انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 7 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7

اسرار نهفته در مثلث برمودا


مرد

 
فعالیت‌های ماوراء الطبیعه؟

نظریه‌های مرموز زیادی در تلاش برای توضیح ناپدید شدن‌ها در این منطقه ارائه شده است، از آدم ربایی بشقاب پرنده‌ها، سفر در زمان، دروازه‌هایی به ابعاد دیگر و ناهنجاری‌های میدان مغناطیسی تا پدیده‌های ژئوفیزیکی و حباب‌های عظیم گاز متان. نظریه‌ی محبوب دیگری نیز به استقرار شهر از دست رفته‌ی افسانه‌ای آتلانتیس در زیر آب‌های این منطقه و تداخل تکنولوژی پیشرفته‌ی آن با وسایل نقلیه نزدیک به آن اشاره می‌کند.


۹ - توضیحی منطقی


در‌واقع بسیاری از ناپدید شدن‌ها در مثلث برمودا شبیه حوادثی است که در مناطق دیگر جهان نیز روی می‌دهد. شواهدی مبنی بر تأثیر غیر عادی این منطقه بر تعداد زیادی از وسایل نقلیه‌ی گذرا از آن وجود ندارد، طوفان‌های غیر قابل پیش‌بینی در این منطقه به وجود می‌آیند و طبق گزارش نیروی دریایی جریان اقیانوسی گرم و قوی گلف استریم در این منطقه می‌تواند باعث تغییرات سریع و خشن آب و هوایی شود؛ همچنین این جریان می‌تواند به سرعت هرگونه شواهدی از وسایل نقلیه را نیز پاک کند.


۱۰ - اعماق تیره


یافتن کشتی‌ها و هواپیماهایی که در این منطقه غرق شده‌اند کاری بسیار دشوار است. قسمت‌هایی از مثلث برمودا در عمیق‌ترین بخش اقیانوس اطلس قرار گرفته است، جایی که عمق آب به حدود ۹۲۰۰ متر می‌رسد بنابراین نباید انتظار یافتن غرق شدگان در این منطقه را به سادگی داشته باشیم. تصویر بالا کشتی غرق شده‌ی کارائیب را که توسط محققان سازمان ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده در سال ۲۰۱۱ کشف شد را نشان می‌دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 7 از 7:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7 
علم و دانش

اسرار نهفته در مثلث برمودا

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA