انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 9 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

آقایان محترم بخوانند ( یكم جنبه داشته باش )


زن

 
جنبه کجا بود؟؟؟ندارن خیلیاشون.
میدونن متاهلم باز ول کن نیسن یا شماره میدن یا آی دی یا عکس از دل و رودشون میفرستن.شرم هم خوب چیزیه.مگه هر دختر و زنی اومد توی این انجمن یعنی اینکه میخواد بده که شما آقایون اینقدر سبک رفتار میکنین؟؟؟بی فرهنگی تا چه حد؟؟؟اینجا هم از دستتون آسایش نداریم؟؟؟
     
  

 
این جنبه =با شخصیت هر آدمی
نباس فکر کنه اینجا کسی نمیشناستش هر جور حرفی بزنه...محل اقده گشایی نی
     
  

 
با سلام به همه دوستان محترم،
من هم موافق این قضیه هستم و نباید هر خانومی که پست گذاشت با انواع و اقسام پیشنهادات مواجه بشه.
اما از دوستانی که دائم میگن تو خیابون ریخته دخترایی که میمیرن برا سکس، خداییش دیگه کمی دارین اغراق میکنید. اینجوری ها هم که میگید نیست.
من خودم بشدت دنبال همچین افرادی هستم. ببینید منظور فاحشه و روسپی نیست ها، که طرف کارش همینه. منظورم یه دختر ک رابطه عاشقانه و سکسی بشه باهاش برقرار کرد و خودشم طالب باشه.
اما پیدا کردن واقعا سخته. اکثر کسایی که دوست دختر اهل سکس دارن از روز اول رابطه معمولی و عاشقانه بوده و کم کم به سمت سکس رفته. وگرنه که دخترا از همون اول نمیان.
خلاصه من تو این زمینه خیلی مشتاقم دوستان محترمی که میگن اینجور رابطه برقرار کردن تو خیابون خیلی راحته لطفا کمی توضیح بدن چه جوری میگن زیاده و راحت.
مرسی.
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
من فک میکنم کلا مردا جنس ضعیف تری هستن نسبت به مردا کاری به ایرانو خارج هم نداره، عکس این باور که میگه زنا موجودات ضعیفی هستن.
     
  
مرد

 
بانظر خیلیا موافقم و با خیلی از نظرات مخالفم آزادیوقبول دارم تا جایی که۲طرف پایبند هیچ رابطه ای نشده باشن یا به کسی تعهد نداده باشن این حرفمو با درنظر گرفتن هیچ دینو آئینی نمیگم ولی همین انسانیت که خیلیا ازش دم میزنن اینو میگه هر چقدم که کثیف باشی نباید به شریکت خیانت کنی هرچند که جنسی باشه دیدی انسانیت حکم میکنه آدم برا خودش ارزش قائل باشه خودشو برا همه آماده نکنه تا مثل آشغال تو هر دسی ردو بدل شه کل حرفم اینه نظرات محترم و قابل احترامه ولی آزادی تا زمانی منطقی هس که خودتو پایبن کسی نکرده باشی حرفی که میزنم به خاطر محتوای سنگینش قابل وصف نیس به خاطر همین نمیدونم چه جور مطلبو برسونم اما امیدوارم حضار متوجه منظورم شده باشن
     
  
مرد

 
سلام
متاسفانه وقتی توی جامعه ی ما نه خانمها و نه آقایون جایی رو ندارن که بتونن برن با همدیگه آشنا بشن و یا با هم رابطه ای رو تجربه کنن و حتی خیلی ساده تر بتونن راحت بدون هرگونه استرسی سوالاتشون رو در این رابطه مطرح بکنن خب وقتی یک فضای مجازی برای این کار فراهم میشه از هول حلیم با سر میرن توی قابلمه
در هر حال این هم توجیه کننده ی کار ضایع برخی آقایون نیست، اما باید قبول کنیم اگر همه چی سر جاش بود خب خیلی کمتر می شد، امیدوارم یه روزی مردممون این فرهنگو پیدا کنن که البته بعیده...
     
  
مرد

 
من صد در صد با حرف های دوستمون موافقم نباید محیطی ایجاد بشه که خانم ها حرف هاشون و علایقشون رو بیان نکنن و اون رو سرکوب کنن حالا که یه انجمن به این خوبی درست شده تا همه بیان حرف بزن به راحتی نباید این رو خراب کنیم. ممنون از دوستان با فرهنگی که رعایت میکنن
     
  
مرد

 
من از طرف خیلی از مردان از خانومایی که از برخورد برخی آقایون ناراحت میشن معذرت میخوام و باعث تأسف هر آدمیه.
به هم زدن آرامش بقیه به خاطر یک دقیقه لذت خودت نهایت خودخواهی که خب بیشتر از جانب مردان این رفتار رخ میده.
اما خب بعضی وقتا رفتار، گفتار و منش و شرایط بعضی خانوما به صورت عامدانه ما مردای ضعیف رو تحریک به انجام کارایی میکنه . بعضی وقتا مردا فکر میکنن همه خانوما با همین نیت عامدانه این رفتار رو نشون میدن که در نتیجه منجر به ناراحتی خانومای محترم میشه.
به هرحال ارزو میکنم جامعه سالم تر و بافرهنگتری داشته باشیم
یکی مثل من ...
     
  

 
والا نمیدونم
     
  

 
marjan_6969
elahefallahnez
خب دوستان اینجا میان برای همین چیزا... شما چه انتظاری دارید که بیان از آفرینش هستی براتون بگن
     
  
صفحه  صفحه 9 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

آقایان محترم بخوانند ( یكم جنبه داشته باش )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA