انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 7 از 22:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  21  22  پسین »

ساعت و دستبند هوشمند


مرد

 
ال جی اپلیکیشن LG Call را برای ساعت Watch Urbane در گوگل پلی منتشر کرد

ال‌جی اخیرا اپلیکیشن جدید تحت عنوان LG Call مختص ساعت Watch Urbane در گوگل پلی منتشر کرده که توسط این اپلیکیشن کاربران قادر خواهند بود تا تماس دریافتی از گوشی هوشمند را به ساعت خود انتقال دهند. تنها کسانی قادر به استفاده از این اپلیکیشن هستند که صاحب ساعت Watch Urbane باشند.



اپلیکیشن LG Call در گوگل پلی امتیاز ۱.۵ را از ۵ دریافت کرده است. متاسفانه ال‌جی در قسمت توضیحات این اپلیکیشن به وضوح اعلام نکرده که صاحبان ساعت‌های G Watch ،G Watch و R owners هم قادر به استفاده از آن خواهند بود یا خیر.
به هر حال اگر قصد خرید ساعت Watch Urbane را دارید، از این پس قادر خواهید بود تا تماس‌های صوتی خود را از ساعت دریافت کنید. توسط اپلیکیشن LG Call می‌توان تماس‌های دریافتی، مخاطبان دلخواه را بررسی کرد. احتمالا ال‌جی تعداد دستگاه‌های قابل پشتیبانی در این اپلیکیشن را محدود کند، زیرا هنوز LG Call دوره تست خود را طی می‌کند. حال باید منتظر ماند تا ببینیم ال‌جی پشتیبانی از دیگر ساعت‌های هوشمند را برای این اپلیکیشن عرضه خواهد کرد یا خیر.


دانلود از گوگل پلی

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل واچ سودده‌ترین محصول اپل است

بسیاری اپل واچ را سودآورترین محصول اپل تاکنون می‌دانستند. حال IHS با انتشار گزارشی هزینه‌ی ساخت ساعت‌هوشمند اپل را بسیار پایین خوانده و با ارائه‌ی اعداد و ارقام، مدعی شده که حاشیه‌ی سود هر دستگاه اپل واچ 76 درصد است.



اپل از جمله‌ی کمپانی‌هایی است محصولاتش را با حاشیه‌ی سود بالایی برای این کمپانی دارد. IHS با انتشار گزارشی نشان داده که اپل واچ سودده‌ترین محصول این کمپانی است. براساس اطلاعات ارائه شده، این موسسه تخمین می‌زند که ساخت هر دستگاه اپل واچِ 38 میلی‌متری از نظر سخت افزار بکار برده شده هزینه‌ای 81.20 دلاری را به اپل تحمیل کند. با احتساب هزینه‌ی تولیدِ 2.50 دلاری به ازای هر اپل واچ، هزینه‌ی مورد نیاز برای ساخت این ساعت‌هوشمند به 83.70 دلار می‌رسد. با توجه به اینکه ارزان‌ترین نسخه از اپل واچ قیمتی 349 دلاری دارد، پس می‌توان به این نتیجه رسید که 266 دلار عاید اپل می‌شود. در واقع می‌توان این چنین گفت که 76 درصد از مبلغ دریافت شده از فروش هر اپل واچ عاید اپل می‌شود. برای درک بهتر این موضوع بهتر است بدانیم که آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به ترتیب حاشیه‌ی سود 69 و 71 درصدی را برای این کمپانی رقم می‌زنند.



البته باید به این موضوع اشاره کرد که هزینه‌ی محاسبه شده توسط IHS، بسیاری از سایر هزینه‌ها را شامل نمی‌شود. از جمله‌ی این هزینه‌ها می‌توان به هزینه‌ی صرف شده برای تحقیقات و توسعه، حمل و نقل، بازاریابی، توسعه‌ی نرم‌افزار و گواهی‌های دریافت شده اشاره کرد. در صورتی که این هزینه‌ها را نیز از مبلغ مورد نظر کسر کنیم، حاشیه‌ی سود اپل بسیار کاهش خواهد یافت. البته بازهم باید اپل واچ را در زمره‌ی سودده‌ترین محصولات به حساب آورد، چراکه نمونه‌ی ادیشن این ساعت، جز در جنس بدنه و بند تفاوت خاصی با سایر نسخه‌ها ندارد، اما حاشیه‌ی سود آن بسیار بیشتر است.

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
کالبد شکافی تراشه‌ S1؛ اپل واچ حافظه‌ رم 512 مگابایتی و حافظه‌ داخلی 8 گیگابایتی دارد

پس از کالبد شکافی اپل واچ حال نوبت به آن رسیده تا نگاهی به درون تراشه‌ی S1 مورد استفاده در ساعت هوشمند اپل داشته باشیم. تراشه‌ی S1 از وجود ماژول‌های مختلفی بهره می‌برد که در ادامه به تشریح آن‌ها خواهیم پرداخت.



پس از آنکه اپل واچ توسط iFixit کالبد شکافی شد، قصد داریم تراشه‌ی اپل واچ را که با نام S1 شناخته می‌شود، بررسی کنیم. در قلب S1، پردازنده‌ی ساخت اپل قرار دارد که نام آن APL 0778 است. تراشه‌ی Broadcom با عنوان BCM43342 وظیفه‌ی برقراری ارتباط بی‌سیم، بلوتوث، NFC و حتی رادیو FM را برعهده دارد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که رادیو FM عملا مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. پشتیبانی از NFC را باید در سیستم پرداخت اپل یا اپل پی خواند.
اپل واچ از وجود یک حافظه‌ی رم ساخت Elpida با ظرفیت 512 مگابایت بهره می‌برد که در کنار یک حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی ساخت SanDisk و Toshiba همراه شده است. اپل واچ اطلاعات محدودی را روی حافظه‌ی خود نگهداری می‌کند و از این‌رو بسیاری از اطلاعات از گوشی‌هوشمند جفت شده استخراج می‌شود.
سنسور‌ شتاب‌سنج و ژیروسکوپ در قالب تراشه‌ی STM‌ در اختیار ساعت‌هوشمند قرار گرفته و ژست‌های لمسی نیز با کنترلر ADI مدیریت می‌شوند. همچنین باید به تراشه‌ی شارژ بی‌سیم مورد استفاده در این تراشه نیز اشاره کرد.
اپل تراشه‌ی S1 را به‌عنوان یک سیستم کامپیوتری روی یک تراشه توصیف کرده، بطوریکه تمامی ماژول‌ها به منظور افزایش مقاومت در یک رزین قرار گرفته‌اند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساعت هوشمند موتو 360 موتورولا ارزان تر شد

یکی از موفق‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود، موتو ۳۶۰ است؛ ساعت هوشمندی که از طراحی شبیه به ساعت‌های کلاسیک برخوردار است و از حاشیه‌ی باریک، بدنه‌ی فلزی و شکل و شمایلی جذاب بهره می‌برد. اخیرا قیمت این ساعت از ۲۵۰ دلار به ۱۸۰ دلار کاهش یافته است.



همانطور که می‌دانید موتو ۳۶۰ اولین ساعت هوشمند مجهز به اندروید پوشیدنی گوگل با صفحه نمایش گرد است. زمانی که موتو ۳۶۰ را با ساعت‌های هوشمند مبتنی بر اندروید وِر موجود در بازار مقایسه می‌کنید متوجه اهمیت طراحی گرد این دستگاه می‌شوید. در واقع یکی از دلایل طراحی موتو ۳۶۰ برای موتورولا این است که صفحه گرد شباهت بیشتری به ساعت‌های مچی دارد و اولین خصوصیت ساعت‌های هوشمند نیز، نشان دادن زمان یا همان ساعت بودن آن‌ها است.
این ساعت با قیمت ۲۵۰ دلار عرضه می‌شد که اخیرا قیمت آن به ۱۸۰ دلار تقلیل یافته است. به نظر می‌رسد این قیمت موقتی بوده و هیچ اطلاعاتی در خصوص ثبات آن داده نشده است. موتو 360 دارای سیستم عامل اندروید وِر گوگل بوده و دارای صفحه نمایش ۱.۵۶ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۲۹۰، به همراه پردازنده TI OMAP 3، حافظه رم ۵۱۲ مگا بایت و ۴ گیگا بایت حافظه داخلی است.
ساعت هوشمند موتو 360 توسط بلوتوث نسخه 4.0 LE می‌تواند به گوشی هوشمند یا تبلت متصل شود، این ساعت دارای سنسورهای متعددی برای سنجش ضربان قلب و گام شمار است. موتو 360 دارای استاندارد IP67 است که قابلیت ضد آب بودن را برای آن فراهم می‌کند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ساعت اپل را فراموش کنید، ساعت اندرویدی ۴.۵ میلیون تومانی در راه است



شرکت تگ هویر به عنوان یک کمپانی خوش‌نام در رده ساخت ساعت‌ شناخته می‌شود و در فصل پاییز نیز نخستین ساعت هوشمند خود را برپایه سیستم عامل اندروید و با قیمت نجومی 4.5 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد کرد.
شرکت‌های مختلفی در بازار ساخت ساعت‌های هوشمند در تلاش برای رقابت با شرکت اپل هستند ولی در تمامی محصولاتی که به اسم رقیب دستگاه اپل به بازار عرضه می‌شوند، غیبت یک عنصر ویژه به چشم می‌خورد که این عنصر، لوکس بودن است. محصولات اپل در رده ابزارهای لوکس طبقه‌بندی می‌شوند و به همین دلیل نیز بسیاری از خریداران آن‌ها به صورت چشم بسته و بدون اطلاع از کارایی دقیق محصول برای خرید آن اقدام می‌کنند.
با توجه به همین امر نیز برای عرضه یک محصول قابل رقابت با ساعت هوشمند اپل، نیاز به حضور یک کمپانی که نامی بزرگ در رده محصولات لوکس باشد حس می‌شود که سرانجام با ورود شرکت مشهور سوییسی تگ هویر به این بازار می‌توان انتظار داشت که یک ساعت هوشمند لوکس و قابل رقابت با ساعت اپل، به بازار روانه شود.
ساعت هوشمند تگ هویر با استفاده از سیستم عامل اندروید به بازار مصرف روانه خواهد شد و زمان عرضه این محصول نیز، ابتدای پاییز سال جاری اعلام شده است. از جمله نکات بسیار مهم درباره این ساعت این است که قیمت آن عملا نشانه اصلی لوکس بودن این ساعت هوشمند است زیرا خریداران این محصول باید برای در اختیار گرفتن آن رقم 1400 دلار پرداخت کنند که این رقم تقریبا برابر با 4 میلیون و پانصد هزار تومان است.
شرکت تگ هویر اعلام کرده است که ساعت اندرویدی این کمپانی به یک باتری ویژه مجهز است که مدت زمان 40 ساعت دوام خواهد آورد. همچنینی مدیر ارشد تگ هویر که ژان کلود بیور نام دارد درباره رقابت با ساعت اپل گفت: «امیدوارم که تعداد بسیار زیادی از ساعت اپل به فروش برسد زیرا هرچقدر که افراد بیشتری به سراغ یک محصول خاص بروند، تعداد افرادی که به سراغ محصول متفاوت می‌گردند نیز بیشتر خواهد شد.»

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تیزر ویدیویی HYT سوئیس برای رقابت اپل واچ

اپل با معرفی و عرضه‌ی ساعت‌هوشمند خود ویدیوهایی را نیز منتشر کرد که قابلیت‌ها و زیبایی این محصول را نمایش می‌داد.حال HYT که یکی از ساعت‌سازان بنام سوئیسی است، ویدیویی منتشر کرده که ساز و کار ساعت این کمپانی با نام H3 را تشریح می‌کند.



HYT یک کمپانی سوئیسی است که ساعت‌های لوکسی را روانه‌ی بازار می‌کند. این کمپانی برای نمایش زیبایی محصول جدید خود ویدیویی را منتشر کرده که می‌توان آن را پاسخی برای اپل و ساعت‌هوشمند این کمپانی خواند. محصول HYT یک ساعت هیدرومکانیکی است که چینش المان‌های آن و همچنین ساز و کارش با ساعت‌های معمولی بسیار متفاوت است.
عرضه‌ی اپل‌واچ با داعیه‌ی یک ساعت بسیار لوکس و با کیفیت، ساعت‌سازان سوئیسی را وادار کرده تا داشته‌های خود که در اغلب موارد بسیار لوکس‌تر و زیباتر از اپل واچ نیز هستند، به نمایش بگذارند.


لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
درگاه 6 پین مخفی اپل واچ، راهی برای تولید بندهای مجهز به باتری

اپل واچ نیز همچون سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار عمر باتری یک روزه دارد و از این‌رو می‌توان آن را به‌عنوان نقطه‌ی ضعفی برای ساعت هوشمند اپل به شمار آورد، حال آنکه وجود درگاه 6 پین در محل الصاق بند به ساعت، امکان توسعه‌ی بند‌های جانبی را با پاوربانک‌های داخلی در اختیار کمپانی‌ها قرار داده است که این موضوع می‌تواند زمان شارژ بیشتری را برای اپل واچ به ارمغان بیاورد.



براساس اطلاعات ارائه شده توسط Reserve Strap به واسطه‌ی وجود درگاه 6 پین در محل الصاق بند ساعت‌هوشمند، کاربران نباید دیگر نگران کمبود باتری ساعت‌هوشمند اپلی خود باشند. به نظر می‌رسد این درگاه فقط برای انتقال داده نیست و می‌توان از آن برای انتقال جریان الکتریکی بسیار سریع‌تر از پنل شارژ بی‌سیم که در زیر ساعت تعبیه شده، استفاده کرد.
با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط Reserve Strap، این قابلیت بدین معنا است که تولیدکنندگان لوازم جانبی می‌توانند بندهای بسیار کاربردی‌تری را برای ساعت‌هوشمند اپل بسازند. با توجه به این ویژگی، می‌توان پیش‌بینی کرد که قابلیت‌هایی فراتر از شارژ ساعت‌هوشمند را نیز می‌توان از طریق این درگاه پیاده کرد. یقینا اپل از چنین موردی چندان استقبال نخواهند کرد، چراکه به اعتقاد جاناتان آیوی،اپل واچ نیازی به باتری جانبی یا پاوریانک ندارد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
تولید انبوه ساعت هوشمند Pebble Time آغاز می‌ شود

کمپانی پبل سال گذشته‌ی میلادی با در اختیار داشتن 35 درصد از بازار ساعت‌های‌هوشمند، خود را به‌عنوان رقیبی سرسخت برای سایر کمپانی‌ها مطرح کرد. اما این همه‌ی ماجرا نبود، چراکه پبل با قراردادن نسل جدید ساعت‌هوشمند خود با عنوان تایم (Time) در کیک‌استارتر و جذب سرمایه‌‌ای قابل توجه نشان داد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.



پبل با رکورد جذب سرمایه‌ی 20 میلیون دلاری در کیک‌استارتر برای ساعت هوشمند جدید خود، تایم، نشان داد که همچنان مسیر موفقیت برای این کمپانی باز است. حال اخباری منتشر شده که براساس آن پبل تایم از اواخر هفته‌ی جاری تولید انبوه ساعت‌های خود را آغاز می‌کند و باید از نیمه‌ی دوم ماه می شاهد عرضه‌ی آن به بازار باشیم. شماری از سرمایه‌گذاران در تایم این کمپانی، ساعت هوشمند خود را تا انتهای ماه دریافت خواهند کرد شماری دیگر نیز این ساعت را در اوایل ژوئن در اختیار خواهند گرفت. همچنین باید به قابلیت تایم‌لاین این ساعت‌هوشمند اشاره کرد که می‌توان از طریق آن خلاصه‌ای از مواردی را که در تقویم ثبت شده در گذشته، حال و آینده مرور کرد. همانطور که اشاره کردیم، این مرور شامل اطلاعات آب و هوا، ورزش و تقویم است.
استفاده از جوهر الکترونیک صفحه‌ی نمایش رنگی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پبل همچنان در حال کار روی آیکون‌های مورد استفاده است. استفاده از طراحی رنگی جلوه‌ی ویژه‌ای را به اپلیکیشن‌هایی نظیر تقویم، موسیقی، اعلانیه‌ها، ورزش و تنظمیات خواهد داد.
یکی از ویژگی‌هایی که به پبل تایم اضافه شده، قابلیت ذخیره کردن ظاهر ساعت و اپلیکیشن‌ها به تعداد دلخواه در این ساعت‌هوشمند است. در صورتی که حافظه‌ی ساعت رو به اتمام باشد، اپلیکیشن‌ها روی گوشی اندرویدی یا iOS ذخیره خواهند شد. کاربران گوشی‌های اندرویدی قادر خواهند بود تا به اعلانیه‌های دریافتی از طریق پیام کوتاه پاسخ دهند. این قابلیت در آینده‌ی نزدیک نیز برای کاربران گوشی‌های آیفون در دسترس خواهد بود.


لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل 5 پتنت دیگر در رابطه با طراحی اپل واچ به ثبت رساند

اپل در حال ثبت پتنت‌های مربوط به ساعت هوشمند خود، اپل واچ است. این کمپانی پس از ثبت پتنت‌های مربوط به بندهای مورد استفاده در ساعت هوشمندش، حال پنج پتنت دیگر نیز در رابطه با طراحی اپل واچ به ثبت رسانده است.



براساس اطلاعات منتشر شده، اپل در طول هفته‌ی گذشته 5 پتنت دیگر در رابطه با اپل واچ به ثبت رساند که به طراحی ساعت هوشمند این کمپانی مربوط می‌شود. این پتنت‌ها در رابطه با حاشیه‌ی مخفی، اهرم گردشی دیجیتالی ساعت، کلید مخاطبان، سنسور پشتی و درگاه اتصال بند ساعت است.
همانطور که اشاره کردیم، اپل ماه گذشته نیز پتنت‌هایی در رابطه با بند‌های مورد استفاده در ساعت هوشمندش ثبت کرد. این بندها شامل بند اسپورت، بند کلاسیک و بند موسوم به دستبند است. به نظر می‌رسد باید در آینده‌ی نزدیک نیز شاهد ثبت پتنت‌های بیشتری باشیم.
سال گذشته نیز اپل پتنت‌هایی در رابطه با ویژگی فورس تاچ و نمایشگر منعطف نسبت به لمس به ثبت رسانده بود. این کمپانی پتنت فورس‌تاچ را به تنهایی در مک بوک 12 اینچی خود به کار گرفت. ضمن اینکه به نظر می‌رسد این پتنت در آیفون‌ و آیپدهای بعدی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
هرچند اپل تمامی جوانب طراحی مربوط به اپل واچ را به نام خود ثبت کرده، اما برای بالا بردن محبوبیت ساعت هوشمندش در اثر افزایش تنوع، برنامه‌ای را با عنوان Made for Apple Watch کلید زده که تولیدکنندگان لوازم جانبی را برای تولید بندها و سایر موارد تشویق می‌کند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
باتری 410 میلی آمپر ساعتی، نتیجه کالبد شکافی ساعت Watch Urbane ال جی

ساعت هوشمند Watch Urbane طراحی و ساختار زیبایی در قالب پلتفرم اندروید ور دارد؛ این دستگاه ال‌جی، نخستین ساعت هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE به شمار می‌رود. حال Watch Urbane در اختیار گروه iFixit قرار گرفته تا به کالبد شکافی آن بپردازند.
گروه iFixit که اخیرا ساعت هوشمند Watch Urbane ال‌جی را کالبد شکافی کرده‌اند مدعی هستند که تعمیر ساعت ال‌جی بسیار آسان است.








خرید یک گجت همواره هیجان آور است، اما کاربران با ظاهر دستگاه سر و کار دارند؛ به همین دلیل با کالبد شکافی‌هایی که روی گجت‌ها صورت می‌گیرد، اطلاعات تکمیلی و جزئیات بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. از این رو می‌توان با کالبد شکافی‌ها فهمید که چگونه سازندگان گجت‌ها قطعات ریزی را در داخل دستگاه‌ها گنجانده‌اند.
در نتیجه کالبد شکافی ساعت هوشمند Watch Urbane، نتایجی جالبی به دست آمد؛ باتری ۴۱۰ میلی آمپر ساعتی دقیقا در سمت راست مادربورد و نمایشگر P-OLED قرار دارد، در کنار این قطعات چسب‌ها و نگه‌دارنده‌های ساعت نیز تعبیه شده است.
به هر حال اگرچه طراحی این ساعت‌هوشمند مسلما به پای ساعت‌های لوکس سوئیسی نمی‌رسد، اما این دستگاه یکی از جذاب‌ترین ساعت‌های هوشمند مبتنی بر اندروید ور به شمار می‌رود.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 7 از 22:  « پیشین  1  ...  6  7  8  ...  21  22  پسین » 
کامپیوتر

ساعت و دستبند هوشمند

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA