انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 4 از 4:  « پیشین  1  2  3  4

Stephen Hawking | استيون هاوكينگ


مرد

 
استفان هاوکینگ: آینده بشر در کوچ به سیارات دیگر است

استفان هاوکینگ فیزیکدان مشهور بریتانیایی روز گذشته در سخنانی با ابراز نگرانی از آینده بشر در کره زمین گفت انسان مجبور است برای ادامه حیات به دیگر کرات منظومه شمسی کوچ کرده و در آنجا کلونی تشکیل دهد.
به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان هاوکینگ که در همراهی با گروهی از بازدیدکنندگان آمریکایی موزه علوم بریتانیا در لندن سخن می گفت در پاسخ به پرسشی درباره تهدیدات اصلی برای آینده بشر بر روی کره زمین گفت از نظر او دو تهدید ویرانی کامل زمین بر اثر یک جنگ هسته ای احتمالی و شورش روبات ها علیه انسان در آینده بشر تهدیدات اصلی است.
او گفت: یک جنگ ممکن است تمدن بشر را نابود کند ، اما اگر به فضا برویم می توانیم ایمن بمانیم. این موضوع برای تداوم نسل بشر حیاتی و ضروری است. مهاجرت به سیارات دیگر می تواند مثل یک "بیمه حیات" برای تداوم نسل بشر باشد.
سخنان هاوکینگ در حالی است که در سال های پیش پروژه ای به نام مارس وان (mars one) آغاز شده که بر اساس آن قرار است از 10 سال آینده نخستین گروه 4 نفره از داوطلبان انسانی به کره مریخ رفته و در سفری بی بازگشت در آنجا ساکن شوند.
گفتنی است از 100 نفره انتخاب شده از میان بیش از 200 هزار داوطلب ثبت نام کننده تا مرحله کنونی سه نفر (دو مردو یک زن) آنها ایرانی است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
استیون هاوکینگ: خشونت بشر دیگر برایش سودی ندارد

استیون هاوکینگ، کیهان‌شناس برجسته بریتانیایی، تا کنون تهدیدهای زیادی را در مقابل بشریت برشمرده و در تازه‌ترین اظهارنظر «خشونت انسان» را عاملی مهلک در برابر تمدن دانسته‌است.
به نوشته روزنامه «واشینگتن پُست»، هفته گذشته پروفسور هاوکینگ در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند بزرگترین کاستی بشریت چیست گفت: «انسان‌ها همچنان به شکلی بلاهت‌آمیز خشن هستند - در حالی که اکنون مدت‌ها است که فرگشت (تکامل) آدمی او را به مرحله‌ای از رشد رسانده که رفتار خشن دیگر برایش سودمند نیست».
نابغه دنیای فیزیک نظری در ادامه تأکید کرد که «اگر به دست من بود بیشتر از همه دوست داشتم خشونت آدمی را درمان کنم. شاید این نوع رفتار در زمان انسان‌های غارنشین برای بقای بشر فایده داشته و به او کمک می‌کرده که خوراک بیشتر، قلمرویی بزرگتر یا جُفت بهتری برای تولید مثل پیدا کند، اما در شرایط کنونی این صفت تنها برای همه ما نابودی به همراه خواهد داشت».
هاوکینگ در این مورد تأکید می‌کند که جنگ‌افزارهای هسته‌ای در برخی کشورها می‌توانند «پایان تمدن بشری و چه بسا پایان نوع بشر را رقم بزنند».
او می‌گوید که خشونت انسان نه تنها دیگر موضوعیت خود را از دست داده بلکه پیشرفت‌های فناوری، برای نمونه فناوری جنگ‌افزار هسته‌ای، باعث شده تا یک گروه کوچک از انسان‌ها با مقدار کمی تلاش قادر به وارد کردن خساراتی جبران‌ناپذیر باشند.


پیشینه هاوکینگ
به تازگی نام هاوکینگ به دلیل موفقیت فیلم «تئوری همه چیز» بار دیگر در رسانه‌های مختلف جهان مطرح شد. فیلم که درباره زندگی این دانشمند پرآوازه است بخش‌هایی از زندگی او را به تصویر کشیده و «ادی ردمین» در آن نقش هاوکینگ را بازی می‌کند، نقشی که چند روز پیش، سوم اسفند ماه، اسکار بهترین بازیگر مرد را نصیب این هنرپیشه جوان کرد.
پیشتر، هاوکینگ در دو اعلام نظر جداگانه درباره هرگونه تلاش برای برقراری تماس با موجودات فضایی هشدار داده بود و گفته بود که چنین اقدامی می‌تواند برای نسل بشر «فاجعه‌آمیز» باشد. او در یک مصاحبه تلویزیونی برای شبکه «دیسکاوری» تأکید کرده بود: «اگر موجودات فضایی به دیدار ما بیایند به نظر من پیامد آن مثل کشف قاره آمریکا توسط کریستف کلمب خواهد بود. می‌دانید که نتیجه این سفر برای بومیان آمریکا چندان مطلوب نبود.»
این کیهان‌شناس و نویسنده بریتانیایی اندکی بعد با همراهی شخصیت‌هایی مانند «بیل گیتس»، پایه‌گذار شرکت مایکروسافت و «ایلان ماسک» پایه‌گذار شرکت هوافضای «اسپیس اکس»، درباره «ماشین‌هایی که می‌توانند فکر کنند» ابراز نگرانی کرده بود. همزمان صدها پژوهشگر و استاد دانشگاه با امضای نامه‌ای سرگشاده خواستار آن شده بودند که سازوکارهایی برای پیشگیری از «رشد هوش [مصنوعی] بدون کنترل بشر» آماده و اجرا شوند.
پروفسور هاوکینگ از سال ۱۹۶۳ میلادی به نوعی بیماری دستگاه عصبی مبتلا بوده که رفته رفته او را به فلج عمومی دچار ساخته‌است.
هاوکینگ که در دهه ۱۹۸۰ می‌توانست با حرکت خفیف انگشت شست خود نشانگر رایانه را برای نوشتن جمله‌های کامل هدایت کند، بعدها با وخیم شدن وضعیت سلامتش مجبور به استفاده از نوعی سامانه رایانه‌ای شد که به کمک یک حسگر تعبیه شده در عینکش حرکت‌های جزئی گونه او را تشخیص می‌دهد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
استفن هاوکینگ: جهان فقط ۱۰۰۰ سال دیگر باقی خواهد ماند

یک فیزیکدان برجسته اعلام کرده است که جهان به زودی شاهد فروپاشی خواهد بود و تنها راه فرار از این اتفاق، مهاجرت انسان به فضا است.
به گزارش مهر، استفن هاوکینگ اعلام کرده است که بشر تنها 1000 سال وقت دارد در روی زمین زندگی کند و اگر به سیاره ای دیگر مهاجرت نکند پس از 1000 سال، دیگر امکانی برای زیستن در دنیا نخواهد داشت.او که برای اولین بار در استرالیا سخنرانی کرده است، اعلام نموده که بشر برای حیات و ادامه زندگی باید به کندوکاو فضا بپردازد. هاوکینگ در سخنرانی سالن اپرای سیدنی گفته است: من می خواهم مردم را تشویق کنم تا علاقه بیش تری به حوزه فضایی پیدا کنند.
این فیزیکدان پیش از این نیز در سخنانی گفته بود که پیشرفت های فضایی می تواند به روند مهاجرت انسان به سیاره ای دیگر در آینده، کمک کند. هاوکینگ در سال 2006 به بی بی سی گفته بود: دیر یا زود جنگ هسته ای و یا فاجعه هایی مانند برخورد شهاب سنگ ها می تواند همه ما را از بین ببرد. هم چنین در سال 2010 نیز گفته بود که اگر به فضا برویم و اجتماعات جدیدی را شکل دهیم در امان خواهیم ماند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
استیون هاوکینگ: تا 100 سال آینده کامپیوترها بر انسان ها غلبه می کنند

احتمالا تا به حال فیلم‌های سینمایی نظیر ترمیناتور را تماشا کرده‌اید که در این فیلم‌ها روبات‌ها سعی دارند بر انسان‌ها غلبه کرده و نسل آن‌ها را از بین ببرند. به عقیده‌ی استیون هاوکینگ، در طول ۱۰۰ سال آینده چنین اتفاقی خواهد افتاد و کامپیوترها بر انسان‌ها غلبه می‌کنند.
استیون هاوکینگ پیش بینی کرده که روبات‌ها و کامپیوترها بر انسان‌ها چیره می‌شوند و این اتفاق در ۱۰۰ سال آینده اتفاق خواهد افتاد. هاوکینگ با حضور در کنفرانس Zeitgeist 2015 که در شهر لندن برگزار شد، گفت:
کامپیوترها با دارا بودن هوش مصنوعی بر انسان‌ها غلبه می‌کنند. زمانی که این اتفاق افتاد، باید اطمینان حاصل کنیم که این کامپیوترها اهداف مشابه اهداف ما (انسان‌ها) را دارند.
در حقیقت این اولین باری نیست که هاوکینگ چنین پیش بینی‌هایی را برای آینده دارد. سال گذشته نیز گفته بود که هوش مصنوعی رقیب سرسخت انسان خواهد بود؛ البته هاوکینگ در این زمینه تنها نبود و افراد سرشناس تکنولوژی همانند ایلان ماسک نیز احساس می‌کند عاقبت انسان‌ها، همانند فیلم ترمیناتور خواهد بود. پیش از این ایلان ماسک ۱۰ میلیون دلار در زمینه‌ی هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کرده بود تا تکنولوژی‌های پیشرفته برای انسان‌ها مفید واقع شود. بیل گیتس نیز جزو افرادی است که با هاوکینگ هم‌عقیده بوده و اعلام کرده بود که آنگاه که هوش مصنوعی به اندازه‌ی انسان قدرتمند شد، باید نگران آینده و شرایط آن شد.
البته هنوز افرادی هم هستند که مخالف این عقاید بوده و آن‌ها را رد می‌کنند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 4 از 4:  « پیشین  1  2  3  4 
علم و دانش

Stephen Hawking | استيون هاوكينگ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA