انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 87 از 108:  « پیشین  1  ...  86  87  88  ...  107  108  پسین »

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس



 
علي کريمي در تمرين پرسپوليس

foto upload





علي کريمي ستاره سابق پرسپوليس و مربي سابق تيم‌ملي، امروز در تمرين پرسپوليس حاضر شد و مورد تشويق شديد اندک هوادار حاضر در ورزشگاه قرار گرفت.


به گزارش "ورزش سه"، تمرین پرسپولیس امروز با 40 دقیقه تاخیر و با حضور یک میهمان ویژه آغاز شد و او کسی جز علی کریمی نبود. مردی که بعد از جدایی ناگهانی از تیم‌ملی در هیچ فضای عمومی ای آفتابی نشده بود. کریمی امروز با پیراهن قرمز بعد از جلسه درخشان با بازیکنان در رختکن به همراه کادرفنی وارد زمین چمن درفشی‌فر شد و روی نیمکت نشست.

حضور حسین ماهینی مدافع راست سابق پرسپولیس هم از نکات جالب این تمرین است. او در وسط زمین دور از چشم خبرنگاران و عکاسان جلسه ای با حمید درخشان و حسین عبدی برگزار کرد.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
عکس ويژه: جادوگر در نوجواني!

اين عکس عجيب علي کريمي را پاي يک ديوار کاهگلي نشان مي‌ دهد.

به گزارش "ورزش سه"، این تصویر عکسی قدیمی از نوجوانی علی کریمی است، در حالی که احتمالا پسردایی کوچکش از شانه های او آویزان است. علی با چهره ای متفاوت با این روزها اما با همان نگاه عجیب به دوربین خیره شده و نفر پشتی 2 انگشت خود را به نشانه پیروزی بالا برده. اتفاقی که بعدا در زندگی علی کریمی بارها رخ داد. مهمترین پیروزی او رسوخ به قلب مردم ایران است.





kostenlos bilder hochladen
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  
مرد

 
سوشا مکانی: انگار تازه متولد شده ام/نیلسون از ابتدای فصل می گفت از پرسپولیس می رود

کار نیلسون برزیلی با پرسپولیس تمام شد. حمید درخشان بالاخره کوتاه آمد و تصمیم گرفت فضای تازه‌ای برای سوشا مکانی ایجاد کند و از او به عنوان سرمایه ملی یاد کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حالا رفتن نیلسون یک بحث است و ادامه راه پرسپولیس با سوشا مکانی هم یک بحث دیگر. دروازه‌بانی که اخیراً از شبکه اجتماعی اینستاگرام کنار کشیده و تمام عکس‌های خود را هم از صفحه شخصی‌اش پاک کرده است. سوشا مکانی تصمیم گرفته بود تا آخر فصل مصاحبه نکند تا تمام تمرکز خود را روی حفاظت از سنگر پرسپولیس بگذارد اما به قول خودش در تله ما افتاد:


*اول مصاحبه می‌خواهیم بپرسیم که نظرت درباره پیوستن مسعود همامی به پرسپولیس چیست؟
-مسعود همامی را دورادور می‌شناختم و می‌دانستم از لحاظ فنی و اخلاقی در سطح بالایی است و حالا که از نزدیک او را دیدم متوجه شدم پسر بسیار باشخصیتی است. امیدوارم بتوانیم در محیطی دوستانه و آرام به یکدیگر کمک کنیم تا در پرسپولیس موفق باشیم.


*حالا با رفتن نیلسون خیالت برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس راحت‌تر شد؟
-در این مدت خیلی سعی کردم حرفی در رابطه با نیلسون نزنم. به هر حال بزرگترهای تیم تصمیمی گرفتند و من هم به عنوان بازیکن به آن احترام می‌گذارم اما متأسفانه برخی‌ می‌خواهند مرا روبه‌روی هواداران پرسپولیس قرار بدهند و وجهه‌ام را تخریب کنند.


*چه کسانی؟
-اهمیتی ندارد ولی حتماً از قولم بنویسید که من باعث و بانی رفتن نیلسون نشدم. چه خوب بود دوستان قبل از این حرف‌ها مصاحبه‌های نیلسون بعد از پایان نیم‌فصل اول را می‌خواندند و بعد این بحث‌ها را پیش می‌کشیدند.


*می‌شود واضح‌تر بگویی؟
-از اوایل نیم‌فصل دوم هر وقت نیلسون سر تمرین می‌آمد می‌گفت می‌خواهم بروم. پول مرا ندادند و از این حرف‌ها! البته من به نیلسون حق می‌دهم که مطالبات خود را بخواهد و رابطه باشگاه و بازیکن یک رابطه دوطرفه است. همان طور که بازیکن وظیفه دارد نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیمش در زمین خرج کند، به همان نسبت باشگاه هم موظف است به تعهدات خود پایبند باشد.


*طی این مدت تماسی با نیلسون نداشتی؟
-نه، تماسی با نیلسون نداشتم اما از ابتدای فصل خیلی‌ها تلاش می‌کردند رابطه ما را مشکل‌دار توصیف کنند. بارها از اختلافات من و نیلسون حرف زدند و مسائلی را مطرح کردند که اصلاً صحت نداشت. من جزو معدود بازیکنانی بودم که خارج از زمین هم با نیلسون ارتباط و رفت و آمد داشتم و حالا هم باید بگویم رفتن او از پرسپولیس هیچ ربطی به من ندارد (این جمله را با شور خاصی می‌گوید و ادامه می‌دهد) من با پرسپولیس قرارداد 2 ساله دارم. در ضمن مگر خود نیلسون نگفت که بین من و سوشا یکی باید شماره یک باشد؟!


*ولی قبل از او این تو بودی که گفتی پرسپولیس یا جای من است یا نیلسون؟!
-من بحث فیکس بودن و نبودن را نداشتم. حرفم این بود که وقتی توی گل قرار می‌گرفتیم تمرکز نداشتیم. هم من و هم نیلسون فکر می‌کردیم با اولین اشتباه بازی بعدی را باید از روی نیمکت دنبال کنیم و همین مسئله ذهن‌مان را به هم می‌ریخت، بنابراین آن حرف را زدم. پرسپولیس هم با همه تیم‌ها فرق می‌کند. شاید شما در سایر تیم‌ها 10 اشتباه هم مرتکب شوی و دیده نشود ولی پرسپولیس فرق می‌کند. زیر ذره‌بین هستی و باید همیشه خوب باشی. حالا حسابش را بکنید من یا نیلسون بدون تمرکز لازم به میدان می‌رفتیم. خودم می‌دانم در مقاطعی با روان و اعصاب هوادار بازی کردم و از آنها عذرخواهی هم کردم اما ... بگذریم!


*پس قبول داری که گلرهای پرسپولیس در نیم‌فصل اول روی اعصاب هوادار بودند؟!
-فقط می‌گویم از سطح استاندارد سوشا مکانی پایین‌تر بودم. توقعات را نتوانستم برآورده کنم و به همین خاطر به آقایان درخشان و باقری گفتم اگر فکر می‌کنید نمی‌توانم به پرسپولیس کمک کنم راحت بگویید بروم. اصرار کردم که اگر با رفتن من شرایط تیم درست می‌شود با کمال میل این تصمیم را می‌پذیرم.


*حالا که حرف از نادر باقری شد می‌خواهیم نظر تو را درباره نوع تمرینات مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس بدانیم؟
-بی‌تعارف می‌گویم تمرینات آقای باقری هیچ مشکلی ندارد. در این سال‌ها با مربیان درواز‌ه‌بانی زیادی کار کردم و واقعاً‌ از ته دل اعتقاد دارم ایشان یک مربی فنی و در عین حال بااخلاق است که کمک زیادی به خود من کرده است. از هر لحاظ فکرش را بکنید آقای باقری نمونه است.


*حمید درخشان پس از آن که نیلسون از پرسپولیس جدا شد در جواب خبرنگاران اعلام کرد «سوشا مکانی سرمایه ملی است و باید حفظ شود.» در این رابطه چه صحبتی داری؟
-این نظر لطف ایشان است. آقای درخشان جزو بهترین مربیانی است که تاکنون با آنها کار کردم و قبلاً خیلی درباره توانایی فنی ایشان شنیده بودم اما تا از نزدیک ندیده بودم باور نمی‌کردم. احتمالاً سرمربی پرسپولیس همه جوانب را در نظر گرفته که این تصمیم را اتخاذ کرده است.


*بعد از جدایی نیلسون برزیلی، سرمربی پرسپولیس خصوصی با تو صحبت نکرد؟
-چرا، حدوداً 5 دقیقه با هم صحبت کردیم. ایشان به من گفت که این اتفاق افتاده است اما تو بمان و ادامه بده. با تمام وجود تلاش کن و این گوی و این میدان!


*قبول داری که با این حمایت سرمربی پرسپولیس از تو، در نیم‌فصل دوم هواداران آن اشتباهات نیم‌فصل اول را از سوشا مکانی نمی‌پذیرند؟
-صددرصد! البته در نیم‌فصل اول در چند بازی لیگ و به ویژه جام حذفی بد کار نکردم اما با این حال حرف شما را قبول دارم.


*بی‌تعارف از 20 نمره به خودت در نیم‌فصل اول چه نمره‌ای می‌دهی؟
-نمره دادن در میانه فصل کار درستی نیست. همان طور که به قهرمان نیم‌فصل یک شکلات هم نمی‌دهند، عیار یک بازیکن هم در پایان فصل مشخص می‌شود. اجازه بدهید سؤال شما را آخر فصل جواب بدهم.


*امروز می‌توانی تضمین بدهی که حداقل دیگر با استرس بازی نکنی و گل‌های بد نخوری؟
-از قول من بنویسید سوشا مکانی انگار تازه در فوتبال متولد شده است. دوباره همان احساسی را دارم که در 16، 17 سالگی در فجر سپاسی شیراز داشتم. آن روزها آقای غلامحسین پیروانی به من جوان کم‌سن و سال میدان داد و جواب اعتماد ایشان را دادم. حالا هم می‌خواهم جواب اعتماد آقای درخشان را بدهم و ان‌شاءا... که اتفاقات نیم‌فصل اول دیگر تکرار نشود.


*اشتباه عجیب بازی با فولاد خوزستان باعث شد تیم ملی را هم از دست بدهی. در این رابطه حرفی نداری؟
-نمی‌خواهم به آن بازی فکر کنم. درباره تیم ملی هم حرفی ندارم و از ته دل آرزوی موفقیت تیم کشورم را دارم. آقای کروش همواره به من لطف داشته و امیدوارم او و تمیش در جام ملت‌های آسیا موفق باشند. اگر شایستگی و لیاقتش را داشته باشم در آینده باز هم به پیراهن تیم ملی خواهم رسید.


*چرا از اینستاگرام رفتی و تمام عکس‌هایت را هم به یک باره پاک کردی؟!
-خیلی وقت است که دیگر در اینستاگرام عضو نیستم. اصلاً هیچ صفحه‌ شخصی در فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی ندارم. قصد دارم تمام تمرکزم را روی دروازه‌بانی‌ام بگذارم و بهتر دیدم چنین کاری کنم.


*تصور بر این است که بعد از رفتن نیلسون، روی تو هم موضع منفی به وجود آمد و ...
-اصلاً بحث موضع منفی نبود. اتفاقاً‌ خیلی‌ها هم نظرات مثبتی می‌دادند ولی ترجیح دادم برای حفظ تمرکز خود نه نظرات منفی را بخوانم و نه حتی مثبت! البته بدیهی است در تیمی با هواداران میلیونی عده‌ای تو را دوست داشته باشند و عده‌ای دیگر چنین نباشند اما همین جا می‌خواهم یک نکته را بگویم و لطفاً شما هم بنویسید.


*ماجرا را نمی گویی؟
-بنویسید سوشا مکانی ترسو نبود که فرار کند. اصلاً اگر ترسو بودم و اهل جا زدن، دروازه‌بان فوتبال نمی‌شدم. می‌رفتم و شطرنج بازی می‌کردم. متأسفانه گلرها همواره در معرض دید هستند و اگر خوب کار کنی که وظیفه‌ات را انجام دادی ولی خدا نکند یک روز بد باشی. آن گاه دمار از روزگارت درمی‌آورند. شما همین کاسیاس دروازه‌بان رئال مادرید را در نظر بگیرید. آن همه افتخار در تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید کسب کرد اما به خاطر نیم‌فصلی که افت کرد دیدید چه بلایی سرش آوردند؟!


*البته کاسیاس مجدداً‌ به روزهای اوجش برگشت!
-بله، او دوباره بلند شد ولی ... (کمی سکوت می‌کند و دوباره ادامه می‌دهد) نمی‌خواهم خودم را با کاسیاس مقایسه کنم ولی من هم دوباره بلند می‌شوم. این را قول می‌دهم، حالا خواهید دید.


*خیلی مطمئن حرف می‌زنی؟
-مثل روز برایم روشن است. بزرگترین و موفق‌ترین آدم‌های دنیا هم ممکن است اشتباه کنند یا زمین بخورند ولی مهم آن است که بتوانی خودت را جمع و جور کنی و دوباره برخیزی. شاید هر کس دیگری جای من بود از پرسپولیس فرار می‌کرد اما سوشا مکانی چنین آدمی نیست. اهل فرار نیستم و می‌خواهم مبارزه کنم. اتفاقات نیم‌فصل اول را هم دور ریختم و همه را فراموش کردم. یک حرفی را می‌خواهم بزنم منتهای مراتب دودل هستم و نمی‌دانم چه قضاوتی درباره این صحبت می‌کنند؟


*راحت باش! به هر حال هر حرفی ممکن است با یک واکنش روبه‌رو شود.
-می‌خواهم تشکر ویژه‌ای از آقای درخشان داشته باشم. ایشان تصمیم بزرگی برای آینده ورزشی من گرفت. هرگز این لطف سرمربی پرسپولیس را فراموش نخواهم کرد.


*و به خاطر همین تصمیم هم می‌دانی که حمید درخشان با هجمه فراوانی روبه‌رو شد و فشار سنگینی را تحمل می‌کند. هر چه نباشد نیلسون بازیکن محبوبی نزد اغلب هواداران پرسپولیس بود. این حرف را قبول داری؟
-بله، می‌خواهم همین جا خطاب به سرمربی پرسپولیس بگویم که آقای درخشان روسفیدت می‌کنم! می‌دانم چقدر تحت فشار هستی و در چه شرایطی این تصمیم را گرفتی اما همان طور که مثل کوه پشت من ایستادی، سعی می‌کنم با تمام وجودم از دروازه‌ پرسپولیس محافظت کنم.


*اینکه خیلی‌ احساساتی شد!
-به هر حال حرف‌های دلم بود که گفتم، شاید هر مربی دیگری جای آقای درخشان بود یک تصمیم دیگر می‌گرفت اما ایشان محبتی در حق من کرد که فقط و فقط باید با کار فنی خوب و عملکرد مثبت خودم در نیم‌فصل دوم جبران کنم.


*به نظر خودمان که مصاحبه بدی نشد، نظر خودت چیست؟
-تصمیم گرفته بودم که دیگر تا آخر فصل مصاحبه نکنم اما امروز هم در تله شما افتادم! شوخی کردم ولی قصد دارم خیلی کمتر از قبل مصاحبه کنم و بیشتر در زمین چمن و مستطیل سبز حرف‌هایم را بزنم و امیدوارم دوستان خبرنگار که احترام خاصی هم برای همه این عزیزان قائلم این مسئله را درک کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  

 
مکاني:به قهرمان نيم‌فصل شکلات هم نمي‌دهند

bilder kostenlos




با رفتن نيلسون از پرسپوليس حالا سوشا مکاني مي‌ تواند با خيالي راحت در درون دروازه پرسپوليس قرار بگيرد و مثل فولاد عملکرد موفق خود را در اين تيم هم ادامه بدهد.


گفت‌وگوی سوشا مکانی با "ورزش سه" را در زیر بخوانید:




میراث دار شماره یک های پرسپولیس هستم

به نظر من پوشیدن شماره یک در پرسپولیس کار هر کسی نیست. در این تیم بزرگانی شماره من را برتن کرده اند که بی تردید گل سرسبد آنها احمدرضا عابدزاده است. کسی که همه او را تا ابد به یاد خواهند داشت. این پیراهن الان به من رسیده و من به نوعی میراث دار بزرگان این تیم هستم. شماره یک در بین پرسپولیسی ها محبوبیت زیادی دارد و من باید چه از نظر فنی و چه از نظر شخصیت فردی طوری باشم که لیاقت پوشیدن این پیراهن را داشته باشم.


هیچ وقت شماره یک نمی‌ پوشم

من در هر تیمی که بودم هیچ وقت شماره یک نمی‌پوشم. به نظر من عملکرد مهم است و شماره پیراهن خیلی اهمیتی ندارد. دوست دارم همیشه با عملکردم نشان دهم که بازیکن تاثیرگذاری هستم. به همین دلیل هم در تیم هایی که بودم هیچ وقت لباس شماره یک نپوشیدم.


شماره یک پرسپولیس با همه جا متفاوت است

پیراهن شماره یک پرسپولیس واقعا با همه جا متفاوت است. من فکر می‌ کنم کلا پرسپولیس با همه تیم هایی که تا حالا دیده ام فرق دارد. پرسپولیس پرتماشاگرترین و البته بزرگترین تیم های آسیا است. واقعا می‌ توانم بگویم در این فصل این افتخار نصیبم شد که این پیراهن را برتن کنم. تماشاگران از این پیراهن خاطره خوبی دارند و من هم باید تلاش کنم که لیاقت پوشیدن آن را دارم.


حمایت درخشان باید 2 طرفه باشد


این برای من بسیار لذتبخش است که آقای درخشان بعد از اشتباهی که برابر فولاد کردم از من حمایت کرد اما این حمایت باید دو طرفه باشد. هر چه دارم باید بگذارم تا جواب حمایت ایشان را بدهم. خیلی از بازیکنان قدیمی تیم هم پشت من درآمدند که من واقعا از آنها ممنونم. باید کاری کنم که همه در پایان فصل از من راضی باشند.


عملکردم را آخر فصل ببینید


کلا فکر می‌ کنم که نمی‌ شود با یک نیم فصل در مورد عملکرد من حرف زد. خیلی ها در مورد عملکرد من صحبت کردند اما من حالا به همه می‌ گویم که عملکرد من را در آخر فصل ببینید. طوری کار می‌ کنم که در پایان فصل همه تماشاگران از من راضی باشند و مطمئن باشید هر کاری که از دستم بربیاید انجام می‌ دهم.



به قهرمان نیم فصل شکلات هم نمی‌ دهند


همانطور که به قهرمانی یک تیم در نیم فصل شکلات هم نمی‌دهند عملکرد یک بازیکن هم باید در پایان فصل سنجید. من برای نیم فصل دوم انگیزه زیادی دارم و انشاالله که فصل خوبی را داشته باشم. در پایان فصل است که کارشناسان و مربی ها به بازیکنان نمره می‌ دهند و من دوست دارم که سربلند باشم.



به خودم اطمینان دارم

من قطعا به عملکرد خودم اطمینان دارم. بازیکن 11 ساله نیستم که کسی از من حمایت کند تا روحیه بگیرم. 11 سال است در لیگ‌برتر بازی می‌ کنم و هر جا که بودم از نظر فنی رضایت کادرفنی تیمم را جلب کرده ام. خوشحالم که آقای درخشان به من اطمینان دارد.

بداخلاق نیستم


خیلی ها می‌ گویند که من بداخلاقم ولی من این موضوع را قبول ندارم. رفتار من در داخل زمین و بیرون زمین زمین تا آسمان فرق دارد و می‌ توانید را از هر کسی که دوست دارید بپرسید. من در زمین با کسی شوخی ندارم و اصلا اعتقاد دارم که زمین فوتبال جای شوخی نیست. سال های قبل بارها شنید که یک هوادار از باخت پرسپولیس سکته کرد، وقتی پرسپولیس اینقدر برای هواداران مهم است، پس احساس مسوولیت ما در زمین بیشتر می‌ شود.


عملکردم در نیم فصل ربطی به نیلسون نداشت

عملکرد من در نیم فصل اول ربطی به حضور نیلسون در پرسپولیس نداشت، من همیشه کار خودم را انجام می‌ دهم و هرگز به کسی کاری ندارم. این را هم باید بگویم که منی که الان درون دروازه پرسپولیس هستم روزی از این تیم خواهم رفت و دور را به کس دیگری خواهم داد. نیلسون بسیار در بین هواداران محبوب بود و آنها خاطرات خوبی از او داشتند با این حال هر کسی روزی می‌ آید و روزی می‌ رود، این قانون فوتبال حرفه ای است.

در مورد تیم‌ملی حرفی نمی‌ زنم

دوست ندارم در مورد تیم‌ملی صحبتی کنم چون الان وقت حمایت از این تیم است. الان که در تیم‌ملی نیستم می‌گویم که همه باید کمک کنند تا این تیم در جام ملت های آسیا نتیجه بگیرد. قطعا کسانی که الان در تیم‌ملی هستند، بهترین بازیکنان هستند و من خیلی امیدوارم که در پایان تورنمنت جام ملت های آسیا همه ایرانی ها شاد و خوشحال باشند.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
خانزاده، نماينده پرسپوليس در جام ملت‌ها

kostenlose bilder






محمدرضا خانزاده بازيکن جوان پرسپوليس به عنوان آخرين ملي‌پوش به تيم‌ملي اضافه شد.


به گزارش "ورزش سه"، خانزاده که ساعتی پیش از استرالیا به تیم‌ملی دعوت شده است، جانشین هاشم بیک‌زاده مدافع استقلال می‌ شود. خانزاده در جام‌جهانی نیز به عنوان بازیکن بیست و سوم حضور داشت و این بار هم دوباره در جمع ملی‌پوشان جای می‌ گیرد.

جالب اینکه بیک‌زاده جام‌جهانی را به دلیل مصدومیت از دست داد و این بار هم ظاهرا به دلیل برگشتن انگشت پا نمی‌ تواند تیم‌ملی رادر مسابقات آتی همراهی کند. بیک‌زاده در بازی ایران مقابل عراق به عنوان یکی از دو دفاع مرکزی به میدان رفت.

بنابر قوانین مسابقات جابجایی بازیکنان در فهرست نهایی تنها در صورتی امکانپذیر است که پای مصدومیت وسط باشد. بیک‌زاده را از این جنبه باید بدشانس ترین بازیکن تیم‌ملی لقب داد، بازیکنی که دو تورنمنت مهم ملی را به دلیل مصدومیت از دست می‌ دهد.
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  
مرد

 
علی کریمی مربی پرسپولیس می شود یا بازیکن؟/ عکسی از جادوگر در تمرین سرخپوشان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حضور علی کریمی در پرسپولیس آن هم در شرایطی که او با حضور در کادر فنی تیم ملی رزومه مختصری در دنیای مربیگری برای خود ایجاد کرده، این شایعه را ایجاد کرده که قرار است او در پرسپولیس بماند. این شایعه دیروز در ورزشگاه درفشی فر دهان به دهان می چرخید. البته حتی اگر قرار باشد کریمی به پرسپولیس برگردد، مشخص نیست که به عنوان مربی در کنار سرخپوشان حضور خواهد داشت یا اینکه بازیکن این تیم می شود.
امروز علیرضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس هم عکسی از خودش و علی کریمی در راهرو ورزشگاه درفشی فر گرفته و آن را منتشر کرده است که زیر آن نوشته: «داداش علی کریمی که خدا رو شکر برگشت به تیم خودش.»


درخشان: به کریمی گفتم در هر جایگاهی که خودش دوست دارد به پرسپولیس کمک کند
حمید درخشان از علی کریمی درخواست کرده به پرسپولیس کمک کند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید درخشان سرمربی پرسپولیس پس از تمرین امروز تیمش در مورد حضور علی کریمی در تمرین گفت: «در باشگاه پرسپولیس به روی همه پیشکسوتان باز است. قدم علی کریمی روی چشم ماست. او برای پرسپولیس زحمت کشیده و امیدوارم حضورش تداوم داشته باشد و بیشتر کنارمان بماند.»
او در پاسخ به این سوال که آیا کریمی مربی پرسپولیس خواهد شد؟ گفت: «از حضور کریمی استقبال می کنم. می خواهیم از کریمی در جایگاهی که خودش می خواهد کمک بگیریم. به کریمی گفتم کنار ما باش و کمک مان کن. از او خواستم به تیم کم کند اما اینکه دوست دارد در چه جایگاهی باشد را به خودش واگذار کردیم.»
سرمربی پرسپولیس در مورد احتمال عقد قرارداد با بهنام برزای و شرایط روجرینیو گفت: «امیدوارم بهنام برزای را جذب کنیم. او رضایت نامه اش را گرفته و سهمیه زیر 23 سال است. با روجرینیو هم هنوز به توافق مالی نرسیده ایم. فردا دوباره با او مذاکره می کنیم و اگر به توافق نرسیم فرد دیگری را جایگزین می کنیم.»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
مرد

 
علی کریمی: بدون پست و مقام برای پرسپولیس همه کار می‌کنم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: هر کاری برای پرسپولیس از دستم بربیاید بدون پست، مقام و حکمی انجام می‌دهم.
به گزارش خبرگزاری فارس، علی کریمی که امروز راهی باشگاه پرسپولیس شده بود پس از خروج از ساختمان این باشگاه در مواجه با خبرنگاران ابتدا اعلام کرد که مصاحبه نخواهد کرد اما وقتی خبرنگاران از او خواستند که صحبت کند کریمی گفت که با صدا و سیما حرف نمی‌زند و مطبوعات هم فرقی برای او ندارد.
وی در مورد اینکه با خبرگزاری‌ها صحبت کند گفت: اگر قرار باشد مصاحبه کنم با همه حرف می‌زنم.
کریمی درباره اینکه دلیلش از حضور در باشگاه پرسپولیس چیست افزود: دیدار دوستانه‌ای انجام دادم و موضوع خاصی نبود همانطور که روز گذشته سر تمرین رفتم و مسئله خاصی نبود اما هر کاری که از دستم بربیاید برای پرسپولیس انجام می‌دهم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان بازیکن قصد بازگشت به فوتبال را دارد افزود: نه چنین قصدی ندارم.
کریمی ادامه داد: البته به تمرین پرسپولیس می‌روم و با تیم تمرین می‌کنم همچنین از درخشان ممنون هستم که این اجازه را داده که به تمرین بروم و من هم بدون هیچ پست و مقام و حکمی هر کاری که بتوانم برای پرسپولیس انجام می‌دهم. البته هر روز به تمرین نمی‌روم و هر زمان که فرصت کنم با دوستانم به تمرین خواهم پرداخت.
وی درباره اینکه چرا قصد مصاحبه با صدا و سیما را ندارد تصریح کرد: در رسانه ملی هر کاری که بخواهند می‌کنند و با مسائل شخصی برخورد می‌کنند آن هم در حالی که کسی نمی‌داند چه شده و همینطور درباره‌اش صحبت می‌کنند. خداروشکر هر شبکه هم یک مدیر دارد! البته دیگر قصد ندارم درباره تیم ملی هم حرف بزنم.
کریمی در پایان گفت: احتمال دارد امروز و فردا هم به تمرینات پرسپولیس بروم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  

 
ترسناک ترین کاپیتان تاریخ پرسپولیس/عکس
بازیکنان پرسپولیس روز گذشته برای کاپیتان تیم شان جشن تولد گرفتند تا شاید او اتفاقات تیم ملی را کاملا فراموش کند. در این عکس ها که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، محمد نوری را با چهره ای ویژه مشاهده می کنید!




Bilder hochladen
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  
مرد

 
ارزش گذاری متفاوت برند استقلال و پرسپولیس/ قرمز دو برابر آبی ارزش دارد؟

خبر آنلاین : طبق اعلام وزارت ورزش، برند هر یک از باشگاه های استقلال و پرسپولیس همراه با یک ورزشگاه واگذار خواهد شد.
وزارت ورزش اعلام کرد که جلسه شورای قیمت گذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس سرانجام به نتیجه رسیده است. طبق اعلام این وزارتخانه، قیمت پایه هر کدام از این باشگاه ها 290 میلیارد تومان است که همراه با هر یک از آن یک مجموعه ورزشی هم واگذار می شود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیش از این شایعه شده بود که وزارت ورزش برای واگذاری این دو باشگاه، برند پرسپولیس را با قیمت بالاتری عرضه خواهد کرد. اما وزارتخانه خیلی زود این شایعه را تکذیب کرد تا ثابت کند که جایگاه یکسانی برای هر دو باشگاه در نظر گرفته است. حالا، با اعلام شرایط و قیمت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، مشخص شده که وزارت ورزش نگاه یکسان به این دو باشگاه ندارد و برای آن ها شرایط متفاوتی قائل شده است.
گرچه قیمت پایه 290 میلیارد تومانی برای هر کدام از این دو باشگاه اعلام شده اما نکته ای که نشان می دهد وزارت ورزش نگاهی متفاوت به استقلال و پرسپولیس دارد، همین قیمت پایه یکسان است. نرخ 290 میلیارد تومانی تنها برای برند این باشگاه ها نیست و وزارت ورزش باید علاوه بر برند، یک ورزشگاه هم در کنار آن به خریدار واگذار کند. اختلاف ارزش ورزشگاه ها دقیقا همان موضوعی است که باعث می شود قیمت برند استقلال و پرسپولیس متفاوت باشد چراکه اگر ارزش روز ورزشگاه را از نرخ پایه 290 میلیارد تومانی کسر کنیم، ارزش برند باشگاه به دست می آید و در این میان، باشگاهی که ورزشگاه گران قیمت تری دارد، از ارزش برند پایین تری برخوردار است. به عنوان مثال اگر ارزش ورزشگاه یکی از این دو تیم 100 میلیارد تومان باشد، ارزش برند باشگاه 190 میلیارد تومان خواهد بود و اگر تیم دیگر ورزشگاه 200 میلیارد تومانی داشته باشد، ارزش برند آن 90 میلیارد تومان خواهد بود.
در چنین شرایطی تعیین ورزشگاهی که قرار است همراه با برند باشگاه واگذار شود نکته ای قابل توجه به نظر می رسد. وزارت ورزش هنوز اعلام نکرده کدام ورزشگاه را برای واگذاری همراه با برند پرسپولیس و کدام را برای واگذاری همراه با برند استقلال در نظر گرفته است. اما در هر صورت بعید است وزارت ورزش بتواند از میان گزینه های محدودی که برای این دو باشگاه وجود دارد، دو مورد مشابه پیدا کند که قیمت یکسان داشته باشند.
در حال حاضر جدی ترین گزینه برای واگذاری همراه با برند باشگاه استقلال، کمپ اختصاصی این باشگاه است که با نام «کمپ ناصر حجازی» شناخته می شود. این کمپ چند سال قبل با تلاش علی فتح الله زاده به بهره برداری رسید و گرچه هنوز سکوهای آن تکمیل نشده، اما ورزشگاه اختصاصی استقلال است و فاصله کمی تا کامل شدن دارد. باشگاه پرسپولیس هم سال هاست که در مجموعه ورزشی درفشی فر تمرین می کند و این ورزشگاه جدی ترین گزینه برای واگذاری همراه با برند باشگاه پرسپولیس است.
کمپ ناصر حجازی و ورزشگاه درفشی فر هر دو در غرب تهران هستند؛ در منطقه ای که قیمت زمین در محله های آن ها حدود 5 الی 6 میلیون تومان است. یعنی تفاوت قیمت هر متر مربع زمین ورزشگاه های استقلال و پرسپولیس قابل توجه نیست. اما چیزی که این دو باشگاه را از یکدیگر متمایز می کند، متراژ ورزشگاه های آن هاست. کمپ ناصر حجازی حدود 4 هکتار (40 هزار متر مربع) است اما ورزشگاه درفشی فر 18 هزار متر مربع مساحت دارد. اگر قیمت هر متر زمین کمپ ناصر حجازی و ورزشگاه درفشی فر را 5 میلیون تومان در نظر بگیریم، ارزش ورزشگاه استقلالی ها 200 میلیارد تومان و ارزش ورزشگاه پرسپولیس 90 میلیارد تومان می شود. با این حساب برند باشگاه استقلال 90 میلیارد تومان قیمت گذاری شده و برای برند پرسپولیس هم 200 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
البته زمین با کاربری های متفاوت مانند مسکونی، تجاری و ورزشی، قیمت های متفاوت دارد. اما در هر صورت ورزشگاه استقلال بیش از دو برابر ورزشگاه پرسپولیس مساحت دارد و با این حساب، خریدار استقلال نسبت به خریدار پرسپولیس پول بیشتری برای زمین پرداخت می کند و متعاقب آن، قیمت برند باشگاه استقلال پایین می آید. فقط در صورتی ارزش برند استقلال بالاتر از برند پرسپولیس در نظر گرفته خواهد شد که ورزشگاه استقلال، ارزش پایین تری نسبت به ورزشگاه استقلال داشته باشد. به عنوان مثال اگر وزارت ورزش همراه با برند استقلال، ورزشگاه مرغوبکار را واگذار کند و ورزشگاه درفشی فر همراه با برنده پرسپولیس واگذار شود، برند آبی ها گران تر از برند قرمزها خواهد بود.
با این حساب باید اطمینان پیدا کرد که وزارت ورزش نگاه یکسانی به برند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نداشته چراکه اساسا نمی تواند دو ورزشگاه با ارزش یکسان پیدا کند که همراه با برند استقلال و پرسپولیس واگذار شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جدی ترین خریدار پرسپولیس عقب کشید/ پروین: فکر می‌کردیم قیمتش 100 میلیارد تومان است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ما فکر می‌کردیم رقم خرید سهام پرسپولیس 100میلیارد تومان خواهد بود اما با انتشار رقم 290میلیارد تومان بعید است کسی بتواند برای خرید استقلال و پرسپولیس پا پیش بگذارد.
به گزارش فارس؛ علی پروین در خصوص اعلام مبلغ 290 میلیارد تومان برای خرید باشگاه پرسپولیس و اینکه پیشکسوتان این باشگاه به دنبال بخشی از سهام پرسپولیس هستند، گفت: اگر این قیمت اعلام شده صحیح باشد که بعید می‌دانم کسی بتواند با این مبلغ برای خرید پرسپولیس جلو بیاید چرا که رقم بسیار زیادی است و با این شرایط فکر نمی‌کنم کسی قدرت خرید سهام باشگاه را داشته باشد.
وی درباره اظهارات بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال مبنی بر اینکه پیشکسوتان استقلال نمی‌توانند با این قیمت بالا سهام استقلال را در اختیار بگیرند و شاید پیشکسوتان پرسپولیس پولدار هستند که به دنبال سهام باشگاهشان رفته‌اند، اظهار داشت: بهتاش فریبا درست می‌گوید چرا که ما پرسپولیسی‌ها هم توان خرید سهام باشگاه‌مان را با این مبلغ زیاد نداریم و نه ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم و نه کسانی که پشتیبان ما هستند.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان درباره اینکه با این شرایط آیا بالاخره شاهد خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس تا پایان سال هستیم یا نه، تصریح کرد: رقم اعلام شده بسیار زیاد است و واقعاً با چنین مبلغی بعید می‌دانم که کسی برای خرید سهم این دو باشگاه جلو بیاید. چرا که ما فکر می‌کردیم نهایتاً قیمت سهام 100میلیارد تومان خواهد بود اما با انتشار این رقم واقعاً‌ بعید است که کسی بتواند برای خرید استقلال و پرسپولیس پا پیش بگذارد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 87 از 108:  « پیشین  1  ...  86  87  88  ...  107  108  پسین » 
ورزش
ورزش

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA