انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 8 از 19:  « پیشین  1  ...  7  8  9  ...  18  19  پسین »

Daesh | داعش


زن

andishmand
 
nisha2552: اولین بار بود تصویر زنده سوزاندن ی نفرو دیدم
و آخرین بار هم نخواهد بود .

من موندم چرا سازمان ملل و شورای امنیت کاری نمی کنند . این هم شد جریان بوسنی و هرزگوین؟؟!!!
کلی باید خون ریخته بشه و اون سیاستمداران که بالای کوه المپ نشستن و دارن سیاست جهان رو دیکته میکنن سیراب بشن تا داعش هم از بین بره .
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  ویرایش شده توسط: andishmand   
مرد

 
andishmand
نمخوام با حرفم کسی رو ناراحت کنم ولی این سیاسته فقط سیاست باید بعضی از مناطق نا آرام باشن دلایلشم زیاده ماهام که ماشاالله منتظریم خون همو بریزم حالا اسممون هرچی میخواد باشه///
زندگی کوتاه نيست ، مشکل اينجاست که ما زندگی را دير شروع ميکنيم.
     
  ویرایش شده توسط: arshy150   
مرد

 
داعش با حمایت غرب و کشورهلی عرب خصوصا عربستان برای نابودی بشار اسد تشکیل و حمایت میشه
.....
الان غرب و عرب بخاطر نابودی بشار اسد ازش حمایت میکنن و چون نابودی داعش مساوی با قدرت بشار اسد و حکومت ایرانه بخاطر همین هنوز هم هستن و کسی دنبال از بین بردنشون نیست

چارلی مسئله اینا اینه که کاراشون علنی و برای ایجاد رعب و وحشته
.....
ولی جنایتکارهای دیگه مخفیانه کار انجام میدن
...تنهایی...
نیمه دیگر من است
وقتی تو را...
ندارمت.....!
کاش...!
     
  
مرد

 
reza43sale: چارلی مسئله اینا اینه که کاراشون علنی و برای ایجاد رعب و وحشته
سلام عمو رضا خوبی
عمو رضا اینا ادم نیستن
بعد چرا ادم میکشن چون ادم نیستن

بعد از ترسشونه میترسن مثل دعوا میمونه
بعد خوده سرویه نشسته داره نگاه میکنه
قضیه فلسطین شده
از نظر من ادم های ترسو هرچی سرشون بیاد حقشونه ولی نه زن بچه پیر مرد......بعد سوزوندن مردم

خودشون اجازه میدن طرف اون کارها رو بکنه
الان یکی از در بیاد خونه ما جیگرشو میکشم بیرون نه اصلا دستو پای منو ببندن ۱۰ نفر بریزن سرم یه عربده بکشم از تو محلمون در رو دیوار ادم میان هزار بار اینجوری شده
اینا خودشون اجازه میدن

خنده های زندگی را روزگار ازما گرفت
ای خوشا روزی که ماهم روزگاری داشتیم
     
  
زن

andishmand
 
reza43sale: داعش با حمایت غرب و کشورهلی عرب خصوصا عربستان برای نابودی بشار اسد تشکیل و حمایت میشه
دقیقا" نقشه از پیش کشیده شده برای ایجاد یه بحران و تشنج جدید در منطقه .
حالا تا کی ادامه خواهد داشت و چقدر خون ها ریخته خواهد شد بماند .تاریخ مصرف که تمام شد دیگه از داعش نامی باقی نخواهد ماند . وگرنه برای آمریکا ریشه کن کردن این گروه کار یه دقیقه ست .
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
مرد

 


پدر خلبان اردنی نابودی داعش را خواستار شد


پدر خلبان اردنی از دولت اردن و ائتلاف ضد داعش خواست تا برای نابودی این گروه تروریستی وارد عمل شوند. این در حالی است که مقامات اردنی در حال تصمیم‌گیری برای اتخاذ تدابیر امنیتی و لجستیکی علیه داعش هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی الجزیره، صافی الکساسبه، پدر خلبان اردنی که اخیراً توسط گروه تروریستی داعش در جنایتی وحشیانه سوزانده شد، ضمن درخواست از دولت اردن و ائتلاف ضد داعش اعلام کرد که اقدامات جنایتکارانه این گروه تروریستی هیچ ارتباطی به اسلام ندارد و اقدامی غیرانسانی است.

پیشتر پدر معاذ الکساسبه اعلام کرده بود که اگر هر چه سریعتر گروه تروریستی داعش نابود نشود تمام منطقه وارد مرحله حساس و خطرناکی می‌شود و افراد بیشتری از سراسر جهان به این گروه تروریستی می‌پیوندند.

صافی الکساسبه تصریح کرد: اعدام ساجده ریشاوی و زیاد کربولی در واکنش به جنایت داعش کافی نیست و با این کار انتقام خون پسرم گرفته نمی‌شود چراکه خون معاذ خون تمام ملت اردن است.

صافی الکساسبه ضمن هشدار به افرادی که به دنبال اهداف شخصی خود بوده و خواهان سوار بر موجی از حوادث جدید هستند، افزود: کسانی هستند که می‌خواهند سوار بر این موج شوند و به خانواده من اهانت کنند اما من، خود و خانواده‌ام را از سخنانی که از زبان ما نقل می‌کنند، مبرا می‌کنم.

از سوی دیگر برادر معاذ الکساسبه اعلام کرد که معاذ تمام ملت اردن را سربلند کرد و ما از تمام مسلمانان جهان می‌خواهیم با همکاری یکدیگر این گروه تروریستی جنایتکار را که به اسلام اهانت می‌کند، نابود کنند.

از سوی دیگر روزنامه دیلی تلگراف به نقل از صافی الکساسبه اعلام کرد که وی از ابتدا با ورود پسرش به حملات ائتلاف ضد داعش موافق نبوده است.

این روزنامه در ادامه به نقل از پدر الکساسبه نوشت: تمام اردنی‌ها مشارکت اردن در ائتلاف را محکوم می‌کنند و ارتش تنها باید از ملت اردن دفاع کند نه اینکه مثل آفریقا وارد جنگ در تمام دنیا بشود.

در همین راستا منابع اردنی به نقل از مقامات این کشور اعلام کردند که اردن هرگز از مواضع خود در جنگ علیه داعش و تروریسم عقب‌نشینی نخواهد کرد و مشارکت خود در عملیات‌ ائتلاف را افزایش می‌دهد.
ایسنا
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
زن

andishmand
 
آیا سرکرده اصلی "داعش"، یک زن است؟

همسر سرکرده اصلی گروهک تروریستی داعش با نام جعلی قصد داشت فرار کند و سرویس‌های اطلاعاتی غرب در فعالیت‌های همسر این تروریست، نقش اصلی را ایفا می‌کردند.




روزنامه "واشنگتن پست" گزارشی را درباره "سجی دلیمی" منتشر کرد که گفته می‌شود همسر "ابوبکر بغدادی" سرکرده اصلی گروهک تکفیری داعش است.

به گزارش این روزنامه و با استناد به اظهارات مسئولان نظامی لبنان، دلیمی که اکنون در یکی از زندان‌های لبنان به سر می‌برد، با مدارک جعلی هویت اصلی خود را پنهان کرده بود؛ مدارکی که نشان می‌داد وی یک شهروند سوری به نام "ملک عبدالله" است، ولی در پایایان مسئولان نظامی به این مسئله پی بردند که این شخص، سجی الدلیمی-شهروند عراقی- است که 6 سال پیش و به مدت کمتر از سه ماه با بغدادی ازدواج کرده بود.
در این گزارش آمده است، ارتش لبنان دلیمی را در نوامبر سال 2014 به همراه دختربچه‌ای بازداشت کردند که احتمالا دختر سرکرده اصلی داعش است.

بنا بر این گزارش، دلیمی دست کم سه بار ازدواج و در چندین کشور در خاورمیانه زندگی کرده است. این در حالی است که مسئولان نظامی لبنان، او را زنی با اراده و مستقل توصیف کردند.

واشنگتن پست در ادامه می‌افزاید: دلیمی در سال گذشته صدها هزار دلار به تروریست‌های اهل سنت رسانده است؛ کسانی که در طول مرزهای لبنان و سوریه فعالیت می‌کنند.

مسئولان نظامی لبنان همچنین تأکید کردند که برای دلیمی کاری نداشت که وارد اردوگاه‌های پناهندگان سوری در شهر کوهستانی عرسال واقع در شمال لبنان شود. به گفته آنها، "حمید الدلیمی"پدر سجی، وی را تشویق کرده بود که ازدواج با بغدادی را بپذیرد.

به گزارش این روزنامه آمریکایی، دلیمی با یک مرد عراقی دیگر ازدواج کرده بود و از وی دو پسر دارد. اما دختر وی که 5 سال دارد، دختر بغدادی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مسئولان لبنانی در ادامه اظهارات خود تصریح کردند که دلیمی بیش از 200 هزار دلار از طریق حواله‌های بانکی و مؤسسات خیریه دریافت و آن را در میان تروریست ها پخش کرده است.

سرویس‌های امنیتی لبنان نیز اعلام کردند که فعالیت دیلمی از طریق سرویس های اطلاعاتی غرب صورت می‌گرفته است.
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  ویرایش شده توسط: andishmand   
مرد

 
reza43sale: داعش با حمایت غرب و کشورهلی عرب خصوصا عربستان برای نابودی بشار اسد تشکیل و حمایت میشه
اینجوری نیست...داعش از وضعیت به وجود آمده نهایت بهره رو برد
من نظرم در مورد آمریکاست با عربستان و قطر و بقیه عرب های گردن کلفت خیلی کاری ندارم
آمریکا از مخالفین بشار اسد حمایت میکرد خیلی آشکارا و محکم...ولی از چیزی به نام داعش هرگز حمایت نکرده
جبهه النصره خیلی با داعش تفاوت داره...شما ببینین کردها همیشه مورد لطف و حمایت آمریکا و غرب بوده و تا وقتی النصره بود هرگز به کردهای حتی سوریه هم کاری نداشت...اما داعش دست پرورده جهالت عربه که حالا داره خودشون رو سر میبره...میگن چاقو دسته خودش رو نمیبره ولی الان این اتفاق افتاده...وحشی گری اینا تا جایی رسیده که حتی طالبان از اینا میترسه و اعلام میکنه که اینا هیچ وابستگی اعم از نظامی و فکری به ما ندارن!!!!
این داعشی که الان موجودیت داره خیلی با مخالفان بشار اسد تفاوت داره...منتها خود سوریه ایران حزب الله و...اصرار دارن اینا رو یکی بدونن در صورتی که اصن اینطور نیست
     
  ویرایش شده توسط: shakaat   
مرد

 
shakaat
۹۹ درصد موافقم
     
  
زن

andishmand
 
دیوارهای امن؛ طرحی برای جلوگیری از نفوذ مجدد داعش

نیروهای امنیتی عراق برای اینکه مانع از نفوذ مجدد تروریست‌های داعشی به مناطق امن و با ثبات استان «دیاله» شوند، اجرای طرح موسوم به «دیوارهای امن» را آغاز کردند.




شبکه العربیه گزارش داد که نیروهای امنیتی عراق که در استان دیاله حضور دارند، اجرای طرح دیوارهای امن را آغاز کردند تا مانع از ورود مجدد تروریست‌های حاضر در استان‌های مجاور به این استان شوند.
وزارت کشور عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از تلاش‌های نظامی بسیار برای پاکسازی نیمه کامل این استان از حضور گروه تروریستی داعش، این طرح برای ممانعت از نفوذ تروریست‌ها به اجرا درآمد.
"جمیل الشمری" رئیس پلیس استان دیاله نیز در این زمینه گفت:« دستگاه‌های امنیتی اجرای طرح دیوارهای امن را برای حفاظت از مرزهای مشترک این استان با استان‌های کرکوک و صلاح الدین آغاز کرده است.
وی این طرح را برای متوقف ساختن نفوذ تروریست‌های داعش به مناطق امن و با ثبات دیاله دانست.
الشمری تأکید کرد که استان‌های کرکوک و صلاح الدین از جمله استان‌های پرتنش در عرصه امنیتی هستند و ساخت دیوارهای امن در این مناطق مزایای امنیتی بسیاری دارد و در کنترل نفوذ تروریست‌های مسلح به این مناطق سهیم خواهد بود.
"عبدالامیر الزیدی" فرمانده عملیات «دجله» چندی پیش اعلام کرد که استان دیاله واقع در شمال شرق بغداد از دست تروریست‌های داعش آزاد شد.

منبع خبر داعش




ترور یکی از فرماندهان داعش توسط یک گروهک تروریستی دیگر


فرمانده میدانی گروه تروریستی داعش در غوطه شرقی دمشق به دست عناصر یک گروه تروریستی کشته شد.




"ابو محمد التونسی" سرکرده تونسی گروه تروریستی داعش به دست عناصر یک گروه تروریستی در غوطه شرقی دمشق به هلاکت رسید.
داعش با تایید کشته شده این عضو خود عکسی از وی را منتشر کرده و گروه تروریستی الرحمن را مسئول به هلاکت رساندن التونسی معرفی کرده است.
رسانه‌های سوری اعلام کردند که تروریست‌های گروه الرحمن پس از شناسایی مخفیگاه فرمانده تونسی داعش به آن حمله کرده و وی را به هلاکت رسانده‌اند.
گروه تروریستی الرحمن ازجمله گروه‌های تروریستی فعال در منطقه غوطه شرقی دمشق هم اکنون نبردهایی را با ارتش سوریه انجام می‌دهد. این گروه دارای مشرب و افکار تکفیری همانند دیگر گروه‌های تکفیری است.

منبع خبر داعش



ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  ویرایش شده توسط: andishmand   
صفحه  صفحه 8 از 19:  « پیشین  1  ...  7  8  9  ...  18  19  پسین » 
سیاست

Daesh | داعش

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA