انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 4 از 22:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  19  20  21  22  پسین »

ساعت و دستبند هوشمند


مرد

 
مشکلات پتنتی عرضه‌ اپل واچ در سوئیس را با تاخیر روبرو کرده است

با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی اپل واچ، انتشار اخبار در مورد این ساعت‌هوشمند نیز بیشتر می‌شود. پیش خرید اپل واچ در آمریکا از ۲۰ فروردین ماه آغاز خواهد شد و خریداران می‌توانند ساعت‌های خود را از ۴ اردیبهشت ماه در اختیار بگیرند، اما این موضوع در مورد سوئیس صادق نیست، چراکه اپل واچ در این کشور با مشکلات پتنتی روبرو شده و از این‌رو عرضه‌ی آن با تاخیر روبرو خواهد شد.



براساس شنیده‌ها اپل در کشور سوئیس برای عرضه‌ی ساعت‌هوشمند خود با مشکلات پتنتی روبرو شده و از این‌رو احتمالا شاهد تاخیر در عرضه‌ی اپل واچ در مهد ساعت‌سازی جهان خواهیم بود. براساس اطلاعات منتشر شده، کوپرتینویی‌ها نمی‌توانند از واژه‌ی اپل در محصول جدید یا هر محتوای تبلیغاتی دیگری استفاده کنند، چراکه این اسم با استناد به یک پتنت که متعلق به سال ۱۹۸۵ است، در اختیار کمپانی دیگری قرار گرفته است.
نام تجاری اپل برای ساعت‌ در سوئیس در سال ۱۹۸۵ به نام ویلیام لانگ، مالک کمپانی ساعت سازی Leonard ثبت شده است. در حال حاضر این کمپانی سوئیسی حقوق لازم برای فروش و بازاریابی ساعت‌هایی با عنوان اپل در اختیار دارد که این موضوع اپل را برای فروش ساعت‌هوشمندش در سوئیس با مشکلاتی روبرو کرده است. البته تاریخ این پتنت ۵ دسامبر سال جاری میلادی به پایان می‌رسد.
شاید اپل بتواند راهی قانونی برای عرضه‌ی ساعت‌هوشمند خود در سوئیس بیابد که مطمئنا چندین ماه طول خواهد کشید و شاید این موضوع عرضه‌ی ساعت‌هوشمند اپل را حتی تا ماه دسامبر نیز به تاخیر بیاندازد.
البته با توجه به سهولت سفر به کشور‌های همسایه در اروپا، طرفداران ساعت اپل می‌توانند برای خریداری محصول جدید اپل به کشورهای همسایه مراجعه کنند. حال باید دید که آیا اپل قادر است در موعد مقرر شده ساعت‌هوشمند خود را همزمان با آمریکا در سوئیس نیز بصورت رسمی عرضه کند یا خیر؟


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چرا باید سامسونگ در ساعت‌ های هوشمند خود بجای تایزن از اندروید ور استفاده کند؟

سامسونگ کارهای بسیار زیاد و دشواری را به انجام رسانده تا بتواند یک تجربه کاربری موبایل را به ساعت هوشمندش وارد کند؛ اما دلایل بسیاری وجود دارد که این کمپانی کره‌ای نباید از تایزن در ساعت‌های هوشمند خود استفاده کند.



سامسونگ از زمانی که ساعت هوشمند گلکسی گیر را عرضه کرده در خط مقدم کمپانی‌های عرضه کننده ابزارهای پوشیدنی قرار گرفت. این شرکت کره‌ای چندین ابزار پوشیدنی از جمله سه ساعت هوشمند، ردیاب تناسب اندام و هدست واقعیت مجازی را معرفی کرده است. می‌توان با اطمینان گفت که سامسونگ پیش‌تر از هر کمپانی دیگری پا به عرصه‌ی ابزارهای پوشیدنی گذاشته است. سامسونگ در حال حاضر فروشنده و کمپانی برتر عرضه‌ی ابزارهای پوشیدنی در سراسر دنیا است و حال زمان زیادی را برای معرفی ساعت هوشمند جدید خود به نام Orbis صرف می‌کند؛ این ساعت هوشمند از لحاظ ظاهری نمایشگری مدور خواهد داشت. متاسفانه Orbis بجای اندروید ور از سیستم عامل تایزن استفاده خواهد کرد که شاید برای برخی افراد زیاد جالب به نظر نیاید.
تایزن سیستم عامل خوب و سبکی بوده و حتی بسیار سریع اجرا می‌شود. همچنین سامسونگ برخلاف اندروید وِر و به لطف این سیستم عامل طول عمر بهتری را فراهم می‌کند. در حال حاضر تایزن سیستم عامل مختص کمپانی سامسونگ است که ویژگی‌های قابل توجه بسیاری را نسبت به رقبای خود ارائه می‌دهد. علاوه بر این، استفاده از تایزن در ساعت‌های هوشمند به سامسونگ کمک می‌کند تا اکوسیستم مختص ابزارهای پوشیدنی را داشته باشد؛ در واقع به جای استفاده از سیستم‌ عامل‌های رقبا از سیستم عامل مختص خود استفاده می‌کند.
متاسفانه، همه‌ی این قابلیت‌ها هنگام عرضه‌ی ساعت‌های هوشمند گلگسی گیر و همگام سازی با گوشی‌های هوشمند سامسونگ زیاد به چشم نمی‌خورد؛ به این معنی که ساعت گلکسی گیر قابلیت‌های موجود در گوشی‌ هوشمند را عرضه نکرده و کاربر را مجبور می‌کند تا همواره برای تمامی کارها از گوشی به همراه ساعت استفاده کند. حقیقت این است که ما می‌توانیم اطلاعات مربوطه و ضروری را از ساعت‌های هوشمند توسط اپلیکیشن‌ها دریافت کنیم و این یکی از قابلیت‌های کاربردی است که انتظار می‌رود در تمامی ساعت‌‌های هوشمند ارائه شود. به همین دلیل در ساعت‌های گلکسی گیر به جای اندروید ور از تایزن استفاده شده است و از این رو با کاهش تعداد اپلیکیشن‌ها و پشتیبانی از آن‌ها روبرو شدیم.
حال تایزن را با اندروید ور مقایسه کنیم؛ تقریبا کمتر از یک سال است که اولین ساعت هوشمند اندرویدی مبتنی بر اندروید ور به بازار عرضه شده و با این حال هنوز هم شاهد ارائه‌ی صدها اپلیکیشن‌های رایج برای این سیستم عامل هستیم. شاید دلیل این امر گوگل باشد؛ زیرا گوگل به طور قابل توجهی به توسعه دهندگان این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانند اپلیکیشن‌های خود را به این سیستم عامل تعبیه کنند. این اپلیکیشن‌ها قابلیتی را فراهم می‌کنند که پیش از این در ساعت‌های هوشمند مجبور بودیم آن‌ها را به همراه گوشی‌ هوشمند بکار ببریم، ولی حال بدون نیاز به گوشی‌های هوشمند می‌توان اپلیکیشن‌های موجود در ساعت را استفاده کرد. به عنوان مثال، توسط ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ور می‌توان بدون نیاز به گوشی توسط اپلیکیشن Uber، آژانس و تاکسی را فراخوانی کرد، یا حتی می‌توان در اپلیکیشن توئیتر، پاسخی را برای توئیت‌ها ارسال کرد.
اپلیکیشن‌های بسیار دیگری نیز وجود دارد که می‌توان از آن‌ها در ساعت‌های هوشمند استفاده کرد، اما این اپلیکیشن‌ها زمان بسیاری از توسعه دهندگان را برای عرضه‌ی یک نسخه جدید را برای ساعت هوشمند می‌گیرند. در اندروید ور، ما شاهد اپلیکیشن‌های بسیاری از این نوع بودیم که همه‌ی آن‌ها قابلیت‌های کاربردی را به کاربر ارائه می‌کنند؛ اما در ساعت‌های هوشمند گلکسی گیر سامسونگ، توسعه دهندگان زیاد مشتاق نیستند تا همین کار را برای سیستم عامل این کمپانی انجام دهند. نتیجه این می‌شود که در ساعت‌های هوشمند سامسونگ، اپلیکیشن‌ها فقط قابلیتی را دارا خواهند بود که اعلان‌ها را به کاربر نشان دهد و کاربر مجبور می‌شود سایر کارها از جمله پاسخ به توئیت و پیام را در گوشی هوشمند انجام دهد. در واقع این وظایف مستقیما از ساعت هوشمند در دسترس قرار نمی‌گیرند.
ویژگی دیگری نیز وجود دارد که ساعت‌های اندروید ور ساعت‌های هوشمند سامسونگ را پشت سر می‌گذارند و این قابلیت دستیار دیجیتالی و صوتی گوگل به نام گوگل ناو است. تقریبا می‌توان گفت فناوری تشخیص صدای گوگل بی‌همتا بوده و رقیبی جدی برای فناوری تشخیص صدای سامسونگ S Voice است. S Voice در بسیاری از ساعت‌های هوشمند سامسونگ تعبیه شده است. حال حقیقتی وجود دارد که این دستیار صوتی قابلیت‌های بسیاری که گوگل ناو انجام می‌دهد قادر به انجام آن نیست؛ گوگل ناو قبل از اینکه از او درخواستی داشته باشید اطلاعات مفید بسیاری را نمایش می‌دهد. گوگل ناو در ساعت‌های هوشمند سامسونگ که سیستم عامل تایزن را اجرا می‌کنند غیر قابل دسترس است. شاید بتوان گفت دلیل و سیاست‌های سامسونگ غیر قابل درک است، این کمپانی در تلاش است تا اکوسیستم مخصوص ساعت‌های هوشمند را توسعه دهد که وابستگی کمتری را به کمپانی‌های دیگر ایجاد می‌کند و به مراتب استقلال بیشتری دارد. اما در مقابل کاربران با دو محدودیت جدی مواجه هستند؛ فقدان اپلیکیشن‌های کاربردی و قابلیت‌های آن‌ها و فناوری دیجیتالی تشخیص صدای گوگل. دلیل دیگر هم مربوط به توسعه دهندگان است که رغبت زیادی را برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌های ساعت‌های کمپانی کره‌ای نشان نمی‌دهند.
همه‌ی کمبودهایی که اشاره شد تنها به این دلیل است که سامسونگ قصد دارد فقط از اکو سیستم خود در ساعت‌های تولیدی‌اش استفاده کند. مگر اینکه سامسونگ وارد عرصه‌ی رقابت با گوگل شده و بتوانند تمامی کمبودها از جمله اپلیکیشن‌های توسعه داده شده و دستیار صوتی را برطرف کند، که در حال حاضر این موارد در ساعت‌های گلکسی که تایزن را اجرا می‌کنند دیده نمی‌شود. می‌توان گفت ساعت Orbis یکی از فوق‌العاده‌ترین ساعت‌های هوشمند در دنیا است اما باید این را در نظر داشت که هنوز کمبودهای اشاره شده را در بر دارد.
حال باید دید سامسونگ در آینده چه تصمیمی خواهد گرفت و ساعت هوشمند بعدی این شرکت به چه سیستم‌عاملی مجهز خواهد شد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تصویررندر شده‌ موتو 360 نسل بعدی منتشر شد: نمایشگر کاملا دایره‌ای و حاشیه باریک

اواسط ماه مارس میلادی متخصصین لنوو اطلاعاتی در خصوص توسعه‌ی نسل بعدی ساعت‌هوشمند موتو 360 توسط موتورولا ارائه کردند. حال تصویر رندر شده‌ی منتسب به این ساعت‌هوشمند منتشر شده که نشان از صفحه ی نمایش کاملا دایره آن دارد.



براساس اطلاعات ارائه شده توسط متخصصین لنوو، موتورولا درحال طراحی نسل جدید ساعت‌هوشمند خود، موتو 360 است. این پروژه Smelt نام دارد و چند روز پیش نیز تصویری از یک کیف مملو از ماژول‌های مرتبط با ساعت‌های‌هوشمند مربوطبه این پروژه منتشر شد که ساعاتی پس از انتشار حذف گردید. ساعاتی پیش، بار دیگر تصویر رندر شده‌ی موتو 360 نسل بعدی منتشر شده که نشان از صفحه‌ی نمایش کاملا دایره‌ای با حاشیه‌ی بسیار کم دارد.
هرچند نسل اول موتو 360 به‌عنوان یک ساعت‌هوشمند دایره روانه‌ی بازار شد و عدد ۳۶۰ نیز نشان دهنده‌ی دایره‌ای بودن آن است، اما این ساعت‌هوشمند با فضایی مرده در قسمت پایین همراه شده بود تا حاشیه‌ی صفحه‌ی نمایش در کل ساعت باریک باشد. در صورتی که ساعت‌هوشمند موجود در تصویر رندر شده رنگ واقعیت گرفته و روانه‌ی بازار شود، پس در این صورت موتورولا موفق شده تا مشکل باریک نگه داشتن حاشیه‌ی ساعت را در عین اینکه صفحه‌ی نمایش کاملا دایره‌ای است، حل کند. نسل جدید موتو 360 نیز همچون نسخه‌ی پیشین از استیل ضد زنگ ساخته شده است.
گمانه‌‌زنی‌ها حکایت از این دارند که ساعت‌هوشمند موتورولا با صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیسکل و اندروید ور 5.1 روانه‌ی بازار خواهد شد. احتمالا کاربران قادر خواهند بود تا از طریق وب‌سایت Moto Maker ساعت‌هوشمند مورد نظر خود را با ظاهر دلخواه سفارش دهند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کارکنان اپل تخفیف 50 درصدی را برای خرید اپل واچ دریافت می کنند

روز دوشنبه تیم کوک مدیر عامل اپل، ایمیلی را برای کارکنان این کمپانی فرستاده و طی آن اعلام کرده که تخفیف ۵۰ درصدی را برای خرید اپل واچ نسخه‌های اسپورت و معمولی را دریافت خواهند کرد. همچنین برای نسخه‌ی اپل واچ طلایی ۵۰۰ دلار تخفیف در نظر گرفته شده است.



تیم کوک تخفیفی را برای کارمندان شرکت اپل جهت خرید اپل واچ در نظر گرفته که طی آن کارمندان می‌توانند از تخفیفات خوبی بهره‌مند شوند. به همین منظور ساعت‌های نسخه‌ی استیل اپل‌واچ و نسخه‌ی اسپورت با تخفیف ۵۰ درصدی و اپل‌واچ طلایی با تخفیف ۵۰۰ دلاری برای این کارمندان عرضه خواهد شد. این تخفیف‌ها از روز دهم آوریل که پیش فروش اپل‌واچ شروع می‌شود اعمال شده و به مدت ۹۰ روز برای دریافت این تخفیف در دسترس خواهد بود. کوک اظهار داشته که تمامی کارمندان مشمول دریافت این تخفیف خواهند شد. اپل‌واچ نسخه‌ی اسپورت با قیمت ۳۴۹ دلار و نسخه‌ی طلای ۱۸ عیار با قیمت ۱۷٫۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد.
طبق اظهارات تیم کوک، تعداد ۱۰۰۰ اپلیکیشن در فروشگاه اپل آماده‌ی ارائه با اپل‌واچ بوده و هر روزه به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود. در گزارش تیم کوک آمده که میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا ویدئوهای تبلیغاتی این محصول را مشاهده کرده‌اند. هفته‌ی گذشته هم اپل چهار ویدئوی جدید از اپل‌واچ را منتشر کرد. متن زیر ایمیل ارسالی تیم کوک به کارمندان است:


روزی که همه‌ی ما منتظر آن بودیم رسید؛ اپل‌واچ آماده‌ی عرضه است.
تمامی فروشگاه‌های معتبر ما در حال آموزش دیدن برای فروش این محصول خارق‌العاده هستند، فروشنده‌های ما با این آموزش‌ها معرفی بهتری را برای مشتریان ارائه خواهند کرد و به آن‌ها جهت خرید این محصول کمک می‌کنند. در روز جمعه، بیش از چهارصد فروشگاه معتبر ما در چهار قاره آماده عرضه‌ی این محصول بوده و اپل‌واچ را با آموزشی‌هایی که دیده‌اند به مشتریان جهت خرید این محصول راهنمایی خواهند کرد.
ده‌ها میلیون‌ نفر در سراسر دنیا ویدئوهای مربوط به اپل‌واچ را مشاهده کرده و هنوز هم به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. بهترین و خلاقانه‌ترین توسعه دهندگان دنیا در حال توسعه‌ی اپلیکیشن‌های مخصوص این محصول هستند، هفته‌ی گذشته و در طول چهار روز، بیش از هزار اپلیکیشن مخصوص اپل‌واچ در استور به ثبت رسیده که در حال قبول و ثبت نهایی آن‌‌ها هستیم و نرخ ثبت اپلیکیشن‌های اپل‌واچ در حال افزایش است.
من کاملا مطلع هستم که شما هم قصد تهیه این محصول را دارید، به همین منظور قصد داریم فرآیند خرید را برای شما آسان کنیم. روز جمعه پیش فروش اپل‌واچ در کشورهای مشخص شده آغاز می‌شود، طرح ویژه‌ی خرید برای کارمندان هم در نظر گرفته شده که از ۵۰ درصد تخفیف برای خرید اپل‌واچ نسخه‌های اسپورت و استیل برخوردار خواهند بود.
همان طور که ما اپل‌واچ را در کشورهای بسیاری عرضه می‌کنیم، این قیمت پیشنهادی به همراه تخفیف هم شاکل کارمندان آن کشورها هم خواهد بود. این پیشنهاد صرفا جهت استفاده شخصی است و از زمان شروع ثبت پیش سفارش یعنی دهم آوریل آغاز شده و تا ۹۰ روز معتبر است.
محصولات ما زندگی افراد زیادی را بیش از هر زمان غنی می‌سازد، و ما فکر می‌کنیم که اپل‌واچ هم لذتی را برای کاربران فراهم خواهد کرد که پیش از تصور آن را هم نمی‌کردند.
به تمامی کسانی که چندین سال برای ارائه‌ی اپل‌واچ زحمت کشیده و تلاش کرده‌اند تبریک می‌گویم، و از تمامی اپراتورهای فروش در تمامی فروشگاه‌های معتبر به خاطر فروش این محصول در چند روز آینده، تشکر و قدردانی می‌کنم.


پیش سفارش‌های اپل‌واچ از روز دهم آوریل در آمریکا شروع خواهد شد. به گفته‌ی رئیس بخش خرده فروشی اپل، رفتن به فروشگاه‌های اپل جهت خرید این محصول فقط اتلاف وقت است؛ اگر قصد خرید اپل‌واچ را دارید بهترین راه‌حل سفارش آنلاین آن است.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ثبت 24٫000 تصویر از یک گل درطول ۲۸۴ ساعت برای استفاده در Watch Face پویای اپل واچ

یکی از قابلیت‌های اپل‌واچ وجود Watch Faceهای پویا است. شاید حتی شماری از کاربران علاقه‌ای به استفاده از برخی تصاویر نداشته باشند، اما باید به این نکته توجه داشت که اپل برای به دست آوردن بهترین خروجی، بیش از ۲۴٫۰۰۰ بار اقدام به ثبت تصویر یک گل کرده است.



اپل ساعت‌هوشمند خود را با قابلیت Watch Faceهای پویایی همراه کرده است که می‌توان از آن به‌عنوان یک ویژگی جالب نام برد. برای مثال در این واچ‌فیس‌ها بال‌های یک پروانه تکان می‌خورد یا یک گل شکوفا می‌شود. براساس اطلاعات ارائه شده توسط آلن دای، مدیر تیم طراحی اینترفیس کاربری ساعت‌هوشمند، اپل تمامی تصاویر قرار داده شده را عکاسی کرده است.
آلن دای در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:


ما تمامی تصاویر را عکاسی کرده‌ایم. واچ‌فیس‌هایی نظیر گل، عروس دریایی و پروانه همگی با استفاده از دوربین ثبت شده‌اند.

براساس اطلاعات ارائه شده واچ‌فیس گل با استفاده از روش Stop-Motion تصویربرداری شده است. روش Stop-Motion در واقع پایه‌ای‌ترین روش برای تهیه‌ی فیلم‌های انیمیشنی است که در آن تصاویر ثابت بصورت پشت سر هم نمایش داده شده و در نتیجه تصاویر بصورت متحرک و پویا نمایش داده می‌شوند. دای به این نکته اشاره کرده که برای تهیه‌ی تصویر پویای گل، ۲۴٫۰۰۰ تصویر در طول ۲۸۴ ساعت تهیه شده است. وی همچنین به فرآیند ثبت تصاویر عروس دریایی نیز اشاره کرده است. متخصصان اپل با ایجاد یک تانکر بزرگ و قرار دادن یک عروس دریایی در آن، با استفاده از یک دوربین با رزولوشن 4K تصاویری را با نرخ ۳۰۰ فریم در هر ثانیه ثبت کرده‌اند. باید به این نکته اشاره کرد که رزولوشن اپل واچ تنها ۳۱۲ در ۳۹۰ پیکسل است.
شاید در صورتی که به این جزئیات در ساخت اپل واچ اشاره نشود، امکان آگاهی از آن‌ها برای کاربران میسر نباشد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل در تلاش برای سازگاری اندروید وِر با آیفون است

بر اساس منبعی معتبر و نزدیک به توسعه دهندگان اندروید ور، گوگل در حال کار بر روی این پلتفرم است تا بتواند آن را با گوشی هوشمند آیفون سازگار کند، این فرآیند تقریبا آخرین مرحله‌های فنی خود را سپری می‌کند. اگر گوگل این تغییرات را ارائه کند و البته اپل هم اجازه‌ی این توسعه را صادر کند، اندروید ور به طور مستقیم با اپل‌واچ وارد رقابت می‌شود.
در حال حاضر ننیجه کار این تیم توسعه دهنده این است که اندروید وِر از طریق یک اَپ بر روی آیفون کار می‌کند و از برخی قابلیت‌های مقدماتی نظیر اعلانات پشتیبانی می‌کند. درست مانند اندروید، اندروید وِر روی آیفون نیز از قابلیت‌هایی مانند کارت‌های حاوی اطلاعات گوگل ناو، جستجوی صوتی و البته سایر قابلیت‌های صوتی پشتیبانی می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد اندروید وِر در آیفون از برخی ویژگی‌های مختص خود گوگل مثل جیمیل هم پشتیبانی خواهد کرد. همچنین در این حالت آیفون باید از چندین قابلیت‌ پیشرفته همانند اپلیکیشن‌های آی‌او‌اس مخصوص گوگل پشتیبانی کند. در تصویر زیر نیز نمونه‌ای از ساعت اندروید ور را مشاهده می‌کنید که اعلانیه‌ی اپلیکیشن فیس‌تایم را به نمایش درآورده است.




اما علاوه بر این هنوز سئوالات بی‌جواب بسیاری باقی مانده است. پبل که ساعت‌های هوشمند خود را سازگار با هر دو پلتفرم اندروید و آی‌اواس تولید می‌کند، قابلیت‌های جالبی را برای سازگاری بیشتر با آیفون ارائه کرده است؛ یکی از این ویژگی‌ها کنترل موسیقی و اپلیکیشن‌های ساعت است که همه‌ی آن کاملا سازگار با گوشی آیفون و ساعت هوشمند کار می‌کنند. به همین دلیل گوگل نیز می‌تواند عملکرد مشابه این را به انجام برساند. تا به حال چندین توسعه دهنده‌ی شخص ثالث توانسته‌اند با ارائه‌ی راه‌حلی نوین، سازگاری اندروید ور را با آیفون فراهم سازد. توسعه دهنده‌ای دیگر کدهای روت آی‌اوای را بر روی نسخه‌ی ۴٫۴ از اندروید پیاده سازی کرده‌ که مدعی است توسط این روش سازگاری کامل اندروید ور با گوشی آیفون فراهم می‌شود. ماه اکتبر سال پیش، جف چانگ مدیر تولید اندروید ور اعلام کرده بود که امکان سازگاری و برقراری ارتباط بین اندروید ور و آیفون غیرممکن است.
جف چانگ در اعلانیه‌ای به یکی از منابع معتبر گفته است:


ما همواره دوست داریم تا کاربران بسیاری از امکانات ما بهره‌مند شوند، بنابراین برای تحقق دادن به اهداف خود و بهره‌مندی افراد بیشتر، ما سازگاری اندروید ور با آیفون را فراهم خواهیم کرد.

اما سوال مهم‌تر این است که آیا اپل یک اَپ همراه را برای سازگاری آیفون با محصولات اندروید ور در اَپ استور خود می‌پذیرد؟ بدون شک اپل انگیزه زیادی برای پذیرش این خواسته ندارد آن هم در شرایطی که قصد دارد با اپل واچ بازار ساعت‌های هوشمند را به تسخیر خود در بیاورد. ضمنا گوگل و اپل سابقه زیادی در نزاع بر سر تأیید اَپ‌های فیمابین دارند. علاوه بر مطالب گفته شده هنوز هم یادمان نرفته که در سال 2010 اپل به صراحت اعلام کرده است اَپ‌هایی که به نوعی در آنها از سایر پلت‌فرم‌ها اسم برده شود، از دید این شرکت برای حضور در اپ‌استور مردود هستند و هر طور هم که حساب کنیم نام اندروید وِر کلمه اندروید را فریاد می‌زند بنابراین مشکل بزرگ دیگر هم نام اندروید وِر است.
در حالی که گوگل اعلام کرده هنوز چیزی برای معرفی در این مورد وجود ندارد اپل هم از هرگونه اظهار نظر در مورد سازگاری اندروید وِر با آیفون خودداری کرده است.
حالا که صحبت از اندروید وِر شد شاید خوب باشد که بگوییم خبرهایی از بروزرسانی جدید اندروید وِر برای اندروید منتشر شده است. به نظر می‌رسد این بروزرسانی که در آینده نزدیک ارائه می‌شود شامل پشتیبانی از ژست‌های حرکتی و وای فای می‌شود.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
موجودی اپل واچ در کمتر از ۶ ساعت به فروش رفت

موجودی پیش فروش اپل واچ تنها طی ۶ ساعت به طور کامل به پایان رسیده است. اولین سری تحویل این محصول به مشتری در روز ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) انجام می‌شود و ارائه این پیش‌فروش‌ها بین چهار تا شش هفته به طول خواهد انجامید.



این موضوع نشان دهنده علاقه شدید کاربران به خرید این محصول است. سری اول تحویل ساعت اپل از ۴ هفته دیگر آغاز خواهد شد و طی دو هفته برای کاربران ارسال خواهد شد. اولین مدلی که موجودی آن پایان یافت، اپل واچ اسپورت بود.
اپل واچ استیل ضد زنگ نیز با استقبال خوبی مواجه شد و آخرین مدلی که پیش‌فروشش متوقف شد مربوط به مدل Black Classic Buckle از این سری بود.
به نظر می‌رسد افرادی که منتظر آمدن اپل واچ ادیشن ساخته شده با طلای ۱۸ عیار هستند، تا پیش از تابستان نمی‌توانند این محصول را در فروشگاه‌های اپل مشاهده کنند. گفته می‌شود پس از آن که مدل‌های اسپورت و استیل این ساعت هوشمند در بازار موجود شدند، فروش نسخه گران قیمت و لوکس ادیشن نیز در برخی کشورها و فروشگاه‌های خاص آغاز خواهد شد.
اپل در روز سه‌شنبه تایید کرد که انتظار چنین استقبالی را نیز داشته و تصور می کرده که طی مدت کوتاهی پس از آغاز پیش‌فروش مجبور به توقف فروش شود. البته هنوز مشخص نیست که در فاز اول پیش فروش چه تعداد اپل واچ برای ارائه در نظر گرفته شده بود. گزارش‌های متعددی مدعی شده بودند که اپل واچ در زمان اولین پیش‌فروش محدود خواهد بود و علت این موضوع را نیز، تاخیرهای به وجود آمده در فرایند ساخت دستگاه ذکر کرده بودند. برخی نیز معتقدند، اپل عمدا در مرحله اول تعداد محدودی اپل واچ را در نظر گرفته بوده تا سریعا اعلام کند که موجودی‌اش پایان یافته و بدین طریق بمب خبری ایجاد کند!

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نگاهی به فروشگاه های اپل و فروش اپل واچ

اپل‌واچ کالایی کاملا متفاوت از دیگر محصولات شرکت اپل است و برای اینکه به موفقیت دست یابد باید تمامی نیازهای کاربران از جمله مفید بودن و لوکس بودن را برآورده کند. به همین منظور اپل تصمیم گرفته در فروشگاه‌هایی که بیشترین آمار فروش آیفون، آی‌مک، مک بوک و آیپد را رقم زده‌اند، اپل‌واچ را به نمایش بگذارد.



اپل تمامی عزم خود را جزم کرده تا بتواند اپل‌واچ را به عنوان ساعتی هوشمند و لوکس به فروش برساند. تا به حال این کمپانی موفق شده تمامی موجودی خود را در کمتر از ۶ ساعت به فروش برساند. اپل در فروشگاه‌های خود محل‌ها و جایگاه‌های خاصی را برای فروش اپل‌واچ در نظر گرفته و از این مشتریان به راحتی می‌توانند محصول را مورد ارزیابی قرار داده و آن را تهیه کنند. البته عاملان فروش، آموزش‌هایی را برای به فروش رساندن این محصول دیده‌اند. تصاویری که مشاهده می‌کنید مربوط به فروشگاه اپل واقع در خیابان آکسفورد، انگلستان است.
همان طوری که در تصاویر مشاهده می‌کنید در وسط فروشگاه محفظه‌ای چوبی با قاب شیشه‌ای برای اپل‌واچ در نظر گرفته شده که افراد زیادی برای بررسی و خرید به آن‌جا مراجعه کرده‌اند. برخلاف فروشگاه‌های دیگر، در این فروشگاه ازدحام به حدی است که حتی نمی‌توان به راحتی اپل‌واچ را مشاهده کرده و آن را بررسی کرد. اپل آیپدی مجزا برای نمایش دادن اسلایدهای معرفی اپل‌واچ و ارائه دادن ویژگی‌‌ها و اطلاعات آن در نظر گرفته است. در این فروشگاه، اپل‌واچ‌های نسخه‌ی اسپورت، استیل و طلایی به چشم می‌خورد. این ساعت‌ها در یک محفظه شیشه‌ای محافظت می‌شود و اگر قبلا قراری را برای خرید ساعت با عاملان فروش اپل تنظیم کرده‌اید شانس این را خواهید داشت که آن را بر روی مچ خود قرار داده و آزمایش کنید. در این حالت فروشنده‌ها ساعت‌های مختلفی را متناسب با سلیقه و اندازه مچ دست، به مشتریان ارائه خواهند کرد. محلی دیگر برای ساعت‌ها در نظر گرفته شده که در آن ۱۸ ساعت مختلف با بندهای چرمی قرار دارد که می‌توان آن‌ها را جداگانه بر روی مچ امتحان کرد.




در این قسمت فقط ساعت‌های استیل و اسپورت قرار دارد، اگر مشتریان مایل به بررسی و خرید نسخه‌ی ادیشن یا طلایی باشند، فروشندگان آن‌ها را به اتاقی مجزا جهت خرید راهنمایی می‌کنند. ساعت طلای ۱۸ عیار اپل قیمتی معادل ۱۰٫۰۰۰ دلار دارد. اپل هیچ ساعتی را در فروشگا‌ه‌ به صورت حضوری نمی‌فروشد، اگر کسی قصد خرید داشته باشد باید آن را از طریق سایت و به صورت آنلاین سفارش دهد. یکی از فروشندگان اعلام کرده بود که اپل قادر است تا به مشتریان خود در رابطه با خرید کمک کند، این کمپانی در این زمینه تمامی کمک‌های خود را بصورت آنلاین برای کسانی که قصد خرید دارند ارائه خواهد کرد.


تنها چند ساعت پس از شروع دریافت سفارشات، کل موجودی فروشگاه‌های این شرکت تمام شد. فرآیند ارسال ساعت‌های سفارش گذاری شده از تاریخ چهارم اردیبهشت ماه امسال شروع می‌شود اما طبق اعلام شرکت سازنده، تحویل برخی از مدل‌های این محصول با تاخیر رو برو بوده و احتمالا تا به تیر یا خرداد کشیده خواهد شد. اپل در فروش ساعت هوشمند خود سیاستی متفاوت را در پیش گرفته و تا به حال موفق بوده فروش بسیاری از آن را رقم بزند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
بیش از یک میلیون ساعت اپل در ایالات متحده پیش فروش شد: اپل واچ اسپورت، محبوب‌ترین مدل

به گزارش بنگاه Slice Intelligence، مشتریان در ایالات متحده در روز جمعه که اپل پیش‌فروش ساعت هوشمند خود را آغاز کرد بیش از 1 میلیون اپل واچ سفارش داده‌اند. داده‌های آنلاین خریداران مورد تحلیل قرار گرفته و به نظر می‌رسد 957 هزار نفر از آن‌ها هر یک بصورت متوسط 1.3 اپل واچ سفارش داده‌اند.
همانطور که انتظار داشتیم مدل پایه اپل واچ یعنی نمونه‌ی اسپورت که با قیمت 349 دلار عرضه می‌شد با اختصاص 62 درصد از سفارشات به خود، پرفروش‌ترین مدل بوده است. بصورت متوسط برای خرید هر دستگاه اپل واچ 503.83 دلار هزینه شده است. متوسط قیمت نهایی پرداخت شده برای مدل اسپورت چیزی حدود 382.83 دلار بوده در حالی که همین رقم در خصوص مدل استیل ضد زنگ به 707.04 دلار می‌رسد.




مدل بزرگ‌تر یعنی 42mm بیشترین تقاضا را در میان دو اندازه‌ی موجود به خود اختصاص داده است. در خصوص مدل 38mm، خریداران نمونه‌ی اسپورت با احتمال بیشتری (32٪) نسبت به خرید اندازه‌ی کوچک‌تر اقدام کرده‌اند؛‌ در حالی که این رقم برای مجموع خریداران اپل واچ 24٪ بوده است. محبوب‌ترین مدل اپل واچ در این میان، مدل اسپورت خاکستری فضایی بوده که از جنس آلومینیوم است و 40٪ سفارشات را به خود اختصاص داده است. مدل استیل ضد زنگ نقره‌ای رنگ، 34٪ درصد از سفارش‌ها را شامل می‌شود. مدل ساده‌ی آلومینیومی اپل واچ سهم 23 درصدی را به خود اختصاص داده در حالی که نسخه‌ی مشکی مدل استیل ضد زنگ 3 درصد از پیش‌خریدها را شامل می‌شود.


بند اسپورت مشکی، بند مورد علاقه‌ی خریداران اپل واچ بوده که میان خریداران مدل اسپورت و استیل مشترک بوده است. این بند 49 درصد از سفارشات را در بر می‌گیرد. 16 درصد افراد بند اسپورت سفید رنگ را انتخاب کرده‌اند در حالی که 10 درصد نیز بند بافته شده‌ی استیل Milanese Loop را در لیست سفارش خود قرار داده‌اند.
پیش‌سفارش اپل واچ نیز همچون دیگر محصولات اپل با مسائلی نظیر عقب افتادن تاریخ تحویل به 4 تا 6 هفته پس از سفارش همراه بود و برخی از آن‌ها تا ماه جولای به دست صاحبان خود نخواهند رسید. تقسیم‌بندی خریداران نیز اطلاعات جالبی به ما ارائه می‌کند: 21 درصد خریداران اپل واچ، از کسانی بودند که ایفون 6 را نیز پیش‌خرید کرده بودند و 11 درصد نیز اکنون هر سه دستگاه آیفون، آیپد و اپل واچ را در اختیار خواهند داشت.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساعت هوشمند VivoWatch ایسوس عمر باتری 10 روزه دارد

مشکل اغلب ساعت‌های‌هوشمند مبتنی بر اندروید ور موجود در بازار عمر باتری کم این محصولات است و زن‌واچ ایسوس نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما به نظر می‌رسد این کمپانی درنظر دارد تا شرایط را تغییر دهد، چراکه براساس شنیده‌ها VivoWatch این کمپانی قادر است تا ۱۰ روز بدون نیاز به شارژ فعالیت کند.



هنوز جزئیات زیادی در خصوص ساعت‌‌هوشمند جدید کمپانی تایوانی در دست نیست. براساس اطلاعاتی که خود ایسوس در اختیار رسانه‌ها قرار داده، ساعت‌هوشمند این کمانی که بیشتر حول انجام فعالیت‌های ورزشی است از وجود یک بدنه‌ی استیل بهره می‌برد. ضمنا باید به سایر مشخصات فنی این ساعت‌هوشمند از قبیل گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، سنسور ضربان سنج و همچنین ثبت کننده‌ی خواب کاربران اشاره کرده کرد. با توجه به تصویر فوق می‌توان چنین نتیجه گرفت که این ساعت‌هوشمند از سیستم‌عامل اندروید ور بهره نبرده و همچنین از یک صفحه‌ی نمایش سیاه و سفید بهره می‌برد که یک نشانگر رنگی را در قسمت پایینی دارد.
در حال حاضر ساعت‌های‌هوشمند متعددی در بازار وجود دارند که از عمر باتری بالایی بهره می‌برند. از جمله‌ی این ساعت‌های‌هوشمند می‌توان به Fitbit Surge، Pebble Time، Basis Peak و Garmin Vivoactive اشاره کرد. با توجه به وجود رقبایی که از آن‌ها اسم بردیم، قیمت تعیین شده برای ویووواچ ایسوس می‌تواند بسیار تعیین کننده باشد. براساس شنیده‌ها این ساعت‌هوشمند در هفته‌ی مد میلان که از فردا شروع می‌شود، معرفی خواهد شد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 4 از 22:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  19  20  21  22  پسین » 
کامپیوتر

ساعت و دستبند هوشمند

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA