انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 138 از 241:  « پیشین  1  ...  137  138  139  ...  240  241  پسین »

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی


مرد

 
مالدینی در جام جهانی ۲۰۰۲

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
مالدینی در جام جهانی





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
مالدینی بهترین دفاع جهان





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
Geoff Hurst




  • تولد: ۸ دسامبر ۱۹۴۱ م. اشتون-آندر-لین، بریتانیا
  • همسر: جودیت هرست (ازدواج ۱۹۶۴ م.)
  • پست: مهاجم
  • والدین: اولین بلیک، چارلی هرست
  • فرزندان: کلر هرست، شارلوت هرست، جوآن هرست
  • خواهر و برادر: رابرت هرست، دایان هرست

جف هرست (به انگلیسی: Geoff Hurst) (زاده ۸ دسامبر ۱۹۴۱ - آشتون آندر لاین) بازیکن ومربی سابق فوتبال اهل انگلستان است. وی سابقه عضویت در باشگاه وستهام و استوک سیتی و مربی‌گری در تیم چلسی را دارد.او یکی از گلزنان فینال جاج جهانی 1966 مقابل المان غربی بود.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
گل مشکوک جف هرست به آلمان غربی در فینال جام جهانی ۱۹۶۶





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
جف هرست





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
Miroslav Klose




میروسلاو کلوزه (به آلمانی: Miroslav Klose) (زادهٔ ۹ ژوئن ۱۹۷۸ در اوپوله، لهستان) بازیکن فوتبال آلمانی و عضو باشگاه لاتزیو و تیم ملی فوتبال آلمان است. کلوزه بهترین گلزن و برنده کفش طلایی جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان شد. او در آن بازی‌ها پنج گل به ثمر رساند. او در نخستین جام‌جهانی که در آن حضور یافت یعنی در جام‌جهانی سال ۲۰۰۲ به میزبانی کره و ژاپن نیز پنج گل زد. وی در جام جهانی ۲۰۱۰ هم عضو تیم ملی آلمان بود و موفق شد تا در آن جام هم ۴ گل به ثمر برساند، وی همچنین توانست در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل دو گل به ثمر برساند و در مجوع با۱۶ گل آقای گل جام جهانی است. نخستین فوتبالیستی است که پس از اتحاد دو آلمان آقای گل جام‌جهانی شده و تنها بازیکنی می‌باشد که در دو جام متوالی پنج گل به ثمر رسانده‌است.

میروسلاو کلوزه در خانواده‌ای ورزشکار پرورش یافت. مادرش باربارا عضو تیم ملی هندبال لهستان (که در ۸۲ بازی ملی حضور داشت) و پدرش یوزف کلوزه فوتبالیست بود و به تیم ملی لهستان نیز رسید. در سال ۱۹۸۱ خانواده کلوزه از کشور کمونیست لهستان فرار کردند و ابتدا به فرانسه و سپس در سال ۱۹۸۷ به کوسل در آلمان نقل مکان کردند. پدر میروسلاو کلوزه از یک خانواده اصیل آلمانی می‌باشد به همین‌خاطر آنها با نام خانوادگی رشیدلر در آلمان اقامت گرفتند. کمی پس از سکنی گزیدن در آلمان پدر میروسلاو دوباره نام خود را به کلوزه برگرداند زیرا کلوزه نام فامیل پدربزرگ آلمانی او اروین کلوزه بود که در سال ۱۹۱۰ در (سیلسیای علیا) به دنیا آمد. وقتی در مدرسه‌ای در آلمان ثبت‌نام کرد، روزهای سختی را پشت سر می‌گذاشت. شروع درس برای او اصلاً آسان نبود. میروسلاو هشت ساله که باید در کلاس چهارم درس می‌خواند، دو سال عقب رفت و تحصیلات را از کلاس دوم ادامه داد زیرا با زبان و فرهنگ آلمانی آشنایی کافی نداشت. آن روزها، روزهای سختی بودند ولی همین مشکلات در آینده او را قوی‌تر ساخت.


کلوزه در سال ۱۹۹۸ یعنی زمانی که به تیم هُمبورگ پیوست دوست داشت در کنار فوتبال یک حرفه هم بیاموز. پدر و مادرش هم در این زمینه به او کمک فکری می‌رساندند و مشوق او بودند. بنابراین میروسلاو به کلاس‌های کارآموزی نجاری رفت و این دوره را با موفقیت پشت سرگذاشت. او در این‌باره می‌گوید (من به این خاطر نجار شدم که از بلندی نمی‌ترسیدم. وقتی روی پاهایم در ارتفاعات بلند مثل شیروانی‌ها می‌ایستم احساس امنیت می‌کنم.) او پس از پیوستن به تیم کایزرسلاترن این حرفه را کنار گذاشت.کلوزه در منطقه زیبای بلاباخ خانه‌ای برای خود ساخت. او می‌گوید:من از زندگی در محیطی آرام و ساکت در خارج از شهر لذت می‌برم. ولی کلوزه فرصت زیادی برای زندگی در این خانه رویایی ندارد زیرا باید بیشتر وقت خود را در شهر و در کنار هم‌تیمی‌هایش سپری نماید. او تنها در مواقعی خاص و برای استراحت به خانه‌اش در بلاباخ می‌رود و اوقاتی را در آن‌جا سر می‌کند.


میروسلاو کلوزه متاهل است. همسرش سیلویا روز سی‌ام ژانویه ۲۰۰۵در بیمارستان یوزف دو پسر دوقلو به دنیا آورد. آن روز این پدر جدید که در پوست خود نمی‌گنجید به خبرنگاران گفت(ما هیجان‌زده هستیم. فکر می‌کنم همه خوشحال هستیم. این بزرگ‌ترین اتفاق زندگی من است. خوشحالم که در کنار سیلویا هستم. این یک لحظه بی‌نهایت مهم و موثر در زندگی ماست. با تولد این دوقلوهای زیبا یک شب آشفته و پر از نگرانی برای خانواده کلوزه به صبحی شاد و توام با احساس خوشبختی ختم شد.) آن شب خاطره جالبی برای میروسلاو به به شمار می‌رود. در آن شب به یادماندنی میروسلاو برای تیم وردربرمن و برابر هانزاروستوک در حال بازی بوده و سه بر دو از آنها جلو بودند. سیلویا در جایگاه شخصیت‌های استادیوم نشسته بود و همسرش را تشویق می‌کرد ولی در اواسط نیمه اول با تعجب دریافت که وضعیت بحرانی است و اطرافیان بلافاصله او را به بیمارستان رساندند.میروسلاو در فاصله بین دو نیمه موضوع را فهمید ولی مجبور بود تا آخر بازی در استادیوم بماند. آن روز میروسلاو کلوزه در حالی که پس از اتمام بازی سعی داشت به سرعت خود را به بیمارستان برساند، مجبور بود هر چند قدم به چند قدم به هواداران پروپا قرصش امضا بدهد. کلوزه و همسرش نام دوقلوهای خود را لوآن و نوآ گذاشتند.لوآن به هنگام تولد دو کیلو و چهارصد گرم و نوا دو کیلو و ششصد گرم بودند. بیمارستان یوزف تاکنون محل تولد بسیاری از فرزندان فوتبالیست‌ها بوده‌است. از جمله این فوتبالیست‌ها رودی فولر، مارکوبود، اولیور استرین، دیتر ایلتز و کلودیو پیزارو می‌باشند.


کلوزه فوتبال را در یک باشگاه روستایی فراگرفت. باشگاهی به نام بلاباخ دیل‌کوف، او پس از یک فصل بازی در تیم هُمبورگ بدون هیچ مقدمه و به سرعت جذب تیم آماتوری کایزر سلاترن شد. او عادت داشت به هنگام بازی هم‌تیمی‌هایش بایستد و تشویق تماشاچیان را تماشا کند. یک سال بعد از ملحق شدن به این باشگاه به سرعت ترقی کرد و وارد تیم اول کایزر سلاترن شد. او در ۶۷بازی نخست خود ۳۳گل زد. تداوم در گل زدن باعث شد اولین کاپ بین‌المللی خود را به دست آورد و در اودر سال ۲۰۰۴ با قیمت پنج میلیون یورو به تیم وردربرمن انتقال یافت و پس از یک شروع بد در آن تیم، ناگهان سیر صعودی پیمود و به همراه یوهان میکو هافبک فرانسوی تیم و ایوان کلاسنیچ فوروارد اهل کرواسی یک مثلث قدرتمند حمله تشکیل داده و تاثیرات شگرفی بر روی بازی گذاشتند. این سه در بوندسلیگا پانزده گل به ثمر رساندند. کلوزه با وجود ظاهر نسبتاً نحیف، یکی از بهترین سرزنان بوندسلیگاست. او توانایی‌های تکنیکی بسیار بالایی دارد و وقتی پا به توپ شود دیگر کسی حریفش نیست. او در سال ۲۰۰۵ یکی از بهترین فورواردهای آلمان و شاید بهترین آنها بود. او دربازی‌های فصل ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶در بیست و شش بازی ۲۵ گل زد و در به ثمر رسیدن ۱۶گل دیگر نیز تاثیر غیرمستقیم داشت.در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۰۷ کارل هاینس رومنیگه نائب رئیس باشگاه بایرن مونیخ خبر از جذب کلوزه با مبلع ۱۵ میلیون یورو داد.وی در بایرن مونیخ در کنار لوکا تونی خط حمله بایرن را تشکل می‌دهد و دوران خوبی را سپری می‌کند.


نخستین بازی بین‌المللی در مارس ۲۰۰۱ برابر تیم آلبانی ظاهر شد. در آن بازی آلمان دو بر یک آلبانی را شکست داد و زننده دومین گل آلمان کسی نبود جز میروسلاو کلوزه، در جام‌جهانی ۲۰۰۲در کره و ژاپن، کلوزه سه شوت خود را روانه دروازه کرد و یکی از برترین‌های آن شد. اولین بازی تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۰۶ برابر کاستاریکا مصادف بود با روز تولد کلوزه. او در این بازی به مناسبت تولدش دو گل به ثمر رساند. کلوزه تاکنون ۴۴ گل ملی را روانه دروازه حریفان خود کرده‌است.وی یکی از موفق‌ترین گلزنان تاریخ ملی فوتبال آلمان نیز بحساب می‌آید.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
کلوزه در جام جهانی ۲۰۰۲

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
کلوزه در جام جهانی ۲۰۰۲

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
کلوزه در جام جهانی ۲۰۰۲

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 138 از 241:  « پیشین  1  ...  137  138  139  ...  240  241  پسین » 
ورزش
ورزش

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA