انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 9 از 16:  « پیشین  1  ...  8  9  10  ...  15  16  پسین »

News of Cars | آخرین اخبار و مقاله ها در مورد خودروهای داخل ایران و جهان


مرد

 
بی‌ام‌دبلیو‌ خوردوهای الکتریکی سری M را در چند سال‌ آینده تولید می‌کند

بی‌ام‌دبلیو در سال‌های اخیر نمونه‌های مفهومی خودروهای هیبریدی را همچون i8 رونمایی کرده است، اما باواریایی‌ها در تلاش برای تولید خودروهای پاک‌تر، خبر از تغییر پیشرانه‌ی خودروهای خود و استفاده از موتورهای الکتریکی در ۱۰ سال آینده داده‌اند.
بی‌ام‌دبلیو نیز در آینده به جرگه‌ی خودروسازانی خواهد پیوست که از موتورهای الکتریکی در خودروهای خود استفاده می‌کنند. براساس اطلاعات ارائه شده، این کمپانی آلمانی در ۱۰ سال آینده شماری از محصولات خود را همراه با موتور‌های الکتریکی روانه‌ی بازار خواهد کرد. یکی از محصولاتی که براساس اطلاعات منتشر شده با موتور الکتریکی روانه‌ی بازار خواهد شد، سری ۳ بی‌ام‌دبلیو است که یکی از پرفروش‌ترین خودروهای بی‌ام‌دبلیو نیز به شمار می‌رود.
بی‌ام‌دبلیو باوجود معرفی خودروهای هیبریدی با ظاهری اسپورت، هنوز آمادگی عرضه‌ی خودروهای هیبریدی یا الکتریکی خود را تحت برند M ندارد. خودروهایی که با حرف M همراه می‌شوند، نشان از این دارند که توسط خودروساز باواریا تیونینگ شده‌اند.
براساس سخنان کارستن پرایس، مدیر بازاریابی بخش تولید سری M بی‌ام‌دبلیو، صحبت در مورد عرضه‌ی خودروهای الکتریکی و هیبریدی تحت سری M بسیار سخت است. وی زمان مناسب برای عرضه‌ی چنین خودروهایی را به بازار، پس از تمایل اکثریت مردم به خرید آن می‌داند. از این‌رو هنوز چند سال تا عرضه‌ی خودروهای سری M از جانب بی‌ام‌دبلیو زمان لازم است.
پرایس احتمال تولید نسخه‌ی M خودروهایی نظیر i8 یا i3 را توسط بی‌ام‌دبلیو در حال حاضر ممکن نمی‌داند، اما در آینده‌ شاید چنین محصولاتی روانه‌ی بازار شوند. i8 یک خودروی هیبریدی با بهره‌گیری از موتور سه سیلندر ۱.۵ لیتری ۲۳۱ اسب بخاری در محور عقب و موتور الکتریکی ۱۳۱ اسب بخاری در محور جلو است. دو موتور مورد استفاده در این خودور در مجموع ۳۶۲ اسب بخار قدرت را در اختیار راننده قرار می‌دهد. i8 قادر است در کمتر از چهار ثانیه از حال سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست یابد. حداکثر سرعت این خودرو ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ایلان ماسک: تسلا باتری‌هایی را برای تامین انرژی منازل معرفی می‌کند

تسلا نتوانست به میزان فروش پیش‌بینی شده خودروهایش در سه ماهه آخر سال 2014 دست یابد ولی ایلان ماسک مدیر عامل این شرکت در جریان ارائه گزارش مالی تسلا، خوش بینی خود به آینده را نشان داد و اطلاعاتی در مورد یک محصول جدید این شرکت را نیز ارائه کرد.
طبق اعلام ایلان ماسک این شرکت در حال کار روی یک باتری برای استفاده در خانه‌ها است. ظاهرا طراحی این باتری به اتمام رسیده و تولید آن نیز طی 6 ماه آینده انجام خواهد شد. در حالی که شرکت تسلا هنوز در حال تصمیم‌گیری در مورد تاریخ معرفی محصول جدید خود است ولی ماسک این باتری را بسیار عالی خطاب کرده و با شور خاصی اعتقاد دارد که از نتیجه کار راضی است.
ولی یک باتری مورد استفاده در خانه که توسط تسلا ساخته شود چه شکلی خواهد بود؟ اگر پیگیر اخبار خودرو باشید احتمالا در جریان هستید که مدل Mirai تویوتا که از سلول سوختی هیدروژنی استفاده می‌کند این امکان را به صاحبش می‌دهد که باتری را جدا کند و از آن به عنوان یک تامین کننده انرژی الکتریسیته در خانه استفاده کند. طبق گزارش‌ها این باتری در صورتی که بصورت کامل شارژ باشد می‌تواند انرژی مصرفی یک خانه معمولی را تامین کند. کارمندان بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری واقع در سیلیکون ولی در پارکینگ شرکت خود از امکان شارژ رایگان خودرو بهره می‌برند حالا تصور کنید که بتوانند از این شارژ رایگان برای شارژ کردن این باتری‌ها استفاده کرده و انرژی مورد نیاز خانه خود را بصورت رایگان تامین کنند.
سال گذشته در جریان ارائه گزارش مالی، ایلان ماسک از رویای خود برای ساخت چیزی که بجای استفاده در خودروهای مردم در خانه‌ی آن‌ها مورد استفاده قرار بگیرد، سخن گفت:
ما در تلاش هستیم تا متوجه شویم که یک منبع انرژی مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؛ شاید شبیه به پَک مدل S باشد، تخت، با یک کاور زیبا، قابلیت نصب دیواری و یک اینورتر دو جهته یکپارچه .
جی‌بی اشتروبل مدیر فنی ارشد تسلا در این زمینه می‌گوید:
تقاضا برای منبع ذخیره انرژی ثابت در بلند مدت فوق‌العاده بالا خواهد بود. ما تلاش بسیار زیادی انجام داده‌ایم و با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات انرژی زیادی صحبت کرده‌ایم.
حالا که مدیران اصلی شرکت تسلا آشکارا از این طرح و جزییات آن صحبت می‌کنند به نظر می‌رسد این طرح به اندازه کافی به واقعیت نزدیک شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
قایق تندروی Marauder با الهام از مرسدس‌بنز AMG GT S معرفی شد

کمپانی Cigarette Racing که سابقه‌ی بلند بالایی در همکاری با مرسدس‌بنز-اِی‌اِم‌جی دارد، قایق تندروی ۱۵ متری خود با نام Marauder را با الهام از مرسدس‌بنز AMG GT S معرفی کرد.
این قایق تندرو از وجود بدنه‌ی متشکل از کامپوزیت وینیل‌استر و فایبرگلاس است که ترکیب رنگ مشکی و زرد به آن جلای خاصی بخشیده است. بسیاری از کمپانی‌های خودروسازی این روزها با کمپانی‌های دیگری که در حوزه‌های غیر از خودروسازی در حال فعالیت هستند، همکاری می‌کنند که از جمله‌ی آن می‌توان به همکاری نیسان و ناسا اشاره کرد. یکی از کمپانی‌هایی که مرسدس‌بنز برای همکاری برگزیده، سیگارت ریسینگ است. براساس اطلاعات ارائه شده همکاری با AMG در طراحی این قایق و مواد ترکیبی مورد استفاده در ساخت بدنه منجر به کاهش ۵۰۰ کیلوگرمی وزن این قایق شده است. نمونه‌ی معمولی این قایق وزنی ۶٫۵۰۰ کیلوگرمی دارد که برای حرکت دادن آن از وجود دو موتور استفاده می‌شود.
گوردون واگنر، سرپرست تیم طراحی مرسدس‌بنز خود شخصا در طراحی این قایق تندرو مشارکت داشته، بطوریکه رنگ‌آمیزی بیرونی آن در کنار طراحی کابین از جمله‌ی نتایج همکاری وی است. مالک کمپانی سیگارت را باید از جمله‌ی مشتری‌های قدیمی AMG خواند که در حال حاضر و به موجب قرارداد همکاری، دفتر خود را در استودیو طراحی AMG در آلمان بنا کرده است. همه‌ی قایق‌های تولید شده توسط سیگارت بصورت دست ساز ساخته می‌شوند که در طی فرآیند تولید از روش‌های مشابه ساختن خودروها بهره گرفته می شود.
برای تامین نیروی مورد نیاز این قایق تندرو از دو موتور ۹ لیتری DOHC (موتورهای DOHC به مواردی اطلاق می شود که برخلاف موتورهای درون‌سوز معمولی، میل‌بادامک در سرسیلندر قرار گرفته است) توربوشارژ شده ساخته شده از آلومینیوم استفاده می‌شود. قدرت این دو موتور قدرتمند بصورت الکترونیکی به ۱٫۳۵۰ اسب بخار یا در حالت دیگری ۱٫۵۵۰ اسب بخار محدود شده است. قدرت موتور این قایق بستگی به سوخت مورد استفاده دارد، در صورتی که درجه‌ی اکتان سوخت مورد استفاده ۹۱ باشد، قدرت موتور ۱٫۳۵۰ اسب بخار بوده و در صورت استفاده از اکتان ۱۱۶، قدرت موتور ۱٫۵۵۰ اسب بخار خواهد بود. در مجموع دو موتور این قایق می‌توانند قدرتی برابر ۳٫۱۰۰ اسب بخار را در بهترین حالت در اختیار راننده قرار دهند.
با استفاده از این قایق می‌توان با حداکثر سرعت ۲۱۷ کیلومتر در ساعت روی آب حرکت کرد. در صورتی که این قایق با سرعت ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت حرکت کند، ۶۲ لیتر سوخت در ساعت مصرف خواهد کرد.
قیمت در نظر گرفته شده براین این قایق تندرو ۱.۲ میلیون دلار است که ۳۰۰٫۰۰۰ دلار گران‌تر از نسخه‌ی معمولی لین قایق تندرو است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نمونه‌ی استاندارد اینفینیتی Q60 قدرتی ۴۰۰ اسب بخاری خواهد داشت

اینفینیتی در جریان برگزاری نمایشگاه اتومبیل دیترویت از خودروی مفهومی Q60 به عنوان یک کوپه‌ی اسپورت ۲+۲ پرده برداشت. گمانه‌‌های مطرح شده حکایت از بکارگیری موتور ۳ لیتری V6 توئین‌توربو داشت، اما اطلاعاتی از قدرت این موتور منتشر نشده بود، حال آنکه شنیده‌ها حکایت از قدرت ۴۰۰ اسب بخاری آن برای نمونه‌ی استاندارد دارند.
اینفینیتی Q60 که زبان طراحی کنونی اینفینیتی بهره می‌برد به‌عنوان یک کوپه‌ی اسپورت ۲+۲ در برابر رقبایی نظیر سری ۴ بی‌ام‌دبلیو، آئودی A5، کادیلاک ATS‌کوپه، مرسدس‌بنز C کلاس کوپه و لکسوس RC قرار خواهد گرفت. چندی پیش شایعاتی مبنی بر استفاده از موتور ۳ لیتری V6 توئین توربو در این خودرو به گوش رسیده بود، اما اطلاعاتی از قدرت این پیشرانه به میان نیامده بود.
براساس اطلاعاتی که توسط منابع آگاه منتشر شده، نمونه‌ی استاندراد اینفینیتی Q60 قدرتی ۴۰۰ اسب بخاری خواهد داشت، در حالی که نمونه‌ی قوی‌تری از این خودرو با حال و هوای اسپورت‌تر، ۴۵۰ اسب بخار نیرو را در اختیار راننده قرار خواهد داد.
البته باید به این نکته اشاره کرد که اینفینیتی این خودرو را تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی روانه‌ی بازار نخواهد کرد. با توجه به قدرت این خودرو، باید به این موضوع اشاره کرد که Q60 به راحتی از نظر قدرت تمام رقبای موجود در بازار را با اختلاف شکست می‌دهد. هنوز فاصله‌ی زیادی تا زمان عرضه‌ی این خودرو باقی است و در این فاصله شاید محصولاتی روانه ی بازار شوند که این فاصله را کاهش دهند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مرسدس‌بنز لیموزین S Class پولمن را در ژنو رونمایی می‌کند

در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه اتومبیل ژنو، بسیاری از خودروسازان خود را برای شرکت در این نمایشگاه و رونمایی از محصولات جدید خود آماده می‌کنند. مرسدس‌بنز نیز درصدد رونمایی از S کلاس پولمن در این نمایشگاه است.
لیموزین‌های مرسدس‌بنز همیشه زینت بخش گردهمایی‌های دیپلماتیک بوده‌اند، چراکه ستاره‌ی خودروسازی اروپا، همیشه بهترین فناوری‌ها و دستاوردهای خود را در سری لیموزین‌های پولمن برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.
پس از آنکه مرسدس از نسل جدید S کلاس خود رونمایی کرد، بسیاری از علاقمندان درصدد معرفی S کلاس پولمن توسط این خودروساز بودند. براساس گزارشی که توسط رویترز منتشر شده، مرسدس‌بنز این نسخه از لیموزین خود را در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی خواهد کرد. مرسدس‌بنز می‌باخ که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، قیمتی ۲۰۰٫۰۰۰ دلاری دارد، اما مطمئنا برای سری پولمن باید در انتظار مبالغ گران‌تری بود. براساس اطلاعات ارائه شده هیولای ۶.۴ متری مرسدس بنز، بر چسب قیمتی نزدیک به یک میلیون دلار خواهد داشت.
براساس آنچه می‌توان از شنیده‌ها استنباط کرد، دو صندلی جلو خودرو با استفاده از یک محافظ از کابین سرنشینان در عقب خودرو جدا خواهند شد. در قسمت کابین پشتی نیز دو ردیف صندلی رو در روی هم قرار خواهند گرفت. برخی از گمانه‌ها حکایت از این دارد که مرسد‌س‌بنز خود نسخه‌ی پولمن را توسعه نداده و این وظیفه را به برابوس سپرده است.



از دیگر مواردی که رویترز در گزارش خود به آن اشاره کرده، معرفی نمونه‌ی هیبریدی-شارژی کلاس C توسط مرسدس‌بنز است. در صورتی که هیچ یک از موارد فوق نظر شما را به خود جلب نکند، پس بهتر است بدانید که این خودروساز مرسد بنز AMG GT GT3 را نیز به سوئیس خواهد آورد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سیستم XDrive بی‌ام‌دبلیو چگونه کار می‌کند

برخلاف گذشته که سیستم هر چهار چرخ متحرک متعلق به برخی از خودروهای خاص بود، این روزها بسیاری از خودروسازان با بهینه‌سازی این سیستم، آن را در خودورهای خود عرضه می‌کنند. در ادامه به تشریح سیستم XDrive بی‌ام‌دبلیو خواهیم پرداخت.
ویژگی 4WD یا هر چهار چرخ متحرک در سال‌های گذشته فقط متعلق به خودروهای اصلاحا شاسی بلند یا SUV بود. این خودروها به دلیل اینکه در خارج از جاده نیز مورد استفاده قرار می‌گرفتند، نیازمند سیستمی بودند تا با انتقال نیرو به هر چهار چرخ، بتوانند از مسیر‌هایی که برای خودروهای عادی غیرممکن است، عبور کنند. در سال‌های اخیر، خودروسازان با توجه به مزایای این سیستم، آن را همراه با بهبود‌هایی روانه‌ی خودروهای خیابانی خود نیز کرده‌‌اند.
آئودی را باید اولین کمپانی خودروسازی عنوان کرد که سیستم هر چهار چرخ متحرک را بصورت انبوه در خودروهای خود روانه‌ی بازار کرد. این خودروساز با پی بردن به مزیت استفاده از این سیستم در خودروهای مخصوص رالی، تصمیم به عرضه‌ی آئودی کواترو (Quattro) گرفت. این کمپانی بعدها تمام مدل‌هایی را که از سیستم All Wheel Drive یا هر چهار چرخ متحرک بهره می‌گرفتند، با سیستم کواترو روانه‌ی بازار کرد. این روزها اغلب خودروسازان مطرح جهان، نام تجاری خاصی را روی سیستم AWD خود دارند که برای مثال می‌توان به XDrive بی‌ام‌دبلیو، 4Matic مرسدس‌بنز، All-Trac تویوتا و سیستم سایر خودروسازان اشاره کرد.

لینک دانلود

در این ویدئو، بی‌ام‌دبلیو نحوه‌ی کارکرد سیستم XDrive را تشریح کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده، این سیستم با استفاده از سنسور‌های کنترل پایداری پویا (Dynamic Stability Sensos) تشخیص می‌دهد که چه زمانی چرخ‌های خودرو پایداری خود را از دست می‌دهند. برای مثال در صورتی که دو چرخ عقب خودرو روی سطح لغزنده‌ای چون یخ قرار گیرند، در اینصورت سیستم XDrive بصورت خودکار نیروی حاصل از موتور را با استفاده از یک کلاچ چند دیسکه به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد و از این‌رو خودرو بدون لغزش و در کسری از ثانیه با تشخیص این سیستم براحتی آغاز به حرکت می‌کند. این سیستم فرمان‌پذیری و حرکت خودرو را در مقایسه با سیستم‌های هر چهار چرخ سنتی که بصورت مساوی نیرو را بین چرخ‌ها تقسیم‌ می‌کنند، تسهیل می‌کند. برای مثال سر پیچ‌ها، استفاده از سیستم معمول هر چهار چرخ متحرک، بسته به ورود یا خروج از پیچ، خودرو را به سمت خارج و داخل پیچ منحرف می‌کند، اما XDrive با تقسیم پویای نیروی محرکه بین چرخ‌ها، پایداری خودرو را بیش از پیش افزایش می‌دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
خودرو «تایتان» اپل ممکن است چنین شمایلی داشته باشد

به گزارش وال‌استریت ژورنال، اپل در حال هوشمند سازی یک دستگاه بسیار بزرگ است: یک خوردرو. برطبق همین گزارش، اپل در حال حاضر با چند صد کارمند خود در حال ساخت یک وسیله نقلیه با برند اپل است. این پروژه با نام رمز "Titan" در حال پیگیری است.
اگر چنین موضوعی حقیقت داشته باشد اپل در حال کار روی یکی دیگر از محصولات بالقوه برای سرمایه گذاری و هوشمند سازی است که البته ممکن است هیچ وقت به بازار راه پیدا نکند. مارک نیوسان، یکی از طراحان صنعتی مشهوری است که سال پیش به اپل پیوست و پیش از این خودرویی برای کمپانی Ford طراحی کرده بود که در تصاویر زیر آن را مشاهده می‌کنید:



در ابتدا طرح مفهومی نیوسان با نام Ford 021C در نمایشگاه 1999 Tokyo Motor نشان داده شد. این طرح نارنجی رنگ از یک ماشین جالب تنها یک تمرین طراحی است و نه یک محصول برای تولید. در داخل این خودرو صندلی‌های ویژه‌ای قرار گرفته که روی پایه‌های چرخان استوار شده‌اند و نوردهی ال‌ای‌دی نیز در درون آن‌‌ها تعبیه شده است.





پیش از این تیم کوک در مصاحبه خود در ماه سپتامبر گفته بود: «در حال کار روی محصولاتی هستیم که هنوز کسی از وجودشان خبردار نشده و حتی هیچ شایعه‌ای نیز پیرامون آن‌ها شکل نگرفته است.» ساخت یک خودرو توسط اپل تمرکز و توجه بالایی می‌طلبد و اپل برای ساخت چنین دستگاه هوشمندی مطمئنا به چندین سازنده اتومبیل برای تامین قطعات نیاز خواهد داشت. در هر حال با توجه به طراح‌هایی که پیش از این مارک نیوسان، کارمند اپل به وجود آورده، ممکن است خودروی هوشمند و الکترونیک اپل چنین طراحی و شمایلی داشته باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
خروج شعله‌‌های آتش از اَستون مارتین Volcan در تیزر ویدئویی

اَستون مارتین حضور پررنگی را در نمایشگاه خودروی ژنو خواهد داشت. این کمپانی بریتانیایی تیزر ویدئویی متعلق به اَستون مارتین ولکِن (Volcan) را منتشر کرده ترکیب آن با موسیقی متن زیبا و خروج شعله‌های آتش از اگزوز خودرو، بسیار دیدنی شده است.
انتشار تصاویر از اَستون مارتین ولکن در روزهای اخیر، معرفی این خودروی جدید را در نمایشگاه خودروی ژنو نوید می‌دهد. هرچند اَستون مارتین اطلاعاتی را در خصوص این خودرو ارائه نکرده، اما با دیدن تیزر ویدئویی که از آن منتشر شده نمایی از پشت این خودرو قابل رویت است. همچنین باید به خروج شعله‌های آتش از هر دو سمت خودرو اشاره کرد که در کنار صدای موتور فوق‌العاده‌ی زیبای این خودرو، ولکن را یک خودروی متفاوت از اَستون مارتین می‌کند.
اَستون مارتین در نمایشگاه خودروی ژنو علاوه بر ولکن، ونتیج جی‌تی۳ (Vantage GT3) را نیز معرفی خواهد کرد. ونتیج جی‌تی۳ از وجود یک کیت بدنه‌ی زیبا در کنار پیشرانه‌ی ۶ لیتری V12 بهره می‌برد که قدرتی ۵۹۲ اسب بخاری را در اختیار راننده قرار خواهد داد.


لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ولوو: خودروهای بدون راننده ما از انسان‌ها بهتر رانندگی می‌کنند

به تازگی اخباری از فعالیت‌های شرکت خودروسازی ولوو نیز در زمینه خودروهای بدون راننده منتشر شده است. ولوو که به تولید خودروهای ایمن در دنیای خودروسازی معروف است حالا به دنبال کسب جایگاه اولین تولید کننده خودروهای بدون راننده در دنیا است.
رقابت شدیدی بر سر این‌که بالاخره کدام شرکت اولین خودروی بدون راننده را به خیابان‌ها خواهد آورد بین شرکت‌های مختلف شکل گرفته است و BMW، تسلا، اپل و گوگل در تلاش هستند تا نام خود را به عنوان اولین شرکت عرضه کننده خودروی بدون راننده ثبت کنند. اما احتمال این امر وجود دارد که در نهایت این سوئدی‌ها باشند که پیش از دیگر شرکت‌ها خودروی بدون سرنشین خود را به بازار عرضه کنند.
به تازگی شرکت سوئدی ولوو اعلام کرده که تا سال 2017 تعداد 100 خودروی بدون راننده را به دست متقاضیان خواهد رساند.
دکتر پیتر مِرتنز قائم مقام ارشد ولوو در این رابطه می‌گوید:

ما در حال ورود به حوزه‌های ناشناخته در زمینه خودروهای بدون راننده هستیم. ورود به مرحله‌ی جذاب حضور آزمایشی این خودروها در خیابان‌های عمومی با این هدف که مردم عادی قادر باشند تا در ترافیک عادی شهر در جاده‌های عمومی پشت فرمان بنشینند، تا پیش از این اتفاق نیافتاده است.

طرح آزمایشی 100 خودروی بدون راننده در شهر گوتنبرگ سوئد اجرا خواهد شد. طبق گزارشات این شهر به شرکت ولوو و مشتریانش اجازه داده در برخی خیابان‌های منتخب گوتنبرگ از خودروهای بدون راننده البته در شرایط تحت کنترل استفاده کنند.
طبق اعلام شرکت خودروسازی ولوو، سیستم هدایت خودکار این خودروها به قدری قابل اعتماد است که می‌تواند تمام جنبه‌های رانندگی را پوشش دهد. ولوو معتقد است که این سیستم قادر است همه چیز را از نکات روزمره رانندگی گرفته تا ترافیک‌های سنگین و شرایط اضطراری تحت کنترل داشته باشد.
ولوو برای رسیدن به یک سیستم رانندگی خودکار مطمئن از یک شبکه پیچیده‌ی سنسورها، سیستم تعیین موقعیت مکانی مبتنی بر فناوری ابری، فناوری ترمز و فرمان هوشمند بهره می‌گیرد. تمامی این موارد در کنار هم باعث می‌شوند که راننده پشت فرمان خودروی خود قادر باشد هر کاری انجام دهد بدون این که نیاز به رانندگی و کنترل خودرو داشته باشد. اگر هر کدام از سیستم‌های این خودرو دچار مشکل شوند، ولوو اعلام کرده که سیستم‌های پشتیبانی برای چنین شرایطی در نظر گرفته شده‌اند.
ولوو به سیستم هدایت خودکار خودروی خود بسیار مطمئن است و مهندسان این شرکت معتقد هستند که فناوری هدایت خودکار ساخته‌ی آن‌ها در شرایط اضطراری بسیار بهتر از انسان‌ها عمل می‌کند.
دکتر اریک کولینگ از ولوو معتقد است:

در شرایط اضطراری واقعی، عکس‌العمل این خودرو سریع‌تر از بسیاری از انسان‌ها است.

در شرایطی که به دلایلی مانند آب‌و‌هوا یا نقص فنی سیستم هدایت خودکار این اتومبیل از کار بیفتد، خودرو راننده را آگاه می‌سازد تا کنترل ماشین را بر عهده بگیرد. اگر راننده در یک مدت زمان کوتاه قادر به در اختیار گرفتن کنترل خودرو نباشد یا توانایی انجام این کار را نداشته باشد، خودرو به طور کاملا امنی خود را متوقف می‌کند.
هنوز اعلام نشده که چه زمانی فناوری و قوانین موجود اجازه می‌دهند تا ولوو برنامه خودروی بدون راننده خود را گسترش دهد ولی بدون تردید حالا نام ولوو نیز در کنار سایر شرکت‌هایی که برنامه حساب شده برای تولید خودروی بدون راننده دارند، قرار می‌گیرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مرسدس اولین تصاویر از AMG GT3 را منتشر کرد

مرسدس‌بنز سال گذشته کلاس جدیدی از خودروی اسپورت خود را با عنوان GT S معرفی کرد. حال این کمپانی آلمانی با کمک بازوی تیونینگ خود، AMG، نمونه‌ی مخصوص مسابقات GT3 این خودروی اسپورت را برای رونمایی در نمایشگاه ژنو، آماده می‌کند.
سال گذشته مرسدس‌بنز خودروی جدیدی را معرفی کرد که GT S نام دارد. خودروساز آلمانی این خودرو را با کمک بازوی تیونینگ خود AMG، برای شرکت در مسابقات اتومبیل رانی آماده کرده و براساس اطلاعات منتشر شده این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو برای علاقمندان رونمایی خواهد شد.
تصویر منتشر شده از جلوی این خودرو تا حدودی ظاهر این محصول را برای کاربران مشخص کرده است. همانطور که می‌بینید، الگوی مورد استفاده برای جلو پنجره‌ی این خودرو شباهت بسیاری به W1547 خودروی مسابقه‌ای مرسدس‌بنز در بازه‌ی زمانی پیش از جنگ جهانی دوم دارد. این کمپانی موفق شد با این خودرو به رانندگی ردولف کاراچیولا در سال ۱۹۳۸ عنوان قهرمانی مسابقات اتومبیل‌رانی اروپا را از آن خود کند. در کنار جلو پنجره‌ی مجهز به نشان مرسدس‌بنز، می‌توان به چراغ‌های خمیده اشاره کرد که چهره‌ای خشن را به خودرو بخشیده است.
انتظار می‌رود مرسدس‌بنز این خودرو را در مسابقات GT3 سال ۲۰۱۶ میلادی روانه‌ی میدان کند. این خودرو جایگزین SLS AMG GT3 خواهد شد که افتخارات فراوانی را برای مرسدس در طول سال‌های گذشته کسب کرده است. براساس شنیده‌ها این خودرو در مقایسه با SLS AMG GT3 از وزن کمتری برخودار بوده اما احتمالا از همان موتور ۵۰۰ اسب بخاری V8 با حجم ۴ لیتر در این خودرو نیز استفاده خواهد شد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 9 از 16:  « پیشین  1  ...  8  9  10  ...  15  16  پسین » 
علم و دانش

News of Cars | آخرین اخبار و مقاله ها در مورد خودروهای داخل ایران و جهان

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA