انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 67 از 241:  « پیشین  1  ...  66  67  68  ...  240  241  پسین »

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی


مرد

 
یک اتفاق بی نظیر و ماندگار در "بازی قرن"


یک دیدار در تاریخ جام جهانی به قدری معروف شده است که پس از گذشت 44 سال فوتبال دوستان هنوز آن را فراموش نکرده اند. این دیدار مهیج علاوه بر داشتن گلهای زیاد موجب شد نام دو بازیکن در تاریخ فوتبال ثبت شود؛ جیووانی ریورا به خاطر زدن دو گل تاریخی و فرانتس بکن باوئر به خاطر بازی با کتف شکسته که در زیر شرح آن را خواهید خواند.

بکن باوئر بدون شک بزرگترین ستاره تیم ملی فوتبال آلمان است که با 103 بازی ملی در پست دفاع آخر موفق به زدن 14 گل شد. وی به همراه ماریو زاگالو تنها کسانی هستند که هم به عنوان بازیکن و هم سرمربی فاتح جام جهانی فوتبال شده است. قیصر فوتبال آلمان یکی از موفق ترین مدیران فوتبالی جهان به شمار می رود که سالهاست در بایرن مونیخ مشغول به کار است. وی دو بار نیز در سالهای 1972 و 1976 مردسال فوتبال اروپا شد.

وقتی که در تاریخ 17 ژوئن 1970 آرتورو یاماساکی مالدونادو داور اهل پرو، سوت بازی نیمه نهایی جام جهانی را به صدا درآورد فکر نمی کرد که این دیدار لقب "بازی قرن" را به خود اختصاص دهد.

دو تیم ایتالیا و آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 1970 مکزیک به مصاف هم رفتند. این بازی در ورزشگاه آزتکا مکزیک برگزار شد و تنها بازی در تاریخ جام جهانی بود که 5 گل در وقت های اضافه زده شد. دیدار دو تیم در 90 دقیقه 1-1 مساوی به پایان رسیده بود.

90 دقیقه ابتدای دیدار به هیچ وجه در خور نام "دیدار قرن" نبود. ایتالیا در دقیقه هشتم با گل "روبرتو بونینسنیا" از حریف پیش افتاد و بعد از گل به دفاع جانانه پرداخت. آلمان‌ها به حملات خود افزودند و حتی فرانس بکن بائر معروف به "قیصر فوتبال" با کتف آسیب دیده به بازی ادامه داد تا در نهایت در آخرین دقایق بازی "کارل هاینز اشنلینگر" در دقیقه 90 دروازه "آلبرتو زی" را که تا پیش از این دیدار تنها یک گل خورده بود باز کرد تا دو تیم به وقت‌های اضافه بروند.

بازی در وقتهای اضافه آغاز شد و در دقیقه 94 گردمولر 8 گله آلمان را پیش انداخت ولی در دقیقه 98 "تارکیزیو بورن ئی" بازی را برابر کرد و دوباره در دقیقه 104 "لوئیجی ریوا" ایتالیا را پیش انداخت اما این داستان در اینجا پایانی نداشت و در دقیقه 110 دوباره "گرد مولر" ملقب به بمب افکن ژرمنها بازی را برابر کرد و تعداد گلهایش دورقمی شد و در حالی که هنوز گوینده تلویزیون آلمان داشت نام او را صدا می زد، "جیانی ریورا" که بیشتر نیمکت نشین بود و در این دیدار هم از ابتدای نیمه دوم به بازی آمده بود در دقیقه 111 گل برتری ایتالیا را به ثمر رساند تا لاجوردی پوشان به یک پیروزی تاریخی و شگفت انگیز برسند.

پلاک یادبود این بازی در روبروی ورزشگاه "آزتکا" نصب شده و بر روی آن نوشته شده است: ورزشگاه آزتکا از تیم‌های ملی آلمان و ایتالیا برای بازی قرن که در جام جهانی 1970 درخشیدند تجلیل می‌کند.

اما در ديدار نهايی تيم خسته و فرسوده لاجوردی پوشان رمقی برای مهار بازيكنان تکنیکی و قدرتمند برزيل نداشت و به شكست 4 بر 1 تن دادند. آلمان هم با یک گل اروگوئه را برد و سوم شد.
جدا از زیبایی و پرگل بودن، اتفاقی تاریخی در این دیدار رقم خورد؛ در جریان بازی که برخی از آن به عنوان زیباترین بازى تاریخ جام جهانى یاد می کنند، فرانتس بکن باوئر دچار در رفتگى کتف شد ولی در حالی که طبق اعلام پزشکان باید از زمین بیرون می رفت پس از چند دقیقه مداواى اورژانسى دوباره به زمین بازگشت.

آلمان تعویض هایش را انجام داده بود و باید با یک بازیکن کمتر بازی را ادامه می داد اما بکن باوئر کتف مصدوم خود را بست و به بازی برگشت.

"قیصر" نتوانست باعث پیروزى تیمش شود اما به خاطر نکته سنجى یک روزنامه ورزشى آلمان در تاریخ ماندگار شد. عکاس روزنامه فوق صحنه اى را شکار کرد که نشان مى داد بکن باوئر با یک دست کتف باندپیچى خود را گرفته و با پاهایش مشغول دریبل زنى است!

بكن باوئر بزرگترین موفقیت های خود را در سطح باشگاهی بابایرن مونیخ جشن گرفته و در طول 12 سالی كه در خدمت این باشگاه بوده، 5 بار قهرمان بوندس لیگا، 4 بار قهرمان جام حذفی آلمان و 3 بار پیاپی هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.او مجموعاً 103 بازی برای تیم ملی فوتبال آلمان انجام داده و 50 بار هم به عنوان كاپیتان، این تیم را هدایت كرده، اگر چه بكن باوئر بدون داشتن بازوبند كاپیتانی هم یكی از راهبران بی قید و شرط در میدان محسوب می شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
داوری که یادش رفت سوت پایان بازی را بزند!


صحبت ریکاردو گوستی پس از اخراج با داور فرانسوی؛ مارادونا هم در تصویر دیده می شود.

داور نقشی تعیین‌کننده در میدان مسابقه دارد و داوران اصولا مسئول برقراری تعادل و نظم در جریان مسابقه فوتبال هستند، اما در تاریخ فوتبال مواردی وجود دارد که حاکی از آن است داور همیشه قرار نیست نقش واقعی خود را ایفا کند و می تواند با اشتباهاتی وحشتناک که حاصل سهل‌انگاری و نداشتن دقت کافی است، اتفاقاتی را رقم بزند که بی‌شباهت به فاجعه نیست.
گزارش ما که درباره وقت اضافه (Injury time) است به 3 بخش تقسیم شده: در ابتدا شرح ماجرای یک اشتباه عجیب و حتی می توان گفت خنده دار داور در نیمه نهایی جام جهانی را که سوژه اصلی گزارش ماست خواهید خواند و در ادامه فیلمی از یک گل حیاتی که منجر به صعود تیم ملی انگلیس به جام جهانی 2002 شد را می توانید ببینید. در پایان نیز برخی از اشتباهات تاریخی داوران در جام جهانی را به همراه تصویر آن از نظر خواهید گذراند.

یکی از حساس ترین دیدارهای جام جهانی 1990 بازی آرژانتین مقابل ایتالیا میزبان مسابقات بود که در پایان با برتری یاران مارادونا در ضربات مرگبار پنالتی پایان یافت. این بازی دراماتیک جدا از درخشش گوئیکوچا (Sergio Goycochea) در مهار ضربات پنالتی یک اتفاق تاریخی دیگر را ثبت کرد؛ مايكل واتروت داور فرانسوی این دیدار در پایان 15 دقیقه اول وقتهای اضافه 8 دقيقه وقت اضافه گرفت! او بعدها اعتراف كرد حواسش به گذر زمان نبوده است.

جالب اینجاست که در همین 8 دقیقه وقت اضافه ریکاردو گوستی (Ricardo Giusti) هافبک تیم ملی آرژانتین نیز به دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. این بازی در پایان 120 دقیقه 1-1 شد و در ضربات پنالتی آرژانتین با درخشش دروازه بان خود گوئیکوچا به برتری 4-3 و در مجموع به برتری 5-4 دست یافت و به فینال رسید. در فینال هم آلمان با تک گل آندریاس برمه آرژانتین را شکست داد و قهرمان شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
All-Star Team
All-Star Team-2014
  • Goalkeepers
  • Manuel Neuer
  • Defenders
  • Marcelo
  • Mats Hummels
  • Thiago Silva
  • David Luiz
  • Midfielders
  • Angel Di Maria
  • Toni Kroos
  • James Rodríguez
  • Forwards
  • Lionel Messi
  • Thomas Müller
  • Neymar

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 67 از 241:  « پیشین  1  ...  66  67  68  ...  240  241  پسین » 
ورزش
ورزش

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA