انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 32 از 45:  « پیشین  1  ...  31  32  33  ...  44  45  پسین »

Interesting News | اخبار جالب


مرد

 
رکورد جدید فروش آثار هنری؛ تابلوی پیکاسو به ارزش ۱۸۰ میلیون دلار

یک تابلوی نقاشی رنگ و روغن اثر پابلو پیکاسو که در سال ۱۹۵۵ تکمیل شده است روز دوشنبه در حراج موسسه کریستیز به بهای ۱۷۹.۴ میلیون دلار فروش رفت و رکورد قیمت آثار هنری جهان را شکست.
به گزارش خبرگزاری رویترز، موسسه حراج کریستیز تخمین می‌زد که این تابلو با عنوان «زنان الجزایر» حدود ۱۴۰ میلیون دلار به فروش برسد. اما ادامه شرط بندی چند خریدار باعث شد که بهای آن تا ۱۶۰ میلیون دلار افزایش یابد که با افزودن مالیات و کمیسیون موسسه حراج قیمت نهایی آن به ۱۷۹.۴ میلیون دلار رسید.
هویت خریدار این تابلو که به سبک کوبیسم کشیده شده اعلام نشده است.
این حراج آثار هنری روز سه شنبه نیز ادامه یافت و مخصوص آثار مربوط به سال‌های پس از جنگ و آثار مدرن است.
قبل از این، گرانترین تابلوی نقاشی متعلق به یکی از آثار فرانسیس بیکن با عنوان «سه بررسی از لوسین فروید» (سه مطالعه از لوسین فروید) بود که در نوامبر ۲۰۱۳ و به بهای ۱۴۲.۴ میلیون دلار به فروش رفت.
مدیر بخش جهانی موسسه کریستیز می گوید جالب است ببینیم که این رکورد تا چه زمانی پا برجا باقی خواهد ماند.
در حراج روزهای اخیر یک مجسمه اثر جیاکومتی که در سال ۱۹۴۷ تراشیده شده است به قیمت ۱۴۱.۳ میملیون دلار به فروش رفت و رکورد آثار مجسمه سازی را شکست.
رکورد قبلی در این زمینه مربوط به مجسمه دیگری از همین هنرمند است که در سال ۲۰۱۰ به بهای ۱۰۴.۳ میلیون دلار به فروش رفت.
تعداد دیگری از آثار هنرمندان برجسته دهه‌های اخیر از اندی وارهول گرفته تا کلود مونه به بهایی بالاتر از تخمین‌های اولیه و در مجموع به ارزش ۷۰۵.۹ میلیون دلار در این حراج به فروش رفتند. از مجموع ۳۵ اثر ارائه شده در این حراج فقط یک مورد به فروش نرفت.
تابلوی «زنان الجزایر» اثر پابلو پیکاسو که اکنون عنوان رکورد گران‌ترین اثر هنری جهان را یدک می‌کشد، آخرین بار در سال ۱۹۹۷ در یک حراج دیگر به فروش گذاشته شد و به بهای ۳۱.۹ میلیون دلار به فروش رفته بود. اما در حراج روز دوشنبه قیمت‌گذاری روی این اثر از صد میلیون دلار شروع شد.
مسئولان موسسه حراج کریستیز می‌گویند که از مرز ۱۲۰ میلیون دلار به بالا پنج خریدار با یکدیگر بر سر تصاحب این تابلو رقابت می‌کردند و این نشان می‌دهد که وضعیت بازار آثار هنری گرانقیمت واقعا دگرگون شده است.
این موسسه می‌گوید که شرکت کنندگان در این حراج اهل ۳۵ کشور مختلف بودند و مجموعه داران اروپایی و آسیایی برای تصاحب آثار برجسته با خریداران آمریکایی رقابت می‌کردند.
یکی دیگر از آثار معروف و با ارزشی که در این حراج به فروش رسید تابلوی دیگری اثر پیکاسو بود با عنوان «زنی با تور ماهیگیری» که به قیمت ۶۷.۴ میلیون دلار به فروش رفت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
یک زن کانادایی در آسمان به طور غیرمنتظره مادر شد

یک زن کانادایی هنگامی که سوار بر هواپیما از مبدأ کانادا به توکیو در پرواز بود، به طور غیرمنتظره وضع حمل کرد. این زن در حالی بر فراز ابرها مادر یک نوزاد دختر شد، که یک ماه پیش از پرواز جواب تست حاملگی وی منفی بود.
به گزارش‌رسانه‌ها این زن ۲۳ ساله کانادایی در طول پرواز دچار دردهایی در ناحیه زیر شکم شده و پس از آنکه چند دکتر که در میان مسافران پرواز بوده‌اند او را معاینه می‌کنند، متوجه می‌شوند که وی باردار است.
این زن و همسرش به شدت از شنیدن این موضوع غافلگیر می‌شوند، زیرا ظاهرا این زن یک ماه پیش از این سفر آزمایش بارداری انجام داده که نتیجه آن منفی بوده است. همچنین پزشکی هم که این زن را اندکی پیش از سفر مورد معاینه قرار داده، متوجه بارداری وی نشده بوده است.
این نوزاد اندکی پیش از فرود هواپیما در فرودگاه توکیو در سلامت کامل به دنیا آمد. این خانواده در حالی پا به خاک ژاپن گذاشتند که یک آمبولانس و یک تیم فیلمبرداری تلویزیونی منتظر آنان بودند. مادر جوان مستقیما از هواپیما به بیمارستان منتقل شد.
شرکت هواپیمایی "ایر کانادا" در پیامی توئیتری نوشت: «روز مادر مبارک! ما به این مادر و دختر که به سلامتی و میمنتی با هواپیمای AC009 امروز در توکیو به زمین نشستند، تبریک می‌گوییم.»
روز ۱۰ مه در بسیاری از کشورهای جهان به نام روز مادر نامگذاری شده است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
فراخوان در فیس‌بوک به مناسب صدمین سالگرد تولد یک زن در بریتانیا

رادیو شفیلد، یکی از شبکه‌های رادیویی بی‌بی‌سی، به مناسبت تولد ۱۰۰ سالگی وینی بلاگدن، در صفحه فیس‌بوک خود از مردم دعوت کرده تا برای او کارت تولد بفرستند.
وینی بلاگدن، ۹۹ ساله، اهل شفیلد روز ۳۱ مه ۲۰۱۵ صد ساله می‌شود و اکنون با وجود شبکه‌های اجتماعی چون فیس‌بوک، خبر تولد او همه جا پخش شده است.
هزاران نفر از کشورهای مختلف از جمله آمریکا، برای او به آدرس رادیو شفیلد کارت فرستاده‌اند.
هدایایی که مردم قول داده‌اند روز تولدش به او بدهند شامل همه چیز است، از ۱۰۰ شاخه گل رز گرفته تا "فیش اند چیپس" (ماهی و سیب‌زمینی سرخ کرده).
یک خواننده کاباره قول داده است که روز تولدش به مهمانی خانم بلاگدن برود و برای او برنامه اجرا کند.
همینطور یک سالن آرایش گفته است که در آن روز به سر و صورت و ناخن و موهای او رسیدگی کند.
خانم بلاگدن فرزندی ندارد و بعد از مرگ شوهرش، جورج، با دنیای بیرون تماسی نداشته است. او تنها با پرستارانی که از او مراقبت می کنند در تماس است.
او تمام عمرش را در شفیلد زندگی کرده و زمانی که جوان بود در فروشگاهی در همان شهر کار می‌کرد.
یک شرکت فروش لوازم خانه گفته است که به مناسبت تولد خانم بلاگدن برایش یک سرویس چای‌خوری چینی می‌فرستد.
یکی از پیتزا فروشی‌های زنجیره‌ای قول داده است که برای خانم بلاگدن و تمام مهمانانش در روز تولد او پیتزا بفرستد و یکی از چایخانه‌های معروف در شفیلد قول داده است که برای او کیک تولد درست کند.
رادیو شفیلد قرار است روز ۲۸ مه هدایا و کارت‌های خانم بلاگدن را طی مراسمی به او اهدا کند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
انتقام عجیب مرد از همکار زنش

مرد چینی که بخاطر درگیری با همکارش که یک زن بود بعد از محاکمه در دادگاه محکوم به پرداخت جریمه ۱۰ هزار یوآن معادل ۶ میلیون تومان به آن زن شد که برای انتقام دست به کاری خنده دار و باورنکردنی زد.
به گزارش پارسینه ، یک مرد چینی که در یک رستوران به جان همکارش که یک زن بود، افتاده بود و او را به شدت کتک زده بود بعد از محاکمه در دادگاه محکوم به پرداخت جریمه 10 هزار یوآن معادل 6 میلیون تومان به آن زن شد.
او که نمی توانست ببیند این پول به راحتی در اختیار آن زن قرار بگیرد و برایش بسیار تلخ و دردآور بود که این دیه را بپردازد، تصمیم گرفت که آن را به صورت پول خرد در اختیار آن زن قرار دهد تا او را عذاب دهد!
گفتنی است برای شمارش این پول بانک مجبور شد 18 نفر را به مدت 8 ساعت در اختیار بگیرد که بتوانند پول هارا بشمارند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
نتیجه یک پژوهش در مصر: هر عرب سالانه تنها ربع صفحه کتاب می‌خواند

هیئتی وابسته به امور نشر وابسته به نهاد دولتی مجلس اعلای فرهنگی در مصر می‌گوید که کتاب‌خوانی در دنیای عرب در پایین‌ترین سطح جهانی قرار دارد. بنا به این بررسی، شهروند عرب سالانه تنها ربع صفحه کتاب می‌خواند.
در جریان کنفرانس سالانه‌ی کتاب و انتشارات که روز دوشنبه (۱۸ مه) در مصر به کار خود پایان داد، آماری از میزان مطالعه در کشورهای گوناگون منتشر شد. هدف کنفرانس یادشده، کمک به رشد کتاب‌خوانی در جهان عرب است.
بنا به گزارش خبرگزاری "الجزیره"، در پایان کنفرانس اعلام شد: «هر شهروند عرب به طور متوسط سالانه تنها ربع صفحه کتاب می‌خواند. این در حالی است که میانگین کتاب‌خوانی در آمریکا سالانه به ۱۱ کتاب و در بریتانیا به ۷ کتاب می‌رسد.»
بنا به تحقیق "هیئت کتاب و انتشارات" در سراسر جهان عرب سالانه ۱۶۵۰ عنوان کتاب تازه منتشر می‌شود، درحالی‌که تنها در ایالات متحده سالانه بیش از ۸۵ هزار کتاب بیرون می‌آید.
در پایان این کنفرانس دوروزه اشاره شد که سازمان یونسکو، بازوی فرهنگی سازمان ملل متحد، نیز به تازگی آمار مشابهی منتشر کرده است.
طبق آمار یونسکو برای یک میلیون شهروند عرب تنها ۳۰ نسخه کتاب وجود دارد، درحالی که یک میلیون شهروندان اروپایی ۸۵۴ نسخه کتاب در اختیار دارند.
بنا به گزارش تازه، میزان مطالعه در جهان عرب حتی از بسیاری کشورهای خاورزمین نیز پایین‌تر است.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مدلینگ با سندرم داون

مادلین استوارت ۱۸ ساله٬ به تازگی تصمیم گرفته است تا وارد عرصه مدلینگ شود. داستان مدل شدن Maddy مانند بقیه مدل‌ها نیست
. Maddy ۱۸ ساله به سندروم داون مبتلاست
. Maddy با کمک مادرش ۲۰ کیلو وزن کم کرد و وارد عرصه متفاوت مدلینگ شد. مادرش می گوید: کسانی که به سندوم داون مبتلا هستند می توانند کارهای متفاوتی انجام دهند. فقط باید به آن‌ها اعتماد کرد و به آن‌ها شانس داد. آن‌ها کارها را با روال خودشان انجام میدهند.
بعد از اینکه Maddy بیست کیلو وزن کم کرد٬ تصمیم گرفت تا وارد عرصه مدلینگ شود
مادر Maddy می گوید او تلاش میکند تا نگاه مردم را نسبت به معلولین عوض کند
مادر Maddy می گوید: مردم فکر میکنند فردی با سندرم داون نمی تواند زیبا یا سکسی باشد
مادر Maddy می گوید: میخواهم مردم وقتی دخترم را میبینند٬ دست از سر جملهء واقعا متاسفم بردارند.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
شهر ۲۶۰۰ نفره در اسپانیا ؛ بهشت کمونیست های جهان

شاید تصور اینکه در یک کشور عضو اتحادیه اروپا شهری به شکل کاملا خودمختار با اصول و مشی کمونیستی اداره شود ، کمی دشوار باشد، اما یک شهرکوچک در جنوب اسپانیا بیش از 24 سال است که به این شکل اداره می شود.
به گزارش عصر ایران شهر " مارینالدا" در نزدیکی شهر سویل در محدوده دولت محلی "اندلس" اسپانیا با جمعیتی 2600 نفره کاملا به صورت مستقل و به وسیله شهرداری اداره می شود.
در این شهر از دغدغه های رایج در بسیاری از اقتصادهای بازار آزاد خبری نیست و رفاه صد درصدی حاکم است. این شهر 2600 نفره از سال 1991 توانست از دولت محلی اندلس اسپانیا حق خودمختاری بگیرد و از آن زمان تا کنون یک شورای 11 نفره و یک شهردار به نام " سانچز گوردیلو" مسئولیت اداره امور این شهر را در دست دارند.
هیچ کدام از اعضای شورای محلی حقوق دریافت نمی کنند و حتی این افراد به صورت اشتراکی در زمین های زراعی این شهر کوچک کار می کنند. پیش از خودمختاری، زمین های این محدوده متعلق به اشراف و فئودال های محلی بود که در مادرید ساکن بودند اما پس از کسب حق خودمختاری زمین های کشاورزی اموال عمومی اعلام شد و هر فرد مسئولیت اداره زمینی را که داشت به دست آورد.
تعریف کار در این شهر چنین است : "شش ساعت فعالیت روزانه در ازای دریافت 47 یورو دستمزد." خانه های این شهر به مدت هفتاد سال با اجاره ماهانه 15 یورو در اختیار افراد قرار می گیرد. این خانه ها دوبلکس و دو خوابه بوده و با زیر بنای 100 متر دارای 100 متر حیاط و محوطه چمن هم هستند.
هزینه مهد کودک در شهر مارینالدا 15 یورو ماهانه است. در مارینالدا همه تصمیمات بر مبنای دموکراسی مستقیم و با رای مستقیم عمومی گرفته می شود و همه عواید عمومی در یک "صندوق تعاون" جمع می شود و صرف امور عمومی و توسعه و رفاه مردم می شود.
در این شهر مالکیت خصوصی معنایی ندارد و همه اموال از جمله زمین های زراعی، اماکن عمومی و خانه ها و... در مالکیت عمومی و اشتراکی است. به هر فرد که در زمین های زراعی کار می کند به صورت مساوی 47 یورو پرداخت می شود و عواید حاصل از صادرات محصولات متنوع کشاورزی این شهر کوچک در صندوق تعاونی ذخیره و با تصمیم شورای شهر و رای گیری مستقیم مردمی صرف امور رفاهی و عمومی می شود.
در زمانی که بحران اقتصادی اروپا از سال 2008 اقتصادهای کشورهای عضو اتحادیه اروپا از جمله اسپانیا را در می نوردید، این بحران به هیچ وجه در این شهر کوچک احساس نشد و مردم به زندگی عادی خود به دور از بحران ادامه دادند.
این مساله سبب شد در سال 2012 در یک شهر کوچک دیگر در ایالت کوردوبا نیز جنبشی مشابه به منظور کسب حق خودمختاری و اشتراکی کردن زمین شکل بگیرد اما این جنبش از سوی پلیس ایالت کوردوبا مهار شد.
عبور بدون مشکل اقتصاد شهر مارینالدا از بحران اقتصادی سبب شده است رسانه های اسپانیایی و اروپایی به این شهر توجه ویژه ای داشته باشند و اکیپ های خبری مختلفی به منظور تهیه گزارش خبری و برنامه های مستند از نحوه اداره این شهر و زندگی روزانه مردم به این شهر در رفت و آمد هستند.
سانچز گوردیلو شهردار متنفذ شهر مارینالدا که از سال 1991 و زمانی که تنها 25 سال داشت شهردار این شهر بوده است، خود در این باره می گوید: عامل بحران اقتصادی در کشورهای اروپایی اقتصاد سرمایه داری است.
گوردیلو که خود را یک "کمونیست لیبرال" می نامد همزمان عضو مجلس ایالتی اندلس اسپانیا نیز است و مدام به مرکز استان در رفت آمد است. او خودروی شخصی ندارد و هر بار که می خواهد به مجلس برود از یکی از ساکنان شهر که خودروی سواری دارند، درخواست می کند تا او را به ایستگاه راه آهن برساند.
او در سال 2012 در مصاحبه ای با نشریه آلمانی "یونگه ولت " درباره ایده های سیاسی خود گفت:" من امروز حتی بیشتر از گذشته آرمان گرا هستم چون ما در دو دهه گذشته توانستیم مدینه فاضله خود را بسازیم و در این کار موفق بودیم."
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
مرد چینی که همزمان ۱۷ دوست‌دختر داشت، به اتهام کلاهبرداری دستگیر شد

یک مرد چینی که همزمان ۱۷ دوست‌دختر داشته است و هیچ‌یک از وجود بقیه دوست‌دخترها خبر نداشتند، به اتهام کلاهبرداری دستگیر شده است.
این مرد ماه گذشته خبرساز شد؛ وقتی که تصادف کرد و در بیمارستان بستری شد و هر ۱۷ دوست‌دخترش به بالین او شتافتند و به‌این‌ترتیب با یکدیگر آشنا شدند.
به نوشته یک روزنامه چینی، اتهام کلاهبرداری به این دلیل مطرح شده است که ظاهرا این مرد چینی از دوست‌دخترهای پرشمارش، به طور مرتب پول می‌گرفته است.
در واکنش به این رفتار، زنان یک گروه اینترنتی درست کرده‌اند با نام "ائتلاف انتقام".
ساوت‌چاینا مورنینگ‌پست نوشته است در همین گروه چت بود که معلوم شد این مرد، از بعضی دوست‌دخترهایش ماهانه پول می‌گرفته است.
این مرد در رسانه‌ها فقط با نام آقای یوآن معرفی شده است. یوآن، واحد پولی چین است.
گفته شده است که او از یکی از دوست‌دخترهایش بچه‌دار هم شده بوده و در همین حال داشته با یکی دیگر از آنان برای مراسم عروسی برنامه ریزی می کرده است.
شیائو لی، زنی که یک سال و نیم است با آقای یوآن رفت‌وآمد داشته، درباره روزی که این ۱۷ دوست‌دختر پی به وجود یکدیگر بردند، گفته است: "خیلی نگران و آشفته خودم را به بیمارستان بالای سرش رساندم. داشتم برایش اشک می‌ریختم. ولی وقتی دیدم دخترهای خوشگل یکی بعد از دیگری بالای سرش حاضر می‌شوند، دیگر اشکم بند آمد."
ماجرای این مرد پُر دوست‌دختر چینی در شبکه‌های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفت.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
این زن پس از زایمان، ۱۱ دقیقه مرد و دوباره زنده شد

مادری که حین زایمان پسرش حدود ۱۱ دقیقه علائم حیاتی‌اش از بین رفته بود، چهار روز بعد از آن هیچ چیز درباره‌ی بارداری و زایمانش به یاد نداشت.
خانم هیلاری وینسون وقتی پسرش فلیکس را به دنیا آورد، بعد از تحمل یک ایست قلبی شدید طی ۱۱ دقیقه‌ بسیار وحشتناک کاملاً علائم حیاتی‌اش از بین رفت‌.
این مادر پس از آن‌که ۴ روز بعد به هوش آمد هیچ ذهنیتی درباره‌ی این مساله نداشت ‌که قبلا باردار بوده یا این‌که پسری به نام فلیکس را به دنیا آورده است. فقط زمانی که عکسی از او را دید که لباس دست دوم پوشیده کم‌کم توانست او را بشناسد.
خودش می‌گوید: «وقتی به هوش آمدم دوستان و خانواده‌ام درباره فلیکس صحبت می‌کردند، اما اصلا هیچ ذهنیتی درباره‌ی آن نداشتم. نمی‌دانستم کجا هستم. اصلا فکرش را نمی‌کردم که قبلا باردار بوده‌ام. سعی کردم هرچه را که دیگران به من می‌گویند باور کنم، حتی اگر مطمئن نبودم اما باور کنم.
فلیکس را وقتی شش روزش بود‌، دیدم، ابتدا حس نمی‌کردم که بچه‌ی من است- اصلا علاقه‌ای نداشتم که بغلش کنم و خوشحال بودم از این‌که مادرم به جای من او را بغل می‌کند. کم‌کم افکار گنگ و مبهمی که از گذشته درباره‌ی بارداری و زایمان داشتم به ذهنم برگشت و حس کردم که باید از او مراقبت کنم.»
خانم ویلسون از اختلالِ «رگ‌بستگی مایع آمنیوتیک» رنج می‌برد. این وضعیت زمانی رخ می‌دهد که مایع آمنیوتیک- در واقع مایعی که در داخل کیسه‌ی جنین قرار دارد- و یا سایر چیزهای ناشی از جنین مانند مو، سلول‌ها و یا چیزهای زائد در جریان خون مادر گیر کرده و آن را مسدود می‌کند. این وضعیت می‌تواند به حمله قلبی، کما و ایست قلبی بینجامد، در شرایطی که فعالیت الکتریکی قلب، دچار اختلال شده و رفته‌رفته میزان خونی که به بچه پمپاژ می‌کند متوقف می‌شود.
او می‌گوید: «در حال حاضر من و فلیکس رابطه‌ی خوبی با هم داریم و تمام آن‌چه که گذراندم برایم مثل رویا بود.»
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
باخت ۱۵ میلیارد دلاری یک چینی در یک ساعت

لی هی‌یون، رئیس شرکت تولیدکننده صفحات خورشیدی هانرژی، روز چهارشنبه در مدت یک ساعت با کاهش ۴۷ درصدی ارزش سهام شرکتش در بورس هنگ‌کنگ، بیش از ۱۵ میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داد.
به گزارش سایت های خبری از جمله سی ان ان، شرکت تولیدکننده صفحات خورشیدی هانرژی، روز چهارشنبه با افت سهام خود در مجموع بیش از ۱۸.۶ میلیارد دلار زیان دید که با توجه به سهم ۸۰ درصدی آقای هی‌‌یون، از سهام این شرکت، زیان او به ۱۵ میلیارد دلار بالغ شد.
مالک شرکت انرژی خورشیدی هانرژی روز چهارشنبه گذشته در هر دقیقه، دست کم ۲۵۰ میلیون دلار از ثروت خود را از دست داده‌است.
دادوستد سهام شرکت هانرژی، صبح چهارشنبه به دلیل احتمال انتشار اطلاعیه‌ای با محتوای سوء استفاده از اطلاعات نهانی، متوقف شد و آقای لی در جلسه سالانه مجمع عمومی شرکت، حاضر نشد.
سخنگوی شرکت هانرژی، دلیل غیبت لی هی‌یون را شرکت او در آیین گشایش نمایشگاه انرژی پاک شرکت هانرژی در پکن اعلام کرده است.
یک روز پس از سقوط ارزش سهام این شرکت تولیدکننده صفحات تولید انرژی خورشیدی، این شرکت اطلاعات جدیدی از وضعیت مالی و دلایل این «سقوط رمزآلود» ارزش سهام خود منتشر نکرده است.
روز پنج‌شنبه، بازار سهام هنگ‌کنگ شاهد سقوط رمزآلود دیگری نیز بود که براساس آن ارزش سهام دو شرکت متعلق به پان سوتانگ، یکی دیگر از میلیاردهای چینی، بیش از ۴۰ درصد کاهش یافت.
پیش از اتفاقات روز چهارشنبه، شرکت هانرژی، ظرف مدت یک‌سال توانسته بود ارزش سهام خود را بیش از ۶۲۵ درصد، افزایش دهد و هفت برابر از بزرگترین شرکت تولیدکننده صفحات انرژی خورشیدی در آمریکا، بزرگ‌تر شود.
براساس رتبه‌بندی نشریه فوربس، لی هی‌یون، رتبه پنجمین مرد ثروتمند چین را در اختیار دارد، صدرنشین این فهرست، جک ما، مالک وب‌سایت خرید وفروش اینترنتی علی باباست.
اما در رتبه‌بندی موسسه هورون، که کارآفرینان و تحولات سرمایه‌گذاری در کشور چین را رصد می‌کند، مالک شرکت انرژی خورشیدی هانرژی، در رتبه سوم فهرست ثروتمندترین مردان چین قرار دارد..
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
صفحه  صفحه 32 از 45:  « پیشین  1  ...  31  32  33  ...  44  45  پسین » 
گفتگوی آزاد

Interesting News | اخبار جالب

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA