انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 118 از 241:  « پیشین  1  ...  117  118  119  ...  240  241  پسین »

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی


مرد

 
گل های مارادونا برای بارسلونا






این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
اخراج مارادونا در بازی آرژانتین-برزیل در جام جهانی ۱۹۸۲ اسپانیا





مارادونا با حضور در بارسلونا به محبوبیت خاصی در جهان دست یافته بود اما شهرت مارادونا با کاری که در جام‌جهانی ۱۹۸۲ در اسپانیا انجام داد، صدمه دید. در بازی آرژانتین و برزیل در جام جهانی ۱۹۸۲ اسپانیا که برزیل ۳ بر ۱ به پیرزوی رسید مارادونا در جریان بازی با خطای غیر ورزشی روی باتیستا بازیکن برزیل با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.










این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
کارت قرمز مارادونا در بازی آرژانتین و برزیل






این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
مارادونا اسطوره شهر ناپل




این ناپولی بود که مارادونا در آن به یک اسطوره تبدیل شد. وی که با انتقال از بارسلونا به ناپولی با رقم 6.9 میلیون پوند در آن زمان رکورد زد، بهترین دوران تاریخ باشگاه ناپولی را رقم زد و دو قهرمانی تاریخ باشگاه در اسکودتو را برای این تیم به ارمغان آورد. مارادونا همچنین تیم را در فصل 89-1988 به قهرمانی در جام یوفا رساند. وی به محبوب‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل شد و محبوبیت او به قدری بود که وقتی آرژانتین برای رقابت‌های جام‌جهانی 1990 به ایتالیا رفت، ناپولی تنها شهر ایتالیا بود که هنگام نواخته شدن سرود ملی آرژانتین، هواداران آن را هو نکردند.




ناپولی که دوفصل گذشته در آستانه سقوط از سری آ قرار داشت، تصمیم گرفت که با پرداخت رقمی نجومی به ارزش 6.9 میلیون پوند در تابستان 1984 مارادونا را به خدمت بگیرد. در روز معرفی مارادونا به هواداران 75 هزار نفر در ورزشگاه سن پائولو جمع شده‌ بودند. در سال‌های بعد باشگاه خودش را از قعر جدول تا تبدیل شدن به یکی از قدرت‌های مدعی قهرمانی در بهترین لیگ وقت دنیا بالا کشید و مارادونا اساس این پیشرفت بود.



موفقیت‌ها در سطح باشگاه در ایتالیا ادامه یافت و ناپولی توانست برای اولین بار با پشت سر گذاشتن یوونتوسِ میشل پلاتینی به قهرمانی تاریخی در مسابقات لیگ این کشور در سال 87-1986 دست یابد و در همان زمان قهرمانی در کوپا ایتالیا را نیز کسب کند.

جشن و پایکوبی‌ها در در شهر جنوبی و پرهرج و مرج ایتالیا ابعاد تازه‌ای پیدا کرد. قهرمانی در جام یوفا 1989 و یک قهرمانی دیگر در لیگ ایتالیا در سال 1990 پیش از جام‌جهانی ایتالیا به افتخارات آنها افزوده شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
مارادونا در ناپولی






این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
هنر نمایی مارادونا درجام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک و قهرمانی با آرژانتین





مسابقات جام‌جهانی 1986 مکزیک، دوران کمال فوتبال مارادونا پیش آمد. مارادونا در مرحله یک‌چهارم مسابقات در بازی مقابل انگلیس دو روی خودش را نشان داد؛ یک متقلب باهوش و یک پدیده با استعداد. گلی که او با دست به ثمر رساند و بعدها نامش را «دست خدا» گذاشت و بعد از آن گل فوق‌العاده‌ای که با دریبل‌زنی از 60 یاردی به ثمر رساند، به عنوان بهترین گل تاریخ جام‌جهانی انتخاب شد. مارادونا در بازی مقابل بلژیک در نیمه‌نهایی نیز دو گل به ثمر رساند تا این تیم در فینال به مصاف آلمان غربی برود و با پیروزی سه بر دو فاتح جام شود. مارادونا به عنوان بهترین بازیکن، جایزه توپ طلا را کسب کرد و در سال 1986 از سوی یونایتد پرس اینترنشنال به عنوان بهترین ورزشکار دنیا انتخاب شد. ر آن سال او به قله شهرت و تکامل در عامل بازیگری رسید و در راس یک تیم خوب و آرمانی به رهبری دکتر کارلوس بیلاردو، اجازه نداد جام قهرمانی از قاره آمریکا خارج شود. بازی های اعجاب انگیز مارادونا در مسابقات مقدماتی سبب شد مربیان تیم های حریف همواره چند بازیکن را مامور یارگیری مارادونا کند.

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
مارادونا در فینال جام جهانی ۸۶ مکزیک در مقابل آلمان غربی






این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶













این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
انگلیسی‌ها هنوز از "دست" مارادونا شاکی‌اند



مستند «مارادونا» ساخته امیر کوستوریتسا در انگلستان اکران نشده و این باعث برانگیختن زمزمه‌هایی است که انگلیسی‌ها هنوز اعجوبه فوتبال آرژانتین را نبخشیده‌اند.
روزنامه گاردین در گزارشی درباره این موضوع نوشته است: "به نظر می‌رسد مارادونا به همان اندازه که از دست مدافعان انگلیس در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک گریخت، از سینما رو های انگلیسی هم می‌گریزد."
در این گزارش آمده است: "تئوری توطئه می‌تواند دلیل ظاهر نشدن فیلم بر پرده سینماهای بریتانیا است. آیا می‌تواند دلیلش این باشد که انگلیسی‌ها هنوز مارادونا را به خاطر «دست خدا» نبخشیده‌اند."
دست خدا لقبی است که به ماردونا دادند، پس از آن که در بازی جنجالی آرژانتین و انگلیس، او با دست گل زد و داور آن را پذیرفت. آن بازی دو بر یک به نفع آرژانتین تمام شد و مارادونا هر دو گل آرژانتین را به ثمر رساند. گل دیگر او هم بسیار شهرت دارد. او با فرار از میانه میدان و عبور از همه بازیکنان انگلستان آن را به ثمر رساند.
امیر کوستوریتسا به گاردین می‌گوید که این بازی مشهور را در خانه‌اش در نزدیکی سارایوو دیده است: "ما تنها بودیم و مثل دیوانه‌ها دور خانه بالا و پایین می‌پریدیم. نمی‌دانم چرا."
او در مستند مارادونا می‌گوید این یک معجزه بوده که پس از گل دوم مارادونا محور زمین بر اثر بلند شدن مردم جهان برای تشویق مارادونا کج نشده است.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
مارادونا و زیباترین گل قرن





گل دوم "دیه‌گو مارادونا" ستاره مشهور فوتبال آرژانتین به تیم انگلیس در جام جهانی سال 1986 میلادی است. گلی که به عقیده بسیاری از کارشناسان همچنان برترین گل قرن به شمار می آید.

در آن مسابقه آرژانتین با دو گل بر انگلیس پیروز شد. درحالیکه دو کشور به دلیل اختلاف در خصوص جزایر "مالیوینوس" در وضعیت جنگی قرار داشتند. گل اول مارادونا در سایه غفلت داور با دست چپ مارادونا به تیم انگلیس زده شد.
انگلیس به شدت به داور اعتراض کرد اما این اعتراضها نتیجه ای نداد. اما در نیمه دوم مارادونا پس از آنکه بازیکنان انگلیسی و حتی دروازه بان را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت، گل دوم را به ثمر رساند.


این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 118 از 241:  « پیشین  1  ...  117  118  119  ...  240  241  پسین » 
ورزش
ورزش

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA