انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 8 از 22:  « پیشین  1  ...  7  8  9  ...  21  22  پسین »

ساعت و دستبند هوشمند


مرد

 
رویترز: سواچ برای ساعت‌ های هوشمند و خودروها باتری‌ با عمر شارژ 6 ماهه می سازد

کمپانی سوئیسی سواچ (Swatch) درصدد عرضه‌ی باتری جدیدی برای ساعت‌های‌هوشمند است که عمر بالایی دارد. این باتری را نه تنها می‌توان در ساعت‌های هوشمند بکار گرفت، بلکه خودروها نیز قادرند تا از آن استفاده کنند.



نیک هایک، مدیرعامل کمپانی سواچ که زمانی ساعت‌های‌هوشمند را نمی پذیرفت، حال درصدد تبدیل کردن سواچ به یکی از پیشروترین ساعت‌سازان سوئیسی در زمینه‌ی ساخت ساعت‌های‌هوشمند است. وی در گفتگو با هفته نامه‌ی Handelszeitung به این موضوع اشاره کرده که سواچ در نظر دارد تا یک باتری با عمر بسیار بالا را معرفی کند که علاوه بر ساعت‌های‌هوشمند می‌توان از آن در خودروهای الکتریکی نیز استفاده کرد.
هایک در این مورد گفت:


هر تولیدکننده‌ای که بتواند یک ساعت‌هوشمند با عمرباتری 6 ماه روانه‌ی بازار کند، از یک فاکتور بسیار تاثیرگذار و قدرتمند برای فروش برخوردار است.

سخنگوی سواچ نیز اظهارات هایک را تایید کرده است. در ماه مارس میلادی، سواچ در پاسخ به اپل، از برنامه‌های خود برای تعبیه تراشه‌های قابل برنامه‌ریزی در ساعت‌هایش خبر داد که می‌توان با استفاده از آن پرداخت‌های الکترونیکی را انجام داد.
در صورتی که بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی ساعت در جهان بتواند باتری‌هایی را که هر 6 ماه یکبار نیاز به شارژ دارند، به‌همراه ساعت‌های‌هوشمندش روانه‌ی بازار کند، از فاکتور بسیار تاثیرگذاری برخوردار خواهد شد. سواچ چندی پیش اولین ساعت هوشمند خود را معرفی کرد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی Gear A را ماه سپتامبر همزمان با گلکسی نوت 5 معرفی خواهد کرد

بعد از اینکه خبر معرفی نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ با صفحه گرد منتشر شد، حالا وب‌سایت سم‌موبایل اعلام کرده است Gear A ماه سپتامبر در جریان رویداد IFA 2015 در کنار گلکسی نوت 5 معرفی خواهد شد.



این سایت که روی اخبار پیرامون کمپانی سامسونگ فعالیت می‌کند، اعلام کرده کره‌ای‌ها قصد دارند ساعت هوشمند Gear A را با نام اربیس در جریان رویداد IFA 2015 برلین همزمان با گلکسی نوت 5 معرفی کند. البته در حال حاضر امکان بررسی صحت این ادعا وجود ندارد و بهتر است در شرایط فعلی کمی به بررسی آن بپردازیم.
به گفته سم‌موبایل، موفقیت Apple Watch یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که سامسونگ تصمیم گرفته ساعت هوشمند گلکسی گیر A را طی ماه‌های آتی عرضه کند. در واقع سامسونگ منتظر معرفی اپل واچ بود تا بتواند بعد از آن یک محصول رقابتی را معرفی کند. گفته می‌شود این غول کره‌ای زمان زیادی را صرف توسعه Gear A می‌کند تا بتواند ساعت هوشمندی را در اختیار کاربران قرار دهد که از هر نظر امکان مقابله با اپل واچ را داشته باشد.
سامسونگ هنوز به صورت رسمی درباره زمان معرفی نسل بعدی ساعت هوشمند خود با نمایشگر تمام گرد صحبتی نکرده است و برخی شایعات اعلام کرده‌اند ساعت تایزنی اربیس به حلقه چرخان کنار حاشیه صفحه ساعت برای حرکت در بین اپلیکیشن‌ها، دکمه پاور به شکل تاج و قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز خواهد شد.
منابع خبری همچنین ادعا کرده‌اند، سامسونگ در کنار نسخه مجهز به بلوتوثِ این ساعت از مدلی رونمایی می‌کند که از شبکه 3G پشتیبانی کرده و امکان برقراری تماس به صورت مستقل در آن فراهم شده است.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اپل دردسرساز بودن خالکوبی برای ساعت‌های هوشمندش را تأیید کرد

اپل تأیید کرده است که داشتن خالکوبی روی مچ دست می‌تواند عملکرد حسگر‌های اندازه‌گیری ضربان قلب به کار رفته در ساعت‌های هوشمند این کمپانی را با اشکال مواجه کند. پیش‌تر شماری از کاربران نسبت به این مشکل اعتراض کرده بودند.



به گفته یک سخنگوی کمپانی اپل جوهر به کار رفته در خالکوبی یا طرح آن می‌تواند مانع از تابش نور حسگرهایی شود که برای اندازه‌گیری ضربان قلب در این ساعت‌ها کار گذاشته شده‌اند. اپل این توضیح را در شرح عملکرد این ساعت‌ها روی وبسایت خود منتشر کرده است.
در هفته‌های گذشته برخی از خریداران ساعت‌های هوشمند اپل که روی بدن‌شان خالکوبی دارند، در اینترنت نسبت به مشکلات ایجاد شده به هنگام اندازه‌گیری نبض خود شکایت کرده بودند.
در پی انتشار این شکایات چندین مجله تخصصی اینترنتی دست به انجام تحقیقاتی در مورد ارتباط نحوه عملکرد این ساعت‌های هوشمند با خالکوبی زدند.
مجله "iMore" در نهایت به این نتیجه رسید که داشتن خالکوبی واقعا روی عملکرد این ساعت‌ها تأثیر می‌گذارد.
این ساعت‌ها در اصل با بهره‌گیری از نور ال ای دی‌های سبز ضربان قلب را اندازه می‌گیرند اما رنگ تیره خالکوبی موجب ایجاد اخلال در این عملکرد می‌شود.
البته کمپانی اپل از مدت‌ها پیش در مورد نحوه کار این ساعت‌ها برای اندازه‌گیری ضربان قلب، روی وبسایت خود تذکر داده بود. به گفته اپل این احتمال وجود دارد که ساعت‌های هوشمند این کمپانی هر بار نتوانند میزان ضرب قلب کاربر را به طور دقیق ارزیابی کنند.
در ادامه این تذکر آمده بود، "در مورد درصد اندکی از کاربران احتمال می‌رود عوامل مختلف اندازه‌گیری ضربان قلب را به طور کل ناممکن کند."
برخی گزارش‌های دیگر نیز حاکی از آن هستند که ساعت‌های هوشمند به هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی یکنواخت مثل دویدن یا دوچرخه‌سواری در مورد اندازه‌گیری ضربان قلب نتیجه بهتری را در مقایسه با ورزش‌هایی نظیر تنیس یا بوکس ارائه می‌دهند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
صحت سنسور ضربان سنج اپل واچ با نمونه‌ های پزشکی برابری می‌ کند

یکی از قابلیت‌های اپل واچ، امکان ثبت ضربان قلب کاربر با استفاده از سنسوری است که در زیر ساعت قرار گرفته است. شاید در ابتدا به نظر برسد که ساعت‌های‌هوشمند نمی‌توانند در ارائه‌ی اطلاعات چندان دقیق باشند، اما ضربان سنج اپل واچ کارکردی به دقت دستگاه‌های ضربان سنج پزشکی دارد.



شاید در نگاه اول امکان ثبت ضربان قلب موجود در اپل واچ که با قابلیت انتقال ضربان همراه شده، چندان جدی گرفته نشود، چراکه بسیاری اطلاعات ارائه شده توسط این سنسورها را چندان دقیق نمی‌دانند، در حالی که یافته‌های جدید نشان از این دارد که صحت سنسور ضربان سنج اپل واچ، نزدیک به ضربان سنج‌های پزشکی است.
برد لارسون یک مهندس کامپیوتر و موسس SonoPlot است. وی در طول چند روز اطلاعات ارائه شده توسط سنسور ضربان سنج اپل واچ را نگه داشته تا آن را با اطلاعات ضربان خود که با استفاده از دستبند Mio Alpha ثبت کرده، مقایسه کند. Mio Alpha دستبندی است که از آن برای اندازه‌گیری ضربان قلب استفاده می‌شود و براساس اطلاعات ارائه شده دقت آن بسیار بالا است و با ضربان‌سنج‌هایی که سنسور آن‌ها به سینه‌ی افراد متصل می‌شود، برابری می‌کند.
همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، با قراردادن نمودار مربوط به ضربان ثبت شده توسط اپل واچ و Mio Alpha، می‌توان به روشنی دید که دقت سنجش ضربان اپل واچ بالا است.
اپل واچ از Pulse Oximeter برای سنجش ضربان قلب استفاده می‌کند. در این فناوری نوری به سمت رگ‌های خونی تابانده می‌شود و براساس نور بازتابیده شده، ضربان اندازه‌گیری می‌شود. چندی پیش اخباری مبنی بر اختلال سنسور ضربان‌سنج روی دست افرادی که خالکوبی دارند، منتشر شد. این خبر توسط اپل نیز تایید و دلیل آن اختلال در نور بازتابیده شده برای اندازه‌گیری توسط سنسور اعلام شد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
جیلبریک کردن اپل واچ برای اجرای مرورگر وب

اپل واچ، فاقد اپلیکیشن مرورگر وب است. به نظر می‌رسد کمپانی اپل وب‌گردی را در یک صفحه نمایش کوچک و در مچ دست زیاد ضروری ندانسته و به همین دلیل هیچ اپلیکیشنی را برای آن ارائه نکرده است. اما اخیرا توسعه دهنده‌ و هکری به نام Comex توانسته با جیلبریک کردن اپل واچ، اپلیکیشن مرورگری را در آن اجرا کند.



از آنجایی که اپل واچ فاقد اپلیکیشن کیبورد است، به همین دلیل هیچ راهی هم برای تایپ آدرس وب نیز وجود ندارد. از این‌رو این ساعت هوشمند اپلیکیشنی برای مرور صفحات وب و وب‌گردی ندارد. اما این فقدان اپلیکیشن به این معنی نیست که توسعه دهندگان اپلیکیشن مرورگری را برای اپل واچ توسعه ندهند.
توسعه دهنده مشهوری به نام Comex که به جیلبریک کردن گوشی‌های آیفون شهرت دارد، اخیرا ویدئوی کوتاهی را منتشر کرده که در طول آن به اجرای اپلیکیشن مرورگر وب بر روی اپل واچ پرداخته است، اگرچه هنوز مشخص نیست این توسعه دهنده چگونه وب‌سایت Google.com را در اپل واچ اجرا کرده است و در حال حاضر اپلیکیشن مورد استفاده برای دانلود در دسترس نیست.
به نظر می‌رسد Comex راهی را برای دور زدن محدودیت‌های اپل واچ پیدا کرده که احتمالا از طریق این روش، اپل واچ در آینده‌ای نزدیک با جیلبریک شدن یا با ارائه کردن SDK برای سیستم عامل ساعت، قادر به اجرای انواع مختلف اپلیکیشن‌ها خواهد بود. اپل در حال حاضر این موضوع را تایید کرده که اپلیکیشن‌های شخص ثالث برای اپل واچ، یعنی آن دسته از اپلیکیشن‌هایی که نیازی به اجرا در آیفون ندارند، تا اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهند شد.
می‌توانید ویدئوی زیر را برای تماشای اجرای اپلیکیشن توسط Comex مشاهده کنید:


لینک دانلود

به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
صفحه‌ نمایش 68 درصد از ساعت‌های هوشمند عرضه شده در فصل اول 2015 ساخت ال جی است

این روزها ساعت‌های هوشمند مختلفی در بازار وجود دارند که هر یک تجربه‌ی کاربری متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، اما اغلب ساعت‌های هوشمند موجود، از یک نظر شبیه به هم هستند و آن صفحه‌ی نمایش است، چراکه براساس آمار جدید 68 درصد از ساعت‌های عرضه شده در فصل اول 2015 از صفحه‌ی نمایش ساخت ال‌جی بهره می‌برند.



براساس گزارش جدیدی که توسط DisplaySearch منتشر شده، ال‌جی در حدود 68 درصد از صفحه‌ی نمایش ساعت‌های‌هوشمند عرضه شده به بازار را در سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی تامین کرده است. اپل واچ را باید از جمله‌ی محصولاتی خواند که ال‌جی صفحه‌ی نمایش آن را تامین می‌کند. براساس اطلاعات ارائه شده ال‌جی بیش از 90 درصد از درآمد تولید صفحه‌ی نمایش در حوزه‌ی ساعت‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است.
با توجه به آمار ارائه شده توسط دیسپلی سرچ، در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی، ال‌جی بیش از 8 میلیون صفحه‌ی نمایش برای ساعت‌های‌هوشمند عرضه کرده است. در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ال‌جی در این حوزه شاهد رشد بسیار بالایی است، چراکه یک سال پیش ال‌جی تنها 1.1 میلیون صفحه‌ی نمایش راهی بازار کرده بود.
با عرضه‌ی 8 میلیون قطعه صفحه‌ی نمایش، ال‌جی با فاصله‌ی بسیاری سامسونگ و کمپانی ژاپنی JDI را به ترتیب با عرضه‌ی 3 و 1.48 میلیون قطعه پشت سر گذاشته است. پس از این دو کمپانی، به ترتیب Futaba و شارپ با عرضه‌ی 1.12 و 900٫000 صفحه‌ی نمایش قرار گرفته‌اند.
علاوه بر اینکه ال‌جی تولید صفحه‌ی نمایش اپل واچ را برعهده دارد، تامین بخشی از صفحه‌ی نمایش مورد استفاده در ساعت‌های هوشمند اندرویدی نیز بر عهده این کمپانی است. در این بین نباید ساعت‌های هوشمند خود کمپانی ال‌جی را نیز فراموش کرد.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
گوگل پشتیبانی از اپل واچ را با اپلیکیشن News and Weather آغاز کرد

گوگل بروزرسانی اپلیکیشن‌های خود را برای اپل واچ آغاز کرده و اولین اپلیکیشنی که برای این ساعت هوشمند عرضه می‌شود، News & Weather است. این غول جستجو اپلیکیشن‌هایی نظیر جیمیل، هنگ‌اوتس، Calendar، Search و Google+ را در برنامه‌ی آینده خود جهت ارائه به اپل واچ در نظر گرفته است.



گوگل جزئیات بیشتری درباره‌ی عرضه اپلیکیشن News & Weather اعلام نکرده و فقط به ارائه آن در اپل واچ اشاره کرده است. این اپلیکیشن در ساعت اپل، بیشتر روی اخبار تاکید کرده و اطلاعاتی در خصوص آب و هوا را نمایش نمی‌دهد؛ بنابراین فقط می‌توان آخرین اخبار روز را مشاهده کرد. توسط قابلیت digital crown اپل واچ می‌توان تصاویر موجود در اخبار را مشاهده کرد اما نمی‌توان اخبار را به طور کامل مطالعه کرد.
با قابلیت Force Touch اپل واچ می‌توان خبرهای دلخواه را در داخل لیست خواندن یا reading list سافاری اضافه کرد. در اپلیکیشن News & Weather اخبار را می‌توان از منابع معتبر خبری همانند نیویورک تایمز، CNN و Circa مشاهده کرد. گوگل با ارائه این اپلیکیشن اثبات کرد که اپل واچ را رد نکرده و می‌تواند اپلیکیشن‌های بسیاری را برای آن عرضه کند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
چگونه آیکون ها را در اپل واچ بزرگتر و خواناتر کنیم؟

اگر به نظرتان آیکون‌های نمایشگراپل واچ کمی کوچک‌ است و نمی‌توان به راحتی با آن‌ها کار کرد، می‌توان از طریق یک روش ساده و آسان، سایز آن‌ها را بزرگ‌تر کرد. همانند گوشی‌ آیفون، این تنظیمات در منوی Accessibility اپل واچ نیز قرار دارد.
برای بزرگ‌تر کردن آیکون‌های اپل‌واچ ابتدا به منوی General و سپس به بخش Accessibility مراجعه کرده و در این قسمت، گزینه‌ی Reduce Motion را فعال کنید.
البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که با بزرگ‌تر کردن آیکون‌ها، دیگر امکان بزرگ‌کردن دوباره یا کوچک‌تر کردن آن‌ها در صفحه home اپل واچ میسر نخواهد بود. تمامی مراحل بزرگ‌نمایی آیکون‌ها را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید:



۱. آیکون‌ها کوچک‌تر هستند



۲. منوی Setting را باز کنید


۳. بخش General را باز کنید


۴. در این قسمت Accessibility را انتخاب کنید


۵. گزینه‌ی Reduce Motion را فعال کنید


۶. سمت چپ: آیکون‌ها در حالت پیش فرض و سمت راست آیکون‌ها در حالت بزرگ‌نمایی شده قرار دارند
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
اُربیس، ساعت هوشمند دایره‌ ای سامسونگ با رابط کاربری جدید تایزن

سامسونگ در حال کار روی ساعت هوشمند با نمایشگر دایره‌ای است. اگرچه اطلاعات زیادی درباره‌ی این محصول منتشر نشده، اما این ساعت علاوه بر نمایشگر دایره‌ای، سیستم عامل تایزن سامسونگ را هم به همراه خواهد داشت.
سامسونگ برای اینکه بتواند سیستم عامل تایزن را در ساعت هوشمند خود تعبیه کند، ابتدا باید توسعه دهندگان را برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌های مبتنی بر این سیستم عامل متقاعد و تشویق کند؛ زیرا در مقابل ساعت سامسونگ، رقبایی همچون اپل واچ و ساعت‌های اندروید وِر وجود دارند که از اپلیکیشن‌های بسیاری برخوردار هستند. به همین دلیل سامسونگ امروز مجموعه‌ای از مستندات را در قالب SDK برای توسعه دهندگان به جهت آشنایی بیشتر با ساعت هوشمند، عرضه کرده است.
ساعت بعدی سامسونگ، دارای مشخصاتی از قبیل پشتیبانی از شبکه مخابراتی 2G، GPS، سنسورهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و سنسوری برای سنجش ضربان قلب است. این ساعت از فریم فلزی به همراه صفحه نمایش ۱.۱۸ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ با تراکم پیکسلی 305ppi برخوردار خواهد بود؛ اما مهم‌ترین قابلیت آن، «چرخش دایره‌ای» برای تعامل با رابط آن است.




با چرخش دادن صفحه نمایش، می‌توان بین لیست‌ها اسکرول کرده یا روی تصاویر زوم کرد، حتی می‌توان توسط این چرخش میزان صدا را تنظیم کرد، آیتم‌هایی را انتخاب کرد و می‌توان توسط این روش شماره‌ را وارد کرد. این قابلیت بیشتر شبیه به قابلیت Digital Crown اپل واچ است. ویژگی Digital Crown برای اسکرول کردن عمودی، زوم روی تصاویر و نقشه‌ها کاربرد دارد؛ همه‌ی این موارد را می‌توان توسط این قابلیت روی صفحه نمایش انجام داد. اپل این ویژگی را مشابه قابلیت click wheel آیپاد و قابلیت چند لمسی آیفون ارائه کرده است.



در مقابل ساعت‌های اندروید وِر را هم می‌توان توسط یک دکمه کل صفحه نمایش را کنترل کرد و این قابلیت با نرم افزار ارائه شده توسط گوگل قابل اجرا است. هیچ زمینه‌ای برای تولید کنندگان سخت افزار برای سفارشی کردن رابط‌های کاربری خود فراهم نشده است.سامسونگ تا به حال یک ساعت هوشمند اندروید وِری را عرضه کرده که Gear Live نام داشته و مربعی شکل است. به نظر می‌رسد این کمپانی برای تولید ساعت‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل تایزن ادامه خواهد داد.
ساعت هوشمند جديد سامسونگ قابليت اتصال از طريق بلوتوث به دستگاه‌هایی نظیر هدست به منظور برقراری تماس خواهد داشت. همچنین کاربران می‌توانند اعلان‌های مربوط به اپلیکیشن‌های نصب شده روی تبلت یا گوشی هوشمند را در این ساعت مشاهده کنند. همچنین قابلیت اینکه کاربران بتوانند به اعلانیه‌های دریافتی پاسخ داده یا آن را حذف کنند نیز وجود دارد. ضمنا کاربران می‌توانند اپلیکیشن مربوط به اعلانیه دریافت شده را در گجتی که با ساعت متصل است، اجرا کنند. علاوه بر این، ساعت جدید دارای عناصر گرافیکی مختلف برای نمایشگر است.
اسم رمز ساعت هوشمند جدید سامسونگ Project Orbis نام دارد، اما ممکن است با نام Gear A عرضه شود. انتظار می‌رود سامسونگ این ساعت را به همراه گوشی گلکسی نوت 5 در کنفرانس IFA 2015 رونمایی کند.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
سال 1999 سامسونگ اولین گوشی ساعتی خود را معرفی کرد

پیش از ظهور ساعت‌های هوشمند، شرکت‌های مختلفی درصدد ساخت و معرفی ساعت‌هایی با تکنولوژی روز برآمدند، اما ظاهرا اکثر آنها موفقیتی در این زمینه کسب نکردند. شرکت سامسونگ نیز برای اولین بار در سال ۱۹۹۹، ساعت SPH-WP10 را که در رده‌ی گوشی/ساعت قرار دارد، معرفی کرد.



با تلاش شرکت‌های فناوری، امروزه شاهد حضور ساعت‌های هوشمندی نظیر Watch Urbane ال‌جی و اپل واچ در بازار هستیم. اگر تاریخ ساعت‌های هوشمند را بررسی کنیم، می‌توان به شرکت‌های مختلفی اشاره کرد که تلاش بسیاری را در این زمینه داشته‌اند اما متاسفانه تا به حال نتوانستند ساعت هوشمندی معرفی کنند یا ساعت‌های آن‌‌ها توجه افراد زیادی را جلب نکرده است.
ساعت SPH-WP10 سامسونگ یکی از محصولاتی است که با الهام از فیلم‌های عملی تخیلی ساخته شده و حال به تاریخ پیوسته است. این ساعت در زمان خود، کوچک‌ترین و سبک‌ترین ساعت دارای ترمینال‌های بی‌سیم بود و طراحی خود را مدیون فیلم‌هایی نظیر جنگ ستارگان است؛ اما اگر نگاهی به ساعت‌های هوشمند امروزی سامسونگ بیاندازید، این ساعت‌ها دیگر نه سبک‌ترین و نه کوچک‌ترین هستند، زیرا به طور میانگین وزنی معادل ۵۰ گرم و ضخامتی حدود ۲ سانتی متر دارند. البته دیگر در ساعت‌های هوشمند امروزی شاهد وجود آنتن‌ها نیستیم و این قطعه به کلی از خانواده ساعت‌ها و گوشی‌های موبایل حذف شده است.
ساختار ساعت SPH-WP10 سامسونگ، با عملکرد الکترونیکی و آنتن مخابراتی ترکیب شده است. توسط این ساعت کاربران می‌توانستند تماس‌های تلفنی را تا ۹۰ دقیقه برقرار کنند؛ با در نظر داشتن طول تماس، می‌توان به طول عمر بالای باتری ساعت نیز پی برد. این ساعت نمایشگر ال‌سی‌دی و دکمه‌های فیزیکی را برای دسترسی به منوها دارد. علاوه بر این، ساعت SPH-WP10 توانایی اجرای دستورات صوتی را نیز داشت. این دستگاه فاقد صفحه کلیدی برای وارد کردن متن و شماره‌گیری بود.
اگرچه سامسونگ با تولید این ساعت قصد داشت توجه کاربران جوان را به محصول جدید خود معطوف کند، اما این کمپانی با ساعت SPH-WP10 به هدف خود نرسید. احتمالا دلیل عدم موفقیت، ظاهر ساعت و کنترلرهای آن بود یا شاید طراحی این ساعت نسبتا قدیمی بود. خوشبختانه امروزه سامسونگ در مقایسه با رقبا، فروش خوبی را در زمینه‌ی گجت‌های پوشیدنی رقم زده است.


به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 8 از 22:  « پیشین  1  ...  7  8  9  ...  21  22  پسین » 
کامپیوتر

ساعت و دستبند هوشمند

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA