انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 119 از 241:  « پیشین  1  ...  118  119  120  ...  240  241  پسین »

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی


مرد

 
گل قرن






این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
درخشش مارادونا در برابر انلگیس در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک






این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
شیلتون: مارادونا باید به خاطر گل دست خدا عذرخواهی کند




انگلیس و آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 1986 مقابل هم قرار گرفتند و مارادونا با به ثمر رساندن یک گل با دست، زمینه پیروزی 2-1 تیمش را فراهم کرد.



پیتر شیلتون، دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس، اعلام کرد همچنان منتظر یک عذرخواهی از سوی دیه گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، به دلیل گل معروف "دست خدا"ست.
انگلیس و آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 1986 مقابل هم قرار گرفتند و مارادونا با به ثمر رساندن یک گل با دست، زمینه پیروزی 2-1 تیمش را فراهم کرد.
28 سال بعد از آن گل معروف، شیلتون همچنان منتظر یک عذرخواهی از سوی مارادوناست.
او به خبرنگاران گفت:" اگر آن گل مارادونا نبود، من رکورد بیشترین کلین شیت در جام جهانی را به تنهایی از آن خودم می کردم.
مردم از من می پرسند آیا با او دست می دهی؟ و من می گویم نه. منظورم این نیست که هرگز با او دست نمی دهم اما مارادونا هرگز از من به خاطر آن گل عذرخواهی نکرد . از آن بازی مدت ها گذشته و شاید این اتفاق دیگر رخ ندهد.
اگر او بخواهد عذرخواهی کند، باید به شکل مناسبی در حضور رسانه ها صورت بگیرد. وقتی چنین اتفاقاتی رخ می دهد، بازیکنان بزرگ زود عذرخواهی می کنند. این چیزی را تغییر نمی دهد اما این نشان دهنده جوانمردی است."
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
كاش شيلتون سر مارادونا را مشت كرده بود!




به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، 22 ژوئن 1986 در جام جهاني فوتبال به ميزباني مكزيك گلي جنجالي به ثمر رسيد. آرژانتين و انگليس در دور يك چهارم نهايي جام جهاني در ورزشگاه آستك به ديدار هم رفته بودند. در دقيقه 51 آن مسابقه كه 114 هزار و 580 نفر از نزديك به تماشايش نشسته بودند، لحظه اي تاريخي در فوتبال جهان رقم خورد: ديگو آرماندو مارادونا با دست خود توپ را روانه دروازه پيتر شيلتون كرد و آن گل را "دست خدا" خواند. اين داستان هنوز هم در ذهن تمام فوتبال دوستان فراموش ناشده باقي مانده است.

كاپيتان تيم ملي آرژانتين پس از پايان بازي اندك نشاني از ناراحتي و پشيماني را از خود بروز داد: "اين گل تا اندازه اي دست خدا بود و اندكي هم سر مارادونا!"

آلبي سلسته بازي را 2 بر يك برد. مارادونا اندكي پس از اين گل پر سر و صدا – شايد – زيباترين گل تاريخ فوتبال را نيز به ثمر رساند و به تنهايي تيمش را به نيمه نهايي جام جهاني رساند، همان گلي كه با سر كار گذاشتن 7 بازيكن انگليس به ثمر رسيد. گري لينه كر، مهاجم تيم ملي انگليس و آقاي گل جام جهاني در اين مسابقه تنها موفق شد يكي از گل هاي خورده تيمش را جبران كند.

مارادونا تا مدت ها درباره آن گل حرف زيادي نزد. تا سال 2005 كه اعتراف كرد، توپ را با دست وارد دروازه شيلتون كرده است.

پيتر ريد، بازيكن وقت تيم ملي فوتبال انگليس كه در روز بازي شاهد چگونگي به ثمر رسيدن آن گل بود، هنوز هم نتوانسته است، رخدادهاي آن بازي را به دست فراموشي بسپارد: " سال های زیادی گذشته ولي هنوز هم مي توانم آن گل را به خوبي پيش چشم خود ببينم. 22 ژوئن 1986 بود. خاطره هاي آن بازي هنوز هم زنده هستند و او [مارادونا] همچنان فردي فريبكار است."

ريد در نوشته اي براي روزنامه انگليسي ديلي ميل اين جمله ها را نوشت: "ما همگي مي توانستيم شاهد باشيم كه آن گل خطاي هند بود. تري فنويك، تري بوچر، گلن هادل و خود من به سوي داور تونسي بازي هجوم برديم ولي با ديوار حرف مي زديم."

استيو هاج از ديگر بازيكنان وقت "شيرها" هم در اين باره عنوان كرد: "شيلتون مي توانست سرنوشت بازي را به طور كامل دگرگون كند. به عقيده من او خيلي ساده بايد با مشت به سر مارادونا مي كوبيد! در اين صورت مارادونا ديگر گلي را به ثمر نرسانده بود و چنان سر دردي مي گرفت كه سه دقيقه پس از آن هم نتواند 5 نفر از ما را جا بگذارد."

جالب آن كه تكل هاج در صحنه گل دوم ديگو نافرجام ماند و در پايان همان بازي پيراهن خود را با مارادونا عوض كرد!

تري بوچر، مدافع تنومند انگليسي ها درباره اين كار همبازي اش عنوان كرد: "پيراهن مارادونا آخرين چيزي است كه مي خواستم دريافت كنم. حتي نمي خواهم براي يك بار هم خودرويم را با آن پيراهن تميز كنم. اين جريان در قلبم چنين جايگاهي دارد."

از نظر مارادونا اين رخداد تنها تلافي و انتقام شكست در نبرد فالكلند بود. جنگي بر سر جزاير مورد مناقشه ميان دو كشور آرژانتين و انگليس كه در آن 650 هموطن مارادونا جان خود را از دست دادند: "اين انتقام بود. اين تا اندازه اي خواست مالويني ها (نام ديگر جزاير فالكلند) بود. همه ما از قبل گفته بوديم، فوتبال و سياست نبايد با هم پيوند داشته باشند ولي اين گفته دروغ بود."

مارادونا با اين گل خود را جاودانه ساخت حتي اگر نادرست و غير قانوني هم بوده باشد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
مارادونا در جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا



مارادونا با مصدومیت به مسابقات جام‌جهانی 90 رفت و در سطح چهار سال پیش نبود؛ تیمش هم همان شرایط را نداشت. به یادماندنی‌ترین لحظه وی در جام‌جهانی پاس گل وی به کلودیو کانیجیا مقابل برزیل در دور دوم بود. آرژانتین در مسابقه نیمه‌نهایی که در ناپل برگزار شد، در ضربات پنالتی ایتالیا را شکست داد اما نتوانست مانع از قهرمانی آلمان غربی شود. مارادونا به عنوان سومین بازیکن برتر مسابقات انتخاب شد.

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
2: Pele



ادسون آرانتس دوناسیمنتو ملقب به پله (زادهٔ ۲۳ اکتبر ۱۹۴۰) بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل است. پله در دوران بازی‌گری خود سه جام جهانی را کسب کرد و رکوردهای بسیاری را شکست (از جمله اولین بازیکنی که ۱۰۰۰ گل به ثمر رساند). از القاب دیگر او «او ری» (شاه) و «پرولا نگرا» (مروارید سیاه) بودند. او عموما به عنوان بزرگ‌ترین بازی‌کن تاریخ جهان شناخته می‌شود.

او ضمن مهارت بازی به عنوان هافبک یا مهاجم، مهارت کامل بازی با هر دو پا را داشت. تمام‌کننده‌ای قهار بود، دریبل‌زنی بی‌نظیر و پاسوری به یاد ماندنی. او حتی - به عنوان یک فوروارد - تکل‌زن قهاری نیز بود. سرعت و قدرت شوت او از معروف‌ترین ویژگی‌هایش هستند.

او در دوران حرفه‌ای خود سه جام جهانی را کسب کرد و ۱۲۸۱ گل به ثمر رساند. او تمام دوران فوتبال خود را در باشگاه برزیلی سانتوس بازی کرد و تنها سال‌های آخر عمر را به آمریکا رفت تا برای کوسموس بازی کند. بعد از بازنشستگی در ۱۹۷۷ او به عنوان شخصیتی ورزشی فعالیت کرده‌است و مدتی وزیر وزرش برزیل بوده‌است.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
القاب پله



پله یا به عبارتی ادسون ارانتس دونا سیمونته ستاره سابق فوتبال جهان متولد 23 اکتبر 1940 میلادی در Três Coraç?es (MG), Brazil میباشد . پله را بسیاری از کارشناسان خبره فوتبال جهان برترین و بزرگترین فوتبالیست تاریخ جهان می نامند . کسی که در 17 سالگی تونست تیم برزیل رو برای اولین بار قهرمان جهان کند . در واقع لقب پله در دنیا "The King of Football" سلطان فوتبال و در جایی دیگر هم به "The King Pelé" یا سلطان پله معروف میباشد . وی همچنین لقب Footballer of the Century یا همون برترین فوتبالیست قرن رو هم از سوی فیفا از ان خودش کرده است . وی همچنین عنوان Athlete of the Century یا همون برترین ورزشکار قرن رو هم از سوی کمیته بین المللی المپیک برای خودش اختصاص داده . پله همچنین یکی از اعضای National Soccer Hall of Fame یا تالار افتخارات فوتبال هم میباشد . وی همچنین تنها فوتبالیستی در جهان میباشد که تونسته در دنیای حرفه ای فوتبال بیش از 1000 گل به ثمر برسونه
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
پله در سانتوس



پله در 15 سالگی به تیم Santos Futebol Clube و در 16 الگی وارد تیم ملی برزیل و در 17 سالگی هم با برزیل قهرمان جهان شد . وی با وجود پیشنهادهای بزرگ از سوی تیمهای ثروتمند اروپایی در تیم خود سانتوس باقی ماند و 2 دهه برای این تیم بازی کرد چیزی که الان دیگه بین بازیکنان وجود نداره و یک بازیکن به محض دریافت یک پیشنهاد یه دلار بیشتر تیم خود و طرفدارانی که به عشق او به استادیوم میرفتند رو ترک میکنه و به یه تیم دیگر میره . در واقع پله به هیچ وجه پول رو به هواداران سانتوس ترجیح نداد و از این نظر هم یه نابغه در جهان هست .
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
۲۰ گل زیبای پله






این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
پله در باشگاه نیویورک کاسموس




این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 119 از 241:  « پیشین  1  ...  118  119  120  ...  240  241  پسین » 
ورزش
ورزش

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA