انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 21 از 46:  « پیشین  1  ...  20  21  22  ...  45  46  پسین »

Asian Cup | جام ملت های آسیا



 
درباره اولين گلزن تيم‌ملي در جام ملت هاي آسيا

احسان حاج‌صفي، بهترين بازيکن تيم‌ملي فوتبال کشورمان در ديدار برابر تيم‌ملي بحرين بود.


به گزارش "ورزش سه"، حاج‌صفی که متولد زمستان سال 68 است جزو 15 بازیکن فوتبال ملی ماست که قبل از 20 سالگی برای تیم‌ملی به میدان رفته اند.



bild upload



* حاج‌صفی که متولد 6 اسفندماه شهرستان کاشان و از محصولات تیم بزرگ سپاهان در دهه 80 بوده است، در جام‌جهانی هم حضوری شایسته داشت.



* حاج‌صفی برابر بحرین چهارمین گل ملی خود را به ثمر رساند، علیرغم آنکه او در حال حاضر تنها 24 سال و 10 ماه بیشتر ندارد، 67 بازی ملی انجام داده و 4 گل هم به ثمر رسانده است.



gratis bilder


* حاج‌صفی در روز 5 خرداد 87، زمانی که 18 سال و 3 ماه داشت، اولین بازی ملی خود را تحت هدایت علی دایی انجام داد. او که سابقه بازی در پست دفاع و هافبک چپ را به عنوان تخصصی ترین پست هایش دارد، قابلیت بازی در سایر مناطق زمین را هم دارد.



* حاج‌صفی در جریان بردهای 6 ـ یک و 3ـ2 برابر قطر و 2 ـ صفر برابر ترینیداد، 3 گل زده و حالا برابر بحرین، چهارمین گل ملی خود را زده است.

* مردانی همچون مهدی حاج محمد، قلیچ خانی، حمید شیرزادگان، حسن روشن، ناصر حجازی، ابراهیم قاسمپور، حسن نظری، حسین کعبی، رضا احدی، مهدی مهدوی کیا، داریوش یزدانی، کریم انصاری‌فرد و جهانبخش و سردار آزمون هم قبل از 20 سالگی برای تیم‌ملی بازی کرده اند .



Bilder hochladen



* حاج‌صفی جزو معدود افرادی است که سپاهان او را به فوتبال ملی معرفی کرده است، پیش از او، تنها محمود یاوری(از شاهین اصفهان ـ سازنده سپاهان) و محرم نویدکیا، از جمع سپاهانی ها، حضور در تیم‌ملی فوتبال را تجربه کرده بودند.

* حاج‌صفی که در آستانه 25 سالگی به آستانه 70 بازی ملی را دارد، با ادامه این روند، می‌ تواند خود را جزو رکودداران فوتبال ملی ثبت کند .
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  

 
کي‌روش؛ مردي براي تمام فصول



مهمترين هديه کارلوس کي‌روش به فوتبال ايران صلابت در بازي‌هاي حساس است.


به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی ایران در بازی‌های حساس توانسته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد و تفکراتش را می‌توان به خوبی در زمین مشاهده کرد.

کی‌روش در دیدار حساس مقابل کره‌جنوبی در مقدماتی جام جهانی، دیدار برابر آرژانتین و نیز اولین دیدار جام ملت‌ها برابر بحرین یک تیم فوق‌العاده را به زمین فرستاد و برنامه‌ریزی خوبی برای کنترل جریان بازی داشت.

"تیم" بودن نکته‌ای که می‌توان به وضوح آن را در تیمی که کارلوس کی‌روش جمع کرده مشاهده کرد و او نشان داد بازی دادن و بازی گرفتن از شاگردانش را به خوبی بلد است. تمام شاگردان کی‌روش او را قبول دارند و این اعتماد در بین آنها به سرمربی وجود دارد و همین عاملی است که باعث شده تیم ملی ایران علیرغم نداشتن ستاره، یک تیم واقعی باشد که برای پیروزی می‌جنگدد و همه این‌ها را کارلوس کی‌روش مطمئنا به روح تیم ملی دمیده است.

باید دید تیم کارلوس کی‌روش علیرغم مشکلات فراوان در راه آماده‌سازی و حضور در جام ملت‌ها می‌تواند به رویای ایران برای قهرمانی جامه عمل بپوشاند یا...

با کی‌روش هیچ چیز دور از دسترس نیست؛ این حسی است که ما امروز داریم. اگرچه در ایران، مثل همیشه اغلب همکاران در انتظار اولین شسکت سرمربی تیم ملی هستند.

Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  ویرایش شده توسط: rajkapoor   
مرد

 
تمجید استرالیایی‌ها از شور و هیجان هواداران ایرانی
ایرانی ها انگار در ایران با بحرین بازی داشتند نه در ملبورن!
تشویق‌های فراوان هواداران ایرانی در تیم ملی کشورمان مقابل بحرین مورد توجه استرالیایی‌ها قرار گرفته است.

تیم ملی فوتبال ایران نخستین دیدار خود را چارچوب رقابتهای جام ملت‌های آسیا برابر بحرین با پیروزی ۲ بر صفر پشت سر گذاشت تا گام نخست را در این دوره از مسابقات محکم بردارد.

سایت Sydney Morning Herald با اشاره به این بازی نوشت: تیم ایران در این بازی خوب ظاهر شد اما هواداران این تیم پرشور و بهتر ظاهر شدند. آنها یک ساعت قبل از شروع بازی در ورزشگاه حضور یافتند و تیم خود را تشویق کردند و در نیمه دوم هم حمایت خوبی از تیم ایران داشتند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: ۱۷ هزار و ۷۱۲ تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند که به وضوح مشخص بود طرفداران ایران هستند. با این هوادار آنها شرایطی مشابه با تیم میزبان را در جام ملت‌های آسیا دارند.
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 

کفاشیان: از حالا نباید درباره قهرمانی در آسیا صحبت کنیم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: صحبت از قهرمانی تیم ملی زود است و باید پس از صعود به مرحله بعدی در این باره صحبت کرد.

علی کفاشیان با بیان اینکه امروز (دوشنبه) از استرالیا به تهران بازمی‌گردد، اظهار داشت: دوست داشتم بمانم اما کارهای زیادی در ایران روی زمین مانده و باید به آنها رسیدگی کنم.

وی در مورد برتری ۲ بر صفر تیم ملی ایران مقابل بحرین در نخستین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های استرالیا عنوان کرد: بازی اول ما خیلی خوب بود و از آن مهم‌تر حضور تماشاگران بود و امیدوارم در دیدارهای آینده نیز همین حمایت صورت بگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی شانس قهرمانی دارد یا نه، گفت: ما همیشه امیدوار به قهرمانی هستیم و ناامید نیستیم. حرف از قهرمانی کمی زود است و باید چند بازی آینده را انجام دهیم و سپس در این مورد صحبت کرد. ابتدا باید به صعود و پس از آن به قهرمانی هم فکر کنیم.


نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 
خبرگزاری فرانسه:
آینده فوتبال ایران‌ همراه با کی‌روش درخشان است

خبرگزاری‌ فرانسه طی گزارشی‌ به تحلیل پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل بحرین پرداخت و نوشت: می‌توان برای فوتبال ایران همراه با کارلوس کی‌روش آینده درخشانی را پیش بینی‌ کرد.
به نقل از فرانس پرس، پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال ایران مقابل بحرین‌در نخستین بازی از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مورد توجه کارشناسان و خبرگزاری‌های مختلف در سراسر جهان قرار گرفت.

فرانس پرس در این باره نوشت: تیم فوتبال ایران فقط دو بازی دوستانه قبل از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا انجام داد، اما شروع قدرتمند آنان نشان داد برنامه ریزی‌های کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی به همراه گزینش مناسب بازیکنان همگی دست به دست هم داده‌اند تا آینده‌ای روشن برای فوتبال ایران بسازد.

در ادامه این گزارش آمده است: ایران گلزنان بسیاری در اختیار دارد که نکته برتری این تیم نسبت به دیگر تیم‌های حاضر در استرالیا است، اشکان دژاگه، سردار آزمون، رضا قوچان نژاد، مهرداد پولادی، سید جلال حسینی، مسعود شجاعی، جواد نکونام و ... همگی در کار گلزنی مهارت دارند با در اختیار داشتن چنین تیمی، رسیدن ایران به چهارمین عنوان قهرمانی‌ در جام ملت‌های آسیا هیچ دور از ذهن نیست.

کارلوس کی‌روش بارها از محدودیت‌هایی که تحریم‌ها برای تیم ملی ایران ایجاد کرده ابراز نارضایتی کرد اما به همه هواداران فوتبال در این کشور اطمینان داد آنان از نهایت توان و ظرفیت خود برای ارائه یک فوتبال زیبا و با کیفیت استفاده خواهند کرد.
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 

دژاگه: تماشاگران ایرانی عالی بودند، درست مانند این بود که در تهران هستیم
هافبک ۲۸ ساله تیم ملی فوتبال ایران به تمجید از حضور پرشور ایرانیان در بازی مقابل بحرین پرداخت.

تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته (یکشنبه) از نخستین آزمون خود در شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا سربلند بیرون آمد و موفق شد با حمایت ایرانی‌های مقیم استرالیا با نتیجه ۲ بر صفر بحرین را از پیش‌رو بردارد.

اشکان دژاگه، هافبک نفوذی تیم ملی با اشاره به حضور پرشور ایرانیان مقیم استرالیا در بازی با بحرین عنوان کرد: باورنکردنی بود. تماشاگران ایرانی عالی بودند. فوق‌العاده بود. درست مانند این بود که در تهران هستیم. شاید ورزشگاه رکتنگولار مبلورن، ورزشگاه آزادی نبود ولی شبیه به آن بود.

نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 
حقیقی:در ملبورن فکر می کردیم در ایران هستیم
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت که در بازی با بحرین به هیچ‌وجه احساس غربت نکرده و فکر می‌کرده در ایران حضور دارد.

استقبال ۱۷ هزار نفری تماشاگران ایرانی در ملبورن از بازی ایران - بحرین که در ورزشگاه رکتنگولار برگزار شد و با دو گل به سود تیم ملی فوتبال کشورمان به پایان رسید، باعث تعجب بازیکنان تیم ملی شد. استقبالی که باعث شد برخی بازیکنان تیم ملی اعلام کنند که بازی در ملبورن با تهران تفاوتی نداشت و به همین دلیل هم از هواداران ایرانی حاضر در استرالیا تشکر کردند.

علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان هم پس از بازی و با اشاره به استقبال هواداران در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «سلام. می‌دونید زیاد اهل حرف نیستم ولى فقط خواستم یه تشکر از همه ایرانیا بکنم. یه تشکر خیلى خیلى بزرگم از ایرانیاى استرلیا بکنم، خیلى حال دادن. نذاشتن یه ذره‌ام غربتُ حس کنیم من که خدایش فک کردم ایرانم. امیدوارم بتونیم جواب این همه خوبیشونُ بدیم. بازم دم همتون گرم، دوستون دارم. یا حق»
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 
سایت گل:
خانواده فوتبال در انتظار قهرمانی ایران است
سایت فوتبالی گل شانس ایران برای رسیدن به عنوان قهرمانی بازی‌های جام ملت‌های آسیا همراه با مربیگری کارلوس کی‌روش را بالا دانسته و نوشت: خانواده فوتبال به قهرمانی ایران گرایش بیشتری دارد.

سایت فوتبالی گل شانس ایران برای رسیدن به عنوان قهرمانی بازی‌های جام ملت‌های آسیا همراه با مربیگری کارلوس کی‌روش را بالا دانسته و نوشت: خانواده فوتبال به قهرمانی ایران گرایش بیشتری دارد.

در گزارشی که سایت گل پس از پیروزی 2 بر صفر ایران مقابل بحرین نوشت: شیوه مربیگری کی‌روش در تیم فوتبال ایران قابل تحسین است او مربی با شهامتی است که در بازی‌های مهمی مانند جام ملت‌های آسیا به بازیکنان جوان خود اطمینان کرده و ترکیبی کاملا جوان را راهی میدان کرد تیم فوتبال ایران دارای رکورد شکست ناپذیری در مسابقات انتخابی جام ملت‌ها است و به تحلیل کارشناسان عملکرد قابل قبول این تیم در بازی‌های جام جهانی به ویژه ایستادگی 90 دقیقه‌ای مقابل تیم ملی آرژانتین موجب شده خانواده فوتبال علاقمند به قهرمانی ایران در این دوره از رقابت‌ها باشد.

استقبال گسترده تماشاچیان از خرید بلیط‌های بازی ایران و تشویق مداوم این تیم نشان می‌دهد در قاره آسیا محبوبیت زیادی میان فوتبال دوستان دارد ایران یکی از موفق‌ترین تیم‌های فوتبال در آسیا است آنان دارای بالاترین رتبه در میان دیگر تیم‌های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند و در رتبه بندی فیفا هم رتبه جهانی 51 بهترین رتبه در میان تیم‌های آسیایی، را دارند نباید کسب سه عنوان قهرمانی ایران در بازی‌های جام ملت‌های آسیا را نادیده گرفت استقبال گرم از کاروان تیم ملی ایران در ملبورن‌ هم نشان می‌دهد همه به نوعی انتظار قهرمانی ایران در شانزدهیم دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را می‌کشند.
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 
گلف نیوز:
تحریم‌ها مانع از پیشرفت فوتبال ایران نشد
خبرگزاری عربی گلف نیوز هم به موضوع تحریم‌های سیاسی علیه ایران و تاثیر آن بر فوتبال این کشور اشاره کرد و گفت: فوتبال ایران از ناحیه این تحریم‌ها متحمل آسیب های فراوانی شد.
خبرگزاری عربی گلف نیوز هم به موضوع تحریم‌های سیاسی علیه ایران و تاثیر آن بر فوتبال این کشور اشاره کرد و گفت: فوتبال ایران از ناحیه این تحریم‌ها متحمل آسیب های فراوانی شد اما بازی مقابل بحرین نشان داد حتی محدودیت‌‌های اعمال شده هم مانع از پیشرفت فوتبال ایران نشد.

گلف نیوز می‌نویسد: گفته‌های کارلوس‌ کی‌روش در مورد محدودیت‌هایی که علیه فوتبال ایران اعمال شده صحت دارد آنان‌ می‌توانستند مانند دیگر تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا از برنامه‌های تدارکاتی متعددی بهره ببرند اما همانطور که سرمربی پرتغالی اشاره کرد فیفا بر خلاف شعار همیشگی‌ جدایی ورزش از سیاست اما هیچ کدام از محدودیت‌های اعمال شده برای فوتبال ایران را تسهیل نکرد اما فوتبال ایران به پیشرفت خود در عرصه آسیایی و جهانی ادامه داده و در نخستین بازی نشان داد با قدرت کامل پا به مسابقات جام ملت‌های آسیا گذاشته‌اند.
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 
انتقاد شدید کارلوس از فیفا

کی‌روش: فیفا نباید اجازه ورود سیاست به فوتبال را بدهد

کارلوس کی‌روش پس از برتری ۲ بر صفر شاگردانش برابر بحرین در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا با اشاره به پاداش نقدی حضور ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که توسط فیفا آن هم به خاطر تحریم‌های بین‌المللی علیه این کشور بلوکه شده و مانع تسهیل کمک اقتصادی به فدراسیون فوتبال ایران شده است، به خبرنگاران گفت: به نظرم به منظور ایجاد تغییر و آماده‌سازی تیم ملی ایران برای آینده زمان آن رسیده تا از تمامی مدیران و مردم کمک بخواهیم. با چنین شرایطی تیم ملی نمی‌تواند پیشرفت کند و این اصلاً عملی جوانمردانه در قبال ورزشکاران و فوتبالیست‌ها نیست. آنها قربانی محدودیت‌ها و تحریم‌ها شده‌اند. بدون حمایت، ورزشکاران ایرانی نمی‌توانند نه چیزی یاد بگیرند و نه پیشرفتی کنند.

براساس اظهارات اخیر علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران سپ بلاتر، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ماه گذشته قول داده بود که تلاش می‌کند تا طلب هشت میلیون دلاری ایران به عنوان پادادش نقدی حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ را از بلوکه شدن خارج کند.

سرمربی ۶۱ ساله تیم ملی در ادامه عنوان کرد: این از وظایف فیفاست که اجازه دخالت و ورود سیاست به ورزش فوتبال را ندهد. ایران جواز حضور در جام جهانی را پیدا کرد و پس از آن برای حضور در این رقابت‌ها متحمل سختی‌های زیادی در راه آماده‌سازی تیم و بازیکنان شد. پس از جام جهانی هم اوضاع بدتر شد، چرا که پاداش حضور تیم ملی در جام جهانی توسط فیفا و AFC بلوکه شد. وقتی هم به تورنمنتی همچون جام ملت‌ها می‌آیید ۸۰ میلیون نفر از تیم انتظار داشته و رؤیاهایی در سر خود دارند. من شهروند دنیا هستم، من یک مربی هستم و این چیزها را درک نمی‌کنم. به نظرم وقت آن رسیده افرادی که می‌توانند در این رابطه کمک کنند، دست به کار شوند.

وی افزود: برای آنهایی که همیشه حرف از بازی جوانمردانه می‌زنند اینجا چیزی از بازی جوانمردانه حس نمی‌شود. بازیکنان ایرانی شایسته استفاده از فرصت‌های مشابه بازیکنان دیگر هستند. بدون پولی که توسط فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بلوکه شده است قادر به حرکت نیستیم، پس با توجه به کاری که با این بچه‌ها، با بازیکنان جوان کردیم احساس غرور می‌کنم و هواداران هم باید همین احساس را داشته باشند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی تصریح کرد: ما چندین بازیکن خود را از دست دادیم و در نبود آنها در جام ملت‌ها نیاز داشتیم تا تصمیمی جدید بگیریم که به بازیکنان جدیدمان اعتماد کنیم و آنها را باور داشته باشیم، بازیکنانی که آماده خدمت به تیم‌ ملی هستند. با وجود مشکلاتی که با آن مواجه بودیم این وظیفه من بود که تشخیص بدهم چه بازیکنی برای ایران بازی کند. زمانی که هدایت تیم ملی را بر عهده گرفتم تنها ۱۲ یا ۱۴ بازیکن آماده بازی بودند، یکی ۹۰ بازی ملی در کارنامه‌اش داشت و بازیکن دیگری هنوز شانس بازی برای تیم ملی کشورش را پیدا نکرده بود. حالا پس از گذشت چهار سال اوضاع تغییر کرده است. ما شروع به آماده‌سازی چندین گزینه (بازیکن) جدید کرده‌ایم، کسانی که آینده تیم ملی ایران هستند
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  ویرایش شده توسط: I_R_IRAN   
صفحه  صفحه 21 از 46:  « پیشین  1  ...  20  21  22  ...  45  46  پسین » 
ورزش
ورزش

Asian Cup | جام ملت های آسیا

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA