انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 22 از 45:  « پیشین  1  ...  21  22  23  ...  44  45  پسین »

Interesting News | اخبار جالب


مرد

 
دردسر خواهران دوقلو به خاطر دوست داشتن یک مرد

طبق گفته پلیس " سارا گرکویک" به دلیل اینکه از رابطه خواهر دوقلو و همسانش با مردی که هردوی آنها دوستش داشتند ناراحت بود، اقدام به تلاش برای کشتن او کرد.
به گزارش پارسینه، یک مدل اهل کشور کرواسی شنبه شب، به دلیل تلاش برای کشتن خواهر دوقلویش و چاقو زدن به او دستگیر شد.
طبق گفته پلیس " سارا گرکویک" به دلیل اینکه از رابطه خواهر دوقلو و همسانش با مردی که هردوی آنها دوستش داشتند ناراحت بود، اقدام به تلاش برای کشتن او کرد.


سارا

"سارا" 22 ساله وخواهر دوقلویش "داجانا" به همراه مادرشان درخانه ای در شهر ریجکا کرواسی زندگی می کردند.
شنبه شب همسایه ها بعد از جرو بحث خشونت آمیز آنها که منجر به فرو کردن چاقوی سارا در بدن خواهرش شد، با پلیس تماس گرفتند.
گفته می شود که اکنون قربانی " داجانا" با جراحات وخیم وارد آمده در اثر چاقو،برای زنده ماندن مبارزه می کند و در شرایط بحرانی در بیمارستان به سر می برد.
یکی از همسایه های آنها به پلیس گفت: آنها دائما در ارتباط با مردی که هردویشان به او علاقه داشتند، با یکدیگر دعوا می کردند و به نظر می رسید آن مرد، به " داجانا" علاقه داشت و با او صمیمی بود،بنابراین این چیزی نبود که خواهر دوقلویش " سارا" بتواند آن را تحمل کند.
او افزود: ما هرگز گمان نمی کردیم او تا این حد ناراحت باشد که بخواهد به خاطر این موضوع دست به کشتن خواهرش بزند.آنها همیشه دخترانی مودب و معصوم بودند.


داجانا

این همسایه در ادامه بیان کرد: با اینکه آنها مانند سیبی بودند که از وسط به دونیم تقسیم شده باشد و با اینکه با یکدیگر زندگی می کردند، اما خیلی کم همراه با یکدیگر دیده می شدند. با وجود حقیقت همسان بودن آنها اما یک کینه و حسادت بین هر دویشان بر سر اینکه کدامیک جذاب تر و بهتر است، همیشه وجود داشت!
او اضافه کرد: هردوی آنها زیبا و موفق بودند و به عنوان مدل فعالیت می کردند.با این حال به نظر نمی رسید آنها از رقابت با زنهای دیگر نگران باشند بلکه آن دو فقط به یکدیگر حسادت می ورزیدند.
"داجانا" اکنون با یک جراحت عمیق چاقو در ناحیه قفسه سینه و شکم در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان است.
طبق گزارشات پلیس و بازجویی ها از خانواده و دوستان آنها ، گفته می شود که مادراین دو خواهر دوقلو، مدتی بود که برای کار کردن به کشور آلمان رفته بود و پدر خانواده نیز از زمان کودکی خانواده را رها کرده بود و هیچ تماسی باآنها نداشت.


دردسر خواهران دوقلو به خاطر دوست داشتن یک مرد/ فرو کردن چاقو در بدن خواهر آخرین راه حل
یکی از دوستان نزدیک این دو خواهر به خبرگزاری های محلی گفت: این دو خواهر از زمانی که مادرشان از آنها دور شده است ، خشن و کمی حساس شده بودند اما هرگز گمان نمی کردیم اوضاع میان آنها به این خرابی باشد.
طبق گفته پلیس،"سارا" تا مشخص شدن اوضاع " داجانا" که در شرایط بحرانی در بیمارستان است و زمان محاکمه اش در جلسه دادگاه ، در بازداشتگاه پلیس به سر می برد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بیرون انداختن بیمار از بیمارستان پس از ۳ سال

یک بیمار چینی پس از 3 سال که در بیمارستان حضور داشت به حکم دادگاه احراج شد و نیروهای پلیس مجبور شدند به زور وی را از بیمارستان بیرون بیاندازند تا به خانه اش باز گردد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، این مرد 55 ساله ۳ سال است که در بیمارستان زندگی می کند و تنها به نام خانوادگی اش "چن" شناخته می شود. این مرد تمام سه سال در بیمارستان ادعا می کرده که سالم نیست و نیاز به مراقبت های بیشتری دارد.



این مرد پس از شنیدن خبر اخراجش از بیمارستان دست به کار عجیبی زد. وقتی پلیس برای بیرون انداختن این مرد به بیمارستان رسید، وی خودش را با زنجیر به تخت بسته بود تا نتوانند او را جدا کنند.
پلیس با دیدن این صحنه زنجیرها را بریدند و او را از بیمارستان بیرون انداختند. این مرد سال 2011 به خاطر یک تصادف ساده به این بیمارستان آمده و تا به امروز به دلایل مختلف از بیمارستان خارج نشده بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پیش به سوی میلیونر شدن از راه فروش سوسک در چین

خرید و فروش سوسک در چین به تجارتی پررونق تبدیل شده است. بزرگترین پرورش‌دهنده سوسک در این کشور ادعا می‌کند، این حشرات موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شوند. او قصد دارد عرضه سوسک به بازار را در آینده متحول کند.
ساختمانی یک طبقه به رنگ خاکستری در منطقه صنعتی شهر جینان واقع در چین. اینجا محل کار وانگ فومینگ است که روت کیرشنر، خبرنگار آلمانی، به دیدنش رفته است.
از در و دیوار این محل سوسک‌ها بالا می‌روند؛ حشراتی که به طور معمول نامطبوع و آزاردهنده به شمار می‌روند اما در ساختمان قدیمی که قبلا مرغدانی بوده، مقدمشان گرامی شمرده می‌شود.
وانگ فومینگ می‌گوید که به بوی بد این سوسک‌ها و هوای گرم و مرطوب ساختمان که به یمن تعداد میلیونی آنها ایجاد شده، عادت دارد. او همچنین به بالا رفتن سوسک‌ها روی بدنش عادت کرده است: «من خیلی سوسک‌ها را دوست دارم. آنها موجودات زیبایی هستند. ما هیچ‌وقت به چشم حشرات مخرب به آنها نگاه نمی‌کنیم.»
کار اصلی وانگ فومینگ پرورش سوسک برای بازار مشتریان در چین است.


مردی با رؤیاهای بزرگ
روت کیرشنر در گزارش خود برای وبسایت "تاگس شاو" می‌نویسد، این مرد ۴۵ ساله به عنوان بزرگترین پرورش‌دهنده سوسک در کشورش شناخته می‌شود و احتمال می‌رود که در سراسر جهان نیز از این نظر بی‌رقیب باشد.
وی صاحب ۳۰ میلیون سوسک آمریکایی است که به نام علمی " Periplaneta Americana" خوانده می‌شود. وانگ فومینگ در نظر دارد در سال ۲۰۱۵ به کسب و کارش رونق بیشتری داده و ۱۰۰ تن سوسک روانه بازار کند؛ دو برابر تولیدش در سال گذشته.
این بازرگان چینی در مورد روش کارش توضیح می‌دهد: «ما سوسک‌ها را در آبی با دمای ۵۰ درجه سانتی‌گراد فرو می‌بریم تا آنها را همزمان کشته و بشوئیم. سپس سوسک‌ها را فریز کرده و خشک می‌کنیم تا از این طریق پروتئین موجود در آنها از بین نرود. در آخر هم سوسک‌ها را پودر می‌کنیم.»
وی پس از ادای این جمله، پودر سوسکی که دست‌پرورده کارگاه خودش است را در دهانش خالی می‌کند و با یک لیوان چای پایین می‌دهد.
به گفته وانگ فومینگ، پودر سوسک برای سلامتی مفید و درمانگر بسیاری از دردهای "روده و بیماری‌های کبدی از جمله هپاتیت" است: «در طب سنتی چینی از پودر سوسک به عنوان یک ماده اولیه سری استفاده می‌شود.»
او سپس اضافه می‌کند که پودر سوسک حتی منجر به کاهش دردهای جانبی شیمی درمانی در بیماران مبتلا به سرطان می‌شود.
این‌که آیا واقعا پودر سوسک دارای خواص مورد ادعای وانگ فومینگ هست یا خیر، چیزی نمی‌توان گفت. تا کنون هیچ مدرک علمی برای اثبات این مدعا ارائه نشده است، اما با این حال آمار بالای فروش پودر سوسک در سال‌های گذشته نشان از آن دارد که وجود مدرک علمی چندان تأثیرگذار نخواهد بود.
یک کیلو پودر سوسک حدود ۶۰ یورو قیمت دارد؛ صنعتی پردرآمد که پای دیگر پرورش‌دهندگان را نیز به میدان باز کرده است. به گفته وانگ در حال حاضر ۵۰۰ پرورش‌دهنده سوسک در چین مشغول به کار هستند. به اعتقاد وی آینده این صنعت چشم‌انداز روشنی دارد. او به خبرنگار آلمانی می‌گوید، قصد دارد از این راه صدها میلیون یوآن سود بدست آورد و میلیونر شود.
عرضه سوسک خشک‌شده به عنوان میان‌وعده غذایی یا سوسک سرخ‌شده همراه با فلفل از جمله ایده‌های وانگ برای آینده است. هدف او تبدیل شدن به میلیونری خودساخته است؛ میلیونری که امپراتوری‌‌اش را به کمک سوسک‌ها بنا نهاده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
خودکشی زن چینی در کنار کعبه

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: یک زن چینی در زمان طواف کعبه، با رفتن به طبقات بالایی حرم و پرتاب خود، دست به خودکشی زد.
این زن عمره‌گزار با رفتن به طبقه فوقانی طواف حرم، به کمک صندلی از نرده‌ها بالا رفت و خود را به پایین پرتاب کرد.
وی به محض برخورد با سطح صحن حرم، جان خود را از دست داد و جسدش به سردخانه منتقل شد.
بر اساس گزارش‌های رسیده از عربستان سعودی، تحقیقات درباره علت مرگ زن چینی ادامه دارد. کارشناسان جنایی عربستان بر این عقیده‌اند که امکان دارد وی از نظر عقلی مشکلی داشته باشد.
به گزارش العربیه، وی در ساعت 2 بامداد روز دوشنبه با قرار گرفتن بر روی نرده‌های طبقه فوقانی طواف خود را به پایین انداخت و با وجود این که مسئولان حرم وی را مشاهده و به سویش شتافتند اما نتوانستند او را از این کار بازدارند.
شلبی، سخنگوی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با العربیه اظهار کرد: گزارش‌های پزشکی قانونی ثابت کرد که زن در اثر سقوط از بلندی در ناحیه سر و جمجمه دچار شکستگی و خونریزی داخلی شده بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
زنی در ترکیه، پسرش را به‌خاطر گوش‌های درازش به قتل رساند

ایران نوشت:یک زن 37 ساله در ترکیه پسر 10 ساله خود را به خاطر داشتن گوش‌های بزرگ کشت.
به گزارش رسانه‌های محلی، نورای ساکان این زن 37 ساله پسر 10 ساله خود را به دلیل داشتن گوش‌های درازش در بیمارستان بستری کرد تا گوش‌های او را تحت عمل جراحی زیبایی قرار دهد اما پس از جراحی متوجه شد پسرش چهره‌ای زشت‌تر پیدا کرده و گوش‌هایش همچنان دراز و بی‌قواره است، به همین علت این پسربچه را به دستشویی بیمارستان برد و با یک شال گردن خفه‌اش کرد.
پلیس آنکارا می‌گوید: این زن روانی پس از قتل پسرش، جسد وی را در دستشویی بیمارستان رها کرد و سوار بر اتومبیل از محل جنایت گریخت اما پس از طی مسافتی با اتومبیل دیگری تصادف کرد. این زن پس از دستگیری به قتل فرزندش اعتراف کرد و به اتهام قتل روانه زندان شد.
نورای در این رابطه به پلیس گفت: پسرش به دلیل داشتن گوش‌های بزرگ بسیار زجر کشیده و از دوستانش خجالت می‌کشید، او حتی پس از عمل جراحی زیبایی گوش‌هایی بزرگ داشت و چهره‌اش زشت‌تر شده بود به همین دلیل خواستم پسرم را از زجر و ناراحتی که دارد نجات بدهم. دکتر کادری آلتوک جراح بیمارستان در این‌باره می‌گوید: جراحی بسیار موفقیت‌آمیز بود و این زن تصمیم داشت همراه فرزندش بدون هیچ اعتراضی بیمارستان را ترک کند. دوربین‌های مداربسته بیمارستان نیز از این لحظات فیلم گرفته‌اند ولی نمی‌توانیم واکنش جنون‌آمیز این زن را درک کنیم و به نظر می‌رسد او دچار مشکلات روانی بوده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
افتتاح موزه جنجال‌برانگیز "مردگان" در برلین

پس از ماه‌ها جدل، موزه‌ "انسان" در شهر برلین افتتاح شد. این موزه آثار کالبدشناس معروف آلمانی را به نمایش‌می‌گذارد؛ این آثار اجساد و اندا‌م‌‌های واقعی بدن انسان هستند که با روش ویژه "پلاستینه‌کردن" از فساد محافظت شده‌اند.
از این پس درست در زیر برج تلویزیونی مشهور شهر برلین، در فضایی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع موزه‌ای برپا خواهد بود که روزانه ۲۰ عدد بدن کامل انسان در ژست‌های مختلف و ۲۰۰ عدد از اندام‌های مختلف بدن نظیر استخوان‌ها و بافت‌ها را به نمایش می‌گذارد. هر کدام از اجساد و اندام‌های به نمایش گذاشته شده با توضیحی علمی برای بازدیدکنندگان همراه است.
این موزه نخستین نمایشگاه دائمی گونتر فن‌هاگنز دانشمند، کالبد شناس آلمانی و مبدع روش پلاستینه کردن است.
پلاستینه کردن در کالبدشناسی به روشی گفته می‌شود که با استفاده از آن می‌توان از قطعات بدن انسان حفاظت کرد. در این روش آب و چربی بافت‌های بدن انسان خارج شده و با نوعی از پلاستیک جایگزین می‌شود. به این ترتیب عضو پلاستینه‌شده که قابل لمس است، از فساد در امان می‌ماند.
خارج کردن آب و چربی بافت‌های بدن و جایگزینی آن با پلاستیک سال‌هاست که به عنوان روشی شناخته‌شده در علم بافت‌شناسی به شمار می‌رود. اما در روشی که گونتر هاگنز به دنیا معرفی کرد، این امکان وجود دارد تا بافت‌ها و اندام‌های بزرگ بدن نیز حفاظت شده و فاسد نشوند.
این دانشمند آلمانی با برپایی نمایشگاهی سیار در سراسر جهان به نام "دنیاهای تن" به شهرت رسید.
صدای بلند منتقدان
افتتاح موزه‌ای دائمی در برلین از اجساد پلاستینه‌شدن بدن انسان مدت‌ها به عنوان موضوعی بحث‌برانگیز و جنجالی مطرح بود. کلیسای پروتستان و رئیس انجمن آناتومی از مخالفان سرسخت این ایده به شمار می‌رفتند.
برخی مخالفان گونتر هاگنز را متهم به تلاش برای جلب ‌توجه کرده و به نمایش گذاشتن اجساد انسان‌ها را مخالف اصول اخلاقی، حرفه‌ای و آموزشی می‌‌دانند.
آنجلینا ولی، همسر گونتر هاگنز و طراح این موزه، در پاسخ به این انتقادها هدف از این نمایشگاه را "وادار کردن انسان‌ها به تأمل و به نمایش گذاشتن ابعاد مختلف انسان بودن" خوانده و تأکید کرده است که به هیچ‌وجه قصد تحریک اجتماع در میان نبوده است.
او برای نمونه عنوان کرده‌، جسد یک زن و مرد در حال انجام رابطه جنسی که در نمایشگاه‌های پیشین در معرض تماشا بوده، در این موزه به نمایش گذاشته نخواهد شد.
افتتاح این موزه در حالی صورت می‌گیرد که مسئولان منطقه مرکزی شهر برلین اقدامات قانونی را برای جلوگیری از برپایی آن آغاز کرده‌اند و قرار است دادگاه عالی در این باره تصمیم بگیرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کتاب 'نبرد من' هیتلر پس از سالها ممنوعیت در آلمان منتشر می‌شود

یک مؤسسه تحقیقاتی آلمانی اعلام کرده که به زودی "نبرد من"، نوشته آدولف هیتلر، پیشوای آلمان نازی، را منتشر می‌کند. انتشار "نبرد من" مطابق قانون از دهها سال پیش در آلمان ممنوع بود. کتاب همراه با توضیحات مفصل منتشر خواهد شد.
"بنیاد تاریخ زمان" اعلام کرده است که قصد دارد در ژانویه ۲۰۱۶ نسخه ویراسته‌ای از کتاب "نبرد من" منتشر کند. با پایان سال ۲۰۱۵ و گذشتن ۷۰ سال از مرگ هیتلر، حق تالیف (کپی رایت) اثر مطابق قوانین آلمان، برداشته می‌شود.
تا پایان سال ۲۰۱۵ حق انتشار "نبرد من" به طور انحصاری به فرمانداری ایالت بایرن تعلق دارد که تا کنون با انتشار کتاب مخالفت کرده است.
انتشاراتی "بنیاد تاریخ زمان" روز جمعه ۲۰ فوریه اعلام کرد که کتاب تبلیغاتی آدولف هیتلر در ۲۰۰۰ صفحه و در دو جلد منتشر می‌شود. در این کتاب، ۷۸۰ صفحه به متن کامل نوشته هیتلر اختصاص یافته و در صفحات دیگر حدود ۵۰۰۰ توضیح و تفسیر درباره درونمایه "نبرد من" آمده است.


مخالفت با انتشار کتاب
انتشار کتاب هیتلر همیشه با مخالفت‌های زیادی روبرو بوده است. به ویژه دولت اسرائیل و محافل یهودی با نشر کتاب مخالفند.
در سال ۲۰۱۲ ایالت بایرن اعلام کرد که قصد دارد نسخه‌ای ویراسته از "نبرد من" را منتشر کند. هورست زهوفر، نخست وزیر ایالت بایرن از حزب سوسیال مسیحی آلمان، پس از دیداری از اسرائیل نظر خود را تغییر داد و طرح یادشده متوقف شد.
در تابستان سال ۲۰۱۴ وزیران دادگستری ایالت‌های فدرال تصمیم گرفتند که انتشار "متن غیرانتقادی کتاب" حتی با برداشته شدن حق تألیف آن، ممنوع بماند. آنها استدلال کردند که کتاب هیتلر کینه و نفرت را تبلیغ می‌کند که طبق قانون اساسی آلمان ممنوع است.
اکنون "بنیاد تاریخ زمان" می‌گوید که با کار درازمدت پژوهشی و علمی از "نبرد من" نسخه‌ای ویراسته و انتقادی فراهم آورده که نه تنها "زهر" کتاب را گرفته، بلکه بی‌مایگی آن را به خوبی نشان می‌دهد.
چند سالی است که برخی از مقامات سیاسی و حقوقی آلمان هشدار می‌دهند که بیش از این نمی‌توان کتاب هیتلر را از دسترس مردم دور نگه داشت. آنها توصیه می‌کنند که به جای ممنوعیت کتاب، که می‌تواند حتی جذابیت آن را بیشتر کند، بهتر است که متنی انتقادی از آن به بازار آید.
ممنوعیت کتاب "نبرد من" در عمل نیز غیرقابل اجرا بوده است. سال گذشته رسانه‌های جمعی آلمان گزارش دادند که متن کتاب هیتلر در میان کتاب‌های الکترونیکی "آمازون" در مقوله "کتاب‌ها و متون سیاسی" بالاترین فروش را داشته است.


پخش وسیع کتاب هیتلر در سراسر جهان
آدولف هیتلر که به اتهام شرکت در یک توطئه کودتایی در سال ۱۹۲۴ در زندان لندزبورگ به سر می‌برد، کتاب دوجلدی "نبرد من" را در همان بازداشتگاه تألیف کرد.
بنمایه‌های اصلی این کتاب عبارتند از: ضرورت جبران شکست آلمان در جنگ جهانی اول، سروری و عظمت مجدد آلمان و نفرت از یهودیان که عامل بدبختی آلمان قلمداد می‌شوند.
پس از به قدرت رسیدن حزب ناسیونال سوسیالیسم در آلمان و تشکیل "رایش سوم" در سال ۱۹۳۳ این متن به کتاب مقدس کشور تبدیل شد و حکومت در هر فرصتی، از جمله در مراسم ازدواج یا اخذ مدرک دیپلم، آن را در میان مردم پخش می‌کرد. تنها در سال ۱۹۴۳ بیش از ده میلیون نسخه از این کتاب در آلمان پخش شد.
کتاب هیتلر یا خلاصه آن به بیشتر زبان‌های جهان، از جمله فارسی و عربی و ترکی، ترجمه شده و حتی پس از سقوط رایش سوم بارها منتشر شده است.
ترجمه فارسی "نبرد من" در ایران رواج دارد و بارها تجدید چاپ شده است. این کتاب با برگردان عنایت‌الله شکیباپور از سوی انتشارات "دنیای کتاب" به بازار عرضه شده است. گفته می‌شود که نخستین بار داوود منشی‌زاده (۱۲۹۳ – ۱۳۶۸) متن تبلیغاتی هیتلر را به زبان فارسی ترجمه و منتشر کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
شاید باور نکنید اما,,, خاک‌رُس جزو رژیم‌غذایی مردم پرو است

شاید برای شما هم باورش سخت باشد که مردم منطقه «آیمارا» در پرو از خاک رُس در رژیم غذایی روزانه خود استفاده می‌کنند.
به گزارش سرویس حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مردم منطقه «آیمارا» در پرو برای اینکه اثر سمی نوعی سیب زمینی متداول در رژیم غذایی خود را خنثی کنند به طور دائمی خاک رس می‌خورند.
به گزارش ایسنا به نقل از سایت اینترنتی ریپلی، خوردن خاک رُس اثرات سمی این سیب زمینی‌ها را در بدن مردم این منطقه از بین می‌برد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ده کشور پیشتاز در خیانت به همسر، تایلند اول

درصد افراد متاهلی که در کشورهای مختلف به داشتن روابط جنسی خارج از ازدواج اذعان کرده‌اند در جدول دیده می‌شود. تایلند با فاصله‌ قابل توجهی، رکورددار خیانت به همسر در جهان است و ۹ کشور پیشتاز دیگر همه اروپایی هستند.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
خاخام آمریکایی به 'دیدزدن' زنان برهنه اعتراف کرد

یک خاخام مشهور آمریکایی به ۵۲ مورد "دیدزدن" زنان برهنه از طریق فیلمبرداری از آنها در حمام کنیسه اش اقرار کرد و گناهکار شناخته شد.
دادستان این پرونده می‌گوید بری فرویندل، ۶۳ ساله، خاخام کنیسه یهودیان ارتدکس در شهر واشنگتن احتمالا از ۱۵۰ زن برهنه فیلم گرفته است اما این خاخام به دستکم ۵۲ مورد اعتراف کرده است.
زنانی که هدف فیلمبرداری مخفیانه این خاخام قرار گرفته اند برای انجام مناسک مذهبی غسل (میکوه) در کنیسه برهنه شده بودند.
آقای فرویندل تا پیش از آنکه در اکتبر ۲۰۱۴ بازداشت شود برای ۲۵ سال خاخام کنیسه "کشر اسرائیل" در محله اعیان‌نشین جورج‌تاون در واشنگتن بود.
این خاخام یهودی پس از آن بازداشت شد که یکی از افراد مسئول بخش حمام کنیسه، دوربین مخفی جاسازی‌شده را در این محل پیدا کرد.
در پی این کشف، آقای فرویندل از عضویت در کنیسه اخراج شد. از جمله اعضای مشهور عضو این کنیسه، جک لو وزیر خزانه داری آمریکا و جو لیبرمن سناتور پیشین هستند.
اسناد دادگاه نشان می‌دهد که فرویندل ابزار فیلمبرداری را در ساعت دیجیتالی مخفی کرده بود که در محوطه تعویض لباس و استحمام قرار داشت.
او ابتدا به شش مورد "چشم‌چرانی" متهم شد اما بازرسی از محل سکونتش، افشای فیلم‌هایی دیگر را در پی آورد که بر ابزار دیجیتال ذخیره شده بود.
رونالد ماکن دادستان این پرونده گفته است که برای فرویندل، حکم زندانی سنگین درخواست می‌کند تا "منعکس کننده سنگینی جرم او در نقض حریم خصوصی و کرامت قربانیان باشد."
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 22 از 45:  « پیشین  1  ...  21  22  23  ...  44  45  پسین » 
گفتگوی آزاد

Interesting News | اخبار جالب

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA