انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 44 از 55:  « پیشین  1  ...  43  44  45  ...  54  55  پسین »

Technology News | اخبار فناوری


مرد

 
CES با ۱۷۰٫۰۰۰ بازدیدکننده رکورد شکست

آخرین دوره از نمایشگاه CES دو روز پیش با میزبانی از ۱۷۰٫۰۰۰ بازدیدکننده به پایان رسید و نام خود را به‌عنوان پربازدیدترین نمایشگاه CES در طول تاریخ ثبت کرد.
کمیته‌ی برگزاری نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی اعلام کرده که نمایشگاه امسال رکورد بازدید‌کننده‌ی سال گذشته ( ۱۶۰٫۰۰۰ نفر) بهبود بخشیده است. براساس اطلاعات منتشر شده این نمایشگاه از ۴۵٫۰۰۰ بازدیدکننده‌ی غیرآمریکایی که از کشورهای دیگر روانه‌ی وگاس شده بودند، میزبانی کرده است. نمایشگاه امسال با حضور ۳٫۶۰۰ کمپانی در مساحتی بالغ بر ۲۰۰٫۰۰۰ متر مربع برگزار شد. این کمیته اعلام کرده که علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سعی می‌کند تا کیفیت برگزاری نمایشگاه را نیز افزایش دهد.
از جمله‌ی حوزه‌هایی که کمپانی‌ها به معرفی و نمایش محصولات خود پرداختند، می‌توان به سیستم‌های الکترونیکی خودرو، راهکارهای بهبود سلامتی، وسایل نقلیه بدون سرنشین، اینترنت اشیا و ابزار‌های متصل به هم، پرینترهای سه‌بعدی، صنعت بازی و غیره اشاره کرد.
نمایشگاه CES در سال‌های اخیر با مشکلات عدیده‌ای روبرو شد، بطوریکه میزان بازدیدکنندگان از این نمایشگاه از ۱۴۱٫۱۵۰ نفر در سال ۲۰۰۸ به ۱۳۰٫۰۰۰ نفر در سال ۲۰۰۹ رسید. از آن زمان مسئولین برگزاری این نمایشگاه یک فرآیند بازسازی را در پیش گرفته‌اند.
گری شاپیرو، مدیرعامل نمایشگاه CES، در سخنانی گفت:
نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی از انتظارات ما فراتر رفته است. بازدیدکنندگان با حضور در این نمایشگاه متوجه می‌شوند که در آینده می‌توان با توسعه‌ی ایده‌ها و استفاده از محصولات عرضه شده در این نمایشگاه چاره‌ای برای تمامی مشکلات از جمله مسائل محیطی، کشاورزی، سلامتی، ارتباطات و حمل و نقل پیدا کرد. نمایشگاه CES نقطه‌ی همگرایی سرویس‌ها، محصولات و محتوای دیجیتال است که هدف از آن‌ ایجاد فناوری‌های جدیدی برای تسهیل روند زندگی انسان‌ها است. بسیار جالب است که می‌توان در این محل کمپانی‌های بزرگ و رهبران غول‌های بزرگ فناوری را دید که برای همکاری‌های صنعتی گرد هم جمع می‌شوند.
در نمایشگاه امسال کمپانی‌ها براساس حوزه‌ی فعالیت و محصولات تولیدی از قبیل گجت‌های پوشیدنی، پرینترهای سه‌بعدی و روباتیک تقسیم شده بودند که این موضع یافتن محصولات را تسهیل کرده بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کانن و آیفون ۵؛ پرکاربردترین دوربین‌های ۲۰۱۴ برای ثبت تصویر در فلیکر

سرویس اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئو‌های فلیکر، به تازگی آماری منتشر کرده که نشان‌دهنده‌ی دوربین‌ها و گجت‌هایی است که تصاویر اشتراک‌گذاشته در فلیکر با آن ثبت شده‌اند.
براساس آمار و اطلاعات منتشر شده توسط فلیکر، در سال ۲۰۱۴ بیش از ۱۰ میلیارد تصویر توسط ۱۰۰ میلیون کاربر منحصر به فرد در فلیکر آپلود شده‌ است. تصاویر ارسال شده به فلیکر توسط خیل عظیمی از عکاسان صورت می‌پذیرد که میان این افراد می‌توان انواع عکاسان آماتور و حرفه‌ای را یافت. با جمع‌آوری داده‌های مربوط به دوربین‌هایی که این تصاویر با آن ثبت شده‌اند می‌توان گجت‌های محبوب عکاسی را میان کاربران یافت.
فلیکر در آمار خود انواع دوربین‌ها و برند‌ها را بصورت دسته‌بندی شده‌ای نمایش نداده، بلکه آمار مربوط به گوشی‌های‌هوشمند و انواع مدل‌های دوربین را که شامل دوربین‌های بدون آینه با قابلیت تعویض لنز و دوربین‌های DSLR می‌شود، کنار هم ثبت کرده است.
کانن، اپل و نیکون رتبه‌های اول تا سوم را را از آن خود کرده‌اند. آیفون ۵ اپل عنوان اول دوربین‌ گجت‌های موبایل را به دست آورده است.
پنج برند اول در رده‌بندی مربوط به سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ تغییری نداشته‌اند، هرچند رتبه‌ی آن‌ها در پنج پله تغییر کرده است. بارزترین تغییر صورت گرفته رسیدن اپل به رتبه‌ی دوم و به زیر کشیدن نیکون است. سامسونگ نیز جایگاه سونی را در رتبه‌ی چهارم از آن خود کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
با روبات‌های Ozobot، کودکان برنامه‌نویسی یاد می‌گیرند

Ozobot یک روبات اسباب‌بازی کوچک است که دنیای دیجیتال را با جهان فیزیکی کودکان پیوند داده است. این روبات می‌تواند به روشی ساده کودکان را با برنامه‌نویسی آشنا کند.
کمپانی تولید‌کننده‌ی روبات‌های Ozobot این محصولات را کوچک‌ترین روبات‌های حال حاضر جهان خوانده است. اوزوبوت‌ها از برنامه‌نویسی بسیار ساده‌ای بهره‌ می‌برند. باید این روبات‌ها را طوری برنامه‌ریزی کرد که خطوط را در سطحی که روی آن حرکت می‌کنند، تعقیب کنند. در واقع اوزوبوت‌ها را باید روبات‌های تعقیب خط خواند که می‌توانند خطوط، رنگ‌ها و کدهای ثبت شده را در انواع سطوح‌ همچون صفحه‌ی نمایش گجت‌هایی چون تبلت‌ها یا سطح کاغذ تشخیص دهند.
با فشار دادن کلید پاور اوزوبوت شروع به تعقیب خطی می‌کند که آن را تشخیص می‌دهد. ضمنا می‌توان چندین اوزوبوت را در کنار هم قرار داده و مسابقه‌ای را برای آزمایش سرعت و دقت هریک ترتیب داد. امکان پیمایش خطوط روی گجت‌های موبایل، این امکان را فراهم کرده تا با استفاده از اپلیکیشن مربوطه مسیرهای مختلف و بازی‌های متعددی را با استفاده از این روبات‌ها ایجاد کرد.

لینک دانلود


کمپانی تولید‌کننده‌ی اوزوبوت، سال گذشته محصول خود را در نمایشگاه CES 2014 معرفی و این روبات‌ها را اواسط سال ۲۰۱۴ روانه‌ی بازار کرد. اما امسال نیز شاهد نمایش اوزوبوت‌ها در نمایشگاه CES بودیم.


لینک دانلود
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فیلم‌های 4K از طریق دیسک‌های بلو-ری یا هارددیسک‌ها توزیع می‌شوند

امسال تلویزیون‌های اولترا-اچ‌دی بیشتری روانه‌ی بازار می‌شوند. کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده تلویزیون بیش از نیمی از محصولات خود را به رزولوشن 4K مجهز کرده‌اند. اما محتوای 4K چطور در این تلویزیون‌ها پخش خواهد شد؟ از چه کُدکی در آن‌ها استفاده خواهد شد؟
نت‌فلیکس، آمازون و چند سرویس‌دهنده‌ی دیگر، شروع به توزیع فایل‌های 4K از طریق اینترنت کرده‌اند که برای دسترسی به آن‌ها نیاز به اینترنت پر سرعت خواهید داشت. برخی از کانال‌های کابلی نیز در تلاش هستند تا تصاویر را بصورت 4K در اختیار مشتریان خود قرار دهند. اما اگر بخواهید یک ویدیو 4K را خریداری کرده و در اختیار داشته باشید دو روش وجود دارد. یا فیلم روی دیسک بلو-ری ذخیره می‌شود که از آن با عنوان Ultra HD Blu-ray یاد می‌شود و یا از دیسک‌های سخت برای این کار استفاده خواهد شد.
دیسک‌های UHD Blu-Ray از روش‌های قفل‌گذاری و ایمن سازی محتوا برای ممانعت از کپی‌برداری غیرقانونی بهره می‌برند. نسل جدید پخش‌کننده‌های بلو-ری نیز از پخش ویدیوهای 4K در قالب دیسک‌های بلو-ری پشتیبانی خواهند کرد.
برای ویدیوهای 4K از دیسک‌های چندلایه‌ی ۳۳ گیگابایتی استفاده خواهد شد. برای پخش این دیسک‌ها به پلیر جدید نیاز دارید اما خوشبختانه پلیرهای جدید از دیسک‌های قدیمی بلو-ری نیز پشتیبانی خواهند کرد.
کُدی که برای پخش UHD Blu-Ray مورد استفاده قرار می‌گیرد HEVC یا H265 است که از روش فشرده سازی جدید برای فرمت 4K بهره می‌برد. در این فرمت می‌توان ویدیو 4K را با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه به همراه طیف رنگ ۱۰ بیت ذخیره کرد. پخش کننده‌ی UHD blu-ray پاناسونیک قادر است ویدیو را با سرعت ۱۰۰ مگابیت در ثانیه پخش کند که به مراتب بالاتر از ۱۵ مگابیت در ثانیه‌ای است که نت‌فلیکس سال گذشته به نمایش در آورد.
انجمن ذخیره سازی محتوای امن اعلام کرده٬ برای افرادی که مایل نیستند از دیسک استفاده کنند یا قصد دارند نسخه‌ی کپی از فیلم تهیه شده را نیز در جای دیگری ذخیره کنند، در حال نهایی سازی استانداردهای مربوطه است. این انجمن همچنین در باره‌ی کیفیت ویدیوهای UHD 4K نیز به امکان افزایش نرخ فریم ویدیوها و استفاده از فناوری HDR در آن‌ها اشاره کرده است.
حال باید کمی دیگر صبر کنیم تا انجمن ذخیره سازی محتوای امن، استانداردهای مورد نظر خود را نهایی کرده و فرمت‌های استاندارد ویدیو 4K مشخص شوند. بدون شک امسال شاهد عرضه‌ی محتوای متنوع و بسیاری در رزولوشن 4K خواهیم بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نسل جدید سینمای خانگی سامسونگ با نام ساندبار به بازار آمد

نسل جدید سینماهای خانگی سامسونگ برای اولین بار وارد بازار ایران می‌شود. این محصول که ساندبار (Soundbar) نام دارد، با امکانات ویژه و منحصر‌به‌فرد در چهار مدل مختلف، به جمع خانواده‌های ایرانی راه پیدا می‌کند.
مدل‌های میانی و لوکس این محصول با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، قادر به پخش صدا در دو جهت افقی و عمودی، به طور هم‌زمان است که در نتیجه صدایی‌ طبیعی و فراگیر، مانند آنچه در طبیعت اتفاق می‌افتد را در اختیار کاربر قرار می دهد.
سامسونگ در طراحی ساندبار تلاش کرده تا علاوه بر توجه به زیبایی خود دستگاه، به زیبایی‌ منزل مصرف‌کنندگان نیز توجه کرده و با حذف بیشتر اتصالات کابلی، مانع از شلوغی و بی‌نظمی در اطراف دستگاه‌های تلویزیون و سینماهای خانگی شود.
در واقع، ساندبار تجربه‌ اتصال بی سیم را از طریق اتصال به دستگاه‌های جانبی همچون موبایل و تبلت، پخش بی‌سیم صدای تلویزیون و همچنین ارتباط بی‌سیم با ساب ووفر (در اکثر مدل ها) به حداکثر رسانده است.
ساندبار مدل HW-H760، با 12 اسپیکر داخلی مجهز به سنسور حرکتی (ژیروسکوپی)که در تلفن همراه نقش‌ تشخیص جهت قرارگیری موبایل را بر عهده دارد، می‌تواند در صورت تغییر جهت محصول، جهت پخش صدا را تغییر داده تا حداکثر کارایی محصول در خدمت کاربر قرار گیرد.
این دستگاه از فایل های با فرمت AAC,MP3 WAV, AALC, WAAA, OGG, FLA پشتیبانی کرده و همچنین امکان پخش فایل‌های موجود در تلفن همراه و تبلت، از طریق بلوتوث بر روی این دستگاه‌ فراهم شده است. این قابلیت برای دو سیستم ‌عامل اندروید و iOS در دسترس است.
قدرت خروجی صدا در چهار مدل مختلف ساندبار سامسونگ، از 120 تا 320 وات تغییر می‌کند. تمامی مدل‌های این محصول به منظور تناسب بهتر با فضای خانه‌های کوچک آپارتمانی، بر روی دیوار نیز قابل نصب هستند. ساندبار مدل HW-H760 دارای دو نمایشگر است که برحسب جهت نصب، یکی از آنها به طور خودکار روشن می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
علی‌رغم کاهش شتاب رشد کاربران، فیس‌بوک محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی است

فیس‌بوک همچنان به‌عنوان محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی دنیا شناخته می‌شود. هرچند سرعت رشد تعداد کاربران این شبکه‌ی اجتماعی کاهش یافته، اما همچنان به‌عنوان پرکاربرترین شبکه‌ی اجتماعی شناخته می‌شود. کاربران آمریکایی در کنار فیس بوک از شبکه‌های اجتماعی دیگری نیز استفاده می‌کنند که به رشد این سرویس‌ها نیز کمک کرده است.
براساس اطلاعات منتشر شده توسط موسسه‌ی تحقیقاتی Pew، علی‌رغم کاهش شتاب رشد فیس‌بوک، این شبکه‌ی اجتماعی همچنان به‌عنوان پرکاربرترین سرویس اجتماعی موجود در اینترنت شناخته می‌شود. آمریکایی‌ها در کنار فیس‌بوک از شبکه‌های اجتماعی دیگری نظیر توئیتر، لینکداین، پینترست و اینستاگرام نیز استفاده می‌کنند که این موضع باعث افزایش تعداد کاربران این شبکه‌های اجتماعی نیز شده است.
براساس آخرین اطلاعات منتشر شده، فیس‌بوک به مرحله‌ی بحرانی از تعداد کاربران رسیده و گزارش‌های منتشر شده در مورد تغییرات در تعداد کاربران این شبکه‌ی اجتماعی نیز مهر تاییدی بر این ادعا است. با توجه به آمار منتشر شده توسط پو، می‌توان به روشنی دید که آمار کاربران فیس‌بوک از سال ۲۰۱۳ میلادی تغییر چندانی نکرده است. از معدود تغییرات در آمار کاربران فیس بوک، افزایش تعداد کاربران این شبکه‌ی اجتماعی در سنین بالا است.
براساس اطلاعات منتشر شده سن ۵۶ درصد از کاربرانی که از طریق وب به فیس‌بوک مراجعه می‌کنند، ۶۵ سال یا بیش از آن است.
اخیرا مطالب بسیاری در مورد عدم فعالیت پر رنگ نوجوانان در فیس‌بوک منتشر شده که تمام اطلاعات فوق این موضوع را تایید می‌کند. برای مثال، اندرو واتس ۱۹ ساله، فیس‌بوک را به یک وعده‌ شام با حضور تمام اعضای خانواده تشبیه کرده که نمی‌توان آن را ترک کرد. از نظر این نوجوان آمریکایی، فیس‌بوک در میان کاربران نوجوان یک سرویس اجتماعی مرده است.
شاید فیس‌بوک جنبه‌ی هیجان‌انگیز بودن خود را همچون گذشته نداشته باشد، اما کاربران آن فعال هستند. بیش از ۷۱ درصد از کاربران اینترنت آمریکا در اینترنت هستند که این آمار در مقایسه با آگوست ۲۰۱۳ تغییر چندانی به خود ندیده است. ۷۰ درصد از کاربران فیس‌بوک روزانه به این سرویس سر می‌زنند که در مقایسه با آمار ۶۳ درصد سال ۲۰۱۳ رشد کرده است. ۴۵ درصد از کاربران فیس‌بوک چندین بار در روز به این شبکه‌ی اجتماعی مراجعه می‌کنند.
در آمریکا ۲۸ درصد از کاربران آنلاین تنها از یک شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کنند که از این تعداد ۷۹ درصد فیس بوک را به‌عنوان شبکه‌ی اجتماعی خود برگزیده‌اند.


استفاده از سایر شبکه‌های اجتماعی در کنار فیس‌بوک
هرچند فیس‌بوک همچنان به‌عنوان پرکاربرترین شبکه‌ی اجتماعی شناخته می‌شود، اما آمریکایی‌ها سایر سرویس‌های موجود را نیز در کنار این سرویس اجتماعی مورد استفاده قرار می‌دهند. در حال حاضر ۵۲ درصد از آمریکایی‌ها از دو یا چند شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کنند که در مقایسه با آمار ۴۲ درصدی سال ۲۰۱۳ افزایش یافته است.
در مورد عدم علاقه‌ی جوانان به فیس‌بوک می‌توان به این موضوع اشاره کرد که نوجوانان و جوانان فیس‌بوک را ترک نکرده‌اند، بلکه توجه آن‌ها به سایر سرویس‌های اجتماعی جلب شده است. براساس آمار‌های منتشر شده، اینستاگرام از محبوبیت بالایی در میان جوانان برخوردار است. میزان کاربران اینستاگرام ۹ درصد افزایش یافته است. در حال حاضر نیمی از کاربران جوان اینترنت که بین ۱۹ تا ۲۹ سال دارند، در اینستاگرام عضو هستند و نیمی از این تعداد نیز بصورت روزانه حساب کاربری خود را چک می‌کنند.
لینکداین نیز رشد خوبی را از نظر تعداد کاربران تجربه کرده است. برای اولین بار تعداد کاربران این سرویس با دارا بودن مدرک تحصیلی کالج به ۵۰ درصد کل کاربران رسیده است. توئیتر و پینترست نیز با رشد خوبی روبرو بوده‌اند. از نظر تعداد کاربران زن در مقابل مرد در پینترست، کفه‌ی ترازو به سمت بانوان سنگینی می‌کند، چراکه ۴۲ درصد از خانم‌های آنلاین عضو پینترست هستند در حالی که این آمار برای جنس مخالف برابر ۱۳ درصد آمار مردان آنلاین است.
توئیتر از نظر کاربران فعال با کاهش روبرو بوده است. در حال حاضر تنها ۳۶ درصد از کاربران توئیتر بصورت روزانه به این سرویس سر می‌زنند، در حالی که تعداد کاربران فعال این سرویس در سال ۲۰۱۳ برابر ۴۶ درصد از کل کاربران بود. توئیتر یکی از پنج شبکه‌ی اجتماعی پرطرفدار در آمریکا است، اما کاهش تعداد کاربران فعال این شبکه‌ی اجتماعی گویای این موضوع است که مشکلات موجود در این سرویس همچنان به قوت خود باقی است. از جمله‌ی این مشکلات می‌توان به سخت بودن فرآیند ثبت نام و یافتن دوستان اشاره کرد.
پو داده‌های خود را براساس تحقیقات متعددی که با تمرکز روی کاربران آمریکایی صورت گرفته، شکل داده است. سن ۸۱ درصد از کاربران مورد سوال ۱۸ سال یا بیشتر بوده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
Jins Meme عینکی که از خوابیدن شما پشت فرمان جلوگیری می‌کند

شرکت Jins که تولید کننده عینک در ژاپن است با محصول خود به نام Jins Meme به نمایشگاه CES امسال آمده بود. به نظر می‌رسد حالا رقبای تازه‌ای برای عینک هوشمند گوگل موسوم به Google Glass در حال ورود به بازار هستند.
ایده بکار رفته در این عینک این است که به جای این که تمرکز این عینک بر یاری شما برای دیدن محیط پیرامونتان باشد یا این که مانند عینک هوشمند گوگل سعی در نمایش اطلاعاتی در جلوی چشم شما داشته باشد، عینک Jins meme از روشی استفاده می‌کند که با استفاده از آن از این عینک برای بررسی داخل چشم شما و اتفاقاتی که در بدن شما در حال روی دادن است، استفاده می‌شود.
شیشه این عینک‌ها شباهت زیادی به عینک‌های Ray-Ban دارد و در دو مدل دارای لنز طبی و فاقد لنز طبی موجود است. در اطراف قاب عینک، الکترودهای سه نقطه‌ای وجود دارند که پلک زدن و حرکت چشمان شما را در 8 جهت تشخیص می‌دهند. اطلاعاتی که از این قسمت جمع‌آوری می‌شود از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما منتقل می‌شود و در آنجا بطور خودکار مورد تحلیل قرار می‌گیرد.
برای مثال فرض کنید که در حال رانندگی هستید و این عینک را بر چشمان خود دارید، این عینک قادر است که تشخیص دهد آیا چشمان شما خسته شده‌اند یا خیر و آیا خطر به خواب رفتن شما در پشت فرمان خودرو وجود دارد یا خیر؟ اگر چنین خطری وجود داشته باشد یک هشدار از طریق گوشی هوشمند شما به صدا در می‌آید. همچنین این اَپ به شما می‌گوید که میزان تمرکز شما در طول روز به چه صورت بوده است و با پایش سطح هوشیاری شما در طول روز به بالا بردن کارایی روزانه شما در محیط کار کمک می‌کند.
علاوه بر تحلیل حرکات چشم، این عینک قادر است تا از طریق شتاب‌سنج و ژیروسکوپ موجود در قاب خود حرکات بدن شما را نیز تحلیل کند. از جمله مواردی که این عینک در مورد بدن شما مورد تحلیل قرار می‌دهد، می‌توان به شمارش گام‌های شما، بررسی زاویه استقرار بدن، وضعیت محور وسط بدن و غیره اشاره کرد.
این عینک بر اساس یک پلت‌فرم آزاد توسعه یافته است تا توسعه‌دهندگان بتوانند قابلیت‌ها و ویژگی‌های دیگری را با توجه به سخت‌افزار بکار رفته در آن اضافه کنند. با وجود استفاده از برخی سخت‌افزارها در این عینک ولی باز هم استفاده از آن راحت بوده و وزن کمی دارد.
عینک Jins Meme هنوز برای فروش عرضه نشده و شرکت Jins مسابقه‌ای را بین توسعه‌دهندگان برای هر چه بهتر کردن این عینک ترتیب داده است ضمن این که با شرکت Omron که در حوزه سلامت ژاپن فعال است نیز همکاری می‌کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لامپ‌های هوشمند جدید امواج وای‌فای را تقویت و سارقان را شناسایی می‌کنند

با گذشت زمان و گسترش مرز‌های فناوری، لامپ‌هایی که تا چند سال پیش تنها وظیفه‌ی روشنایی را بر عهده داشتند، خدمات دیگری نیز ارائه خواهند داد. کمپانی چینی Sengled در CES 2015 لامپ هوشمندی با قابلیت تقویت امواج وای‌فای و شناسایی چهره معرفی کرد.
کمپانی چینی Sengled که در شهر شانگهای مستقر است، نسل جدید لامپ‌های هوشمند خود را در نمایشگاه CES 2015 معرفی کرد که قابلیت‌های جالب توجهی داشتند. لامپ‌های هوشمند مورد نظر را می‌توان با استفاده از اپلیکیشن مربوط کنترل کرد، بطوریکه امکان تنظیم لامپ برای روشن شدن در زمان پخش موسیقی و تقویت امواج وای-فای وجود دارد. شاید یکی از قابلیت‌های جالب این لامپ امکان شناسایی چهره‌ی سارقان یا افرادی باشد که وارد محل کار یا منزل شما می‌شوند.
البته تمام لامپ‌های عرضه شده توسط این کمپانی امکان شناسایی چهره را نداشته و فقط Snap قادر است چنین کاری را انجام دهد. Snap در کنار بهره‌‌گیری از امکان شناسایی چهره، از دوربین امنیتی، میکروفون و بلندگو نیز در کنار سنسور شناسایی حرکت و ضبط ویدئو برخوردار است.
Sengled کاربردهای امنیتی متعددی را برای این لامپ‌ها پیش‌بینی کرده که از جمله‌ی آن می‌توان به جایگزینی آن با سیستم‌های جداگانه‌ی دوربین امنیتی، سنسور‌های شناسایی حرکت و لامپ‌های تعبیه شده برای روشنایی اشاره کرد.
Sengled لامپ‌های Snap را با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار برای هر دستگاه اواخر سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد کرد. سایر لامپ‌های ارائه شده توسط این کمپانی شامل نمونه‌ای با قابلیت تقویت امواج وای-فای با نام Boost می‌شود. همچنین باید به لامپ‌های هوشمند به‌همراه بلندگوهای بلوتوث اشاره کرد که Pulse و Solo‌ نام دارند. Solo‌ با قیمت ۵۹.۹۹ دلار از وجود یک بلندگوی سه واتی بهره می‌برد، در حالی که Pulse با برچسب قیمت ۱۶۹.۹۹ دلاری از بلندگوی قدرتمند چند کاناله‌ی بی‌سیم JBL برخوردار است.
تمامی لامپ‌های ارائه شده توسط این کمپانی همراه با اپلیکیشن توسعه یافته برای اندروید iOS قابل کنترل هستند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط کمپانی چینی، هریک از لامپ‌های اشاره شده حداکثر عمری ۲۵٬۰۰۰ ساعته دارند که پس از این مدت می‌توان لامپ را تعویض کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
راه‌اندازی شبکه IP مخابرات ۵ استان دیگر در آینده‌ای نزدیک

به گفته‌ی معاون شبکه‌ی مخابرات ایران، طبق بررسی‌های صورت گرفته، قرار است شبکه‌ی IP در 5 استان راه‌اندازی شده و سپس 25 استان باقی‌مانده به شبکه‌ی NGN این 5 مرکز متصل شوند.
محمدرضا حاجی محمدی با بیان اینکه مخابرات به عنوان بزرگترین اپراتور مخابراتی کشور، همواره به دنبال ارتقاء شبکه با آخرین فناوری روز دنیاست، اظهار کرد:
با بررسی شرکت مشاور خارجی بر روی شبکه فعلی مخابرات کشور و راهکار شرکت، مبنی بر استفاده از توان و تخصص داخلی، برای ارائه‌ی خدمات با کیفیت مطلوب و رضایتمندی مشتری از تنوع سرویس‌ها، ایجاد شبکه مدرن مخابراتی در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به نیاز سرمایه‌گذاری در ایجاد شبکه IP کشور گفت:
با بررسی‌های صورت گرفته، مقرر شد شبکه IP در 5 استان پیاده‌سازی شود و در ادامه 25 استان باقی مانده به شبکه NGN این 5 مرکز متصل شود.
معاون شرکت مخابرات ایران، یکپارچه‌سازی شبکه و ایجاد NOC مرکزی را از ضروریات بهبود سطح خدمات در شرکت مخابرات ایران عنوان کرد و افزود:
ایجاد این مرکز به عنوان مدیریت شبکه، هدایت شبکه‌های استانی را بصورت جزیره‌ای از بین می‌برد.
وی وجود شبکه ثابت و سیار را بزرگترین امتیاز شرکت مخابرات ایران دانست و گفت:
همگرایی ثابت و همراه می‌تواند نقطه عطف شرکت مخابرات ایران برای رسیدن به پایداری بلند‌مدت باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ال‌جی و گلدیران از لوازم خانگی جدید خود رونمایی کردند

دیروز گلدیران با مشارکت دفتر ال‌جی در ایران، نشست خبری خود را با حضور اصحاب رسانه و برخی از مدیران ارشد این دو شرکت برگزار کرد تا از جدیدترین ماشین‌ لباس‌شویی و یخچال ساید‌بای‌ساید خود رونمایی کند.
در ابتدای مراسم حسن تنهایی - قائم مقام مدیرعامل گلدیران صحبت‌هایی را در باره‌ی این شرکت و عرضه‌ی موفق محصولات ال‌جی به بازار کشور بیان کرد و گفت که گلدیران تلاش می‌کند که بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت در بازار ایران ارائه کند.
سپس رضا جابری - مدیر محصول لوازم خانگی گلدیران برای شرح محصولات جدید ال‌جی صحبت کرد. وی درباره‌ی نام تجاری نکست گفت:
نکست نامی است که ال‌جی در ایران برای یخچال‌های ساید‌بای‌ساید خود انتخاب کرده است. این محصول در بازار آمریکا و کره‌ی جنوبی تست شده است و ایران پنجمین کشوری است که آن را عرضه می‌کند.
جابری به اهمیت بازخورد مشتریان برای ال‌جی اشاره کرد و گفت:
یخچال‌ جدید ال‌جی بر اساس بازخورد مشتریان به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است. حتی بازخوردهای کاربران ایرانی نیز به گوش ال‌جی رسیده است تا محصول نهایی براساس نیازهای مردم نیز بهینه شود. یخچال ساید-بای-ساید و ماشین لباس‌شویی توربو-واش‌ ال‌جی از نظر مصرف برق و مصرف آب بسیار بهینه شده‌اند. تا حداکثر بهره‌وری را در کنار حداقل مصرف انرژی ارائه کنند.
در یخچال‌‌های Door-in-Door ال‌جی که از همین هفته روانه‌ی بازار می‌شوند، از فناوری تهویه‌ی پیشرفته‌ی (Hygiene Fressh+) استفاده شده تا غذاها برای مدت زمان به مراتب بیشتری سالم نگاه داشته شوند.
ماشین‌های لباس‌شویی توربو واش ال‌جی نیز از فناوری به نام Jet Spray بهره می‌برند تا در کمترین زمان، بهترین شستشو ارائه شود. در این روش آب به شکل بهینه‌ای بر روی لباس‌ها پاشیده می‌شود. این فناوری موجب صرفه‌‌جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب می‌شود.
در بخش پرسش و پاسخ نیز این موارد مطرح شدند. قائم مقام مدیرعامل گلدیران درباره‌ی عرضه‌ی همزمان محصولات جدید ال‌جی به بازار ایران گفت:
گلدیران همیشه تلاش می‌کند تا محصولات جدید ال‌جی را همزمان با بازارهای بزرگ جهانی، وارد بازار کشور کند. ایران پنجمین کشوری است که یخچال Door-in-Door و ماشین لباس‌شویی توربو واش را عرضه می‌کند. پیش از این نیز، ال‌جی همواره توجه ویژه‌ای به بازار ایران داشته و مثلاً ایران اولین کشور خاورمیانه است که محصولات سولاردام‌ ال‌جی در آن عرضه می‌شود.
وی در ادامه گفت که مردم به محصولات ال‌جی و کیفیت آن اعتماد دارند و به همین دلیل لوازم خانگی ال‌جی از محبوبیت خاصی در ایران برخوردار هستند.
حسن تنهایی، درباره‌ی تولید محصولات ال‌جی در کشور گفت:
تحریم‌ها موجب پیشرفت داخلی شده تا بسیاری از محصولات در داخل کشور تولید شوند. ما بسیاری از محصولات ال‌جی را در داخل تولید می‌کنیم. تولید محصولات در داخل کشور باعث می‌شود تا قیمت آن‌ها تا میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش یابد.
وی در ادامه به ۲۰۰۰ نفر نیروی فعال در کارخانه‌ی تولید محصولات ال‌جی خبر داد و به اهمیت موضوع آموزش اشاره کرد. قائم مقام مدیرعامل گلدیران گفت:
گلدیران ۱۰۰۰ مرکز خدمات پس از فروش دارد که حداقل در هر کدام، ۵ نفر تکنیسین، فعال است. این ۵ هزار نفر نیاز به آموزش دارند و به صورت مداوم آموزش می‌بییند. گلدیران در همین راستا دانشگاه اختصاصی خود را با نام گلدیران راه‌اندازی کرده که در آن فروشندگان در رشته‌ی بازاریابی و کارشناسان در رشته‌ی فنی به یادگیری دروس بپردازند.
حسن تنهایی به اهمیت کنترل کیفیت اشاره کرد و گفت:
کنترل کیفیت تولید محصولات ال‌جی در ایران نسبت به سال گذشته، سه برابر سخت‌گیرانه‌تر شده است. براساس استانداردهای ال‌جی، ایران باکیفیت‌ترین تولیدکننده‌ی محصولات این شرکت در خاورمیانه است.
رضا جابری، مدیر محصول لوازم خانگی گلدیران در باره‌ی ارائه محتوای 4K سازگار با نسل جدید تلویزیون‌های ال‌جی گفت:
از سال پیش برای تولید محتوای 4K اقدام کردیم. در حال حاضر دو محتوای محلی 4K را آماده‌ کردیم و در حال بررسی هستیم تا محتوای محلی بیشتری بر اساس نیازهای مشتریان ایرانی تولید کنیم. محتوای خارجی زیادی هم با هماهنگی وزارت ارشاد وارد کشور شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 44 از 55:  « پیشین  1  ...  43  44  45  ...  54  55  پسین » 
علم و دانش

Technology News | اخبار فناوری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA