انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 10 از 16:  « پیشین  1  ...  9  10  11  ...  15  16  پسین »

News of Cars | آخرین اخبار و مقاله ها در مورد خودروهای داخل ایران و جهان


مرد

 
نیسان دلایل تولید GT-R LM Nismo را تشریح می‌کند

نیسان در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی شیکاگو اتومبیل مسابقه‌ای GT-R LM Nismo را برای شرکت در مسابقات ۲۴ ساعته‌ی لمانز معرفی کرد. بسیاری این خودرو را تلاشی در جهت بازاریابی برای نیسان عنوان کردند، حال آنکه این کمپانی در پاسخ، دلایل توسعه و متفاوت بودن این خودرو را تشریح کرده است.
نیسان در نمایشگاه خودروی شیکاگو از GT-R LM Nismo رونمایی کرده که هدف از تولید آن بازگشت دوباره‌ی نیسان به مسابقات ۲۴ ساعته‌ی لمانز بود. مشخصات فنی این خودرو تفاوت عمده‌ای با خودروهایی دارد که برای شرکت در مسابقات لمانز تولید می‌شوند. از جمله‌ی مشخصات فنی این محصول می‌توان به موتور ۳ لیتری V6 توئین توربوی این خودرو اشاره کرد که نیروی تولید شده توسط آن به محور جلو منتقل می‌شود. البته باید به امکان انتقال نیرو به محور عقب نیز اشاره کرد. قدرت موتور پیشرانه‌ی ۵۰۰ اسب بخاری این خودرو با انرژی حاصل سیستم بازیابی انرژی جنبشی (KERS) به ۷۵۰ اسب بخار افزایش می‌یابد. در حالت عادی تمام قدرت تولید شده به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابند، اما در صورت فشار بیشتر روی پدال گاز، قدرت موتور به محور عقب نیز انتقال می‌یابد.
نیسان بامعرفی GT-R LM Nismo به دو دلیل توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این کمپانی پس از شرکت در مسابقات لمانز سال ۱۹۹۹ دیگر پا به این رقابت‌ها نگذاشته و مسابقات سال ۲۰۱۵ را باید اولین بازگشت ژاپنی‌ها خواند. همچنین خودروی نیسان را پس از خودروی Alvis که در سال ۱۹۲۸ باید اولین خودرویی خواند که از ترکیب موتور و محور نیرو در جلو بهره می‌برد.

لینک دانلود

بسیاری معرفی این خودرو و شرکت در مسابقات لمانز ۲۰۱۵ را تلاشی از سوی نیسان برای بازاریابی خوانده‌اند، اما دارن کاکس، یکی از مدیران نیسان در خصوص اهداف نیسان از تولید این خودرو در ویدئوی فوق توضیح داده است. بسیاری از کارشناسان موفقیت یک خودرو موتور جلو با تقسیم نیرو به محور جلو در مسابقات لمانز را یک تلاش بیهوده می‌خوانند، چراکه اینگونه خودروها در شرایط سخت با مشکلاتی روبرو می‌شوند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
لندن با پیست جدید میزبان فینال فرمول E مسابقات اتومبیلرانی خودروهای الکتریکی می‌شود

فرمول E، مسابقات اتومبیلرانی خودروهای الکتریکی در سبک مشابه خودروهای فرمول یک است که از سال ۲۰۱۴ آغاز به کار کرد. حال شهر لندن با رونمایی از پیست خود برای این مسابقات، میزبان مسابقات فرمول E خواهد بود.
شهر لندن با رونمایی از پیست جدید مخصوص برای مسابقات فرمول E میزبان دور نهایی این مسابقات در ۲۷ و ۲۸ ژوئن خواهد بود. این پیست در جنوب لندن و در پارک Battersea احداث شده است. پیست سه کیلومتری آماده شده برای این مسابقات دارای ۱۵ پیچ است.
سَم بیرد، راننده‌ی تیم ویرجین در خصوص این پیست گفت:

پیست مسابقه شامل مسیرهای مستقیم شتاب‌گیری و پیچ‌هایی است که شماری را می‌توان با سرعت بالا رد کرد، اما برای برخی باید سرعت را کاهش داد. این پیست داخل پارک باترسی احداث شده و می‌توان در پس زمینه‌ی نمایی از اسکای‌لاین شهر لندن را مشاهده کرد. من معتقدم که این پیست در آینده شاهد مسابقات اتومبیلرانی جذابی خواهد بود.

فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، از سال ۲۰۱۴ میلادی برگزاری مسابقات فرمول E را در کشور چین آغاز کرده است. این مسابقات در آرژانتین، موناکوی فرانسه و آلمان ادامه خواهد یافت.
آلخاندرو آگاگ، مدیر مسابقات فرمول E در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

برگزاری دو مسابقه‌ی نهایی این فصل در لندن، گزینه‌ای بود که کمیته‌ی برگزاری مسابقات آن را انتخاب کرد.

مسابقات فرمول E، در واقع مسابقاتی مشابه فرمول یک است، با این تفاوت که در خودروهای مسابقه‌ای، از موتورهای الکتریکی استفاده می‌شود. در اولین دوره‌ی این مسابقات، ۱۰ تیم با ۲۰ راننده و ۴۰ خودرو در این مسابقات شرکت دارند. شاید جالب باشد بدانید که شتاب تقریبی صفر تا صد خودروهای مورد استفاده کمتر از سه ثانیه است. از جمله‌ی رانندگان نام آشنای حاضر در این مسابقات می‌توان به نیک هیدفیلد و نیکولاس پراست اشاره کرد که در مسابقات فرمول یک نیز رانندگی کرده‌اند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اَستون مارتین غول ۸۰۰ اسب بخاری Volcan را معرفی کرد

چند روز پیش اَستون مارتین تیزری ویدئویی از شاهکار جدید خود موسوم به وُلکِن منتشر کرد که بسیار جالب بود. این خودروساز بریتانیایی امروز رسما از خودروی خود رونمایی کرد که به واقع یکی از برترین‌ خودروهای عرضه شده توسط این کمپانی خواهد بود.
پس از انتشار تیزر ویدئویی اَستون مارتین از خودروی جدید خود، این کمپانی شاهکار جدید خود را رسما رونمایی کرد. شاید در زمان مشاهده‌ی این ویدئو، خروج شعله‌های آتش از اگزوز دوقلوی این خودرو در طرفین تعجب بسیاری را به خود جلب کرده بود. ولکن از وجود یک پیشرانه‌ی v12 بهره می‌برد که پیش از این نیز توسط این خودروساز مورد استفاده قرار گرفته بود. اَستون مارتین با بالا بردن حجم این موتور از ۵.۹ لیتر به ۷ لیتر، این پیشرانه را تبدیل به یک منبع انرژی غول آسا کرده است، چراکه براساس گمانه‌زنی‌ها موتور ۷ لیتری v12 ولکن قادر است بیش از ۸۰۰ اسب بخار نیرو تولید کند.
شاسی و بدنه‌ی فیبرکربنی این خودرو توسط کمپانی Multimatic توسعه یافته است. Multimatic ساخت بدنه‌ی فیبرکربنی فورد جی‌تی جدید را نیز در کارنامه دارد. اَستون مارتین ولکن از سیستم تعلق مجهز به سیستم فنربندی قابل تنظیم در کنار جعبه دنده‌‌ی ۶ سرعته، دیسک‌های ترمز سرامیکی و ترمز‌های ساخت برِمبو و سیستم کنترل پایداری خودکار بهره می‌برد. اَستون مارتین از رینگ‌های ۱۹ اینچی در کنار لاستیک‌های میشلن بهره خواهد برد.
خبر بد برای دوستداران اَستون مارتین ساخت ۲۴ دستگاه از این خودرو خاص است. اَستون مارتین خریداران خاص خود را تنها نگذاشته و تمامی خریداران ولکن با استفاده از ونتیج V12 و One-77 آموزش خواهند دید. دارن ترنر، راننده‌ی اَستون مارتین با سفر به نقاط مختلف دنیا و بهره‌گیری از پیست‌های موجود در اقصی نقاط جهان، خریداران را آموزش خواهد داد تا این افراد بتوانند حداکثر لذت را از تجربه‌ی رانندگی ولکن داشته باشند.



برای دریافت اطلاعات بیشتر از این خودرو باید به انتظار آغاز نمایشگاه خودروی ژنو باشیم. اَستون مارتین قیمتی ۲.۳۳ میلیون دلاری را برای خودروی افسانه‌ای خود در نظر گرفته است. مطمئنا تماشای تست فنی این خودرو توسط جرمی کلارکسون، یکی از مجریان برنامه‌ی Top Gear که علاقه وافری به آستون مارتین دارد، بسیار دیدنی خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نمایشگاه خودروی ژنو 2015: فراری از 488GTB رونمایی کرد

نمایشگاه خودروی ژنو 2015 در کشور سوئیس در حال برگزاری است و تقریبا بیشتر کمپانی‌های مشهور خودروساز از سراسر دنیا در این رویداد مهم حاضر شده‌اند تا از برترین و جدیدترین محصولات خود رونمایی کنند. فراری نیز روز گذشته از یک سوپر اسپرت دیدنی به نام 488 GTB رونمایی کرد.



488 GTB فراری که جانشین نسل قبلی خود، مدل 458، شده است، به یک پیشرانه 8 سیلندر V8 توربو (پیشرانه خورجینی 8 سیلندر) مجهز شده و می‌تواند 660 اسب بخار توان و 760 نیوتن متر مربع گشتاور را از طریق سیستم انتقال قدرت (گیربکس) 7 سرعته دو کلاچ اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل کند. جالب است بدانید تنها 8.3 ثانیه لازم است تا این اسب سرکش ایتالیایی صفر تا 200 کیلومتر را پر کند.
از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کنترل جدید فراری موسوم به Side Slip Angle اشاره کرد که به واسطه این سیستم می‌توان بدون نگرانی از چپ‌کردن، پیچ‌های خطرناک را پشت سر گذاشت و نسبت به مدل 458 تا 50 درصد نیروی وارد شده به سمت پایین افزایش یافته است.
فراری سعی کرده در طراحی 488 جی‌تی‌‌بی نیز تغییراتی ایجاد کند که بیشترین موارد ارتقا یافته در جلوی خودرو شامل چراغ‌ها و وردی هوا و در قسمت عقب روی چراغ‌ها و سپر مشاهده می‌شود. وزن این خودرو نسبت به مدل 458 کمی بیشتر شده و می‌تواند رکورد سرعت 334 کیلومتر در ساعت را از آن خود کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نمایشگاه خودروی ژنو 2015: پورشه 911GT3 RS 2016 معرفی شد

نمایشگاه خودروی ژنو 2015 در کشور سوئیس در حال برگزاری است و هر روز نوبت معرفی یکی از برترین محصولات کمپانی‌های بزرگ خودروسازی در دنیاست. روز گذشته پورشه یکی از جذاب‌ترین مدل‌های خود به نام پورشه 911 جی‌تی3 آراس 2016 را از خانواده محبوب 911 معرفی کرد.



مدل 911GT3 RS 2016 پورشه که نسخه نارنجی رنگ آن در نمایشگاه خودروی ژنو به نمایش درآمده به یک پیشرانه 6 سیلندر تخت با ظرفیت 4 لیتر مجهز شده است و می‌تواند به لطف سیستم انتقال 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچ، 493 اسب بخار توان و 480 نیوتن متر گشتاور را به چرخ‌های خود منتقل کند. شتاب 0 تا 100 مدل 911 جی‌تی‌3 آراس 2016 برابر 3.3 ثانیه و حداکثر سرعت این خودروی جذاب و زیبا 318 کیلومتر در ساعت است.
برای کاهش وزن این خودرو از سقف منیزیومی، بدنه کربنی و کاور موتور استفاده شده است و گفته می‌شود نسبت به مدل استاندارد GT3 پهن‌تر بوده و از چرخ‌های جلوی 20 اینچی و چرخ‌های عقب 21 اینچی بهره می‌برد. طراحی این پورشه 911 در قسمت جلو تهاجمی‌تر شده و برای اینکه وزن کم برای حرکت روی جاده و دورزدن در پیچ‌ها جبران شود، مرکز ثقل آن پایین‌تر در نظر گرفته شده است. براساس گزارش‌های منتشر شده پورشه 911 جی‌تی3 آراس 2016 نسبت به مدل کایمن جی‌تی4 حدود 20 ثانیه سریع‌تر است.
قیمت پایه این خودروی آلمانی از 179 هزار و 500 دلار به اضافه 995 دلار دیگر پرداخت در مقصد آغاز می‌شود و سفارش خرید آن از هم‌اکنون شروع شده که زمان تحویل آن از ماه جولای خواهد بود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نمایشگاه خودروی ژنو 2015: برندگان و بازندگان

از لامبورگینی اونتادور SV گرفته تا بنتلی اسپید 6، برای هر سوپر اسپرت نامداری از سراسر دنیا در نمایشگاه خودروی ژنو 2015 جایی وجود دارد، ولی به نظر شما ستاره این نمایشگاه جذاب با خودروهای رویایی آن کدام مدل بود؟
امسال نمایشگاهی متفاوت را در ژنو سوئیس شاهد بودیم و به نظر می رسد جو شکل گرفته پیرامون صنعت خودروسازی اروپا را باید در سالن نمایش این رویداد ببینیم، ولی اگر بخواهیم پیام اصلی نمایشگاه خودروی ژنو را بازگو کنیم باید بگوییم «بازگشت سرعت»!
ابر خودروها، هاچ‌بک‌ها و جی‌تی‌ها حضور ویژه‌ای داشتند و در هر سو مدل‌ها و فناوری‌های جدید یا نوآوری‌هایی وجود داشت که هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کرد.
بسیاری از غول‌های خودروسازی محصولاتی را همراه خود آورده بودند که از هفته‌ها قبل پیش‌نمایش آنها برای همه در دسترس بود. شاهد این موضوع را می‌توان فراری 488 یا فورد فوکوس آراِس دانست، اما بنتلی اسیپد 6 و استون مارتین DBX مفهومی کمی قواعد بازی را تغییر دادند.
EXP 10 Speed 6 نام کامل خودروی بی‌نظیر بنتلی بود که یک طراحی منحصر به فرد و با اصالت را نشان می‌داد و اگر قرار باشد بگوییم این کمپانی سراغ تولید خودروهای اسپرت کوچک یا یک SUV دیگر برود، این بار می‌دانیم چه پاسخی باید ارائه کنیم.



SUV استون مارتین را باید تحسین کنیم. جای هیچ‌ تعجبی نیست که از وقتی سکان کار به Andy Palmer سپرده شده، تا چه اندازه طراحی داخلی و دوخت صندلی‌ها و تودوزی خودرو منحصر به فرد شده است. به نظر ما طراحی این مدل هوشمندانه به نظر می‌رسد، اگرچه برخی نظر مخالفی دارند. ولی هیچ‌کس در این موضوع بحثی ندارد که اساسا شاسی بلند DBX استون مارتین آینده مفهومی لاگوندا است که شش سال پیش معرفی شد.



استون مارتین ولکان (Vulcan) نیز در نوع خود بسیار برجسته است و نشان می‌دهد این خودرو در کنار محصولاتی چون مک‌لارن P1 GTR و 675 LT توانسته حداقل در تولید خودروهای سرعتی نام بریتانیا را زنده نگه دارد.




به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اما ماجرا کمی برای گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان فرق می‌کند، این شرکت در نمایشگاه ژنو حضور پررنگی نداشت. ولی ماجرا برای غول‌های خودروسازی اروپا به گونه‌ی دیگری است و مرسدس بنز و بی‌ام‌و بید حضوری متفاوت را تجربه کنند. خودروی افسانه‌ای AMG GT3 مرسدس بنز با بال‌های جذاب خود گواه این موضوع است.



هر دو خودروی پورشه یعنی 911GT3 RS و کایمن GT4 بار دیگر ثابت کردند هیچ جایی در دنیا، بهتر از اشتوتگارت آلمان خودروی اسپرت نمی‌سازد و اگر برای آینده لوتوس به عنوان یکی از خودروسازهای انگلیسی نگران هستید شاید مدل Evora 400 نگرانی شما را برطرف کند.




به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
آئودی R8 مطابق انتظارات یک خودروی کاملا حرفه‌ای است و نسخه تمام الکتریک آن ما را به عصر نیروهای مبتنی بر باتری می‌برد، در حالیکه لامبورگینی اونتادور SV همان چیزی است که از لامبورگینی انتظار داشتیم و قدرت منحصر به فرد این خودرو مهر تاییدی است بر ادعای ما.




اشکودا با مدل Superb جدید در نمایشگاه حاضر شده بود که نام آن شباهت کمتری به دیگر نسل‌ها داشت و سئات 20V20 یکی دیگر از مدل‌های زیر مجموعه فولکس‌واگن را نمایش می‌داد. اما همانطور که حدس زدید، پژو، سیتروئن، الفا رومئو و فیات حرف تازه‌ای برای گفتن نداشتند.



به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
حداقل رنو توانسته بود با خودروهایی چون شاسی بلند Kadjar و هاچ‌بک کلیو RS 220 کمی به غرفه خود هیجان ببخشد. کلیو آراس 220 از یک گیربکس با کلاچ دوبل بهره می‌برد.




اگر بخواهیم درباره دیگر خودروسازان اروپایی صحبت کنیم باید به سراغ فراری 488GTB برویم که ظاهر آن باعث تحسین Flavio Manzoni (فلاویو مانزونی) به عنوان طراح این مدل شده است. ولی به نظر می‌رسد این خودرو با پیشرانه V8 توربوشارژ، کمی با ایده سرجیو مارکیونه برای استفاده از پیشرانه‌های V12 و خودروهای SUV تفاوت دارد.



کونیخزگ را باید یکی از برترین‌های نمایشگاه بدانیم که هر دو مدل 1800 اسب بخاری Regera و 1160 اسب بخاری Agera RS را همراه خود به سوئیس آورده بود تا هم ثابت کند سوئدی‌ها نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و هم اشاره‌ای داشته باشد به ابرخودروی 4 درب خود که در آینده معرفی خواهد شد. پاگانی هم با یک نمونه کانورتیبل از خودروی مشهور خود یعنی Huayra (هوآیرا) در ژنو حاضر شده بود که یک خودروی کوچک ولی پرقدرت است.




به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
به نظر می‌رسد اپیدمی توان بالا در اروپا نیز فراگیر شده است. هوندا سیویک Type R خیلی با مفهومی‌های قبلی همخوانی نداشت و نا امیدکننده به نظر می‌رسید ولی 306 اسب بخار توان و سرعت 270 کیلومتر در ساعت برای یک هاچ‌بک، عالی به نظر می‌رسد.



اینفینیتی QX30 نیز یک مفهومی جذاب از سرزمین آفتاب تابان به نظر می‌رسید که نشان می‌دهد ژاپنی‌ها همچنان می‌توانند خودروهای قابل توجهی بسازند. کمپانی کره‌ای کیاموتورز هم بیکار نمانده و با یک مفهومی زیبا به نام Sportspace پا به نمایشگاه گذاشته بود.




دستاورد فورد برای نمایشگاه خودروی ژنو یک ابرخودروی GT جدید و مدل جدیدتر فوکوس RS بود. هر دو مدل نشان می‌دهد، همچنان صنعت خودروی آمریکا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شاید بتوانیم به عصر طلایی فورد بازگردیم.





بعد از سال 2008 میلادی، نمایشگاه خودروی ژنو 2015 یکی از جذاب‌ترین نمایشگاه‌های خودرو در اروپا بود که نشان داد خودروهای سریع هنوز هم زنده هستند و تنها شکل و اندازه آنها متفاوت است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  ویرایش شده توسط: pixy_666   
صفحه  صفحه 10 از 16:  « پیشین  1  ...  9  10  11  ...  15  16  پسین » 
علم و دانش

News of Cars | آخرین اخبار و مقاله ها در مورد خودروهای داخل ایران و جهان

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA