انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 131 از 241:  « پیشین  1  ...  130  131  132  ...  240  241  پسین »

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی


مرد

 
ماتئوس در بازی آلمان غربی-آرژانتین در جام جهانی ۱۹۹۰





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
Gerd Müller




گرد مولر (به آلمانی: Gerd Müller) (زادهٔ ۳ نوامبر ۱۹۴۵ در نوردلینگن) بازیکن فوتبال آلمانی است.

مولر در هشت سال بازی در تیم ملی فوتبال آلمان مجموعاً ۶۲ بازی برای این تیم انجام داد و ۶۸ گل به ثمر رسانید.بطور میانگین بیش از یک گل در هر بازی. وی یکی از بهترین گلزنان تاریخ فوتبال جهان است.


او دوران حرفه‌ای ورزشی خود را به تیم شهرش آغاز کرد.تنها پس از سه سال عضویت در تیم پایه نوردلینگن زادگاهش به تیم اصلی راه یافت و با آمار گلزنی ۵۱ گل در ۳۲ بازی موجبات حضورش در بایرن مونیخ فراهم شد.


در سال ۱۹۶۴ هنگامی که ۱۹ سال داشت به تیم بایرن مونیخ که در آن زمان در دسته دوم بازی می کرد، پیوست. در سال ،۱۹۶۵ مثلث بکن باوئر، سپ مایر و گرد مولر که بعدها بایرن را به تیم اول جهان تبدیل کرد، این تیم را به دسته اول بوندس لیگا هدایت کرد. مولر به همراه بایرن ۴ قهرمانی آلمان، ۴ قهرمانی جام حذفی آلمان و ۳ قهرمانی اروپا را به دست آورد.او ۷ بار به عنوان گلزن برتر بوندس لیگا انتخاب شد. همچنین از فصل ۶۵-۱۹۶۴ تا فصل ۷۸-۱۹۷۷ همراه برترین گلزنی بایرن مونیخ بود. در فصل ۷۲-۷۱ برای این تیم ۴۰ گل زد که تاکنون کسی به این رکورد نرسیده است. به این افتخارات باید قهرمانی در جام برندگان جام اروپا و جام باشگاه‌های جهان را افزود. همچنین در سال ۱۹۷۰ به عنوان اولین آلمانی جایزه بهترین بازیکن اروپا را به خود اختصاص داد.


پس از اینکه مورد توجه هلموت شون مربی تیم ملی آلمان قرار گرفت، در سال ۱۹۶۶ نخستین بازی ملی خود را برابر ترکیه انجام داد و هشت سال در خدمت این تیم بود. مولر در این هشت سال مجموعاً ۶۲ بازی برای تیم ملی فوتبال آلمان انجام داد و ۶۸ گل به ثمر رسانید. یعنی بطور میانگین بیش از یک گل در هر بازی.گرد مولر به همراه تیم ملی فوتبال آلمان در سال ۱۹۷۴ به مقام قهرمانی جهان رسید. در بازی نهایی آن دوره از مسابقات، آلمان در مقابل رقیب دیرینهٔ خود هلند قرار گرفته بود. تا چند دقیقه پیش از پایان نیمهٔ نخست، دو تیم با نتیجهٔ یک بر یک مساوی بودند. در این لحظات گرد مولر که او را در آلمان «بمب‌افکن» تیم ملی می‌نامیدند، با وارد کردن دومین گل به دروازهٔ هلند، آلمان را برای دومین بار قهرمان جهان ساخت.

مولر در مسابقات جام جهانی مجموعاً ۱۴ گل به ثمر رسانید و تا سال ۲۰۰۶ که رونالدو ستارهٔ برزیلی با پانزدهمین گل خود در رقابت‌های جام جهانی در آلمان، رکورد مولر را شکست، پیشتاز بود. مولر با تیم ملی آلمان یکبار نیز در سال ۱۹۷۲ قهرمان جام ملت‌های اروپا شد.

گل پیروزی ۲ بر ۱ آلمان در برابر اسکاتلند با ضربه سر گرد مولر، در دیداری تدارکاتی در سال ۱۹۷۴در کارنامهٔ فوتبال باشگاهی مولر نیز عنوان‌های افتخار فراوانی ثبت شده است. او ۱۵ سال برای باشگاه بایرن مونیخ توپ زد. در این مدت به همراه این تیم یکبار قهرمان باشگاه‌های جهان، سه بار قهرمان باشگاه‌های اروپا، یکبار قهرمان جام حذفی باشگاه‌های اروپا، چهاربار قهرمان آلمان و چهاربار قهرمان جام حذفی آلمان شد.

افزون بر آن، مولر در سال‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۷۲ لقب بهترین گلزن اروپا را از آن خود کرد. وی همچنین در سال ۱۹۷۰ از طرف کارشناسان فوتبال به عنوان بهترین بازیکن اروپا انتخاب شد. مولر دوبار نیز به عنوان بهترین بازیکن آلمان انتخاب شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
گرد مولر در جام جهانی ۱۹۷۴



این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
گرد مولر در جام جهانی ۱۹۷۴



این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
گرد مولر در جام جهانی ۱۹۷۴



این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
گرد مولر بمب افکن ژرمن ها



گرد مولر ۳ نوامبر سال ۱۹۴۵ در نوردلینگن آلمان متولد شد
گرد مولر که نام کامل او گرهارد مولر است، بی‌ترید یکی از بهترین مهاجمان و گلزنان تاریخ فوتبال به شمار می‌رود. او آوازه‌ خود را فقط مدیون شمار گل‌هایی که به ثمر ‌رساند نبود.

مولر با قد کوتاه، اندامی تا حدودی تپلی و پا‌های عضلانی و نیرومند، ویژگی‌هایی داشت که نظرها را به خود جلب می‌کرد. گل‌های او زیبا و استثنایی بود و آن‌‌ها را در هر حالتی به ثمر می‌رساند: در هوا، ایستاده، نشسته یا خوابیده، گاه با سر، گاه با سینه، گاه با زانو!

مولر که در نوک حمله‌ تیم فوتبال باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان بازی می‌کرد، در فاصله‌ سال‌های ۱۹۶۶ تا ۱۹۷۴، در تیم ملی آلمان جزو محور اسطوره‌ای «مایر ـ بکن‌بائر ـ مولر» به شمار می‌رفت.

مولر در تاریخ فوتبال آلمان و جهان رکوردهای شگفت‌انگیزی برجای گذاشت که به این سادگی‌ها برای یک بازیکن دست‌یافتنی نیست. او که در تاریخ ۳ نوامبر سال ۱۹۴۵ در نوردلینگن آلمان متولد شد، برای نخستین بار در بیست و یک سالگی پیراهن تیم ملی فوتبال آلمان را به تن کرد و هشت سال در خدمت این تیم بود. مولر در این هشت سال مجموعا ۶۲ بازی برای تیم ملی فوتبال آلمان انجام داد و ۶۸ گل به ثمر رسانید. یعنی بطور میانگین بیش از یک گل در هر بازی.

گرد مولر به همراه تیم ملی فوتبال آلمان در سال ۱۹۷۴ به مقام قهرمانی جهان رسید. در بازی نهایی آن دوره از مسابقات، آلمان در مقابل رقیب دیرینه‌ خود هلند قرار گرفته بود. تا چند دقیقه پیش از پایان نیمه‌ نخست، دو تیم با نتیجه‌ یک بر یک مساوی بودند. در این لحظات گرد مولر که او را در آلمان «بمب‌افکن» تیم ملی می‌نامیدند، با وارد کردن دومین گل به دروازه‌ هلند، آلمان را برای دومین بار قهرمان جهان ساخت. گل مولر در آن بازی هم مانند همه‌ گل‌های او تماشایی و نشانگر تیزچنگی و خوش‌اشتهایی این مهاجم استثنایی بود.

مولر در مسابقات جام جهانی مجموعا ۱۴ گل به ثمر رسانید و تا دو سال پیش که رونالدو ستاره‌ برزیلی با پانزدهمین گل خود در رقابت‌های جام جهانی در آلمان، رکورد مولر را شکست، پیشتاز بود. مولر با تیم ملی آلمان یکبار نیز در سال ۱۹۷۲ قهرمان جام ملت‌های اروپا شد.

در کارنامه‌ فوتبال باشگاهی مولر نیز عنوان‌های افتخار فراوانی ثبت شده است. او ۱۵ سال برای باشگاه بایرن مونیخ توپ زد. در این مدت به همراه این تیم یکبار قهرمان باشگاه‌های جهان، سه بار قهرمان باشگاه‌های اروپا، یکبار قهرمان جام حذفی باشگاه‌های اروپا، چهاربار قهرمان آلمان و چهاربار قهرمان جام حذفی آلمان شد.

افزون بر آن، مولر در سال‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۷۲ لقب بهترین گلزن اروپا را از آن خود کرد. وی همچنین در سال ۱۹۷۰ از طرف کارشناسان فوتبال به عنوان بهترین بازیکن اروپا انتخاب شد. مولر دوبار نیز به عنوان بهترین بازیکن آلمان انتخاب شد. او در ۴۲۷ بازی خود در لیگ برتر فوتبال آلمان (بوندسلیگا) مجموعا ۳۶۵ گل به ثمر رسانید.

سال‌های پایانی فعالیت ورزشی مولر نشان می‌دهد که او یک پدیده‌ استثنایی در تاریخ فوتبال بود. وی که در سال ۱۹۷۹ کم‌کم به دوران بازنشستگی ورزشی خود می‌رسید و کمی هم اضافه ‌وزن پیدا کرده بود، پیش از آویختن کفش‌های فوتبال خود به دیوار، دو سال نیز برای یک باشگاه فوتبال آمریکایی توپ زد. حاصل کار او در ۸۰ بازی در لیگ برتر فوتبال آمریکای شمالی، مجموعا ۴۰ گل بود!

کارشناسان فوتبال جهان هم‌نظرند که «عصر طلایی فوتبال آلمان» در دهه‌ هفتاد، بدون گرد مولر قابل تصور نیست. فرانتس بکن‌بائر، قیصر فوتبال آلمان و یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ این ورزش گفته است: «هر آنچه را که ما به دست آوردیم و هر افتخاری را که نصیب خود ساختیم، مدیون گرد مولر هستیم».

یورگن کلینزمان، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آلمان در مورد گرد مولر می‌گوید: «به باور من گرد مولر برای هر مهاجم فوتبال یک الگوست. زیرا او به چیزی دست یافت که تا امروز کسی به آن دست نیافته است و فکر می‌کنم در آینده نیز به آن دست نخواهد یافت».

گرد مولر بر خلاف بسیاری از فوتبالیست‌های پرآوازه‌ جهان، نتوانست پس از پایان فعالیت ورزشی، آنگونه که باید و شاید خود را در جهان ورزش عرضه کند. او زندگی دور از غوغایی در پیش گرفت. اما با این حال هنوز از این ورزش دست نشسته است و اکنون در سن ۶۲ سالگی به عنوان مربی تیم آماتورهای بایرن مونیخ انجام وظیفه می‌کند. خود او جدایی از فوتبال را ناممکن می‌داند و می‌گوید: «بدون فوتبال؟ حرفش را هم نزنید. دست‌کم نزد من»

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
۱۴ گل گرد مولر در ادوار مختلف جام های جهانی





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
گرد مولر در جام های جهانی ۷۰،۷۴





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
Bobby Moore




بدون شک بابی مور یکی از بزرگترین مدافعان فوتبال جهان بود. بابی مور در 12 آوریل سال 1941 در بارکینگ انگلستان چشم به جهان گشود . در سال 1958 با عضویت در تیم وستهام رسماً فوتبال حرفه ای خود را آغاز نمود . پس از درخشش در این تیم ، در سال 1962 برای نخستین بار پیراهن تیم ملی انگلستان را بر تن کرد و در جام جهانی 1962 نیز شرکت کرد و در تمامی بازی های تیم خود به طور ثابت به میدان رفت .

در 25 سالگی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بست و به مدت یک دهه آن را بر بازوی خود داشت. او در تیم ملی 108 بازی انجام داد و 2 گل ملی را در کارنامه خود ثبت نمود . او با بازی های خوبی که از خود به نمایش گذاشت توانست در سال 1964 عنوان مرد سال فوتبال انگلیس را کسب کند.

از دیگر افتخارات بابی مور به عنوان بازیکن، قهرمانی به همراه تیم ملی کشورش در جام جهانی 1966 بود. مور در جام جهانی 1966 رهبری تیمش را بر عهده داشت و با همراهی دیگر ستاره فوتبال انگلستان، بابی چارلتون، موفق به فتح جام شد.

در آن جام انگلستان پس از پیروزی 2 بر 1 در برابر پرتغال اوزه بیو در نیمه نهایی، موفق شد که آلمان را نیز در ورزشگاه ویمبلی با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد تا بابی مور جام قهرمانی را از ملکه انگلستان دریافت کند.

مور در جام جهانی 1970 نیز کاپیتان تیم انگلستان بود. مور و یارانش در آن جام بازیهای خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما پس از صعود به مرحله یک چهارم نهایی، با شکست 1 بر 0 در برابر برزیل پله، از جام حذف شدند و نتوانستند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

بابی مور علاوه بر موفقیتهای ورزشی، شخصیتی والا و قابل احترام داشت. منش او به گونه ای بود که تمامی انگلسی ها او را به عنوان یک رهبر واقعی در تیم فوتبال کشور خود می شناختند. مور در انگلستان یک جنتلمن واقعی محسوب می شد و هم از این رو ملکه انگلستان لقب " سر " را به بابی مور اعطا کرد.

مور در سال 1973 در دیدار دوستانه بین انگلیس و ایتالیا از فوتبال ملی خداحافظی کرد . او پس از چندین سال حضور در تیم وستهام در سال 1974 به تیم فولهام پیوست و مدتی را نیز در این تیم سپری کرد.

بابی مور در سال 1977 به طور کامل از دنیای فوتبال کناره گیری کرد و بازنشسته شد. او همچنین مربیگری را نیز تجربه کرد اما نتوانست با تیم"ساوت اند" موفقیت های دوران بازی خود را تکرار کند.

سر بابی مور سر انجام در سال 1993 و در سن 52 سالگی بر اثر سرطان درگذشت.

به جرأت می توان گفت او جزو پر افتخار ترین بازیکنان تاریخ انگلستان و جهان بود و هنوز عقیده بسیاری از علاقه مندان به فوتبال در انگلستان این است که او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال این کشور است. همچنین او جزو 52 بازیکن طلایی یوفا، که از هر کشور یک بازیکن در این لیست قرار دارد، می باشد.

مجسمه مور را به منظور بزرگداشت وی در ورزشگاه ویمبلی لندن نصب کرده اند.

باشگاه وستهام نیز در تصمیمی برای ادای احترام به بازیکن افسانه ای خود، پیراهن شماره 6 را، که بابی مور در دوران حضورش در وستهام به تن می کرد، جاودانه کرد و دیگر به یاد وی هیچ بازیکنی در این باشگاه پیراهن شماره 6 را به تن نخواهد کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 131 از 241:  « پیشین  1  ...  130  131  132  ...  240  241  پسین » 
ورزش
ورزش

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA