انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 140 از 241:  « پیشین  1  ...  139  140  141  ...  240  241  پسین »

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی


مرد

 
۱۶ گل کلوزه در ادوار مختلف جام های جهانی





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
میروسلاو کلوزه





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
مهارت کلوزه در زدن ضربه سر





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
Michel Platini



میشل پلاتینی در ۲۱ ژوئن سال ۱۹۵۵ در فرانسه به دنیا آمد.
میشل پلاتینی که نوه یک مهاجر ایتالیایی‌تبار است در فرانسه متولد شد و مبدل به برترین چهره فوتبال قاره اروپا در دهه 80 گردید. او فوتبال حرفه‌ای را با باشگاه نانسی و در سال 1972 آغاز کرد و پس از 7 فصل حضور در این تیم به سنت اتین پیوست.

پلاتینی در المپیک 1976 در تیم فرانسه حضور داشت و 2 سال بعد در اولین جام جهانی زندگی‌اش به میدان رفت. او به سنت اتین کمک کرد تا قهرمان لیگ فرانسه شود و سپس با مبلغ 7/1 میلیون دلار در سال 1982 به یوونتوس پیوست. در همین سال در جام جهانی اسپانیا او به همراه فرانسه به مقام چهارم رسید و با ارائه بازی‌های زیبا به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شد.

پلاتینی 5 فصل طلایی را در یوونتوس گذراند و با این تیم به دو عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا و یک قهرمانی اروپا دست یافت. او در 3 سال پیاپی عنوان بهترین بازیکن اروپا را به دست آورد که در نوع خود رکورد جالب توجهی است. اوج هنرنمایی پلاتینی جام ملت‌های اروپا در سال 1984 بود که تیم فرانسه با 9 گل او به مقام قهرمانی اروپا رسید.

در آن زمان تیم ملی فرانسه با حضور وی، ژان تیگانا، آلن ژیرس، لوییس فرناندز و ... پرقدرت‌ترین تیم اروپا بود و با این ترکیب عازم مکزیک شد تا افتخاری دیگر در جام جهانی به دست آورد.

در جام جهانی 1986 مکزیک، تیم فرانسه با رهبری پلاتینی موفق به حذف برزیل در یک چهارم نهایی شد، دیداری که زیباترین بازی تاریخ جام جهانی خوانده می‌شود. یاران پلاتینی در نیمه نهایی مغلوب آلمان‌غربی در ضربات پنالتی شدند تا پس از پیروزی بر بلژیک به عنوان سوم جام جهانی رضایت دهند.

اسطوره بزرگ فوتبال فرانسه و باشگاه یوونتوس در سال 1987 در دیداری که بزرگترین ستارگان فوتبال جهان در آن حضور داشتند از دنیای توپ گرد خداحافظی کرد.

پلاتینی به عنوان مسئول برگزاری جام جهانی 1998 توانایی‌های خود را در مدیریت فوتبال به نمایش گذاشت و پس از آن به عضویت کمیته اجرایی فیفا درآمد. در ماه‌های آغازین سال 2007 پلاتینی به عنوان رییس جدید یوفا انتخاب شد تا یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های فوتبال دنیا در آغاز قرن بیست و یکم باشد.

وی برای تیم ملی فرانسه 72 بازی انجام داد و 41 گل به ثمررساند. همچنین در 3 جام جهانی (1978، 1982 و 1986) حضور داشت و در 16 بازی ، 6 گل زد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
سفر میشل پلاتینی به کابل



او در سپتامبر ۲۰۱۳ (سنبله/شهریور ۱۳۹۲) و در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال افغانستان در جنوب آسیا، بدون اعلام قبلی به کابل سفر کرد. در این سفر، ضمن قدردانی از بازیکنان فوتبال افغانستان، وی جهت رشد ظرفیت‌ها و توسعهٔ فوتبال پایه در این کشور وعدهٔ همکاری داد.او همچنین برای دقایقی به فوتبال با نوجوانان پرداخت.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
میشل پلاتینی در جام جهانی ۱۹۷۸

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
میشل پلاتینی در ادوار مختلف جام جهانی





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
هنر پلاتینی در زدن ضربات آزاد





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
Just Fontaine



ژوست فونتین در تاریخ 18 آگوست سال 1933 در مراکش به دنیا آمد.فونتین که از سوی هوادارانش اغلب به نام ژوستو خوانده می‌شد، از سال 1949 تا 1962 در دنیای حرفه‌ای فوتبال فعالیت کرد. او فوتبال را در سال 1950 در تیم ماروکین کازابلانکا آغاز کرد و تا سال 1953 نیز در این تیم ماند، سپس راهی فرانسه شد.

در این کشور ابتدا بای باشگاه او.جی.سی نیزا بازی کرد (1953-1956) و بلافاصله بعد از آن به تیم استید ریمس پیوست (1956-1962). در این باشگاه هم مثل تیم ملی فرانسه، چندین سال با مهاجمانی تراز اولی چون پیانتونی، وینسنت و بلیارد هم‌بازی بود که در یک فصل بین 80 تا 90 گل در لیگ دسته اول فرانسه به ثمر رساندند و در سال بازگشت ریموند کوپا (60/1959) حتی در 38 بازی 109 گل زدند. فونتن در فرانسه چهار بار به قهرمانی لیگ این کشور و دوبار به قهرمانی جام حذفی دست یافت؛ به علاوه دو بار نیز عنوان آقای گلی لیگ را از آن خود کرد. وی با باشگاه ریمس یکب از نیز در سال 1959 به فینال مسابقات جام باشگاه‌های اروپا در مقابل رئال مادرید رسید.

فونتین در سال 1960 با شکستی پایش مواجه شد که با وجود معالجات و تمرینات زیاد،‌ در سال 1962 در حالی که تنها 28 سال سن داشت، مجبور به کناره‌گیری از فوتبال شد. او در پایان سال 1961 به عنوان اولین رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های فرانسه انتخاب شد و این سمت را تا سال 1964 در اختیار داشت.


ژوست فونتین بین سال‌های 1953 تا 1960، 21 بار پیراهن تیم ملی فوتبال فرانسه را به تن کرد و 30 گل نیز وارد دروازه حریفان کرد و میانگین افسانه‌ای 43/1 گل در هر بازی را به دست آورد. وی سه بار موفق به هت‌تریک شد و یک بار نیز در دیدار مقابل آلمان برای کسب مقام سوم جهان چهار گل در یک بازی به ثمر رساند. او همچنین تا امروز رکورددار گلزنی در یک جام جهانی می‌باشد: در جام جهانی 1958 در سوئد موفق به زدن 13 گل شد. این در حالی بود که وی به جای هم‌تیمی‌اش در ریمس، رنه بلیارد که قبل از جام جهانی دچار مصدومیت شده بود، برای حضور در جام به تیم ملی دعوت شده بود.

پس از این که در سال 1962 مجبور به خداحافظی از زمین فوتبال شد، بلافاصله در دوره مربیگری شرکت کرد و به عنوان نفر اول، از این دوره فارغ‌التحصیل شد. در ژانویه سال 1967سرمربی تیم ملی فرانسه شد، اما بعد از دو شکست خانگی در دو بازی دوستانه مقابل رومانی و شوروی، در ماه ژولای از تیم ملی برکنار و لوئی دوگاگ جانشین وی شد. پس از آن به مدت سه سال (1973-1976) هدایت باشگاه پاری سن ژرمن را به دست گرفت و این تیم را در سال 1974 به لیگ دسته اول رساند و در فصل 79/1978 نیز سرمربی باشگاه تولوز بود. وی همچنین در آغاز دهه 80 سرمربی تیم ملی مغرب بود.

ژوست فونتین که نشان افتخاری شوالیه را به دست آورده است، در سال 2000 نیز از سوی مجله تخصصی ورزشی اکیپ به عنوان پنجمین فوتبالیست برتر قرن فرانسه برگزیده شد. وی هم‌اکنون صاحب فروشگاه‌های تجهیزات ورزشی "ژوستو اسپرت" می‌باشد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
ژوست فونتین در جام جهانی ۱۹۵۸

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 140 از 241:  « پیشین  1  ...  139  140  141  ...  240  241  پسین » 
ورزش
ورزش

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA