انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 180 از 241:  « پیشین  1  ...  179  180  181  ...  240  241  پسین »

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی


مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
آلبرتو تارانتینی در بازی آرژانتین-بلژیک در جام جهانی ۱۹۸۲





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
Daniel Passarella



دانیل آلبرتو پاسارلا (به انگلیسی: Daniel Passarella) زاده ۲۵ مهٔ ۱۹۵۳ ‏ فوتبالیست حرفه‌ای بازنشسته بازیکن سابق تیم‌های ملی فوتبال آرژانتیناست. وی کاپیتان آرژانتین در جام جهانی ۱۹۷۸ و سرمربی این تیم در جام جهای ۱۹۹۸ بود.

در آرژانتین پاسارلا را "El Gran Capitán" به معنی "کاپیتان بزرگ" صدا می کردند (ال گراند کاپیتان لقب قهرمان آزادی خواه و استقلال طلب آرژانتین "خوزه دی سن مارتین" بوده است) و لقب دیگر او "El Kaiser" یعنی "قیصر" می باشد. و به این دلیل به او لقب قیص آرژانتین دادند، چون او یک رهبر خوب در زمین و یم بازیکن فوق العاده با تعصب بود.

او فوتبال خودش را در سال 1971 با تیم سارمینتو آغاز کرد و در 36 بازی که با این تیم به میدان رفت توانست 9 گل هم به ثمر برساند. سپس در سال 1974 به تیم قدرتمند ریور پلاته پیوست و در 8 سال دوران بازیگری در این تیم در 226 بازی به میدان رفت و توانست 90 گل هم به ثمر برساند. سپس در سال 1982 به تیم فیورنتینا ایتالیا پیوست و 26 گل در 126 بازی که برای این تیم ایتالیایی انجام داد به ثمر رساند. سپس او در سال 1986به تیم قدرتمند اینتر میلان ایتالیا پیوست و دو سال در این تیم بازی کرد و 44 بازی برای این تیم انجام داد که موفق به انجام 9 گل هم شد.
سپس دنیل تصمیم گرفت که برای بازنشستگی به تیم مورد علاقه خودش یعنی ریورپلاته بپیوندد. پس او در سال 1988 به آرژانتین بازگشت تا در تیم سابق خود (ریورپلاته) بازی کند و یک فصل برای این تیم بازی کرد و در 32 بازی که برای این تیم انجام داد 9 گل هم به ثمر رساند. پاسارلا در سال 1989 با دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

یکی از ارکان اصلی تیم ملی آرژانتی به شمار می آمد. او کاپیتان آرژانتین در جام جهانی 1978 بود و توانست همراه آرژانتین به مقام قهرمانی دست پیدا کند. نکته جالب توجه این است که پاسارلا اولین آرژانتینی هست که کاپ جام جهانی را لمس کرده است (چون در سال 1978 آرژانتین اولین قهرمانی جام جهانی را بدست آورد و پاسارلا به عنوان کاپیتان نفر اول کاپ را در دست گرفت).
در مقدماتی جام جهانی 1986 در بازی با پرو در دقایق آخر پاسارلا یک پاس گل برای "ریکاردو گارکا" ساخت و او هم برای آرژانتین گل را به ثمر رساند و بدین ترتیب آرژانتین با همین گل موفق به صعود به جام جهانی شد. در جام جهانی 1986 مکزیک پاسارلا به دلیل مصدومیت جای خود را به "خوزه لویس براون" داد ولی از آنجایی که اسمش در لیست تیم آرژانتین ثبت شده بود لذا قهرمانی 1986 به نام او هم ثبت گردید و بدین ترتیب او پر افتخار ترین بازیکن آرژانتین لقب گرفت.
پاسارلا رابطه بدی با "مارادونا" و مربی تیم ملی "کارلوس بیلاردو" داشت. او بعدا از مارادونا و بیلاردو عذر خواهی کرد و همه اون خاطرات را به گذشته نسبت داد.




Position: *SWP, CB
Side: LF/BS
Age: 23-28 years (25/05/1953)

Height: 173 cm
Weight: 70 kg

Attack: 75
Defence: 92
Balance: 86
Stamina: 88
Top Speed: 77
Acceleration: 78
Response: 92
Agility: 75
Dribble Accuracy: 78
Dribble Speed: 75
Short Pass Accuracy: 78
Short Pass Speed: 80
Long Pass Accuracy: 82
Long Pass Speed: 79
Shot Accuracy: 78
Shot Power: 90
Shot Technique: 79
Free Kick Accuracy: 90
Curling: 86
Header: 92
Jump: 98
Technique: 80
Aggression: 85
Mentality: 95
Goalkeeper Skills: 50
Team Work: 90
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
Daniel Passarella





این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
هافبک ها
Javier Mascherano



خاویر آلخاندرو ماسکرانو (به اسپانیایی: Javier Alejandro Mascherano) فوتبالیست اهل کشور آرژانتین است.پست تخصصی او هافبک دفاعی است اما توانایی بازی در پست دفاع وسط را نیز دارد.ماسکرانو تنها بازیکن آرژانتینی است که دو طلای المپیک دارد.

او تا کنون برای تیم‌های ریور پلاته، کورینتیانس، وستهام و لیورپول بازی کرده است.وی هم اکنون در تیم باشگاهی بارسلونا بازی می‌کند.ماسکرانو، که آرژانتینی ها وی را «آشپز کوچک» صدا می کنند، بازیکنی است که هر جا بازی کرده مورد احترام همه بوده است. نخستین بازی دوران فوتبال خود را زیر نظر مانوئل پلگرینی در تیم ریورپلاته انجام داد و نخستین بازی وی برای تیم ملی آرژانتین مقابل اوروگوئه بود.
پس از اینکه در ریور دو سال خوب بازی کرد به کورینتیانس برزیل پیوست و قهرمان لیگ شد. بازی های خوبش نظر تیم های اروپایی را جلب کرد و به وست هام پیوست. این باشگاه لندنی او و هم تیمی اش، کارلوس توز را به قیمت ۳۵ میلیون دلار از کورینتیانس خرید.
در ژانویه ۲۰۰۷، دوباره نقل مکان کرد؛ این بار به لیورپول. در آنفیلد به همراه استیون جرارد و ژابی آلونسو خط میانی کشنده ای را تشکیل داده بودند. در طی ۳٫۵ سال حضورش در این باشگاه، لیورپول به فینال لیگ قهرمانان رسید ولی به هیچ جامی دست نیافت. ماسکرانو به دنبال کسب جام بود و به همین خاطر حس کرد که زمان رفتن فرا رسیده است.در روز ۳۰ آگوست ۲۰۱۰ ماسکرانو قراردادی ۴ساله با بارسا بست تا میانه زمین را به همراه سرخیو بوسکتس و یایا توره تقویت کند. کمی بعد یایا توره به منچستر سیتی رفت.
به علت مصدومیت زیاد هم تیمی هایش، مجبور شد در نخستین فصل حضورش در میانه دفاع بازی کند. در آغاز ذخیره بوسکتس در پست هافبک دفاعی بود؛ اما وقتی پویول، میلیتو و آبیدال مصدوم شدند در خط دفاع بازی کرد و نمایشی عالی به جای گذاشت. در این فصل همراه تیم قهرمان لیگ قهرمانان شد.
در فصل ۲۰۱۱-۱۲ ماسکرانو دوباره همه کاره بودن خود را به نمایش گذاشت. اغلب در قلب دفاع به کار گرفته می شد و در قهرمانی های سوپرکاپ اسپانیا و اروپا، جام جهانی باشگاه ها و جام حذفی نقش بسزایی داشت. در ۵۲ بازی حضور یافت و جایگاهش را در تیم تثبیت کرد.

اولین بازی ملی خود را در سال ۲۰۰۳ برای آرژانتین انجام داد.ماسکرانو در جام های جهانی ۲۰۰۶-۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ عضو تیم ملی آرژانتین بود.در جام جهانی ۲۰۱۰ بازوبند کاپیتانی تیم ملی آرژانتین را بر بازو بست.با تیم آرژانتین نائب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ شد.


Height: 174 cm
Weight: 75 kg
Age: 30 (08/07/1984)
Foot: R
Side: B
Positions: DMF, CB


Attack: 64
Defence: 85
Header Accuracy: 70
Dribble Accuracy: 77
Short Pass Accuracy: 80
Short Pass Speed: 82
Long Pass Accuracy: 83
Long Pass Speed: 84
Shot Accuracy: 68
Place Kicking: 68
Swerve: 70
Ball Control: 81
Goal Keeping Skills: 50
Weak Foot Accuracy: 5
Weak Foot Frequency: 4
Response: 87
Explosive Power: 78
Dribble Speed: 80
Top Speed: 83
Body Balance: 82
Stamina: 86
Kicking Power: 82
Jump: 81
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
صفحه  صفحه 180 از 241:  « پیشین  1  ...  179  180  181  ...  240  241  پسین » 
ورزش
ورزش

History of World Cup | تاریخچه جام های جهانی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA