انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 66 از 241:  « پیشین  1  ...  65  66  67  ...  240  241  پسین »

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی


مرد

 
6) انگلیس – 1994


صحنه از دیدار انگلیس مقابل سن مارینو که سن مارینو در ثانیه 8 دروازه انگلیس را باز کرد

گراهام تیلور سرمربی تیم ملی انگلیس بعد از عملکرد تحقیرآمیز یورو 92 امیدوار بود با این تیم به جام جهانی 1994 آمریکا صعود کند اما شکست خارج از خانه مقابل هلند، نروژ و عملکرد تحقیر آمیز مقابل سن مارینو که با گل ثانیه 8 تیم حریف همراه بود انگلیسی ها از رسیدن به جام جهانی 1994 آمریکا هم بازبمانند. انگلیس در نهایت سن مارینو را 7 بر یک شکست داد اما پیروزی هلند در لهستان باعث حذف انگلیس شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
7) یوگسلاوی – 1994


یوگسلاوی به دلیل جنگ داخلی حتی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 1994 هم حضور پیدا نکرد

یوگسلاوی حتی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 1994 هم حاضر نبود. آنها به دلیل جنگ داخلی که منجر به استقلال کشورهای بوسنی و هرزگوین، کرواسی، اسلوونی،مقدونیه و بعدها صربستان و مونتنگرو شد اجازه حضور در رقابتهای مقدماتی را پیدا نکردند. در آن زمان بسیاری یوگسلاوی را با در اختیار داشتن بازیکنانی مثل دراگان استویکوویچ، زوانیمیر بوبان، دژان ساویسویچ، داوور شوکر، دارکو بانچف، سینیشا میهایلوویچ و رابرت پروسینچکی بهترین تیم جهان در آن سال ها بود.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
8) اسکاتلند – 1970


نمایی از دیدار اسکاتلند و آلمان غربی که با برتری 3 بر 2 ژرمن ها و ناکامی اسکاتلند در رسیدن به جام جهانی همراه بود

در دهه 60 و 70 میلادی فوتبال اسکاتلند قدرت قابل توجهی داشت و تمام تیم های اروپا احترام ویژه ای برای آنها قائل بودند. سلتیک در سال 1967 قهرمان اروپا شد و 5 سال بعد رنجرز جام برندگان جام اروپا را از آن خود کرد. اسکاتلند در رقابتهای مقدماتی از ستاره هایی مثل جیمی جانسون و دنیس لا استفاده می کرد اما بعد از شکست 3 بر 2 مقابل آلمان غربی در هامبورگ پایین تر از این تیم قرار گرفت و از رسیدن به جام جهانی 1970 بازماند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
9) هلند – 2002


درگیری رابی کین و ماریو ملشیوت برای تصاحب توپ در جریان دیدار ایرلند و هلند در مقدماتی جام جهانی 2002

هلند با وجود استفاده از ستاره هایی مقل ادگار داویدز، کلارنس سیدورف، رود فان نیستلروی، مارک اورمارس و یاپ استام، تیم لوئیس فان گال در مرحله مقدماتی بعد از پرتغال و جمهوری ایرلند در رده سوم قرار گرفت. نارنجی پوشان در دیدار پایانی در دوبلین در عین ناباوری با نتیجه یک بر صفر مغلوب ایرلند شدند و از رسیدن به جام جهانی 2002 که مشترکا در کره و ژاپن برگزار شد باز ماندند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
10) فرانسه – 1994


نمایی از دیدار بلغارستان و فرانسه که در آن کلاسیمیر بالاکوف توپ را در اختیار دارد، فرانسه این بازی را واگذار کرد

فرانسه در مرحله مقدماتی جام جهانی 1994 از 16 امتیاز ممکن 13 امتیاز را کسب کرد و در آستانه صعود قرار داشت. فرانسه آن سال با حضور ستارگانی مقل ژان پیر پاپن، دوید ژینولا، اریک کانتونا، دیدیه دشان و مارسل دسایی از دو بازی پایانی خانگی خود تنها یک امتیاز برای صعود نیاز داشت اما آنها دو بازی پایانی را مقابل رژیم اشغالگر قدس و بلغارستان واگذار کردند تا از رسیدن به جام جهانی بازبمانند. البته تیم ملی فرانسه 4 سال بعد در جام جهانی 1998 در خانه خود عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد.

پایان
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
سرمربی بزرگی که به‌خاطر یک لباس تیم حریف را حیوان نامید


دعوای تاریخی دولت های انگلستان و آرژانتین که همواره در زمینهای ورزشی و خصوصا در فوتبال هم دیده می شود در جام جهانی 1966 به بدترین نحو چهره خود را به نمایش گذاشت و سرمربی بزرگ انگلستان بازیکنان حریف را حیوان خطاب کرد!

الفرد ارنست رمزی (Alfred Ernest Ramsey) سرمربی موفق و بزرگ تيم ملی انگليس در جام جهانی 1966 بود که موفق شد برای اولین و آخرین بار با سه شیرها به قهرماني برسد. آنها در فینال جنجالی ویمبلی 4-2 آلمان غربی را در وقت اضافه شکست دادند. در تیم ملی انگلیس آن زمان بازیکنان بزرگی چون گوردون بنکس، جف هورست، بابی مور، جکی چارلتون، بابی چارلتون، آلن بال، جورج کوهن و... حضور داشتند.

انگلیس پس از 3 بازی مقدماتی که یک تساوی برابر اروگوئه و 2 برد برابر مکزیک و فرانسه کسب کرد به عنوان تیم اول به یک چهارم نهایی رسید و حریف آرژانتین شد.

انگلیس در پایان این بازی را با تک‌گل جف هورست با پیروزی پشت‌سر گذاشت، دیداری که حاشیه های زیادی داشت یکی از این حاشیه ها در همان نیمه اول اتفاق افتاد و آنتونیو راتین کاپیتان تیم‌ملی آرژانتین بعد از اینکه دقیقه 35 با کارت قرمز داور مواجه شد زمین بازی را ترک نکرد. 8 دقیقه بعد وقتی تمام بازیکنان قصد داشتند به همراه او زمین را ترک کنند در نهایت راتین کوتاه آمد و تصمیم گرفت به سمت رختکن برود.

اما اتفاق چشمگیرتر و می توان گفت زشت تر در انتهای دیدار اتفاق افتاد؛ الف رمزی پس از پايان بازی به سرعت درون زمين دويد، البته اين اقدام سرمربی انگلیس برای ابراز خوشحالی نبود بلكه او می خواست از تعويض لباس بازيكنانش با حريف جلوگيری كند.


رمزی در مصاحبه پس از بازی خود گفت: با حيوان ها لباس عوض نمی كنيم!

این جمله رمزی به خاطر اختلاف تاریخی انگلستان و آرژانتین برسر جزایر مالویناس یا فالکلند است که بارها شاهد کشیده شدن این دعوای تاریخی به زمین فوتبال بین دو کشور بوده ایم.

یک نمونه بارز آن در دیدار دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 1986 که در ورزشگاه آزتک مکزیکو سیتی برگزار شد رقم خورد؛ مارادونا با دست توپ را از بالای سر پیتر شیلتون، دروازه بان مشهور سه شیرها عبور داد و یک گل تاریخی را به ثمر رساند. گلی که مارادونا هرگز بابت آن اظهار پشیمانی نکرد و آن را دست خدا نامید و اعلام کرد با این گل انتقام حمله انگلیسی ها به جزایر مالویناس در سال 1982 و کشته شدن 650 سرباز آرژانتینی را گرفته است.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
بزرگترین معمای تاریخ فوتبال


در جام جهانی 1978 آرژانتین، 16 تیم در 4 گروه چهار تیمی مرحله گروهی را برگزار کرده و در پایان دو تیم برتر هر گروه به دور بعد صعود کردند. در مرحله دوم 8 تیم نهایی به دو گروه 4 تیمی تقسیم شدند بدین صورت که تیم اول هر گروه به فینال و تیم دوم به رده بندی می رسیدند. از گروه اول هلند مقتدرانه به فینال رسید اما رقابت ميان دو تيم آرژانتين و برزيل در گروه دوم با شدت بيشتری ادامه داشت. برزيل با شکست 3-0 پرو - که یکی از تیم های قدرتمند جهان در آن دوره به شمار می رفت و با هلند یکی از فینالیست ها به تساوی رسیده بود و اسکاتلند قدرتمند را 3-1 برده بود - و تساوی مقابل آرژانتین تقريبا از حضور خود در فينال مطمئن بود اما آرژانتين می‌بايست برای رسیدن به فینال پرو را در آخرين مسابقه خود با اختلاف حداقل چهار گل شکست می داد. "دانيل پاسارلا" و هم تيمي هايش ‎ 6 بار دروازه پرو را گشودند تا با امتیاز برابر با برزیل و تفاضل (8+) بالاتر از طلایی پوشان با تفاضل (5+) قرار بگیرند و در خانه خود به فینال برسند. از اين ميان دو گل سهم "ماريو کمپس" معروف ترين بازيکن آرژانتين بعد از مارادونا بود.

این نتیجه مشكوک به تبانی در حالی به دست آمد كه حكومت آرژانتین به ریاست خورخه ویدلا با دخالت سیاسی و تبانی با فرانسیسكو برمودز رئیس جمهور پرو در دهه 70 ، موجبات برد پرگل تیمش را فراهم كرد. تیم آرژانتین در دیدار نهایی نیز 3 - 1 تیم هلند را شكست داد. در همین رابطه جنارو لدسما سناتور سابق پرو با فاش كردن این موضوع گفت دولت آرژانتین در ازای این نتیجه حاضر شد 13 پناهنده مخالف دولت را به پرو بازگرداند. لدسمای 80 ساله با حضور در دادگاهی در آرژانتین گفت‌: « ویدلا در تلاش بود تا چهره زشت آرژانتین در جهان را با قهرمانی در جام جهانی پاك كند، برای همین او حاضر شد در برابر شكست سنگین تیم پرو مخالفان را به دولت پرو تحویل دهد.»
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
بدترین تعویض جام جهانی


در جام جهانی 1974 دروازه بانی در 20 دقیقه 3 گل خورد و مربی را مجبور به تعویض کرد اما جایگزین وی دو برابر گل خورد تا باخت تاریخی 9-0 برای زئیر ثبت شود!

در فوتبال بسیار اتفاق افتاده که یک بازیکن از روی نیمکت به زمین بیاید و با تاثیر مثبت خود نتیجه بازی را به سود تیمش برگرداند و به قولی به "ذخیره طلایی" معروف شود. اما مواردی نیز اتفاق افتاده که عکس این قضیه را اثبات کرده است و یک بازیکن به جای بازیکن ضعیفی به میدان رفته و نه تنها تاثیر مثبت نداشته بلکه بدتر از بازیکن اولی هم کار کرده است.

موآمپا كازادی از زئير اولين دروازه بانی لقب گرفت كه به دليلی به جز مصدوميت تعويض شد. در جام جهانی 1974 زئير با نتيجه 3 - 0 از يوگوسلاوی عقب بود كه مربی او را بيرون كشيد و البته جانشين او دیمبی توبیلاندو هم مانع ماشین گلزنی یوگوسلاوها نشد و با دریافت 6 گل نتیجه تاریخی 9-0 رقم خورد!

البته در دیدار رده بندی جام جهانی 1994 آمریکا نیکولوف به جای میهایلوف دروازه بان بلغارستان در نیمه دوم به میدان آمد و دروازه اش باز نشد هرچند بلغارستان با همان 4 گلی که در نیمه اول از سوئد دریافت کرد بازی را 4-0 واگذار کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
نبرد برن


ساندرو کوکسیس (Sándor Kocsis)

نماد اخراج در ادوار مختلف جام جهانی بازی برزيل و مجارستان در جام جهانی 1954 سوئیس است. این بازی كه بعدها "نبرد برن" لقب گرفت، 3 كارت قرمز داشت كه با توجه به استانداردهای قوانين امروز می توانست چندين برابر باشد. حتی پس از سوت پايان درگيری بين دو تيم ادامه داشت. در نهایت مجارستان 4 بر 2 پيروز ميدان نبرد شد! (البته بازی هلند و پرتغال در جام جهانی 2006 در تاریخ جام های جهانی بیشترین کارت قرمز را داشته اما دیدار برزیل و مجارستان به دلیل خشونت های پس از بازی و نیز استانداردهای فوتبالی آن زمان خشن ترین بازی تاریخ لقب گرفته است.)
برزیل در حالی این بازی را واگذار کرد و حذف شد که در جام جهانی قبلی (1950 برزیل) با شکست برابر اروگوئه در خانه خود نایب قهرمان شده بود و در جام جهانی 1958 هم با شکست 5-2 سوئد به مقام قهرمانی رسید. اما تیم فوتبال مجارستان در این جام جهانی تیمی بسیار قدرتمند بود که در نهایت به مقام نایب قهرمانی دست یافت و در فینال با نتیجه 3-2 به آلمان غربی باخت در حالی که در دور گروهی با نتیجه جالب 8-3 همین آلمان را شکست داده بود. مجارستان در 5 مسابقه خود در این دوره 27 گل به ثمر رساند که بهترین نتیجه آنها برد 9-0 برابر کره جنوبی در دور گروهی بود.

فرانس پوشکاش (Ferenc Puskás) ستاره بی بدیل مجارستان و رئال مادرید در دهه طلایی مجارستان (دهه 50) که کاپیتان آنها در این جام جهانی نیز بود در 3 بازی که به میدان رفت 4 گل به ثمر رساند. پوشکاش در 84 بازی ملی 85 گل به ثمر رسانده است.

اما بهترین بازیکن مجارها که با 11 گل زده آقای گل این بازی ها نیز شد کسی نبود جز ساندرو کوکسیس (Sándor Kocsis) که در بارسلونا نیز بازی کرده است و به سرطلایی معروف بود. کوکسیس هم امار فوق العاده ای در تیم ملی دارد و در 68 بازی 75 گل به ثمر رسانده است.

بازیهای جام جهانی فوتبال به خاطر حساسیت بازی ها خصوصا در مراحل حذفی همیشه شاهد خشونت های زیادی بوده است و اخراجی های زیادی در این بازیها دیده شده است که برخی از این کارت قرمزها در زمره صحنه های شرم آور تاریخ فوتبال جا می گیرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
دو بازیکن منحصر به فرد تاریخ جام جهانی
اریک نیلسن از سوئد و آلفرد بیکل معروف به فردی بیکل از سوئیس تنها بازيكنانی هستند كه قبل و بعد از جنگ جهانی دوم در جام جهانی حاضر شدند؛ در دو جام جهانی 1938 و 1950. (دوره‌های 1942 و 1946 جام جهانی، به دلیل جنگ جهانی دوم برگزار نشد. جام جهانی 1942 قرار بود تا در کشور آلمان برگزار شود. این خبر در بیست و سومین سالگرد فیفا در سال 1936 و در برلین اعلام شده بود. اما جنگ جهانی در سال 1939 آغاز شد و تا سال 1945 طول کشید و به همین دلیل میزبانی آلمان منتفی شد. در ژوئن سال 1939، قرار شد برزیل میزبان رقابت‌ها باشد هرچند که با گسترش جنگ جهانی، برگزاری مسابقات منتفی شد آنهم در حالی که حتی میزبان رقابت‌ها هم مشخص نشده بود. بعد از پایان جنگ جهانی نیز، مسابقات سال 1946 به دلیل خرابی‌های حاصل از جنگ، برگزار نشد.)این دو تعطیلی باعث شد برخی بازیکنان که در جامهای جهانی قبل از جنگ جهانی بازی کرده بودند از دنیای فوتبال خداحافظی کنند اما دو بازیکن این شانس را داشتند که در اواخر دوران بازی ملی خود بار دیگر در جام جهانی حضور پیدا کرده و نام خود را جاودانه کنند؛ اریک نیلسن از سوئد و آلفرد بیکل معروف به فردی بیکل از سوئیس.



اریک نیلسن

(1916-1995) مدافع چپ فقید تیم ملی سوئد در سالهای 1938 تا 1952 بود که در 57 بازی ملی موفق به گلزنی نشد. وی در دوران بازی در تیم ملی سوئد در تورنمنت های مهمی چون جام های جهانی 1938 و 1950 و المپیک 1948 لندن بازی کرد.

مدال طلای بازی‌های المپیک 1948 لندن و نایب قهرمانی جام جهانی 1958 سوئد بزرگترین افتخارات تیم ملی فوتبال سوئد است که نیلسن در قهرمانی المپیک عضو تیم ملی سوئد بود. وی در جام جهانی 1938 نیز با سوئد به مقام چهارم رسید.

به گزارش مشرق، تیم ملی سوئد تاکنون 11 بار در جام جهانی حضور داشته است که 4 بار آن را موفق به حضور در جمع 4 تیم نهایی شده است. سوئد در سال 1958 که میزبان رقابتها بود تا یک قدمی قهرمانی پیش رفت اما در فینال مغلوب برزیل شد. 2 مقام سومی و یک مقام چهارمی نیز از دیگر افتخارات این تیم است.





آلفرد بیکل

آلفرد بیکل معروف به فردی بیکل (1918-1999) مهاجم فقید تیم ملی سوئیس است که همانند نیلسن افتخار حضور در دو جام جهانی قبل و بعد از جام جهانی را دارد. بیکل در طول 18 سال بازی برای سوئیس (1936 تا 1954) در 71 بازی ملی 15 گل زد. وی از یک حیث دیگر در جام جهانی رکورددار است؛ طولانی ترین زمان بین دو مسابقه در جام جهانی( 12 سال و 13 روز). وی در دیدار برابر آلمان در جام جهانی 1938 که به برتری 4-2 سوئیس انجامید زننده یکی از گل های سوئیس بود.

تیم ملی سوئیس هم تاکنون 11 بار به جام جهانی صعود کرده است که صعود به یک چهارم نهایی سه جام جهانی 1934، 1938 و 1954 تنها افتخارات این تیم است. سوئیس در جام جهانی 2014 در گروه E با تیمهای فرانسه، اکوادور و هندوراس همگروه است و امیدوار است با سرمربیگری اوتمار هیتزفیلد نتیجه بهتری در این جام بگیرد.


یک نکته جالب درباره تیم ملی سوئیس این است که در سال 1920 یک دروازه‌بان ایرانی به نام حسین‌علی‌خان سردار در بازی برابر تیم ملی فوتبال فرانسه برای سوئیس به میدان رفت!
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 66 از 241:  « پیشین  1  ...  65  66  67  ...  240  241  پسین » 
ورزش
ورزش

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA