انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
موبایل
  
صفحه  صفحه 5 از 12:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  12  پسین »

Mobile Software | نرم افزار موبایل (گوناگون)


مرد

 
جلوگیری از حذف ناخواسته‌ی اطلاعات با اپلیکیشن DumpSter

DumpSter نام نرم‌افزاری است که به احتمال زیاد شما هم بعد از آشنایی با آن سریعا اقدام به دانلود و نصب آن خواهید کرد. چرا‌که این نرم‌افزار راه‌ حل مشکلی است که احتمالا هر یک از ما حداقل یک بار آن را تجربه کرده‌ایم. منظورمان پاک شدن خواسته یا ناخواسته‌ی عکس‌ها و فیلم‌ها و فایل‌های مهم هستند.
در میان انبوه اپلیکیشن‌های جدید و متنوعی که برای اندروید طراحی و ساخته می‌شوند، گاهی شاهد اپلیکیشن‌هایی هستیم که به طور ویژه مورد توجه قرار می‌گیرند و وجود و نصب بودن آن‌ها روی گوشی‌های موبایل به امری ضروری و لازم تبدیل می‌شود. DumpSter نام نرم‌افزاری است که احتمالا برای شما هم کاربردی خواهد بود.
تا پیش از این، اولین و تنها راه‌حلی که برای این مشکل به فکرمان می‌رسید، استفاده از نرم‌افزار‌های ریکاوری و بازیابی‌ اطلاعات بود که هیچ‌وقت آن طور که باید، فایل‌های از دست رفته‌ را به ما باز نمی‌گرداند. به علاوه اگر میزبان فایل‌های پاک شده، مموری کارت‌ها و حافظه‌های مختلفی به جز‌ دیسک‌سختِ رایانه بودند احتمال موفقیت عملیات بازیابی کمتر نیز می‌شد. اما امروز در لوتی شما با نرم‌افزاری آشنا خواهید شد که با نصب آن هیچوقت هیچ فایلی را از دست نخواهید داد. در واقع پیشنهاد ما به شما این است که این نرم‌افزار را به عنوان اولین و ضروری‌ترین نرم‌افزار، بعد از هربار تعویض رام، فلش کردن گوشی یا خرید یک گوشی تازه روی دستگاه خود نصب کنید تا برای همیشه خیالتان از پاک نشدن اتفاقی فایل‌های مهم راحت باشد.
اما روش کار این نرم‌افزار چگونه است. شما با نصب این نرم‌افزار یک سطل آشغال موقت، مانند Recycle Bin در ویندوز به گوشی خود اضافه می‌کنید و بعد از آن تمامی فایل‌های پاک شده ابتدا به این قسمت منتقل خواهند‌ شد و بعد از گذشت چند روز به طور خودکار حذف می‌شوند. نگران اشغال فضا توسط این نرم‌افزار نباشید چرا که شما از بخش تنظیمات این برنامه می‌توانید مشخص کنید که چه دسته فایل‌هایی (تصاویر، ویدئو، برنامه و ... ) با این روش حذف شوند و فایل‌های پاک شده تا چند روز در این قسمت موقت باقی بمانند. برای مثال اگر فقط عکس‌های گوشی برایتان حائز اهمیت است می‌توانید فقط دسته‌ی تصاویر را انتخاب کنید و زمان پاک شدن خودکار را هم روی یک روز تنظیم کنید. در این حالت علاوه بر‌اینکه دیگر هیچ‌ عکسی را به طور اتفاقی از دست نخواهید داد، متوجه فضای اشغال شده‌ی این نرم‌افزار هم نخواهید‌ شد چرا که در هر 24 ساعت تمامی فایل‌های موجود در این قسمت پاک‌سازی می‌شوند. هر‌چند که هر‌مقدار زمان نگهداری فایل‌ها را طولانی‌تر قرار دهید، از دست رفتن اطلاعاتتان غیر‌ممکن‌تر خواهد شد.
در قسمت تنظیمات نیز گزینه‌ای برای قرار دادن رمز عبور وجود دارد تا در بخش امنیت فایل‌های نگه‌داری شده در این برنامه، مشکلی وجود نداشته‌باشد.


دانلود از گوگل پلی

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آگاهی از نتایج زنده‌ی فوتبال داخلی و خارجی با اپلیکیشن توپ

توپ، اپلیکیشنی در زمینه اخبار ورزشی است که مناسب برای علاقه‌مندان به ورزش، اتفاقات و حواشی آن است تا بتوانند آخرین اخبار و نتایج را همیشه و در هر مکان همراه خود داشته باشند. در این اپلیکیشن امکانات جالبی نظیر مشاهده آنی نتایج مسابقات فوتبال، آخرین اخبار ورزشی فوتبالی و غیر‌فوتبالی لیگ‌های داخلی و خارجی و... برای کاربران در نظر گرفته شده است.
در بازار اپلیکیشن‌های داخلی گاهی محصولاتی را مشاهده می‌کنیم که ما را به صنعت برنامه‌سازی داخل کشور امیدوار می‌کنند. اپلیکیشن توپ یکی از نرم‌افزار‌هایی است که جدا از ظاهر زیبا و شیک خود، ایده و همت بزرگی در پشت آن نهفته است. این نرم‌افزار که برای سیستم عامل‌های اندروید و آیفون منتشر شده، شاید ایده‌آل‌ترین برنامه برای علاقه‌مندان به ورزش و فوتبال، اخبار و حواشی آن باشد. با اولین ورود به نرم‌افزار متوجه امکانات فراوان و مثال‌زدنی آن خواهید‌ شد.
تمامی اخبار ورزش و فوتبال ایران و لیگ‌های مهم مانند لالیگا و... به سرعت در سرورهای این برنامه به‌روز‌رسانی می‌شوند و شما با داشتن این نرم‌افزار همیشه و در سریع‌ترین زمان ممکن از اخبار دنیای ورزش مطلع خواهید‌ شد. امکانات بی‌نظیری از جمله جدول کامل لیگ‌ها، برنامه‌ی بازی‌های روز با ساعت دقیق و معرفی شبکه‌ای که به پخش آن می‌پردازد، اعلام نتایج آنلاین با قابلیت اعلام اتفاقات مهم بازی مانند به ثمر رسیدن گل، اخراج و ... به صورت نوتیفیکیشن در محیط گوشی، از دیگر امکانات این نرم‌افزار است.


امکانات اپلیکیشن توپ :
1) اطلاع از نتایج زنده بازی‌های در حال انجام با قابلیت فعال کردن نوتیفیکیشن برای رخدادهای هر بازی
2) امکان مشاهده جزییات بازی (زننده گل، کارت زرد و قرمز، خطا و تعویض‌ها و...)
3) مشاهده جدول لیگ و برنامه بازی‌های لیگ‌های ایران و جهان مانند انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه و...
4) اطلاع رسانی درباره زمان پخش بازی‌های 24 ساعت آینده از شبکه‌های صدا و سیما
5) مشاهده آخرین اخبار ورزشی منتشر شده در حوزه‌ی فوتبال داخلی و خارجی و همچنین آخرین اخبار غیر فوتبالی ایران و جهان
6) امکان مشاهده آنلاین بازی‌ها از شبکه‌های سه و ورزش و رادیو ورزش متناسب با سرعت اینترنت
7) مشاهده صفحه اول روزنامه‌های ورزشی و خلاصه اخبار آن‌ها
8) محیطی جذاب و ساده جهت استفاده آسان کاربران از برنامه
9) امکان تماس و گزارش خطا‌های احتمالی برنامه از طریق صفحه درباره ما


دانلود از بازار و اپ استور


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فایل منیجر با طراحی متریال زیبا

فایل‌منیجر‌ها نه ‌تنها جزو مهم‌ترین و اصلی‌ترین ارکان گوشی‌های هوشمند هستند، بلکه یکی از پر مصرف‌ترین اپلیکیشن‌های این دستگاه‌ها به شمار می‌روند. بنابراین لازم است که این نرم‌افزار در کنار امکانات کامل، از ظاهری خوب و چشم‌نواز برخوردار باشد.
گوگل با ارائه‌ی اندروید 5 و طراحی متریال آن سروصدای زیادی به پا کرد. شاید یکی از مهم‌ترین مواردی که با اندروید 5 از طرف گوگل مطرح شد، مبحث طراحی متریال بود که به سرعت در دل کاربران بسیاری جا باز کرد و با وجود اینکه گوگل روی این موضوع پافشاری نکرد، اکنون تمامی توسعه‌دهندگان در فکر ساخت یا آپدیت نرم‌افزارهای خود به ظاهر متریال دیزاین هستند. یکی از نرم‌افزارهایی که به تازگی به صورت متریال طراحی و ساخته شده Lollipop File Manager نام دارد که یک فایل‌منیجر کامل و بدون نقص را با طراحی متریال به شما ارائه می‌دهد.
Lollipop File Manager توسط یک تیم توسعه‌دهنده به تازگی منتشر شده و مطمئنا هنوز جا برای پیشرفت آن وجود دارد. با این حال بعد از استفاده از این نرم‌افزار متوجه تلاش تیم سازنده برای آنکه ورژن کامل و بی‌نقصی از نرم‌افزار را ارائه دهند خواهید‌ شد. بنابراین استفاده از این نرم‌افزار و تجربه‌ی متریال دیزاین با تمام استانداردهای آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.


دانلود از گوگل پلی

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بازیابی عکس‌ها و ویدئو‌های پاک شده در گوشی‌های اندروید

diskdigger نام نرم‌افزاری است که می‌تواند فرمت‌های jpg , png , mp4 را بازیابی کند. شما قبل از ذخیره‌ی فایل‌ها قادر به مشاهده‌ی پیش‌نمایش آن‌ها خواهید بود و سپس می‌توانید با انتخاب عکس‌های مورد نظر‎‌، آن‌ها را بازیابی کنید. البته کارکرد این نرم‌افزار هم مانند هم‌رده‌های خود به صورت صددرصد و تضمینی نیست با این حال استفاده از آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم چراکه در تست‌های انجام شده توسط ما این نرم‌افزار موفق به بازگردانی بخش قابل قبولی از عکس‌های پاک شده چه در همان‌روز و چه در روزهای قبل‌تر شد.
اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به تازگی عکس و یا ویدئوهای مهمی‌ را از دست داده‌اید، امتحان کردن این نرم‌افزار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
نکته مهم : برای استفاده از این نرم‌‎افزار به دسترسی روت نیاز دارید.


دانلود از گوگل پلی

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مدیریت حافظه کلیپ‌بورد در اندروید

یکی از اپلیکیشن‌هایی که مدتی‌ است در گوگل پلی منتشر شده و با استقبال خوبی هم مواجه شده Clipper نام دارد که با یک هدف ساده اما مهم و جالب تولید شده است : " اشتباه چیزی رو کپی نکن " . این نرم‌افزار به نوعی وظیفه‌ی مدیریت حافظه کلیپ‌بورد گوشی شما را بر عهده خواهد داشت و متن‌های کپی شده را در خود ذخیره می‌کند.
یکی از ویژگی‌ها و مزایای متن‌باز بودن اندروید در این موضوع است که هر برنامه‌نویسی می‌تواند هر اپلیکیشنی که در ذهن دارد را بدون مواجه شدن با هیچ مشکل و محدودیتی به مرحله‌ی اجرا برساند. از همین رو روزانه شاهد تولید هزاران اپلیکیشن اندرویدی هستیم که مسلما هر قدر میزان اپلیکیشن‌های تولیدی بالاتر برود احتمال پیدا شدن اپلیکیشن‌های واقعا کاربردی و جالب مانند Clipper هم افزایش می‌یابد.
بگذارید با یک مثال کاربرد این اپلیکیشن را به شما توضیح دهیم. فرض را بر آن بگیرید که یک متن مهم را مانند شماره تلفن یا شماره ملی یا... را از یک وب سایت کپی کرده‌اید. چند لحظه بعد یکی از دوستان شما پیامک جالبی را برای شما می‌فرستد و شما هم وسوسه می‌شوید تا آن را برای دیگر دوستان خود ارسال کنید. متن پیام را کپی کرده و مراحل ارسال را انجام می‌دهید و به یکباره یادتان می‌افتد که از قبل متن مهمی‌ را در کلیپ‌بورد ذخیره کرده بودید و حالا این پیامک جای آن را گرفته است. به احتمال خیلی زیاد چنین مشکلی را تجربه کرده‌اید. مطمئنا خود را سرزنش خواهید کرد و در بهترین حالت ممکن، اگر متن مورد نظر در دسترس باشد، مجبور به صرف دوباره‌ی زمان خواهید شد تا به محل مورد نظر رفته و دوباره متن را کپی کنید. Clipper به منظور حل همین مشکل ساخته شده است. به این ترتیب که با ورود به این نرم‌افزار به 20 متن آخر کپی شده در گوشی خود دسترسی خواهید داشت و در منوی تنظیمات برنامه می‌توانید تعداد آن را بیش‌تر از این هم قرار دهید.
کافیست تا این اپلیکیشن کاربردی را در گوشی خود نصب کنید. Clipper در پس زمینه‌ی گوشی شما فعالیت خود را ادامه می‌دهد و تمامی متن‌های کپی شده در گوشی را در خود ذخیره می‌کند تا در هر زمان که لازم بود دوباره به آن‌ها دسترسی داشته باشید. تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که این نرم‌افزار تنظیماتی برای قرار دادن رمز‌عبور در نظر نگرفته است. پس اگر فکر می‌کنید متن‌های کپی شده ممکن است حائز اهمیت باشند لازم است که با یک نرم‌افزار جانبی برای آن رمز‌عبور قرار دهید.


دانلود از گوگل پلی

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
موزیک‌پلیر ویندوزفون برای اندروید

اجرای موسیقی با اپلیکیشن Zplayer در محیط اندروید کامل شبیه ویندوز فون است و به سختی می‌توان تفاوتی بین این نرم‌افزار و موزیک‌پلیر اختصاصی ویندوزفون پیدا کرد. در طراحی این برنامه، از نحوه‌ی چیدمان منوها و سربرگ‌ها گرفته تا تصاویر زمینه و لیست آهنگ‌ها، از نسخه‌ی مخصوص ویندوزفون الگو گرفته و یک نرم افزار ویندوزفونی را برای اندروید شبیه‌سازی کرده است.
تجربه استفاده از این پلیر حس خوبی را در کاربر ایجاد می‌کند و با امکانات فراوانی که در اختیارتان قرار می‌دهد شما را از پلیر‌های دیگر بی‌نیاز خواهد کرد. از ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن اندرویدی می‌توان به اجرای ویدئو علاوه بر فایل‌های صوتی، دسته بندی آثار بر اساس خواننده، آلبوم، سبک و... ، استفاده از دو تم مشکی و سفید، رادیو آنلاین و... اشاره کرد که استفاده از این نرم‌افزار را بیش از پیش جذاب‌تر می‌کند. اگر به دنبال یک موزیک‌پلیر کامل با تمام امکانات لازم هستید و به ظاهر ویندوزفون هم علاقه‌مند هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از این نرم‌افزار استفاده کنید.


دانلود از گوگل پلی

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فیس‌بوک لایت، نسخه‌ی سبک‌تر اپلیکیشن فیس‌بوک برای اندروید منتشر شد

اپِ فیس‌بوک جزو اپلیکیشن‌های محبوب در گوگل پلی و اپ‌استور است. این تنها جایی نیست که فیس‌بوک در رتبه‌های اول جا می‌گیرد، چراکه این اپلیکیشن از نظر مصرف منابع سخت‌افزاری و دیتا نیز جزو پرمصرف‌ترین‌ها است. حال این کمپانی نسخه‌ی سبک‌تری از اپلیکیشن خود را برای اندروید منتشر کرده است.
فیس‌بوک را باید در زمره‌ی پرکاربردترین اپلیکیشن‌های اندروید قرار داد. علی‌رغم محبوبیت بالا، اپلیکیشن فیس‌بوک یکی از پرمصرف‌ترین‌ها میان سایر اپلیکیشن‌های اندرویدی است. فیس‌بوک با علم به این موضوع، به‌جای بهبود عملکرد اپلیکیشن خود، نسخه‌ای جدید از این اپلیکیشن را با عنوان فیس‌بوک لایت منتشر کرده‌اند که بسیار سریع‌تر از اپلیکیشن پیشین این کمپانی برای اندروید است.
نکته‌ای که در مورد این اپلیکیشن حائز اهمیت است، انتشار آن در شماری از بازار‌های در حال توسعه است که می‌توان از جمله‌ی آن به نیجریه، نپال، آفریقای جنوبی، سودان، سریلانکا، ویتنام و زیمباوه اشاره کرد.
با توجه به سایز ۲۵۲ کیلوبایتی این اپلیکیشن می‌توان به این نتیجه رسید که فیس‌بوک لایت، کلاینت تحت وب فیس‌بوک برای اندروید است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان به قابلیت‌های اصلی فیس‌بوک از قبیل دیدن فید اصلی، کامنت‌گذاری، ویرایش پروفایل، آپلود تصاویر، ایجاد آلبوم‌ها، بروزرسانی استاتوس و چت با دوستان دسترسی پیدا کرد.
در صورتی که دوست دارید این اپلیکیشن را امتحان کنید، می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مدیریت یادداشت‌ها با اپلیکیشن Gnotes

Gnote نام نرم‌افزاری است که‌ امکان ثبت و مدیریت یادداشت‌ها را در کنار امکانات متنوع دیگری، در گوشی‌های اندروید و آیفون میسر می‌کند.
یکی از عمده‌ ضعف‌های اپلیکیشن‌های یادداشت‌برداری در ‌نبود امکان تهیه‌ی فایل پشتیبان از یادداشت‌های ذخیره‌ شده‌ است. اگر هم این امکان وجود داشته باشد، تنها با همان نرم‌افزار قابل بازیابی است. برای مثال اگر روزی شما تصمیم گرفتید تا تمامی‌یادداشت‌های داخل موبایلتان را به‌ کامپیوتر منتقل کنید، راهی به‌جز آنکه ‌نوبت به‌ نوبت یادداشت‌ها را کپی کرده ‌و با روش‌های پیچیده ‌به ‌کامپیوتر منتقل کنید وجود نداشت‌. به‌همین منظور نرم‌افزارهای مختلفی از جمله‌ Gnote و Evernote منتشر شدند که ‌امکان همگام‌سازی یادداشت‌های ذخیره‌ شده‌ با ایمیل شما را مهیا می‌کنند. به این معنا که‌ شما با کلیک بر روی گزینه‌ Sync تمامی ‌یادداشت‌های خود را به‌ ایمیل یا اکانت کاربری خود در وب‌سایت آن برنامه‌ منتقل می‌کنید و به‌ راحتی می‌توانید از طریق مرورگر به‌ تمامی ‌یادداشت‌ها دسترسی داشته ‌و به ‌استفاده ‌از آن‌ها بپردازید.
هر دو نرم‌افزار از قوی ترین نرم‌افزار‌های یادداشت برداری به شمار می‌روند، اما دلیل آنکه‌ امروز در زومیت Gnote را به ‌شما معرفی می‌کنیم وجود برخی محدودیت‌ها و پیچیدگی‌ها است که‌ بر خلاف Gnote، اپلیکیشن Evernote خالی از آن‌ها نیست. برای مثال تنها ویژگی‌های نسخه‌ی پولی نرم‌افزار Gnote نسبت به‌ نسخه‌ رایگان آن، قالب گرافیکی مشکی رنگ و یک ویجت از لیست یادداشت‌ها است. در حالی که ‌نسخه‌ی رایگان Evenote محدودیت حجم یادداشت‌ها را دارد (60مگابایت) و برای استفاده‌ی بهینه ‌از آن حتما باید به ‌اینترنت متصل بود.


برخی از ویژگی‌های Gnote
سینک و همگام‌سازی یادداشت‌ها با حساب کاربری جیمیل و اکانت آنلاین در سایت gnotes.me
قابلیت جستجو، مدیریت و ویرایش کامل یادداشت‌ها
قابلیت قفل‌گذاری بر روی یادداشت‌های محرمانه
قابلیت شخصی‌سازی یادداشت‌ها و استفاده‌ از فونت‌های مختلف


برای دانلود این اپلیکیشن کاربردی از لینک‌های زیر استفاده‌کنید‌:

دانلود از گوگل پلی و اپ استور


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
رنگی کردن استاتوس‌بار به سبک آیفون و تغییرات سیستمی با Xposed Installer

Xposed Installer نرم‌افزاری است که اجازه‌ مدیریت گوشی‌های اندرویدی را به کاربر می‌دهد. در واقع Xposed Installer را می‌توان سمبل متن‌باز بودن اندروید دانست زیرا به کمک آن می‌توان ‌تغییرات پایه‌ای در گوشی ایجاد کرد.
Xposed Installer به ‌تنهایی قادر به ایجاد تغییر در محیط گوشی اندرویدی نیست و تنها بستری برای فعال‌ کردن حالت‌های مختلف است. بنابراین بعد از نصب این اپلیکیشن تغییری در گوشی احساس نخواهید کرد و ابتدا باید از بخش دانلود درون نرم‌افزار، مود‌های مختلف را دانلود، نصب و فعال کنید. سپس تغییرات انجام شده‌ را مشاهده ‌خواهید کرد.
این نرم‌افزار برای اجرا به‌ دسترسی روت و رام‌های deOdex شده نیاز دارد و نحوه‌ی راه‌اندازی آن شامل چند مرحله‌ی ساده ‌است که ‌در ادامه ‌به آنها می‌پردازیم. برای فعال‌سازی، در مرحله‌ اول برنامه‌ را اجرا کرده‌ و به ‌بخش Framework وارد شوید. سپس گزینه‌‌ Install/Update را انتخاب کنید و در صورتی که‌ از شما سوالی پرسیده‌ شد دکمه‌ی Yes یا OK را فشار دهید. بعد از چند ثانیه‌ گوشی شما ریست خواهد شد و بعد از بالا آمدن گوشی، این نرم‌افزار برای شما فعال خواهد شد.
برای استفاده ‌از این اپلیکیشن، باید به بخش Downloads رفته‌ و مود‌های موجود را در صورت تمایل دانلود و نصب کنید. همچنین مودهای این اپلیکیشن را می‌توان به‌طور مستقل از وب سایت‌ها هم دانلود و استفاده ‌کرد، با این حال در بخش Downloads شما شاهد تمامی مود‌های موجود برای این اپلیکیشن خواهید بود. نکته‌ی مهمی‌ که ‌باید در نظر داشته ‌باشید این است که‌ بعد از نصب هر مود، شرط لازم برای فعال شدن و مشاهده‌ی تغییرات آن فعال کردن Moludes و سپس اقدام به ‌ریبوت کردن گوشی است. در غیر این صورت این مود غیر‌فعال باقی خواهد‌ ماند تا زمانی که ‌شما اقدام به ‌این کار کنید. بعد از ریبوت شدن گوشی تغییرات انجام شده‌ را مشاهده‌ خواهید کرد و در صورتی که‌ مود نصب شده ‌دارای تنظیمات خاصی باشد، می‌توانید به ‌بخش تنظیمات آن رفته‌ و با توجه ‌به‌ سلیقه‌ی خود آن را شخصی سازی کنید.
برخی از مود‌های جالب و محبوب این اپلیکیشن شامل رنگی کردن استاتوس‌بار گوشی به‌سبک آیفون، شیشه‌ای کردن استاتوس‌بار و از بین رفتن پس زمینه‌ مشکی آن، اضافه‌ کردن دکمه‌ی اسکرین‌شات به‌ منوی پاور، اضافه ‌کردن گزینه ‌دانلود به ‌منوی اینستاگرام، تغییر آیکون و مکان باتری، ساعت، و ...، تغییر دادن آیکون‌ها و سایز سه‌ گزینه‌ی لمسی پایین صفحه‌ است.

برای مثال و تکمیل این پست، ما مود رنگی کردن استاتوس‌بار را به‌ شما معرفی خواهیم کرد.

این مود بعد از نصب و فعال شدن، مانند گوشی‌های آیفون، رنگ استاتوس‌بار گوشی را متناسب با هر برنامه‌ای که ‌داخل آن هستید تغییر می‌دهد. برای مثال وقتی وارد برنامه‌ی ‌وایبر می‌شوید استاتوس‌بار گوشی به‌ رنگ بنفش و وقتی وارد برنامه‌ی بازار می‌شوید استاتوس‌بار به‌رنگ سبز تغییر خواهد کرد. برای مثال به‌ عکس زیر توجه ‌کنید.



این مود به‌‌ طور هوشمند و خودکار عمل کرده ‌و با تشخیص رنگ نوار بالایی هر برنامه، استاتوس‌بار را هم‌رنگ آن می‌کند. با این حال در برنامه‌، منوی تنظیمات اختصاصی برای هر اپلیکیشن در نظر گرفته‌ شده ‌تا اگر به ‌طور استثنا در برنامه‌ای، رنگ استاتوس‌بار به ‌درستی تغییر نکرد و یا رنگ آیکون‌های روی آن مناسب نبود بتوان به‌ طور اختصاصی و دلخواه ‌آن برنامه‌ را شخصی‌‌سازی کرد.
برای دسترسی به تنظیمات مخصوص هر برنامه، روی آیکون این مود کلیک و گزینه ‌Per App را انتخاب کنید. لیستی از تمام اپلیکیشن‌های موجود در گوشی نمایش داده‌ می‌شود. نکته‌ی جالب و مهم این نرم‌افزار این است که‌ می‌توان این قابلیت را برای برنامه‌های خاصی خاموش کرد. فرضا شما تعیین می‌کنید که ‌وقتی وارد برنامه‌ گالری‌عکس می‌شوید هیچ تغییر رنگی اتفاق نیفتد و استاتوس‌بار در همان رنگ مشکی باقی بماند. در این مواقع لازم است به‌ بخش تنظیمات مخصوص آن اپلیکیشن مراجعه‌ کنید و گزینه‌ی آن را به ‌حالت OFF تغییر دهید.

نکته: در صورتی که یک مود را نصب کردید و از نتیجه‎ی آن راضی نبودید، برای بازگشت به حالت اولیه‌ی گوشی کافی است تا مود مورد نظر را غیرفعال یا حذف کنید.

توجه داشته باشید که این اپلیکیشن مستقیما با فایل‎های سیستمی در تماس است، بنابراین در استفاده از آن نهایت دقت را به کار ببرید و اگر تا به حال تغییرات این چنینی در گوشی خود ایجاد نکرده‎اید بهتر است تا با کمک یک حرفه‎ای این کار را انجام دهید.
برای دانلود این اپلیکیشن به همراه مود تغییر رنگ استاتوس‌بار از این لینک استفاده کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ارسال فایل از هر کجا و با هر وسیله‌ای با Send AnyWhere

احتمالا برای شما هم پیش آمده ‌که ‌تصمیم ‌ارسال یک فایل، برنامه ‌و یا فایل صوتی به‌یکی از دوستانتان را داشته‌ باشید. در این مواقع مهم ترین چالشی که‌ با آن رو‌به‌‌رو خواهید شد پیدا کردن یک وب‌سایت خوب فارسی، بدون محدودیت‌های عجیب حجمی و پسوندی و البته ‌ارائه ‌دهنده‌ی لینک مستقیم است.
همان‌طور که گفته شد پیدا کردن یک سایت مناسب برای آپلود فایل مورد نظر همیشه یک چالش به حساب می‌آید . چرا‌که ‌با وجود تعداد زیاد آپلودسنتر‌های فارسی و خدمات رسانی خوب آن‌ها، همچنان در تمامی‌ این سایت‌ها محدودیت‌های حجمی (‌برای مثال تا سقف 10 مگابایت) و پسوندی وجود دارد که‌ برای مثال به ‌شما اجازه‌ نمی‌دهد یک فایل با پسوند نه‌ چندان معمول مانند APK را با حجم بیشتر از 10 مگابایت آپلود کنید. یا مشکل دیگری که ‌تا به ‌امروز وجود داشت این بود که‌ برای فرستادن یک فایل از داخل موبایل، مجبور به‌انتقال آن به‌ کامپیوتر و سپس آپلود کردن آن و فرستادن لینک مورد نظر بودیم. اما امروز در زومیت راهی را معرفی خواهیم کرد که ‌شما را از تمامی‌ این محدودیت‌ها و دردسر‌ها نجات داده‌ و با ساده‌ترین شکل ممکن امکاناتی نا‌محدود را در هر‌کجا و هر‌ ابزاری که ‌باشید، در اختیار شما قرار می‌دهد.
Send AnyWhere نام یک گروه ‌نرم‌افزاری است که‌ این مشکل شما را یک‌بار برای همیشه‌ با بهترین شکل ممکن حل کرده‌است. اهمیتی ندارد که‌ شما صاحب یک گوشی اندرویدی هستید، یا یک گوشی ویندوزفونی. فرقی ندارد که‌ پشت یک سیستم کامپوتر با سیستم عامل ویندوز یا مک نشسته‌ باشید. Send AnyWhere فکر همه‌جا را کرده‌ است. این تیم توسعه‌دهنده، سرویس خود را برای اکثر سیستم‌عامل‌های موجود یعنی اندروید، ویندوزفون، iOS، مک و ویندوز هم ارائه‌ داده ‌است و شما با استفاده ‌از هر کدام می‌توانید برای طرف مقابل فایل ارسال کنید‌.
یکی از ویژگی‌های جالب این سرویس ارسال لحظه‌ای فایل است. به‌ این معنا که ‌شما بعد از انتخاب فایل‌های مورد نظر و انتخاب گزینه‌ی ارسال، تنها یک کد مخصوص دریافت می‌کنید و هیچ آپلودی را انجام نخواهید داد و تنها زمانی که‌ طرف مقابل کد مربوطه را وارد کند فایل‌های شما به‌ صورت مستقیم از دستگاهتان آپلود شده ‌و مستقیما روی دستگاه‌ طرف مقابل دانلود می‌شود. البته سرورهای SEND ANYWHERE هم در این بین میزبان فایل‌های شما خواهند بود اما به ‌محض اتمام ارسال، فایل‌ها از سرورهای Send AnyWhere پاک خواهند شد.



امکان جالب دیگر این نرم‌افزار شناسایی هوشمند شبکه‌ی اینترنتی شما است. به‌این ترتیب که ‌اگر شما و دوستتان هر دو به ‌یک شبکه ‌وای‌فای متصل باشید، این نرم‌افزار به‌طور هوشمند این شبکه ‌را شناسایی کرده‌ و اقدام به ‌ارسال فایل از طریق مودم و با سرعت چندین برابر می‌کند (مانند نرم‌افزار‌های انتقال فایل از طریق wifi‌).
شما بعد از نصب این نرم‌افزار برای همیشه‌ با سرعت بالا و در هر کجا و هر دستگاهی، قادر به ‌ارسال فایل به ‌دوستان خود خواهید بود. زومیت در استفاده ‌از این نرم‌افزار به ‌شما پیشنهاد ویژه می‌کند.
شما می‌توانید این نرم‌افزار را علاوه بر اندروید،آیفون و ویندوزفون، برای پلتفرم های Windows8 ، Windows 7 and ، xp ، Mac ، ChromeApp نیز دانلود نمایید.


دانلود از گوگل پلی، اپ استور و ویندوز استور

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 5 از 12:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  12  پسین » 
موبایل

Mobile Software | نرم افزار موبایل (گوناگون)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA