انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 10 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10

National football teams | معرفی تیمهای ملی فوتبال جهان (مردان)



 
کونمبول

kostenlose bilder






بنیادگذاری ۹ ژوئیه ۱۹۱۶ میلادی
گونه ورزشی
جایگاه لوکیو، پاراگوئه
گسترهٔ کاری آمریکای جنوبی
شمار عضوها ۱۰
زبان(های) رسمی اسپانیایی - پرتغالی
رییس پاراگوئه نیکولا لئوز
وب‌گاه www.conmebol.com





کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی معروف به کونمبول (CONMEBOL) نهاد اداره‌کننده ورزش فوتبال در آمریکای جنوبی و یکی از کنفدراسیون‌های قاره‌ای فیفا است. مقر کونمبول در پاراگوئه قرار دارد و قدیمی‌ترین کنفدراسیون قاره‌ای دنیا محسوب می‌شود.

وظیفه کونمبول برگزاری و اداره و هدایت مسابقات بین‌المللی فوتبال در قاره آمریکای جنوبی است. تیم‌های عضو این کنفدراسیون تاکنون ۹ بار قهرمان جام جهانی فوتبال (تیم ملی فوتبال برزیل ۵ بار و آرژانتین و اروگوئه هر کدام دو بار) و چهار بار قهرمان فوتبال المپیک (آرژانتین و اروگوئه هر کدام دو بار) شده‌اند و تیم‌های باشگاهی آن نیز ۲۲ بار فاتح جام بین‌قاره‌ای و سه بار قهرمان جام باشگاه‌های جهان شده‌اند. کوپا آمریکا مهمترین مسابقات فوتبال در رده ملی در این قاره است که هر دو سال توسط کونمبول برگزار می‌شود و قدیمی‌ترین تورنمنت فوتبال دنیا است که هنوز برگزار می‌شود.

این کنفدراسیون در سال ۱۹۱۶ تأسیس شده و تنها ده عضو دارد که از این نظر کوچکترین کنفدراسیون فوتبال دنیا است. از میان کشورهای قاره آمریکای جنوبی سه کشور گویان فرانسه (از قلمروهای فرامرزی فرانسه)، گویان، و سورینام (از قلمروهای فرامرزی هلند) به عضویت کونمبول در نیامده و با توجه به اشتراکات بیشتر تاریخی، فرهنگی و ورزشی عضو کونکاکاف (کنفدراسیون آمریکای شمالی، مرکزی و منطقه کارائیب) شده‌اند

اعضاء




آرژانتین
بولیوی
برزیل
شیلی
کلمبیا
اکوادور
پاراگوئه
پرو
اروگوئه
ونزوئلا
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  ویرایش شده توسط: rajkapoor   

 
تیم ملی فوتبال آرژانتین

Bilder hochladen


لقب آسمان آبی و سفیدها
Albicelestes آلبی سلسته
فدراسیون اتحادیه فوتبال آرژانتین
کنفدراسیون کونمبول (آمریکای جنوبی)
سرمربی تاتا مارتینو
کاپیتان لیونل مسی
بیشترین بازی ملی خاویر زانتی (۱۴۵)
بیشترین گل ملی گابریل باتیستوتا (۵۶)
ورزشگاه خانگی مونومنتال آنتونیو وسپوکیو لیبرتی
کد فیفا ARG
رده‌بندی فیفا ٢
برترین رده در فیفا ۱ (۲۰۰۷، ۲۰۰۸)
پایین‌ترین رده در فیفا ۲۴ (آگوست ۱۹۹۶)
رده الو ۳
برترین رده الو ۱ (ژوئیه ۲۰۰۷)
پایین‌ترین رده الو ۲۸ (ژوئن ۱۹۹۰)

نخستین بازی ملی
۱۶ می ۱۹۰۱
اروگوئه ۲ - ۳ آرژانتین
بهترین پیروزی
۲۲ژانویه ۱۹۴۲
آرژانتین ۱۲ - ۰ اکوادور
بدترین شکست
۱۵ ژوئن ۱۹۵۱
چک و اسلواکی ۶ - ۱ آرژانتین
جام جهانی
حضور ۱۶ (نخستین ۱۹۳۰)
بهترین نتیجه شرکت در دور پایانی: ۱۵
بهترین نتیجه:
۱۹۸۶, ۱۹۷۸
نام منطقه‌ای کوپا آمریکا
حضور ۳۹ (نخستین ۱۹۱۶)
بهترین نتیجه قهرمان در دوره‌های

, ۱۹۲۵, ۱۹۲۷, ۱۹۲۹

۱۹۳۷, ۱۹۴۱, ۱۹۴۵

۱۹۴۶, ۱۹۴۷, ۱۹۵۵,

۱۹۵۷, ۱۹۵۹, ۱۹۹۱, ۱۹۹۳

جام کنفدراسیون ها
حضور 3 (اولین در سال 1992)
بهترین قهرمانان نتیجه، 1992




bild hochladen


تیم ملی فوتبال آرژانتین یکی از قدرتهای فوتبال در جهان بشمار می رود. کشور آرژانتین در قاره آمریکای جنوبی واقع شده است و تیم ملی آرژانتین در قاره خود بعد از تیم پر قدرت برزیل در جایگاه دوم قرار دارد. ورزشگاه خانگی این تیم مونومنتال آنتونیو وسپوکیو لیبرتی است و سرمربی این تیم آلخاندرو سابه‌یا می‌باشد

تیم ملی آرژانتین ۲ بار در جام جهانی فوتبال ٬در سال‌های ۱۹۷۸ و ۱۹۸۶ به قهرمانی رسیده است. این تیم همراه با تیم ملی برزیل و اسپانیا تنها تیم‌ هایی هستند که در خارج از قاره خود به قهرمانی در جام‌جهانی رسیده‌اند .

تیم آرژانتین به همراه فرانسه دو تیمی هستند که در سه جام معتبر فوتبال (جام جهانی، جام کنفدراسیون ها و المپیک) قهرمان شده‌اند. رقبای آرژانتین در دنیای فوتبال با توجه به رویدادهای تاریخی، تیم ملی آلمان، برزیل، اروگوئه و انگلستان هستند. بازیهای آرژانتین با تیم‌های یاد شده همواره از حساسیت خواصی و بالایی برخوردار می‌باشد.

در سال ۲۰۰۰ ، دیگو مارادونا ستاره سال‌های نه جندان دور آرژانتین در رای گیری اینترنتی فیفا جهت انتخاب بهترین فوتبالیست قرن بیستم بیشترین رای را بدست آورد و به عنوان بهترین بازیکن قرن بیستم توسط طرفداران فوتبال جهان شناخته شد. در همین سال گل دوم بحث برانگیزه وی به انگلستان در جام جهانی ۱۹۸۶ به عنوان بهترین گل قرن برگزیده شد.

آغاز رسمی فوتبال در آرژانتین به سال ۱۸۹۳ بازمی‌گردد. نخستین مسابقه رسمی تیم ملی فوتبال آرژانتین در ۱۶ می۱۹۰۱ مقابل اروگوئه در مونته ویدئو بود که با برد ۳-۲ آرژانتین به پایان رسید. تیم ملی آرژانتین تا به حال در چهار فینال جام جهانی حضور داشته که حاصل آن دو عنوان قهرمانی می‌باشد. فینال نخست به اولین دوره جام‌ جهانی در سال ۱۹۳۰، بازمی‌گردد دراین مسابقه آرژانتین در مقابل تیم ملی اروگوئه میزبان ۴-۲ بازنده شد. تیم آرژانتین فینال بعدی خود را در کشور خود و با پیروزی ۳-۱ مقابل هلند به پایان بردند. آرژانتینی‌ها ۸ سال بعد و در مکزیک، به رهبری دیگو مارادونا با پیروزی ۳-۲ برابر آلمان غربی دومین قهرمانی را به دست آوردند. آخرین فینال آنها باز می‌گردد به جام جهانی ۹۰ ایتالیا، که در مسابقه‌ای بحث برانگیز ۱-۰ مغلوب آلمان غربی شدند.

تیم آرژانتین در جام ملت‌های آمریکا جنوبی نیز با کسب ۱۴ عنوان قهرمانی از بزرگان این قاره به حساب می رود . قهرمانی جام کنفدراسیون‌ها در سال ۱۹۹۲، ۲ قهرمانی در بازی‌های المپیک در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸، از دیگر افتخارات مهم این تیم می‌باشد. در ماه مارس ۲۰۰۷ آرژانتین برای اولین بار به صدر رده‌بندی جهانی فیفا صعود کرد.




bilder kostenlos


- جام جهانی 1978 آرژانتین


فیفا در کنگره ششم ژوییه سال ۱۹۶۶ خود در لندن تصمیم گرفت آرژانتین میزبان جام جهانی باشد و این مسوولیت در سالهای ۱۹۸۲ و ۱۹۸۶ به ترتیب به کشورهای اسپانیا و کلمبیا سپرده شد. دو سال پس از کودتای نافرجام در آرژانتین، این کشور میزبان جام‌جهانی ۱۹۷۸ بود. آرژانتین پس از حضور در فینال نخستین دوره رقابت‌های جام جهانی به میزبانی اروگوئه در سال ۱۹۳۰، مدتی طولانی انتظار کشید تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد. حمایت بی‌دریغ تماشاگران از تیم میزبان، آنها را به پیروزی مقابل هلند در دیدار فینال جام یازدهم نایل کرد در حالیکه یوهان کرایف به دلیل اوضاع سیاسی از حضور در این جام سر باز زده بود. راهیابی تیم ملی آرژانتین تا فینال با جنجال فراوانی همراه بود.

در مرحله گروهی این رقابت‌ها، ۴ گروه ۴ تیمی وجود داشت. تیمهای ایتالیا و آرژانتین از گروه ۱ به دور بعد راه یافته و فرانسه و مجارستان از راهیابی به دور بعدی محروم ماندند. به دلیل دوم شدن آرژانتین در مرجله اول گروهی، این تیم همگروه برزیل در دور بعدی مسابقات شد. برزیل تقریبا از حضور خود در فینال مطمئن بود زیرا آرژانتین می‌بایست پرو را در آخرین مسابقه خود با اختلاف حداقل چهار گل شکست دهد. آرژانتینی‌ها ‎ ۶بار دروازه پرو را گشودند تا به این مهم دست یابند. این پیروزی جنجال‌های بسیاری را در پی داشت. برزیلی‌ها تیم ملی آرژانتین را متهم به تبانی کردند. در نهایت آرژانتین در فینال و در حضور بیش از ۷۱۰۰۰ تماشاگر ورزشگاه مونومنتال آنتونیو وسپوکیو لیبرتی موفق شد هلند را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد و برای نخستین بار قهرمان جام‌جهانی فوتبال گردد.




direct upload



- جام جهانی 1986 مکزیک


پس از ناکامی در جام‌جهانی ۱۹۸۲، آرژانتینی‌ها با امید بسیار وارد مکزیک شدند؛ دلیل اصلی امیدواری آنها دیگو مارادونا کاپیتان تیمشان بود. آرژانتین در گروه A در کنار تیم ملی ایتالیا ، بلغارستان و کره جنوبی قرار گرفت و با ۲ برد و ۱ تساوی برابر ایتالیا به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کرد. در مرحله یک‌هشتم به مصاف رقیب سنتی خود، اروگوئه رفت و ۱ -۰ پیروز شد. حریف آرژانتین در مرحله بعد انگلستان بود.


- دست خدا


سابقه حساسیت در بازی‌های تیم ملی آرژانتین و تیم ملی انگلیس به جام‌جهانی ۱۹۶۶ برمی گردد. در مرحله یک چهارم نهایی، آرژانتین برابر انگلیس میزبان قرار گرفت. داور آلمانی مسابقه به صورت غیر منتظره‌ای دستور به اخراج راتین، کاپیتان آرژانتین داد. اخراج راتین توسط کرتیلن آلمانی هنوز از معماهای جام جهانی است. راتین در این باره می‌گوید:«داور به تیم ما اخطار می‌داد. گویی همه انگلیسی‌ها فرشته بودند و همه ما دیو . او با من آلمانی حرف زد، بی آنکه یک کلمه‌اش را بفهمم و سپس مرا اخراج کرد... حق این است انگلیسی‌ها مجسمه کرتیلن داور آلمانی را از طلا بسازند و کنار مجسمه دریادار نلسن در میدان ترافالگر نصب کنند...» تیم ملی انگلیس سرانجام آرژانتین ده نفره را در ومبلی شکست داد. پس از بازی، سرمربی انگلیس،الف رمزی در نشست خبری، آنها را حیوان نامید . آرژانتین بیست سال انتظار کشید تا سرانجام در مکزیک، در همان مرحله یک چهارم نهایی، برابر انگلستان قرار گرفت، اما این‌بار این دیدار به دلیل درگیری دو سال پیش آرژانتین و انگلیس در جزایر فالکلند حساسیت بیشتری یافته بود.

آرژانیتن به رهبری کاپیتان خود، دیگو مارادونا در مرحاله یک چهارم نهایی برابر انگلیس قرار گرفت. وقتی دو تیم وارد زمین شدند از آن به عنوان «فالکلند۲» یاد می‌کردند. در نیمه اول تیم آرژانتین نسبتا برتر بود ولی موفق به شکستن سد دفاعی تیم ملی انگلستان نشد. دقیقه پس از شروع نیمه دوم مارادونا گل بحث‌ برانگیز خود را به ثمر ساند. مارادونا با دست توپ را از بالای سر پیتر شیلتون، دروازه بان بلند قامت انگلیس عبور داد و یک گل تاریخی را به ثمر رساند. پس از بازی، مارادونا اعلام کرد که توپ را با دست وارد دروازه انگلستان کرده ولی آن دست، دست خدا بوده‌است.

۴ دقیقه پس از دست خدا، اینبار مارادونا با پشت سر گذاشتن ۷ بازیکن انگلیس گلی را به ثمر رساند که سال‌ها بعد از سوی فیفا به عنوان بهترین گل قرن بیستم انتخاب شد.

تیم ملی آرژانتین، تیم انگلیس را ۲-۱ شکست داد و در نیمه‌نهائی ۲-۰ از سد تیم بلژیک گذشت تا در فینال حریف تیم ملی آلمان غربی شود. مسابقه‌ای که به یکی از زیباترین فینال‌های جام‌جهانی مبدل گشت. آرژانتین در ورزشگاه آزتک به مصاف آلمان غربی رفت، جایی که مارادونا دو گل برای خوسه لوییس براون و خورخه والدانو ساخت. این دو گل در دقایق ۲۲ و ۵۵ به ثمر رسیدند. آرژانتینی‌ها بازی را تمام شده می‌دیدند که آلمان‌های باروحیه با دو گل کارل هاینس رومنیگه (۷۴) و رودی فولر (۸۰) به بازی برگشتند. آلمان غربی به سختی می‌کوشید تا گل پیروزی را بزند، اما بازهم مارادونا مداخله‌ای سرنوشت‌ ساز داشت و با یک پاس بسیار دیدنی خورخه بروچاگا را در یک ضد حمله روانه دروازه آلمان کرد تا او با خونسردی هارولد شوماخر را مغلوب کند تا تیم ملی آرژانتین برای دومین بار قهرمان جام‌جهانی فوتبال شود.





gratis bilder


- جام‌جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا


چهاردهمین دوره جام جهانی فوتبال به میزبانی ایتالیا در تاریخ ۸ ژوئن ۱۹۹۰ آغاز شد و مدافع قهرمانی در گروه دوم با تیم‌های رومانی٬ شوروی و کامرون هم‌ گروه شد.در بازی افتتاحیه جام٬ آرژانتین مقابل کامرون قرار گرفت و در پایان ۱-۰ مغلوب شگفتی‌ ساز جام شد.در دیدار دوم آرژانتین موفق شد شوروی را ۲-۰ شکست دهد و در بازی سوم برابر رومانی ۱-۱ به تساوی رسید .



جام‌جهانی ۲۰۱۴


بیستمین دوره جام جهانی فوتبال به میزبانی برزیل در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۱۴ آغاز شد و آرژانتین در گروه ششم با تیم‌های ایران، بوسنی و نیجریه هم‌گروه شد. این تیم با پیروزی در ۳ دیدارهای مرحلهٔ گروهی به عنوان تیم نخست به مرحلهٔ بعد راه پیدا کرد. آرژانتین توانست با پشت سر گداشتن تیم‌های سوییس، بلژیک و هلند به دیدار پایانی مسابقات راه پیدا کند. حریف این تیم در فینال آلمان بود که در دبدار نیمه‌پایانی موفق شده بود با ۷ گل برزیل میزبان را در هم بکوبد. دیدار نهایی در ۹۰ دقیقهٔ قانونی با تساوی بدون گل پایان یافت و به وقت اضافه کشیده شد. در نهایت آرژانیتن با دریافت یک گل در دقیقهٔ ۱۱۳ بازی مغلوب شد جایگاه دوم مسابقات را کسب کرد. هم‌چنین لیونل مسی از سوی فیفا به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب گردید.



bilder hochladen kostenlos


رکوردها


آرژانتین و اروگوئه رکورد دار تعداد بازی بین دو تیم ملی در دنیا هستند. این دو تیم از سال ۱۹۰۱، ۱۹۸ بار به مصاف هم رفته‌اند؛ در ضمن اولین بازی این دو تیم در سال ۱۹۰۱ نخستین بازی فوتبال است که خارج از بریتانیا انجام شده‌است.
مارسلو تروبیانی بازیکن آرژانتین در جام‌جهانی ۱۹۸۶ با ۲ دقیقه بازی از ابتدای بازی، رکورددار کمترین حضور در میدان می‌باشد



- بهترین برد تیم ملی آرژانتین

از بهترین بردهای تیم آرژانتین را می توان پیروزی 12-0 در مقابل تیم ملی اکوادور در سال 22 ژانویه 1942 نام برد .

- بدترین شکست تیم ملی آرژانتین

و از بدترین شکستهای این تیم را می توان 6-1 در مقابل تیم ملی چک اسلواکی سابق در سال 15 ژوئن 1951 دانست .




لباس ادوار تیم ملی آرژانتین



direct upload

۱۹۷۸



foto hochladen

۱۹۹۴



Kostenlos Bilder hochladen

۱۹۹۸



bilder kostenlos

۲۰۰۲



fotos kostenlos

۲۰۰۶



bilder upload

۲۰۱۴



- ستارگان تیم ملی فوتبال آرژانتین از ابتدا تا کنون


امریکو ترسیره ، گیلرمو استابیله ، سیلویو مارسولینی ، سزار لوییس منوتی ، ماریو کمپس ، دانیل پاسارلا ، اوبالدو فیلول ، اسکار روگری ، کارلوس بیلاردو ، دیگو مارادونا ، گابریل باتیستوتا ، هرناندو کرسپو ، خاویر زانتی ، گونزالو هیگواین ، کامبیساسو ، توز ، لیونل مسی ، لاوزی ، ماسکرانو و ...
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  ویرایش شده توسط: rajkapoor   

 
تیم ملی فوتبال آرژانتین

bilder uploaden




تاریخچه


آغاز رسمی فوتبال در آرژانتین به سال ۱۸۹۳ بازمی‌گردد.نخستین مسابقه رسمی تیم ملی فوتبال آرژانتین در ۱۶ می۱۹۰۱ مقابل اروگوئه در مونته ویدئو بود که با برد ۳-۲ آرژانتین به پایان رسید. آرژانتین تا به حال در چهار فینال جام جهانی حضور داشته که حاصل آن دو عنوان قهرمانی می‌باشد. فینال نخست بازمی‌گردد به اولین دوره جام‌جهانی در سال ۱۹۳۰، دراین مسابقه آرژانتین در مقابل اروگوئه میزبان ۴-۲ بازنده شد. آسمان آبی و سفیدها (به اسپانیایی: Albicelestes) فینال بعدی خود را در کشور خود و با پیروزی ۳-۱ مقابل هلند به پایان بردند. آرژانتینی‌ها ۸ سال بعد و در مکزیک، به رهبری دیگو مارادونا با پیروزی ۳-۲ برابر آلمان غربی دومین قهرمانی را به دست آوردند. آخرین فینال آنهابازمی‌گردد به جام جهانی ۹۰ ایتالیا، که در مسابقه‌ای بحث برانگیز ۱-۰ مغلوب آلمان غربی شدند.

سرمربی‌گری آرژانتین در جام‌های جهانی ۱۹۷۸ و ۱۹۸۶ را به ترتیب، سزار لوییس منوتی و کارلوس بیلاردو بر عهده داشتند.

آرژانتین در جام ملت‌های آمریکا جنوبی نیز با کسب ۱۴ عنوان قهرمانی بسیار موفق بوده‌است. قهرمانی جام کنفدراسیون‌ها در سال ۱۹۹۲، ۲ قهرمانی در بازی‌های المپیک در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸، از دیگر افتخارات مهم این تیم می‌باشد. در ماه مارس ۲۰۰۷ آرژانتین برای اولین بار به صدر رده‌بندی جهانی فیفا صعود کرد.




bilder kostenlos


kostenlos bilder hochladen


- افتخارات تیم ملی فوتبال آرژانتین


جام جهانی :

2 بار قهرمانی در سال های : 1978، 1986

3 بار نایب قهرمانی در سال : 1930, 1990, 2014

جام ملت های آمریکای جنوبی / کوپا آمریکا :

14 بار قهرمانی در سال های : 1921، 1925، 1927، 1929، 1937، 1941، 1945، 1946، 1947، 1955، 1957، 1959، 1991، 1993

12 بار نایب قهرمانی در سال های : 1916، 1917، 1920، 1923، 1924، 1926، 1935، 1942، 1959، 1967، 2004، 2007

4 بار مقام سومی در سال های : 1919، 1956، 1963، 1989

جام کنفدراسیون ها :

1 بار قهرمانی در سال : 1992

رقابتهای المپیک :

2 بار مدال طلای المپیک در سال های : 2004، 2006

2 بار مدال نقره المپیک در سال های : 1928، 1996




Bilder hochladen





ستارگان ادوار آرژانتین




bilder hochladen kostenlos

دیگو مارادونا



picupload

سیلویو مارسولینی



bilder uploaden

اسکار روگری



bild upload

گیلرمو استبای آقای گل اولین دوره جام جهانی



direct upload

گابریل باتیستوتا بهترین گلزن آرژانتین



bilder uploaden

ماریو کمپس



gratis bilder

هرناندو کرسپو



direct upload

خاویر زانتی بیشترین بازی ملی



kostenlos bilder hochladen


foto hochladen

ریکلمه



kostenlose bilder


gratis bilder hochladen


direct upload

لیونل مسی برندهٔ ۴ توپ طلای فوتبال




foto upload


bilder kostenlos hochladen

Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  ویرایش شده توسط: rajkapoor   

 
تیم ملی فوتبال بولیوی

Bilder hochladen





فدراسیون فوتبال بولیوی
کنفدراسیون CONMEBOL (جنوب امریکا)
موریسیو سوریا سر مربی
کاپیتان رونالد Raldes
معاون کاپیتان خالی
اکثر کلاه لوئیس Cristaldo (93)
مارکو شنی (93)
بهترین گلزن و Joaquín Botero (20)
صفحه اصلی ورزشگاه در Estadio هرناندو Siles
FIFA کد BOL
FIFA رتبه 92 کاهش 8 (2015 فوریه 12)
بالاترین رتبه بندی فیفا 18 (جولای 1997 )
پایین ترین FIFA رتبه بندی 115 (اکتبر 2011 )
واحد رتبه بندی 55
بالاترین رتبه بندی واحد 22 (ژوئن 1997 )
پایین ترین واحد رتبه بندی 86 (ژوئیه 1989 )




foto upload


تیم ملی فوتبال بولیوی یکی از تیم های فوتبال در قاره آمریکای جنوبی که در سال 1925 تاسیس گردید و زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی می باشد ، و در سال 1926 به عضویت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا پیوست .

تیم ملی بولیوی به سبز یکی معروف می باشد .

اولین دیدار رسمی تیم ملی بولیوی مقابل تیم ملی شیلی در تاریخ ۱۲ اکتبر ۱۹۲۶ در کشور شیلی برگزار گردید و تیم بولیوی با نتیجه 7-1 شکست خورد .

تیم بولیوی تا به حال 3 بار جواز حضور در جام جهانی را در سال های 1930، 1950، 1994 کسب کرده .




Kostenloses Bilderhosting



- افتخارات تیم ملی فوتبال بولیوی


کوپا آمریکا :

1 بار قهرمانی در سال : 1963

1 بار نایب قهرمانی در سال : 1997

2 بار مقام چهارمی در سال های : 1927، 1949




Bilder hochladen


foto hochladen


اولین بازی بین المللی
شیلی 7-1 بولیوی
(سانتیاگو، شیلی، 1926 اکتبر 12)
بزرگترین پیروزی
بولیوی 7-0 ونزوئلا
(لاپاز، بولیوی، 1993 اوت 22)
بولیوی 9-2 هائیتی
(لاپاز، بولیوی، 2000 مارس 3)
بزرگترین شکست
اروگوئه 9-0 بولیوی
(لیما، پرو، 1927 نوامبر 6)
برزیل 10/01 بولیوی
(سائو پائولو، برزیل؛ 1949 آوریل 10)
جام جهانی
حضور 3 (اولین در سال 1930)
بهترین نتیجه مرحله، 1930، 1950، 1994 گروه
کوپا امریکا
حضور 24 (اولین در سال 1926)
بهترین قهرمانان نتیجه، 1963
جام کنفدراسیون ها
حضور 1 (اول در سال 1999)
بهترین نتیجه مرحله گروهی، 1999

Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  ویرایش شده توسط: rajkapoor   

 
تیم ملی فوتبال برزیل

kostenlos bilder hochladen



لقب قناری کوچک
Os reis do Samba سلاطین سامبا
سلسائو
فدراسیون اتحادیه فوتبال برزیل
کنفدراسیون کونمبول (آمریکای جنوبی)
سرمربی ; دونگا
کاپیتان: نیمار جونیور
بیشترین بازی ملی کافو (۱۴۲)
بیشترین گل ملی پله (۷۷)
کد فیفا BRA
رده‌بندی فیفا 6
برترین رده در فیفا ۱ (۱۹۹۳-۲۰۰۷، ۲۰۰۹-۲۰۱۰)
پایین‌ترین رده در فیفا ۲۲ (ژوئن ۲۰۱۳)
رده الو ۳
برترین رده الو ۱ (۱۹۵۸–۶۳، ۱۹۶۵–۶۶
۱۹۷۰–۷۴، ۱۹۷۸–۷۹
۱۹۸۱–۸۳, ۱۹۸۶–۸۷
۱۹۹۴، ۱۹۹۰
۱۹۹۲–۰۰, ۲۰۰۲–۱۰)
پایین‌ترین رده الو ۱۸ (نوامبر ۲۰۰۱)






fotos kostenlos


تیم ملی فوتبال برزیل (به پرتغالی: Seleção Brasileira) یک تیم فوتبال بین‌المللی است که به نمایندگی از کشور برزیل به میدان می‌رود و زیر نظر فدراسیون فوتبال برزیل فعالیت می‌کند. برزیل موفق‌ترین تیم ملی فوتبال در تاریخ جام جهانی فوتبال با ۵ قهرمانی در سال‌های: ۱۹۵۸، ۱۹۶۲، ۱۹۷۰، ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ بوده است و همچنین موفق‌ترین تیم در جام کنفدراسیون‌ها با چهارقهرمانی می‌باشد. برزیل تنها تیم ملی است که در تمامی جام‌های جهانی بدون هیچ غیبتی حضور داشته‌است.


کشور برزیل در قاری آمریکای جنوبی برترین تیم این قاره و جهان به شمار می رود و تنها تیمی در دنیا محسوب می شود که توانسته است 5 عنوان قهرمانی در جام جهانی را فتح کند و از این نظر موفق ترین تیم ملی و پرقدرترین تیم ملی جهان در تاریخ جام جهانی محسوب می شود.

کنفدراسیون فوتبال برزیل به نام CBF در سال 1923 به عضو فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) درآمد و همچنین در سال 1916 عضو کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به نام CONMEBOL درآمد.

برزیل غیر از 5 قهرمانی جهان توانسته است 3 بار عنوان قهرمانی جام کنفدراسیون ها را به دست آورد و در سطح قاره ای نیز افتخاراتی بی شمار کسب نموده است و میتوان گفت تیم ملی برزیل 75 عنوان بین المللی در تیم جوانان و بزرگ سالان دارد.

تیم ملی برزیل تنها تیمی است در میان تیم های ملی در سطح جهان که توانسته است از زمان شروع مسابقات جام جهانی در سال 1930 همواره در تمامی جام های جهانی تا به امروز شرکت کند و از این لحاظ رکورد دار می باشد و همچنین تیم فوتبال برزیل تا قبل از شروع جام جهانی ۲۰۱۰ همیشه در صدر رنکینگ فیفا حضور داشته است. در سال 2010 جای خود را به تیم فوتبال اسپانیا داد.




bild upload


kostenlos bilder hochladen


تیم ملی فوتبال برزیل تنها تیمی است که توانسته است در 4 قاره مختلف جهان قهرمان جام جهانی شود.


  • اروپا 1958 سوئد
  • آمریکای جنوبی 1962 شیلی
  • 2بار در آمریکای شمالی 1970مکزیک و 1994 آمریکا
  • آسیا 2002 کره و ژاپن





کنایه معمول در مورد فوتبال، انگلیس فوتبال را اختراع کرد و برزیل آن را کامل کرد.
کشور برزیل در سال 2013 میزبان رقابت های جام کنفدراسیون ها و در سال 2014 میزبان رقابت های جام جهانی می باشد و این فرصتی بزرگ برای کشور برزیل است که بتواند 2 افتخار دیگر به خصوص ششمین قهرمانی در جام جهانی را ازآن خود کند.




bilder hochladen kostenlos


- دوران طلایی تیم ملی برزیل و پله


مربی برزیل وینسته فلوئا در جام جهانی 1958 در سوئد قوانین عجیب و سخت گیرانه ای را در تیم ملی باب کرد از جمله پوشیدن کلاه ، گرفتن چتر ، نکشیدن سیگار ، پوشیدن لباس رسمی ، صحبت نکردن با مطبوعات و ... و تاثیراتی بر عملکرد بازیکنان در طی مسابقات گذاشت. این مربی برزیلی غیر از سخت گیری ها یک روان شناس و یک دندان پزشک به همراه تیم راهی جام جهانی کرد .



- حضور در جام جهانی و افتخارات:


تیم ملی برزیل میزبان رقابت های جام جهانی 2014 با 5 بار قهرمانی و 10 بار حضور در جمع 4 تیم نهایی در این تورنومنت پرافتخارترین تیم نیز محسوب می شود، این تیم از سال 1923 به طور رسمی به عضویت فیفا در آمده و تنها تیمی است که از از اولین دوره جام جهانی یعنی 1930 تاکنون در تمامی جامهای جهانی حضور داشته است، و همچنین تنها تیمی است که توانسته است در 4 قاره مختلف جهان قهرمان جام جهانی بشود. برزیل به دلیل میزبان بودن بدون بازی های مقدماتی در جام جهانی 2014 حضور خواهد داشت.

اولین حضور برزیل در جام جهانی به اولین دوره جام جهانی در سال 1930 به میزبانی اروگوئه برمی‌گردد که برزیل در آن دوره موفق به صعود از مرحله گروهی نشد.

بعد از 1930 موفق ترین حضور برزیل در جام 1958 سوئد رقم می خورد، جایی که برزیل باقدرت به فینال راه پیدا می کند و در بازی فینال برابر سوئد میزبان با نتیجه 5 بر 2 برنده شده و برای اولین بار قهرمان جام جهانی می‌شود. در این دوره «پله» 17 ساله بود.
دومین قهرمانی برزیل سال 1962 در کشور شیلی به دست آمد و برزیل توانست در فینال چکسلواکی سابق را شکست داده و یکبار دیگر با دست پر به خانه برگردد.

سال 1970 در مکزیک برزیل به لطف درخشش اسطوره فوتبال خود یعنی پله هر شش بازی خود را برده و مقتدرانه قهرمان شود، برزیلی ها فینال را 4-1 از ایتالیا بردند.

سال 1994 با چهارمین قهرمانی برزیل همراه شد، میزبان این دوره آمریکا بود و فینال دوباره بین برزیل و ایتالیا برگزار شد، در این بازی که در 120 دقیقه گلی بین دو تیم رد و بدل نشد، در ضربات پنالتی روبرتو باجو از ایتالیا آخرین پنالتی خودش را از دست داد و باعث شکست تیمش و قهرمانی برزیل شد. برزیل با نتیجه 3-2 برنده ضربات پنالتی شد.

آخرین قهرمانی برزیل به سال 2002 برمی‌گردد، به میزبانی مشترک ژاپن و کره جنوبی که البته اولین میزبانی مشترک و اولین میزبانی کشورهای آسیایی هم بود، برزیل در این دوره در مرحله گروهی هر 9 امتیاز را کسب کرد و به عنوان تیم اول صعود کرد و در مرحله حذفی بلژیک، انگلیس و ترکیه شگفتی ساز را از پیش رو برداشت و به فینال رسید، در فینال این رونالدوی برزیلی بود که دوبار الیور کان دروازبان ماندگار آلمان و بهترین بازیکن جام جهانی 2002 را مغلوب کرد و باعث پنجمین قهرمانی کشورش شد.

در جام جهانی 2006 و 2010 برزیل نتایج خوبی به دست نیاورد و در هر دو جام در مرحله یک هشتم و توسط فرانسه و هلند حذف شد. بازیهای ماندگار برزیل در جام‌های جهانی 1982 و 1986 نیز در ذهن علاقه مندان به فوتبال مانده است. سال 1998 نیز تا پای فینال رفتند اما مقهور هنرنمایی زیدان و هم تیمی هایش در فرانسه شدند.




bilder kostenlos



foto upload


نخستین بازی ملی
آرژانتین ۳–۰ برزیل
(بوئنوس آیرس, آرژانتین; ۲۰ سپتامبر ۱۹۱۴)
بهترین پیروزی
برزیل ۱۰–۱ بولیوی
(سائوپائولو, برزیل; ۱۰ آوریل ۱۹۴۹)
برزیل ۱۴ - ۰نیکاراگوئه
۱۴اکتبر ۱۹۷۵
بدترین شکست
برزیل ۰–۶ اروگوئه
(وینیا دل مار, شیلی; ۱۸ سپتامبر ۱۹۲۰)
برزیل ۱–۷ آلمان
(بلو هوریزونته, برزیل; ۸ ژوئیه ۲۰۱۴)
جام جهانی
حضور ۱۹ (نخستین ۱۹۳۰)
بهترین نتیجه شرکت در دور پایانی: ۱۹
بهترین نتیجه:
۱۹۵۸، ۱۹۶۲،

۱۹۷۰، ۱۹۹۴، ۲۰۰۲
نام منطقه‌ای کوپا آمریکا
حضور ۳۲ (نخستین ۱۹۱۶)
بهترین نتیجه قهرمان در دوره‌های ۱۹۱۹،

۱۹۲۲، ۱۹۴۹، ۱۹۸۹،
۱۹۹۷، ۱۹۹۹، ۲۰۰۴،۲۰۰۷




برخی از بازیکنان سرشناس


پله



Kostenlos Bilder hochladen



ژولیو سزار


bilder hochladen kostenlos





روبرتو کارلوس


bilder uploaden





رونالدو


gratis bilder hochladen






کاکا



foto upload





ریوالدو


bild hochladen





foto hochladen


gratis bilder hochladen


kostenlos bilder hochladen
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  ویرایش شده توسط: rajkapoor   

 
تیم ملی فوتبال برزیل

Kostenlos Bilder hochladen




- افتخارات تیم ملی فوتبال برزیل


جام جهانی


  • قهرمان جام جهانی فوتبال ۱۹۵۸
  • قهرمان جام جهانی فوتبال ۱۹۶۲
  • قهرمان جام جهانی فوتبال ۱۹۷۰
  • قهرمان جام جهانی فوتبال ۱۹۹۴
  • قهرمان جام جهانی فوتبال ۲۰۰۲
  • نایب قهرمان جام جهانی فوتبال ۱۹۵۰ ، ۱۹۹۸
  • مقام سوم جام جهانی فوتبال ۱۹۳۸، ۱۹۷۸
  • مقام چهارمی جام جهانی فوتبال ۱۹۷۴، ۲۰۱۴





foto hochladen


کوپا آمریکا

  • قهرمان کوپا آمریکا ۱۹۱۹
  • قهرمان کوپا آمریکا ۱۹۲۲
  • قهرمان کوپا آمریکا ۱۹۴۹
  • قهرمان کوپا آمریکا ۱۹۸۹
  • قهرمان کوپا آمریکا ۱۹۹۷
  • قهرمان کوپا آمریکا ۱۹۹۹
  • قهرمان کوپا آمریکا ۲۰۰۴
  • قهرمان کوپا آمریکا ۲۰۰۷





kostenlose bilder


bilder upload


بازی‌های المپیک تابستانی


  • نایب قهرمان المپیک تابستانی ۱۹۸۴
  • نایب قهرمان المپیک تابستانی ۱۹۹۸
  • نایب قهرمان المپیک تابستانی ۲۰۱۲
  • مقام سوم المپیک تابستانی ۱۹۹۶
  • مقام سوم المپیک تابستانی ۲۰۰۸







kostenlose bilder


معرفی سرمربی و بازیکنان کلیدی



bilder kostenlos hochladen


bilder hochladen kostenlos



سرمربی:لوئیس فیلیپه اسکولاری (Luiz Felipe Scolari)

لوئیس فیلیپه اسکولاری مربی بین‌المللی برزیلی متولد 9 نوامبر 1948 پاسا فوندو در ایالت ریو گران دو سول است.

اسکولاری به عنوان سرمربی توانسته است یک جام جهانی را فتح کند. اسکولاری مربی‌ای با حرکات عجیب و غریب در کنار زمین است. اوج این حرکات و واکنش‌ها او به اتفاقات درون زمین به بازی تیم پرتغال مقابل صربستان در 12 سپتامبر 2007 بازمی‌گردد که در پایان بازی، یک مشت به صورت بازیکن صرب زد. اسکولاری در تیم‌هایی که سرمربی‌گری کرده همچون یک پدر برای بازیکنان بوده و با آن‌ها ارتباط دوستانه‌ای داشته است.

اسکولاری در جام‌جهانی 2002 و هنگامی که سرمربی تیم برزیل بود، به بازیکنان تیم برزیل نسخه‌ای از کتاب هنر جنگ اثر سان تسو داد. هنر جنگ کتابی در مورد مسائل نظامی است که در قرن شش در چین نوشته شده است. اسکولاری در جام‌جهانی 2006 و در بازی پرتغال و آلمان که به پیروزی شاگردان اسکولاری به پایان رسید از این کتاب برای تدوین استراتژی بازی استفاده کرده است.


دوران بازیگری
اسکولاری دوران بازیگری چندان موفقی نداشت و تنها عنوان مهمی که به عنوان بازیکن فوتبال کسب کرده است قهرمانی در ایالت آلاگوندو بوده است.

دوران مربیگری
رده باشگاهی: برخلاف دوران بازیگری، اسکولاری در دوران مربیگری به بسیار موفق بوده است. اسکولاری اولین بار در سال 1982 مربیگری یک تیم باشگاهی در برزیل را عهده‌دار شد. دیگر تیم‌های او در سال‌های اول مربیگری جوونتود، الشباب عربستان و گرمیو بودند.
وی پس از این به کویت رفت و با تیم القادسیه قهرمان این کشور شد. پس از این تجربه باشگاهی‌، اسکولاری با تیم ملی کویت قهرمان دهمین دوره جام خلیج فارس شد. با حمله صدام به کویت اسکولاری به برزیل برگشت و مربیگری یک تیم باشگاهی را قبول کرد.

پس از بازگشت به برزیل، اسکولاری مربی‌گری چند باشگاه برزیلی را برعهده گرفت. منتقدان او در این سال‌ها او را به انجام بازی زشت متهم می‌کردند. وی در این سال‌های قهرمان شش عنوان مهم با گرمیو شد که مهم‌ترین آن‌ها جام باشگاه‌های آمریکای لاتین بود. او با گرمیو در بازی بین‌قاره‌ای مغلوب آژاکس هلند شد.

در سال 1997 اسکولاری برای مدت کوتاهی مربیگری در لیگ ژاپن را با تیم جوبیلو ایواتا تجربه کرد اما دوباره به برزیل بازگشت و سرمربی پالمیراس شد. وی با این تیم هم چند عنوان قهرمانی کسب کرد و به فینال بین‌قاره‌ای رسید اما دوباره مغلوب تیم اروپا شد؛ این بار منچستر یونایتد.

رده ملی: اسکولاری در رده ملی افتخارات بیشتری دارد. وی پیش از جام جهانی 2002 سرمربی‌گری تیم برزیل را در شرایطی که خطر حذف از جام‌جهانی این تیم را تهدید می‌کرد قبول کرد. او در پایان تیم برزیل را به مسابقات جام‌جهانی رساند. در مسابقات جام‌جهانی برزیل بر تیم‌های ترکیه، چین، کاستاریکا، بلژیک، انگلیس غلبه کرد و به نیمه نهایی رسید. در این مرحله دوباره موفق شد ترکیه را مغلوب کند و در فینال با شکست دو بر صفر آلمان عنوان قهرمانی جام جهانی را کسب کند.

پس از جام‌جهانی، اسکولاری هدایت تیم ملی پرتغال را عهدار شد در جام‌ ملت‌های اروپا 2004 که در پرتغال برگزار شد، اسکولاری با پرتغال از سد تیم‌هایی همچون انگلیس و هلند گذشت اما در فینال مغلوب یونان شد. اسکولاری در جام‌جهانی 2006 با پرتغال در مسابقات حضور یافت و تا مرحله نیمه‌نهایی پیش‌رفت اما در این مرحله مغلوب فرانسه نایب قهرمان جهان در سال 2006 شد.
اسکولاری در جام‌ملت‌های اروپا 2008 هم به همراه پرتغال به مرحله پایانی رسید.

بازگشت به دوران باشگاهی
در حین برگزاری جام ملت‌های اروپا 2008، باشگاه چلسی اعلام کرد که با اسکولاری به توافق رسیده اس و این مربی از اول ماه جولای کار خود را در این تیم آغاز خواهد کرد.




bilder hochladen kostenlos


gratis bilder hochladen


کاپیتان:تیاگو سیلوا (Thiago Silva)


تیاگو سیلوا متولد 22 سبتامبر 1984 در ریودژانیرو برزیل است . او یک فوتبالیست برزیلی است و مدافع تیم فوتبال پاری سن ژرمن است. او اکثرا در پست مدافع میانی کار میکند و در این پست جز بهترین هاست اما اخیرا در پست هافبک دفاعی نیز به کار گرفته شده است .

تیاگو سیلوا توسط دونگا برای المپیک 2008 دعوت شد . او به همراه رونالدینیو یکی از دو بازیکن بالای 23 سال تیم بود و 3 بازی انجام داد.قبل از المپیک او فقط دو بازی مقابل سنگاپور و ویتنام انجام داد بود . تیاگو سیلوا برای بازی دوستانه برزیل مقابل ایتالیا در ورزشگاه امارات دعوت شد ( 10 فوریه 2009 ) . و در دقیقه 77 جانشین خوان شد . او پس از چندی در بازی برزیل مقابل انگلیس در 9 اکتبر مقابل انگلیس نیز دعوت شد . او توسط دونگا برای جام جهانی 2010 دعوت نشد . او در حال حاضر با 45 بازی ملی و 2 گل زده مدافع اول و کاپیتان تیم برزیل محسوب میشود.




bilder kostenlos


Kostenloses Bilderhosting




ستاره تیم: نیمار (Neymar)



نیمار بازیکن بین‌المللی برزیل است، به نمایندگی از برزیل در سنین زیر ۱۷، زیر ۲۰ و بزرگسالان بازی کرده است. در ۱۰ اوت ۲۰۱۰، در سن ۱۸ سالگی، او اولین بازی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ایالات متحده انجام داد، او با یک ضربه سر در دقیقه ۲۸ یک گل به ثمر رساند، به پیروزی ۲-۰ برزیل کمک کرد. او بهترین گلزن سال ۲۰۱۱ در مسابقات قهرمانی جوانان آمریکای جنوبی با نه گل خود، از جمله دو گل در فینال به برزیل کمک کرد تا یازدهمین عنوان خود را در این رقابت‌ها را کسب کند.

نیمار در جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۳ که در خاک برزیل برگزار میشد توسط لوئیس فیلیپه اسکولاری دعوت شد. او برای نیمار شمارهٔ ۱۰ را اختصاص داده بود، اما در گذشته شمارهٔ ۱۱ را به تن می‌کرد. در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۳، نیمار اولین گل این مسابقات را در پیروزی ۳-۰ برابر ژاپن در ورزشگاه ملی مانه گارینشا ( استادیوم برازیلیا) به ثمر رساند.در ۱۹ ژوئن ۲۰۱۳، نیمار در دقیقه نودم و با یک پاس گل برای جو برزیل را ۲-۰ برنده در برابر مکزیک کرد. نیمار همچنین با یک ضربه آزاد که برزیل را به ۴-۲ برنده کرد در هر مسابقهٔ مرحلهٔ گروهی یک گل زد. در ۳۰ ژوئن، نیمار گل دوم برزیل را را در پیروزی ۳-۰ فینال برابر اسپانیا به ثمر رساند. نمایش نیمار در این مسابقات باعث کسب توپ طلایی بهترین بازیکن تورنمنت شد.




bilder uploaden



بازیکنان تیم ملی برزیل در جام جهانی 2014



دروزاه‌بان‌ها: خولیو سزار(اف سی تورنتو)، جفرسون(بوتافوگو)، ویکتور(اتلتیکو مینییرو)

مدافعان: دانته (بایرن مونیخ)، داوید لوئیز (چلسی)، تیاگو سیلوا(پاری سن ژرمن)، هنریکه (ناپولی)، دنی آلوز (بارسلونا)، مایکون(رم)، مارسلو (رئال مادرید)، ماکسول (پاری سن ژرمن)

هافبک‌ها: فرناندینیهو(منچسترسیتی)، هرنانز(اینترمیلان)، لوئیز گوتساوو (وولفسبورگ)، اسکار (چلسی)، پائولینهو(تاتنهام)، رامیرس (چلسی)، ویلیان(چلسی)

مهاجمان: فرد (فلومیننزه)، هالک (زنیت سن پترزبورگ)، جو (اتلتیکو مینییرو)، نیمار (بارسلونا)، برنارد (شاختار دونتسک)




picupload


Kostenloses Bilderhosting


kostenlos bilder hochladen



کافو


kostenlos bilder hochladen


رونالدینیو


bild hochladen





زیکو


Bilder hochladen


به به تو


bilder kostenlos hochladen


foto upload


روماریو


gratis bilder hochladen


نیمار


Kostenlos Bilder hochladen



کلودیو تافارل


gratis bilder hochladen



bilder hochladen kostenlos


direct upload
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  ویرایش شده توسط: rajkapoor   

 
تیم ملی فوتبال شیلی

bilder kostenlos hochladen



فدراسیون فوتبال شیلی
کنفدراسیون کونمبول (آمریکای جنوبی)
سرمربی خورخه سامپائولی
بیشترین بازی ملی لئونل سانچز (۸۴)
بیشترین گل ملی مارسلو سالاس (۳۷)
ورزشگاه ورزشگاه ملی شیلی
کد فیفا CHI
رده‌بندی فیفا ۱۵ ▼۴
برترین رده در فیفا ۶ (آوریل ۱۹۹۸)
پایین‌ترین رده در فیفا ۸۴ (دسامبر ۲۰۰۲)
رده الو ۸
برترین رده الو ۵ (جولای ۲۰۱۱)
پایین‌ترین رده الو ۶۰ (۲۰۰۳)




Bilder hochladen


تیم ملی فوتبال شیلی فقط 7 بار توانسته است به جام جهانی راه پیدا کند و در سال 1962 میزبان هفتمین دوره این رقابت ها بود و توانست مقام سوم را کسب کند.

نخستین حضور تیم ملی فوتبال شیلی در جام جهانی در سال 1930 بود و بهترین نتیجه را در جام جهانی 1962 گرفت. در دیدار پایانی این دوره تیم ملی برزیل با پیروزی 3 بر یک مقابل نیم ملی چکسلوواکی قهرمان شد.

"کلودیو یورگی" سرمربی تیم فوتبال شیلی است که توانست این تیم را به جام جهانی 2014 برزیل ببرد.

"لیونل سانچز" بازیکنی است که بیشترین بازی ملی را در تاریخ فوتبال شیلی برای این تیم انجام داده است.




Kostenlos Bilder hochladen


بیشترین گل ملی مارسلو سالاس (۳۷)


Kostenloses Bilderhosting





نخستین بازی ملی
آرژانتین ۳–۱ شیلی
(بوئنوس آیرس، آرژانتین; ۲۷ مه ۱۹۱۰)
بهترین پیروزی
شیلی ۷–۰ ونزوئلا
(سانتیاگو، شیلی; ۲۹ آگوست ۱۹۷۹)
شیلی ۷–۰ ارمنستان
(دینا دل مار، شیلی; ۴ ژانویه 1997)[۱]
بدترین شکست
برزیل ۷–۰ شیلی
(ریو دوژانیرو، برزیل; ۱۷ سپتامبر ۱۹۵۹)
جام جهانی فوتبال
حضور ۸ (نخستین ۱۹۳۰)
بهترین نتیجه مقام سوم، ۱۹۶۲
کوپا آمریکا
حضور ۳۶ (نخستین ۱۹۱۶)
بهترین نتیجه مقام دوم: 1955، 1956، 1979 و 1987




picupload


الکسیس سانچز


foto hochladen



Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  ویرایش شده توسط: rajkapoor   

 
تیم ملی فوتبال کلمبیا

foto hochladen




فدراسیون فوتبال کلمبیا
کنفدراسیون کونمبول (آمریکای جنوبی)
سرمربی خوزه پکرمن
کاپیتان ماریو یپس
بیشترین بازی ملی کارلوس والدراما (۱۱۱)
بیشترین گل ملی آرنولدو ایگواران (۲۵)
ورزشگاه ورزشگاه شهری روبرتو ملندز
کد فیفا COL
رده‌بندی فیفا ۵
برترین رده در فیفا ۳ (جولای ۲۰۱۳, آگوست ۲۰۱۳)
پایین‌ترین رده در فیفا ۵۴ (ژوئن ۲۰۱۱)
رده الو ۶
برترین رده الو ۵ (ژانویه – فوریه ۱۹۹۴)
پایین‌ترین رده الو ۹۳ (آگوست ۱۹۶۵)




picupload


تیم ملی فوتبال کلمبیا نماینده کشور کلمبیا در مسابقات بین‌المللی و آمریکای جنوبی است که زیر نظر فدراسیون فوتبال کلمبیا فعالیت می‌کند.

اولین بازی رسمی این تیم در ۱۰ فوریه ۱۹۳۸ میلادی در برابر تیم ملی فوتبال مکزیک برگزار شده است.

تیم ملی کلمبیا تاکنون در چهار جام جهانی فوتبال ۱۹۶۲، ۱۹۹۰، ۱۹۹۴ و ۱۹۹۸ حضور داشته است و تا مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرده است.

کلمبیا در سال ۱۹۹۶ به رده چهارم رده‌بندی فیفا رسیده که بهترین رکورد و نتیجه تیم ملی آن از ابتدا تاکنون بوده است




bilder kostenlos



fotos kostenlos

مجسمه والدراما در سانتا مارتا


افتخارات


جام جهانی
جایزه بازی جوانمردانه (1): 2014
جام کنفدراسیون ها
جایگاه چهارم (1): 2003
مسابقات قهرمانی آمریکای جنوبی / کوپا امریکا
برندگان (1): 2001
نایب (1): 1975
رتبه سوم (3): 1987، 1993، 1995
جایگاه چهارم (2): 1991، 2004
جام طلایی کونکاکاف
نایب (1): 2000
مقام سوم (1): 2005
پان بازی آمریکا
رتبه سوم (1): 1995
جایگاه چهارم (1): 2003





bild hochladen


bilder hochladen kostenlos


نخستین بازی ملی
مکزیک ۳–۱ کلمبیا کلمبیا
(پاناماسیتی, پاناما; ۱۰ فوریه ۱۹۳۸)
بهترین پیروزی
آرژانتین ۰–۵ کلمبیا کلمبیا
(بوئنوس آیرس, آرژانتین; ۵ سپتامبر ۱۹۹۳)
کلمبیا کلمبیا ۵–۰ اروگوئه
(بارانکیلا, کلمبیا; ۶ ژوئن ۲۰۰۴)
کلمبیا کلمبیا ۵–۰ پرو
(بارانکیلا, کلمبیا; ۴ ژوئن ۲۰۰۵)
کلمبیا کلمبیا ۵–۰ بولیوی
(بارانکیلا, کلمبیا; ۲۲ مارس ۲۰۱۳)
بدترین شکست
برزیل ۹–۰ کلمبیا کلمبیا
(لیما, پرو; ۲۴ مارس ۱۹۵۷)
جام جهانی فوتبال
حضور ۵ (نخستین ۱۹۶۲)
بهترین نتیجه یک شانزدهم نهایی, جام جهانی فوتبال ۱۹۹۰
کوپا آمریکا
حضور ۱۸ (نخستین ۱۹۴۵)
بهترین نتیجه قهرمان, ۲۰۰۱
جام طلایی کونکاکاف
حضور ۳ (نخستین ۲۰۰۰)
بهترین نتیجه نایب قهرمان, ۲۰۰۰
جام کنفدراسیون‌ها
حضور ۱ (نخستین ۲۰۰۳)
بهترین نتیجه ۴, ۲۰۰۳




foto upload


بهترین بازیکنان


کارلوس والدراما



Kostenlos Bilder hochladen





خامس رودریگز



foto hochladen

Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  ویرایش شده توسط: rajkapoor   

 
تیم ملی فوتبال اکوادور

bilder uploaden



فدراسیون فوتبال اکوادور
کنفدراسیون کونمبول (آمریکای جنوبی)
سرمربی رینالدو روئدا
کاپیتان آنتونیو والنسیا
بیشترین بازی ملی ایوان هورتادو (۱۶۷)
بیشترین گل ملی آگوستین دلگادو (۳۱)
ورزشگاه ورزشگاه المپیک آتاهولپا، کوئیتو
کد فیفا ECU
رده‌بندی فیفا ۲۷ افزایش۹
برترین رده در فیفا ۲۴ (مارس 2007)
پایین‌ترین رده در فیفا ۷۶ (ژوئن 1995)
رده الو ۲۳
برترین رده الو ۲۰ (اکتبر 1997)
پایین‌ترین رده الو ۱۱۱ (دسامبر 1959)




نام رسمی در فیفا: Republica del Ecuador, ECU
رتبه فعلی در رده بندی فیفا: 23
قهرمانی در جام جهانی: –
رنگ لباس اول: زرد
سرمربی فعلی: رینالدو روئدا

تیم ملی کشور اکوادور به عنوان یکی از کوچکترین کشورهای قاره آمریکای جنوبی از کم سابقه ترین تیم های حاضر در جام جهانی 2014 نیز می باشد. این تیم تاکنون فقط 2 بار افتخار ظاهر شدن در این تورنومنت بین المللی را یافته است، یکی در سال 2002 و دیگری در سال 2006. یعنی تا قبل از 2002 هرگز موفق به صعود به جام جهانی نشده است.
اکوادوری ها تیم ملی خود را در سال 1925 ساختند و سپس آن را در 1926 عضو فیفا نمودند.




gratis bilder hochladen

صعود به جام جهانی 2014


اکوادور در منطقه موسوم به کونمبول (کشورهای حوزه آمریکای جنوبی) برای صعود به جام جهانی برابر تیم های آرژانتین، کلمبیا، شیلی، اروگوئه، ونزوئلا، پرو، بولیوی و پاروگوئه قرار گرفت. کمی آشنایی به سابقه و رتبه این تیم ها در رنکینگ های معتبر و همچنین ستارگان در سطح جهانی آنها کاملا مشخص می سازد که چقدر صعود کردن از بین این تیم ها سخت است. برد و باخت های اکوادور در ابتدای شروع بازی ها حالت یکی در میان به خود گرفته بود و معمولا یک بازی را می بردند و بعد می باختند این روند همینطور ادامه میافت تا اینکه نوار تساوی های این تیم شروع شد و آنها چهار بازی را مساوی کردند، تنها شانس آنها در این گروه این بود که اروگوئه داشت خیلی بد نتیجه می گرفت و این خیال اکوادور را از بابت اینکه بین چهار تیمی باشند که مستقیما به جام جهانی صعود میکند راحت می کرد، آنها حتی اگر در بازی نهایی خود در این گروه شیلی را می بردند میتوانستند در جایگاه سوم قرار گیرند اما در آن بازی ابتکار عمل به دست بازیکنان شیلی بود و نهایتا اکوادور به همان چهارمی بسنده کرد و آخرین تیم آمریکای جنوبی شد که مستقیما به جام جهانی 2014 صعود می کند.



direct upload


تاریخچه حضور در جام جهانی


اکوادور کلا دو بار در جام جهانی حاضر بود است که اولینش به 2002 کره و ژاپن بر میگردد، در این دوره هرنان گومزِ کلمبیایی سکان مربی گری این تیم را بر عهده داشت، اما او خوب نتوانست استرس شاگردانش را برای چنین بازی های مهمی از بین ببرد. به این ترتیب اولین تجربه بازی در جام جهانی برای آن ها خوب از آب در نیامد و 2-0 مغلوب ایتالیایی شدند که خود نیز روند خوبی را دنبال نمی کرد. آنها در بازی بعد مقابل مکزیک تازه کمی توانستند به حالت عادی برگردند و در همان ابتدای بازی به کمک دلگادو 1-0 از مکزیک جلو افتادند این اولین گل تاریخ اکوادوری ها در جام جهانی بود، اما این برتری دوام زیادی نیاورد و مکزیکی ها نهایتا اکوادور را 2-1 شکست دادند. آنها که دیگر حذف شده حساب می شدند در بازی تشریفاتی مقابل کرواسی اگرچه خیلی دیر ولی موتورشان تازه روشن شد و توانستند کرواسی را ببرند تا نتیجه کارشان در این دوره فقط محروم کردن کروات ها از صعود به مرحله حذفی باشد.
در سال 2006 اکوادور برای دومین بار به جام جهانی صعود کرد ولی این بار کمی موفق تر، آنها که در گروه آلمان، لهستان و کاستاریکا بودند، موفق شدند لهستان و کاستاریکا را شکست داده و البته به آلمان ببازند و مجموعا با 6 امتیاز و عنوان دوم به مرحله بعد صعود کنند. در اولین مرحله حذفی اکوادور با انگلستان روبرو شد و در حالی که 60 دقیقه در برابر این تیم مقاومت کرده بودند ضربه زیبای دیوید بکهام دروازه شان را گشود و آنها را از صعود به مرحله بعدی ناکام کرد.




bilder uploaden


bilder kostenlos


افتخارات


کوپا امریکا


  • 1916-1937 - آیا وارد کنید
  • 1939 - مکان پنجم
  • 1941 - مکان پنجم
  • 1942 - محل هفتم
  • 1945 - محل هفتم
  • 1946 - انصراف
  • 1947 - مکان ششم
  • 1949 - محل هفتم
  • 1953 - مکان ششم
  • 1955 - محل هفتم
  • 1956 - انصراف
  • 1957 - محل هفتم
  • 1969 - انصراف
  • 1959 - جایگاه چهارم
  • 1963 - مکان ششم

  • 1967 - آیا واجد شرایط نیست
  • 1975 - دور 2
  • 1979 - گرد 3
  • 1983 - دور 1
  • 1987 - دور 1
  • 1989 - دور 1
  • 1991 - دور 1
  • 1993 - چهارم محل
  • 1995 - دور 1
  • 1997 - یک چهارم نهایی
  • 1999 - مرحله گروه
  • 2001 - دور 1
  • 2004 - دور 1
  • 2007 - دور 1
  • 2011 - دور 1





fotos hochladen


پان بازی آمریکا رکورد
اکوادور تیم ملی فوتبال رکورد مدال
U-20 Panamerican بازی
طلا 2007 برزیل Panamerican بازی

1951-1991 - آیا رقابت نیست
1995 - دور 1
1999-2003 - آیا رقابت نیست
2007 - قهرمان

مسابقات صغیر
اکوادور تیم ملی فوتبال رکورد مدال
مسابقات L'آلکودیا
طلا 2010 L'آلکودیا مسابقات

1995 جام کره ای - برنده
1999 کانادا جام - برنده

بازی بولیواری

بولیواری بازی فوتبال '
مدال طلا با cup.svg مدال طلا (2): 1965 و 1985.
مدال نقره با cup.svg مدال نقره (1): 2009 و 2013.
مدال برنز با cup.svg مدال برنز (2): سال های 1938 و 2005.




bild upload


kostenlose bilder



نخستین بازی ملی
بولیوی ۱–۱ اکوادور
(بوگوتا، کلمبیا; آگوست 8، 1938)
بهترین پیروزی
اکوادور ۶–۰ پرو
(کوئیتو، اکوادور; ژوئن 22، 1975)
بدترین شکست
آرژانتین ۱۲–۰ اکوادور
(مونته‌ویدئو، اروگوئه; ژانویه 22، 1942)
جام جهانی فوتبال
حضور ۳ (نخستین ۲۰۰۲)
بهترین نتیجه یک شانزدهم نهایی (جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶)
کوپا آمریکا
حضور ۲۴ (نخستین ۱۹۳۹)
بهترین نتیجه مقام چهارم (۱۹۵۹، ۱۹۹۳)
جام طلایی کونکاکاف
حضور ۱ (نخستین ۲۰۰۲)
بهترین نتیجه مرحله گروهی (۲۰۰۲)
Signature

خوش به حال مسافرکشان میدان آزادی که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...
آزادی... آزادی... و عابران خسته میپرسند آزادی چند؟
و من عابری را دیدم که از راننده سوال کرد آزادی کجاست؟
راننده گفت: رد کردی... آزادی قبل از آنقلاب بود...
     
  ویرایش شده توسط: rajkapoor   
صفحه  صفحه 10 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 
ورزش
ورزش

National football teams | معرفی تیمهای ملی فوتبال جهان (مردان)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA