انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 166 از 241:  « پیشین  1  ...  165  166  167  ...  240  241  پسین »

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی


مرد

 
۵ گل اشنایدر در جام جهانی ۲۰۱۰





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
Arjen Robben



آرین روبن (به هلندی: Arjen Robben)‏ (۲۳ ژانویه ۱۹۸۴) فوتبالیست هلندی باشگاه بایرن مونیخ می‌باشد. او در تورنومنت‌هایی همچون یورو ۲۰۰۴، جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶، یورو ۲۰۰۸ و جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰،یورو ۲۰۱۲ و جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ حضور داشت.

روبن خیلی زود به فونبال روی آوردو در تیم بدوم فعالیت خود را درتیم محل ثولدش شروع کرد ودرخشش خوبی دراین تیم داشت نا سرانجام درسال 1996 به تیم گرونینگن پیوست ودرتیم دوم این تیم توپ میزد تا سرانجام درسال 2000/2001به تیم اصلی راه پیداکرد.آرین دراین فصل بازیهای درخشانی انجام داد وموفق شد در22بازی 6گل به ثمربرساند.
این موفقیت روبن باعث شد تا مورد توجه هیدینگ وتیم پی اس وی قراربگیرد ودوفصل را دراین تیم سپری کرد اودراین تیم طوری درخشید که هواداران به او ودوستش کزمان لقب بتمن ورابین داده بودندو گروهی از کارشناسان هلند اورا به عنوان مستعد ترین بازیکن هلند انتخاب کردند.
روبن دراین تیم مشکلاتی هم داشت وی پس ازپشت سرگذاشتن سرطان مشکلاتی با هیدینگ پیداکرد.هیدینگ به روبن انتقادهای تندی کرداوبه رفتارهای روبن درزمین وهمچمپنین مصدومیت های اودرفصل دوم حضورش در پی اس وس معترض بود.
روبن درمورد سرطانش میگوید:دوران وحشتناکی بود بعدازمشاهده ی علایم غیرطبیعی به دکترمراجعه کردم ودکترگفت بایدنمونه برداری کرد وفقط صبرکنی.دران زمان صبربسیار وحشتناک بود.
روبن پس بدست اوردن دوجام درطی دوسال حضورش دراین که 69بازی درجام های مختلف بود وموفق به زدن 21گل تصمیم به جدایی ازاین گرفت اوبه لندن سفرکرد وسرالکس فرگوسن اورا متقاعد کرد به منچستربرود وروبن نیز یک قرارداد داخلی به ارزش 7میلیون یوروبه امضارساند امامالک ثرونمند چلسی مانع این انتقال شد واورا بامبلغ 12میلیون یورو به چلسی برد.
روبن درچلسی بازهم خوش درخشید وطی سه فصل 102بازی و31گل به ثمررساندوموفق به کسب 6جام شد و5افتخارفردی هم بدست آورد امابازهم مصدومیت بلای جان روبن شده بود.
روبن سال2007راهی مادرید شد وبازهم مثل همیشه می درخشیدوطی دوفصل در61بازی برای مادرید12 گل به ثمررساند ودوجام نیز به دست آوردوسرانجام درسال2009 به بایرن پیوست.

آرین به عنوان بهترین بازیکن جوان هلند، هنگامی که برای PSV بازی می‌کرد، برگزیده شد و همچنین در نوامبر ۲۰۰۵ توانست جایزهٔ بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس را تصاحب کند. توانایی او در کنترل توپ و کار با توپ او را به یک بازیکن ارزشمند تبدیل کرده است. او همراه دوستش "ماتیا کژمان" در آیندهوون جوری درخشید که هواداران آنها را "بتمن و رابین" نامیدند. (لقب کژمان بتمن بوده و تلفظ روبن هم مانند رابین می‌باشد)

آرین را سلطان سمت چپ زمین می‌نامیدند، جایی که خط کشی سفید پایان زمین را در قسمت چپ نشان می‌دهد. گروهی از کارشناسان از جمله: یوهان کرایف، مارکو ون باستن، رانک رایکارد، مارتین یول و گاس هیدینک او را به عنوان مستعد ترین فوتبالیست هلند وقتی فقط ۱۷ سال داشت، برگزیدند.

آرین را می‌توان یک قهرمان شطرنج نامید که در تنیس و والیبال نیز فوق‌العاده بوده و کلاً مستعد در ورزش‌های گوناگون است. او در سنین نوجوانی از بین فوتبال و تنیس، فوتبال را برگزید.

آژاکس قصد امضای قرارداد با روبن را داشت، اما از آنجا که لئوبین هاکر در آن زمان برای " هانس روبن "(پدر و مدیر برنامه‌های روبن) خیلی محبوب نبود و همچنین به این دلیل که بین هاکر مادر آرین را با لفظ دخترک مورد خطاب قرار داد و اسم آرین را اشتباهاً آریان نوشت، این قرارداد هیچ‌گاه به امضا نرسید.

روبن درPSV درگیری‌هایی هم داشت. او پس از ابتلا به سرطان و پشت سر گذاشتن آن با موفقیت، درگیری‌های شدیدی با گاس هیدینک داشت. هیدینک که رفتارهای بچه گانهٔ او در هنگام بازی، تمارضها و درخواست‌هایش از داور به ستوه آمده بود، این موضوع را با مدیران باشگاه در میان گذاشت.

ون رای (رییس باشگاه PSV) کلاً همواره از رودررویی با روبن و پدرش خودداری می‌کرد. در بیوگرافیش با گله از هانس آورده است:"هانس روبن حتی بعد از انتقال فرزندش به چلسی، مدام بابت پاداش‌های پسرش در PSV غر می زده است." آرین روبن به دلیل مصدومیت های متعددی که گریبانگیرش میشود در محافل ورزشی به `بازیکن شیشه ای` معروف است


Position: *WF, SMF,SS
Side: LF/BS
Age: 23/01/1984

Height: 181 cm
Weight: 75 kg

Attack: 86
Defence: 37
Balance: 81
Stamina: 82
Top Speed: 88
Acceleration: 92
Response: 80
Agility: 91
Dribble Accuracy: 93
Dribble Speed: 95
Short Pass Accuracy: 83
Short Pass Speed: 84
Long Pass Accuracy: 85
Long Pass Speed: 85
Shot Accuracy: 85
Shot Power: 86
Shot Technique: 84
Free Kick Accuracy: 81
Curling: 86
Header: 74
Jump: 76
Technique: 90
Aggression: 90
Mentality: 78
Keeper Skills: 50
Team Work: 75
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
روبن در جام جهانی ۲۰۱۰

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
روبن در جام جهانی ۲۰۱۰

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
روبن در جام جهانی ۲۰۱۰





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
مهارت ها،گلزنی و توانایی سرعت روبن





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
Edgar Davids



ادگار استیون داویدتس (به هلندی: Edgar Steven Davids) (Dutch pronunciation: [ɛtɣər dɑfɪtz] ( بشنوید); (زاده ۱۳ مارس ۱۹۷۳ در سورینام) فوتبالیستی حرفه‌ای و هلندی است. پست اصلی او در فوتبال هافبک دفاعی است. وی از سال ۱۹۹۹، پس از جراحی بر روی چشم راست به دلیل بیماری گلوکوم، از عینک‌های محافظت کننده در هنگام بازی استفاده می‌کرد.داویدز یکی از ۱۰۰ بازیکنی انتخابی پله در فیفا ۱۰۰ هست.

داویدس در شهر پاراماریبو پایتخت سورینام، مستعمره هلند در آمریکای لاتین، از پدری آفریقایی‌تبار و مادری یهودی به دنیا آمد. والدینش از کودکی به هلند مهاجرت کردند و ادگار بقیه زندگی خود را در هلند ادامه داد. داویدز فوتبال حرفه‌ای را از سال ۱۹۹۱ در آژاکس آغاز کرد و از سال ۱۹۹۶ در تیم‌های ایتالیایی آث میلان، یوونتوس و اینترمیلان و تیم انگلیسی تاتنهام هاتسپر بازی کرد و برای مدتی به طور قرضی برای بارسلونای اسپانیا توپ زد. وی در فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۸ دوباره به آژاکس برگشت. وی در سال‌های ۱۴-۲۰۱۲ بازیکن-مربی باشگاه فوتبال بارنت در لیگ دو فوتبال انگلستان (دسته چهارم) بود.

داویدس قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا در فصل ۵-۱۹۹۴، قهرمانی جام بین‌قاره‌ای و سوپرکاپ یوفا در سال ۱۹۹۵ و قهرمانی جام یوفا در فصل ۲-۱۹۹۱ و سه بار قهرمانی سری آ ایتالیا همراه با یوونتوس و دو بار قهرمانی جام حذفی ایتالیا همراه با یوونتوی و اینترمیلان را در کارنامه دارد. داویدز در ۴۲۳ بازی باشگاهی خود ۳۲ گل به ثمر رساند.

داویدس ۷۴ بازی ملی و ۶ گل ملی برای تیم ملی فوتبال هلند را در کارنامه خود دارد و در جام جهانی ۱۹۹۸ و جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۰ در ترکیب تیم منتخب تورنمنت قرار گرفت.داویدز از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۵ عضو تیم هلند بود.


Position: *DMF
Side: LF/BS
Age: 13/03/1973

Height: 169 cm
Weight: 69 kg

Attack: 75
Defence: 75
Balance: 85
Stamina: 96
Top Speed: 84
Acceleration: 86
Response: 85
Agility: 88
Dribble Accuracy: 82
Dribble Speed: 86
Short Pass Accuracy: 79
Short Pass Speed: 83
Long Pass Accuracy: 78
Long Pass Speed: 82
Shot Accuracy: 73
Shot Power: 87
Shot Technique: 74
Free Kick Accuracy: 77
Curling: 76
Header: 67
Jump: 92
Technique: 84
Aggression: 78
Mentality: 90
Goalkeeper Skills: 50
Team Work: 82
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
داویدز در جام جهانی ۱۹۹۸

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
داویدز در جام جهانی ۱۹۹۸

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
داویدز در جام جهانی ۱۹۹۸


این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 166 از 241:  « پیشین  1  ...  165  166  167  ...  240  241  پسین » 
ورزش
ورزش

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA