انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 12 از 18:  « پیشین  1  ...  11  12  13  ...  17  18  پسین »

Types of Omen and Horoscope | انواع فال و طالع بینی


مرد

 
طالع بینی هندی مرد متولد مرداد

مرد متولد مرداد محبوب همه است ! او همچون نو ستاره ای ست كه طرفداران خود را از همه جا برای دیدن نمایش جذب می كند . این رفتار چیزی بیشتر از یك قمپز در كردن است كه دیگران درباره متولدین مرداد فكر می كنند. گفتگوی طولانی مدت برایش بسیار آسان است بویژه اگر به زحمت شغلی را در عالم رقابت برای خود دست و پا كرده باشد .
مردان متولد مرداد آدمهای نمایشی فوق العاده ای هستند . برخی از آنها وقتی پولشان ته می كشد 500 پوند از بانك وام می گیرند تا برای دوستان میهمانی ترتیب دهند و شاید هم تصمیمی بگیرند با شامپانی و خاویار برای دیگران قمپز بیایند . یكی از خوشایندترین خصلتهای او علاقه او به خوشحال كردن دیگران است.خوشحال كردن مردم باعث می شود همه جا احساس صمیمیت كند .
می توانید او را از روی موهای پریشتش بشناسید . حتی اگر موهایش كوتاه باشد باز هم مثل آن است كه یك فرچه روی دو پا راه می رود . یا حتی شبیه قلم موی نقاشی است . نكند او را با جارو اشتباه بگیرید خانه را با او جارو كنید!
مرد مرداد دوست دارد شیك باشد . نشانه اسد و میزان ( نشانه دلبری و لوندی ) هر دو نشانه های عشق هستند . از آنجا كه مرد متولد مرداد شبیه جارو است حتی می تواند خاك روی پاهای شما را هم جارو كنند . رفتارش شما را مات و مبهوت می كند ، به شما گل می دهد ، با هم شام اعیانی مفصلی می خورید ، به تأتر می روید. در واقع وقتی كسی را دوست بدارید با او مثل یك ملكه رفتار می كنند .
مرد متولد مرداد وقتی پدر شود و معركه است . او به بچه ها اهمیت می دهد و می‏خواهد كلكسیونی از آنها داشته باشد . اگر دوست ندارید بچه دار شوید توصیه می كنم هیچ وقت با مرد متولد برج مرداد پیمان زناشویی نبندید . ممكن است در ابتدای آشنایی بگوید : عزیزم اهمیتی ندارد. می توانیم بچه دار نشویم، اما صبر كنید و ببینید چه می شود او دمدمی نیست ، صادق و وفادار است . صداقت و وفاداری از نظر او بسیار مهم هستند قانون او این است كه شما هم دوستش بدارید و صادق باشید و به هیچ وجه به او خیانت نكنید . او این انتظار را از همه ، از شما ، از همكاران و حتی ازدوستانش نیز دارد .
مرد متولد مرداد می خواهد نان آور منزل و مایه افتخار شما باشد . با قدرت روی پای خود بایستد و خانواده را تأمین كنند . صبر كنید كامپیوتر را خاموش نكنید و با عجله برای یافتن او بیرون نروید . او گاهی ریا كار هم هست . اگر او كسی است كه زیاد به سفر می رود ، احتمالاً هرجا ماده شیری هم دارد. عشق مردادی شما خود را حاكم قلمروی شاهانه خود می بیند و می خواهدشما و بچه ها در مقابل او تعظیم كنید . اگر كمی ارام و سر به راه باشید وضع بدتر می شود !
اگر از قدرتی كه در اخیتار دارد به درستی استفاده نكند از شیری دوست داشتنی به قلدری مستبد تبدیل می شود كه ناگهان بی پروا و از خود راضی به نظر می رسد، قمپز در می كند ، قیافه می گیرد و شق و رق راه می رود .او گاهی از شما مثل سرباز ضعیف بازی شاهانه شطرنج خود استفاده می كند یا دوستان و خویشان را كلكسیون كشورها می داند . اگر به قدرت برسد كافی است تا كمی ویژگیهای منفی داشته باشد آن وقت به دیكتاتور ، و فرمانروایی مستبد تبدیل می شود و همیشه از قدرت خود سوء استفاده می كند .
از آنجا كه دمدمی نیست و ثبات دارد می خواهد در تمام مراحل اولیه زندگی هم ثبات داشته باشد به همین سبب گاه كله شق می شود . او به آسانی نمی تواند نظرش را در مورد چیزی تغییر دهد. هروقت خواستید دور و بر او بچرخید و او را وادار كنید مثل شما به دنیا نگاه كند فقط یك كار بكنید ، بیخودی از او تعریف كنید ، مطمئن باشید، رد خور ندارد !


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طالع بینی هندی مرد متولد شهریور

و حالا مرد عجیب و غریبی را معرفی خواهم كرد. این مرد ، كسی است كه گاهی شانس خود را در قمار امتحان می كند. او رک گو است و آنقدر سرد و بی احساس است كه گاهی با خود فكر می كنید چه اشتباهی كرده اید كه به او اینطور رفتار می كند. اما قبل از آنكه نامه اعتراض آمیزی برای ما بفرستید، باید بگویم همهء مردان برج شهریور اینگونه نیستند. متولدین مرد این برج چه جذاب باشند ، چه نباشند، معمولاً دوست داشتنی به نظر میرسند. بیشتر آنها پوستی به لطافت ابریشم و به صافی نهر كوهستان، بدون جوش و لك دارند. آنها چشمانی قشنگ و معمولاً قهوه ای رنگ دارند كه مثل ستاره ها می درخشند. مرد متولد برج شهریور بلند قد و لاغر اندام است. او نمونهء بلندی ، سبزه بودن، و خوش تیپی است.
به لباسهایش اهمیت زیادی می دهد و اغلب سنتی است، حتی وقتی كه اهل مد می شود و به همین علت احساس ناراحتی می كند. او پولش را صرف خرید لباسهای ساده و سنگین و عینك آفتابی موقری می كند و با كراواتی فوق العاده به لباسها جلوه می دهد.
برخی از مردان متولد برج شهریور كمی سرد و بعضی دیگر مشخصاً سرد و بی روحی هستند. برای مرد متولد این برج سخت است كه خود را از نظر عاطفی متعهد كند چون می ترسد كنترل اوضاع از دستش خارج شود. او احساسات خود را به طریقی معتدل و دقیق بیان می كند. سیارهء او - مریخ - سبب می شود بیش از قلب از طریق ذهن احساس كند. بسیاری از انها وقتی روش منطقی را انتخاب می كنند. احساس امنیت بیشتری دارند.
مرد شهریور مردی كوشاست و برای رسیدن به آنچه می خواهد سخت تلاش و كار می كند ولی الزاماً تلاش او همیشه به سمت پیشرفت و صعود نیست. چون بر عكس متولدین برجهای دیگر جاه طلبی های حیرت انگیز به او القا شده است.
او مثل متولدین برجهای قابل تغییر، به دگرگونی و تحول در زندگی نیازمند است. گاهی نظرش را چنان تغییر می دهد، كه فكر می كنید می خواهد شما را اذیت كند.
از آنجا كه ابراز احساسات برای او آسان نیست، پدر خوبی نخواهد بود، هر چند كه خودش می خواهد باشد. اما برای او سخت است كه خودمانی رفتار كند. او پدری بسیار منضبط است و وقتی بچه ها تكالیف مدرسه را انجام ندهند الم شنگه به پا می كند.
پدر شهریوری گاهی فراموش می كند كه او مدیر مدرسه نیست یا حتی اگر باشد، خانه مدرسه نیست او باید بفهمد كه تعلیم و تربیت همه چیز نیست و عاطفه و محبت مهمتر است. در هر مرحله ای از زندگی كه این نكته را بفهمد و به درستی رفتار كند، مردی خشنود و با احساس خواهد بود.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طالع بینی هندی مرد متولد مهر

مرد متولد مهر ،واقعاً مار خوش خط و خالی است ، اما معمولاً به بهترین روش ممكن ، رفتار می كند. مرد متولد برج مهر مثل شوالیه ای است كه در زره می درخشد و با اسب سفید جنگی، دوشیزه های گرفتار مخمصه را نجات می دهد. او حتی در قرن بیست و یك هم رنگ و بوی عشق مؤدبانه را فراموش نكرده است. اگر ببیند عجوزه ای ، دوشیزه ای را تهدید می كند، می داند چه كار كند . (مطمئن باشید فرار نخواهد كرد.)
مرد متولد مهر جذاب واستثنایی به نظر می رسد و كلكسیونی از ادكلن و عطر دارد . به یك مرد متولد برج مهر كه می شناسید ، فكر كنید. آیا زیادی شیك و ظریف نیست ؟
مرد متولد دوست داشتنی ، سیاستمدار بزرگی است. او از ناراحت كردن دیگران متنفر است. در واقع او طوری رفتار می كند كه ثابت كند زمان احترام به بانوان (شوالیه گری) به پایان نرسیده است . وی كسی است كه در اتوبوس و مترو بلند می شود تا شما بنشینید. او خیلی با نزاكت است . اگر با این شوالیه مهربان ازدواج كنید، گرچه از نظر شما همیشه جذاب خواهد ماند ، اما به شكلی محسور كننده با همه دوشیزه ها مؤدبانه رفتار می كند. او بی وفا نیست ، فقط نمی تواند هیچ صورت زیبایی را نادیده بگیرد .
جز لاینكف وجودی او این است كه می خواهد زیبا و جذاب به نظر برسد . اگر پول داشته باشد لباسهای سفارشی و پیراهنها ابریشمی از جنس عالی می پوشد . نه به این دلیل كه آنها نشانه موقعیت اجتماعی هستند ، بلكه او كسی است كه عاشق بهترین ها است .
از آن جا كه عنصر وجودی او هواست احساسات او بیشتر از ذهنش سرچشمه می گیرد تا از قلبش. او فكر می كند چون ستاره اش ونوس است، پس سرا پا عشق و شور است و نمی خواهد بپذیرد كه گاهی رفتار سردی دارد.
مردان مثبت متولد برج مهر جذاب هستند ولی مردان منفی می توانند ، نا مرتب كثیف، بی ادب ، هرزه و نفرت انگیز باشند.
پدر متولد مهر فداكار است. وی به نوازد علاقه زیادی ندارد چون دایماً باید تر و خشك شود . اما وقتی آنقدر بزرگ شود كه زبان باز كند ، مورد علاقه بابا خواهد بود راستی یادتان نرود شاید وقت زیادی را به بچه اختصاص ندهد و ترجیح بدهد به جای بازی با بچه ، یك گیم گلف یا یك دست تنیس بازی كند .
متولد مهر همان كسی است كه شما می خواهید.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طالع بینی هندی مرد متولد آبان

مرد متولد آبان جذابیت مغناطیسی او سبب میشود كه جهان از چرخش حول محور خود باز بایستد و در جهت مخالف بچرخد .
مرد متولد آبان خیلی قوی است . او كسی است كه همه ، بویژه زنان تقریباً هركاری برایش انجام می دهند . بعضی از دخترها همه جا به دنبال او می گردند(حتی شما). مردان متولد برج آبان رؤسای شركت ،مؤسسه یا سازمان ها هستند .
مرد متولد آبان پوستی به رنگ سبزه تیره ، مویی مشكی و چشمانی سیاه دارد . البته شاید كسی هم پیدا شود كه بور باشد. اما تعداد این گروه در مقایسه با گروه قبل خیلی كم است . او حتی وقتی صورت خود را اصلاح می كند ، به نظر میرسد كه چند روز است اصلاح نكرده . او چشمانی نافذ دارد آن چنان كه اگر مستقیم به چشمهای شما نگاه كند، آشفته خواهید شد ! اغلب زن و مرد متولد برج آبان با عینك ورزشی عجیب و غریب و یا لنزهای آنچنانی، چشمهای خود را بیشتر به نمایش می گذارند . خیلی ناراحت كنند ه است كه نوروز او را لباس گرم و عینك آفتابی ببینید.
وی احتمالاً غذا هم زیاد می خورد ، اضافه وزن پیدا می كند . هرچند عمیقاً می خواهد خوش هیكل باشد . اودر روابطش بسیار صادق است . به طور ایده ال زن ظریف و پر جنب و جوش متولد برج حوت (دوماهی) شریكی مناسب برای اوست ،اگر همسر شما متولد برج آبان است باید به او كاملاً اعتماد كنید و حتی وقتی اشتباه می كند ، معتقد باشید كه او درست می گوید و اشتباه نكرده است. او به هیچ وجه نمی خواهد شما رقیب او باشید .
تا زمانی كه بتواند حسادت خود را كنترل كند ، پدر خوبی است . او بیش از دیگر مردان متولد برجهانی تیر . اسفند احساسات خود را نسبت به بچه ها نشان می دهد . او با خوشحالی به شما اجازه می دهد كه از نوزاد مراقبت كنید.
مرد متولد آبان مشغله ذهنی را در روابطش دخالت می دهد .
قبول كنید كه بیشتر متولدین برج آبان معنی كامل آشفتگی و آشوب هستند است . آنها اعتماد به نفس دارند و خود را چنان تشویق و ترغیب می كنند كه حتماً بهت زده خواهید شد و آرزو می كنید كه مثل او باشید ، علیرغم همه اینها اونگرانی ، ترس و اوهام زیادی دارد . فراموش نكنید كه او آدمی جنجالی است .


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طالع بینی هندی مرد متولد آذر

اگر می خواهید مردی خوش لباس . خوش گذران از هفت دولت آزاد كه همیشه بلیطش برنده می شود را بشناسید ، او كسی جز متولد برج اذر نیست .اگر خواستید سراغ او را بگیرد كافی است سری به محلاتی بزنید كه نتایج بخت آزمایی را اعلام می كنند حتماً‌ نامش را جز برندگان خواهید خواند. او مردی خانگی نیست و دست كم تا وقتی آماده نباشد قید وبند و تعهد را نمی پذیرد و از آن دوری می كند . چون برای تنفس به فضای باز نیاز دارد .
هر جا هم كه بشود اطراق می كند. من كسی را می شناسم كه بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از مدرسه ، با پای پیاده دور دنیا سفر كرد ، ازدواج كرد ، همسرش را طلاق داد، برای زندگی به آمریكا بعد هم به كانادا رفت و تا ده سال بعد برنگشت ! این مردها هیچ تمایلی ندارند كه بشنوند زمین گرد است یا اقیانوس اطلس به علت یخبندان مسدود است، آنها مانع نمی شوند و باید هر چیز را خودشان بفهمند .
بسیاری از مردان متولد برج آذر مجرد هستند و احساس می كنند از هفت دولت آزاداند، خودمان را گول نزنیم آنها دوست دارند گل سر سبد باشند و می خواهند بفهمند دردنیا چه خبر است تا جایی كه ممكن است به تنوع نیاز دارند ، اگر شمازنی حسود هستید اصلاً زوج مناسبی برای او محبوب نمی شود. اگر شریك شما كمانگیر است باید بدانید شاید او روزی از خواب بیدار شود و برود و تا یك ماه پیدایش نشود اما اگر در برخورد اول خواسته باشید او را به صندلی زنجیر كنید و تمام درها و پنجره ها را برای جلوگیری از فرارش او چفت و بست بزنید، ممكن است هیچ وقت پیدایش نشود .
اگر می خواهید به شما توجه كند ، باید وانمود كنید به او توجهی ندارید . این مسئله در مورد كلیه متولدین برجهای آتش صادق است . یادتان باشد او شكارچی منطقه البروج است و در چذب دختران استادی قدیمی است . طوری رفتار كنید كه شما را با هوش و علاقمند به یادگیری بداند و با او نرد عشق ببازید. از آنجا كه گاهی متولد برج آذر و شریك او در شروع آشنایی تعریف درستی از روابط خود ندارند . این رابطه سالهای سال از نقطه شروع فراتر نمی رود . اما وقتی ابعاد دیگری از وجود هم را كشف كنند، روابط وستانه شان رشد می كند .
مرد متولد برج آذر وقتی پدر می شود ، پدر خوبی نیست . اغلب به نوزاد علاقمند نیست. اماوقتی صدای بچه كوچولو را بشنود، عقیده اش تغییر می كند. به این ترتیب درنگهداری بچه اهل همدردی و همدلی نیست و همانطور كه كارهای خودش را بدون شما انجام می دهد، شما ا در نگهداری بچه به راستی تنها می گذارد.
اما وقتی بچه ها بزرگ می شوند،اوضاع جور دیگری است او از آنها خوشش می اید. بچه ها هم می توانند با پدر گفتگوی درست و حسابی كنند و او هم می تواند بچه ها را به تفكر در مورد مفهوم زندگی و موضوعات جدی دیگر وادار كند. سیاره او مشتری است و مشتری باعث خوش خلقی اوشده ، او واقعاً اهل خوشمزگی است و وقتی حال و حوصله داشته باشد باعث می شود بچه ها شادمانه از ته دل بخندند .
متولدین ماه آذر معمولاً بلند قد و سفید رو هستند و بسیاری از آنهاپیشانی بلندی دارند. یادتان باشد هیچ وقت به آنها نگویید كه دارند تاس می شوند. !


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طالع بینی هندی مرد متولد دی

خدای من ! مرد متولد دی ،كسی است كه می داند كجا میرود مستقیم رو به جلو!مردان متولد این برج تلاش می كنند تا پیشرفت كنند . سیاره آنها كیوان است ، كیوان فرمانروایی جدی است و توسط حلقه هایی احاطه شده. پس متولد این برج با حلقه های خودش محدود شده است. آنها دقیقاً می دانند چه كاری را می توانند انجام دهند و آن را به خوبی انجام می دهد، نه كمتر و نه بیشتر . این مردان محدودیتهای خود را شناخته و آنها را رعایت می كنند كه گاهی به موفقیتی عظیم می انجامد . در مواقعی دیگر نگرانی ها از اوآدمی خشك مغز می سازند و او قدم از قدم بر نمی دارد و خطر نمی كند و با قوانین دستورات خود را محدود می كند .
این مردان و پول مثل قفل و كلید باهم جورند.
متولد برج دی تحت تأثیر نشانه خود دقیقاً محافظه كار هستند و همیشه خوش نامی دارند . آنها نگران عقاید مردم هستتندو سعی می كنند در هر كاری اصول و مقررات جاری را رعایت كنند . فكر نكنید آدمهای كسالت آوری هستند ، نه واقعاً این طور نیست. آنها به پدر اهمیت زادی می دهند و فكر می كنند سایه پدر همچون روح همیشه بر بالای سر آنها پرواز می كند,(هملت را به خاطر می آورید.) شكایت عمده آنها احساس گناهی است كه زجرشان می دهد ، مرد متولد این برج حتماً اگر پایش را جای پای پدر بگذارد باز هم از غصه اینكه وظیفه اش را در مقابل پدر به خوبی انجام نداد ، او را غذاب می دهد. اگر این نگرانی ها ریشه دار باشند اعتماد به نفس او را تضعیف كرده و خرد می شود. اما اگر همین حس مسئولیت پذیری را در راه درست به كار برد، قوی و قویتر می شود .
آن وقت آسمان آخرین مرز محدودیت اوست. به دلیل احساساتی كه نسبت به پدرش دارد. خودش نیز پدری فعال و سخت گیر خواهد بود. وقتی احساس شادمانی كند، بچه ها را دو چندان شاد می كند و در مواقع دیگر پدری بسیار عاقل است . وقتی بچه ها تكالیفشان را انجام می دهند مصمم و قاطع بالای سر آنهاست و آنها را كنترل می كند وقتی پدر بزگ شود، هر چند می گوید شصت ساله است ولی مثل شانزده ساله ها رفتار می كند.
مرد متولد برج دی گاه معتاد به كار است. ولی بهتر است قبل از آنكه شما او را با سامسونت ، كامپیوتر و ماشین حسابش تنها بگذارید، تمرین كند با آنها به گردش بروید و نشان دهید چقدر به آنها اهمیت می دهید.
مرد و زن متولد ماه دی بسیار دلچسب یا ترش رو، شیك و چشم و گوش باز یا ژولیده پولیده و بدبو باشد. برخی از آنها وقتی راه می روند مثل سطل زباله ای هستند كه روی دوپا راه می رود ، برخی از این مردان از حمام كردن اكراه دارند و فكر می كنند اگر در رگبار گیر بیافتد، تایك هفته حمام نمی خواهند ! پیش از انكه بازو به بازوی او قدم بزنید یا برای بینی تان گیره لباس تهیه كنید باید بدانید كه همه آنها اینطور نیستند ! بعضی بسیار تمیز و مرتب هستند و بوی خوش ( ونه عطری مزخرف ) از خود در هوا می پیچد.
چه تمیز چه كثیف مردان متولد دی معمولاً لاغر و تیره و اغلب كوتاه هستندو كوتاهی قد را با بزرگی شخصیت جبران می كنند. سن آنها در جوانی بیشتر به نظر میرسد . اگر 15 ساله باشند سی ساله به نظر می رسند ، اما وقتی به سی سالگی میرسند در جا می زنند. و به آرامی پیر می شود.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طالع بینی هندی مرد متولد بهمن

مرد متولد بهمن جذاب ترین مرد در طالع بینی است .هم مرد و هم زن متولد بهمن برج مثل آهن ربا مرد مرا به خود جذب می كنند. آنها اغلب از سن چهل سالگی چاق می شوند. مرد متولد این برج از ویژگیهای آسمانی و هیكل خوبی برخوردار است و باعث می شود كه خیلی ها دچار تپش قلب شوند.
وقتی بفهمد او همان كسی است كه شما به دنبالش هستید، در جهت مخالف شما می دود. او را در هر گروه یا انجمنی می توانید پیدا كنید مطمئن باشید كه عضو هر گروهی باشد، به نحو شایسته ای عمل می كند در ضمن او روابط عمومی خوبی دارد و دوستان زیادی پیدا می كند. بطور كلی او كسی است كه می توانید در حالیكه در گفتگوی مهمی شركت كرده، خوب گوش دهد و بفهمد كه در آن سر سالن چه اتفاقی می افتد.
مرد متولد بهمن بسیار تیز بین است اما وقتی نوبت به مسایل عاشقانه می رسد مثل خفاش كور می شود. اما در مورد معجزه‏ات عقلانی صحبت كنید، او بهترین است.
پسرهای متولد بهمن در سنین پایین خانه را ترك می كنند تا بالهایشان را باز كنند و در آسمان پرواز كنند. آنها می خواهند چیزهای جدیدی یاد بگیرند. این مردان عاشقورزش هستند، انها از شطرنج لذت می برند و از آنجا كه می خواهند از مغزشان استفاده كنند حتی ممكن است تمبر جمع آوری كنند . آنها دوست دارند كه دیدشان را وسیع تر كنند و برای شر و ور گفتن در مورد دیگران وقت ندارند .
مرد متولد بهمن فوق العاده رك است. وقتی بدخلق است ، به طعنه رك می شود. در چنین مواقعی در مقابل اظهار نظرهای او باید پوست كلفت باشید. گاهی آنقدر سرد و یك دنده می شود كه بدجوری از دستش ناراحت می شوید.
بسیاری از مردم با مردان متولد برج بهمن مشكل عاطفی پیدا كرده اند و پس از این تجربه غمگینتر و عاقلتر شده اند . و قبول كرده اند كه شكست خورده اند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طالع بینی هندی مرد متولد اسفند

تا به حال دقت كرده اید كهگاهی افرادی كه در یك زمینه خاص كار می كنند متولدین یك برج هستند؟ مثلاً همه پزشكان متولد شهریوز باشند. شغل بعضی دیگر هم كارگردانی برنامه های تلوزیونی و یا ویراستاری روزنامه هاست. آنقدر حساس هستند كه مشاغل و حرفه های جذاب و هنری مناسب آنهاست.
مردان متولد برج اسفند حال و هوایی دارند كه دیگران را مثل زنبور عسل در اطراف ظرف عسل، به خود جذب می كنند. سیاره آنها نپتون است در اساطیر رومی خدای دریاهاست و مردان متولد این برج ذاتاً كم حرف و قوی هستند. چون كمی عجیب و غریب و غیر عادی هستند، مردم و بویژه زنان مجذوب آنها می شوند.
علیرغم احساسات سست و خیالی، مرد متولد ماه اسفند ، باهوش و ذكاوت خود در كارش پیشرفت می كند. نپتون به او رفاقت ، صفا و صمیمیت آموخته است از این رو متولد اسفند می تواند دیگران را مجذوب و متحیر كند.
اگر توی دست و بالتان چنین مردی دارید، او را از دست ندهید بویژه اگر رمانتیك هم است. او به شما عشق می ورزد، دوستتان دارد، كاملاً با شعور است و وضعیت روحی شما را درك می كند و با شما طوری رفتار می كند كه احساس می كنید واقعاً زن هستید.
برخی از مردان متولد اسفند به دنبال زنی هستند كه از خودشان قوی تر باشد تا بتوانند به دنبال دنیای رویایی خود بروند. او از اینكه اوضاع را تحت كنترل خود داشته باشید. خوشحال خواهد شد .
بعضی از مردان متولد برج اسفند علاقه زیادی دارند كه دوست همه باشند. اما روبرو شدن با مسئولیت ها و وظایف به نظر آنها غیر ممكن می رسد. اینجاست كه یك مرد اسفندی نقاب از چهره بر می دارد پشت نقاب دوستانه و غلطاند از او، مردی دو رو ظاهر می شود كه شما را مات و مبهوت می كند.
گاه مردان متولد برج اسفند پیش دوستان از همسر خود شكایت می كنند كه همسر خشك و بی احساس شان آنها را درك نمی كند. ( در واقع آنها را به خوبی هم درك می كنند!) مرد متولد اسفند گاهی دنیا را طاقت فرسا و غیر قابل تحمل می داند و این مهم او را آنقدر برای روی آوردن به موارد مخدر مستعد می كند.
از آنجا كه حوت یكی از نشانه های روانی و آبی و نیز مملو از احساسات است، مرد متولد این برج احساسات شما را به خوبی درك می كند. او از ابراز احساسات نسبت به بچه ها ابایی ندارد و بچه ها را به خود جلب می كند. او از لحاظ جسمی و عاطفی بیش از مردان متولد برجهای دیگر برای پدرشدن مناسب است. او خیلی فداكار است و محبت و گرما از او می بارد و نمی خواهد مثل مردان متولد برجهای دیگر جاهل مآب باشد كه این هم ویژگی خوب دیگری است.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طالع بینی هندی زن متولد فروردین

دوشیزه های مریخی جذاب هستند و قدرتهای ویژه ای دارند و بیش از همتای مردشان در بدست آوردن دل دیگران موفق هستند .
زن متولد فروردین،حین ورود به یك اتاق ، با صراحت لهجه و صداقت جمع را مجذوب خود می كنند . بعضی به آنها بدگمان می شوند و برخی آنها را دوست دارند زنان مریخی را می توان از رنگ لباس شناخت . آنها مثل ماشینهای آتش نشانی از سر تا پا قرمز می پوشند .
بهتر است قبل از آنكه تصمیم بگیرند بچه دار شوند ، شغلی برای خود انتخاب كنند تا جنب و جوش و تحرك داشته باشد و بتوانند از این طریق شور و شوق همیشگی خود را ابراز كنند . در غیر اینصورت پس از ازدواج احساس می كنند محدود شده‏اند ( او در همه حال خواهان آزادی است ) و بحران از اینجا آغاز میشود . او فمینیست سر سختی است و با چنگ و دندان با شوهرش می جنگد . او زن خانه دار معمولی نیست و هیچ مردی نباید تلاش كند از او زنی خانه دار بسازد .
دختر متولد برج فروردین بسیار مستقل است . او همانطور كه خود را به دیگران نشان می دهد ، مرد مناسبی را برای ازدواج پیدا می كند و ازدواج او از همه حیث تمام و كمال خواهد بود .
با این كه فرزندانش تا زمانی كه با او زندگی می كنند ، او را محدود می كنند ، ولی او مادر خوبی برای آنهاست و درست زمانی كه آخرین بچه خانه را ترك كند، نهایت لذت را از زندگی خواهد برد . به كلاسهای هنری میرود و به فعالیتهای هنری می پردازد . از آنجا كه متولد این نشانه در پی منافع خود است و به آزادی های زیادی می دهد، پس دختران متولد این برج نباید در سنین پایین محدود شوند. او قبل از شناخت دیگری و علاقه به او ، اول باید خود را بشناسد كه شاید سالهای سال به طول انجامد . اگر در نوجوانی و اوایل جوانی گرفتار و محدود شود . شاید سی سال بعد تسلیم طبیعت شتابزده خود شود و زندگی زناشویی اش در معرض خطر قرار گیرد.
این زنان سرشار از شور و نشاط ، محبت و شگفتی هستند و می خواهند نقش مهمی را در زندگی بازی كنند . علاقه آنها به دیگران از آنجا ناشی می شود كه قوچ هستند و ریاست طلبی آنها به این علت است كه تحت سلطه مریخ‌ ـ سیاره ریاست طلبی ـ به سر می برند .
دختر متولد فروردین اگر مرد مناسبی را پیدا كند ، وقت را تلف نمی كند ، پا پیش می گذارد و حتی یك قدم هم به عقب نمی رود. او مثل همتای مردش گاهی خوش شانس است و گاه نیز معشوق رویایی اش همچون خرگوش گریز پا با وضع ناامید كننده ای فرار می كند . متولدین این برج همیشه باریك بین و آگاه نیست و ممكن است با گزافه گویی ( لاف و گزاف) افراد حساس را فراری دهد .
دختر فروردین در ظاهر سرزنده و زود رنج است اما در باطن بسیار كمال گراست و در یك روز واقعاً گرم بسیار احساساتی است این دختر اگر بفهمد شریك او گرگی در لباس بره است ، قیافه غم انگیزی پیدا می كند . او خیلی آسیب پذیر است و سعی می كند آن را پنهان كند .
نشانه های آبی و خاكی به امنیت خانوادگی نیازمندند اما زن مریخی باید از كسانی كه دوستشان دارد جدا باشد تا بتواند خود را بشناسد . او باید در اجتماع باشد تا اجتماعی شود . اگر این دختر زمانی را به خودش اختصاص ندهد از روابط بیزار و متنفر می شود، داد و هوار و گریه می كند و زبانه آتش خشم او بیش از توده آتشی است كه در یك قوطی كبریت می بینید.قوچ ماده تركه ای نیست اما خوش بنیه است .
باور نمی كنید ؟ او را در نظر بگیرید .


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طالع بینی هندی زن متولد اردیبهشت

به یك جلسه زنانه سرزده اید، مطمئن باشید رئیس جلسه حتماً زن متولد اردیبهشت است.
زن متولد اردیبهشت، احتمالاً چند شیشه ترشی و یا مربا نیز به همراه دارد .می پرسید از كجا می دانم ؟ خوب اگر ونوس را پدید آورنده خوبی ها ، صاحب تجمل و تأمین كننده آذوقه بدانیم ، زن متولد ثور را پیش رو داریم .
زنان متولد اردیبهشت به راستی خانه دار هستند . آنها نگران برچیده شدن ریشه های دایمی زندگی و مشغول ایجاد پایه محكمی برای آن هستند . ثبات بهترین واژه برای متولدین این برج است . هرچیز بی ثبات و موقتی ولو بسیار كوچك ، آنها را دچار دلشوره می كند .
گاهی زن متولد اردیبهشت ، مثل میوه درخت بلوط كه بر بلندترین درخت های بلوط رشد می كند و هما نجا می ماند ، تا قبل از ازدواج با والدینش زندگی می كند . این را به حساب تنبلی یا نداشتن قدرت تخیل نگذارید، او فقط به خانواده دلبسته است و نمی خواهد از آنها دور شود .
از نظر او هر چیز ملموسی ، فوق العاده است . این نشانه در طالع بینی مادر زمین (اردیبهشت) كاملاً محسوس است . یك زن واقعی متولد اردیبهشتهمسر شاد یك كشاورز است . روی زمین كشاورزی می كند و روزهای زندگی اش را در هماهنگی كامل با طبیعت سپری می كند .
زن متولد برج اردیبهشت لوند نیست چون زندگی را خیلی كوتاهتر از این می پندارد كه بخواهد عشوه گری كند و در مقابل می تواند بسیار ساده لوح و خجالتی باشد .
او هیچ دلیلی نمی بیند كه تا وقتی می تواند برای انجام یك كار ورجه ورجه و شیطنت كند ، بنشیند و فس و فس كند . او می تواند خیلی آرام و وسوسه انگیز باشد . تخت خواب او همیشه با ملحفه های ابریشمی نرم پوشیده شده و حمام او پر از صابونهای بسیار خوشبو است. وقتی ازدواج می كند ، همسر، منزل ، آشپزخانه و فرزندانش بسیار مهم می شوند و بیشترین تلاشش را می كند تا همسر و مادری كامل باشد . از نظر او وفاداری یعنی همه چیز به همین دلیل از همسرش نیز انتظار دارد كه مثل خود او وفادار باشد .
اینها ویژگیهای مثبت شخصیت زن متولد اردیبهشت است.
اما از نظر ویژگیهای منفی او را دست كم نگیرید چراك ه از این نظر می تواند بر همه نشانه ها به جز عقرب پیشی بگیرد. او از رشك و حسد هم بی بهره نیست. از این دختر انتظار نداشته باشید كه ببخشد و فراموش كند، چون در سرشت او نیست . او با خونسردی تصمیم می گیرد تا با كسی كه به او بد كرده، هیچ كاری نداشته باشد .و دلیل این خیلی ساده است چون این روش محافظه كارانه برای آن است كه در آینده مجدداً‌ از همان ناحیه آسیب نبیند .
همچون همتای مردش، وجود دیگران، بویژه نزدیكترین و عزیزترین فرد برایش عادی میشود . او سرد و بی روح نیست اما احساساتش را بدرستی بیان نمی كند و فراموش می كند همسرش نیاز دارد كه نظر و احساس او را نسبت به خود بداند و گاه خیلی دیر ( درست وقتی كه او می خواهد تركش كند)، ‌به این نكته مهم پی میبرد . اگر موقعیتی پیش آید كه او مدتها از همسرش دور باشد فقط به فرستادن یك كارت پستال سال نو اكتفا می كند. به این دلیل همیشه مورد سرزنش قرار می گیرد همسرش، پرخاش میكند و می خواهد بداند كه چرا هیچ وقت نگفته او را چقدر دوست دارد.
اما زن متولد اردیبهشت مات و متحیر است و آهسته نجوا می كند ، نیازی نیست كه بگویم همین كه با تو هستم بیانگر همه چیز است. ولی خوشبختانه قبل از آنكه خیلی دیر شود ، می فهمد كه هر سردی كدورت با كمی عشق و احساسات بر طرف می شود .
زن متولد اردیبهشت بسیار جذاب است و گاهی نیز ژست اغراق آمیزی به خود می گیرد. سیاره ونوس به انها صدای خوبی نیز بخشیده است تا جایی كه می توانند خواننده های معروفی شوند.
از آنجا كه زن متولد برج ثور مادر زمین است می تواند مادری بسیار خوب برای فرزندانش باشد . او عاشق آنهاست هیچ گاه آنها را سرزنش نمی كند در عوض خیلی به آنها عشق می ورزد.
زن متواد اردیبهشت می تواند بسیار حسود باشد و اجازه ندهد بچه ها خانه را ترك كنند و بالهایشان را باز كنند و پرواز كنند . او از تنبیه بچه ها پرهیز می كند و فقط به آنها عشق می ورزد و این همان چیزی است كه او را یكی از گرمترین و صمیمی ترین نشانه ها در آسمان فلكی ساخته است .


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 12 از 18:  « پیشین  1  ...  11  12  13  ...  17  18  پسین » 
گفتگوی آزاد

Types of Omen and Horoscope | انواع فال و طالع بینی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA