انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 10 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10

امنیتی جاسوسی و سلاح ها


مرد

 
درود
pixy_666
دوست عزیز این هواپیما بسیار گرانقیمت است . یعنی چیزی بالغ بر دویست میلیون دلار و نکته ای که قابل ذکر است تکنولوزی استفاده شده در این هواپیما قبلا در هواپیمای انگلیسی حری یر استفاده شده و به هیچ عنوان جدید نیست . در پایان از شما بخاطر اطلاعات مفیدی که در تاپیک به اشتراک میگذارید سپاس .
از آن زمان که آرزو چو نقشی از سراب شد/
تمام جستجوی دل، سوال بی جواب شد/
نرفته کام تشنه ای به جستجوی چشمه ها/
خطوط نقش زندگی، چو نقشه ای بر آب شد/
چه سینه سوز آه ها که خفته بر لبان ما/
هزار گفتنی به لب اسیر پیچ و تاب شد/
نه فرصت شکایتی، نه قصه و روایتی/
قرار عاشقانه ه
     
  
مرد

 
ارتش آمریکا سربازان را نامرئی کرد

بخش تحقیقات ارتش آمریکا در حال ساخت و توسعه نوعی لباس استتار کننده برای سربازان خود است که بدون منبع تغذیه می‌تواند نیروها را در هر محیطی کاملا نامرئی کند.
به گزارش دیلی‌میل، ارتش آمریکا پیش از این با انتشار یک فراخوان از شرکت‌ها و دانشگاه‌ها دعوت کرد تا ظرف مدت شش ماه طرح‌های خود را برای ساخت یک لباس انعطاف‌پذیر، سبک و بدون منبع تغذیه که بتواند سربازان را در هر محیطی با هر دما و شرایطی از تمام زاویه‌ها کاملا نامرئی کند، ارائه دهند.
منبع الهام اولیه این طرح، تحقیقات تئوریکی بود که در سال 2006 انجام و در آن مشخص شد که برخی ابرمواد کوانتومی می‌توانند نور را به دام بیندازند و در زاویه‌ای دیگر آن‌ را هدایت کنند. این تحقیقات در شرایط آزمایشگاهی بود و شامل طول‌موج‌های خاصی می‌شد و البته سوژه را کاملا نادیدنی نمی‌کرد.
در کنار این طرح، دیودهای نوری طبیعی یا همان OLED‌‌ها ساخته شده‌اند که می‌توانند در سطوح بسیار نازک و با حداقل انرژی ممکن کار کنند و تصاویر پشت را به جلو انتقال دهند اما مشکل در این تکنولوژی نیز، بحث منبع تغذیه و نیاز به پردازش‌های رایانه‌ای است.
ارتش آمریکا در شرایطی که برای طرح مورد قبول گذاشته بود آورده است که در صورتی تکنولوژی پیشنهادی نیاز به منبع تغذیه داشته باشد، این منبع نباید بیش از 450 گرم وزن داشته باشد و با استفاده از آن، لباس باید حداقل 8 ساعت بتواند به کار ادامه دهد.
میدان‌های نبرد شامل طیف وسیعی از محیط‌هاست که تقریبا هر فضایی را شامل می‌شود و لباس مورد نظر نباید محدودیت دما، رطوبت یا انعطاف داشته باشد و همچنین نباید مانع از فعالیت‌های معمول یک سرباز شود. پس از شش ماه نخست، قرار بود 10 طرح برگزیده وارد مرحله یک ساله توسعه شوند که اکنون اخبار منتشرشده حاکی از ورود به مرحله آزمایش‌های میدانی است.
هنوز جزئیات بیشتری از طرح برنده یا تکنولوژی مورد استفاده در آن ارائه نشده است اما هم ابرمواد کوانتومی و هم OLED قابلیت و پیشرفت‌های لازم برای دستیابی به این سطح را دارند و باید منتظر بود و دید که آیا ارتش آمریکا قصد علنی کردن اختراع خود را دارد یا خیر.


hamiice: دوست عزیز این هواپیما بسیار گرانقیمت است . یعنی چیزی بالغ بر دویست میلیون دلار و نکته ای که قابل ذکر است تکنولوزی استفاده شده در این هواپیما قبلا در هواپیمای انگلیسی حری یر استفاده شده و به هیچ عنوان جدید نیست . در پایان از شما بخاطر اطلاعات مفیدی که در تاپیک به اشتراک میگذارید سپاس .
خواهش میکنم دوست عزیز دقیقا، اینجا هستیم که با هم تبادل اطلاعات کنیم... و تشکر از مطلبی که گذاشتید...
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نفربر Kurganets-25 روسی توسط کنترلری مشابه گیم‌ پد پلی استیشن هدایت می‌ شود

در هفته‌ای که گذشت، ارتش روسیه به مناسبت هفتادمین سالگرد پایان جنگ جهانی دوم، بزرگ‌ترین رژه‌ی نظامی خود را برگزار کرد که در جریان آن شماری از پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی روسیه از قبیل نفربر Kurganets-25 و تانک آرماتا معرفی شد. اطلاعات منتشر شده حاکی است که کمپانی سازنده‌ی این نفربر، از کنترلری مشابه گیم‌پد پلی استیشن استفاده کرده است.



روسیه در جریان رژه‌ی نظامی باشکوه خود که هفته‌ی گذشته برگزار شد، شماری از مدرن‌ترین جنگ‌افزارهای نظامی خود را معرفی کرد. یکی از تجهیزات نظامی مدرن این کشور، نفربر Kurganets-25 است که براساس اطلاعات ارائه شده از کنترلری مشابه آنچه که با پلی‌استیشن سونی همراه شده، استفاده شده است. آلبرت باکُو، قائم مقام کمپانی Tractor Plants که وظیفه‌ی ساخت این نفربر را بر عهده دارد، این موضوع را اعلام کرده است. وی در این خصوص گفت:

من برای متقاعد کردن طراحان به منظور استفاده از الگوی ساخت کنترلر پلی استیشن 4 تلاش بسیاری کردم، چراکه چنین طراحی برای استفاده توسط سربازان جوان بسیار تاثیرگذار است و سازگاری با آن به زمان کمی نیاز دارد.

با توجه به اینکه تصویری از این کنترلر منتشر نشده، هنوز مشخص نیست که آیا Tractor Plants از کنترلر مشابه نسل‌های پیشین استفاده کرده یا گیم‌پد پلی استیشن 4 را برای الگوبرداری مورد استفاده قرار داده است. باکو به این موضوع اشاره کرده که طراحی فشرده و کوچک این کنترلر موجب شده تا در فضای درون کابین از نظر اشغال جا صرفه‌ جویی بسیاری شود.
با توجه به اینکه در زمان مورد اصابت قرار گرفتن تانک، استفاده از فرمان درون اتاقک کنترل به دلیل ممانعت از بیرون آمدن راننده بسیار خطرناک است، از این رو کنترلر بسیار کاربردی است.
انتظار می‌رود نفربر Kurganets-25 از سال 2016 بصورت انبوه تولید شده و در اختیار ارتش روسیه قرار گیرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
18 آوریل 2014, 15:48
بمب افکن روسی، دونالد کوک را به وحشت انداخت
بمب افکن روسی، دونالد کوک را به وحشت انداخت
© Photo: ru.wikipedia.org/U.S. Navy
ناو شکن« دونالد کوک» دارای موشک های بالدار « توماهاوک» وارد آب های بیطرف دریای سیاه شد

بمب افکن روسی « سو – 24» مجهز به مدرن ترین مجموعه خنثی سازی رادار با کمک پخش پارازیت، معاصرترین سیستم رادار آمریکایی « ایجیس» در ناوشکن « دونالد کوک» را از کار انداخت. این خبر که بطور وسیعی در رسانه های گروهی روسیه و بلوگ های اینترنتی به بحث گذاشته شده است از طرف پاول زلوتاریف معاون رئیس انستیتوی آمریکا و کانادای آکادمی علوم روسیه مورد تفسیر قرار گرفت.
دهم ماه آوریل، ناو شکن « دونالد کوک» دارای موشک های بالدار « توماهاوک» وارد آب های بیطرف دریای سیاه شد. هدف از این کار - ترساندن و نمایش قدرت به علت موضع روسیه در رابطه با اوضاع اوکراین و کریمه بود. ظاهر شدن کشتی های جنگی آمریکایی در آنجا در تضاد با کنوانسیون «مونتره» است که در آن از علت و مدت حضور کشتی های جنگی کشورها در دریای سیاه تعریف شده است.
روسیه در جواب، هواپیمای غیر مسلح سو – 24 را برای پرواز بدور ناوشکن آمریکایی فرستاد. این هواپیما به عقیده کارشناسان مجهز به جدید ترین مجموعه مبارزه رادار است. به این ترتیب، « ایجیس» از فاصله دور پرواز هواپیما را به ثبت رساند و آژیر خطر بصدا در آمد. همه چیز بطور عادی جریان داشت، رادارهای آمریکایی مسیر پرواز و نزدیک شدن هواپیما را محاسبه کردند، ولی ناگهان تمام اکران ها خاموش شدند. « ایجیس» از کار افتاد، موشک ها نمی توانستند فرمانی دریافت کنند. سو -24 در این فاصله به بالای ناوشکن رسید، پرواز جنگی انجام داد و حمله موشکی به هدف را تقلید کرد. سپس برگشت و دوباره این مانور را تکرار کرد. این نمایش هوایی 12 بار تکرار شد.
معلوم شد تمام تلاش ها برای جان بخشیدن دوباره به « ایجیس» و ارسال فرمان به سیستم پدافند هوایی با شکست روبرو شد. واکنش روسیه نسبت به فشار جنگی آمریکا بطور مهلکی آرام بود.
- این یک نمایش بحد کافی غیرعادی بود. بمب افکن روسی بدون هر گونه اسلحه ای، اما با داشتن دستگاه خنثی سازی رادار دشمن، یک حمله نمایشی بر علیه ناو شکن به انجام رساند. ناوشکن مجهز به مدرن ترین سیستم پدافند هوایی و دفاع ضد موشکی « ایجیس» بود. این سیستم از پایگاه متحرک برخوردار است، درحالی که در مورد کنونی از نوع «کشتی پایه» معایبی دارد که با امکانات همراهی هدف در ارتباط است. این سیستم زمانی خوب کار می کند که تعداد کشتی ها زیاد باشد و بتوان به نوعی کار آنها را هماهنگ کرد. در مورد کنونی فقط یک ناوشکن وجود داشت. پیداست آن الگاریتم کار وسایل رادار سیستم « ایجیس» در ناوشکن هنگام کار سیستم پخش پارازیت از هواپیمای « سو -24» بکار نیفتاده است. به این دلیل نه فقط واکنش عصبی نسبت به پرواز این هواپیما نشان داده شد که بیشتر به دوران جنگ سرد مربوط می شود ، بلکه نسبت به این موضوع نیز واکنش نشان داده شد که مدرن ترین سیستم و به ویژه بخش اطلاعاتی آن ، بخش رادار آن از کار افتاد. همانا به این دلیل طرف آمریکایی چنین واکنش عصبی از خود نشان داد.
پس از این واقعه، به نوشته مطبوعات خارجی، آمریکایی ها ناو شکن « دونالد کوک» خود را به بندر رومانی رساندند. در آنجا 27 نفر فورا استعفا دادند. می گویند همه آنها در استعفا نامه خود نوشتند که نمی خواهند جان خود را به خطر بیاندازند. این موضوع با اعلامیه پنتاگن مورد تأیید قرار گرفت. در این اعلامیه آمده است که این پرواز، باعث تضعیف روحیه اکیپ آمریکایی شد.
پیامدهای احتمالی این قضیه که از سوی آمریکا در دریای سیاه تحریک شده بود چه می تواند باشد ؟
- به عقیده من، آمریکایی ها به فکر مدرنیزه کردن سیستم « ایجیس» و رفع معایب آن برخواهند آمد. این جنبه کاملا نظامی قضیه است. از نظر سیاسی، بعید است اقدامات نمایشی از سوی طرفین به انجام برسد. آنچه اتفاق افتاد کافیست. در این میان، برای آمریکایی ها این موردی بسیار ناخوشایند است. بطور کلی سیستم دفاع ضد موشکی که آنها در همه جا گسترش می دهند پول زیادی می بلعد. هر بار باید ثابت کرد که این پولها باید از بودجه اختصاص داده شوند. در عین حال، اجزاء زمینی سیستم دفاع ضد موشکی زمین پایه در شرایط ایده آل مورد آزمایش قرار گرفتند و کارآیی کم خود را نشان دادند. پنتاگن این موضوع را بخوبی پنهان می کند. مدرن ترین جزء آن – سیستم « ایجیس» دریا پایه، در مورد کنونی نیز معایب خود را نشان داد.
سیستمی که سو – 24 روسیه با کمک آن ناو شکن آمریکایی « دونالد کوک» را شوکه کرد از عنوان شرطی « خیبینی» برخوردار است. این نام قله ای در شبه جزیره « کولسک» ماورای مدار قطبی است. « خیبینی» جدیدترین مجتمع خنثی سازی رادار دشمن است. تمام هواپیماهای آینده روسیه مجهز به این سیستم خواهند شد. چندی پیش این مجموعه در رزمایش ها در پایگاه نظامی بوریاتیا آزمایشات دیگری را از سر گذراند. آزمایشات موفق بودند. به این دلیل تصمیم گرفته شد این مجموعه در شرایطی مورد آزمایش قرار بگیرد که تا حداکثر به شرایط واقعی نزدیک باشد.
خواندن کامل متن: http://ir.sputniknews.com/persian.ruvr.ru/2014_04_18/271375864/
از آن زمان که آرزو چو نقشی از سراب شد/
تمام جستجوی دل، سوال بی جواب شد/
نرفته کام تشنه ای به جستجوی چشمه ها/
خطوط نقش زندگی، چو نقشه ای بر آب شد/
چه سینه سوز آه ها که خفته بر لبان ما/
هزار گفتنی به لب اسیر پیچ و تاب شد/
نه فرصت شکایتی، نه قصه و روایتی/
قرار عاشقانه ه
     
  ویرایش شده توسط: hamiice   
صفحه  صفحه 10 از 10:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 
کامپیوتر

امنیتی جاسوسی و سلاح ها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA