انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 44 از 53:  « پیشین  1  ...  43  44  45  ...  52  53  پسین »

آیا واقعا كسی نمی تواند کتابی مانند قرآن را بیاورد!؟


مرد

 
dadashi007: :
دوست گرامی هرگز بنده تکرار میکنم هـــــــــــــــــر گز یک دانشمند از دل اسلام در نیامده و از تعالیم اسلامی نبوده و نیست !!

[b]اگر میتوانید فقط یک دانشمند فقـــــــــــــــــــــــط یک دانشمند مسلمان به من نشان دهید که زمان زندگی او قبل از حمله اعراب به ایران مصر و بین النهرین و شام باشد !!!

ببین یکم فکر کن اینجوری کور کورانه حرف نزن دانشمندان مسلمان زیاد داریم . ضمنان سوالت واقعا بیخود بود
اینم یه لیست خدمات شما
و دوستان گل
دانـشـمـندان ايـرانـي دوره اسلامي:

ظاهرن شما حرف بنده رو متوجه نشدی برام یه لیست از دانشمندان اسلامی اوردی که هیپ کدوم حتی عرب نیستن ! برادر من اگر اسلام دانشمند پرور بود تمام صحابه خاص رسول باید دانشمند میشدند ! اما همهه فقط جهاد کردن بلد بودن ! میدونی برای خراب کردن یک تفکر چی لازمه ؟ یک دوست گلی مثل شما که بیاد و ازش خیلی بد دفاع کنه !
به جاب کپی کردن این همه اسم از سایتهای مختلف یه بار دیگه بخون ببین من چی گفتم !

اگر اسلام دانشمند پروره چرا ما مطلقن تا قبله حمله اعراب به خارج از شبه جزیره حجاز یک دانشمند مسلمان نداریم ؟؟؟؟؟
اسلام صرفن یه دین و روش زندگیه و البته با کسب علم دشمنی نداره و اون رو خوب میدونه اما صرفن مسلمان بودن کسی رو دانشمند نمیکنه ! تمام دانشمندان اسلامی یا ایرانی بودن یا عراقی بودن یا مصری بودن یا شامی ! در حالی که در محل تولد اسلام هنوزم خبری از علم نیست !
در حیرتم از مرام این مردم پست
این طایفه زنده کش مرده پرست
تا هست به ذلت بکشندش به جفا
چون مرد به عزت ببرندش سر دست
     
  
مرد

 
قرآن کتاب جبريا هندسه يا حساب نيست , بلکه مجموعه اي از قوانين است که بشر را به راه راست , راهي که بزرگترين فلاسفه دنيا از تعريف و تعيين آن عاجزند , هدايت مي کند.(آلبرت انیشتین)....دکتر هانرى کُربن، اسلام شناس معروف فرانسوى، سخن جالبى درباره قرآن دارد. وى مىگويد:
«اگر قرآن خرافى بود و از جانب خداوند نبود، هرگز جرأت نمىکرد که بشر را به علم و تعقل و تفکر دعوت کند. هيچ انديشهاى به اندازه قرآن محمّد(ص) انسان را به دانش فرا نخوانده است تاآن جا که نزديک به نه صد و پنجاه بار در قرآن، از علم و عقل و فکر سخن رفته است».
عاقلان دانند
     
  
مرد

 
یه سوال دارم

پیغمبر اسلام ص از رحلت خودشون اطلاع داشتن
و بنابر روایات مردم رو جمع کردن و توی مسجد تا ازشون حلالیت بگیرن
...
و بنا بر روایات در غدیر خم حضرت علی ع رو بعنوان جانشین انتخاب کردند
.....
چرا هیچ اقدام هیچ دستور هیچ سعی و تلاشی برای جمع آوری و کتابت قرآن انجام ندادند و خلیفه اول و دوم هم بی تفاوت بودند ؟
......
و چرا خلیفه سوم که اولین حکومت درباری اسلامی را بنا گذاشته بود و مانند شاهان خلافت را به حکومت تغییر داده بود تصمیم به کتابت قرآن گرفت؟؟؟؟!!!!
......
...تنهایی...
نیمه دیگر من است
وقتی تو را...
ندارمت.....!
کاش...!
     
  ویرایش شده توسط: reza43sale   
مرد

 
sara_321: یا خواص زیتون.برو ببین چقدر در مورد خواصش گفته که خیلیاش تازه الان کشف شده.
بعضی از دوستان جوری در مورد قرآن صحبت میکنند که انگار بقیه تا حالا قرآن ندیدند دوست گرامی، همه میوه ها خواص بسیار دارن. یعنی زیتون داره اما مثلا موز نداره؟!! خواص انبه هم زیاده، همینطور گریپ فروت. آخه این چه استدلالیه.
sara_321: اگه این کتاب قرار بود اینقدر سطحی باشه از همچین وقایعی خبر میداد؟مطمعنا خالقش خیلی بیشتر از من و تو میدونسه که جوری بنویسه که هر زمان نکته هایی که منحصر به علم اون زمانه کشف بشه.
نیازی نیست همه وقایع رو بنویسه. حداقل اگر از طرف یه عالم مطلق هست، اشتباه علمی نباید داشته باشه. یک نمونه ذکر میکنم.
إِنَّا مَكَّنَّا لَهُ فِي الْأَرْضِ وَآتَيْنَاهُ مِن كُلِّ شَيْءٍ سَبَبًا ﴿٨٤﴾ فَأَتْبَعَ سَبَبًا ﴿٨٥﴾ حَتَّىٰ إِذَا بَلَغَ مَغْرِبَ الشَّمْسِ وَجَدَهَا تَغْرُبُ فِي عَيْنٍ حَمِئَةٍ وَوَجَدَ عِندَهَا قَوْمًا ۗ قُلْنَا يَا ذَا الْقَرْنَيْنِ إِمَّا أَن تُعَذِّبَ وَإِمَّا أَن تَتَّخِذَ فِيهِمْ حُسْنًا ﴿٨٦﴾(سوره ۱۸.الکهف)
ترجمه آیتی(ما او را در زمين مكانت داديم و راه رسيدن به هر چيزى را به او نشان داديم. (۸۴) او نيز راه را پى گرفت. (۸۵) تا به غروبگاه خورشيد رسيد. ديد كه در چشمه‌اى گِل‌آلود و سياه غروب مى‌كند و در آنجا مردمى يافت. گفتيم: اى ذوالقرنين، مى‌خواهى عقوبتشان كن و مى‌خواهى با آنها به نيكى رفتار كن. (۸۶))
حالا ترجمه جناب مکارم رو ببینید. کار خدا چقدر خراب بوده که مکارم مجبور شده ماست مالیش کنه(ما به او در روی زمین، قدرت و حکومت دادیم؛ و اسباب هر چیز را در اختیارش گذاشتیم. (۸۴) او از این اسباب، (پیروی و استفاده) کرد... (۸۵) تا به غروبگاه آفتاب رسید؛ (در آن جا) احساس کرد (و در نظرش مجسّم شد) که خورشید در چشمه تیره و گل‌آلودی فرو می‌رود؛ و در آن جا قومی را یافت؛ گفتیم: «ای ذو القرنین! آیا می‌خواهی (آنان) را مجازات کنی، و یا روش نیکویی در مورد آنها انتخاب نمایی؟» (۸۶))
متن عربی اونقدر روشن هست که بشه فهمید کدام ترجمه صحیح هست.
sara_321: محض اطلاعت انیشتن بارها گفته بوده که اگه مسلمونا ارزش کتابی که خدا در اختیارشون گذاشته رو میدونستن دست از خوندنش بر نمیداشتن.
خواهش میکنم بدون مدرک صحبت نکنید. انیشتن بار ها صحبت هایی کردند که از اون ها بی خدا بودنشون برداشت میشه. اگر به گفته شما، اینقدر به قرآن اعتقاد داشتند، پس چرا مسلمان نشدند؟
sara_321: گفتی دانشمند مسلمان توی مکه و مدینه نبوده پس بفرما امام صادق کی بوده؟
لطفآ کتاب طب الصادق ( این کتاب به امام صادقی که میفرمایید دانشمند است نسبت داده میشود)رو بخونید تا متوجه اشتباهات متعدد علمی درون کتاب بشوید.
sara_321: لطفا بی مطالعه حرفی نزن.
تمام افرادی که اینجا از بی دین و یا بی خدا بودن صحبت میکنن، زمانی مثل شما، مسلمان، مسیحی و دیندار بودند. هیچ کدوم هم به واسطه بی دین بودن پدر و مادرشان، بی دین نشده اند. همگی تحقیق کردند و قرآن رو بار ها خوندن. شما اگر قصد ادامه بحث منطقی رو دارید، لطفا بیشار مطالعه کنید.
     
  

 
از نظر من نه کسی نمیتونه ...

چون کسی نمیتونه کتابی مثل دیوان حافظ یا سایر کتب بیاره ...

- این پلیسی که کُشتی، زن بود!
+ مگه زن‌ها نمی‌خوان برابر باشن؟!... خب بذار برابر باشن!
Ghost dog;the way of samurai
     
  
مرد

 
سلام...بر سایت و کاربران قدیمی....
احتمال دارد کسی نتواند به مانند قرآن بیاورد...ولی این امر هیچگاه کلام الله بودن قرآن را اثبات نمی کند...
متاسفانه قرآن با توجه شواهد بسیاری همچون استدلال های ضعیف و اشتباهات علمی موجود در آن از کلام الله بودن ساقط است....
     
  ویرایش شده توسط: naashenas   
مرد

 
mydn77: منتظر جواب شما هستم
منکه سوالی ازشماندیدم که بخوام جواب بدم سوال دقیقا چیه ؟ درخود سوره ها پریشان گویی وجود داره نه اینکه ترتیب سوره ها ارتباط معنایی باهم ندارن ضمنا من یک ایه فی البداهه اززبان شخصی شنیدم :والشمس والقمروالکواکب الخمسه قسم به خورشید وماه و ستارگان پنجگانه حالا ایراد این ایه چیه که نمیتونه درردیف ایه های قرانی مثل بریده باد دست لهب یا چون خران وگاوان باربردارهستند قراربگیره ؟
     
  
زن

 
کتاب های بیشماری بهتر از قرآن هست و خواهد بود . البته مثل خود قرآن شاید ممکن نباشه که یک کتاب کامل بیاری چون مثل هیچ کتاب دیگه ای هم نمیشه اینکار را کرد . ولی اگر بخواهید به سبک آیه های قرآن همین الان خود من میتونم متن نسبتاً طولانیی را براتون همینجا بنویسم که بسیار هم از نظر محتوایی ازشمند تر از قرآن باشه .
I am leaving this website because of discrimination agaist trans genders by admin sites
     
  
مرد

 
به نظر من اوردن کتابی مانند کتاب دیگر فقط یه بازی فکریه. آوردن کتابی مانند قرآن همونقدر سخته که اوردن کتابی مانند شاهنامه فردوسی یا دیوان حافظ یا مثنوی معنوی و یا نحج البلاقه. ولی در مورد هیچ کدوم از کتاب های دیگر کسی ادعا نکرده که کتاب خدا هستن و به این دلیل کسی نمی تونه مثل این کتاب بیاره. تو علم کلام یکی از نکته های سخن وری اینه که حرف را جوری بزنی که اکثریت تاییدش کنند. و همون اکثریت مانع از نقض گفته شما میشن حتی اگر اشتباه باشه.
البته من هیچ ادعایی بر رد یا قبول آسمانی بودن قرآن ندارم ولی این که کسی نمی تونه مثل اون را بیاره از بچگی برام جمله درستی نبود. چون هیچ کس نمی تونه مثل هیچ کتابی را بیاره حتی اگه کتاب قصه باشه.
آریایی
     
  
زن

 
اگر منظورتون اون ادعای خود قرآنه خودتون میدونید که بعدا گفته شده یک سوره و یا یک آیه مثل قرآن بیارید و طبیعیه که همچین چیزی امکان پذیره
نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
     
  
صفحه  صفحه 44 از 53:  « پیشین  1  ...  43  44  45  ...  52  53  پسین » 
مذهب
مذهب

آیا واقعا كسی نمی تواند کتابی مانند قرآن را بیاورد!؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA