انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 13 از 18:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  18  پسین »

Types of Omen and Horoscope | انواع فال و طالع بینی


مرد

 
طالع بینی هندی زن متولد خرداد

زن متولد خرداد معتقد است ماهی برای مغز مفید است اگر می خواهید او را شیفته خود كنید یك بشقاب ماهی را تا ته بخورید! او پول زیادی بابت هزینه پستی می پردازد و همیشه هم به تنهایی به پستخانه می رود . اگر شما دوست او هستید از دریافت یك خروار كارت پستال و یادداشتهای كوچك او خوشحال خواهید شد چون او دایماً با شما در تماس است . دفترچه یادداشت او پر از قرار ملاقات ، برنامه و وظایف اوست و اگر می خواهید او را ببنید، حتماً دو هفته قبل وقت ملاقات بگیرید . او عاشق دیدن نمایشهای جدید ، آخرین فیلمها و خواندن جدیدترین كتابهاست و كسی است كه با رضایت كامل با شما به گردش های هنری ، علمی ، تفریحی یا ورزشی می آید .
بعضی از مردم می گویند كه زن متولد خرداد معمولاً شایعات خوبی برای گفتن دارد و می شود اعتراف كرد كه خبرهای بی مزه و یا چرت و پرت نمی گوید . خبرهای او بسیار وسوسه انگیز و داغ و مربوط به مسائل روز است . توصیه می كنم هیچ رازی را به او نگویید ، چون مطمئناً كمی دور خودش می چرخد ، چای دم می كند و برای پخش خبر جدید به یكی از دوستان تلفن می كند .
زن متولد برج خرداد دوست دارد بلوز و شلوار راحتی بپوشد . او قلباً‌ فمینیست است و عقیده دارد كه زنان از هر نظر با مردان مساوی هستند و او نیازی ندارد كه زنانگی خود را با زلم زیمبو و یا لباسهای چین واچین ثابت كند بلكه می خواهد او را فقط به خاطر خود و افكارش دوست بدارید بنابراین خود او نیز به ذهن شما بیش از ظاهرتان علاقمند است .
بیشتر زنان متولد خرداد بسیار سرشناس هستند . اگرچه برخی می گویند آنها آدمهایی سطحی هستند ، اما در واقع اینطور نیست.
بر خلاف این،زن متولد خرداد خود را به سرعت با محیط وفق می دهند. آنها همانطور كه در بحثها در مورد موضوعات اصلی و شاخه های فرعی صحبت می كنند ( چون آنها عاشق بحث و مذاكره هستند ) به راحتی هم می توانند موضوع را عوض كنند. دوستان یك زن خرداد توصیفهای مختلفی از او دارند.
گاهی معتقدند زن خرداد شبیه آفتاب پرست است و تحت تأثیر محیط و افراد مختلف رنگ عوض می كند. اما بطور كلی بهترین ویژگی او این است كه حتی اگر سعی كنید به هیچ وجه به ذهن او راه نخواهید یافت. فقط می دانید كه هفت روز هفته هر روز بیست و چهار ساعت كار می كند . اگر زندگی یا حتی اتاق خود را با او تقسیم كردید مطمئن باشید شادی او در تمام ساعات شبانه روز شما را مات و متحیر می كند .
فكر نمی كنم كه زن متولد این برج مادر خیلی خوبی باشد ، او هم مثل همتای مردش بچه ها را وقتی دوست دارد كه بزرگ می شوند و زبان باز می كنند و به جای اینكه خودش بچه دار شود و یكی دو سال خود را به زحمت بیاندازد و هر سه ساعت یك بار بچه را تر و خشك كند و در تختخواب بگذارد ، ترجیح می دهد كودكی را به خانه بیاورد و به فرزندی بپذیرد!
رفتار او اصلاً مثل مادرها نیست. اگر برای بچه ها آشپزی كند ، لطف زیادی در حق آنها كرده و بچه ها باید خیلی هم خوشحال باشند . او بیش از تغذیه جسم، به تغذیه مغز آنها اهمیت می دهد و بچه ها را به سوی آموختن سوق می دهد و برای آنها داستان می خواند و آنها را تشویق می كند كه عاقلانه فكر كنند . اگر بچه ها بخواهند مادر آنها را در آغوش خود بگیرد ، احتمالاً دلسرد و ناامید می شوند ، اما اگر بخواهند آنها را نصیحت كند ، حتماً به آنها كمك خواهد كرد .


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طالع بینی هندی زن متولد تیر

عجب نشانه رضایت بخشی است ! تیر یكی از بهترین برجها برای تولد زنان است .دختر متولد برج تیر بسیار حساس است و از نیروهای مرموزی دراین زمینه برخوردار است .
دختر متولد تیر نسبت به واژه ها حساسیت خاصی دارد و لازم است كه به احساسات و عواطف خود آگاه باشد و به آنها نظم دهد ، چون در غیر اینصورت مثل تكه های از هم گسیخته یك قایق شكسته، در دریای زندگی به این سو و آن سو می رود . او می تواند چون یك آتشفشان دچار فوران احساسات شود و اطرافیان را بترساند و گاهی نیز چنان درگیر حسادت می شود كه به فرار از چنگال او برای همه مشكل می شود .
زن متولد تیر، خیلی یك دنده است و این خصلت او گاه دوست داشتنی است چون سماجت او را در رسیدن به خواسته هایش كمك می كند اما از نظر عاطفی ، افتضاح است چون نمی داند چه وقت ، كجا و چرا توقف كند . او قادر نیست بفهمد یك رابطه كی تما م شده و اگر تصویری مبهم و نادرست از پایان رابطه داشته باشد آنقدر سماجت می كند و به طعمه و چنگ می زند تا عشق و علاقه هر دو طرف به نفرت تبدیل شود .
احساسات زن متول تیر گاه به حد افراط می رسد و به جای آنكه از او آدمی عاشق ، مهربان ، دلسوز ، آرام ، فادار ، محافظ و رام بسازد ، آشفتگی به بار می آورد . او از نظر دیگران آدمی مرموز، دسیسه چین و زود رنج است . در واقع دیگران احساسات او را بد تعبیر می كنند و تلاش می كنند تا از او دوری كنند اما احساسات و دلبستگی های او بسیار قوی است و تمام این سوء تعبیرها ناشی از غرور اوست .
این زن اگر آدم مثبتی باشد ، بسیار همدل، پر احساس و یاری بخش است واگر احساساتش را بدرستی جهت دهد و خود را به شكلی درست و غیر مستقیم وقف شریك كند همه چیز عاشقانه پیش خواهد رفت. اما، امان از وقتی كه همه چیز را خراب می كند ، گریه و شیونی سر می دهد كه آن سرش ناپیدا است.
زن متولد تیر اگر وجودش را سازمان بخشیده باشد ، محشر است . او از شریك خانواده و هركس كه برایش مهم است ، صادقانه و با نظم و مقررات خاص محافظت می كند . او در موقع لزوم دیگران را توبیخ نیز می كند .ا گر او منفی باشد خجالت می كشد كه دیگران را مواخذه كند، البته زن متولد تیر پس از نطق آتشین ، یا دعوا با دیگران خود خوری می كند و فكر می كند آیا كارش درست بود یا نه و حسابی گریه خواهد كرد , مهم این است كه او بلاخره نظرش را می گوید و عاقلانه عمل می كند .
بیشتر زنان متولد تیر جمع و جور و خوش هیكل هستند . برخی هم به شكل دلچسبی خپل هستند .
دختر متولد چهارمین برج در منطقه البروج معمولاً زیاد لبخند می زند. او گرم و خودمانی است و رفتاری مادرانه دارد. از این رو بودن در كنار او ، لذت بخش است . او دوست داشتنی است و عاشق بچه است و اگر بچه نداشته باشد او یك حیوان خانگی نگهداری می كند.
اشتباه نكیند ، زندگی خانوادگی مانع روشنفكری او نشده است . او می تواند در عین همدلی و منطق فمینیست باشد ، و در این مورد مانند متولدین برخی برجها سرسخت تند و متعصب نیست .
بی شك زن متولد تیر بهترین مادر است اما از آنجا كه انحصار گری در خون اوست، جدا شدن بچه ها از خانواده ، وی را دچار دلشوره می كند . چون جدا شدن از خانواده برای خودش هم سخت بوده است . حتی وقتی بزرگ می شود بیشتر وقتش را با ایل و تبارش می گذراند . نمونه بارز این زن ، رئیس من است كه بیشتر وقتش را با خانواده می گذارند چون زندگی اش حول كسب و كارش می چرخد . مثل بقیه زنهای متولد این برج وقتی اسم دوستانش را بپرسی، از تعداد انگشتان دست تجاوز نمی كند .


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طالع بینی هندی زن متولد مرداد

اگر می خواهید در زندگی شاد باشید و برقصید ، به دنبال دختر متولد برج مرداد بروید . اسد نشانه هنرپیشگان و خوانندگان معروف است و بیشتر زنان متولد این برج هم عاشق بازیگری هستند . زنان متولد این برج از بسیاری لحاظ ملكه های نمایشی و اغلب خوشگل هستند . ( خدا به فریادتان برسد اگر به او بگویید خوشگل نیست ، حتی اگر حوشگل هم نباشد هیچ وقت نگویید . ) او موهایش را افشان می كند و كلاه بزرگی بر سر می گذارد.
زن متولد پنجمین برج سال (مرداد)عاشق دوست داشتن است. دوست دارد عشوه بیاید و دیگران را به دنبال خود بكشاند ، و آنها لی لی به لالایش بگذارند . فرقی نمی كند كه شمادر ظاهر او چه می بینید ، درون چنین زنی گربه ای است كه می خواهد ناز و نوازش و ستایش شود . او زنی است كه نه تنها در تأمین معاش خانواده كمك می كند بلكه از بچه ها هم مراقبت می كند .
اگر همسر شما متولد مرداد است به خاطر داشته باشید كه نمی توانید به او بی توجهی كنید او خود شیفته است و عاشق این است كه ببیند روی دیگران چه تأثیری می گذارد .
او مادری است كه عاشق فرزندانش است و به بچه ها بیش از هر چیز دیگری در زندگی اهمیت می دهد . او سخت گیر نیست و به فرزندانش آزادی زیادی می دهد.
او زندگی مرفه ، گشت و گذارهای دست جمعی و رفتن به مهمانی با شما را می پسندد . اگر كاری را به تنهایی انجام دهد، یقیناً در حوزه زناشویی به مشكلی برخورده است در غیر اینصورت باید دلیلی محكم برای غیبت همسر وجود داشته باشد . او می تواند قبلاً به علت كمر درد در خانه استراحت كند .
او به همراه شما به میهمانی می آید و خوش می درخشد . زن متولد مرداد در كانون توجه و مورد ستایش مردان قرار می گیرد . اما باید بداند كه اگر شوهرش متولد اردیبهشت است بهتر است كمتر این بازی را تكرار كند تازه اگر همسرش نیز متولد مرداد است باید حوایش را بیشتر جمع كند كافی است شوهرش بفهمد مردان دیگر به همسرش علاقمندند، آنوقت جنجالی به پا خواهد شد. عكس این قضیه هم صادق است در واقع زن متولد مرداد هم چنین رفتاری را از شوهرش نمی پذیرد .
اگر می خواهید روی او تأثیر مثبت بگذارید وی را به بهترین رستوران شهر ببرید و اگر پول دوست و خسیس هستید ، هیچ وقت به دنبال او نروید چون خون شما را در شیشه می كند .
اگر قصد ازدواج با او را دارید این را هم بدانید كه افاده ای ، اهل چشم و هم چشمی های پر زرق و برق و تجملی است و به دنبال مثلاً فلان زنجیر طلا می گردد . او كسی است كه در هوای خیلی گرم كت پوست می پوشد و در حالی كه از شدت گرما در خیابان تلو تلو می خورد جواهراتش را به نمایش می گذارد . برق جواهرات و سنگهای قیمتی او كه حتماً شامل الماس ، یاقوت قرمز و كبود است ، چشمتان را كور می كند . موهای او همیشه مرتب و آرایش كرده است . او اصرار دارد كه مشتری پرو پا قرص بزرگترین و گرانفروش ترین فروشگاهی كه می شناسد، باشد . وقتی صورت حساب خریدش را برای شما می آورد . احتمالاً‌دچار حمله قلبی می شوید .
به هر حال اگر شیفته زنی شیك و همیشه آرایش كرده هستید ، فقط به دنبال زن متولد مرداد باشید .


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طالع بیی هندی زن متولد شهریور

دختران متولد شهریور بطور كلی هیچ وقت مثل مردم دیگر رفتار نمی كنند. نه عصبانی می شوند و دردسر درست می كنند و نه یك دفعه غیبشان می زند.
زن متولد شهریور عمداً می خواهد كه مثل طبیعت به نظر برسد. (نه منظور من این نیست كه او لباس نمی پوشد و سخت است) او ندرتاً آرایش می كند. اگر زنی روستایی باشد ، مطمئن باشید از ریشهء گشنیز و كرفس یا چیزی شبیه به آن ، مواد آرایشی درست كرده و مصرف می كند.
زن متولد شهریور مادر محشری است. برای او خیلی مهم است كه بچهء باهوشی داشته باشد. اما باید بداند كه بچه همان اندازه كه به آموزش و یادگیری نیاز دارد به عشق و محبت هم نیازمند است.
زن شهریور باید به خاطر داشته باشد كه گاهگاه كتابش را كنار بگذارد و كودك را در آغوش بگیرد. او یك ریز به دنبال علایم هوشمندی در نوازادش است و حتی شاید گاهی فكر كند كه نوزاد كوچولو از نظر هوش مشكل دارد! در عین هر كاری كه بتواند برای بچه انجام می دهد و از سپیدهء صبح تا بوق سگ از او پرستاری می كند.
یادتان باشد كه او خوددار است. پس انتظار نداشته باشید كه مثل متولدین برجهای آبی ناگهان فوران كند ، یا مثل دخترهای متولد برج اسد و میزان جذاب و لوند باشد. در عوض چشمهای او تمام مدت شما را به دقت نگاه می كند و سعی دارد به كنه وجود شما پی ببرد.
پشتكار زن متولد شهریور سبب می شود كه دستیار خوبی باشد و هر رئیسی به او واقعاً اعتماد كند. او فمینیست سرسختی است ولی می خواهد كه او را مثل یك انسان باهوش با حقوق خودش بپذیرید.
در زندگی برخی از زنهای متولد برج شهریور لكه هایی هست كه دوست دارند آنها را مثل غلطهای تایپی با غلط گیر پاك كند و اگر موفق شود از خوشحالی بال در می آورد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طالع بینی هندی زن متولد مهر

زن متولد برج مهر مثل هلویی است كه روی دو پا راه می رود. برخی از متولدین مهر آنقدر زیبا هستند كه نفس آدم بند می آید. البته شاید روزی عجوزه ای پیر ، مخوف و عجیب و غریب هم در بین آنها پیدا كنید . ( شك نكنید او هم فكر می كند كه زیباست . ) دختران متولد این برج قشنگترین دختران در كهكشان راه شیری هستند.
آنها طبیعت زیبایی دارند. دختر متولد برج مهر طوری لباس می پوشد كه هم چیز با هم بخواند. او شیك است ، حتی اگر شلوار جین كهنه ای بپوشد ، مطمئن باشید كه تمیز است و به پلیور یا تی شرتی كه می پوشیده ، می آید . او شیفته مد است تا جایی كه گاهی طراح لباس می شود.
زن متولد مهر از مصاحبت دیگران لذت می برد و ندرتاً زمان زیادی را به تنهایی می گذارند . اگر تنها زندگی كند ( كه دور از انتظار است .) دوستان زیادی دو و برش دارد. او از جهاتی به زن متولد مرداد شبیه است . زن متولد مهر می خواهد تا جایی كه ممكن است با كمترین زحمت ، از میهمانها به بهترین نحو پذیرایی كند. (او حتی بیسكویت را در ظروف لوكس سرو می كند . )
اگر روزی با دختری روبرو شوید كه بوی خوب شیرینی می دهد مطمئن باشید كه متولد برج مهر است . او عاشق بوی شیرینی است . اگر می خواهید به قلب او راه پیا كنید یك شیشه عطر و یك دسته گل به او هدیه دهید. فراموش نكنید كه رنگ گلبرگها با رنگ بسته عطر جور باشد . او از هماهنگی رنگها لذت می برد. این دختر معمولاً یك دسته گل نزدیك سوراخ بینی اش می گیرد .
اگر روزی او را با كثیف ترین و ژولیده ترین لباس ها دیدید ، بدانید كه او حتماً دچار بحران شده است (مگر آنكه همیشه همینطور باشد.) و مشكل اصلی او بگو مگو با شریك زندگی است .
زن متولد مهر ذاتاً مادر نیست هرچند كه بیشترین تلاشش را می كند . با این همه او مادری است كه یك دفعه ناپدید می شود. زن مهر باید یاد بگیرد كه مهر و محبت را از خانه شروع كند. در مواقع نادر كه در خانه به سر می برد مادری دوست داشتنی است.
وقتی بچه ها زبان باز می كنند ، خوشحال تر می شود. او بچه ها را از سنین پایین با كتاب آشنا كرده و از ذهن آنها ذهنی خلاق می سازد. وی بهترین لباسها را به تن خود و بچه ها می كند. بو ، مهمترین چیز مورد توجه اوست حتی بوی بد نوزاد هم او را اذیت می كند و مجبور می شود نزدیك لگن بچه دستگاه تهویه هوا كار بگذارد .


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طالع بینی هندی زن متولد آبان

زن متولد آبان ،آدم سردی است. آرامش بیش از حد برخی این از زنهای افسونگر، شما را جادو می كند، حتی ممكن است آزار بدهد و سرگردان كند. زمان زیادی طول می كشد تا بفهمید او به چه چیزی شبیه است. مطمئناً ، او واقعاً همان دختر سرد و خوددار نمی تواند باشد . در واقع وظیفه شماست كه بفهمید او چیست :
بیشتر زنان متولد آبان قشنگ ، وسوسه انگیز و فریبا هستند. حتی زمانی كه كاملاً ساكت هستند ، چشمهای آنها با صدای بلند با شما سخن می گوید . آنقدر جذاب هستند كه دوستان به دورشان جمع می شوند . شما هم با انرژی جالب، مبهم و مرموز او گرفتار می شوید .
در واقع عشق در تمام عناصر وجودی دوشیزه متولد آبان نفوذ كرده . او با همه موضوعات احساساتی برخورد می كند ، از طریق آویزان كردن جورابتان روی بند گرفته تا مشكلات جهان سوم ممكن است از آن دخترهایی باشد كه از نظر مردان خرفت است ،اما اگر در قلبش جایی برای خود باز كنید‌. برای همیشه آنجا جای شماست . او در قبال كسی كه دوست دارد بسیار صادق و وفادار است . سعی كنید بر یكی از این دخترها غلبه كنید تاببینید كه زندگی چگونه به روی شما لبخند می زند .
پیش از آنكه به خود غره شوید، فراموش نكنید كه اگر پای خود را از گلیم تان دراز تر كنید ، پشیمان خواهید شد . هرگز فكر نكنید كه می دانید به او خیانت كنید ، چون با نگاهی زیركانه همه چیز را می فهمد و چنان غیظ می كند كه مجبور می شوید همه چیز را پنهان كنید . اگر با او درگیر شوید ، هرگز شما را نمی بخشد و فراموش نمی كند ، او حتی در هشتاد سالگی هم از شما دلخور است .
در آسمان فلكی او از متولدین نشانه های دیگر حسود، كینه توز، و انتقام جو تر است . مراقب باشید كه او را خشمگین و غضبناك نكنید . بعداً نگویید كه نگفتم!
وقتی مادر می شود مثل ماده ببری است كه برای محافظت از بچه ها با چنگ ودندان می جنگد . او می تواند بسیار انحصار گر باشد و نگذارد كه بچه ها از چشمش دور شوند . مادرهای خیلی منفی حتی نمی گذارند كه شخصیت بچه ها شكل بگیرد و اگر مراقب نباشند آشفتگی به بار خواهد آمد . از نظر دختران متولد آبان فلسفه زندگی این است كه اگر خداوند دری را ازروی حكمت ببندد ، در دیگری را از روی رحمت باز می كند .
اگر دختری مثبت و متولد آبان را انتخاب كنید، روزهای بسیار خوشی را با هم می گذارنید ، او چه دوست شما باشد چه شریك تان ، استواری غیر منتظره ای از خود نشان می دهد . خدای من ! او بی نظیر است .


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طالع بینی هندی زن متولد آذر

زن متولد آذر،عجب زن مهربانی است ! با ذهن خلاق و قیافه بی شیله پیله ای كه دارد هیچ وقت عقب نمی ماند.
زن متولد آذر دختر متجددی است و می خواهد او را به خاطر خودش و نه برای موهای بلند و بور یا چشمان آبی درشتش دوست بدارید . او معمولاً به اندازه پسر متولد این برج آزاد و بی قید نیست. اما گاهگاه می خواهد فرار كند و برود. به خاطر بسپارید كه نباید وقتی شانزده سال دارد با او ازدواج كنید .
قبل از آنكه دست به كار امر خیر شود باید برود و دنیا را ببیند . در غیر اینصورت بعدها دیسیپلین شما را نمی پذیرد و آشفتگی به بار می آورند. اگر خیلی زود ازدواج كرده والان احساس خفگی و سركوب می كند بهتر است در كلاسهای شبانه و یا دانشگاه مكاتبه ای ثبت نام كند.
زن متولد آذر دوشیزه ای باانگیزه های مادرانه نیست . اما تمام تلاشش را می كند تا فرزندانی باهوش تربیت كند.
او به بچه ها احترام می گذارد و آنها را نوازش می كند . زن متولد آذر در تربیت فرزندانی مستقل، بی همتا است . او نه تنها مادری پیر و امل نخواهد بود بلكه بچه ها را تشویق می كند كه خودشان باشند. او آنقدر صادق است كه همیشه واقعیت را به بچه ها می گوید . مهمترین بخش پیشرفت فرزندانش ، هوش آنهاست . فرزندان او آنقدر تیز هوش هستند كه از تك تك سلولها خاكستری مغزشان استفاده می كنند .
او فمینیست است و اگر بخواهید با او همیشه از چیزهای پیش پا افتاده صحبت كنید. شعله های خلق آتشی خود را نشان می دهد. به نظر خودش ، او زن است و حقوقی خاص خود دارد، زن متولد برج آذر از صحبت درباره عقایدش نمی ترسد و با تلاش كار خارج و داخل خانه را با هم تلفیق می‏كند.
برای تحریك ذهنش باید تمركز داشته باشد ، در غیر اینصورت دمغ و پكر می شود محدودیت برای كلیه متولدین برج آذر مضر است ، حتی اگر با آدمهای كم هوش ازدواج كند و آپارتمانی لوكس داشته باشد. اگر دختر متولد با كسی ازدواج كند كه نتواند او را به همان ترتیبی كه عادت داشته نگهداری كند بعید نیست با اولین كسی كه از هوش كافی برخوردار است ، بپلكد.
فراموش نكنید همه متولدین این برج خانه به دوش هستند. در واقع خانه به دوش و خوشگذران هستند و ان دختر خواهان داشتن شریكی است كه مثل خودش به سفر علاقمند باشد تا در فروب با هم به گردش بروند .
سیاره متولد آذر مشتری است و از آنجا كه مشتری سیاره پرچانگی است . برخی از زنان متولد این برج خیلی بیشتر از آنكه بتوانند عمل كنند، قول می دهند . ماهها قبل وقتی از وضع مالی ام ناراضی بودم ، یك زن متولد این برج پیشنهاد كرد هر وقت به پول احتیاج داشتم، به من قرض خواهد داد وقتی به كف گیر به ته دیگ خورد سراغ او رفتم تا كمك بگیرم. او گفت : آه اگر دیروز گفته بودی ، داشتم، اما قبض گاز را پرداخت كردم و الان اصلاً پول ندارم. دختر متولد برج آذر در صحبتهایش دایماً از افراد سرشناس نام می برد و شما را آماده می كند تا هرچه می گوید را باور كنید .
می گفت كه دیشب در سالن سینما با هنرپیشه كه او را به اسم كوچك هم صدا می زد، ملاقات كرده به نظر آمد حتی آنها با هم شام هم خورده اند ولی بعد شنیدم كه اصلاً فلانی آشنایی هم نداده است. حرفهای او را زیاد باور نكنید تا به اشتباه نیفتید و نیمه شایسته و تیز هوش این آدمهای مهیج را ببینید.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طالع بینی هندی زن متولد دی

عجب زن قدرتمندی ! از آنجا كه زن متولد برج دی آكنده از اقداری حیرت آورست و دیگران را به چند بار فكر وادار می كند، برخی فكر می كنند كه اوزنی مرد نماست ، اما نیست. جالب است بدانید دختران متولد دی اغلب با مردانی شل و ول و گاه ترسو پیوند زناشویی می بندند و به این ترتیب رئیس نان آور خانه می شوند. آنها احساس پدری هم می كنند. البته همه آنها با آدمهای ترسو ازدواج نمی كنند. اگر یك روز در فروشگاه زنی را دیدید كه تند تند راه می رود و شوهرش در حالیكه ساك خرید وی را در دست دارد، با عجله به دنبالش میرود. مطمئن باشید زن متولد دی را دیده اید.
برخی از دختران متولد دی با مردانی ازدواج می كنند كه پله های موفقیت را یكی پس از دیگری طی می كنند ، آنها از ته دل به شوهر خود افتخار می كنند، برای اثبات ادعای مادر ستاره شناسی ، پیشنهاد می كنم دفعه بعد كه سری به بانك زدید، دورو برتان را خوب نگاه كنید پیرمردی را با دفترچه مستمری به همراه نوه خوشگلش می بینید . نه نه نه اشتباه نكنید، آن خانم جوان زیبا همسر اوست و حتماً هم متولد دی است. زنان متولد دی مردان میانسال را خیلی دوست دارند و در ازدواج گاهی به تفاوت سنی 30 سال فكر می كنند . آنها شوهری می خواهند كه برایشان پدری كند .
اما مادری دلباخته بچه هاست و می خواهد آنها را در زندگی راهنمایی كند، خطرات را گوشزد كند و برای عبور از موانع به آنها كمك كند. گاهی فضول است و بیش از اندازه در كار بچه ها دخالت می كند و می خواهد بچه ها به خواسته هایی كه خودش داشته و نرسیده ، برسند. او بسیار دلسوز است و كمك بزرگی برای بچه هاست و هر وقت كه لازم باشد آنها را هل می دهد.
زن متولد دی نمك زمین است، او مادری معركه است زنی با محبت قاطع، منضبط، تابع مقررات و است. او مامان ، بایدها ست . گاهی آنقدر جدی می شود كه درگیری به وجود می آورد، بویژه وقتی بچه ها نوجوان هستند. سر بچه ها داد می زند: آن شكلی بیرون نرو ، مردم چه فكری می كنند. چون زن است احساساتی تر از همتای مردش است. اما هیچ وقت او را مثل آبگرمكن در حال جوشیدن نمی بینید.
او مصمم است كه شغلی برای خود دست و پا كند و در آمدی هرچند اندك داشته باشد. اغلب این دختران در زندگی باید هدفی داشته باشند و در پی رسیدن به آن تلاش كنند .دختر متولد برج دی هیچ چیز را راحت به دست نمی آورد. او برای رسیدن به خواسته هایش باید صرفه جویی كند و مثل یك درویش زندگی كند . اگر آدم مثبتی باشد، گرفتاری و رنجها را به حساب تجربه می گذارد و سعی دارد تا از اشتباهات و بدبختی ها درس عبرت بگیرد. اما امان از وقتی كه حس شوخ طبعی اش گل كند.
دختر متولدین دی ،دختری با سلیقه و شیك است. ( به سر و وضعش نگاه نكنید) قیافه مهربان او دیدنی است . برخی از این دختران سرشار از زیبایی و جذبه هسستند و با هوش و تدبیر خود دیگران را میخكوب می كنند .


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طالع بینی هندی زن متولد بهمن

باور كنید نمی توانم زن متولد بهمن را به خوبی توصیف كنم و بگویم شبیه به چیست. چون زن متولد بهمن پیرو هیچ چیز نیست. گاهی موهایش را مثل پسرها كوتاه می كند و دامنی می پوشد كه قوزك پایش را هم می پوشاند. زنان متولد برج بهمن اولین كسانی بودند كه سایه چشم صورتی، قرمز روشن و آلبالویی و رژلب ارغوانی مصرف كردند. چون گرایش زیادی به جفت و جور كردن رنگها دارند .
همه ما می خواهیم كه دیگران ما را دوست بدارند اما هر یك به روشهای مختلف. تا جایی كه می توانید به او آزادی و استقلال دهید تا شما را دوست بدارد. اگر همسر شما متولد برج بهمن است انتظار نداشته باشید كه آرام بنشیند، دمپایی شما را جفت كند و بچه را در تخت بخوابند و هر شب شیر كاكائو درست كند.
در غیر اینصورت یك شب وقتی به خانه بر می گردید می بینید كه طغیان كرده، شیركاكائو را روی تخت ریخته ، دمپایی شما را پوشیده و از خانه بیرون می رود. قطعاً پس از ازدواج برای خود حساب بانكی جداگانه ای دارد. او دوست دارد كه مردش بیرون از خانه كار كند شاید مجبورشوید در منزل بمانید از نوزادتان نگهداری كنید ! اومی خواهد درخشش خود را حفظ كند و دوست ندارد كه ببیند با یك كهنه كهنه بچه از جلا افتاده است ؟ از آنجا كه نظرش در باره همه چیز تغییر میكند، گاهی دو رو به نظر میرسد.
گاهی نیز عمداً سعی می كند، شما را عصبانی كند. بهترین برخورد این است كه یك كلمه هم حرف نزنید و پیشنهاد نكنید(صم ویكم باشید) چون مطمئناً بر خلاف نظر شما عمل خواهد كرد.
او بچه ها را مثل هم تربیت می كند. او می تواند خیلی افراطی باشد و بدون هیچ نگرانی در اتوبوس به بچه شیر بدهد.
زن متولد بهمن می خواهد بچه ها را متناسب با قرن جدید تربیت كند و آنها را به مدارس خارجی بفرستد.
دختر متولد بهمن برج تندر و صاعقه طالع بینی است.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
طالع بینی هندی زن متولد اسفند

وای خدای من عجب زن رویایی! اگر سعی كنید او را به خیال پردازی متهم كنید،( با حالتی آرامش بخش!) به طور انتقاد آمیزی شما را نگاه می كند و می گوید كاملاً اشتباه می كنید. او واقع گرا است. گاهی هم همه چیز را آن قدر واقعی می پندارد كه شاید در حالیكه فیلم غم انگیزی می بیند ، هق هق زیرگریه بزند، منظورم را كه می فهمید!
بطور كلی این نشانه به قدیسین مربوط می شود. اما فراموش نكنید زنان متولد اسفند دو دسته هستند، دسته اول زنی لوند با چشم و گوش بازو شیك است، دسته دوم آفتاب پرستی رویایی است . برخی از این زنان از چنان قدرت تظاهری برخوردارند كه تارهای خیال پردازی كه به دور خود تنیده اند ، می توانند واقعاً باور كنند.
زن متولد اسفند، زنی است كه می تواند به محض اینكه شما ( به عنوان همسر ) صبح خانه را ترك كردید وبه محل رفتید ، مثل زمان هجده سالگی اش لباس بپوشید و از خانه بیرون برود. او با كفشهای پاشه بلندی كه پوشیده به زحمت قدم می زند و اوقات خوبی را می گذارند و قبل از شما به خانه بر می گردد و می گوید كه تمام روز را در خانه بوده و گردگیری می كردها ( لبته همه آنها اینطور نیستند). بعضی از آنها آنقدرعشاق و شیفته شریك هستند كه به هیچ وجه نمی توانند بارگناه خیانت كاری را تحمل كنند .
زن متولد اسفند واقعاً رویایی است. وی شیفته خانواده و دوستان است. او از جریحه دار كردن احساسات دیگران متنفر است و مثل متولد برج مهر به جای رویارویی با مسایل ، خود را درگیر آنها نكرده و اغلب با آنها مواجه نمی شود. از آنجا كه توانایی همدلی با دیگران را دارد، مادر خوبی نیز هست و از وظایف خود شانه خالی نمی كند. او بچه ها را غرق محبت می كند. او سعی دارد از بچه ها خیلی مراقبت كند تاجایی كه آنها در می یابند گاهی حس استقلال خود را از دست می دهند و تازه وقتی با دنیای واقعی روبروی شوند می بینند كه با دنیایی كه ما در ترسیم كرده، خیلی تفوت دارد.
برای او خیلی سخت است كه بچه ها را تنبیه كند و وقتی با بچه ها درشتی می كند و سر آنها داد می كشد خودش بیش از آنها ناراحت می شود. زنی رامی ناسم كه متولد همین برج است. او یكبار آنقدر از دست بچه هایش عصبانی شده بود كه به آنها گفته بود كه میرود و آنها را تنها می گذارد. بعد در را محكم به هم كوبیده و در كابینت قایم شده بود! ولی پنج دقیقه بعد بیرون آمده بود.ا و را برای روی آوردن به مشروبات الكلی مستعد می دانند.
یكی دیگر از دوره بحرانی كه مادر متولد برج اسفند می گذراندوقتی است كه بچه های بی تجربه او خانه را ترك می كنند و او هم به سراغ خیالبافی می رود و تصور می كند كه آنها نوزاد هستند. این خطر همیشه وجود دارد كه در سكوت در آبهای خیال پردازی شناور شود. چوب و قلاب ماهی گیری بخرید و او را بیرون بكشید.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 13 از 18:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  18  پسین » 
گفتگوی آزاد

Types of Omen and Horoscope | انواع فال و طالع بینی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA