انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 110 از 241:  « پیشین  1  ...  109  110  111  ...  240  241  پسین »

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی


مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
درخشش اوزه بیو در جام جهانی ۱۹۶۶







این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
اوزه‌بیو، اسطوره فوتبال پرتغال درگذشت





اوزه بیو داسیلوا فریرا، بازیکن افسانه‌ای تیم ملی فوتبال پرتغال و آقای گل جام جهانی سال ۱۹۶۶، در سن ۷۱ سالگی درگذشت.


او در سال ۱۹۴۲ در موزامبیک که در آن زمان مستعمره پرتغال بود به دنیا آمد. اوزه بیو ۶۴ بار پیراهن تیم ملی پرتغال را به تن کرد و ۴۱ گل ملی به ثمر رساند.
او در باشگاه بنفیکا هم به عنوان مهاجم بازی می کرد. اوزه بیو در جام جهانی سال ۱۹۶۶ انگلستان با به ثمر رساندن ۹ گل آقای گل شد که ۴ گل از این ۹ گل را به تیم کره شمالی زد.
او را یکی از بهترین بازیکنان فوتبال تمام دوران ها می دانند. اوزه بیو در طول دوران فوتبال حرفه ای اش، در ۷۴۵ بازی رسمی ۷۳۳ گل به ثمر رساند.
در یکسال گذشته بارها به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود. مهاجم سابق تیم ملی پرتغال به خاطر قدرت حمل توپ و دریبل‌های خیره‌ کننده‌اش مشهور بود. او در سال ۱۹۶۵ جایزه سال بازیکن اروپا را کسب کرد.
اوزه‌بیو همراه با بنفیکا در سال ۱۹۶۲ قهرمان جام اروپا شد و در فینال سال ۱۹۶۸ و در ورزشگاه ویمبلی، با این تیم در فینال جا اروپا مقابل منچستریونایتد شکست خورد.
او در مدت حضور ۱۵ ساله خود در بنفیکا، ده بار قهرمان لیگ و ۵ بار قهرمان جام حذفی پرتغال شد.
کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال با ادای احترام به اوزه‌بیو در توئیتر خود نوشته است:" اوزه‌بیو همیشه جاودان خواهد ماند، روحت شاد."
لوئیس فیگو هافبک سابق تیم ملی پرتغال هم در توئیتر خود نوشت:" او سلطان فوتبال بود، مرگ او ضربه بزرگی برای همه ماست."
ژوزه مورینیو سرمربی چلسی درگذشت او یکی از "چهره‌ای ماندگار" پرتغال دانست. او در گفتگویی با یکی از شبکه‌های تلویزیونی پرتغال در مورد اوزه بیو گفت:" فکر می‌کنم او جاودان خواهد ماند. همه ما می دانیم که او چه معنا و تاثیری روی فوتبال و به خصوص فوتبال پرتغال داشت."
مورینیو در ادامه درباره گفته است:" او نه تنها منبع الهام بلکه حتی پس از پایان دوران حرفه‌ای فوتبالش، الگویی کاملی برای ارزش‌ها، اخلاق و درک فوتبال بود."
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال ایران، ایم فدراسیون، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی، سیموئز دستیار اول سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی بار اسال پیامی درگذشت اوزه‌بیو را به خانواده او تسلیت گفتند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
اوزه بیو







اوزه‌بیو داسیلوا فریرا (به پرتغالی: Eusébio da Silva Ferreira) (زاده ۲۵ ژانویه ۱۹۴۲ - درگذشته ۵ ژانویه ۲۰۱۴) مهاجم سابق تیم ملی فوتبال پرتغال بود. از وی به عنوان بهترین فوتبالیست و نماد فوتبال پرتغال نام برده می‌شود. اوزه‌بیو اولین برنده توپ طلای اروپا و آقای گل جام جهانی ۱۹۶۶ لندن بود.

اوزه‌بیو داسیلوا فریرا در تاریخ ۲۵ ژانویه سال ۱۹۴۲ در لورنزو مارکز موزامبیک به دنیا آمد. اوزه بیو فوتبال را در ۱۵ سالگی در باشگاه اسپورتینگ لورنزو مارکز، شعبه‌ای از باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال آغاز کرد. بنفیکا، بزرگ‌ترین رقیب تیم لیسبونی، اوزه‌بیو را پس از ورودش به اروپا به خدمت خود درآورد. کاشف او و بزرگ‌ترین حامی‌اش نیز مربی آن زمان بنفیکا، بلا گاتمن بود.

اوزه‌بیو (با لقب مروارید سیاه و نیز پلنگ سیاه) با تیم بنفیکا سه بار قهرمان باشگاه‌ها و پنج بار قهرمان جام حذفی پرتغال و در سال ۱۹۶۲ با غلبه بر رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. در برابر رئال که به پیروزی ۵ بر ۳ بنفیکا انجامید، اوزه‌بیو دو گل تیمش را به ثمر رساند.

وی در سال‌های ۱۹۶۴، ۱۹۶۸، ۱۹۷۰ و ۱۹۷۳ آقای گل لیگ پرتغال شد و در سال ۱۹۶۸ با ۴۲ گل زده، اولین کفش طلا را به عنوان برترین گلزن لیگ‌های اروپایی تصاحب کرد و این شاهکار را در سال ۱۹۷۳ نیز با ۴۰ گل زده تکرار کرد. وی در ۳۰۱ باری که برای بنفیکا به میدان رفت، ۳۱۷ گل زد و ۴۱ گل نیز در ۶۴ بار حضورش در تیم ملی پرتغال به ثمر رساند.

اوزه‌بیو در جام جهانی ۱۹۶۶ با ۹ گل زده، آقای گل جام جهانی انگلیس شد. او با شوت‌های فوق‌العاده، دریبل‌های عالی و سرعتی بسیار بالا به یکی از پدیده‌های استثنایی تورنمنت تبدیل شد و تیم ملی پرتغال را به مقام سوم جام رساند.

از او در آفریقا به عنوان یکی از اولین ستاره‌های جهانی فوتبال این قاره تجلیل شد. دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی در مقابل تیم شگفتی آفرین کره شمالی که پیش از آن ایتالیا را حذف کرده بود، فراموش نشدنی است. در این بازی پرتغال با سه گل از حریف عقب بود، هم تیمی‌های اوزه‌بیو شکست را پذیرفته بودند که اوزه‌بیو همه چیز را عوض کرد. او چهار گل زد و یک گل نیز ساخت تا در نهایت پرتغال با نتیجه ۵ بر ۳ پیروز میدان شود.

او در سال ۱۹۷۰ به عنوان اولین فوتبالیست جایزه مرد سال اروپا را دریافت کرده و در سال ۱۹۷۳ نیز این افتخار را تکرار کرد.

اوزه‌بیو در سال ۱۹۸۰ به پرتغال برگشت و مربی تیم جوانان بنفیکا شد. در سال ۱۹۸۷ کمک مربی تیم بزرگسالان شد و با این تیم درسال‌های ۱۹۸۸ و ۱۹۹۰ به فینال جام باشگاه‌های اروپا رسید. در هر دو بازی اما، بنفیکا مغلوب و نایب قهرمان شد.

از سال ۱۹۹۲ اوزه‌بیو به عنوان مشاور برای بنفیکا و نیز برای فوتبال پرتغال فعالیت می‌کرد. او فوتبالیستی بود که در پرتغال و نیز خارج از مرزهای این کشور محبوب فوتبال‌دوستان بود.

خبرگزاری پرتغالی "لوسا" با انتشار خبر مرگ آقای گل جام جهانی ۱۹۶۶ در ساعت ۳:۳۰ بامداد، ایست قلبی را دلیل مرگ "پلنگ سیاه" اعلام کرده است. وی بر اثر مشکلات تنفسی و قلبی صبح روز یکشنبه ۵ ژانویه ۲۰۱۴ در سن ۷۱ سالگی در شهر لیسبون در گذشت.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
صفحه  صفحه 110 از 241:  « پیشین  1  ...  109  110  111  ...  240  241  پسین » 
ورزش
ورزش

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA