انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 42 از 45:  « پیشین  1  ...  41  42  43  44  45  پسین »

ترفند های كامپیوتری


زن

 
ارسال فایل بدون اینترنت


HyperTerminal برنامه اي است كه توسط آن مي توانيد با استفاده از خطوط تلفن (و بدون نياز به اينترنت) فايلهايي را از هر نوع به دوستانتان ارسال و يا از آنها فايلهايي را دريافت نماييد.

شايد شما هم مانند من از ارسال فايلها توسط ابزار ذخيره سازي (مانند CD، ديسك و...) خسته شده ايد در اين قسمت قصد داريم به بررسي يكي از قابليتهاي جذاب و كمتر شناخته شده ويندوز كه توانايي بالايي در ارسال و دريافت فايلهاي مختلف به نام Hyper Terminal بپردازيم.

HyperTerminal چيست؟

HyperTerminal برنامه اي است كه توسط آن مي توانيد با استفاده از خطوط تلفن (و بدون نياز به اينترنت) فايلهايي را از هر نوع به دوستانتان ارسال و يا از آنها فايلهايي را دريافت نماييد. در صورت كار با اين برنامه در بسياري از موارد شما ديگر نيازي به استفاده از اينترنت نخواهيد داشت، بنابراين قادريد در هزينه هاي اتصال به اينترنت تا حد زيادي صرفه جويي كنيد.

برنامه Hyper Terminal به صورتي كاملاً ساده و آسان طراحي گرديده به صورتي كه شما با چند بار كار كردن با آن مي توانيد با نحوه كار كاملاً آشنا گرديد.

نكته: براي استفاده از HyperTerminal شما به امكانات خاص نياز نداريد فقط كافي است كه كامپيوتر شما و فردگيرنده به يك مودم مجهز باشد تا شما از طريق خط تلفن فايل مورد نظرتان را ارسال و يا دريافت نماييد.

نحوه استفاده از Hyper Terminal

براي فعال نمودن HyperTerminal در ويندوز xp به روي كليد Start كليك نموده و از منوي كشويي ظاهر شده به ترتيب Accessories < All programs < Hyper Terminal< Communications را انتخاب كنيد تا پنجره Connection Description در روي صفحه نمايش ظاهر گردد.

در كادر فوق يك نام را براي اتصال وارد كرده و از قسمت Icon يك آيكون را به دلخواه انتخاب نموده و بر روي كليد OK كليك كنيد.

در پنجره Connect To از منوي كشويي Country / region كشور محل سكونت خود (كه در اينجا IRAN را بايد انتخاب نماييد مگر اينكه خارج از ايران زندگي مي كنيد)، AreaCode كد كشور، phonenumber شماره تلفن تماس و از منوي ConnectUsing ابزار مورد استفاده (كه در اين جا مودم مي باشد) را انتخاب كرده و برروي كليد OK كليك نماييد.

نكته: در قسمت phone number شما بايد شماره تلفن شخصي كه مي خواهيد براي او فايل مورد نظرتان را ارسال كنيد را وارد نماييد.

در پنجره Connect شما كافي است بر روي كليد Dial كليك كنيد تا شماره گيري انجام گيرد. در اين مرحله در صورتي كه مي خواهيد تغييري در شماره تلفن تماس و يا محل سكونت خود دهيد كافي است برروي كليدهاي Modify يا Dialing properties كليك كرده و در كادرهاي محاوره اي ظاهر شده تغييرات مورد نظر را اعمال نماييد. بعد از چند لحظه شماره گيري توسط مودم انجام مي شود.

تنظيماتي كه فرد گيرنده بايد انجام دهد

براي دريافت يك فايل از طريق HyperTerminal فقط كافي است در پنجره اصلي برنامه از منوي Call گزينه Wait For a Call را انتخاب نماييد. بعد از چند لحظه شما مي توانيد فايلهاي ارسالي را دريافت كنيد.

ارسال فايلها

بعد از اينكه در پنجره Connect تنظيمات مربوطه را انجام داديد و توسط شماره گيري به شماره مربوطه متصل شديد. براي مشخص كردن فايلهاي ارسالي از منوي Transfer گزينه Send File را انتخاب كنيد تا كادر محاوره اي Send File در روي صفحه نمايش ظاهر گردد.
در كادر محاوره اي ظاهر شده براي انتخاب فايل مورد نظرتان بر روي كليد Browse كليك كنيد تا كادر محاوره اي Select File to Send در روي صفحه نمايش ظاهر گردد.

در كادر محاوره اي فوق شما كافي است فايل مورد نظرتان را انتخاب نموده و بر روي كليد Open كليك نماييد و در كادر محاوره اي Send file بر روي كليد Send كليك كنيد تا عمل ارسال انجام پذيرد.

ارسال پيغام به صورت متن

بعد از اينكه به شماره مورد نظرتان متصل شديد در پنجره اصلي برنامه Hyper Terminal شما به صورت مستقيم مي توانيد متن مورد نظرتان را تايپ نماييد. متن تايپي در اين قسمت براي دوست شما كه به كامپيوتر او توسط برنامه Hyper Terminal متصل شديد نيز قابل مشاهده مي باشد.

مشخص كردن محلي براي ذخيره سازي فايلهاي دريافتي

شما به سادگي مي توانيد محلي را براي ذخيره سازي فايلهاي دريافتي از طريق برنامه را به صورت پيش فرض تعريف نماييد. براي اين منظور از منوي Transfer گزينه Receive File را انتخاب نماييد تا كادر محاوره اي مربوطه در روي صفحه نمايش ظاهر گردد. در كار محاوره اي فوق شما با كليك نمودن كليد Browse مي توانيد محلي را براي ذخيره سازي فايل دريافتي تعيين نماييد.

ذخيره سازي اتصال

بعد از برقراري ارتباط از طريق برنامه Hyper Terminal، شما مي توانيد اتصال فوق را براي استفاده مجدد ذخيره نماييد. براي اين منظور از منوي كشويي File گزينه Save را انتخاب كنيد. با اين كار اتصال شما با اسمي كه شما براي آن مشخص نموده ايد ذخيره مي گردد، براي برقراري اتصال براي دفعات آتي، در زير منوي Accessories < All Programs < Start HyperTerminal Communications كافي است به روي نام اتصال فقط كليك كنيد.

قطع نمودن اتصال

بعد از اينكه فايل هاي موردنظرتان را براي دوستانتان ارسال كرديد و يا از آنها دريافت كرديد، براي قطع نمودن اتصال به روي گزينه Disconnect كليك نماييد تا اتصال شما قطع گردد.

نوار ابزار برنامه Hyper Terminal

در نوار ابزار برنامه HyperTerminal مجموعه دستورات پراستفاده به صورت آيكونهايي در دسترس شما قرار گرفته است. در صورتي كه نوار ابزار برنامه در زير نوار منوها وجود نداشت از زير منوي View گزينه ToolBar را انتخاب كنيد.
صبحی که به جای عـــشق با یک سیگـــار شروع شود…..

یک شروع دوبـــــاره نیست…….

امتداد پایان اســــــت……

برای کســـــی که دیگر امیــــدی به ادامه ندارد…
     
  
مرد

 
۶ راهکار برای افزایش سرعت گوگل کروم

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام وب گردی با مرورگر کروم احساس کرده باشید که مرورگر شما سرعت همیشگی و معمول خود را ندارد، افت سرعت در مرورگر کروم می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد، در این بخش چند راهکار ساده را برای حل این مشکل به شما پیشنهاد می‌کنیم.
افت سرعت در مرورگر کروم می‌تواند به خاطر وجود پلاگین‌ها و افزونه‌ها و به طور کلی نرم‌افزارهایی باشد که به طور پیش‌فرض به‌صورت مکمل مرورگر نصب می‌شوند. روش‌های گوناگونی برای غیرفعال کردن افزونه‌ها وجود دارد که در زیر به شرح هر کدام می‌پردازیم.


۱. غیر فعال کردن پلاگین‌ها
به‌صورت پیش فرض و در هنگام نصب مرورگر، پلاگین‌هایی بر روی مرورگر نصب می‌شوند. این پلاگین‌ها نقش مکمل مرورگر را بازی کرده و یک سری ویژگی‌های بیشتر را به آن اضافه می‌کنند. Flash ، java، media player از جمله پلاگین‌های کاربردی هستند که وجود آن‌ها بر روی مرورگر الزامی است، اما در این بین پلاگین‌های موجود، مواردی هستند که موجب کاهش سرعت در هنگام وب‌گردی خواهند شد، راه حل این قضیه غیر فعال‌کردن پلاگین‌ها است. برای این منظور مطابق شکل زیر عمل کنید. با وارد کردن دستور مندرج در تصویر وارد بخش مدیریت پلاگین‌ها می‌شویم، در این بخش می‌توانید پلاگین‌های غیر ضروری را غیرفعال کنید.



۲. غیر فعال کردن افزونه‌های نصب شده بر روی مرورگر (Extensions)
افزونه‌ها مجموعه برنامه‌های کوچک و نصب شده بر روی مروگر هستند که امکانات اضافی را برای کاربر ایجاد می‌کنند. این برنامه‌ها نیز به خودی‌خود می‌توانند باعث کاهش سرعت وب‌گردی شوند، غیر فعال‌کردن این برنامه‌ها باعث افزایش سرعت گوگل کروم خواهدشد.
البته با وارد کردن ادرس زیر در مرورگر می توانید به صورت مستقیم وارد این بخش بشوید.



۳. پاک کردن اطلاعات اضافی
به‌طور معمول در هنگام وب‌گردی یک سری از اطلاعات از هر سایت در مرورگر شما ذخیره خواهند‌ شد ، این مکانیزم به کاربر کمک می‌کند در هنگام بازدید دوباره از هر سایت ، بارگذاری سریع‌تری نسبت به بار اول داشته باشند. پاک کردن این اطلاعات می‌تواند سرعت شما را در هنگام وب‌گردی بالا ببرد. برای این کار کافی است مطابق شکل زیر عمل کنید.



پس از انجام مرحله بالا پنجره‌ای مطابق شکل زیر برای شما باز می‌شود، در این بخش می‌توانید اطلاعات مختلفی از جمله سوابق دانلود، اطلاعات موجود در کش و رمزها را پاک کنید، البته پیشنهاد می‌کنیم تیک Download History را بردارید تا فایل‌های دریافتی و دانلود شده از بین نرود.



۴. پاک کردن سوابق وب گردی
سوابق وب‌گردی شامل وب سایت‌هایی است که شما با مرورگر خود به آن‌ها سرزده‌اید ، تمامی آن‌ها در مروگر شما ذخیره خواهدشد، برای پاک‌سازی آن‌ها مطابق شکل زیر عمل کنید.



با ورود به بخش History پنجره‌ای شامل سوابق وب‌گردی مطابق شکل زیر برای شما به نمایش در می‌آید. می‌توانید به صورت گلچین شده یا کلی سوابق وب گردی را از داخل مرورگر پاک کنید.



۵. پاک کردن سوابق وب گردی از پنجره New Tab
به صورت پیش فرض هنگامی که در گوگل‌کروم تب جدیدی را باز کنید لیستی از وب سایت‌هایی که بیشترین بازدید را از طرف کاربر داشته‌اند نمایش داده می‌شود، پاک کردن این سوابق نیز می‌تواند باعث افزایش نسبی سرعت اینترنت شما شود.


۶. استفاده از نرم افزار رسمی گوگل
گوگل برای راحتی کاربران، برنامه‌ای را تحت عنوان Software Removal Tool ارائه کرده است که به صورت خودکار به جست‌وجوی عوامل پایین آورنده سرعت وب گردی می‌پردازد و آن‌ها را پاک می‌کند. این برنامه را می‌توانید با کلیک بر روی این لینک دانلود کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بهینه‌سازی حجم‌ فایل‌های تصویری، PDF و MP3 به کمک FileOptimizer

اینترنت و شکلات شباهت زیادی به یکدیگر دارند! هرچه بیشتر مصرف کنید، بیشتر می‌خواهید. البته وقتی صحبت از اینترنت و پهنای باند آن باشد، حجم کمتر به معنی صرفه‌جویی مالی بیشتر است.
فرض کنید قرار است یک فایل تصویری را برای نزدیک به هزار کاربر در یک سرور قرار دهید. در این حالت کم شدن تنها ۱۰۰ کیلوبایت از حجم این عکس به معنی کاهش نزدیک به ۱۰۰ مگا‌بایت حجم قابل انتقال است. در این مقاله درباره نرم‌افزاری صحبت می‌کنیم که می‌تواند حجم فایل‌های دیجیتال را تا حد امکان کاهش داده و آن‌ها را بهینه کند.


FileOptimizer
نرم‌افزار FileOptimizer، با برخورداری از یک موتور پردازشگر فوق‌العاده به شما در بهینه‌سازی حجم فایل‌ها کمک زیادی می‌کند. نصب آن بسیار ساده بوده و پیچیدگی زیادی ندارد.
بعد از نصب نرم‌افزار، آن را اجرا کنید. رابط کاربری آن شبیه به مجموعه آفیس ویندوز است. شما می‌توانید فایل‌های دیجیتالی را به درون نرم‌افزار کشیده یا به کمک گزینه Add در منوی File به آن وارد کنید.



برای شروع پروسه بهینه‌سازی بر روی گزینه Optimize All Files کلیک کنید. شما می‌توانید هر بار فایل‌های مختلفی را انتخاب و درج کنید. نرم‌افزار با توجه به نوع فایل بهینه‌سازی را انجام خواهد داد.
توضیح: کلیدهای میانبر متداول ویندوز (برای مثال CTRL + O) در این نرم‌افزار قابل اجرا هستند.
تنظیمات زیادی در این نرم‌افزار وجود ندارد. گزینه Option نرم‌افزار, شامل تب‌های مختلفی برای فایل‌های متفاوت است و شما می‌توانید به درج متا‌دیتا در آن‌ها بپردازید. علاوه بر این برای مثال در تب PDF می‌توانید DPI فایل را مشخص نمایید.
بخش اول منوی Option گزینه General است.



در این بخش می‌توانید به کمک اعداد ۱ تا ۱۰ سطح بهینه‌سازی و یا اولویت پردازش بهینه‌سازی را مشخص کنید.
به صورت پیش‌فرض، FileOptimizer بعد از بهینه‌سازی فایل، نسخه‌اصلی آن را به سطل‌‌زباله می‌فرستد. به کمک گزینه Do Not Use Recycle Bin می‌توانید مانع انجام این‌کار شوید.



فایل‌های سازگار
نرم‌افزار FileOptimizer از فایل‌تایپ‌های زیادی پشتیبانی‌ می‌کند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

AIR, APK, APNG APPX, BMP, CBZ, DOCX, DLL, EPUB, EXE, GIF, GZ, ICO, JAR, JPEG, MNG, MP3, MPP, PNG, PPTX, ODT, OGG, OGV, PDF, PUB, SCR, SWF, TIF, VSD, WEBP, XAP, XLSX, ZIP


بهینه‌سازی برای شما
در آزمایش‌هایی که ما انجام دادیم، حجم فایل‌های تصویر نزدیک به ۵۰ درصد کاهش یافت. برای فایل‌های PDF و MP3 نیز همین نتیجه حاصل شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   

 
روش گرفتن دلار برای خرید جم در بازی کلش اف کلن
یا درآمد زدایی و خرید گرتید کارت برای خرید از سایتهای خارجی



سلام خدمت دوستان عزیز.

میدونم تا حالا خیلی از شماها دنبال راه هک جم های Clash Of Clans گشتید ، اما چیزی پیدا نکردید !

امروز یه راه دیگه میخوام بهتون معرفی کنم.

از طریق این راه میوتنید در طول یک هفته 10 دلار درآمد داشته باشید و بعد هم ویزا کارت رایگان دریافت کنید !



خب بریم سراغ ادامه ی آموزش

اول روی لینک زیر کلیک کنید

http://www.AWSurveys.com?R=3766685


حالا در صفحه ی باز شده روی گزینه ی Create Free Account کلیک کنید.
در قسمت Username نام کاربری خود را وارد کنید.
در قسمت Password رمز عبور خود را وارد کنید.
در قسمت Email ایمیلی معتبر مال خودتان را وارد کنید.
در قسمت Gender جنسیت خود را انتخاب کنید.(Male = مرد Female = زن)
در قسمت Date of Birth تاریخ تولد خود را وارد کنید.
در آخر کد امنیتی را از روی عکس وارد کنید و بر روی گزینه ی Create Free Account کلیک کنید.

بریم سراغ مرحله ی بعد که باید موجودی ویزا کارد خودتون رو افزاریش بدید

وقتی اکانت خودتون رو ساختید توی صفحه ی اول چندتا تبلیغ سفید رنگ هست روی یکی از اونا کلیک کنید(قسمت Surveys)

حالا توی صفحه ی باز شده داخل کادر سفید رنگ اسم یک سایت رو وارد کنید(هر چی باشه فرق نمیکنه)
بعد روی Submit Review کلیک کنید.به یک صفحه جدید هدایت میشوید.
سپس روی Home کلیک کنید.
حالا این کار رو برای بقیه ی تبلیغ ها انجام بدید تا همه ی تبلیغ ها پاک بشن

حالا مر حله ی بعد

حالا روی گزینه ی Invite Friends کلیک کنید و لینکی که در این صفحه براتون قرار داده رو برای دوستاتون بدید تا از این طریق بیان و توی سایت ثبت نام کنن، با هر ثبت نام از طریق لینک شما به موجودی ویزا کارتتون 0.30$ اضافه میشه.
و حالا ساخت ویزا کارت

بعد از این که دوستاتون رو دعوت کردید و موجودی ویزا کارتتون به سقف معمول ($15) رسید بر روی Cash Out در منوی Home کلیک کنید و ویزا کارد خودتون رو صادر کنید.

حالا وارد بازی بشید و با ویزا کارتتون جم رایگان بخرید

با این روش میتونید ویزا کارد های رایگان و جم رایگان بخرید

هر مشکلی داشتید در قسمت نظرات مطرح کنید.
     
  ویرایش شده توسط: omidbahal1234   
مرد

 
سلام
دوستان ، کسی با نرم افزار Cheat Engine 6.4 آشنایی داره؟ اگر دارید ، بفرمایید تا سوال خودم رو ارسال نمایم .
ممنون میشم راهنمایی فرمایید . تشکر

من میخوام با استفاده از نرم افزار Cheat Engine 6.4 که کاربرد اصلی آن هک بازی می باشد ، بازی Pinball که در ویندوز XP قرار دارد را با استفاده از این نرم افزار ، کل صفحه این بازی رو غیرفعال نمایم یعنی هیچ دکمه ای فعال نباشد و بازی حرکت نکند ( البته تا اینجارو خودم بلد هستم ) بعد من چیز مهمی که میخوام اینکه : وقتی که تمام دکمه های بازی غیرفعال می باشد ، فقط یکی از دکمه های بازی فعال باشد ( هر دکمه که فعال شود و کار کند مهم نیست ) مثلاً دکمه دروازه که با کلید / حرکت می کند ، فعال شود و بقیه آنها غیرفعال بماند . همین

ممنون میشم پاسخ دهید٪
a a a AAA a a a
     
  
مرد

 
پنج کلک ساده برای سریع‌تر شدن کامپیوتر شما

بی بی سی :"ولی کامپیوترم را همین تازگی خریده ام!" با این جمله شکایت خود را مطرح می‌کنید. ولی در‌ واقع شش سال پیش بود که شما به فروشگاه رفتید و تصمیم گرفتید از تخفیف بی‌نظیری بهره ببرید. بعد در حالی که کم مانده موهای سر خود را بکنید، از خود می‌پرسید: "پس چرا انقدر طول می‌کشد تا این برنامه باز شود؟"
اگر کارشناس آی تی نیستید ولی دوست ندارید هر بار که لباس نو می‌خرید، کامپیوتر خود را نیز تعویض کنید، بی بی سی لیستی از کلک‌های ساده برای شما تهیه کرده، تا بتوانید بهتر از کامپیوتر پی سی یا مک خود نگهداری کنید – نکات ساده‌ای که برای هر کسی با هر میزان دانش درباره کامپیوتر مفید است.


۱. یکپارچه سازی هارد دیسک – یا Defrag کردن
شاید اصلاً ندانید که این کار چیست، ولی هنگامی که بفهمید چقدر در نگهداری کامپیوتر اهمیت دارد تعجب خواهید کرد.
یکپارچه سازی (Defragmentation) سرعت خواندن فایل‌ها توسط کامپیوتر شما را، بوسیله مرتب کردن ساختار داده‌های روی هارد دیسک، بالا می‌برد.
حتی هارد دیسک های امروزی نیز در طول زمان، بخاطر نحوه ذخیره سازی فایل‌ها، سرعت خود را از دست می‌دهند. هنگامی که هارد دیسک فایل‌های جدید را می‌نویسد یا فایل‌های قدیمی را پاک می‌کند، آن‌ها قطعه قطعه شده و در بخش‌های مختلف هارددیسک ذخیره می‌شوند، به جای اینکه همه داده‌ها یک جا و در کنار هم ذخیره شود. این موضوع از بهره وری در هنگام دسترسی به فایل‌ها می کاهد.
شما احتمالاً فایل‌های زیادی دارید که هیچ وقت آن‌ها را باز نمی‌کنید، ولی فضای ارزشمند هارددیسک شما را اشغال کرده‌اند
بنابراین با مرتب کردن قطعه‌های اطلاعات پراکنده روی هارددیسک، شما نه تنها فضای موجود بعنوان حافظه را افزایش می‌دهید، که دسترسی به این اطلاعات را نیز راحت‌تر می‌کنید.
انجام آن نیز سخت نیست. برنامه‌های مخصوص این کار وجود دارد، مانند Smart Defrag ۳ (برای Windows ۸.۱) و iDefrag (برای سیستم عامل OS X اپل).


۲. پاک کردن فایل‌های غیرضروری
این روزها خیلی راحت می‌توان یک هارددیسک کوچک‌تر از ۲۰۰ گیگابایت را پر کرد. و هر چه این هارددیسک پرتر باشد، کار کردن با کامپیوتر سخت تر می‌شود.
شما احتمالاً فایل‌های قدیمی زیادی دارید، که دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، ولی فضای ارزشمند کامپیوتر شما را اشغال کرده‌اند.
برای تشخیص این فایل‌ها تنها کافی است که یک اپلیکیشن دانلود کنید.
برنامه‌های مختلفی در بازار برای پی سی و مک موجود است. برای پی سی، SpaceSniffer یا WinDirStat می‌تواند به شما کمک کند تا ببینید کدام فایل‌ها بیشترین حجم از هارددیسک شما را اشغال کرده‌اند.
اگر از سیستم عامل OS X و کامپیوتر مک استفاده می کنید، راه ساده‌تری هم وجود دارد، با امکان جستجوی Finder. این برنامه به شما امکان می‌دهد که هر چیز روی کامپیوتر مک شما وجود دارد، از جمله اپ ها و برنامه‌ها، هارددیسک ها، فایل‌ها، فولدرها و درایوهای دی وی دی را، به شکلی بصری و کاربردی مشاهده کنید.


۳. جلوگیری از اجرای خودبخود برنامه‌ها
این یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای بالا بردن سرعت کامپیوتر شما – بخصوص در هنگام روشن شدن – است.
شما می‌توانید در زمان اجرا ببینید که چه برنامه‌هایی روی کامپیوتر شما فعال است و آن‌هایی که می‌خواهید را متوقف کنید.
در OS X از طریق Activity Monitor و در ویندوز از طریق Task Manager، می‌توانید این کار را بکنید. اگر کامپیوتر مک دارید، در System Preferences گزینه Users and Groups را انتخاب کنید و روی برنامه‌ای که می‌خواهید متوقف کنید، کلیک کنید.
اگر کامپیوتر پی سی دارید، می‌توانید از ابزار مجانی Autoruns استفاده کنید، که برنامه‌هایی که خودبخود اجرا می‌شوند را کنترل می‌کند.


۴. از بین بردن ویروس ها و "بدافزارها"
برخی معتقدند که بدون نرم افزارهای ویروس‌یاب هم می‌توان سر کرد. به گفته آنها این نرم افزارها، بخصوص در پی سی های قدیمی تر، حافظه و قدرت زیادی از کامپیوتر را مصرف می‌کند.
ولی کسانی که متخصص نیستند، بهتر است جانب احتیاط را رعایت کنند و نرم افزارهای ویروس‌یاب نصب کنند.
شما باید نرم‌افزار ویروس‌یاب خود را بر اساس مشخصات کامپیوترتان انتخاب کنید. از جمله این برنامه‌ها که کمترین حافظه و قدرت کامپیوتر شما را مصرف می‌کند، می‌توان به Microsoft Security Essentials، Panda Cloud و Avira اشاره کرد. برای پی سی این لیست خیلی بلندبالا است.
با این که افسانه در امان بودن کامپیوترهای مک از دست ویروس ها به گوش همه رسیده، در صورتی که مک شما از حالت عادی کندتر شده است، احتمال وجود ویروس را نادیده نگیرید. با یک ابزار مجانی، مانند ویروس‌یاب Avast یا Sophos می‌توانید خود را بیمه کنید.


۵. استفاده از برنامه‌های تحت وب
چرا به خود دردسر بدهید و نرم‌افزار Office را نصب و اجرا کنید، در حالی که همه آن کارها را می‌توان با برنامه‌های Google Docs، Adobe Buzzword یا Peepel انجام داد.
امروزه برنامه‌های تحت وب، که می‌توانید در مرورگر خود از آن‌ها استفاده کنید، تقریباً از پس هر کاری بر می‌آیند.
آنها دو برتری نیز دارند: سرعت اجرای آن‌ها بسیار بیشتر است و هارددیسک شما را پر نمی‌کنند.
اگر شما این پنج قدم را اجرا کردید، ولی کامپیوتر شما همچنان کند است، شاید وقت آن باشد که با یک کارشناس تماس بگیرید – یا روی یک دستگاه جدید سرمایه‌گذاری کنید.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آشنایی قدم به قدم با ویژگی Undo Send جیمیل

لحظاتی پیش ایمیلی سرشار از عصبانیت را از طریق جیمیل برای رییس خود ارسال کرده‌اید؛ آیا باید از همین الان بدنبال شغل جدیدی باشید؟ در صورتی که قابلیت Undo Send جیمیل را فعال کرده باشید، لازم نیست نگران شوید. در ادامه نحوه فعال‌سازی قابلیت Undo Send جیمیل و فرایند کار آن را قدم به قدم مرور می‌کنیم.



هر یک از ما ممکن است ایمیلی را به دلیل لحظه‌ای غفلت به اشتباه فرستاده باشیم. برخی نرم‌افزارهای ایمیلی، گزینه‌ای برای فراخوانی ایمیل دارند؛ ولی این به این مفهوم نیست که گیرنده ایمیل آن را دریافت نخواهد کرد. اما ویژگی Undo Send جیمیل به گونه‌ای متفاوت کار می‌کند. در واقع با فعال‌سازی این ویژگی، جیمیل در ارسال ایمیل مورد نظر شما کمی درنگ می‌کند و منتظر می‌ماند. به این ترتیب مقدار مشخصی زمان که از طریق تنظیمات جیمیل قابل تعیین است به شما فرصت می‌دهد تا اگر مایل بودید تصمیم خود را عوض کنید و مانع از ارسال ایمیل شوید.
با توجه به این که حالا ویژگی Undo Send جیمیل یک بخش رسمی از جیمیل است و دیگر برای فعال‌سازی آن نیاز نیست که به بخش Labs جیمیل بروید، در ادامه به صورت قدم به قدم با هم می‌بینیم که این قابلیت چطور کار می‌کند:

در ابتدا وارد حساب کاربری خود در جیمیل شوید.

در گوشه‌ی بالای صفحه سمت راست روی گزینه تنظیمات کلیک کنید (آیکونی که شبیه چرخ دنده است).

از منوی تنظیمات گزینه‌ای که در مرحله قبل ذکر شد، گزینه Settings را انتخاب کنید.

در پنجره تنظیمات تَب General را انتخاب کنید.

به دنبال گزینه‌ای در مورد Undo Send بگردید.

گزینه مربوط به Enable Undo Send را تیک بزنید.

از منوی کشویی مقدار زمانی که می‌خواهید فرصت صرف‌نظر از ارسال یک ایمیل را داشته باشید انتخاب کنید. می‌توانید 5، 10، 20 یا 30 ثانیه را انتخاب کنید.

به پایین پنجره تنظیمات رفته و گزینه ذخیره‌سازی تنظیمات را انتخاب کنید.

برای این که این قابلیت را آزمایش کنید از بالای صفحه حساب کاربری جیمیل خود سمت چپ Compose را انتخاب کنید.

یک پیغام بنویسید و دکمه Send را بزنید.

در بالای صفحه پیغامی را مشاهده خواهید کرد که می‌گوید: Your message has been sent. Undo. View Message

برای این که از ارسال ایمیل خود جلوگیری کنید روی لینک Undo کلیک کنید.

گوگل از ارسال ایمیل شما خودداری می‌کند و آن را نمایش می‌دهد تا در صورت نیاز تغییرات لازم را روی ان اِعمال و بعد مجدد ارسال کنید. در غیر این صورت می‌توانید به سادگی پنجره مربوط به این ایمیل خود را ببندید، ایمیل شما به پوشه Draft خواهد رفت جایی که می‌توانید آن را نگهداری یا حذف کنید.
در ادامه موارد بالا را در قالب ویدیویی با هم می‌بینیم.

لینک دانلود

ویژگی Undo Send یک قابلیت مفید برای اطمینان از این امر است که ایمیلی را به اشتباه به فرد دیگری نفرستیم.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ویزا کارت رایگان به دست آورید و هر چیزی که می خواهید بخرید.
این راه واقعی و تضمینی است.
در مرحله اول وارد این سایت شوید.

http://www.AWSurveys.com?R=6796653
درمرحله بعد

بر روی این گزینه کلیک کنید Create A Free Account

در این مرحله گزینه ها را پر کنید.

1.UserName: نام کاربری

2.Password: كلمه عبور (حتما باید بین 7-15حرف باشد)

3.First Name: اسم شخص(هر چیز)

4.Last Name: نام خانوادگی(هر چیز)

5. مذکر یا مونث(Male: مذكر )(Female: مونث )

6. سن

7.ايميلتون

8. کلمات درون عکس را باید وارد کنید.
در صفحه ی بعد حتما login را بزنید و با نام کاربری جدید وارد شوید
. بر روی
Create Free Account کلیک کنید و صفحه جدیدی نمایان می شود، و این تازه شروع کار است،
و این جدول برای شما نمایان می شود :

My A.W.Survey State:
و مقدار پول شما صفر می باشد،
و کمی پایین تر جدولی دیگر قرار داردبا نام:

The Following Surveys are Available:
وارد هر یک از گزینه ها شوید مثلا :

Welcome Survey -- A $6.00 Website Evaluation is Available.
بر رویش کلیک کنید،
صفحه جدیدی نمایان می شود، کلیک کنید :
Start Survey Now ،
دو تا مکان برای نوشتن ظاهر می شود،هر چیزی که می خواهید وارد کنید و بعد بر روی گزینه زیر کلیک کنید :
click here to submit both reviews
وقتی صفحه دیگری بازشد بر روی گزینه زیر کلیک کنید:
Click Here to go Home and to see your New Balance
صفحه دیگری باز می شود،و دوباره سراغ همان جدولی که گفتم بروید:
و دوباره این کار را انجام دهیدتا پول شما به ۲۶ دلار برسد.
و بعد بر روی این گزینه کلیک کنید.
Refer Friends and Earn 1.25 per Friend
در قسمت Your Direct Referring Link is below لینک اختصاصی شما قرار دارد. آنرا به دوستانتان معرفی کنید تا مراحل شما را طی کنند. به ازای ثبت نام کردن هر کدام از دوستانتان مبلغی به پولتان اضافه میشود.

و به این صفحه برویدHome :
و سپس به همان جدول پولتان برگردید.

وقتی پولتان به ۷۵ دلار رسید بر روی گزینه کلیک کنید Redeem Money
بعد به صفحه دیگری میروید،
به شما شماره کارت ویزا اهدا می شود
ویزا کارت مجانی رایگان دریافت می کنید و هر چیز که می خواهید بر روی اینترنت می توانید خریداری کنید.
تازه میتوانید اکانت راپید شیر هم خریداری کنید .
     
  
زن

 
کسی میتونه کمک کنه برنامه اضافه کردن ممبر به تلگرام TGADMIN خوب کار نمیکنه، کسی میتونه کمکم کنه
     
  
زن

 
کسی نمییاد کمک کنه اهههههههههههه
     
  
صفحه  صفحه 42 از 45:  « پیشین  1  ...  41  42  43  44  45  پسین » 
کامپیوتر

ترفند های كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA