ارایه روشی برای روشن کردن تومور در تصاویر گرفته شده از بدن بیماران است.

این محققان برای اثبات عملکرد این پیمایشگر، از آن برای شناسایی سلول های سرطانی موجود در محیط کشت سلولی استفاده کردند و نشان دادند که این پیمایشگر زیر نور سفید، می تواند محل سلول های سرطان سینه موش را نشان دهد.

آنها نانوپیمایشگر ساخته شده را به موش ها تزریق و پس از چهار ساعت به وضوح نشر فلورسانس را در محل تومور مشاهده کردند. از آنجایی که این روش تشخیص، غیرمخرب است، می توان از آن برای آزمون های انسانی نیز استفاده کرد.

نتایج آزمون های انجام شده با استفاده از این پیمایشگر بر روی موش ها رضایت بخش بوده است.
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 
رونمایی از ماشین لباس شویی با دو محفظه شستشو
تهران-ایرنا-محققان کره ای از یک ماشین لباس شویی دو محفظه ای رونمایی کرده اند که می تواند دو محموله لباس را همزمان شستشو کند.
[رونمایی از ماشین لباس شویی با دو محفظه شستشو]

به گزارش ایرنا از ساینس، این ماشین لباس شویی که توسط شرکت ال.جی کره جنوبی ساخته شده است به مردم در صرفه جویی در زمان و انرژی کمک می کند.

با استفاده از این ماشین لباس شویی می توان لباس های رنگی و لباس های سفید را همزمان در دو محفظه جدا شستشو داد.

این ماشین لباس شویی از یک ماشین لباس شویی اصلی تشکیل شده است که بر روی یک ماشین لباس شویی کوچکتر قرار گرفته است.

به گفته محققان شرکت ال.جی، ماشین لباس شویی کوچکتر برای شستشوی لباس هایی که به تنظیم خاص نیاز دارند، مناسب است.

این ماشین لباس شویی وای.فای است و با استفاده از یک اپلیکیشن می توان برنامه شستشوی آن را تنظیم کرد.

در واقع کاربر زمانی که در خارج از خانه بسر می برد می تواند با استفاده از این اپلیکیشن، درجه حرارت و زمان برنامه شستشو را تنظیم و ماشین را روشن کند.

این لباس شویی دوقلو در جریان کنفرانس مطبوعاتی ال.جی در نمایشگاه «مصرف کنندگان وسایل الکترونیکی» در لاس وگاس آمریکا رونمایی شد.
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 
سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری سامسونگ در توسعه‌ اینترنت اشیا

بو کئون یون، مدیر اجرایی سامسونگ در جریان برگزاری کنفرانس دوم این کمپانی در CES 2015 اعلام کرد که کره‌ای‌ها ۱۰۰ میلیون دلار در جامعه‌ی توسعه‌دهندگان اینترنت اشیا سرمایه‌گذاری خواهند کرد.
کئون یون در جریان کنفرانس خود اعلام کرد که سال ۲۰۱۷ بیش از ۹۰ درصد از محصولات سامسونگ به شبکه‌ی اینترنت اشیا متصل خواهند شد. برای رسیدن به این هدف سامسونگ نیازمند سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها و توسعه‌دهندگان است تا اپلیکیشن‌هایی مبتنی بر داده‌های جمع‌آوری شده توسط ابزار‌های جدید ارائه دهد.
یون به هوشمندسازی EarlySense اشاره کرد که هدف از آن حفظ سلامتی کاربران و در واقع دور نگه داشتن آن‌ها از مراکز درمانی است. این سرویس به کاربران کمک می‌کند تا کیفیت خواب خود را اندازه‌گیری کرده و مشکلات موجود در این زمینه را به‌راحتی حل کنند.
یون در این مورد گفت:
این شغل من است تا کمپانی‌های فعال در این زمینه را پیدا کنم. ما شراکت خود را با کمپانی‌ها در هر زمینه‌ای گسترش خواهیم داد.
وی همچنین به این موضوع اشاره کرد که توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها باید در بین صنایع مختلف با در نظر گرفتن امنیت انجام گیرد.
وی در این خصوص گفت:
برای اینکه رویای اینترنت اشیا محقق شود، باید بیش از یک کمپانی تلاش کرد، حتی تحقق این رویا تلاش سایر صنابع را نیز می‌طلبد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بی‌ام‌دبلیو را می‌توان با استفاده از گلکسی گیر S پارک کرد

بی‌ام‌دبلیو در نمایشگاه CES 2015 با خودروی i3 خود حضور یافته است. این خودرو که از قابلیت‌های جالب توجهی پشتیبانی می‌کند که از جمله‌ی آن می‌توان به سیستم پارک هوشمند و همچنین سیستم پیشگیری از تصادف اشاره کرد.
بی‌ام‌دبلیو آخرین فناوری‌های خود در زمینه‌ی خودروسازی را در خودروهای مفهومی سری i خود پیاده می‌کند. این کمپانی در نمایشگاه CES 2015 خودروی i3 خود را به نمایش گذاشته که از وجود دو سیستم بسیار کاربردی پارک هوشمند با استفاده از ساعت‌هوشمند گلکسی گیر S و همچنین سیستم هوشمند پیشگیری از تصادف با موانع بهره می‌برد. همانطور که در ویدئو می‌بینید، راننده‌ی خودروی سعی می‌کند تا به آرامی به مانع قرار گرفته در پیست نزدیک شود، اما سیستم هوشمند خودرو قادر است با تشخیص وجود موانع و با یک ترمزگیری آرام خودرو را متوقف کند. i3 از وجود سنسور در هر چهار ضلع بهره می‌برد که این موضوع تصادف در اطراف خودرو را با موانع به حداقل کاهش می‌دهد. نکته‌ی جالب توجه در مورد این سیستم، ممانعت از تصادف در حالتی است که راننده وضعیت غربیلک فرمان و پدال گاز را به سریع‌ترین شکل ممکن تغییر دهد، اما این موضوع نیز باعث تصادف نمی‌شود و i3 بدون توجه به اینکه راننده پدال را تا انتها فشار داده، خودرو را متوقف می‌کند تا i3 برخوردی با موانع نداشته باشد.
یکی دیگر از قابلیت‌هایی که بی‌ام‌دبلیو در خودروی i3 به نمایش گذاشته، امکان پارک خودکار خودرو پس از دریافت دستور پارک از طریق گلکسی گیر S است. با استفاده از این قابلیت خودرو بدون حضور راننده و نیاز به انجام تنظیمات خاص، در محل مناسب پارک می‌شود. حتی زمان خروج از پارک برگشتن به وضعیت حرکت نیز خودرو بصورت هوشمند عمل می‌کند.


لینک دانلود
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ: تمام محصولات ما تا 5 سال آینده به اینترنت اشیا متصل می‌شوند

در طی 5 سال، تک تک محصولات تولید شده توسط سامسونگ به اینترنت اشیا متصل خواهند شد. مقام ارشد اجرایی سامسونگ در نطق آغازین کنفرانس‌ این شرکت در نمایشگاه CES لاس‌وگاس به تشریح جزئیاتی در خصوص برنامه‌ی سامسونگ در زمینه‌ی اینترنت اشیا پرداخت.
طی این رویداد، این مقام اجرایی به صحبت در خصوص ایده‌ی اینترنت اشیا پرداخت (طرحی که بر اساس آن دستگاه‌های سنتی نظیر لوازم خانگی به اینترنت متصل شده و با یکدیگر ترکیبی هوشمند ایجاد خواهند کرد) و چنین مدعی شد که این مفهوم پتانسیل ایجاد تحول و تغییر شکل در اقتصاد، اجتماع و شیوه‌ی زندگی ما را خواهد داشت.
وی در ادامه به این مساله اشاره کرد که تجربه‌ی کاربری در اینترنت اشیا باید یکپارچه و بدون خلل باشد. بنا بر همین اصل، وی وعده داد دستگاه‌های مرتبط با اینترنت اشیا سامسونگ بصورت باز عرضه خواهند شد. سامسونگ اطمینان حاصل خواهد کرد که سایر دستگاه‌ها از دیگر تولیدکنندگان نیز به سادگی قابلیت اتصال و هماهنگ شدن با محصولات غول کره‌ی جنوبی را داشته باشند.
پس از ارائه‌ی این وعده از سوی مقام اجرایی سامسونگ، وی از الکس هاوکینسون، مدیرعامل بخش SmartThings این شرکت دعوت کرد تا به بیان جزئیات بیشتر در این خصوص بپردازد. هاوکینسون اعلام کرد که سیستم مرکزی خانه‌ی هوشمند سامسونگ حتی در صورت قطع شدن برق یا اینترنت همچنان به عملکرد خود ادامه خواهد داد. سامسونگ تصمیم دارد مبلغ 100 میلیون دلار را بر روی جامعه‌ی توسعه‌دهندگان اینترنت اشیا سرمایه‌گذاری کند تا اپلیکیشن‌های تکمیلی مربوط به این بخش با غنای مناسبی همراه شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
درآمد فصلی اچ‌تی‌سی بالاخره افزایش یافت

اچ‌تی‌سی با عرضه سری گوشی‌های دیزایر در بازار‌ میان‌ رده‌‌ها سود خوبی کسب کرده و گهگاه یک مدل جدید راهی بازار می‌کند. امروز این کمپانی تایوانی گزارش سه ماهه خود را منتشر کرده و مشخص شده که اچ‌تی‌سی بالاخره پس از سه سال٬ در طول فصل گذشته به رشد درآمد فصلی دست یافته است.
ساعاتی پیش این کمپانی تایوانی یکی دیگر از اعضای خانواده دیزایر را معرفی کرد. دیزایر ۸۲۶ یک دستگاه میان رده با پردازنده ۶۴ بیت اسنپ‌دراگون و دو دوربین ۱۳ مگاپیکسل است. بخش عمده‌ای از موفقیت اچ‌تی‌سی در افزایش درآمد در سه ماهه گذشته٬ مدیون گوشی‌های میان رده است. در سه ماهه گذشته موفقیت گوشی‌های میان رده این شرکت حتی بیشتر از موفقیت دیگر کمپانی‌ها با عرضه گوشی‌های پرچم دار بوده است.
بر اساس نتایج بدست آمده از گزارش‌ها، اچ‌تی‌سی توانسته ۴۷.۹ میلیارد دلار درآمد بدست آورد. در حالی که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل اچ‌تی‌سی ۱.۵ میلیارد دلار درآمد بیشتری بدست آورده است. به علاوه این، کمپانی تایوانی توانسته درآمد خالص خود را بر خلاف نظر تحلیلگران در گذشته، تقریبا ۲۵۸ میلیون دلار افزایش دهد.
بر این اساس برخلاف نظر بسیاری از تحلیلگران اچ‌تی‌سی توانسته در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴ حدود ۱۸۰ میلیون دلار سود عملیاتی کسب کند. پیش از این تحلیلگران پیش بینی کرده بودند که اچ‌تی‌سی سال ۲۰۱۴ میلادی را با ۳۰.۴ میلیون دلار ضرر به پایان خواهد رساند. اما این کمپانی تایوانی توانست به لطف گوشی‌های میان رده و مخصوصا خط تولید دیزایر از سال ۲۰۱۱ تاکنون برای اولین بار یک فصل را با سوددهی پشت سر بگذارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اینتل با پردازنده Cherry Trail به تبلت‌های ارزان جانی دوباره می‌دهد

در کنار معرفی پنجمین نسل از پردازنده‌های Broadwell، اینتل نسل جدیدی از پردازنده‌های Atom خود را با نام Cherry Trail معرفی کرد. این پردازنده در واقع جایگزین چیپ‌های پردازشگر Bay Trail خواهد شد که هم‌اکنون روی تبلت‌های پایین رده و دستگاه‌های هیبردی قرار دارد.
پردازنده جدید Cherry Trail اینتل به شکلی طراحی شده که از همان فرآیند تولید ۱۴ نانومتری استفاده کند، درست شبیه تکنولوژی که اینتل در ساخت آخرین نسل پردازشگر‌های Broadwell خود به کار برده است. اولین گروه از محصولات مبتنی بر پردازشگر Cherry Trail اوایل نیمه دوم امسال در تبلت‌ها جای خواهد گرفت.
پردازنده تازه از راه رسیده اینتل فایده‌های بسیاری دارد. بزرگترین آن را شاید امکان پشتیبانی از دیتا‌های موبایل LTE-ADVANCED در تبلت‌های ارزان قیمت دانست. اما مشتریان می‌توانند بهبود در عمر باتری، گرافیک، عملکرد کلی تبلت‌های ارزان قیمت و همچنین مدیریت بهتر بازی‌های 3D و ویدیو‌های با رزولوشن بالا را از این پردازشگر انتظار داشته باشند.
تاکنون اینتل وارد جزییات نشده و هنوز خبری از بنچمارک‌ها یا اطلاعات بیشتر از این پردازنده در دست نیست. به احتمال زیاد نیز در طول مراسم CES از این موضوع خبری نخواهد شد و اینتل ترجیح می‌دهد خبر‌های خوش‌حال کننده را بیشتر کمپانی‌های تولید کننده به کاربران اعلام کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مدیر عامل سونی بالاخره در نمایشگاه CES به مسئله هک شدن و فیلم مصاحبه واکنش نشان داد

چند هفته‌ای از جنجال هک شدن سیستم‌های کامپیوتری شرکت سونی پیکچرز و به سرقت رفتن اطلاعات مهم این شرکت و همچنین تهدید‌ها و اقدامات مربوط به اکران فیلم مصاحبه می‌گذرد. تاکنون مدیر عامل سونی هیچ صحبتی در این موارد نکرده بود تا اینکه بالاخره در هنگام معرفی محصولات تازه در CES به کنایه به این موضوع اشاره کرد.
کازو هیرایی، مدیر عامل سونی به عنوان یکی از سخنرانان اصلی نمایشگاه CES در این مورد سخن می‌گفت. او سوالی را از حضاری که علاقمند به آگاهی از برنامه های این شرکت در سال 2015 بودند مطرح کرد:
پیش از اینکه به سراغ معرفی اصلی محصولات برویم، فکر می‌کنم اگر به سونی پیکچرز و آن فیلم کمدی بسیار خوب اشاره نکنم، غفلت کرده باشم. چه تعداد از شماها در فصل تعطیلات این فیلم بسیار خوب از سونی پیکچرز را دیده‌اید؟ درسته، Annie فیلمی بسیار قابل توجه است.
کسانی که در سالن بودند و فکر می‌کردند که اشاره مدیر عامل سونی به فیلم مصاحبه (The Interview) است، بعد از این اشاره غیر منتظره با خنده‌ خود به این گفته هیرایی واکنش نشان دادند. در میان صحبت‌ها او باز هم به صورت غیر مستقیم به این فیلم اشاره‌هایی داشت و در پایان گفت: «باید بگویم که آزادی بیان و آزادی اظهار نظر از مسئله‌های مهم در خطی مشی سونی و تمام کسب‌ و کار‌های سرگرمی این شرکت است» او در پایان گفت: «راستی، Annie هم فیلم بسیار خوبی است!»
رسانه‌های آمریکایی ادعا کرده‌اند کره شمالی به تلافی ساخت این فیلم به سونی پیکچرز حمله هکری کرده است. بررسی های اف‌بی‌آی نشان می دهد این حمله میلیون ها دلار برای سونی خسارت به بارآورده است. دولت آمریکا بعد از جوسازی های فراوان علیه کره شمالی از این حمله ادعایی برای تحمیل تحریم‌های جدید به این کشور و جنگ روانی استفاده کرد و دسترسی این کشور به اینترنت را به مدت چند روز مختل کرد. در این شرایط سونی به اکران اینترنتی فیلم مصاحبه و همین طور اکران محدود آن در تعدادی از سینماها روی آورد که با توجه به جو روانی ایجاد شده این فیلم به فروش خوبی دست پیدا کرد و تنها در چهار روز 15 میلیون دلار درآمد برای سونی به ارمغان آورد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جدیدترین روش مجزا کردن ریزسلول‌ها بر روی یک تراشه توسط دانشمند ایرانی ارائه شد

محقق ایرانی دانشگاه بریتیش کلمبیا با انجام مطالعاتی گسترده و کاربردی در زمینه مهندسی بافت ضمن جلب نظر مقامات دانشگاه هاروارد، بودجه تحقیقاتی 37 هزار دلاری از این دانشگاه دریافت کرد.
به گزارش مهر، دکتر حجت‌الله رضایی‌نژاد از دانشکده مهندسی دانشگاه بریتیش کلمبیا موفق به اخذ بودجه تحقیقاتی Medicine's Friedman Scholarship به ارزش 37 هزار دلار شده است. این بودجه قابل توجه فرصت مناسبی در اختیار محقق ایرانی این دانشگاه قرار می‌دهد تا تحقیقات خود در زمینه کاربردهای مهندسی بافت را گسترش دهد.
بدین ترتیب رضایی‌نژاد می‌تواند رشته مطالعات جدیدی را در این زمینه در دانشگاه هاروارد آغاز کند. این درحالی است که وی تحصیلات خود در حوزه توسعه سیستم های Microfluidic برای کاربردهای مهندسی بافت ادامه می‌دهد.
وی به تازگی در دانشگاه بریتیش کلمبیا روشی منحصر بفرد برای مجزا کردن ریزسلول‌ها و ذرات بر روی یک ریز تراشه ابداع کرده است.
در این تکینک جدید از میدان‌های الکتریکی غیریکنواخت استفاده می شود. پس از جداسازی سلول‌ها به این روش، امکان دستکاری آنها با اهداف مختلف فراهم می‌شود. بدین ترتیب دانشمندان می‌توانند سلول‌های جدیدی را مهندسی کنند.
رضایی‌نژاد درخصوص تحقیقات اخیرش می گوید:
آنچه که ما در مطالعات اخیرمان انجام داده‌ایم تهیه پلتفرم مصنوعی برای موقعیت‌یابی سلول‌ها و بازی با آنها به شیوه‌های مورد نظرمان بوده است. در این حالت است که می‌توان از سلول‌ها برای تولید هر نوع بافت دلخواه استفاده کرد.
به عقیده کارشناسان آنچه که این محقق ایرانی در حال انجام آن است بخشی از آینده علم پزشکی نوین را رقم می زند!
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اتومبیل‌های BMW به تبلت‌های سامسونگ و کنترل با ژست حرکتی مجهز خواهد شد

بی‌ام‌دبلیو در نمایشگاه CES امسال از چندین فناوری جدید که قرار است به زودی در اتومبیل‌های آینده‌ی این شرکت قرار گیرد پرده‌برداری کرده و از همکاری خود با سامسونگ خبر می‌دهد.
سیستم رفاهی آینده‌ی اتومبیل‌های BMW از طریق یک تبلت سامسونگ کنترل خواهد شد. سرنشینان عقب به وسیله‌ی تبلتی که بر روی کنسول پشتی این اتومبیل قرار می‌گیرد می‌توانند حالت صندلی‌ها، دمای هوا و ایستگاه رادیویی را تغییر دهند، در واقع تبلت سامسونگ نقش کنترل از راه دور را برای سیستم‌های الکترونیکی اتومبیل ایفا خواهد کرد. نکته‌ی جالب این است که تبلت مورد استفاده از نرم‌افزاری اختصاصی برای بی‌ام‌دبلیو بهره خواهد برد. با زدن دکمه‌ی خانه مانند بقیه‌ی تبلت‌ها کاربر به صفحه‌ی اصلی منتقل نمی‌شود بلکه به صفحه‌ی اصلی فرمان‌های لمسی منتقل می‌شود و اگر کاربر بخواهد مانند تبلت‌های عادی از این دستگاه استفاده کند باید از منوی باز شده بر روی گزینه‌ی برنامه‌ها کلیک کند. هنوز مدل خاصی از تبلت‌های سامسونگ برای این کار در نظر گرفته نشده است.
اما امکان جالب iDrive که بی‌ام‌دبلیو برای اتومبیل‌هایش در نظر گرفته سیستم کنترل با ژست حرکتی به همراه نمایشگر لمسی برای راننده است. بسیاری از اتومبیل‌های جدید به نمایشگرهای لمسی مجهز شده‌اند اما BMW با قرار دادن یک دوربین کوچک در سقف اتومبیل حرکات دست راست راننده را اسکن می‌کند. با برنامه ریزی که بر روی این سیستم انجام خواهد شد هر حرکت فرمان خاصی را به اتومبیل منتقل خواهد کرد به عنوان نمونه چرخاندن دست در جهت ساعت صدای سیستم صوتی را زیاد خواهد کرد و بالعکس، یا کشیدن انگشت به سمت دیگر تماس تلفنی را قطع خواهد کرد. قبل از این فولکس واگن نیز برای گلف جدید از سیستمی شبیه به این رونمایی کرده بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 40 از 55:  « پیشین  1  ...  39  40  41  ...  54  55  پسین » 
علم و دانش

Technology News | اخبار فناوری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA