انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 20 از 45:  « پیشین  1  ...  19  20  21  ...  44  45  پسین »

Interesting News | اخبار جالب


مرد

 
ماموران پلیس چین به خاطر خوردن سمندر از خدمت تعلیق شدند

تعدادی افسر پلیس چین به خاطر خوردن حیوان در حال انقراض و کتک زدن خبرنگاران از خدمت معلق شده‌اند.
روزنامه گلوبال تایمز چاپ چین گزارش کرده است که سه خبرنگار یک نشریه محلی در استان گوانگدونگ، در جنوب چین، گفته‌اند که هنگامی که مشغول تهیه عکس و گزارش از میهمانی چند تن از مقامات ارشد محلی در حال خوردن گوشت سمندر بودند هدف ضرب و شتم ماموران پلیس قرار گرفتند.
سمندر چینی جانوری شبیه سوسمار است که با خطر انفراض مواجه است.
خبرنگاران مضروب شده که برای روزنامه محلی "ناندو" کار می کردند گفته‌اندکه این حادثه در یک رستوران روی داد و ماموران پلیس با همکاری چند تن از مقامات محلی به آنان حمله کردند، و ضمن ضرب و شتم آنا و دوربین هایشان را گرفتند. تصاویری از خبرنگاران پس از کتک خوردن از ماموران در روزنامه‌های چین منتشر شده است.
مقامات محلی برای شرکت در میهمانی خوردن گوشت سمندر در این رستوران گرد آمده بودند.
به گزارش روزنامه ناندو، بیست و هشت نفر در این میهمانی به صرف سمندر دعوت شده بودند و علاوه بر افسران پلیس، چند تن از مقامات امنیتی از جمله رئیس اداره امنیت محلی و رئیس بازنشسته اداره امنیت محلی به نام وانگ یینگ هنگ از جمله مدعوین بودند.
به نظر می‌رسد که آقای وانگ میزبان این میهمان بوده و هزینه آن بیش از یکهزار دلار برآورد شده است. علاوه بر صرف سمندر، به هر یک از میهمانان تعدادی ماهی آب شیرین که از یک سد محلی گرفته شده بود نیز هدیه شد هر چند ماهیگیری در این سد ممنوع است.
پلیس استان گفته است که تحقیقات پیرامون این واقعه آغاز شده و وانگ یینگ هنگ در بازداشت به سر می‌برد.
سمندر نوعی جانور شبیه سوسمار از رده دو زیستان و طول سمندر چینی، که از جانوران کمیاب و در معرض انقراض محسوب می‌شود، به حدود یک و نیم متر و وزن آن تا بیش از بیست کیلوگرم می‌رسد.
در ماه آوریل سال گذشته، دولت چین برای افرادی که حیوانات نادر را صید کنند یا بخورند مجازات‌هایی تعیین کرد. در فهرست جانوران در معرض خطر انقراض، چهارصد و بیست حیوان از جمله سمندر چینی ذکر شده است.
استفاده غذایی و دارویی از حیوانات در فرهنگ چین رواج دارد و نه تنها در داخل آن کشور، بلکه در سطح جهانی نیز مشکلاتی را برای محیط زیست ایجاد کرده است. از جمله گفته می‌شود که چین بازار عمده فروش شاخ گردن و گوشت برخی جانوران کمیاب آفریقایی است که به دلیل شکار غیرقانونی، با خطر جدی انقراض مواجه هستند. همچنین، صنایع دستی چین از مصرف کنندگان اصلی عاج فیل است و بخش قابل توجهی از عاج مورد نیاز این صنایع از شکار غیرقانونی تامین می‌شود.
رشد اقتصادی و افزایش درآمدها در چین، بازار پر رونقی را برای شکارچیان حیوانات در شرف انقراض ایجاد کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
عجیب‌ترین اعتیاد دنیا , اعتیاد به گچ گرفتن بدن

این جوان اهل شیکاگو به گچ گرفتن اندام‌های بدنش اعتیاد پیدا کرده است و بدون آنکه استخوانی از بدنش شکسته باشد، دوست دارد آن را گچ بگیرد. این اعتیاد برای مدت 21 سال است که همراه اوست و راهی برای خلاصی از آن پیدا نکرده است.
این مرد از ابتدای اعتیادش تا به حال بیش از 50 هزار دلار خرج خرید آتل‌های گچی یا گچ گرفتن بدنش به روش سنتی کرده است. در حالی که وی می‌داند این کار بسیار احمقانه و عجیب است، اما باز هم اصرار دارد آن را انجام دهد.
این جوان می‌گوید: «من کاملاً سالم هستم و بدنم حتی یک خراش هم ندارد اما وقتی در یک آتل قرار می‌گیرم یا عضوی از بدنم در گچ باشد، احساس راحتی بیشتری می‌کنم و حس خوبی در رگ‌های من جاری می‌شود.
وی در ادامه افزود: «در سن 6 یا 7 سالگی بودم که این اعتیاد شروع شد و آن زمان به دنبال این بودم تا دستمال‌های دستشویی را بدزدم و سپس خیسشان کنم و روی بدنم بگذارم تا احساس بهتری داشته باشم. این روزها به دنبال راهی برای از بین بردن این اعتیاد هستم اما هنوز نتوانسته‌ام این کار را انجام دهم.»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تضمین آب و هوای خوب در روز عروسی

تاکنون پیش‌بینی آب‌وهوای مراسم عروسی به علاقه عروس‌وداماد به ته‌دیگ بستگی داشت اما یک شرکت تجمل گرا در اقدامی عجیب آب و هوای دلخواه عروس و داماد را برای مراسم ازدواج تضمین می‌کند.
شرکت لوکس « الیور تراول» به تازگی خدمت عجیبی را به مشتریان ثروتمندش برای برگزاری مراسم عروسی زیبا ارائه می‌دهد. این سرویس « sky clean up» به معنی«پاک کردن آسمان» نام دارد. سرویس عجیب و غریب این شرکت حدود ۱۵۰ هزار دلار معادل ۵۳۰ میلیون تومان خرج روی دست مشتری میگذارد و در عوض آب هوای مناسب روز عروسی را برایش تضمین می کند.
این شرکت با بارور و القاء کردن باران به ابرهای آسمان محل برگزاری مراسم از چند روز قبل باعث بارش شدید باران به مدت یک هفته قبل از مراسم می شود تا آسمان صاف و آبی زیبایی را در روز مراسم تحویل عروس و داماد دهد.
این کار با پاشیدن دانه هایی مانند «بذر ابر» از طریق شلیک راکت‌هایی از جنس «کریستال یدید نقره» به ابرها با هواپیمای سبک و یا پرتاب زمینی انجام می شود. ذرات نقره شباهت زیادی به ذرات یخ دارند. این ذرات بعد از چند دقیقه در داخل ابرها باعث بارش باران در منطقه مورد نظر می شوند و با این کار به مرور آب درون ابرها تخلیه می‌شود.
کمپانی الیورز تراول یک کمپانی تجمل گرا برای برگزاری مراسم عروسی با ارائه خدمات لوکس و عجیب و غریب است و هدفش دادن اطمینان به مشتریان پولدار برای برگزاری یک مراسم عروسی زیبا است. کار این شرکت در درجه اول سازماندهی مراسم ازدواج در قلعه ها و خانه های باشکوه در کشورهای انگلستان، ایتالیا، فرانسه و سواحل کارائیب است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بلندترین آسانسور جهان در عربستان ساخته می‌شود

رکورد ساخت بلندترین برج و آسانسور جهان تا 2016 شکسته خواهد شد.
به گزارش سرویس فناوری ایسنا، کابل‌های فولادی که در این آسانسور مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسیار سنگین بوده و علاوه بر افزایش مدت زمان طی کردن مسیر، حداکثر تا ارتفاع 500 متری قابل استفاده هستند و در بسیاری از آسمانخراش‌ها، افراد مجبور به پیاده شدن و استفاده از آسانسور دیگر برای رسیدن به طبقات بالاتر هستند.
اما محققان شرکت فنلاندی تولیدکننده آسانسور Kone در طی 9 سال تحقیق و آزمایش موفق به یافتن روشی برای ساخت آسانسوری شده‌اند که قادر به صعود تا ارتفاع یک کیلومتری است.
محققان ابرطنابی (Ultarrope) طراحی کرده‌اند که از فیبرکربن در یک پوشش ضداصطکاک ساخته شده است.
طول عمر این ابرطناب دو برابر و وزن آن یک هفتم کابل‌های فولادی است که در مقایسه با نمونه‌های مشابه براحتی نصب شده و هزینه‌های نگهداری و مصرف انرژی را بطور قابل توجهی کاهش می‌دهد.
بلندترین آسانسور جهان با استفاده از این ابرطناب در برجی در شهر جده عربستان نصب خواهد شد؛ برج 660 متری The Kingdom Tower سال 2020 تکمیل خواهد شد و آسانسور آن با سرعت 10 متر بر ثانیه حرکت خواهد کرد که مدت زمان انتظار و میزان مصرف انرژی را بطور قابل توجهی کاهش می‌دهد.
محققان پیش‌بینی می‌کنند که تا سال 2030 نسل جدیدی از آسانسورها بر پایه فناوری قطارهای مغناطیسی بر روی آسمانخراش‌های عظیم نصب شوند.
چندی قبل شرکت آلمانی ThyssenKrupp از طرح مفهومی آسانسوری رونمایی کرده که امکان حرکت‌کردن چندین کابین را به صورت افقی و عمودی در یک محور به صورت همزمان فراهم می‌کند.
سامانه مفهومی Multi نخستین آسانسور بدون کابل در جهان به شمار می‌آید که از فناوری به کاررفته در ساخت قطارهای فوق سریع مگلو استفاده خواهد کرد؛ محققان امیدوارند که از این طرح در سال 2016 رونمایی کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
خیاط هندی اولین یخچال روستایش را خرید

حدود سه‌چهارم تمام خانه‌ها در سراسر جهان یخچال دارند، وسیله‌ای که چندین دهه است زندگی خانواده‌ها را در سراسر جهان متحول کرده، اما روستای کوچکی در هند به تازگی برای اولین‌بار صاحب یک یخچال شده است.
خیاط این روستا اولین کسی است که توانسته یخچال بخرد، چیزی که ده سال آرزوی آن را داشت.
سانتوش چاودری، خیاط روستای رامشوارپور در حومه شهر کلکته، در روزی که قرار است یخچال او از راه برسد، سر از پا نمی‌شناسد. مضطرب و هیجان‌زده و در حالی که گوشی تلفن همراه خود را در دست دارد، قدم می‌زند و سعی می‌کند که مسیر درست رسیدن به روستا را برای کسانی که یخچال را حمل می‌کنند، توضیح بدهد.
این، برای سانتوش و تمامی اهالی روستا روز مهمی است. یخچالی که سانتوش خریده، نه فقط اولین یخچال او بلکه اولین یخچالی است که به این روستای کوچک با حدود ۲۰۰ نفر جمعیت، می‌رسد.
سانتوش می‌گوید: "داشتن یخچال در روستایی مثل محل زندگی ما خیلی نادر است."
نبودن حتی یک یخچال در روستای رامشوارپور نمونه‌ای است از آنچه در سراسر هند می‌بینیم. در حال حاضر فقط ۲۵ درصد خانه‌ها در هند صاحب یخچال هستند. در حالی که در کشورهای پیشرفته ۹۹ تا ۱۰۰ درصد خانه‌ها یخچال دارند.
اما تحت‌تاثیر رفاه پرشتاب طبقه متوسط، معمولا تعداد افراد مالک یخچال و دیگر وسایل خانگی افزایش می‌یابد. به عنوان نمونه در سال ۲۰۰۴ میلادی در کشور چین فقط ۲۴ درصد خانه‌ها یخچال داشتند، ولی به فاصله ۱۰ سال این رقم به ۸۸ درصد رسید.
سانتوش می‌گوید: "ما اولین نسل خانواده خود هستیم که صاحب یخچال می‌شویم. در زمان پدر یا پدربزرگ من هیچکس حتی یخچال ندیده بود."
زندگی در رامشوارپور هنوز شکل و شمایل زندگی قدیمی روستایی را دارد. مردم در یک برکه کوچک در وسط روستا حمام می‌کنند و کودکان میان گردوخاک حاشیه مزارع مشغول بازی با بادبادک هستند. خانه‌های روستا بیشتر کلبه‌هایی گلی هستند که از خشت و چوب ساخته شده‌اند. اما این روستا برق دارد و بسیاری از خانه‌ها تلویزیون دارند.
سانتوش خیاط است و همراه خانواده خود در یک خانه دواطاقه زندگی می‌کند. خانه او محل کارش نیز هست. او می‌گوید: "من شغل و درآمد دائم ندارم و گاهی مجبورم در کارخانه هم کار کنم. درآمد متوسط من حدود سه تا چهار دلار در روز است."
زندگی برای آنها و بخصوص سوشوما، همسرش، بسیار دشوار است. او در محوطه باز مقابل خانه روی یک اجاق کوچک ذغالی غذای خانواده را می‌پزد و مجبور است هر روز و فقط به اندازه مصرف روزانه خانواده غذا بپزد و چون وسیله‌ای برای نگهداری مواد غذایی ندارند، هر روز باید برای خرید مواد غذایی به بازار برود.
سانتوش همیشه آرزو داشت که زندگی را برای همسرش کمی ساده‌تر و آسان‌تر کند و بیش از ۱۰ سال است که آرزوی داشتن یخچال، حتی یک روز از ذهن او خارج نشده است. او می‌گوید: "داشتن یخچال زندگی را خیلی راحت‌تر می‌کند. مجبور نیستیم که سبزیجات را هر روز بخریم و بخصوص در ماه‌های تابستان می‌توانیم مواد غذایی را چند روز نگه داریم."
برای خرید یخچال او از مدت‌ها پیش پس‌انداز کرده است، چون بهای یک یخچال ساده بیش از یک ماه حقوق او است: "من درآمد چندانی ندارم و به همین دلیل پس‌انداز برای خرید یخچال این همه مدت طول کشیده است، ولی الان بالاخره پول کافی دارم."
در یکی از فروشگاه‌های مرکزی در شهر کلکته که با خانه سانتوش فقط ۱۵ کیلومتر فاصله دارد، او مدل‌های مختلف یخچال را برانداز می‌کرد و به هر کدام که می‌رسید، با عشق و علاقه خاصی به آنها دست می‌کشید تا اینکه بالاخره یک یخچال قرمزرنگ را انتخاب کرد.
او می‌گوید: "داشتم گیج می‌شدم. اولین‌باری بود که این همه یخچال می‌دیدم و واقعا نمی‌دانستم کدامیک را انتخاب کنم. زنم یخچال قرمز می‌خواست، ولی من دنبال مدلی بودم که برق کمتری مصرف کند. مجبوریم مواظب مخارج خود باشیم."
بالاخره معامله انجام شد و مغازه مورد نظر، با توجه به حراج پایان فصل، به او تخفیف داد. قیمت یخچال حدود ۲۰۰ دلار بود، ولی مهم‌ترین نکته این بود که او توانست نیمی از قیمت را هنگام خرید و بقیه را به اقساط بپردازد.
صاحب فروشگاه می‌گوید: "این روزها وام گرفتن از بانک یا پرداخت قسطی، ساده‌تر شده است. کافیست مشتری برگه حقوق و مدارک شناسایی خود را ارائه دهد و به همین دلیل است که امروزه خیلی از اقشار کم‌درآمد می‌توانند یخچال بخرند."
یخچال سانتوش بالاخره روی ترک یک دوچرخه به روستا رسید. او با چهره‌ای خندان به سوی تازه‌وارد می‌رود. بسیاری از اهالی روستا هم با چهره‌های کنجکاو برای دیدن یخچال از راه می‌رسند. یخچال با دقت و وسواس فراوان به داخل خانه منتقل می‌شود.
بعد زمان آن می‌رسد که مراسم مذهبی ویژه‌ای برای دور کردن ارواح پلید از یخچال انجام شود و با اجرای این سنت، قدم تازه‌وارد به منزل سانتوش تبرک شود. یخچال در گوشه بسیار مهمی از منزل آنها، بین چرخ خیاطی سانتوش و تلویزیون، قرار داده می‌شود.
تمام اعضای خانواده از فرط خوشحالی نمی‌توانند جلوی خنده خود را بگیرند. سوشوما، همسر سانتوش، می‌گوید:"سال‌ها آرزوی این لحظه را داشتیم. بعضی همسایه‌ها از قبل خواهش کرده‌اند که مواد غذایی خود را در گوشه‌ای از یخچال ما بگذارند. همه ما منتظر روزهای گرم تابستان هستیم تا بتوانیم از این یخچال، آب خنک بخوریم."
همسایه‌ها دور یخچال جمع می‌شوند و همه هیجان‌زده هستند. یکی از آنها می‌گوید: "دیگر مجبور نیستند هر روز خرید کنند." و یکی دیگر می‌گوید:"من هم قصد دارم یک یخچال بخرم."
این، در زندگی خانواده سانتوش روز بسیار مهمی است. ورود یخچال می‌تواند زندگی روزمره آنها را دگرگون کند.
سانتوش می‌گوید: "از این به بعد دیگر لازم نیست که هر روز نگران خرید مواد غذایی باشیم و می‌توانم وقت بیشتری را صرف کسب‌وکار بکنم. همسرم وقت بیشتری خواهد داشت و شاید بتواند در کار به من کمک کند."
با گفتن این کلمات، سانتوش در یخچال را باز می‌کند و اولین محتویات را داخل آن قرار می‌دهد: چند گوجه فرنگی، یک بادمجان، چند تخم‌مرغ و یک پاکت شیر.

سانجوی ماجومدر - بی‌بی‌سی-کلکته
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
عجیب ترین کاربر یوتیوب کیست؟

یک جوان ۲۵ ساله روزانه به مدت ۴ ساعت از خودش در یک حالت ثابت و بی سروصدا فیلمبرداری می کند و در یوتیوب قرار می دهد.
مجله مهر- عطیه همتی: «بنجامین بنت» احتمالا عجیب‌ترین کاربر یوتیوب باشد. او در شش ماه گذشته خیلی ساکت و آرام و با لبخند جلوی دوربین می‌نشیند و به لنز خیره می‌شود. بنجامین تاکنون ۱۲۰ ساعت فیلم به همین شکل از خودش در یوتیوب بدون هیچ توضیحی منتشر کرده است.
فیلم های بنجامین بدون هیچ صدا و صوتی ساخته شده اند و برای بسیاری از کاربران این سوال پیش آمده که هدف این پسر از ساخت و انتشار این فیلم ها چیست ؟ با اینکه برخی فکر میکنند این حرکت بنجامین نوعی هنرنمایی است اما عده ای هم اعتقاد دارند که وی یک بیمار روانی است و دلیل مشخصی برای این کار وجود ندارد.
چند روز پیش در یک مصاحبه این سوال از بنجامین پرسیده شد و بنجامین جواب عجیب و غریبی به آن داد و گفت: « من نمی‌دانم چرا این کار را انجام می‌دهم. اما به نظرم چنین فیلمی در اینترنت وجود نداشت و لازم بود که این کار انجام شود و هیچ کس نبود که این کار را انجام دهد.»
بنجامین درباره واکنش مخاطبان فیلم‌هایش هم حرف‌های جالبی زد؛ او گفت که صندوق پیام هایش پر از سوالات کاربرانی که از وی دلیل کارش را پرسیده اند اما او این سوال را اصلا مناسب نمی‌داند و معتقد است می‌توان کارش را نوعی هنر اجرایی و یا به اصطلاح «performance art» دانست که وی علاقه زیادی به انجام آن دارد. بنجامین اعتقاد دارد کسانی که فیلمش را می‌بینند حتما این موضوع را درک می کنند و اگر فکر می‌کنند که آن را نمی‌فهمند، همین نفهمیدن آنها درک درستشان از این موضوع است.»
یکی از سوالات متداول کاربران از بنجامین است که آیا وی در این زمان به آب، غذا، توالت نیاز پیدا می‌کند؟ اما بنجامین دوست ندارد که رازهایش را فاش کند. همچنین می گوید که لبخند جزء اصلی این فیلم است و دوست دارد با همین لبخند به جهانیان شناسانده شود.
بنجامین زمان ضبط فیلم‌هایش به هیچ کدام از اتفاقاتی که در اطرافش می‌افتد واکنش نشان نمی دهد و هیچ چیزی نمی تواند پرش و یا تکانی به بدن او بدهد. ساخت این فیلم برای بنجامین انقدر مهم شده که حاضر است مانند یک کار تمام وقت در هفته انجام دهد به طوری که شاید تصمیم بگیرد هفته ای ۴۰ ساعت ساکت و آرام رو به لنز دوربین بنشیند.
بنجامین اغلب به پیامهایی که برایش می فرستند بی اعتناست اما می گوید بیشتر کاربران به حرکتش واکنش مثبت نشان دادند و به این فیلم ها علاقه مندند و و اکثر ایمیل های دریافتی اش حاوی پیامهای مثبت و حمایتی بوده است.
حالا باید دید آقای عجیب تا چه زمانی به این کارش ادامه خواهد داد؟ آیا برنامه تازه ای برای ویدئوهایش دارد یا قرار است فقط ساکت و آرام در گوشه ای از اتاق به دوربین زل بزند؟
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
۷ ثانیه تاخیر ۲۷ میلیون دلار را به باد داد

دیوان عالی کانادا تقاضای تجدیدنظر مردی را که بلیت بخت‌آزمایی‌ برنده اش با ۷ ثانیه تاخیر صادر شده است رد کرده است.
جوئل ایفرگان در سال ۲۰۰۸ دو بلیت بخت آزمایی برای قرعه کشی هفتگی خریده بود. بلیت دوم که هفت ثانیه پس از پایان زمان مقرر صادر شده است، شماره برنده آن هفته بود.
او می‌گوید به خاطر این که هر دو بلیت را قبل از زمان مقرر خریده باید سهمی از مبلغ جایزه به او تعلق بگیرد.
بر اساس گزارش‌ها او برای طرح شکایتش ۱۰۰ هزار دلار هزینه کرده است.
جوئل ایفرگان که دستگاه‌های کند فروش بلیت در ایالت کبک کانادا را عامل تاخیر می داند به تلویزیون این کشور گفته است که "خیلی از این تصمیم ناراحت شدم. مسئله فقط پول نیست."
"اگر این بلیت‌ها را هر جای دیگر کانادا می‌خریدم همان ۷ سال پیش میلیونر شده بودم."
این مرد که حوالی مونترال زندگی می‌کند از شرکت برگزارکننده قرعه‌کشی استان کبک شکایت کرده اما شکایتش، هم در دادگاه کبک و هم در دیوان عالی کانادا رد شده است.
یک مرد دیگر نیز بلیت برنده همین قرعه کشی را خریده است و در صورت پیروزی آقای ایفرگان در دادگاه ۲۷ میلیون دلار مورد بحث میان دو نفر تقسیم می شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
منفجرکردن توالت برای کشتن سوسک

سوسک‌ها موجودات جان‌سختی هستند و به این راحتی‌ها از بین نمی‌روند، حتی تحقیقات نشان داده است که این سوسک‌های موذی و ترسناک می‌توانند از انفجارهای اتمی هم جان سالم به در ببرند.
نکته دیگری که در مورد سوسک‌ها همیشه جالب توجه بوده، چندش شدن افراد از این موجود و گاهی ترس از آن است. آن‌ها سعی می‌کنند به هر نحوی اطمینان کامل پیدا کنند که سوسک کامل مرده باشد؛ حتی اگه به قیت منفجر کردن دستشویی باشد!
چندی پیش خانمی برای تمیز کردن سرویس‌های بهداشتی به شرکتی در تایوان رفت و در حین کار با یک سوسک بزرگ مواجه شد. این خانم در کمال خونسردی سوسک را کشت و سپس آن را درون دستمال کاغذی گذاشت.
او برای اطمینان از کشته شدن سوسک، دستمال کاغذی را آتش زد و به درون دستشویی انداخت اما یادش رفته بود که آن را شسته است و هنوز مقداری ماده شوینده درونش وجود دارد. آتش با مواد شوینده برخورد کرد و همین باعث انفجار یک دستشویی بطور کامل شد.
در این حادثه کسی آسیب جسمی ندید، به غیر از سوسکی که دیگر نمی‌تواند به زندگی بازگردد. البته این خانم باید هزینه تعمیر دستشویی و انفجاری را که ایجاد کرده است، بپردازد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
این گوشی خوراک خلافکاران است!

دیجی کالا: موادفروش های انگلیسی علاقه بسیاری به گوشی‌های قدیمی نشان می‌دهند، اما حدس‌زدن دلیل این علاقه چندان دشوار نیست: این گوشی‌ها تقریبا غیرقابل ردیابی هستند!
بر اساس گزارشی که توسط وبسایت Vice تهیه شده، قاچاقچی‌های مواد مخدر در بریتانیا به قصد جلوگیری از ردیابی‌های پلیس به گوشی‌های قدیمی متوسل شده‌اند.
از قرار معلوم گوشی مورد علاقه این قاچاقچی‌ها نوکیا 8210 است. نوکیا 8210 وای فای و بلوتوث ندارد و بنابراین به دست آوردن اطلاعات از آن بسیار دشوار است. همچنین جی‌پی‌اس نیز ندارد و به همین قابل ردگیری نیست.
این گوشی از اپلیکیشن‌ها نیز پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین باتری آن تا زمانی طولانی پایدار باقی می‌ماند. از سوی دیگر نوکیا 8210 یک قابلیت ارتباطی فروسرخ دارد که برای مواقع اضطراری و انتقال اطلاعات بسیار کارگشاست.
یکی از قاچاقچیان انگلیسی به نام Mr K2 اینگونه از محسنات آن برای Vice گفته است:
"من سه گوشی نوکیا 8210 خریده‌ام و به من گفته‌اند که بر خلاف آیفون‌ها و گوشی‌های امروزی، قابل اعتماد هستند. پلیس‌ها می‌توانند به آسانی از گوشی‌های جدید برای ردگیری ما استفاده کنند. آن‌ها همچنین از وای فای و بلوتوث نیز می‌توانند اطلاعات لازم را به دست بیاورند و به نظر بسیار آسان تر از گذشته به صحبت‌های شما گوش می‌کنند. همه قاچاقچی‌هایی که می‌شناسم از تلفن‌های قدیمی استفاده می‌کنند و نوکیا 8210 از گوشی‌هایی است که طرفداران بسیاری دارد. چون کوچک است و باتری آن نیز عمری طولانی دارد. و زمانی که منتشر شد، بهترین نوع در زمان خود بود."
یکی از مغازه‌داران خیابان سوهو بیرمنگام نیز به Vice می‌گوید که مشتریان بسیاری برای خرید نوکیا 8210 به مغازه‌اش می‌آیند. اما این گوشی در سال 1999 تولید شده و یافتن آن بسیار دشوار است، ولی به محض موجود شدن آن در مغازه، سریعا به فروش می‌رسد.
معتادان هم از این گوشی برای خرید مواد استفاده می‌کنند. یک معتاد 32 ساله به نام تونی به Vice می‌گوید که اخیرا از یک نوکیا 8210 به جای سامسونگ گلکسی شکسته‌اش استفاده می‌کرده و دو موادفروش خواهان خرید آن بوده‌اند. اما وی در نهایت آن را با موادفروش دیگری به ازای مواد مخدر کراک به ارزش 50 دلار معاوضه کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
برگرداندن کتاب پس از ۶۵ سال

باشگاه خبرنگاران - یک دانش آموز سال های خیلی دور که حالا خودش یک پدربزرگ ست پس از سال ها یک کتاب را که از مدرسه به امانت گرفته بود، برگرداند و جریمه آن را نیز به طور کامل پرداخت کرد.
"جیمز تیدمارش" مرد 82 ساله ای است که در دوران کودکی این کتاب را امانت گرفته بود اما با قرار دادن آن در قفسه کتاب ها فراموش کرده بود آن را بازگردانند. این مرد پس از سال ها مشغول تمیز کردن قفسه کتابش بود که با آن روبرو شد.
این مرد سال 1949 کتاب را قرض گرفته بود و الان 65 سال از آن زمان می گذرد. این مدت باعث شده بود که جریمه 1500 پوندی به او بخورد که همه آن را پرداخت و همچنین مقداری پول بیشتر را نیز به خیریه مدرسه اهدا کرد.
او پس از برگرداندن کتاب گفت:" با دیدن آرم کتابخانه مدرسه تصمیم گرفتم که کتاب را برنگردانم چرا که مایه شرمساری و فراموشی من بود اما دلم می خواست بچه های دیگر هم آن را بخوانند و من نیز خیالم راحت باشد. "
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 20 از 45:  « پیشین  1  ...  19  20  21  ...  44  45  پسین » 
گفتگوی آزاد

Interesting News | اخبار جالب

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA