انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 26 از 45:  « پیشین  1  ...  25  26  27  ...  44  45  پسین »

Interesting News | اخبار جالب


مرد

 
صفحه ای عجیب در فیس بوک: پستان های زنان سبب زلزله نمیشوند

این صفحه فیس بوک که Boobquake نام دارد نام کمپینی است که در آوریل ۲۰۱۰ در واکنش به سخنان کاظم صدیقی در مورد زلزله و نقش زنان بدحجاب در وقوع آن، در شبکه اجتماعی فیس‌بوک به راه افتاد که تا امروز بالغ بر 80 هزار فن دارد.
در پاسخ به این خبر که کاظم صدیقی علت زمین لرزه را پوشش غیر محجوب بانوان دانست، جنیفر مک رایت، از دانشجویان دانشگاه پردیو اقدام به راه اندازی کمپینی با عنوان سینه لرزه کرد.وی با این اقدام ادعای کاظم صدیقی را مورد آزمایش علمی قرار داد و از زنان خواست که با پوشیدن لباس تحریک کننده در تاریخ ۲۶ آوریل قدرت ماورایی سینه‌های شان را مورد بررسی قرار دهند.
کاظم صدیقی گفته بود: متأسفانه گناه در جامعه زیاد شده‌است. گناهان صغیره که می‌توان به طور مثال از بی‌توجهی برخی بانوان به مسائل حجاب و بی‌توجهی برخی مردان نسبت به رعایت اصول اخلاقی، نام برد موجب از بین رفتن روح معنوی در جامعه شده‌است. آنچه که رئیس‌جمهور محترم در خصوص زلزله و بلاهای ناشی از گناهان مطرح کرده بودند، مسئله‌ای است که باید به آن بیشتر توجه کرد چرا که علما بارها به این مسئله اشاره کرده و فرموده بودند که باید با مقابله با گناه از بلاها جلوگیری کرد. زلزله‌هایی که بر اثر گناه حاصل می‌شود راهی جز این ندارد که ما به یاد خدا باشیم و به دین پناه ببریم. ما باید برای مقابله با بلاها در پناه دین زندگی کنیم چرا که حتی اگر زلزله طبیعی در شهر تهران بیاید هیچ کس جز خداوند حریف این بلاها نخواهد بود. بانوان ما باید بیشتر مسائل مربوط به حجاب را رعایت کنند چرا که بی‌حجابی‌های بانوان موجب لرزش دل جوانان می‌شود و در نهایت به گناهان کبیره تبدیل می‌شود و در این صورت است که غضب خداوند حاصل می‌شود.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
خودکشی داماد پس از دیدن عروس زشت

داماد پس از اینکه عروس «زشت» را برای اولین بار دید، تلاش کرد خود را در رودخانه غرق کند. کانگ هو معتقد است که نا سونگ برای تصویر عمومی او بد خواهد بود. او از مجلس عروسی بیرون آمد و دست به خودکشی زد.
به گزارش فرادید به نقل از میرر، ازدواجى‌ که‌ در آن‌ پدر و مادر براى ‌انتخاب ‌همسر فرزندشان‌ تصمیم‌ می‌گیرند، همیشه هم نتیجه مطلوبی نخواهد داشت! داماد 33 ساله پس از اینکه برای بار اول عروس 30 ساله را دید، تصمیم عجیبی گرفت.
کانگ هو تمام میهمان‌های عروسی‌اش در شهر شی‌یان در استان هوبِی چین را شوکه کرد. او ابتدا از عروس معذرت‌خواهی کرد، سپس به او گفت که «خیلی زشت است.»
پال چان وانگ گفت: «لحظه خیلی عجیبی برای همه بود. عروس بسیار شوکه شده بود. خانواده عروس عصبانی بودند. خانواده داماد هم عصبانی بودند. ما هم که دوستانش بودیم شرمسار شده بودیم. کانگ سلایق خاصی دارد و این ازدواج به او تحمیل شده بود.»
چند ساعت بعد، داماد در کنار رودخانه در حال قدم زدن دیده شد. او بلافاصله خود را به قصد غرق شدن در آب انداخت. رهگذران با پلیس تماس گرفتند تا او را نجات دهند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
یک ایده بلندپروازانه: بزرگراه لندن - نیویورک

مجله مهر: چندی پیش زمزمه بزرگراه لندن – نیویورک به گوش می‌رسید که با توجه به بلندپروازانه بودن آن به دست فراموشی سپرده شد. حالا به نظر می‌رسد این تئوری کم کم دارد رنگ و روی واقعیت به خود می‌گیرد و به تازگی ولادیمیر یاکونین، رئیس راه آهن روسیه، طرح خود را برای ایجاد یک شبکه بزرگراهی بین اروپا، آسیا و آمریکا اعلام کرده است که البته در کنار طرح بزرگ راه آهن سیبری اجرا خواهد شد.
در طرح رئیس راه آهن روسیه، از طریق اتصال مسیر مسکو به ولادی وستوک که خود به ژاپن متصل است و انحراف آن به سوی شمال که بیش از ۵۵ مایل دریای برینگ را خواهد پیمود و سپس با ساخت جاده‌های جدید از مناطق دورافتاده به آلاسکا به آمریکا می رسیم. در تئوری این مسیر رانندگی از لندن به نیویورک را طی مسافتی در حدود ۲۱۰۰ کیلومتر امکان پذیر می‌کند.
این طرح نیز که بسیار بلندپروازانه است و به احتمال فراوان دارای هزینه تریلیون دلاری خواهد بود، باید دریای برینگ را به طور کامل پشت سرگذارد. در ضمن در نزدیکترین فاصله سیبری به آلاسکا که تنها ۸۸ کیلومتر است جاده یا پل یا تونل نیز احداث شود. همچنین کار در یک پروژه در منطقه قطب شمال که فقط پنج ماه از سال نور خورشید در آن می‌تابد یک دنیای وسیع از فناوری را می‌طلبد تا اتفاق ناخوشایندی برای رانندگان در این مسیر روی ندهد.
در حال حاضر این ایده کمی‌از آسمان‌ها به پایین تر آمده است و هر کسی که بتواند این پروژه را به مرحله عمل برساند می‌تواند یکی از ۳ سیستم بسیار بزرگ حمل و نقل در جهان را در اختیار خود داشته باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
دزد آیفون ۶ رکورد عکس‌ سلفی را شکست!

یک دزد گوشی آیفون 6 در دنور آمریکا با گرفتن مکرر عکس های سلفی از خودش، صاحب موبایل را کلافه کرد.
به گزارش ناین نیوز، عکس‌های سلفی که این فرد به طور بی‌وقفه از خود تهیه می کرد به طور خودکار در حساب کاربری فیس بوک مالک اصلی گوشی آپلود می‌شد.
Rawley Bingham مالک 23 ساله این گوشی می گوید گوشی وی هفته گذشته پنج شنبه و توسط یک زن در یک رستوران که در نزدیکی وی نشسته بود سرقت شده است. پس از اتصال دزد به اینترنت و عکاسی وی از خودش تمامی این عکس ها به طور خودکار به یک پوشه شخصی که متعلق به مالک گوشی در فیس بوک است ارسال می شود تا وی در مورد انتشار یا عدم انتشارشان تصمیم بگیرد. با توجه به اینکه دزد از این تنظیمات مطلع نیست با هر بار عکاسی از خود مالباخته را نیز از آخرین وضعیت خود مطلع می کند.
جالب اینکه برخی دوستان فرد مالباخته از طریق فیس بوک با دزد که تصور می‌کردند دوستشان است پیام هایی رد وبدل کردند و وی به آنها پاسخ داده و از جمله به یکی از آنها قول داده که او را از فرودگاه به منزل می برد و به وعده اش عمل نکرده است.
این دزد گستاخ پس از پیگیری موضوع توسط پلیس و تماس آنها با وی قول داده گوشی را بازمی گرداند و البته این کار را نکرده است. پلیس آمریکا علیرغم تمامی اطلاعاتی که از این دزد در اختیار دارد موفق به دستگیری او نشده و برای دریافت اطلاعاتی که منجر به دستگیریش شود جایزه دوهزاردلاری تعیین کرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
پیرترین فرد جهان در سن ۱۱۷ سالگی درگذشت

میسائو اکاوا، پیرترین فرد جهان بر اساس رکوردهای ثبت‌شده در گینِس، در سن ۱۱۷ سالگی درگذشت.
خانم اکاوا صبح روز چهارشنبه (۱ اپریل-۱۲ فروردین) در شهر تاداهی یوشیمورا در کشور ژاپن از دنیا رفت.
وی که متولد ۵ مارچ ۱۸۹۸ بود، از خود سه فرزند، چهار نوه، و شش نتیجه باقی گذاشته است.
یک پرستار خانه‌ی سالمندانی که اکاوا از سال ۱۹۹۷ در آن زندگی می‌کرد به شبکه‌ی خبری سی.ان.ان گفته که او عاشق خوردن بود و "سوشی" و "اودون" را خیلی دوست داشت.
به گفته‌ی این پرستار، این زن ژاپنی در جشن تولد ۱۱۷ سالگی‌اش که کمتر از یک ماه قبل برگزار شد، مقدار زیادی کیک خورده بود. هرچند که از ده روز قبل، دیگر نتوانست غذا بخورد.
بر اساس کتاب رکوردهای جهانی گینِس، پیرترین فردی که تا کنون نامش در این کتاب ثبت شده، لوییز کالمنت نام دارد که در سال ۱۹۹۷، در سن ۱۲۲ سالگی درگذشت.
او بامداد چهارشنبه در یک سرای سالمندان در شهر اوساکا درگذشت.
نام این خانم ژاپنی از زمان صدوچهاردهمین سالگرد تولدش در کتاب رکوردهای گینس به عنوان مسن‌ترین زن جهان و دو سال بعد به عنوان مسن‌ترین انسان جهان ثبت شده بود.
به نقل از خبرگزاری فرانسه این رکورد احتمالأ اکنون به یک زن آمریکایی به نام گرترود ویور تعلق خواهد گرفت که ۱۱۶ سال دارد.
متوسط طول عمر زنان در ژاپن ۶۱/ ۸۶ سال و مردان ۲۱/ ۸۱ سال است و با این حساب ژاپنی‌ها در مقایسه با سایر کشورهای جهان بیشترین متوسط طول عمر را دارند.
مسن‌ترین مرد جهان، ساکاری موموی ۱۱۲ ساله هم ژاپنی است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
داستان این عکس چیست؟

هزاران نفر در اینترنت عکسی را به اشتراک گذاشته‌اند که در آن کودکی سوری دست‌هایش را به نشانه تسلیم شدن بالای سر برده. شاید بخواهید بدانید داستان این عکس چیست.
عنصر تکان‌دهنده این عکس برای کسانی که آن را به اشتراک گذاشته بودند ترسی بود که در چشمان این کودک موج می‌زد؛ انگار که تفنگی را به طرفش نشانه گرفته باشند. در حقیقت، تفنگی در کار نبود، بلکه دوربینی بود که آن صحنه را برای تماشای دیگران ثبت کرد.
اما این عکس کار چه کسی است و چه داستانی پشت آن نهفته است؟ بخش ترندینگ بی‌بی‌سی، عکاس اصلی – عثمان ساغرلی– را پیدا کرده و از او درباره چگونگی گرفته شدن این عکس پرسیده.
این عکس زمانی از طریق شبکه‌های اجتماعی در اینترنت پخش شد که نادیا ابو شعبان، عکاس خبری ساکن غزه، آن را سه‌شنبه هفته پیش در توییتر گذاشت. عکس‌العمل کاربران به این عکس از این قبیل بود: "اشکم را درآورد"، ""چقدر غم‌انگیز"، و "شکست بشریت".
توییت اولیه نادیا حالا بیش از بیست هزار بار مجددا توییت شده. جمعه هفته پیش هم روی شبکه اجتماعی ردیت گذاشته شد و دوباره موجی از احساسات را برانگیخت و بیش از پنج هزار رای مثبت گرفت و هزار و ششصد نظر درباره آن داده شد.
چیزی نگذشت که ادعاهایی مبنی بر جعلی بودن یا برنامه‌ریزی شده بودن این عکس در هر دو شبکه مطرح شد. خیلی‌ها می‌خواستند بدانند چه کسی این عکس را گرفته و چرا بدون نام عکاس منتشر شده. ابو شعبان تائید کرد که عکس را خودش نگرفته ولی نتوانست توضیح دهد که کار چه کسی است.
یکی از کاربران وبسایت ایمگور که موفق شده بود رد عکس را در بریده‌ای از یک روزنامه پیدا کند مدعی شد که عکس واقعی است اما "حوالی سال ۲۰۱۲" گرفته شده و کودکی که در عکس دیده می‌شود در حقیقت یک پسر است. او همچنین گفت که شخصی که این عکس را گرفته عثمان ساغرلی، عکاس خبری ترکیه است.
ما برای تایید واقعی بودن این عکس با ساغرلی که حالا در تانزانیا کار می‌کند تماس گرفتیم. حقیقت این است که این کودک نه یک پسر بلکه یک دختر چهار ساله به نام هدی است. این عکس در دسامبر سال گذشته در اردوگاه پناه‌جویان عتمه در شمال‌‌غرب سوریه گرفته شده. هدی به همراه مادر و دو برادر و خواهر دیگرش به این اردوگاه که در ۱۵۰ کیلومتری خانه‌ آنها در حما قرار دارد سفر کرده.
ساغرلی می‌گوید "داشتم با لنز تله عکس می‌گرفتم و او هم فکر کرد که اسلحه است. بعد از گرفتن عکس متوجه شدم که واقعا ترسیده چون لبش را گاز گرفته بود و دست‌هایش را بالای سر برده بود. بچه‌ها وقتی دوربین می‌بینند معمولا یا فرار می‌کنند، یا صورتشان را می‌پوشانند و یا لبخند می‌زنند."
او می‌گوید عکس بچه‌های ساکن اردوگاه خیلی چیزها را برملا می‌کند.
"کسانی که در اردوگاه زندگی می‌کنند آواره شده‌اند. با تماشای بچه‌ها بهتر می‌شود فهمید که چه بلایی سرشان آمده. بچه‌ها احساساتشان را خیلی معصومانه منتقل می‌کنند ولی بزرگ‌ترها نه."
این عکس ابتدا در ماه ژانویه و در روزنامه "ترکیه" منتشر شد. ساغرلی ۲۵ سال است که برای این روزنامه کار می‌کند و خبرهای مربوط به جنگ و بلایای طبیعی در دیگر کشورها را پوشش می‌دهد. این عکس در آن زمان بین کاربران ترک‌زبان شبکه‌های اجتماعی خیلی صدا کرد اما چند ماهی زمان لازم داشت تا بین کاربران انگلیسی‌زبان هم پخش شود و مخاطبان غربی خود را پیدا کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کثیف‌ ترین پدر و مادر دنیا دستگیر شدند!

یک زوج بی‌کار انگلیسی به جرم بی‌توجهی و اهمیت ندادن به 5 فرزند خود بازداشت و به حبس محکوم شدند. گفته می‌شود همه فرزندان این زوج که بین 3 تا 14 سال سن دارند، به سو‌ء تغذیه مبتلا هستند.
به گفته معلم یکی از این کودکان، "زمانی که او وارد کلاس می‌شد، بوی نامطبوع لباسش که معلوم‌ بود بیش از یک سال شسته نشده است، همه جا را فرا می‌گرفت. تمام بدن کودک بیچاره به دلیل اینکه ماه‌ها استحمام نکرده‌اند، پر از کک بود، تا جایی که هیچ یک از همکلاسی‌هایش حاضر نبودند کنار او بنشینند."
بنا بر گزارش ماموران پلیس، اتاقی که این کودکان در آن زندگی می‌کرده‌اند سرشار از انواع آلودگی‌ها و کک بوده است و کودکان کوچکتر حتی در یک گوشه اتاق ادرار می‌کرده‌اند.
این کودکان به دلیل تغذیه نامناسب و قرار گرفتن در معرض انواع آلودگی به طور طولانی‌مدت، به بیماری‌های بسیاری مبتلا شده‌اند و نیازمند خدمات درمانی سریع هستند. پلیس تاکنون نام پدر 36 ساله و مادر 41 ساله این خانواده را فاش نکرده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
روزی که "پارکینگ" سکوی موفقیت شد!

پول‌نیوز: تصور کنید مدیر یک شرکت بزرگ تجاری هستید و دفتر کار شما در طبقه یازدهم یک ساختمان بلندمرتبه قرار دارد. حال چنانچه آسانسورهای ساختمان برای چند ساعت از مدار خارج شوند و این اتفاق؛ همزمان با یک جلسه سرنوشت ساز برای شرکت شما باشد، چه خواهید کرد؟
راه حل های متنوعی در برابر شما قرار ندارد. اولین پیشنهاد استفاده از پله ها خواهد بود؟! یا شاید ترجیح می دهید جلسه را به زمان دیگری موکول کنید؟
همانطور که پیش تر نیز گفته ایم شرایط برگزاری نشست های مهم تجاری ارزشی برابر با محتوای آن جلسه ها دارند. مواردی چون محل برگزاری جلسه از چیدمان و دکوراسیون گرفته تا روش پذیرایی در جلب نظر مخاطبان کسب و کار شما اهمیت بسیار بالایی دارد.
از این رو استفاده از پله در پرسشی که مطرح کرده ایم نمی تواند گزینه مقبولی باشد. تصور کنید شخصی که برای جلسه به شرکت شما می آید ناچار باشد 200 پله را طی کند تا به محل برگزاری نشست برسد! از سوی دیگر تغییر زمان جلسه نیز آثار روانی جالبی آنهم در اولین برخورد بدنبال نخواهد داشت و حتی در برخی شرایط غیر ممکن است.
اما چاره چیست؟ بهتر است برای حل مشکل به روش "مایکل جی" مدیر یکی از شرکت های بزرگ فعال در حوزه واردات از کشور آمریکا اشاره ای داشته باشیم. زمانی که آقای جی خود را برای یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین قرارهای تجاری دوران کاری آماده می کرد، ناگهان از خرابی آسانسورهای ساختمان شرکت به دلیل نقص فنی در سیستم برق مطلع شد. جی در وضعیت بسیار بدی قرار گرفته بود از طرفی امکان استفاده از راه پله را نداشت زیرا میهمانان خارجی وی مجبور به طی 250 پله می شدند و از طرف دیگر؛ تغییر زمان برگزاری جلسه نیز به دلیل نوع زمانبندی برنامه کاری -میهمانانی که از کشور دیگر آمده بودند-غیر ممکن بود.
اما مایکل جی به هیچ عنوان حاضر نبود تا بزرگترین شانس زندگی خود را از دست دهد. از این رو جی به یکی از مهمترین فاکتورهای لازم در زمینه مدیریت متوسل شد و آن چیزی جز ابتکار و خلاقیت نبود. بارها بر لزوم توجه مدیران به پرورش استعدادهایی چون ابتکار، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، تاکید داشته و گفته ایم که این توانایی ها در مواقع حساس و بحرانی نتایجی جادویی از خود بر جای می گذارند.
به هر ترتیب "جی" تصمیم گرفت تا جلسه را در پارکینگ ساختمان شرکت برگزار کند! آقای مدیر طی 3 ساعت مانده به زمان جلسه به نیروهای خود دستور داد تا بخشی مناسب از پارکینگ را که کمتر در مسیر حرکت خودروها قرار داشت، آماده کنند. سپس انتقال مبلمان با استخدام چند کارگر قدرتمند انجام شد. وسایل پذیرایی نیز به آن بخش از پارکینگ منتقل شد. چند آباژور نیز برای نورپردازی محیط در نظر گرفته شد.
جی فرشی بسیار نفیس را نیز زیر میز جلسه و صندلی ها قرار داد و فضایی جالب در پارکینگ ایجاد شد. میز جلسه زیر یکی از هواکش های اصلی جانمایی شد و هوا نیز چندان بد به نظر نمی رسید. به هرترتیب مهمانان وارد پارکینگ شرکت شدند و آقای جی با فروتنی تمام بی نظیرترین عذرخواهی تمام دوران زندگی اش را به نمایش گذاشت و بدین ترتیب علت برگزاری جلسه در پارکینگ توضیح داده شد. میهمانان که از حرکت و تصمیم میزبان خود حیرت زده شده بودند به سمت چیدمان ابتکاری آقای جی حرکت کردند.
این جلسه در بهترین شکل ممکن برگزار شد و طی جلسه آقای جی به دلیل تعهد خود نسبت به برگزاری نشست مورد تحسین قرار گرفت. نکته جالب آنکه در پایان جلسه میهمانان خواستار طی مسیر پله ها و مشاهده دفتر اصلی شرکت شدند که این حرکت در واقع سپاسی بود به ابتکار و خلاقیت مدیر شرکت. در نهایت میهمانان وارد دفتر شده و چند دقیقه ای را با میزبان خود به گفتگوهای غیرکاری پرداختند و سپس با رضایت کامل دفتر را به سمت فرودگاه ترک کردند.
تجربه آقای جی و تصمیم عجیبی که وی گرفت در واقع آموزه ای برای مدیران و صاحبان کسب و کار محسوب می شود. بی شک هرگونه اقدام دیگری از جانب مایکل جی برابر با از دست رفتن یک فرصت تجاری استثنایی برای وی بود، اما شاهد هستید که توانایی های یک مدیر فقط اتکا به مفاهیم آکادمیک و گروهی از اصول ثابت نیست. مدیریت علمی است جاری و پویا که هر لحظه و هر ذره آن می تواند شاهد ماجراجویی ها و خلاقیت های مختص به شما باشد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
شوخی سیزده این بار دامان ملکه را گرفت

به گزارش پارسینه و به نقل از گروه میراث فرهنگی- خبر بازپس فرستادن الماس کوه نور از سوی الیزابت دوم ملکه بریتانیا به ایران که به سرعت در بین هموطنان و رسانه های مختلف منتشر شد، چیزی جز شوخی سیزده chn نبود.
آنچه باعث شد این خبر مورد توجه مخاطبان این رسانه قرار گیرد سابقه دیرین استعمار پیر در تاراج میراث فرهنگی کشورهای مختلف و ازجمله ایران و انتقال آن‌ها به موزه‌های آن کشور و ابراز تمایل برای بازپس گیری بسیاری از این آثار ارزشمند است که در قرون گذشته از راه های غیر قانونی به موزه های غرب و به ویژه بریتانیا و فرانسه منتقل شدند.
دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا چند سال پیش در مصاحبه ای با روزنامه دیلی تلگراف و در پاسخ به درخواست‌های زیادی که درباره بازگرداندن تمام چیزهای گرانبهایی که از ملت های دیگر در موزه های انگلیس نگهداری می‌شود، به این حقیقت تاریخی اعتراف کرد و گفت: « اگر بخواهیم با تمام آنها موافقت کنیم که موزه خالی می‌شود.»
شوخی سیزده در ایران معمولا بازتاب طنز گونه حقایق مختلف تاریخی و اجتماعی و گاه سیاسی است تا در یک روز شاد، تلنگری باشد به مخاطب رسانه ها و توجه آنها را به گوشه های ناگفته ای از حقایق تاریخی و اجتماعی جلب کند.
شوخی سیزده در ایران، نسبتی با شوخی اول آوریل در تقویم میلادی دارد چون سیزدهم فروردین ماه خورشیدی یک روز پیش از آغاز ماه آوریل در تقویم میلادی است و این هم‌زمانی بهانه ای برای شوخی رسانه ای سیزدهم فروردین در ایران است.
البته شادی و شوخی در روز سیزدهم فروردین ماه بی نسبت با جشن "سیزده به در" نیست چون در فرهنگ ایرانی، سیزدهمین روز از فروردین ماه (همانند سیزدهمین روز از همه ماه‌های سال) نه تنها روزی نحس نیست، بلکه آن گونه که ابوریحان بیرونی اشاره می کند، روزی فرخنده و خجسته است، و به همین دلیل مردم در این روز در طبیعت گردهم می آیند و با شادکامی سالی پربرکت و خرم را آرزو می کنند.
شوخی سیزده در روز سیزدهم فروردین ماه در رسانه های ایران سابقه ای بیش از هفتاد سال دارد که می توان از انتشار خبر اعلام آتش بس توسط هیتلر در گیر و دار جنگ جهانی و خبر فوت «حاج محتشم السلطنه» رئیس مجلس وقت توسط روزنامه «نبرد» در سیزده فروردین سال 1322 تا انتشار خبر آزادی عبدالله اوجالان در روزنامه نشاط و خبر کج شدن و احتمال سقوط برج میلاد در روزنامه شرق را نام برد.
سابقه این شوخی رسانه ای که در غرب با عنوان "دروغ اول آوریل" شناخته می شود، به دوران شارل نهم پادشاه فرانسه در سال 1564 میلادی بازمی گردد که در هنگام اصلاح تقویم گریگوری، جشن‌های سال نو را از اول آوریل به اول ژانویه منتقل کرد.
نمونه های فراوانی از این شوخی در رسانه های معتبر غربی منتشر شده است که برای نمونه می توان به گزارش تلویزیون هلند از خبر واژگونی برج پیزا، گزارش بی بی سی درباره درخت‌های ماکارونی سوئیس، خبر تغییر عدد پی به تصویب مجلس آلاباما، گزارش رسانه های کره شمالی و چین درباره ترور بیل گیتس، گزارش وب سایت رسمی ناسا درباره کشف آب در مریخ، گزارش بی بی سی درباره کشف نوعی پنگوئن پرنده در قطب جنوب، اعلامیه شرکت گوگل درباره کنترل Gmail با حرکات بدن و همچنین امکان ایجاد بو توسط موبایل و رایانه اشاره کرد و در تازه ترین مورد سخن لاوروف وزیر خارجه روسیه در طی مذاکرات اخیر هسته ای ایران و 5+1 در لوزان سویس درباره به وقوع پیوستن توافق کلی بین مذاکره کنندگان که خبرگزاری ها آن را دروغ اول آوریل نامیدند
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فرانسه حضور مانکن‌های بسیار لاغر در صحنه‌ مد را ممنوع کرد

فرانسه با وضع قانونی جدید حضور مانکن‌های لاغر و استخوانی را بر روی صحنه‌های دنیای مد ممنوع کرد. از این پس نه تنها آژانس‌های مدلینگ بلکه مروجان و مبلغان لاغری بیش از حد نیز در فرانسه موظف به رعایت این قانون‌اند.



دولت فرانسه با تقویت مبارزه با بیماری ایده‌آل‌پنداری لاغری بیش از حد به مقابله با اندیشه غالب در عرصه مد و مدلینگ پرداخته است. پارلمان این کشور اصلاحیه قانونی را از تصویب گذرانده که اشتغال زنان بیش از حد لاغر به عنوان مانکن را ممنوع کرده است.
شاخص توده بدنی یا BMI شاخصی است برای تخمین میزان چربی بدن. این شاخص با تقسیم کردن وزن فرد به مجذور قد او به‌دست می‌آید. مسئولان بهداشت و درمان فرانسه اعلام کرده‌اند، آژانس‌های مدلینگ دیگر نباید افرادی بسیار لاغر و نحیف را که وزنشان از حداقل تعیین‌شده در این شاخص کم‌تر است استخدام کنند. مجازات تخطی از این قانون شش ماه حبس و ۷۵ هزار یورو جریمه نقدی خواهد بود.


هشدار به مبلغان لاغری بیش از حد
شامگاه پنج‌شنبه (۲ آوریل/ ۱۳ فروردین) پارلمان فرانسه با رأی به لایحه اصلاحی قانون جدید بهداشت و سلامت، تحریک و تبلیغ لاغری بیش از حد در صفحات اینترنتی را نیز قابل مجازات شمرد و برای آن مجازات یک سال حبس و ۱۰هزار یورو جریمه نقدی قائل شد. این قانون مربوط به آن دسته از صفحات اینترنتی می‌شود که از لاغری بیش از حد تجلیل کرده و رژیم‌های غذایی مربوط به آن را تجویز و تبلیغ می‌کنند.
این لایحه اصلاحی در ابتد از سوی یکی از کمیسیون‌های پارلمان رد شده بود. بسیاری از قانونگذاران فرانسه این طرح را تبعیض علیه زنان لاغر و استخوانی در عرصه مد می‌دانند. اما جلسه عمومی مجلس سرانجام به لایحه ‌اصلاحی رأی مثبت داد. پارلمان فرانسه اینک باید در مورد کلیت این قانون تصمیم بگیرد و بعد آن را به سنا ارائه کند.


اعتراض آژانس‌های مدلینگ
در پاریس که مهد مد است آژانس‌های مدلینگ علیه این طرح اعتراض کرده‌اند. آنها می‌گویند، با توجه به رقابت بین‌المللی در عرصه مد، وضع این مقررات صرفا برای فرانسه بی‌معناست.
در مقابل، اولیور وران، نماینده سوسیالیست پارلمان فرانسه تأکید کرد که در اسپانیا، ایتالیا و اسرائیل نیز پیش از این تصمیم به اقداماتی مشابه گرفته شده است.
به گفته او، در فرانسه بین ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر که اکثر آنها جوان‌اند از "آنورکسیا" رنج می‌برند. آنورکسیا نوعی اختلال روانی است که در آن فرد تصور می‌کند که خیلی چاق است. او میل به غذا خوردن را از دست داده و از خوردن غذا امتناع می‌کند، حتی اگر از شدت لاغری پوست و استخوان شده باشد.
اولیور وران می‌گوید: «تأثیر اجتماعی تصویری که دنیای مد عرضه می‌کند بسیار نیرومند است، این که زنان باید به‌گونه‌ای بیمارگونه لاغر باشند تا به نظر زیبا آمده و بتوانند بر روی صحنه‌ [در عرصه مدلینگ] ظاهر شوند.»
قانون جدید سعی دارد با این مسئله که زنان جوان پیوسته خود را با الگوی زنان بسیار لاغر مقایسه کرده و اندام خود را با آن در تضاد ببینند، مقابله کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 26 از 45:  « پیشین  1  ...  25  26  27  ...  44  45  پسین » 
گفتگوی آزاد

Interesting News | اخبار جالب

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA