انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 67 از 77:  « پیشین  1  ...  66  67  68  ...  76  77  پسین »

Non-political News | اخبار روز (غير سياسى)


مرد

 
بررسی آخرین وضعیت توسعه میادین مشترک غرب کارون

سه برابر شدن برداشت زودهنگام تا تیرماه ٩٤/ بهره‌برداری کامل در فروردین ٩٥


در پی مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر توسعه یکپارچه میادین غرب کارون و در اولویت قرار داشتن برداشت از میادین مشترک، برنامه ریزی برای برداشت پلکانی از میدان نفتی یاران شمالی صورت گرفته که در صورت تصویب شرکت ملی نفت، تولید تا تیر ماه سال آینده به ١٢ تا ١٥ هزار بشکه در روز می رسد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به منطقه غرب کارون در جریان بازدید از میادین مشترک این منطقه با کشور عراق میدان نفتی یاران شمالی که در نقطه صفر مرزی با کشور عراق قرار دارد، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای افزایش تولید از میادین مشترک تا فروردین‌ماه سال 1395، روزانه 30 هزار بشکه نفت تولید خواهد کرد.

براین اساس این میدان نفتی که با میدان مجنون در عراق مشترک است، اکنون روزانه پنج هزار بشکه نفت تولید می‌کند و این در حالی است که حجم عمده مخازن این میدان نفتی در کشور عراق قرار گرفته است.

آرش باقرزاده – مجری طرح توسعه این میدان مشترک نفتی – با اشاره به این‌که این پروژه به دلیل برخی مشکلات حدود دوسال متوقف بود و فعالیت‌ها با سرعت پایین انجام می‌شد، خاطر نشان کرد: طی یکسال گذشته پیشرفت فیزیکی در این میدان 30 درصد بوده و اکنون به 35 درصد رسیده است و امیدواریم که در فروردین‌ماه سال 1395 به تولید روزانه 30 هزار بشکه دست یابیم.

به گفته وی اکنون در این منطقه چهار دکل در حال حفاری چاه‌های مکان‌یابی‌ شده هستند و در سال آینده نیز یک دکل دیگر در این منطقه به کار گرفته خواهد شد.

مجری طرح توسعه میدان مشترک نفتی یاران شمالی سرعت حفاری در این منطقه را مناسب خواند و تصریح کرد: طی هشت ماه گذشته 30 هزار حفاری صورت گرفته است.

وی با بیان این‌که پیمانکار این میدان شرکت حفاری پرشیا است و قرار‌داد به صورت بیع متقابل با این شرکت منعقد و بنا شده تا پایان پروژه سهم ایرانی از خرید و ساخت کالاها 82 درصد باشد.

باقرزاده میزان برداشت عراق از این میدان مشترک را بسیار بیشتر از ایران اعلام و تصریح کرد: طبق تقسیم‌های صورت گرفته عراق اکنون 260 هزار بشکه از این میدان مشترک برداشت می‌کند و این در حالی است که برنامه‌هایی برای برداشت بیشتر از این میدان نیز دارد.

مجری طرح توسعه میدان مشترک نفتی یاران شمالی به برنامه‌ی تولید پلکانی از این میدان مشترک اشاره و تصریح کرد: در صورت موافقت شرکت نفت تا تیرماه سال آینده برداشت از این میدان 12 تا 15هزار بشکه می‌رسد و در مجموع 20 چاه در این میدان مشترک حفاری خواهد شد که تاکنون شش چاه تکمیل شده و حفاری چاه 10 نیز به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، میدان مشترک نفتی یاران شمالی در سال 1388 کشف شده و قرار‌داد توسعه آن در دولت دهم و در آذرماه سال 1390 بین شرکت مهندسی و توسعه نفت به عنوان کارفرما و شرکت نفت و گاز پرشیا به عنوان پیمانکار با ارزش 600 میلیون دلار منعقد شد و اکنون بیش از سه سال از انعقاد این قرار‌داد می‌گذرد.

بر اساس این گزارش شرکت ملی نفت ایران میزان نفت درجای میدان یاران شمالی را معادل ۹۹۸ میلیون بشکه تخمین زده است که با احتساب ضریب بازیافت 5.3 درصد حدود ۵۲٫۴۸ میلیون بشکه نفت خام این میدان قابل استحصال خواهد بود،‌اما عراق همچنان در برداشت از میادین مشترک از ایران جلوتر است.

بر این اساس در راستای اولویت وزارت نفت مبنی بر توسعه میادین مشترک نفتی ، طرح توسعه یکپارچه میدانهای مشترک نفتی غرب کارون توسط شورای اقتصاد به تصویب رسید تا ظرفیت تولید نفت کشور طی چهار سال آینده روزانه 550 هزار بشکه افزایش یابد.

این طرح با سرمایه گذاری ١٥,٢ میلیارد دلار قرار است با زمانبندی اجرا طی ٤ سال و بازپرداخت تا سال ١٤٠٠ به انجام برسد.

نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 

طی یک برنامه 10 ساله؛

وابستگی به نفت نصف می‌شود



«با پذیرش اصول اقتصاد آزاد، ادغام با اقتصاد جهانی، افزایش رقابت‌پذیری و استفاده از مزیت‌های نسبی، وابستگی کشور به نفت طی 10 سال می‌تواند نصف شود».

محمود حاج رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: عبور از اقتصاد تک محصولی در برنامه ششم میسر نمی‌شود اما با یک برنامه 10 ساله اتکای اقتصاد کشور به نفت می‌تواند به نصف کاهش یابد؛ به شرطی که اصولی همچون پذیرش اقتصاد آزاد، ادغام با اقتصاد جهانی، افزایش رقابت‌پذیری، استفاده از مزیت‌های فعلی و خلق مزیت‌های جدید را جدی بگیریم.

وی افزود: از سال‌ها دور بحث قطع وابستگی اقتصاد کشور از نفت و افزایش صادرات غیرنفتی مطرح بوده است. این موضوع قبل از انقلاب اسلامی هم مطرح بود اما هیچ‌گاه چه قبل و چه بعد از انقلاب محقق نشد.

این اقتصاددان با بیان این‌که نفت شریان اقتصاد کشور است، گفت: به اعتقاد من نفت نه تنها برای کشور تهدید نیست بلکه همواره ما را در اقتصاد جهان نگه داشته اما این‌که ما نتوانسته‌ایم درآمدهای نفتی را در کانال صحیح خود استفاده کنیم بحث جداگانه‌ای است.

حاج‌رحیمی خاطرنشان کرد: طی 35 سال گذشته یک بخش تولیدی توانمند به وجود نیامد. این مساله ناشی از مشکلات تئوریک است. ما با آرمان‌گرایی و بدون داشتن زیرساخت‌های لازم می‌خواهیم اقتصاد را بسازیم.

وی به عدم برنامه‌ریزی صحیح برای ایجاد ظرفیت‌های صادرات غیرنفتی اشاره و یادآور شد: به طور مثال در دولت‌های نهم و دهم نفت به بشکه‌ای 120 دلار هم رسید اما به جای ایجاد زیرساخت، با اتخاذ سیاست‌های طرف تقاضا صرف هدفمندی یارانه‌ها شد.

این کارشناس اقتصادی هم‌چنین تصریح کرد: اتخاذ سیاست‌های نادرست ارزی، فعالیت‌های اقتصادی را با مشکل مواجه می‌کند. مزیت‌ها زمانی ظهور می‌کنند که شرایط به صورت واقعی برای استفاده از آنها فراهم شود که یکی از این شرایط سیاست‌های پولی و مالی است.
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 

سقوطی که پایان ندارد

نفت 47 دلاری شد!



بهای نفت در بازارهای جهانی پس از کاهش شدید روزهای گذشته، امروز چهارشنبه نیز دو دلار دیگر سقوط کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از رویترز، تحلیلگران می‌گویند اشباع کنونی بازار به معنای آن است که در روزها و هفته‌های آتی احتمالا کاهش بیشتری در راه است.

بازار جهانی نفت روز گذشته برای چهارمین روز متوالی شاهد کاهش قیمت‌ها به پایین‌ترین سطح 5.5 سال گذشته بود. زیرا افزایش نگرانیها درباره اشباع بازار باعث فشار روی قیمتها شد. طی این هفته بهای نفت تقریبا 10 درصد ارزش خود را از دست داده و به پایین ترین سطح از بهار 2009 تاکنون رسیده است.

بهای نفت برنت دریای شمال در آغاز معاملات امروز(چهارشنبه) با یک دلار و 9 سنت کاهش به 50 دلار و 95 سنت در هر بشکه رسید و نفت سبک آمریکا نیز با یک دلار و 47 سنت کاهش 47 دلار و 97 سنت در هر بشکه معامله شد.

بانک ای ان زد امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: خطرات پیش روی قیمت نفت در آینده نزدیک همچنان باقی و روند نزولی ادامه دارد.

این بانک افزود:‌ در شرایطی که ما انتظار داشتیم هزینه بالای تولیدکنندگان نفت شیل آمریکا باعث شود که ابتدا آنها تولید خود را کاهش دهند، اما به نظر می‌رسد که این امر تا اواسط سال 2015 بعید خواهد بود.

کاهش قیمت نفت نتیجه عرضه بالا در کنار تقاضای ضعیف به ویژه در اروپا که همچنان درگیر بحران بدهی است و همچنین کمبود تقاضا در آسیا که رکود اقتصادی چین و ژاپن را تجربه می‌کند، است.

در بخش تولید، تولید نفت شیل آمریکا همچنان بالا است اگرچه حفاری‌ها کاهش پیدا کرده و اوپک تاکنون در برابر درخواست‌ها برای کاهش تولید خود به منظور افزایش قیمت‌ها مقاومت کرده است. این در حالی است که این سازمان در تلاش برای دفاع سهم بازار خود از طریق تخفیف در قیمت فروش است.

وانگ تائو تحلیلگر رویترز گفت: احتمال زیادی وجود دارد که نفت برنت تا 41 دلار و 99 سنت و نفت آمریکا تا 36 دلار و 74 سنت سقوط کند و سپس روند صعودی در پیش بگیرد.
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
مرد

 
محکومیت اعدام برای دو جوان ایرانی در اندونزی

ایرنا نوشت: دادگاه منطقه ای 'سوکابومی' در استان 'جاوای غربی' اندونزی دو ایرانی را به اتهام قاچاق 40 کیلو و 100 گرم مواد روانگردان به اعدام محکوم کرد.
به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی اندونزی (آنتارا) روز پنجشنبه اعلام کرد 'ریو سیتومینگ' از شاکیان این پرونده روز گذشته و پس از جلسه دادگاه، گفت با توجه به اینکه حکم اعلام شده بیش از اندازه انتظار ما بوده است، به عنوان مدعی العموم منطقه 'سباداک' در حال بررسی احتمال ارائه تجدیدنظر هستیم.
'تفسیر سیمبرینگ' قاضی این پرونده نیز اعلام کرد که 'هاشم.م' 36 ساله و 'م.ع' 32 ساله دو ایرانی که اقدام به قاچاق کرده اند با نقض قوانین مرتبط با مواد مخدر اندونزی مرتکب خلاف شده اند.
شاکیان این پرونده از دادگاه درخواست حبس 15 تا 20 سال را داشته اند، اما 'یوریس راواندو' رییس بخش جرائم عمومی دفتر دادستانی 'سیباداک' اندونزی شهریور ماه امسال گفته بود این دو نفر در خطر مواجه شدن با حکم اعدام قرار دارند.
این افراد در حالی که قصد داشتند این مواد مخدر را در مجموعه طبیعی 'تانکوبان پراهو' در منطقه 'سوکابومی' استان جاوای غربی در زیر خاک پنهان کنند به وسیله پلیس مبارزه با مواد مخدر اندونزی بازداشت شدند.این دو ایرانی که اتهام مطرح شده علیه خود را انکار کرده اند هفتم اسفند ماه سال گذشته توسط سازمان ملی مبارزه با مواد مخدر اندونزی دستگیر شدند.هاشم یکی از متهمین گفته بود به دعوت ایرانی دیگر از تهران عازم جاکارتا شده و سپس در منطقه ای به نام 'پلابوهان راتو' با وی دیدار کرده است.این جوان 36 ساله گفت که در ابتدا انتظار داشته است دوستش زمینه اعزام وی به استرالیا را از طریق قایق به صورت قاچاق فراهم کند.مرد 32 ساله متهم دیگر پرونده پیش از این در دادگاه از وجود هر نوع مواد مخدر اظهار بی اطلاعی کرد و گفت فرد دیگری قصد داشته نقشه یک گنج را برای آنها ترسیم کند.این دو جوان ایرانی بهمن ماه سال 1392 دستگیر شدند.
گفته می شود هم اکنون حدود 100 ایرانی در اندونزی به اتهام قاچاق موادمخدر و اقامت غیرمجاز در زندان بسر می برند و سه زن اندونزیایی نیز در زندان های ایران به دلیل قاچاق موادمخدر به سر می برند که حکم اعدام دارند.براساس قانون اندونزی حکم اتباع خارجی که بیش از پنج گرم مواد مخدر به اندونزی حمل کنند، اعدام یا حبس ابد است.
'وکو ودیدودو' رییس جمهور اندونزی ی ماه گذشته با رد درخواست بخشش اعدام قاچاقچیان موادمخدر در این کشور، اعلام کرد که عزم اندونزی برای مقابله با مواد مخدر جدی است و در وضعیت اضطراری قرار دارد.
آمار نشان می دهد روزانه 40 تا 50 نفر در اندونزی بر اثر مصرف مواد مخدر جان خود را از دست می دهند.حدود چهار میلیون و 500 هزار نفر از جمعیت 250 میلیونی اندونزی مواد مخدر مصرف می کنند که حدود یک میلیون و 200 هزار نفر از این افراد به دلیل شرایط بحرانی امکان درمان ندارند.
دادستان کل اندونزی اعلام کرده است حدود 130 قاچاقچی مواد مخدر در این کشور در انتظار اجرای حکم اعدام هستند و این افراد تلاش دارند تخفیف در مجازات دریافت کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پیامبر اسلام روی جلد شماره هفته آینده شارلی ابدو

به گزارش روزنامه فرانسوی زبان لیبراسیون٬ شماره ی ۱۱۷۸ هفته نامه شارلی ابدو٬ که قرار است امروز چهارشنبه ۱۴ ژانویه بیرون بیاید آماده ی توزیع شده است. این اولین شماره از این نشریه فکاهی است که بعد از ترور تحریریه آن توسط تروریست های اسلام گرا منتشر می شود. شجاعت و سرعت عمل تحریریه ی جدید٬ که بعد از هفت روز از این واقعه ی اسف بار اقدام به انتشار این نشریه کردند ستودنی است. بر روی جلد شماره ی جدید شارلی ابدو٬ تصویر محمد را می بینیم که در حالی که اشک از چشم اش سرازیر است شعار «من شارلی هستم» را در دست دارد. بر بالای سر او هم نوشته شده است که «همه چیز بخشیده شد».
شماره ی جدید هفته نامه ی شارلی ابدو که قرار بود در یک میلیون نسخه منتشر شود٬ در سه میلیون نسخه بیرون خواهد آمد و به قیمت سه یورو در فرانسه در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. تلاش تحریریه جدید این خواهد بود که این نشریه به طور مرتب و هفتگی منتشر شود. قرار است شارلی به مانند گذشته٬ نشریه ای «بی مسوولیت و بدجنس و به شدت انتقادی» باشد.
کارتون روی جلد این شماره از مجله را کارتونیستی با نام هنری Luz کشیده است. او که رونال لوزیه نام دارد از جان به در بردگان ترور هفتم ژانویه است. او می گوید همه به ما نگاه می کنند٬ ما تبدیل به سمبل هایی شده ایم٬ درست مثل کارتون های مان! ما ناچاریم بار مسوولیتی سمبولیک را به دوش بکشیم٬ چیزی که تصاویر شارلی منتقل کننده ی آن نیست. این بسیار عالی است که اشخاص از ما حمایت می کنند ولی این در تضاد با آن چه تصاویر شارلی هستند می باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پیش شماره تلفن برخی مشترکان تهرانی تغییر می‌کند

با اجرای عملیات کابل برگردان در مراکز مخابراتی شهید چیتگر تهران، شهید درزی، صالحیه، شهید قندی، یوسف آباد صیرفی و اندیشه (2) پیش شماره برخی مشترکان تغییر می‌کند.
در راستای عملیات کابل برگردان پیش شماره تلفن‌های مرکز مخابرات شهدای چیتگر از 4418 و 4419 در محدوده جاده مخصوص کرج، میدان جهاد، شهرک شهرداری، خیابان شهید مصطفی خمینی به 4478 و 4479 تغییر می‌یابد و ارتباط تلفنی مشترکین این مرکز به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.
همچنین عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید درزی، صالحیه، شهید قندی، یوسف آباد صیرفی، اندیشه (2) در تاریخ 27 دی ماه آغاز می‌شود که با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهید درزی با پیش شماره‌های 3360، 3361، 3388، 3389 در محدوده اتوبان بعثت، شهرک شاهد، خیابان آل ابراهیم، طوس به مدت 24 ساعت مختل می‌شود.
در همین حال در مرکز مخابرات صالحیه با پیش شماره‌های 5662، 5663 در محدوده 15 متری دوم، خیابان‌های گلستان یازدهم الی نهم و در مرکز مخابرات شهید قندی با پیش شماره‌های 5611 الی 5615 در محدوده بلوار گل‌ها، خیابان‌های نواب صفوی، مادر، فدائیان اسلام نیز ارتباط مشترکان حداکثر به مدت 72 ساعت دچار اختلال می‌شود.
با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی و دیتای مشترکان در مرکز مخابرات یوسف آباد صیرفی از ساعت 24 تاریخ ۲۷ دی ماه به مدت 6 ساعت و در مرکز مخابرات اندیشه (2) از ساعت 23 به مدت پنج ساعت با اختلال همراه است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دانش آموزان مدرسه ای در همدان برای همدردی با معلم سرها را تراشیدند

دانش آموزان مدرسه آیت الله معصومی شهر همدان با هدف همدردی با ˈمحمدرضا قادریˈ معلم ورزش و از قهرمانان دوچرخه سواری آسیا موهای سر خود را تراشیدند.
رییس هیات دوچرخه سواری استان همدان روز چهارشنبه در این خصوص به ایرنا گفت: امروز در اقدامی خودجوش300 دانش آموز دبستان آیت الله معصومی همدان همگی با سرهای تراشیده در مدرسه حاضر شدند.
ˈعلی ثقفیˈ افزود: بچه های این مدرسه که معلم خود را به مانند پدر دوست دارند با این اقدام نشان دادند هرگز معلمانشان را که برای موفقیت آنان تلاش می کنند، فراموش نخواهند شد.
وی اضافه کرد: تلاش ما بر این است که امید را به زندگی این قهرمان بازگردانیم و این فعالیت نیز کاملا خودجوش بود و دانش آموزان از روی محبتی که به معلم خود داشته اند سرهای خود را تراشیده اند.
وی بیان داشت: برای مراسم امروز که از ساعت هشت صبح در دبستان آیت الله معصومی برگزار شد، مسوولان آموزش و پرورش ، اداره کل ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران، شورای اسلامی شهر و جمعی از خانواده دوچرخه سواری حضور یافتند.
ثقفی با بیان این که هدف ما روحیه دادن به این معلم و قهرمان سرشناس دوچرخه سواری کشور است، گفت: خوشحالم از اینکه با این حرکت هرچند کوچک توانستیم روحیه این قهرمان ارزنده را تقویت کرده و وی را به فعالیت بیشتر در آموزش و پرورش تشویق کنیم.
محمدرضا قادری ساکن یکی از محله های قدیمی همدان و دوچرخه سواری است که قهرمانی آسیا را در ویترین افتخارات خود جا داده و این روزها با سرطان ریه دست و پنجه نرم می کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آب کارون به اصفهان منتقل نمی‌شود

معاون عمرانی استاندار خوزستان اعلام کرده که طرح ساخت تونل بهشت‌آباد متوقف شده است. این تونل قرار بود آب رودخانه کارون و نیز سرچشمه زاینده‌رود در استان چهار محال و بختیاری را به زاینده رود در اصفهان منتقل کند.
عملیات اجرایی ساخت تونل بهشت‌آباد که مدتهاست بر سر آن بحث و جدل است، متوقف شده است. سایت خبر آنلاین با اعلام این خبر از قول معاون عمرانی استاندار خوزستان نوشته است: «با تلاش‌های صورت گرفته و مستندات ارائه شده، عملیات اجرایی تونل انتقال آب بهشت آباد از برنامه‌های وزارت نیرو حذف شد».
احمد سیاحی روز پنج‌شنبه ۲۵ دی (۱۵ ژانویه) در جلسه شورای اداری استان خوزستان تاکید کرده که انتقال آب برای مصارف شرب و صنعتی از سرشاخه‌ها همچنان صورت می‌گیرد اما احداث تونل بهشت‌آباد به این منظور متوقف شده است.
احداث تونل بهشت‌آباد از سال ۱۳۹۰ در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته است. نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و مقام‌های دیگر این استان، تلاش بسیاری برای پیشبرد این پروژه انجام دادند.
نماینده اصفهان در مجلس در سال ۱۳۹۰ درباره ضرورت احداث این تونل به خبرگزاری‌ها گفت: «میزان آبی که در دو سه سال گذشته به پشت سد زاینده رود اضافه شده معادل میزانی است که از تونل اول و دوم تامین شده است و برای این که بتوانیم حجم آبی در حدود ۷۰۰ میلیون لیتر در سال به پشت سد اضافه کنیم چاره‌ای به غیر از احداث تونل بهشت آباد نداریم».
در مقابل نماینده شهرکرد گفته بود: «این تونل در بهشت‌آباد و در عمق ۳۰۰ تا دو هزار متری زمین در حال احداث است که در صورت ادامه روند احداث، تمام قنوات و چشمه‌سارهای چهارمحال و بختیاری که در این عمق است، خشک و نابود می‌شود و این امر به خشکی و نابودی کارون و استان خوزستان نیز منجر خواهد شد».
کم‌آبی در استان اصفهان و نیز خشک شدن زاینده‌رود دلایل اصلی طرح انتقال آب کارون به این استان بوده است.
از آن زمان فعالان مدنی و زیست محیطی استان‌های چهار محال و بختیاری و خوزستان با برگزاری تجمع و تحصن و نوشتن بیانیه‌ها و نامه‌های اعتراضی به مخالفت با احداث این تونل و نیز تونل گلاب دو ادامه داده‌اند.
متخصصان محیط زیست معتقدند انتقال آب از یک منبع به منبع دیگر راه‌حل پایداری برای حل مشکل کم‌آبی نیست.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
عربستان سعودی یک زن را در ملاءعام در مکه سر برید

فعالان حقوق بشری می‌گویند که مقام‌های عربستان سعودی یک زن را در ملاءعام در شهر مکه سر بریده‌اند.
وزارت کشور عربستان اتهام این زن را آزار جنسی و قتل دخترخوانده‌ ۷ ساله‌اش اعلام کرده و حکم صادره درباره او را با جرمی که مرتکب شده، متناسب دانسته است.
رسانه‌های عربی نوشته‌اند که لیلا بنت عبدالمطلب باسیم زن برمه‌ای‌تباری است که مقام‌های عربستان روز دوشنبه گذشته در حالی که چهار پلیس او را نگه داشته بودند، در یکی از خیابان‌های مکه با شمشیر سر بریدند.
دیده‌بان حقوق بشر قتل این زن را تایید کرده‌ است.
سایت یوتیوب، ویدئویی را که جزئیات بریده شدن سر این زن را نشان می‌داد از سایت خود حذف کرده است.
سازمان دیدبان حقوق بشر می‌گوید که عربستان سعودی در دو هفته نخست سال ۲۰۱۵ میلادی، ۹ نفر، از جمله این زن را اعدام کرده است.
عفو بین‌الملل پیش از این گفته بود که وضعیت حقوق بشر در عربستان سعودی وخیم‌تر شده است.
به گفته این نهاد بین‌المللی فعال در زمینه حقوق بشر، عربستان سعودی نه تنها به اصلاحاتی که وعده انجام آن را داده، عمل نکرده، بلکه میزان سرکوب‌ها را هم افزایش داده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مأمور پلیس فرشته نجات پسر جوان

تنها ثانیه‌هایی پس از اینکه مأمور فداکار پلیس، جوان بیهوش را از ماشین شعله‌ور بیرون کشید، باک خودرو منفجر شد.
این بخشی از حادثه‌ای بود که حدود ساعت 12 ظهر پنجشنبه گذشته رخ داد. آن روز ستوان سوم عمار رشنوادی، مددکار اجتماعی پلیس شهرستان ملکشاهی هنگام بازگشت از محل کارش متوجه شد که یک خودروی زانتیای مشکی از مسیر جاده منحرف شده و داخل دره سقوط کرده است. آتش ماشین را دربرگرفته بود و مأمور جوان با دیدن این صحنه جانش را به خطر انداخت تا راننده خودرو را نجات دهد.
او در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید: خانه‌ام در ایلام است و آن روز راهی ایلام بودم که در منطقه درگناو که بین ملکشاهی و ایلام است متوجه دود شدم. از همکارم خواستم کنار جاده توقف کند تا ببینیم چه حادثه‌ای رخ داده است. از ماشین پیاده شدم و یک زانتیا را دیدم که به پایین پل سقوط کرده بود. خودرو به حالت نیمه واژگون در آمده و کاپوت آن دچار آتش‌سوزی شده بود. همان ابتدا دیدم که مردم با موبایل‌هایشان مشغول فیلمبرداری از آتش گرفتن خودرو هستند. هیچ‌کس نگران سرنشینان ماشین نبود.
از آنها پرسیدم که خودرو چند سرنشین داشته که یکی گفت راننده داخل ماشین است. پل حدود 2متر ارتفاع داشت. از همانجا پایین پریدم و به سمت ماشین رفتم. می‌دانستم که جان راننده در خطر است. به‌دلیل شدت تصادف درهای خودرو قفل شده بود. با سنگ چند ضربه به شیشه زدم اما نشکست. در آن لحظات دلهره‌آور، فقط لطف خدا بود که آنقدر به در سمت شاگرد با سنگ زدم تا بالاخره باز شد.
مامور فداکار می‌گوید:
وقتی در باز شد راننده را دیدم که سرش روی صندلی شاگرد و پاهایش بین فرمان و صندلی بود. نیمه بیهوش بود. برای همین کتفش را گرفتم تا او را از ماشین بیرون بکشم اما چون یکی از پاهایش گیر کرده و شکسته بود نتوانستم او را بیرون بکشم. مجبور شدم داخل ماشین شوم تا کمی صندلی راننده را به عقب بکشم تا پای راننده آزاد شود. درحالی‌که شعله‌های آتش هر لحظه بیشتر می‌شد به داخل ماشین رفتم و سرانجام توانستم پای راننده را آزاد کنم.
بعد از آن، کتفش را گرفتم و موفق شدم او را نجات بدهم و به بیرون از ماشین منتقل کنم. وقتی او را زمین گذاشتم ناگهان خودرو منفجر شد و آنجا بود که نفس راحتی کشیدم. به گفته مأمور جوان، راننده پسری 18ساله بود و بریده بریده شماره پدرش را در اختیار من قرار داد. برای همین با پدرش تماس گرفتم و موضوع را به او اطلاع دادم. بعد هم به اورژانس زنگ زدم و او به بیمارستان انتقال یافت. روز بعد وقتی با او تماس گرفتم تا حالش را بپرسم، وی گفت که سرش زخم سطحی برداشته و پایش نیز شکسته است.
این مأمور پلیس می‌گوید: 2روز بعد پدرش با من تماس گرفت و گفت که به محل حادثه رفته و با دیدن خودروی سوخته و وضعیت تصادف وحشت کرده است. او مدعی شد که جان فرزندش را مدیون من است چرا که اگر او را نجات نمی‌دادم قطعا در میان شعله‌های آتش سوخته و جان باخته بود.مامور فداکار پلیس 3سال‌و‌نیم است که به استخدام نیروی انتظامی در آمده و این حادثه را یکی از شیرین‌ترین خاطره‌های زندگی‌اش می‌داند.
در همین حال محمدمهدی امیدی، جوان 18ساله‌ای که با کمک مأمور جوان نجات یافت در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید: آن روز از خانه پدربزرگم به سمت خانه خودمان در ایلام می‌رفتم که در بین راه به‌دلیل یخ زدگی جاده ماشین لیز خورد و کنترلش را از دست دادم. بعداز آن دیگر چیزی به‌خاطر ندارم اما به گفته شاهدان مأمور پلیس جانش را به خطر انداخت تا مرا نجات دهد. من زندگی‌ دوباره‌ام را مدیون این پلیس فداکار هستم. قصد دارم بعد از بهبودی به خانه‌اش بروم و از او تشکر کنم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 67 از 77:  « پیشین  1  ...  66  67  68  ...  76  77  پسین » 
گفتگوی آزاد

Non-political News | اخبار روز (غير سياسى)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA