انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 135 از 241:  « پیشین  1  ...  134  135  136  ...  240  241  پسین »

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی


مرد

 
بهترین تیم تاریخ از نگاه سر بابی چارلتون

سر بابی چارلتون بازیکن اسطوره ای منچستر یوناید بهترین تیم تاریخ فوتبال از دیدگاه خود را روی کاغذ آورده است.
دروازه بان : گوردون بنکس


نمی توانستم از بین بنکس و اشمایکل یکی را انتخاب کنم اما در نهایت تصمیم گرفتم گوردون را برگزینم زیرا در طول دوران بازیگری خود با او روبه رو شده بودم. بازی مقابل گوردون شبیه یک کابوس بود. شما به عنوان یک مهاجم روحیه ی خود را از دست میدادید زیرا او همه ی توپ ها را مهار میکرد. در انگلستان با او هم تیمی بودم . بدون تعارف می‌گویم وقتی او را در درون دروازه‌ داشتیم، خیالمان از بابت گل نخوردن راحت بود. او یک قهرمان بود. فکر می‌کنم انتخاب درستی انجام داده‌ام.

دفاع راست: ژلما سانتوس


او بین سال‌های 54 تا 66 در چهار جام جهانی شرکت کرد و بهترین مدافع راستی است که تاکنون دیده‌ام. او را در نقش دفاع وسط نیز دیده بودم ولی به نظر من او می‌توانست در همه جای زمین بازی کند.


دفاع میانی: بابی مور


برای انتخاب بهترین بازیکن این پست نیز به مشکل برخوردم. نمی‌توانستم "جان چارلز" را در این تیم جا ندهم ولی بابی نیز فوق‌العاده بود و ترکیب وی با "بکن‌باوئر" را بیشتر می‌پسندم. بابی می‌توانست بازی را پیش‌بینی کند حتی می‌توانست حرکت مهاجم روبرویش را حدس بزند و مانع از ادامه‌ی کارش شود.


دفاع میانی: فرانتس بکن‌باوئر


کیفیت بازی وی شباهت بسیاری با بابی‌مور داشت. بسیار عالی تکل می‌زد و با یک پاس می‌توانست جریان بازی را تغییر دهد. همیشه کنترل خوبی بر شرایط بازی داشت و هیچگاه نمی‌ترسید. بازی در برابر او کار بسیار مشکلی بود.

دفاع چپ: سیلویو مارزولینی


او در طول دهه‌ی 60 برای آرژانتین درخشید. بازیکن بسیار محکمی بود و در پست خود بهترین به شمار می‌رفت. سرعت زیادی نداشت ولی قدرت بازی خوانی او چیزی بود که همه را به تحسین وامی‌داشت. اوج هنرنمایی وی جام جهانی 1966 انگلیس بود. نوع بازی وی به شکلی بود که کنترل بسیار خوبی بر روی توپ داشت و همین مساله به وی فرصت می‌داد توپ را با خیال راحت از منطقه‌ی خطر دور کند.


هافبک راست: میشل پلاتینی


هافبک‌های زیادی مدنظر من بودند، ولی کلاس پلاتینی با سایرین تفاوت دارد. او می‌توانست در کمترین فضاها پاس‌ها را ارسال کند، کاری که هیچ کس نمی‌توانست آن را انجام دهد. به عنوان یک هافبک گل‌های بسیاری به ثمر می‌رساند و در زمان خود بهترین بود.


هافبک میانی: آلفردو وی استفانو




کاپیتان تیم، باهوش‌ترین بازیکنی که تاکنون وارد زمین فوتبال شده. نخستین باری که او را دیدم در جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا بود و من از روی صندلی‌های برنابئو شاهد بازی او بودم. نمی‌توانستم از او چشم بردارم. با پاس‌های دقیق می‌توانست توپ را به همه جای زمین برساند. خوب گل می‌زد و به تیم اقتدار خاصی می‌داد.


هافبک میانی: دانکن ادواردز


حاکم مطلق میدان بود و غیر قابل مهار. فیزیک بدنی بسیار عالی داشت و می‌توانست به هر شکلی که شده توپ را از چنگ حریف درآورد. متاسفانه او در فاجعه‌ی مونیخ کشته شد و این مساله فقدان بزرگی هم برای منچستریونایتد و هم برای انگلیس بود. در فوتبال امروز هیچ بازیکنی را نمی‌یابم که به خوبی او باشد. او با هر مقیاسی فوق‌العاده بود.


هافبک چپ: یوهان کرایف


بسیار باهوش. مغزش برای فوتبال ساخته شده بود. کنترل‌هایش بر روی توپ بسیار عالی بودند و به شکل غریزی می‌توانست توپ‌های بسیار خوبی برای هم تیمی‌هایش ارسال کند. با استعداد بود و گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند. حضور او در زمین به سایر بازیکنان روحیه می‌داد.


مهاجم: پله


برای انتخاب مهاجم بین سه گزینه فکر می‌کردم. پله، مارادونا و پوشکاش ولی نتوانستم پله را خارج از ترکیب قرار دهم. بیشتر مردم نیز پله را به پوشکاش ترجیح می‌دهند، زیرا چیزهای بیشتری راجع به او شنیده‌اند. شاید پله بیش از حد مورد توجه قرار گرفته باشد ولی اگر این دو را با هم مقایسه کنید، فاصله زیادی بین آنها نیست. زمانی که پله هزارمین گل خود را به ثمر رساند، تمام نشریه‌های دنیا عکس او را چاپ کردند و مطلب بسیاری درموردش نوشتند. وقتی این موضوع را به پوشکاش گفتم، وی در جواب گفت: «من هزارمین گلم را پنج سال پیش به ثمر رساندم!» شاید بهتر است پله و پوشکاش در بین دو نیمه با هم تعویض شوند!

مهاجم: دیگو مارادونا


او با سرعت زیادی توپ را حمل می‌کرد. دیگر هیچ بازیکنی را همانند او ندیده‌ام. حضور وی در تیم حریف شما را به وحشت می‌انداخت. به سختی می‌توانستند او را متوقف کنید و همیشه خودش را در موقعیتی قرار می‌داد که بتواند گلزنی کند.


مربی: سرالکس فرگوسن


فکر نمی‌کنم برای این تیم نیازی به مربی باشد. فقط باید به آنها بگویید با سیستم 3-3-4 بازی کنند یا 2-4-4 ولی اگر بخواهم کسی را برای مربی‌گری انتخاب کنم کسی جز الکس نخواهد بود. او تنها کسی است که می‌تواند هدایت چنین بازیکنانی را در دست بگیرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
بابی چارلتون در جام جهانی ۱۹۶۶

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
بابی چارلتون در بازی انگلیس-آلمان غربی در جام جهانی ۱۹۶۶





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
مهارت ها و گل های بابی چارلتون





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
Cafu




مارکوس اوانگلیستا د موراس (به پرتغالی: Marcos Evangelista de Morais) ملقب به کافو (متولد ۷ ژوئن ۱۹۷۰ سائوپائولو-تاکنون) فوتبالیست مشهور برزیلی است. پست او در فوتبال مدافع راست بود که به گفته کارشناسان وی بهترین فوتبالیست تاریخ در این پست بوده است. او چهار بار در جام جهانی به همراه تیم ملی کشورش حضور داشت که در سال‌های ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ برزیل موفق شد قهرمان جام جهانی فوتبال شود که در سال ۲۰۰۲، کافو کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل بود و کاپ قهرمانی را بالای سر خود برد.

وی در مجموع ۱۴۲ بازی ملی برای کشورش انجام داده است و موفق شده است ۵ گل نیز به ثمر برساند.

نام او مارکوس اونگلیستاده مورائس است اما از آنجائی‌که نامش خیلی طولانی و سخت است خود را کافو نامیده است.
کافو به زبان برزیلی به کسی گفته می‌شود که به زور جائی را غصب کند. گویا برادران او پس از آنکه اتاقشان را توسط وی اشغال شده یافتند او را به این اسم نامیدند.
شاید خیلی‌ها چهره مهربان و دوست‌داشتنی کافو را بی‌شباهت به چهره آفریقائی‌ها ندانند ولی او برزیلی است. همانند تمام برزیلی‌هائی که عاشق فوتبال هستند او نیز توانست به این وادی قدم بگذارد و به فوتبال اروپا راه یابد.
کافو در محله‌ای فقیرنشین در استان سائوپولوی برزیل و در خانواده‌ای ۸ نفره به‌دنیا آمد و همانند سایر فوتبالیست‌های کشورش، فوتبال را از کوچه و خیابان آغاز کرد. خانواده‌اش همیشه می‌دانستند که اگر کافو به موقع سرمیز غذا آماده نشود او را کجا بیابند. او در زمین خاکی محله، مشغول تمرین فوتبال بود. دوستانش می‌گفتند که او را دیده‌اند ک از شب تا صبح روپائی می‌زند و گاهی از فرط خستگی به روی زمین می‌افتاد و به خواب عمیقی فرو می‌رفت.
برادرانش می‌گویند که اخلاق کافو در ابتدائی که به فوتبال روی آورد بسیار خشن بود و آنها را خشمگین می‌کرد و آنها این قلب را برازنده برادرشان دیدند. ولی کم‌کم کافو به پسری محجوب، خجالتی و خوش‌اخلاق مبدل شد.
کافو فوتبالیست کلاسیک و منسجم را از آکادمی فوتبال سائوپولو شروع کرد و چون نمی‌توانست شهریه آنجا را بپردازد پذیرفت که در ازاء باقیمانده شهریه سرایدار آکادمی شود. او ظرف می‌شست، زمین‌ را جارو می‌کرد و چمن باغچه‌ها را اصلاح می‌نمود.
او توانست کم‌کم به باشگاه‌های مختلف راه یابد و پیشرفتی چشم‌گیر داشته باشد. بازی اعجاب‌انگز او باعث شده بود که باشگاه‌های مختلفی خواهان او شوند.
او در آخرین سال حضور خود در برزیل در باشگاه سائوپائولو توپ می‌زد و حضور موفقش در این تیم باعث شد که اروپائی‌ها در فکر جذب او باشند. کلینیو که در آن زمان مربی سائوپولو بود او را بهترین بازیکن آن‌زمان دانست که متعصب‌ترین بازیکن است.
کافو در سن ۲۰ سالگی به نقطه‌ای رسید که دیگر نمی‌توانست در برزیل به فوتبالش ادامه دهد و باید برای پیشرفت راهی فوتبال قاره سبز شود.
کافو در این سن پیشنهادی از تیم رئال ساراگوزا دریافت کرد و برای مدتی به این تیم پیوست. ولی حضورش چندان دوامی نیاورد و دوباره به سائوپائولو بازگشت. اما در همان زمان ریوالدو که از دوستان نزدیک کافو به شمار می‌آمد به تیم دپورتیولاکرونیا پیوست و اسباب حضور کافو را در سری A ایتالیا فراهم کرد. آ.اس.رم تیم بعدی کافو بود. کافو از حضور در این تیم بسیار خوشحال بود و توانست جای بسیارخوب و قابل‌توجهی برای خود در این تیم باز کند. هوداران رم او را به اسطوره‌ای قدیمی در رم شبیه می‌دانستند.
در فصل ۱۹۸۳ ـ ۱۹۸۲ تیم رم توانست از حضور کافو بهره‌های بسیاری گرفته و نتایج خوبی را به‌دست آورد.
کافو همواره از ریوالدو، آدایر، آنتونیو کارلوس و امرسون به‌عنوان بزرگترین دوستانی که او را در مسیر موفقیت کمک کردند یاد می‌کند.
او در سال ۲۰۰۲ در حالی‌که همه فکر می‌کردند پس از خوش درخشیدن در جام‌جهانی این سال از فوتبال کناره بگیرد، تن به بازنشستگی نداد و به تیم آ.ث.میلان پیوست. او به عنصری مجرب و با تکنیک در میلان بدل شده و در جام‌جهانی ۲۰۰۶ آلمان نیز حضور داشت.

دو سال پیش او کلیه دارائی خود را به کشیش اعظم شهر سائوپولو بخشید تا به مصرف امورخیریه برساند. او هنوز هم جزء با اخلاق‌ترین فوتبالیست‌های جهان قرار دارد. او در باشگاه‌های سائوپائولو، رئال ساراگوزا، یوونتوده، پالمیراس، رم و آ.ث.میلان بازی کرده است.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
کافو در جام جهانی ۱۹۹۴


این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
کافو در جام جهانی ۱۹۹۸

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
کافو در جام جهانی ۱۹۹۸

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
کافو در جام جهانی ۱۹۹۸

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
کافو در جام جهانی ۱۹۹۸

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 135 از 241:  « پیشین  1  ...  134  135  136  ...  240  241  پسین » 
ورزش
ورزش

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA